PDA

Volledige versie bekijken : Almelo, marktstraat



marcelasnl
24 januari 2021, 00:55
Het pand aan de Marktstraat 13 staat heeft een historie als sekshuis maar staat al jarenlang leeg.
Er komt waarschijnlijk opnieuw een prostitutiebedrijf aan de Marktstraat 13. De gemeente heeft een aanvraag voor een vergunning in behandeling. Buurtbewoners zitten niet te wachten op een sekshuis en maken zich zorgen. Ze vrezen voor overlast in de woonomgeving.

https://www.ad.nl/almelo/marktstraat-almelo-vreest-overlast-sekshuis-het-was-de-laatste-jaren-net-zo-lekker-rustig-hier~a98b1668d/

https://images3.persgroep.net/rcs/scQcUZK3f1xuKwgiWXsUvcVi59M/diocontent/181353080/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

mentholbear
24 januari 2021, 02:02
Buurtbewoners zitten niet te wachten op een sekshuis en maken zich zorgen. Ze vrezen voor overlast in de woonomgeving.


Daarom ben ik ook voor meer afgelegen saunaclubs met voldoende parkeergelegenheid op prive terrein :biggrin:

Wentelt Eefje
24 januari 2021, 02:22
Henk van Schuppen, slechtste Stadsredacteur-Almelo in de geschiedenis van de Tubantia, stapelt weer eens fout op fout in dit artikel... de grootste daarvan is natuurlijk dat Kokkie van Lies’ van start tot sluiting Mistique aan de Bornerbroeksestraat zat, waar nu Red Light Heaven zit. Ook had wel even gemeld kunnen dat het al een happy-end-masagesalon was tor de eerst echte prostitutie op 13 begon.

De eerste jaren was de overlast waar ook wel over werd geklaagd, vrijwel altijd hetzelfde probleem, kennelijk zagen één deur aan de Boompjes en twee deuren aan de Marktstraat er zo “hoerig” uit, dat de soms al opgewonden bezoekers daar bij het verkeerde pand aanbelden. We zullen zien (maar belangrijker dat het kleine kerkje - daf in werkelijkheid de

schoolmeester
24 januari 2021, 04:56
En toen viel WE in slaap......

Groet, schoolmeester.

schoolmeester
24 januari 2021, 05:15
Zal een goede zaak zijn als hier weer leven in de brouwerij komt.
Het noorden van Nederland is dun bezaait met sekshuizen en clubs.

Groet, schoolmeester.

Wentelt Eefje
24 januari 2021, 06:17
En toen viel WE in slaap......

Zzz... zzz... zzz...
je mag nooit meer raden...


We zullen zien,(maar belangrijker is dat het kleine kerkje - dat in werkelijkheid de
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210124/928eda00c3f7f2aa4e6e867447634aba.jpg

aanleiding voor de klachten van de Marktstraat-bewoners vormt - gewoon als Poppodium The Little Church kan openen als het “oude normaal” weer normaal is) of hier een interessante concurrent van het 500 meter verderop gelegen tegenvallende Red Light Heaven komt.


Zal een goede zaak zijn als hier weer leven in de brouwerij komt.
Het noorden van Nederland is dun bezaaid met sekshuizen en clubs.

Inderdaad broodnodig in de regio!

Eddy_V
24 januari 2021, 07:58
In Almelo is altijd wat te doen, maar het stoplicht voor het Red Light district staat nog niet op groen

schoolmeester
22 april 2021, 07:51
Het pand Marktstraat 13 mag in de toekomst weer heropend worden als bordeel, zo heeft de gemeenteraad van Almelo besloten.
Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren is nog niet bekend.

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
22 april 2021, 16:14
Het pand Marktstraat 13 mag in de toekomst weer heropend worden als bordeel, zo heeft de gemeenteraad van Almelo besloten.
Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren is nog niet bekend.

Groet, schoolmeester.

verschillende keren geweest altijd netjes ontvangen en de koffie stond voor mijn altijd klaar .

schoolmeester
22 april 2021, 16:19
Zo hoort het ook !

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
22 april 2021, 20:34
verschillende keren geweest altijd netjes ontvangen en de koffie stond voor mijn altijd klaar .
Hebben ze ook een tuin met ruimte voor een zwembad ?

Een crowdfunding actie onder de ijsberen zou anders wel tot een mooi initiatief kunnen leiden :)

mentholbear
22 april 2021, 22:59
Great (or dirty?:rolleyes:) minds think alike, maar heb je de achtergrond al bekeken? De buren zullen een spectaculeer uitzicht hebben ;)

marcelasnl
31 juli 2021, 09:58
Rosanna (48) is de baas van het nieuwe sekshuis El Amor in Almelo: ‘Noem me geen pooier, ik ben ondernemer’
El Amor aan de Markstraat 13 in Almelo. Inderdaad: de plek voor een opwindende massage, een knuffel, geslachtsgemeenschap of gewoon een praatje. Met een sekswerker, dat wel.
https://www.tubantia.nl/almelo/rosanna-48-is-de-baas-van-het-nieuwe-sekshuis-el-amor-in-almelo-noem-me-geen-pooier-ik-ben-ondernemer~ad17728e8/