PDA

Volledige versie bekijken : Hugo de Jonge stopt als lijsttrekker van het CDA

Piet Plezier
10 december 2020, 21:12
Hugo de Jonge is niet langer de lijsttrekker van het CDA. In een bericht op sociale media zegt hij dat hij het als minister van Volksgezondheid te druk heeft met de aanpak van de coronacrisis.

Het is nog niet duidelijk wie de CDA-lijst voor de verkiezingen van maart nu gaat aanvoeren.

Eerder dit jaar kwam De Jonge als winnaar naar voren in een door het CDA georganiseerde verkiezing. Pieter Omtzigt werd tweede en wat de partij noemde de 'running mate' van De Jonge.

https://nos.nl/artikel/2360140-hugo-de-jonge-stopt-als-lijsttrekker-van-het-cda.html

Eddy_V
10 december 2020, 21:41
Jammer, met Hugo zouden gristelijken en de Papen geminimaliseerd worden bij de verkiezingen
Met een willekeurige andere lijsttrekker straalt het wanbeleid van Hugo minder af op het CDA.
Aan de andere kant.. naar welke partijen zouden de CDA weglopers naar toe gaan... D’66, SGP en CU?

Uiteindelijk is alles lood om oud ijzer, de onzichtbare leiders blijven ten slotte toch aan de touwtjes trekken

Wentelt Eefje
10 december 2020, 21:44
Kortom, bang dat er uitgebreide onderzoeken naar al zijn falen komen en mogelijk zelfs afgerond worden voor de verkiezingen en het CDA zetelaantal daar door gedecimeerd wordt.

Mooi, opgehoepeld staat netjes... straks gezellig wachtgeld tellen met Burn Out Bruno, faalhazen onder elkaar

pietpotent44
10 december 2020, 21:57
Verstandige zet van het cda. Het imago van Hugo de Clown is er de afgelopen maanden niet beter op geworden.

Willem2
10 december 2020, 22:04
Gewoon Pieter Omtzigt naar voren schuiven. Intelligenter, recht door zee en bovendien spreekt hij zijn talen.

Pikkatrillah
10 december 2020, 22:56
Hij had beter kunnen aftreden als coronaminister , erg soepel gaat het allemaal niet !

Zeus1
10 december 2020, 23:46
Hij had beter kunnen aftreden als coronaminister , erg soepel gaat het allemaal niet !

Had jij dan verwacht dat alles soepel zou verlopen met deze uitzonderlijke situatie (pandemie) ?

Wentelt Eefje
10 december 2020, 23:53
In elk geval soepeler en beter dan onder deze proefballonetjes oplatende geldverkwistende non-valeur.

Hij treedt uiteraard mede terug vanwege alle interne kritiek binnen het CDA afgelopen week op zijn leiderschapskwaliteiten en zijn optreden als corona-minister. Dus Big Brother Hugo is vooral zelf schuld aan zijn falen, niet deze heftige griepgolven

Megaboob
11 december 2020, 01:16
De nu volgende interessante vraag is wanneer Pieter eindelijk naar voren word geschoven. Die is wel geschikt namelijk.

Dennis
11 december 2020, 06:51
De nu volgende interessante vraag is wanneer Pieter eindelijk naar voren word geschoven. Die is wel geschikt namelijk.Pieter is een bijter. Een pitbull. Daar houden ze in politiek Den Haag niet heel erg van, omdat dat op termijn tot verrekening van openstaande rekeningen leidt.

Altijd handig zo'n recalcitrant mannetje in je partij: werkt het dan scoor je als partij ook en werkt het niet, dan serveer je hem af en zijn de gevolgen beperkt (en gelet op zijn populariteit binnen en buiten het cda werkt het momenteel). Maar als leidend politicus van je partij is dat niet handig. Dus Pieter blijft een gewaardeerd kamerlid, maar een ministerspost of partijleider kan hij vergeten.

