Volledige versie bekijken : Welke corona maatregelen ben ik vergeten?
mentholbear
4 februari 2021, 14:54
We hebben intussen een heel arsenaal aan corona maatregelen, zoals de 1,5 meter samenleving, handen wassen, niet meer handen schudden, beperkingen op aantal mensen bij elkaar, thuiswerken, mondkapjes, lockdown met gesloten winkels en dergelijke, onderwijs gesloten/op afstand, avondklok, minder buitenlandse reis/vakantie mogelijkheden, en misschien nog wat me even ontschoten is. Oh ja, en verbod op P6 natuurlijk :rolleyes:
Het leek me wel leuk om effe te polsen waar mede ijsberen het meeste last van hebben. Ik bedoel, ze zijn niet leuk, maar waar heb je nou echt last van, hekel aan, enzo.
Ik bedoel, ik heb niet zo veel moeite om buiten met een mondkapje op te lopen (althans, met dit kouwe weer). Binnen of met een hete zomer vind ik het minder prettig.
Welke corona maatregelen vinden jullie nog dat er in de poll moeten? Ik bedoel, zou geen alchohol verkoop na 20:00 er op moeten, of hebben jullie ergere maatregelen die er op moeten? Er is immers slechts ruimte voor 15 keuzes.
JonnyFontane
4 februari 2021, 15:01
Dat de kroegen etc etc niet open zijn en dat het mooiste feest van het jaar niet doorgaat.
Zie onderstaande link:
https://www.youtube.com/watch?v=evz637WkjkE&feature=youtu.be&ab_channel=Bavaria
bruintje
4 februari 2021, 15:05
Hoe bedoel je geen P6.
Kwestie van organiseren.
Niet het gevoel dat ik iets mis, behalve inkomsten als ondernemer :wand:
mentholbear
4 februari 2021, 15:13
Hoe bedoel je geen P6
Ho ho, ik zei wat anders :smoke:
Ingegeven door de enquete van Pietsan https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56633-Onderzoek-naar-de-invloed-van-de-coronacrisis-op-jouw-sekswerk-bezoek
bruintje
4 februari 2021, 15:17
Wilde alleen even "opscheppen"
Sorry :sorry:
mentholbear
4 februari 2021, 15:20
Wilde alleen even "opscheppen"
Nou, vul dan maar gauw die enquete van Piet in. Kun je ook bij hem even opscheppen :roll:
snaal88
4 februari 2021, 16:13
Wat ik mis is het kroegleven, uit eten, met meerdere vrienden bij elkaar zitten en een biertje doen, naar de dames gaan, niet kunnen sporten, mijn zieke vader alleen mogen bezoeken zonder iemand anders erbij, naar kantoor gaan want continue thuiswerken komt mij de strot uit.
Wat mag ik nog wel? Keihard werken, veel belasting betalen en de hond van mijn lesbische buurvrouw uitlaten omdat zij haar teen heeft gebroken.
PS; niet verder vertellen maar vanavond ga ik de avondklok negeren. Oei Oei, wat ben ik een schavuit!!
JonnyFontane
4 februari 2021, 16:40
PS; niet verder vertellen maar vanavond ga ik de avondklok negeren. Oei Oei, wat ben ik een schavuit!!
Ik heb de gestappo al ingelicht....:biggrin:
deket
5 februari 2021, 00:23
Snaai 88 ,jij bent echt niet de enige die zulke dingen zal missen,maar we moeten nu eenmaal nog even door de zure appel heenbijten
Misschien dat het letterlijk en figuurlijk een mooie lente gaat worden waar alles terug normaal gaat zijn
Ondertussen kan men voorlopig best de grenzen tijdelijk dicht houden
Wentelt Eefje
5 februari 2021, 01:48
Gistermiddag op de gezamenlijke parkeerplaats van een aantal supermarkten in het centrum van een Duits voormalig textielstadje net over de grens (“vergeten” maatregel (1) niet naar het buitenland reizen en nee, ik ben niet in quarantaine (2) nu) afgesproken met een lekkere Duitse.
Daar was zij als Nordlicht en ik als argeloze bezoeker van NDS vergeten dat we niet eens samen een sigaretje op de parkeerplaats mochten roken, omdat we daarvoor onze mond-neusmaskers af moesten en die zijn zelfs op die parkeerplaats in NDS verplicht, dus “vergeten” maatregel (3). Dat zij een huishouden met een tot de risicogroep behorende Duitse miljonair (hij zit in de RvB van een Duits DAX-genoteerd groot concern) vormt, betekent ongetwijfeld dat wij later niet op de locatie van een voormalig saunaclub in het bos hadden mogen zoenen en zij mij al helemaal niet zonder condoom had mogen pijpen, weg anderhalve meter, en weggeslikt ruim anderhalve decimeter, “vergeten” maatregel (4).
Grappigste moment van de dag kwam echter toen we beiden al weer in onze respectievelijke woonplaatsen waren. Eerder in de Lidl aan die parkeerplaats, toverde ze triomfantelijk een pakje Krustenbraten uit het schap. “Kijk, heb ik hier in het asortiment gekregen, jij moet die kopen Weefje” en wierp het pakje in mijn karretje. Wel met de kanttekening dat ze in RS ook een veel betere Krustenbraten maken, die echter te duur voor de discounter bleek. Ik moest ook beloven gelijk thuis feedback over de Krustenbraten te geven... Zo gezegd, zo gedaan.
“Ik vond deze voor een discounter-versie heerlijk! vooral als je in plaats van de standaardconsumptiewijze aan jouw Krustenbraten likt!”
34844
mentholbear
5 februari 2021, 02:12
“vergeten” maatregel
Bedoelde niet regels die je voor het gemak bent vergeten, maar welke op het lijstje kunnen. Je reactie deed me wat aan die van Bruingoed denken https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56644-Welke-corona-maatregelen-ben-ik-vergeten&p=731664#post731664
Goed dat jij de enquête van Piet al wel hebt ingevuld :biggrin:
Wentelt Eefje
5 februari 2021, 02:19
Ach zolang ik niet 36 keer in het boycot topic herkauw dat ik in China ben geweest, ben jij de laatste die daar iets over mag zeggen. Net als over of bijdragen aan een topic in de geest van de bedoeling van een topicstarter moeten zijn...
mentholbear
5 februari 2021, 13:50
Heb je ze alle 36 keer geteld :wink2:
Wentelt Eefje
5 februari 2021, 17:35
Nogal rustig in het Corona/COVID-19 topic, dus ik had de tijd ja...
:baeh:
schoolmeester
5 februari 2021, 17:39
Niveau kleuterklas......