Volledige versie bekijken : Dames in nood door Corona
middagbeer
4 februari 2021, 10:22
Hallo mede beeren
Weet niet hoe ik een nieuwe moet starte .daarom hier.
Mede beren de pels nog hangend in de clubs al een tijd geleden en ik we denken dat het nog lang duurt voor dat we de pels aan kunnen doen ..daar om we hebben een verkiezing gehad ..meschien kunnen we wat ophalen en de onder de 5 winnaars verdelen ze zijn winaar omdat ze toch goed hun best deden ..
Meschien om ze een hart onder de riem te steken..wie vund het idee zij zullen het ook moeilijk hebben..ben benieuwd ...gr mede beer
Wentelt Eefje
4 februari 2021, 10:39
Had het niet gewoon onder “Hunor Ijsberenlol” onder “Algemeen” gekund?
deket
5 februari 2021, 00:31
Middagbeer,je kan moeilijk al de dvps helpen hé
Normaal moeten ze financieel al een enorme buffer hebben opgebouwd maar wiens schuld is het dat de meeste DVPs niet met geld kunnen omgaan?
mentholbear
5 februari 2021, 01:52
Hij was toch vrij duidelijk met de top 5 dames? Dat zijn toch niet alle DVP's?
Persoonlijk geef ik alleen extra's aan m'n eigen favorieten. En sommigen zullen het misschien pittig hebben. Maar sommige DVP's boeren beter dan menig ijsbeer :rolleyes:
schoolmeester
5 februari 2021, 06:21
DVPees hebben allemaal dezelfde karaktereigenschap: ze komen ALTIJD geld tekort.
En ze zijn allemaal cum laude geslaagd op de toneelschool.
Groet, schoolmeester.
WA
5 februari 2021, 08:05
Vrijwel elke favorietje de afgelopen jaren is wel eens boos op me geweest. "Why don't you buy my bullshit" om me vervolgens even hartelijk/stochtelijk te zoenen en er een prima deluxe kamer van te maken. Ja, de wat minder getalenteerde actrices zullen het ongetwijfeld zwaar hebben. Maar ik durf 'm wel aan dat er genoeg zijn met een buffer waar ze wel een tijdje mee voort kunnen. Natuurlijk zijn er ook ijsberen die er altijd de "suck you for blow" types tussen uit weten te halen en dat zal ook wel zo z'n redenen hebben. Iets met paarden en ridders.
Ontelbaar vaak gehoord "oh das echt een stinkende klootzak " en vervolgens zie je ze enkele uurtjes later met dezelfde onweerstaanbare smile naast 'm zitten. Ik maak me al een tijdje geen illusies meer. Helpen wil ik best wel maar dan ook neuken. Bang zijn dat ze je vergeten hoeft niet. Zodra de clubs weer open zijn weten ze je alsnog te vinden ook al zeg je nu nee. Of wil je de vermeende sympathieke omgang in stand houden..... Dat doe je door authentiek te zijn, niet door te schuiven met €'s. Het zal je eerder in laten boeten aan oprechte interesse. Soms kan het geen kwaad wat meer talen te verstaan maar houd dat absoluut voor jezelf ;)
JonnyFontane
5 februari 2021, 08:29
Ik ben ook een kleine zelfstandige, maar ik zorg wel dat ik een buffertje heb voor moeilijke tijden.
En inderdaad wat schoolmeester zegt....al die klapeksters zijn cum laude geslaagd aan de toneel academie.
Extraatjes heb ik alleen gegeven als ik een super tijd had gehad op de kamer.
Dames die zeurde over extra geld daar ben ik zo mee klaar...
Wie zeurt die krijgt een beurt en slechte reclame van Jonny....
mentholbear
5 februari 2021, 13:57
Soms kan het geen kwaad wat meer talen te verstaan maar houd dat absoluut voor jezelf
"Ik hoorde van iemand dat je huppelup geroddel zei." Krijg je ze vast helemaal gek mee :teuflisch:
Wie zeurt die krijgt een beurt
Geen beurt neem ik aan?
bertje600
5 februari 2021, 14:01
Risico's van het vak.
Pikkatrillah
5 februari 2021, 22:18
BASEL - Een 50-jarige man in Zwitserland is veroordeeld nadat hij omgerekend ruim 11.000 euro aan prostituees had uitgegeven. Hij betaalde zijn bezoekjes met nepgeld dat hij zelf had geprint. De rechter in Basel was niet over de drukkunsten van de man te spreken. Het zag er zo beroerd uit „een blinde kon nog zien dat het geld niet echt was”, was zijn oordeel over de biljetten.
De geldtruc van de man kwam aan het licht toen een van de prostituees haar verdiende centen op haar bankrekening wilde storten op de dag nadat ze de vervalste biljetten had aangenomen. Toen de geldautomaat de storting weigerde meldde de vrouw (39) zich met de vreemde bankbiljetten bij de politie. Dat schrijft de Zwitserse nieuwssite The Local.
Gedupeerde: ’Het was donker’
De man heeft twee keer gebruik gemaakt van de zelfgefabriceerde biljetten. In juni en oktober 2019 betaalde hij twee verschillende vrouwen voor seks. De 39-jarige vrouw had de vreemde valse bankbiljetten die bewuste avond geaccepteerd omdat ze er volgens haar echt uitzagen.
Log in als abonnee en ervaar het beste van De Telegraaf
Of neem een abonnement als je nog geen abonnee bent
„Het was donker in het appartement, want de gordijnen waren dicht. De biljetten zagen er echt uit. Alleen later toen de machine ze niet accepteerde, zag ik pas dat ze nep waren”, verklaarde de vrouw in de rechtbank.
De advocaten van de man voerden aan dat ze het geld vrijwillig had aangenomen, hoewel het toch overduidelijk was dat de bankbiljetten frauduleus waren. Bij en huiszoeking van de politie bleek dat de man nog meer geld op voorraad had. Hij vervaardigde zijn contanten op zijn eigen kleuren-inkjetprinter.
Verkeerd om geprint
De kapitaal was niet voorzien van echtheidskenmerken en de biljetten werden in sommige gevallen zelfs verkeerd om gedrukt. De politie was dan ook stomverbaasd dat de man kon denken dat het geld ongemerkt mee weg zou kunnen komen.
De man is veroordeeld voor fraude, valsemunterij en de circulatie van vals geld. Hij kreeg een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar.
Tjah, deze dames zijn ook niet blij, maar wel een beetje dom...
deket
6 februari 2021, 01:31
Dat ze hem maar verplichten de dames alsnog te betalen en als eventueel alternatief een werkstraf geven,;bv door de lakens vol sperma van die meiden te wassen en te strijken