PDA

Volledige versie bekijken : Lorena (braziliaanse) (PW)



wooley
20 maart 2007, 22:44
Haarkleur/-lengte : zwart,lange krullen
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : normaal,C (echte)
Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Duits,spaans
Leeftijd : 30+
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ,PZC,NMC,Beffen,Schmusen
Voordelen: Vriendelijk en lief
Nadelen:Geen
Tijdsduur :1 uur 15 minuten
Prijs :100
Extra’s bij het bezoek:

Ik was afgelopen zondag weer in mijn favoriete club PSW...
Het was rond 16:00 uur dus de entree was gratis.
Er waren een stuk of 7 dames,maar deze keer viel me Lorena op.
Een leuke al wat oudere braziliaanse...
Na wat te hebben gebabbeld over vakanties e.d.met haar naar de kamer vertrokken.
Heerlijk uurtje gehad en 2x klaargekomen (zij 1x) !!
Een echte GFE ervaring gehad met deze braziliaanse schoonheid.
Tot over 2 weken..:thefinger

Hooker friend
21 april 2007, 21:51
Op vrijdagmiddag voor het eerst in Wildenrath geweest. Ik was er voor 18.00 uur en dan hoef je geen entree te betalen. Er waren een zevental dames, waarvan er enkele zich al meteen opdrongen. Hooker friend had eerst behoefte aan een pilsje om even te wennen.

Even later stond ineens Lorena naast me. Een mooie latina met bruine ogen, een vriendelijk gezicht en een goed figuur. Een tijd aan de bar zitten praten en uiteindelijk met haar vertrokken naar een kamer. Deze dame weet precies wat een man wil en hoe ze hem moet verwennen. Lekker dollen en zoenen, heerlijk pijpen en neuken in allerlei standjes.
We zijn anderhalf uur op de kamer geweest en ik was 100 euro kwijt. Het was dat Lorena 's avonds eerder weg moest, maar anders had ons feestje beslist nog langer geduurd. Ga nog zeker een keer voor haar terug. Een heerlijke vrouw!

Ik schrok er wel van dat ik in de club niet meer dan twee ijsberen heb gezien en dat voor een vrijdagavond. Wellicht is het overdag drukker. Er was ook geen warm eten.
De prijzen zijn 50 euro voor een half uur, 75 euro voor een uur en 100 euro voor anderhalf uur. Voor extra wensen (zoals FT, AV) betaal je meer.

Hooker friend