Mensen als Pieter Omtzigt moeten we eigenlijk hebben in organen die boven de politiek staan en wel veel invloed hebben. Omtzigt laat zich niet piepelen uit partijbelang of coalitie-afspraken. Recht is recht en krom is krom bij hem en dat waardeer ik in hem.

Willem2
11 december 2020, 10:12
Recht is recht en krom is krom

Dus het wordt Wopke :rolleyes:

Wentelt Eefje
11 december 2020, 10:41
Het partijbestuur en partijbureau (Rotterdam’s bastion van en voor Big Brother Hugo) zijn nooit op de hand van Omtzigt geweest en zullen dat ook nu niet zijn.

Daarom lijkt het compromis in de maak om Omtzigt’s beoogde (vice-)premier Hoekstra naar voren te schuiven voor de bovenste plek op de kieslijst. Maar had Hoekstra niet zelf aangegeven ongeschikt als campagne voerende lijsttrekker te zijn. Dat kan dus in het gezicht van alle betrokkenen exploderen.

En de anoniem gelekte kritiek op Big Brother Hugo zou wel eens alleen maar verder kunnen aanzwellen om ook het partijbureau en -bestuur te beschadigen. Er is op dit moment, een paar maanden voor de verkiezingen, grote hommeles in de partij, zoveel is zeker

Pikkatrillah
11 december 2020, 12:40
Had jij dan verwacht dat alles soepel zou verlopen met deze uitzonderlijke situatie (pandemie) ?

Iets meer daadkracht en duidelijkheid had hem wel gesierd.

Zeus1
11 december 2020, 13:32
Iets meer daadkracht en duidelijkheid had hem wel gesierd.

Ik heb veel respect voor wat deze man doet en heeft gedaan voor ons land tijdens deze pandemie. Totaal geen respect heb ik echter voor de zelfingenomen wijsneusvirologen die staan te roeptoeteren aan de zijlijn.
En nee, ik ben geen CDA’er :wink2:

Wentelt Eefje
11 december 2020, 17:42
Hoe zelfingenomen sommigen hier ook mogen zijn, die op zijn spiegelbeeld verliefde gladjakker De Jonge gaan ze echt niet overtreffen.

En veel gedaan... hahaha!!! toch vooral veel misdaan... zijn optreden is vooral heel veel beloven en nauwelijks iets waarmaken. Zijn zoveelste excuus klinkt als de klantenservicemedewerker die bij het 30e telefoontje een maand na de beoogde leverdatum zegt: maar als we uw pakje kunnen localiseren bezorgen we het alsnog zo snel mogelijk...

schoolmeester
11 december 2020, 17:54
De beste stuurlui staan ook hier weer aan de wal......

Groet, schoolmeester.

pietpotent44
11 december 2020, 18:02
De beste stuurlui staan ook hier weer aan de wal......

Groet, schoolmeester.

Aldus de schoolmeester over de kritiek op de ex-schoolmeester.

Badslippers
11 december 2020, 21:09
Ik vraag me bij dit soort zaken altijd af hoe dat bij Hugo "het zonnebankje" de Jonge aan de ontbijtafel gaat. Of nog beter als hij eindelijk in bed ligt met zijn jeugdliefde Mireille "Huug, kan het ietsje minder?" de Jonge. Ik neem dan aan dat Mireille bedoelt: "Huug, kan het ietsje minder met het partij- en landsbelang?" En ik fantaseer daar dan bij: "Huug, kan het ietsje méér in bed?". Want een vrouw wil toch ook wat.

Die man is dag en nacht op pad en daarbij schiet het gezins- en seksleven er bij in, vermoed ik zo. Vergeet daarbij niet dat voortdurende stress het erectievermogen aantast. Daarom kan ik mij heel goed voorstellen dat Mireille hem tot kalmte en ontspanning maant want ook zij zal wel zin hebben in een verzetje tijdens de spaarzame momenten dat Hugo thuis is. Hoe zou dat gaan, denk ik dan, in de bedstee van huize de Jonge? Zoiets?

