PDA

Volledige versie bekijken : Gedwongen prostitutie in hotels

Willem2
30 november 2020, 11:22
‘Sommige mannen besprongen me meteen’

Een hardnekkig probleem, goeddeels uit het zicht: jongeren die worden geronseld om tegen betaling seks te hebben in hotels. De coronapandemie verergert het probleem, zo vreest het Coördinatiecentrum tegen Mensenhandel. ‘Ik was afhankelijk van hem.’

“Soms moest ik bij een appartement zijn, soms werd ik afgezet voor een hotel. Vaak was het bij een Van der Valk, een Fletcher Hotel of bij Mercure in Amsterdam, Utrecht of Amersfoort,” zegt Sameena van der Mijden, terugblikkend op de periode dat ze als net 18-jarige op meerdere sekssites tegelijk werd aangeboden.

Ze was verliefd geworden op een man die haar uiteindelijk dwong seks te hebben met anderen voor geld. Ze kreeg een kamernummer te horen en liep keer op keer schaars gekleed voorbij de receptie naar de klant die haar had geboekt, zonder te weten wat ze met haar zouden doen. “Sommigen boden me eerst een drankje aan, sommige mannen besprongen me meteen.” ..... https://www.topics.nl/gedwongen-prostitutie-in-hotels-sommige-mannen-besprongen-me-meteen-a15298356parool/c940064a4f8e7249388dcf6f067fb85ad1ad7cb791156fc5ac e230c2ec916d82/?utm_term=ankeiler&referrerBrand=ad&utm_campaign=topics-integratie-niet-ingelogd&utm_medium=referral&utm_source=AD&utm_content=topics

schoolmeester
30 november 2020, 14:40
Gedwongen prostitutie is NOOIT goed, laten we dat voorop stellen.

Groet, schoolmeester.

bertje600
30 november 2020, 15:18
Maar kan alleen plaatsvinden als er ook klanten zijn.

schoolmeester
30 november 2020, 15:59
Dus jij gaat niet meer naar de dames, bertje600 ?

Groet, schoolmeester.

mentholbear
30 november 2020, 16:02
Maar kan alleen plaatsvinden als er ook klanten zijn.

Wat wil je daarmee zeggen?

Dronken automobilisten kan ook alleen plaatsvinden als er klanten voor alchohol zijn :betrunken:

Moet P6 dan maar verboden worden omdat het gedwongen zou kunnen zijn? Al die klanten zijn zich er van bewust dat degene gedwongen wordt? Lijkt me toch van niet.

Ik ga daaron liever naar een SC. Alles dames in elk gevak geregistreerd, dus ik ga er bijvoorbeeld van uit dat ze meerderjarig zijn er er mogen werken. Daarnaast vind ik het ook fijn als er periodiek een arts langs komt die de dames test. Er waren zelfs clubs waar je als mannelijke klant ook terecht kon.
Ik zou het prima vinden als er ook periodiek iemand van de sociale dienst ofzo langs zou gaan, om te kijken hoe het met de DVP gaat. Mochten ze inderdaad door iemand gedwongen worden, of andere problemen hebben, dat ze dan geholpen kunnen worden.

Dalton
30 november 2020, 16:48
Als ik dit zo lees ga ik dit jaar niet meer neuken,het is gewoonweg schandalig dat zoiets gebeurd hier in NEDERLAND.

WA
30 november 2020, 17:18
Menthol, van alle gelegenheden waar ik ooit van vernomen heb dat dvp er gecontroleerd werden op beroepsziekten lulden maar wat. Mooi voor de bühne maar niet echt goed, consequent of zelfs helemaal niet uitgevoerd. Daarnaast is het slechts een moment opname.

deket
30 november 2020, 19:42
Methol, in vele landen is het een makkie op je ID er enkele jaren bij te tellen om meerderjarig te zijn
in elke sector van paysex zal je gedwongen prostitutie vinden,dus helaas ook in de sc

mentholbear
1 december 2020, 17:20
Menthol, van alle gelegenheden waar ik ooit van vernomen heb dat dvp er gecontroleerd werden op beroepsziekten lulden maar wat.

Gaat 't alleen om een praatje? Ik zou zeggen allemaal controleren.

Methol, in vele landen is het een makkie op je ID er enkele jaren bij te tellen om meerderjarig te zijn
in elke sector van paysex zal je gedwongen prostitutie vinden,dus helaas ook in de sc

:confused:

Kunnen die ID uitgegumd worden ofzo? Ik zal wel te naïef of niet sluw genoeg zijn om dit door te hebben.

Ascari
1 december 2020, 17:24
Kunnen die ID uitgegumd worden ofzo? Ik zal wel te naïef of niet sluw genoeg zijn om dit door te hebben.

In sommige landen kun je van corrupte ambtenaren een identiteitsbewijs kopen. Dan mag je zelf een naam en geboortedatum kiezen.