Volledige versie bekijken : Als de lockdown voorbij is...
JonnyFontane
25 januari 2021, 14:38
Naar welke club ga je als de lockdown voorbij is.
Staat de club van je keuze niet bij de enquete, dan zelf even toevoegen.
WANDELAAR5
25 januari 2021, 14:49
Je kan er maar 1 kiezen?
Uiteraard ga ik naar mijn inmiddels favoriete clubs Babylon Sixsens en Venus. Maar WE heeft mij op de koffie gevraagd in een nog nader te bepalen club en ik ga een keer met Husky naar AcaGold waar hij me de goede dames aan gaat wijzen die ik in mijn eerdere bezoek niet heb kunnen vinden... de enquête moet meerdere antwoordmogelijkheden krijgen!
En als het bloedheet wordt ga ik ook nog naar villa Vanilla.
JonnyFontane
25 januari 2021, 14:52
Ik zit zelf ook met keuze stress.......
de duisburg spesjalist
25 januari 2021, 15:37
na de lockdown wordt me eerste club ying yang .tegen die tijd is ying yang wel van naam verandert maar goed ;)
Shakir
25 januari 2021, 16:10
- Mocht Oostenrijk zich eerder heropenen: Wellcum.
- Mocht Duitsland zich eerder heropenen dan ga ik een clubtour maken van een weekje of twee en schuim ik elke club af. Startschot in Acapulco Gold!
De week daarna trek ik wat verder naar Sharks, Worlds, Sakura, enz...
Het zal wel pas voor ten vroegste in 2022 zijn vrees ik.
Piet Plezier
25 januari 2021, 17:55
Jammer dat je er maar 1 kunt kiezen
Het word natuurlijk GOCH en VENUS HAMMINKELN
Wentelt Eefje
25 januari 2021, 18:19
Naar welke club ga je als de lockdown voorbij is.
Staat de club van je keuze niet bij de enquete, dan zelf even toevoegen.
Staat erbij, staan erbij. Mijn beide Duitse voorkeursopties. Maar ik vul de enquete nog even niet in om degenen die willen komen op de “Verlossings”-party in “spanning te laten”...
deket
25 januari 2021, 18:48
Sixsens zal de eerste zijn en dan komt er een knalfeest!!!
Smouse
25 januari 2021, 19:03
Happy :happybirth: natuurlijk want daar heb ik nog een vrij recent vrijkaartje van :)
See ya Smouse
JonnyFontane
25 januari 2021, 19:17
Jammer dat je er maar 1 kunt kiezen
Het word natuurlijk GOCH en VENUS HAMMINKELN
Dat was bekend bij jouw Piet.....
Piet Plezier
25 januari 2021, 19:23
Dat was bekend bij jouw Piet.....
dat dan weer wel natuurlijk
Eddy_V
25 januari 2021, 20:18
Happy :happybirth: natuurlijk want daar heb ik nog een vrij recent vrijkaartje van :)
En in maart natuurlijk kijken hoe de magnolia er bij staat ! :blume:
Eddy_V
25 januari 2021, 20:24
Eerst maar es zien welke club er ook echt als saunaclub heropent. Het laufhaus concept van Sixsens heeft niet mn voorkeur dus als er Duitse clubs eerder zijn... maar als er wat meer bewegingsvrijheid in Lemiers mogelijk is dan hoop ik daar snel van de lentezon te kunnen genieten.
mentholbear
26 januari 2021, 00:01
Je kan er maar 1 kiezen?
Ik zat me ook al af te vragen waarom dat zwarte puntje telkens mee verschuift bij elke volgende klik :hammer:
Eerst maar es zien welke club er ook echt als saunaclub heropent. Het laufhaus concept van Sixsens heeft niet mn voorkeur dus als er Duitse clubs eerder zijn... maar als er wat meer bewegingsvrijheid in Lemiers mogelijk is dan hoop ik daar snel van de lentezon te kunnen genieten.
