PDA

Volledige versie bekijken : Clubs, privehuizen weer open in België

seksenfun
18 november 2020, 15:50
Heeft niets met ziek zijn te maken. Moest ik politie zijn in Brussel zou ik ook doen of ik heb het niet gezien. Ik ben mijn leven nog niet beu. Wat kunnen 3 flikken doen tegen 10 jonge gasten. De flikken in zware pakken, de gasten in trainer. De flikken mogen geen wapens gebruiken. Gewoon dus 10 tegen 3. 10 jongeren, 3 middelage (met 1 vrouw incluis). Het wordt tijd dat de wet veranderd en politie zoals in Amerika mag schieten bij gevaar :smoke: .

Eddy_V
18 november 2020, 16:55
Gisteren over de grens,met mijn Belgische nummerplaat.

Foei!!
Voor straf 14 dagen op water en brood thuisblijven zitten. De automatische kentekenregistratie weet jou wel te vinden..

Herr Fick
18 november 2020, 17:12
...Ondertussen blijven de horeca ....Reizen met vliegtuig heeft wel nog veel invloed, maar die lobbysector is machtig...
De horecalobby is nochtans ook niet mis. Intellectueel wat minder dan de luchtvaartlobby. Hun woordvoerder bijvoorbeeld lijkt nergens op.
Maar Ket, wat met de studie die aantoont dat er wel degelijk veel besmettingen bij de horeca plaatsvonden? Fake news, folks?

deket
19 november 2020, 15:46
Euh Sex&Gezeur ,het heeft juist ALLES met in hetzelfde bedje ziek zijn te maken. De Burgemeester is het hoofd van de lokale politie. Indien zij de straffen kwijtschelden blijft met het argument dat het de sociale zwakke zijn die daardoor getroffen worden geeft ze een signaal van straffeloosheid. Haar vader, Philip Moreaux maakte het helemaal te zot voor woorden met zijn knuffelpolitiek, hij verbood bv flikken tijdens de ramadan broodjes te eten in hun patrouilles omdat dit kan provincieploegje. Dit is niet de juiste manier van integratie
Jij hebt het zonder dat je het weer weet met het gebruik van wapens over een federale materie,daar moet de wet worden veranderd.
Scheiding der machten
Maar wanneer zulk crapuul toch opgepakt gaat worden spreekt het parket( in Nederland, officier van Justitie, in België procureur), ze vrij.
Dat is pas gedemotiveerd werken!

deket
19 november 2020, 18:23
In het Brusselse gewest mogen de bordelen terug open en is sexwerk opnieuw toegestaan. De avondklok blijft voorlopig wel nog gelden

phoenix
19 november 2020, 18:48
Deket alleen in brussel?

seksenfun
19 november 2020, 18:53
In Brussel is prostitutie terug toegelaten. Federaal geldt nog: niet-essentiële contactberoepen zijn verboden tot minimaal 13/06. Niet dromen... :smoke: .

phoenix
19 november 2020, 19:06
wat 13 juni ? my God, wat voor een land is dat ...

WANDELAAR5
19 november 2020, 19:14
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201119_94322292

Was een typfoutje: 13 december. Brussel is nu alsnog weer in lijn met het federale beleid.

peterp095
19 november 2020, 19:19
Deket alleen in brussel?

Houthalen niet

Ascari
19 november 2020, 19:52
Deze topic gaat over de Duitse clubs. Niet over de Belgische politiek etc. Jullie kunnen graag ergens anders verder discussiëren.

deket
19 november 2020, 20:13
Dat moet jij niet bepalen maar de moderators anders sla je dit maar over
Dus speciaal voor jou ; In België hebben het Vlaams,Waals en Brussels gewest hun autonome politiek

Ascari
19 november 2020, 21:14
Dat moet jij niet bepalen maar de moderators anders sla je dit maar over
Dus speciaal voor jou ; In België hebben het Vlaams,Waals en Brussels gewest hun autonome politiek

Dat bepaalt de starter van deze topic. België interresseerd mij niet.

Willem2
19 november 2020, 21:23
Kijk België ---> zodra de restaurants weer open mogen zijn de clubs-privehuizen ook weer open.
Ondertussen maken ze lekker ruzie :rolleyes:

phoenix
19 november 2020, 21:42
hahahaha daar ga jij toch niet naar toe Peter!, is allemaal te smerig toch? ik heb me een tijde ingehouden om er heen te rijden, maar daar zijn echt dames te vinden die je nog ouderwets pijpen en neuken niks extra alles inclusief en hoe?! dan mag het bed van mij uitklaar vallen, ga ik wel oude bank verder... oef...

Houthalen niet

WANDELAAR5
19 november 2020, 22:30
Deze topic gaat over de Duitse clubs. Niet over de Belgische politiek etc. Jullie kunnen graag ergens anders verder discussiëren.
Hoe kom je daar nu bij Ascari? Dit topic gaat over de Belgische clubs ...

;)

Ascari
19 november 2020, 23:46
Hoe kom je daar nu bij Ascari? Dit topic gaat over de Belgische clubs ...

;)

Mijn berichten en die van de rest zijn verplaatst van een ander topic.