PDA

Volledige versie bekijken : Poll: Wanneer gaan de clubs in duitsland weer open ?

stimpy3
27 januari 2021, 19:22
Zoals hierboven al aangegeven: wanneer denken de ijsberen hier (die natuurlijk de onmogelijke combinatie hebben dat ze en expert-virologen zijn, en zeer goed ingewijd zijn in het dvp-circuit) dat de duitse saunaclubs weer open gaan? Place your bets...

Crap, heb ik de datums een jaar te vroeg gezet --- alles moet een jaar verschoven worden.

mentholbear
28 januari 2021, 00:25
Als enigste gok ik dan maar op juli :biggrin:

Wat valt er te winnen? Vrijkaartje? :roll:

Dalton
28 januari 2021, 04:10
Na de volgende week.

middagbeer
28 januari 2021, 06:13
Goede morgen beeren.
Denk dat we een winterslaap nog zeker uitzitte
En dat we de witte pels aankunne doen .sept okt..
Helaas .voor de beeren maar ook voor de dames ..die moete het nu komer en kwel hebben.
En de meeste hebben het veel slechter dan wij het hebben ..

Piet Plezier
28 januari 2021, 07:42
daar is gewoon nog helemaal niets van te zeggen
SAS en ik waren afgelopen zaterdag even bij Venus in Hamminkeln, bij Robert koffie drinken
Die zei ook je kunt er nog helemaal niets van zeggen wanneer er iets open gaat.
We zien het wel.

Haradamannetje
28 januari 2021, 09:10
Heb half Mei ingevuld puur omdat ik dit hoop. Ben het met Piet eens, je kan er werkelijk niks van zeggen.

Willem2
28 januari 2021, 12:28
Het viel mij uiteraard meteen op dat Juli er niet bijstond. Afgelopen jaar was prostitutie per de 1ste Juli volgens mij weer mogelijk.
Maar je hebt gelijk, in Juli zijn "ze" allemaal op vakantie ....

Dalton
28 januari 2021, 13:31
13 maart gaan de clubs weer open,vertelde me een waarzegster op de kermis in NIJMEGEN.

Herr Fick
28 januari 2021, 15:27
Tegen Aug zou toch ongeveer iedereen zijn twee prikkies moeten gekregen hebben:)

WANDELAAR5
28 januari 2021, 16:02
13 maart gaan de clubs weer open,vertelde me een waarzegster op de kermis in NIJMEGEN.
Kermis 2019 of nog eerder?

schoolmeester
28 januari 2021, 16:47
Dalton is in de war met getallen omdat hij niet in de club kan knallen......

Groet, schoolmeester.

Dalton
28 januari 2021, 18:34
Dalton is in de war met getallen omdat hij niet in de club kan knallen......

Groet, schoolmeester.

Even wachten tot 13 maart.

Wentelt Eefje
29 januari 2021, 02:33
Ik vrees dat kerkdiensten eerder weer massaal bezocht kunnen worden, ongeacht het voor of na het zingen verlaten van de dienst. Daarom vrees ik: pas half mei

Brad Clitt
29 januari 2021, 05:44
In de loop van het jaar zullen ze weer openen, anders in 2022 als de pandemie echt voorbij is (hopelijk). Tenminste als er dan nog clubs zijn die in de tussentijd niet ter ziele zijn gegaan. Pessimistisch gezien zullen ze nooit meer openen.

pietpotent44
29 januari 2021, 07:19
Dat blijft koffiedik kijken, omdat dat vooral afhangt van hoe de pet van de Duitse politici (en conservatieve raadgevers) afhangt.

Ik denk dat de coronacijfers in maart en april alweer vrij goed zullen zijn. Ook in Duitsland.

Ik denk dat privehuizen in Nederland in februari of maart weer opengaan. Iets eerder dan Duitsland.

Daarom denk ik april of mei 2021.

peter696969
29 januari 2021, 07:44
Vergeleken met andere landen valt het in Duitsland best mee. Maar als je alles dicht houdt totdat er enkele weken geen enkele besmetting is geconstateerd, zoals sommige virologen bepleiten, dan moet je ofwel de boel voorgoed dichtgooien of niet meer testen.

Ascari
29 januari 2021, 13:59

Dat was zeker een Roemeense zigeunerin :biggrin:

Mooiejoke
29 januari 2021, 14:06
Zeker niet voor de zomer, denk ik. Al hoop ik dat ik binnenkort wakker wordt en dat die hele corona een nare droom bleek.