Om Hugo warm te stoken had zij hem 's ochtends al een schuimende "Pro Secco Party" in het vooruitzicht gesteld inclusief tietenmassage, pijp- en likwerk plus anale toevoegingen. Hugo heeft zijn "CK" onderbroek nog niet van zijn gebruinde en geharste billen gerold of Mireille gaat met één been op het bed staan en buigt haar reet diep naar hem toe en rukt met haar handen de billen van elkaar. Pervers als hij is schijnt Hugo met zijn zaklamp naar binnen en constateert een brandschoon hol dus likken maar want het toetje had hij tijdens het diner met de ministerraad nog niet gehad.

Mireille schreeuwt al tegelijk het hele huis bij elkaar en Hugo checkt snel of de sleutel van de slaapkamer wel goed is omgedraaid want stel je voor dat de kinderen de kamer opstormen en pappa en mamma vieze dingen zien doen. Dan eist Mireille dat Hugo op bed gaat liggen met zijn gebruinde reet de lucht in. Ze scheurt hem zowat in tweeën en duwt haar tong tot de strop in zijn kont en Hugo gilt in extase dat hij het lijsstrekkerschap per direct opgeeft. "Is dit geil of is dit geil" schreeuwt Mireille over zijn kont. Hugo brult: "Hou je bek en lik mijn hol schoon want van Rutte krijg ik het vliegend schijt". Mireille giet de halve fles "Pro Secco" in haar man's hol en slurpt de boel goed leeg en schoon.

Als ze beiden op het matras liggen wordt het een natte, gore bedoening waarbij niet meer te onderscheiden valt wat nou slijm, kutvocht, zweet of "Pro Seco" is. Dat matras (wat zeg ik, dat hele bed) kan tegelijk bij het grof vuil. Ze neuken als waren zij dieren. Op een gegeven moment zit Hugo haar zo hard te neuken dat Mireille met haar kop tegen het hoofdeinde bonkt en hij informeert maar eens of alles OK is. "Mevrouw de voorzitter, ik vraag aan mijn vrouw of alles OK is". "Hou je domme Tweede Kamer praatjes voor je en neuk me harder dan je ooit genaaid werd door het complete Nederlandse volk tijdens deze coronacrisis". Hugo kijkt haar verbijsterd aan en hijgt: "Uhhh, hoe bedoel je? Nog harder? Mijn lul gaat gewoon niet meer verder in die kut van je met die vette schaamlippen en mijn eikel is zo opgezwollen als het ego van Jesse Klaver".

"Stop met die domme kletspraat dat doe je maar in de Ministerraad of tijdens de persconferenties", hijgt Mireille buiten adem. "Ik wil je lul aan gort pijpen". Hugo vreest even voor haar leven op het moment dat ze gorgelend, proestend en bijna kotsend haar werk doet. Omdat hij voelt dat hij gaat komen onderbreekt hij haar telkens even. Hij buigt zich naar haar toe en neemt haar vol op de gaffel die zeiknat is van een combinatie van voortdurend aandringend voorvocht vermengt met speeksel en kutsap. "Jij bent echt een vieze vuile klootzak Huug", bijt ze hem toe om zich weer op zijn betonharde knuppel te storten. Uiteindelijk knalt de saus in het rond en in Mireille's bek en ze slurpt de vrijgekomen sperma weer op, spuwt hem opnieuw over zijn lul, pijpt opnieuw en herhaalt dat ritueel waardoor hij opeens het gevoel heeft dat hij als het ware een tweede orgasmegolf ervaart. Ze blijft maar sperma happen en op het moment dat ze haar hoofd omhoog steekt en Hugo de slijmdraden aan haar kin ziet hangen kan hij het niet laten om haar weer volop te muilen en zijn eigen drab te proeven. "En nou geef je ook maar je baan als Minister op, anders is dit de laatste keer dat ik je compleet leegzuig" orakelt Mireille met volle mond. Hugo veegt zijn mond eens af en zegt: "Pfff, ik had wel trek in het minister- en lijsttrekkerschap maar jij trekt vele malen beter om over het zuigen en neuken nog maar te zwijgen." En zo eindigde het minister- en lijsttrekkerschap en een behoorlijk ranzige sessie in huize de Jong en ze leefden nog lang en gelukkig..