Inderdaad. Ik gok dat het in Nederland weer eerder open gaat dan Duitsland. Dus zal dan SS of VW worden (YY?). Maar als de SC noodgedwongen met laufhaus of privehuis concept beginnen, dan wacht ik liever in een sauna resort op betere tijden.
Valt me wel van je tegen Eddy. Ik dacht dat ik je gelijk in Theo's het verschil kon gaan uitleggen tussen Tinder en Grinder ;)
Player
26 januari 2021, 09:12
Afwachten of en wanneer ze terug openen. Als je moet overschakelen naar een laufhaus concept om te overleven en andere noodgrepen uitvoeren, zie ik het somber in voor zulke Clubs.
Maar ik denk dat ik als eerste Club maar eens terug naar GT Wien ga en daarna de usual suspects in NRW.
Husky
26 januari 2021, 12:02
Wat goede seks betreft absoluut geen lockdown:)
Vanwege een prima netwerk kan ik dezelfde frequentie aanhouden als van voor maart 2020,en dat met meerdere schoonheden, zowel in als buiten mijn huis.
Al vind ik het thuis ontvangen wel het fijnste,hapje eten,flesje lekkers erbij en het feest kan beginnen:freu:
Zakelijk heb ik altijd geprofiteerd van een goed netwerk en dat geld nu ook in een andere vorm voor mijn seks belevenissen:)
Veel wandelplezier of de gedachte eraan:):wink2:
wizard0
28 januari 2021, 11:42
Samya
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
laplagne
31 januari 2021, 11:34
Ik ben benieuwd of in sommige clubs, zoals Golden Time, een verbouwing heeft plaatsgevonden. Wij moeten niet vreemd opkijken als de entree- en kamerprijzen na de heropeningen verhoogd zullen zijn of dat dames extra geld zullen vragen voor bijvoorbeeld kussen. Ben bang dat alles nog wel een tijdje zal gaan duren.
Boy69
31 januari 2021, 11:41
.....of dat dames extra geld zullen vragen voor bijvoorbeeld kussen..
Meiden die extra geld vragen voor reguliere diensten als kussen of PZC, gewoon links laten liggen.
Als de portemonnee leeg blijft, draaien ze wel bij.
Als je eenmaal gaat betalen voor die diensten, is er geen weg terug meer.
Verhoogde entree doe je niets aan.
Of je betaald de verhoogde entree, of je zoekt je heil elders.
mentholbear
31 januari 2021, 12:10
Verhoogde entree doe je niets aan.
Wordt voor zover ik weet zelden teruggedraaid. PSR prijsverhoging, Babylon prijsverhoging, vooral bij die laatste had dat volgens mij behoorlijk invloed op de toestroom.
Meiden die extra geld vragen voor reguliere diensten als kussen of PZC, gewoon links laten liggen.
Als de portemonnee leeg blijft, draaien ze wel bij.
Of 2 a 3 keer laten klaar komen. Komt ze spontaan tongzoenen. True story :roll3:
Player
31 januari 2021, 13:01
Ik ben benieuwd of in sommige clubs, zoals Golden Time, een verbouwing heeft plaatsgevonden. Wij moeten niet vreemd opkijken als de entree- en kamerprijzen na de heropeningen verhoogd zullen zijn of dat dames extra geld zullen vragen voor bijvoorbeeld kussen. Ben bang dat alles nog wel een tijdje zal gaan duren.
GT heeft verbouwingswerken uitgevoerd: terras heraangelegd en vergroot, kamers geschilderd, AC vernieuwd,... foto's van gezien. Dat de einritt daarom verhoogd wordt, weet ik nog zo niet. Kamerprijzen verhogen? Sinds een jaar staat er een nieuwe generatie te trappelen in Oost-Europa om in de SC's aan de slag te kunnen gaan. Prijzen hebben zeker geen opwaartse drive. In tegendeel, het wordt een buyersmarket.