Pikkatrillah
29 januari 2021, 20:22
Ik denk dat als ze heel hard gaan vaccineren, dat nederland eind mei , begin juni open gaan en in duitsland 2 weken later.

Maart april is te vroeg , basisscholen half februari na carnaval en de winkels half maart met veel geluk.

pietpotent44
30 januari 2021, 05:06
Ik denk dat als ze heel hard gaan vaccineren, dat nederland eind mei , begin juni open gaan en in duitsland 2 weken later.

Maart april is te vroeg , basisscholen half februari na carnaval en de winkels half maart met veel geluk.

Na scholen en kinderopvang zijn de contactberoepen als (een van de) eersten aan de beurt voor heropening.
Dat zou normaal gesproken wel ergens in februari of maart al moeten zijn. April zou al tegenvallen.

Als het echt van (het tempo van) de vaccinaties zou afhangen, dan zijn we nog niet jarig.

Dennis
30 januari 2021, 06:40
In Duitsland wordt al gesproken over een lockdown tot Pasen (begin april). De Duitsers (Merkel) willen, zo lijkt het, kostte wat kost een derde golf voorkomen ; reisverboden (en Nederland staat hoog op het lijstje!), lockdowns, alles om weer een piek te voorkomen.

Dus clubs open in April is optimistisch. Zelf reken ik op juni, maar dat hangt af van de vaccinaties in Duitsland en Nederland. Want dat Nederland Europees gezien niet tot de top behoort is ook in Duitsland wel bekend. We zijn de paria’s van de Eu aan het worden. Bedankt Hugo!

Dalton
30 januari 2021, 09:16
Dat was zeker een Roemeense zigeunerin :biggrin:

Ze had lange zwarte haren en groene ogen stevige tieten en sprak enkel engels en vertelde me dat ze afgestudeerd was in SPANJE en 10 jaar in ITALIE had gewoond voordat ze haar roeping begon.
Ze was net 18 geworden en had last van een jeukende vagina,met mijn potje vaseline heb ik haar vagina ingesmeerd en daarna trok ze me onder de tafel en heeft ze mij op een heerlijke manier aangerand ben 2 keer klaargekomen bij haar en heb na afloop van de aanranding haar 5 euro gegeven voor dat heerlijke gevoel wat ze in mijn PIELEMANS naar boven bracht.
De gave van helderziendheid zit bij hun in de familie en gaat iedere keer van moeder op dochter over zodoende wist ze mij te vertellen dat de clubs in duitsland 13 maart opengaan en dat ik een van de eerste ben die vlak bij een vliegveld in een club de hele dag op een mooie kamer met een prachtige dame ligt te neuken zodoende heeft ze me aangerand om mijn behoefte een beetje af te nemen.

schoolmeester
30 januari 2021, 09:43
En toen ging de wekker......

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
30 januari 2021, 12:00
zodoende wist ze mij te vertellen dat de clubs in duitsland 13 maart opengaan en dat ik een van de eerste ben die vlak bij een vliegveld in een club de hele dag op een mooie kamer met een prachtige dame ligt te neuken.
Dus ze wist ook te voorspellen dat Villa Vertigo weer open gaat?! :s026[1]:

Dalton
30 januari 2021, 13:05
Dus ze wist ook te voorspellen dat Villa Vertigo weer open gaat?! :s026[1]:

Dat is een alleenstaande villa aan de rechterkant wanneer je naar HAPPY rijdt en waar een klein vliegveldje in de buurt ligt met die 2 mans vliegtuigjes of sproei- en reklame toestellen.
Deze dame bedoelde een echt groot vliegveld met een grote parking en wanneer je naar de vliegtuigen wilt kom je eerst in een soort lange gang waaraan de gates liggen.
Ze vertelde ook nog dat het naast een brandweerkazerne stond en een dakterras heeft waar de vliegtuigen laag over vliegen en uniek is voor mijn hobby (vliegtuigen spotten).
Nu weer schaatsen kijken een van mijn vele hobby's.

e-is-mc-2
12 maart 2021, 13:57
pfff schiet allemaal niet op. Ik mis het zo dat ik af en toe op mijn nav de route naar Brüggen, Ratingen of Lemiers laat uitrekenen om te zien hoelang het rijden zou zijn als ze open zouden zijn .... gewoon voor het gevoel. Triest wel

mentholbear
12 maart 2021, 16:23
LOL

Ik heb dat gedaan met mij nog onbekende clubs voor als het straks weer open gaat. Maat met alle buitenlandse regels denk ik dat het eerder SS gaat worden.

