Volledige versie bekijken : Badr Hari
schoolmeester
20 december 2020, 10:48
Badr Hari verloren !
Eigen schuld, had hij van te voren maar niet zo veel babbels moeten hebben.
Terechte overwinning.
Groet, schoolmeester.
Wentelt Eefje
20 december 2020, 11:02
Maar waarom in vredesnaam een apart topic in plaats van het onder overige sporten plaatsen?
Husky
20 december 2020, 11:11
Omdat deze crimineel niet onder overige sporten thuis hoort, deze grootbek is alleen goed om in discotheken weerloze mensen te molesteren.
Heeft meermaals in de gevangenis gezeten om dit soort en andere feiten, gewoon een grote boef die men in Marokko 20 jaar in de gevangenis had moeten stoppen.
Toch nog een lichtpuntje in de corona tijd dat deze crimineel een pak slaag heeft gekregen!!!!:freu:
schoolmeester
20 december 2020, 11:18
Inderdaad, Badr Hari is geen sportman, maar een CRIMINEEL !
Groet, schoolmeester.
Picasso 1
20 december 2020, 11:57
Toch nog een lichtpuntje in de corona tijd dat deze crimineel een pak slaag heeft gekregen!!!!:freu:
Van een Roemeen.
schoolmeester
20 december 2020, 12:00
Mooi toch !
bertje600
20 december 2020, 12:03
In ieder geval wel een Marokkaan die de mond is gesnoerd.
uurtje
20 december 2020, 12:04
Het is niet alleen zo dat je zijn 'sportiviteit' twijfel kan trekken maar wat veel erger is, is het gedweep van de media. Die blijven hem maar 'Amsterdammer met Marokkaanse roots' noemen etc Badr Hari is het schoolvorbeeld van iemand die de luxe heeft om van 2 walletjes te kunnen eten. Enerzijds veilig in het kansrijke Nederland opgroeien maar aan de andere kant vasthouden aan zijn Marokkaanse nationaliteit zonder daarbij een positieve rol t.o.v. 'de jongeren' te willen vervullen.
Ik heb diep diep respect voor het feit dat iemand de ring in gaat en daar heel veel voor getraind heeft. Daar houdt het dan ook op. Voor de rest staat hij een beetje symbool voor alles wat er mis is in dit systeem...
Wentelt Eefje
20 december 2020, 12:34
Omdat deze crimineel niet onder overige sporten thuis hoort, deze grootbek is alleen goed om in discotheken weerloze mensen te molesteren.
Ik geef toe, dat is een goed argument.
schoolmeester
20 december 2020, 14:43
Ook een gebroken neus, en hij zou winnen, wat een gebral van deze patser, BAH !
Hij kan beter stoppen.
Groet, schoolmeester.
WANDELAAR5
20 december 2020, 16:31
Nou, eerlijk is eerlijk, de eerste 2 rondes waren voor Badr. Eind ronde 2 stond Adegbuyi te wankelen. Adegbuyi bleef goed overeind, dat zullen niet veel boksers hem nadoen, want Badr heeft hem veel en hard geraakt. Maar ik gun het Badr ook niet. En helaas zijn er meer criminelen in de vechtsport (Tyson bijv. )
Badslippers
20 december 2020, 18:25
Tja, criminele topsporters c.q. atleten of laten we het iets nuanceren, met een strafblad zijn er legio zoals Kluivert, Evander Sno, Roelf Bouwmeester, Glenn Helder, Madiea Ghafoor, Mustafe Ahmed, Danny Blind. Johan van der Velde en dan vergeet ik er nog wel een paar. Over buitenlandse sporters nog maar te zwijgen (Tyson, Simpson, Pastorius, Harding, Ronaldinho, Robinho om er een paar te noemen). En in het Engelse voetbal is zo'n beetje elke speler een crimineel.
Dat neemt niet weg dat ze talent hebben/hadden of bijzonder begaafd zijn/waren. Kortom topatleten. Net zoals andere celebrities bijvoorbeeld Michael Jackson. Om dan tegelijk zijn muziek in de ban te doen of bij sporters hun prestaties te "vergeten" lijkt me vrij hypocriet. Het zijn twee verschillende zaken, criminele activiteiten en het hebben van een strafblad tegenover hun topprestaties. En natuurlijk zitten er ook regelrechte klootzakken bij.