Wentelt Eefje
31 januari 2021, 13:47
Bij mij op de middelbare school vroeger liep ook een GT rond, helaas betekende het niet dat je met haar een Gouden Tijd kon hebben, maar dat ze een Grote Trut was...
stimpy3
31 januari 2021, 15:29
GT heeft verbouwingswerken uitgevoerd: terras heraangelegd en vergroot, kamers geschilderd, AC vernieuwd,... foto's van gezien. Dat de einritt daarom verhoogd wordt, weet ik nog zo niet. Kamerprijzen verhogen? Sinds een jaar staat er een nieuwe generatie te trappelen in Oost-Europa om in de SC's aan de slag te kunnen gaan. Prijzen hebben zeker geen opwaartse drive. In tegendeel, het wordt een buyersmarket.
Ik denk dat het koffiedikkijken is. Ik hoop natuurlijk ook dat er na corona een hele lading aan jonge oosteuropese dvp's de clubs overspoelt. Maar d'r is wel veel onzekerheid nog. Ten eerste blijft het afwachten wanneer de clubs uberhaupt weer openkunnen. Daarnaast zit je met vraag en aanbod...als corona nog welig tiert denk ik dat veel dames het 'van plezier' zijn even laten voor wat het is, omdat het te risicovol is. Daarnaast kun je in een 'coronamarkt' ook hele lousy 'safe sex' krijgen, dus zonder kussen, zonder gezichtscontact, met standjes waarbij elkaars hoofd zo ver mogelijk verwijderd van elkaar is. Ook gok ik dat de optik van dames dan een flinke tic zal krijgen.
Maar goed, laten we ervanuit gaan dat ook de roemeense dames eind 2021 allemaal gevaccineerd zijn (en dat er geen nieuwe varianten de kop opsteken waardoor het hele circus opnieuw begint). Dan is het afhankelijk hoe beroerd de oost-europese economie er aan toe is -- als die prima draait, verwacht ik geen bijzondere instroom van dvp's. Ander relevant dingetje: veel ijsberen geven door corona weinig uit, dus de 'clubbudgetten' zullen een stuk hoger zijn. Dat maakt het voor dames aantrekklijker om 'hardball' te spelen, en de prijzen omhoog proberen te praten.
Wentelt Eefje
31 januari 2021, 15:49
Niet alleen de Oost-Europese economie heeft die dip, grappig genoeg hun markt ook al zal niet iedereen met een volle zak dat zo ervaren. Er is ook hoegenaamd geen bewezen kwaliteitsverschil meer, dus HET bepalende onderscheid kan in zo’n markt alleen door prijs(concurrentie) gemaakt worden. Wel vrij snel (zie de meest succesvolle webshops) komt de factor extra verleende service gratis of voor geringste bedrag om de hoek kijken,
Marktwerking-technisch gezien zijn we dus aan het wachten op het paradijs...
Waarschijnlijk zal ik naar de club(s) gaan die als eerste openen met als voorwaarde dat lokale regelgeving de pret niet te veel bederft, doelend op een SS waar in de laatste weken alleen op reservering een zeer beperkt aanbod en ook nog eens met tijdslimiet. Daar pas ik voor. Momenteel zit ik er eigenlijk ook helemaal niet mee dat de mogelijkheden zéér beperkt zijn dus wat langer celibatair leven gaat wel ook wel lukken. Dat andere vormen van vertier zoals reguliere sauna's sportscholen of bioscopen dicht zijn vind ik vele malen vervelender.
Prijsverhogingen qua entree zal de toekomst uitwijzen evenals de kosten voor een (half) uurtje kameren. Afgelopen zomer waren die zorgen onterecht.
stimpy3
31 januari 2021, 16:27
De beste ervaringen heb ik altijd gehad met meiden die nog een beetje bleu waren, en met wie het klikte. Beroepsdvp's zijn niet zo m'n ding, daar straalt al snel te veel 'professionaliteit' doorheen. Dus als d'r een nieuwe lading verse oosteuropese dames aankomt dan hoor je mij niet klagen ;-)
schoolmeester
31 januari 2021, 16:55
Klopt helemaal, eerder veel meegemaakt in Ratingen bij AG: jonge meiden die gebrekkig Duits en/of Engels praten en net in het vak.