broodpoot
12 maart 2021, 16:53
pfff schiet allemaal niet op. Ik mis het zo dat ik af en toe op mijn nav de route naar Brüggen, Ratingen of Lemiers laat uitrekenen om te zien hoelang het rijden zou zijn als ze open zouden zijn .... gewoon voor het gevoel. Triest wel

Haha ja ik zat laatst op google maps te kijken hoe ik altijd naar GT rij, via de Betuwe. Mij benieuwen of ik over een paar maanden (hoop ik toch?) nog steeds blindelings die kant op rij.

hasta la pasta
12 maart 2021, 17:03
Bij Bruggen "moet" ik nog een half uurtje doorrijden. Hopelijk gaat ook dat dan weer blindelings.

kempie
12 maart 2021, 18:02
Ik hou het op ergens tussen half april en eind mei. Zou mij tegen vallen als het nog langer duurt.

En ik denk dat dit keer de duitseclubs eerder open zijn dan sixsens op de oude manier. Denk dat her langer duurt voordat in nederland de horeca binnen open mag dan de duitse clubs en daardoor sixsens eerder alleen open kan als een soort privehuos constructie zoals voor de laatste lockdown dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ascari
12 maart 2021, 18:25
Ik denk dat de clubs in Duitsland pas open gaan nadat weer een club een rechtzaak begint en wint. De zogenaamde vrome mensen van de CDU hebben het niet zo met de betaalde liefde.

Player
12 maart 2021, 18:41
daardoor sixsens eerder alleen open kan als een soort privehuos constructie zoals voor de laatste lockdown dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkDat komt dan goed uit want naar verluidt verdienden de dames in deze constructie fortuinen en waren ze er allemaal dolgelukkig. Dus wellicht is het laufhaus concept gewoon een blijver voor ss.

Shakir
12 maart 2021, 19:46
Ik zal me ook eens aan een voorspelling wagen: eind mei/begin juni.

Ik denk dat de clubs in Duitsland pas open gaan nadat weer een club een rechtzaak begint en wint. De zogenaamde vrome mensen van de CDU hebben het niet zo met de betaalde liefde.
De politiek is in september op de vingers getikt door de rechter dus deze frats zal CDU geen tweede keer meer uithalen, denk ik.
Het komt allemaal wel terug in orde. Ik merk dat de coronacrisis mij een opvallend positief ingestelde mens heeft gemaakt.

Player
12 maart 2021, 20:57
Ik zal me ook eens aan een voorspelling wagen: eind mei/begin juni.

De politiek is in september op de vingers getikt door de rechter dus deze frats zal CDU geen tweede keer meer uithalen, denk ik.
Het komt allemaal wel terug in orde. Ik merk dat de coronacrisis mij een opvallend positief ingestelde mens heeft gemaakt.Dat is een totale ommeslag met de eerste lockdown Shakir, want toen zag je alles zwart in en het ging nog jaren duren vooraleer de Clubs terug opengingen volgens jou. Als ze nog ooit opengingen.

En sommige peetvaders op dit forum wisten uit zeer goede bron (sic.) dat GT nooit meer openging [emoji23]. En de protocollen gingen het in Duitsland onmogelijk maken om een noemenswaardig SC-bezoek toe te laten. Enfin, we hebben toch eens kunnen lachen met die kolder.

De uitspraak van de rechtbank vorig jaar was met kracht van gewijsde dus er moet niets meer afgedwongen worden, de SC's kunnen zich op dit vonnis terug beroepen. Voor mij lijkt einde mei ook realistisch, op voorwaarde dat de vaccinatiecampagne voldoende vaart maakt en de incidenties onder 50/100k inwoners blijven.

mentholbear
12 maart 2021, 22:20
Dat komt dan goed uit want naar verluidt verdienden de dames in deze constructie fortuinen en waren ze er allemaal dolgelukkig. Dus wellicht is het laufhaus concept gewoon een blijver voor ss.

https://memecentral.org/wp-content/uploads/2019/09/hmm-possibletroll-alert.jpg

1 ding was zeker, SS maakte minder onkosten toen hun voederbakken niet meer telkens geplunderd werden :roll:

Herr Fick
13 maart 2021, 07:58
Tegen Aug zou toch ongeveer iedereen zijn twee prikkies moeten gekregen hebben:)