pietpotent44
11 december 2020, 21:17
Volgens mij heeft Badslippers een uitgelekte memo onderschept.

Ik kijk dan ook uit naar de eerstvolgende persconferentie.
Ben benieuwd of zn haar in de war zit. En of ie al naast zn schoenen is gaan lopen.

WANDELAAR5
11 december 2020, 22:05
Hij komt in ieder geval veel sneller to the point dan Partycrasher:) en hoe verzint hij het allemaal!

Badslippers
11 december 2020, 23:32
Volgens mij heeft Badslippers een uitgelekte memo onderschept.

Ik kijk dan ook uit naar de eerstvolgende persconferentie.
Ben benieuwd of zn haar in de war zit. En of ie al naast zn schoenen is gaan lopen.

EN VOORAL . . . hoe gaat de doventolk dat uitbeelden ! ! !

Eddy_V
12 december 2020, 00:38
Ben benieuwd of zn haar in de war zit.
Als hij z’n vetkuif weer heeft, dan weten wij nu waarvan...

mentholbear
12 december 2020, 04:11
hijgt Mireille buiten adem. "Ik wil je lul aan gort pijpen". Hugo vreest even voor haar leven op het moment dat ze gorgelend, proestend en bijna kotsend haar werk doet.

EN VOORAL . . . hoe gaat de doventolk dat uitbeelden ! ! !

https://deklasvanjufpetra2.webnode.nl/_files/200000082-577195771c/stikken.PNG

Als hij z’n vetkuif weer heeft, dan weten wij nu waarvan...

https://th.bing.com/th/id/OIP.2tGmpoHepsq1ryObM4p1HAHaEK?pid=Api&dpr=3

Willem2
12 december 2020, 10:52
@Badslippers
Jij leest wel heel veel geenstijl de laatste tijd :rolleyes:

Willem2
12 december 2020, 20:34
Werk aan de winkel volgens Hoekstra: ‘Het CDA moet meer dan dertig zetels halen’ .... https://www.ad.nl/politiek/werk-aan-de-winkel-volgens-hoekstra-het-cda-moet-meer-dan-dertig-zetels-halen~a30512ec/

Pff wel heel ambitieus gedacht van Wopke. :rolleyes:

Zeus1
12 december 2020, 21:09
.... https://www.ad.nl/politiek/werk-aan-de-winkel-volgens-hoekstra-het-cda-moet-meer-dan-dertig-zetels-halen~a30512ec/

Pff wel heel ambitieus gedacht van Wopke. :rolleyes:

Heel optimistisch inderdaad maar toch denk ik dat hij meer stemmers strekt dan elke andere CDA’er.

Eddy_V
12 december 2020, 22:27
Heel optimistisch inderdaad maar toch denk ik dat hij meer stemmers strekt dan elke andere CDA’er.
Dat vrees ik ook, zeker als hij pro forma nog wat gaat tegensputteren mbt Europese uitgaven, leningen etc.
Dan gaat een deel van de ontevreden gemaakte PVV en FvD kiezers weer op de oude vertrouwde ARP stemmen. Zelfs D’66 kan het gaan merken, want behalve de arrogante grachtengordel kiezers en ver bovenmodaal verdienende redelijk alternatievelingen, prikken steeds meer mensen door de wereldvreemde Kaag heen.