Ik keek altijd graag naar boxen en dat kreeg ik met de paplepel ingegeven als mijn ouders weer eens de wekker hadden gezet om in het holst van de nacht naar Muhammed Ali te kijken. Met dat kickboksen heb ik niet veel. Judo vind ik dan weer wel mooi. Het zijn allemaal zonder meer getrainde atleten die er heel veel voor doen (en laten) om de beste te worden. Hari zal ongetwijfeld een begaafd kickbokser zijn maar zijn personage staat me niet aan. Rico Verhoeven ben ik ook geen fan van. Maar ja, van Lothar Matthäus was ik ook geen fan. En dat is dan een understatement. Had wel bijzonder gave techniek en een vernietigend schot in de benen. Om B30 een plezier te doen . . .
https://www.youtube.com/watch?v=a0pv45pulgM
Pikkatrillah
20 december 2020, 21:40
34584
Big30
20 december 2020, 22:31
Maar ja, van Lothar Matthäus was ik ook geen fan. En dat is dan een understatement. Had wel bijzonder gave techniek en een vernietigend schot in de benen. Om B30 een plezier te doen . . .
https://www.youtube.com/watch?v=a0pv45pulgM
Laten we aan deze Marokkaanse crimineel, die een sport beoefent met fans die doorgaans even crimineel zijn als de sporters zelf, geen woorden vuil maken :biggrin:.
Lothar Matthäus is van een andere orde, sympathieke gozer waar ik altijd graag naar keek, ik was net als Ronald Koeman een groot fan van hem. Was zo'n groot fan hem dat ik zijn afbeelding op WC papier heb laten drukken, ik druk nog regelmatig bij trouwens :tongue:. Daarna druk ik dan weer lekker af.
pret
21 december 2020, 07:32
Bedroevend om te zien dat bi-nationale sporters gewezen worden op hun roots zodra ze iets misdaan hebben.
Big30
21 december 2020, 08:03
Bedroevend om te zien dat bi-nationale sporters gewezen worden op hun roots zodra ze iets misdaan hebben.
Het is de man zelf die duidelijk maakt voor Marokko uit te komen.
https://www.bladna.nl/IMG/local/cache-gd2/39/123ea42c02205db0fa7e8ac3c6480b.jpg?1585086480
Hij kiest ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen. De Marokkaanse gemeenschap ziet hem primair als Marokkaan en zo ziet hij zich zelf ook.
De Marokkaanse kickbokskampioen is heel actief op sociale media en maakte daarvan gebruik om iedereen op zijn eigen manier een uitstekende Ramadan toe te wensen.
Hij deelde bij zijn bericht een foto in een gevechtsoutfit en waarop zijn gezicht niet zichtbaar is. Op de foto leest men Ramadan Mubarak in Arabische kalligrafie.
https://www.bladna.nl/badr-hari-marokkanen-ramadan,29830.html
deket
21 december 2020, 22:04
Wat is dat toch met die obsessie en aversie van Nederlanders tgo die vroegere Duitse spelmaker, Lothar Matthaus? Goede voetballer indertijd en lijkt me een sympathieke gozer om een pint mee te pakken en naar de hoeren te gaan. 🤗
Ik denk dat hij er mee voor zorgde dat Nederland weeral ergens in een WK verloor. Vandaar dat Lotharcomplex bij blijkbaar veel Nederlanders
Willem2
21 december 2020, 22:19
Wat is dat toch met die obsessie en aversie van Nederlanders tgo die vroegere Duitse spelmaker, Lothar Matthaus? Goede voetballer indertijd en lijkt me een sympathieke gozer om een pint mee te pakken en naar de hoeren te gaan.
Ik denk dat hij er mee voor zorgde dat Nederland weeral ergens in een WK verloor. Vandaar dat Lotharcomplex bij blijkbaar veel Nederlanders
Jaja Franky Vercauteren :cool:
Verdiep je wat meer in Lothar en het zal je opvallen dat deze buitengewoon goede voetballer overal daarna mislukt is.
Zeus1
21 december 2020, 23:04
Lothar was de grootste matennaaier van zijn generatie, niet alleen als international maar ook in de Bundesliga. Goede voetballer maar verder een ontzettend vervelend kereltje, valt wat dat betreft in de categorie Suarez, Vercauteren, Ibrahimovic enz
deket
21 december 2020, 23:20
Wat heeft Franky nu weer gedaan? jij gaat toch niet die rode kaart voor Wim Kieft bedoelen in 1985? de zoveelste keer dat Nederland uitgeschakeld werd naar aanloop van een WK (Mexico 1986)door de Belgen,bleek btw ook al naar aanleding van het WK daaroor (Spanje 1982)eigenlijk een akkefietje zoals jullie dat zo mooi zeggen
beiden live aanwezig,de gewonnen thuiswedstrijden dus. en nog goed op mijn netvlies:wink2:
maar hoort eigenlijk in het voetbaltopic en niet bij Badr Hari
Zeus1
21 december 2020, 23:26
Wat heeft Franky nu weer gedaan? jij gaat toch niet die rode kaart voor Wim Kieft bedoelen in 1985?