Zijn vaak nog spontaan verlegen en gaan niet zoals veel oudere dvpees op de automatische piloot.
Met gebarentaal versta je elkaar ook wel !
En als het spontaan gaat heb je al snel een goede kamer.
Groet, schoolmeester.
Dalton
31 januari 2021, 17:12
De beste ervaringen heb ik altijd gehad met meiden die nog een beetje bleu waren, en met wie het klikte. Beroepsdvp's zijn niet zo m'n ding, daar straalt al snel te veel 'professionaliteit' doorheen. Dus als d'r een nieuwe lading verse oosteuropese dames aankomt dan hoor je mij niet klagen ;-)
Dan wordt het voor jou SS maar de moeder gaat ook mee de kamer op om eventueel de luier te verschonen.
b1234
14 februari 2021, 13:49
Als de lockdown voorbij is,neem ik een weekje recup uren terug (zit in de pharma-sector) en schuim ik gedurende deze week alle clubs af ,die open zijn .
Het heeft lang genoeg geduurd, zelfs mijn vaste contacten met mijn huige DVP's begin ik moe te worden !:biggrin:
Ik mis het echte clubleven met alles wat er rond hangt .
Groetjes !!!
wizard0
14 februari 2021, 13:54
Als de lockdown voorbij is,neem ik een weekje recup uren terug (zit in de pharma-sector) en schuim ik gedurende deze week alle clubs af ,die open zijn .
Het heeft lang genoeg geduurd, zelfs mijn vaste contacten met mijn huige DVP's begin ik moe te worden ![emoji3]
Groetjes !!!Als je partners in crime zoekt[emoji1]
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Herr Fick
14 februari 2021, 17:54
Als de lockdown voorbij is,neem ik een weekje recup uren terug (zit in de pharma-sector) en schuim ik gedurende deze week alle clubs af ,die open zijn
Je moest vast nog maanden vaccins rondbrengen terwijl de clubs al open zijn ;)
vanKees
14 februari 2021, 20:57
Nur für einen Club abzustimmen ist mir zu wenig (in alphabetischer Reihenfolge und wenn offen):
Babylon, Finca, Samya, Sharks, SC Venus, World
Das wird sicher eine Tour-de-Clubs 2021 an mehreren Tagen in direkter Folge!
vanKees
b1234
14 februari 2021, 21:54
Je moest vast nog maanden vaccins rondbrengen terwijl de clubs al open zijn ;)
@Herr Fick;
Nee,ben overal de condooms moeten gaan terughalen die over datum waren ,bij de apothekers !!!:biggrin:
De vraag naar condooms is volledig stilgevallen sinds de sluiting van de saunaclubs:):):)
Ik ben vrij veel in Zwitserland voor mijn werk en heb daardoor toch nog langer kunnen profiteren van de latere sluiting van de clubs aldaar .
Groetjes,
Boy56
b1234
14 februari 2021, 21:58
Als je partners in crime zoekt[emoji1]
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
OK,Wizard0, kontakteer me maar via PM !!!
Hoe meer "zielen " , hoe meer ambiance !
Boy56
JonnyFontane
15 februari 2021, 08:07
Het heeft lang genoeg geduurd, zelfs mijn vaste contacten met mijn huige DVP's begin ik moe te worden !:biggrin:
Groetjes !!!
Als ik weet welke dagen je waar bent, wil ik best 1 of 2 dagen mee op pad....
stimpy3
22 mei 2021, 22:24
Nou, PSR wordt 't dus niet omdat die tent voorgoed dicht is. :redface:
mentholbear
23 mei 2021, 02:24
Vanilla en Club 22 ook niet, die zijn ook opgedoekt. Hopelijk heropenen die wel.