Wat ik hier opperde gaat niet uitkomen, hoor. Zowel in DEU, NDL en BEL gaat het vaccineren verschrikkelijk traag omdat er onvoldoende vaccins zijn. Het zal veel en veel later zijn voor dat alles weer normaal wordt.
Voor een laufhauswip hoeft geen enkele club voor mij te openen. Herr Fick bereidt zich mentaal voor op een P6-vrij leven:cool:

schoolmeester
13 maart 2021, 08:26
Er kwam een dag in het voorjaar...... en de saunaclubs gingen weer open.
En de ijsberen en dames leefden nog lang en gelukkig !

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
13 maart 2021, 10:48
Onder voorbehoud van de huidige, langzaam beterende, situatie denk ik:

- Nederland begin/medio mei
- Duitsland begin/medio juni, uiterlijk 1 juli

Herr Fick
13 maart 2021, 12:03
Onder voorbehoud van de huidige, langzaam beterende, situatie denk ik:

- Nederland begin/medio mei
- Duitsland begin/medio juni, uiterlijk 1 juli

Wij zijn bijna begin mei en er moet nog 93% gevaccineerd worden. Net vernomen dat Astra Zenica weer vertraging heeft...

Herr Fick
13 maart 2021, 12:05
Er kwam een dag in het voorjaar......2021/22/23..?

schoolmeester
13 maart 2021, 12:18
Ik heb er bewust geen jaartal bijgezet......

Groet, schoolmeester.

e-is-mc-2
15 maart 2021, 08:40
Haha ja ik zat laatst op google maps te kijken hoe ik altijd naar GT rij, via de Betuwe. Mij benieuwen of ik over een paar maanden (hoop ik toch?) nog steeds blindelings die kant op rij.

ja die ken ik ook, of de website even doorbladeren om het gevoel even naar boven te halen hoe het weer zou kunnen zijn ...

VAZKOR
15 maart 2021, 10:31
Juli-Aug met nodige regels, nov-dec min of meer notmaler.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Dalton
15 maart 2021, 11:06
Na de volgende week.

schoolmeester
15 maart 2021, 13:57
Dalton heeft zijn Porsche al glimmend klaarstaan.....en de rest ook opgepoetst.

Groet, schoolmeester.

RobOpzoek
15 maart 2021, 15:10

Ik doe hetzelfde. Ik heb inmiddels een elektrisch voertuig van de baas (helaas!) en vraag me af of ik de afstand wel haal naar de verder gelegen clubs. Ik heb allerlei berekeningen liggen. Maakte ik voorheen met mijn diesel ook een tussenstop voor een koffie/thee, nu wordt die tussenstop noodzakelijk en van levensbelang om op tijd het eten weer te halen thuis. Maar na 12 maanden plaatjes kijken op websites van gesloten clubs is de rek er echt uit!

broodpoot
15 maart 2021, 17:36
Ik doe hetzelfde. Ik heb inmiddels een elektrisch voertuig van de baas (helaas!) en vraag me af of ik de afstand wel haal naar de verder gelegen clubs.

Totaal off topic (waarvoor alvast excuus) maar hoe zit dat eigenlijk qua opladen bij de clubs?
Ik kom alleen maar in GT en kan me niet herinneren daar ooit een oplaadpunt te hebben gezien

mechelen
15 maart 2021, 17:51
Bij Palace (Frankfurt) is er 1 laandpaal, waar meestal een auto geparkeerd staat...

schoolmeester
15 maart 2021, 18:05
Is de auto van Dalton.

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
15 maart 2021, 18:48
Is de auto van Dalton.

Groet, schoolmeester.

dalton heeft een flinstoon auto

schoolmeester
15 maart 2021, 19:05
Nee, hij heeft hem ingeruild voor een elektrische Porsche !

Groet, schoolmeester.

P.S. mogen mannen van zijn leeftijd nog wel in een Porsche rijden.
Ik vraag dit voor een vriend( op Leeftijd ).

Picasso 1
30 mei 2021, 18:29
31% goed gegokt?

schoolmeester
30 mei 2021, 18:48
Nee, 30.99 procent.

stimpy3
30 mei 2021, 19:04
Verbazingwekkend idd. dat de meeste ijsberen het goed hadden.

schoolmeester
30 mei 2021, 19:09
Een ijsbeer staat bekend om zijn goede instinct.