De rode kaart bedoel ik niet Deket, dat was immers maar 1 voorval, zo had die miskwal ze bijna wekelijks.
Maar goed, nu weer over naar criminele Badr :wink2:
Willem2
21 december 2020, 23:38
Nee, het is bedroevend de wijze hoe hij leeft en de verheerlijking van criminaliteit. Maar ik wist niet dat hij bi was :rolleyes: (waren er geen foto´s met Ronaldo)
Mistralwind
21 december 2020, 23:49
En bij dacht een aantal ronden in de ring te kunnen staan...het werden er alleen maar minder minder...:biggrin:
Dalton
22 december 2020, 09:45
Hij deugt niet PRET alleen vechten in de ring is oke maar buiten de ring vechten en gewone burgers in elkaar slaan is in NEDERLAND verboden en mag je de rest van je leven niet meer in de ring vechten.
Dat is zo bij de boksbond vast gelegd.
Je kan wel in het buitenland nog in de ring komen maar dan moet je heel goed zijn zoals de BOMBER vroeger in DUITSLAND was een NEDERLANDSE bokser,die sloeg zijn tegenstander altijd na 10 a 20 seconden ko.
Deze had ook gevochten buiten de ring en mocht nooit meer in NEDERLAND boksen,zo hoort het te gaan.
Was nuchter een aardige man maar bezopen dan ging het mis en hij had zelf een kroeg in ARNHEM de CONDOR BAR.
Badslippers
22 december 2020, 12:22
Hij deugt niet PRET alleen vechten in de ring is oke maar buiten de ring vechten en gewone burgers in elkaar slaan is in NEDERLAND verboden en mag je de rest van je leven niet meer in de ring vechten.
Dat is zo bij de boksbond vast gelegd.
Je kan wel in het buitenland nog in de ring komen maar dan moet je heel goed zijn zoals de BOMBER vroeger in DUITSLAND was een NEDERLANDSE bokser,die sloeg zijn tegenstander altijd na 10 a 20 seconden ko.
Deze had ook gevochten buiten de ring en mocht nooit meer in NEDERLAND boksen,zo hoort het te gaan.
Was nuchter een aardige man maar bezopen dan ging het mis en hij had zelf een kroeg in ARNHEM de CONDOR BAR.
Of op de kermis. Was een paar jaar geleden op die geweldige kermis op de Rheinuffer van het mooie Düsseldorf. Daar stond een bokstent en daar kon je je opgeven. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan want ik zou nog geen 10 seconden overleven. Die verhalen kende ik eigenlijk alleen van mijn ouders. Vroeger stond er standaard zo'n boksattractie op de kermis en dan kwamen alle kampers en achterbuurt volk daar naar toe om een robbertje te knokken. Was vaak doorgestoken kaart maar er schenen ook echte bokspartijen te zijn geweest. Dat waren nog eens attracties.
Siberische tijger
22 december 2020, 12:50
Nee, het is bedroevend de wijze hoe hij leeft en de verheerlijking van criminaliteit. Maar ik wist niet dat hij bi was :rolleyes: (waren er geen foto´s met Ronaldo)
https://sportnieuws.nl/voetbal/ronaldo-en-badr-hari-hebben-relatie/
34589
deket
22 december 2020, 16:17
een zogezegd publiek geheim,dus al een poosje algemeen geweten
dobberen in hun vrije tijd vaak samen op de luxeprivéjacht van Ronaldo,maar oké daar is niets mis mee
Wel met de attitude en mentaliteit van deze foute kerel Hari
Willem2
3 februari 2025, 12:42
Badr Hari is zondag in Amsterdam opgepakt op verdenking van het mishandelen van zijn ex-vrouw en de moeder van zijn vijf kinderen. Sindsdien zit hij vast. De 40-jarige kickbokser werd eerder veroordeeld tot een gevangenisstraf vanwege de zware mishandeling van zakenman Koen Everink in de skybox van de Amsterdam Arena in 2012.
............ https://www.ad.nl/vechtsport/kickbokser-badr-hari-opnieuw-opgepakt-op-verdenking-van-mishandeling~a42d4c9c/
pietpotent44
3 februari 2025, 12:57
En hij had nog wel gezegd dat hij was gestopt met kickboksen. Blijkbaar bedoelde hij alleen binnen de ring.
schoolmeester
3 februari 2025, 13:31
Hij heeft zijn handjes veel te los zitten, fout mannetje..... dat is wel duidelijk.
Siberische tijger
3 februari 2025, 17:07
Heel apart dat er een apart topic is voor een kickbokser die meer mensen neer mept buiten de ring, dan in de ring. :rolleyes: