PDA

Volledige versie bekijken : Natursekt party

michaelschoefs
15 februari 2021, 10:59
Hallo zou graag deze zomer eens deelnemen aan een NS party. Iemand een idee waar dit voorkomt? Alvast bedankt.

wizard0
15 februari 2021, 11:00
Hallo zou graag deze zomer eens deelnemen aan een NS party. Iemand een idee waar dit voorkomt? Alvast bedankt.Even een waarschuwing ... Er zitten echt verschrikkelijke mensen op facebook [emoji57] Gisteren kreeg ik via een messengerbericht een uitnodiging voor een sexfeestje in het bos ... je moest naakt komen om te mogen meedoen [emoji85][emoji85] .. Walgelijk en triestig gewoon pfff .. Kheb daar godverdomme 2 uur staan wachten en niemand die kwam [emoji35]

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

schoolmeester
15 februari 2021, 11:01
Een NS party, misschien de Nederlandse Spoorwegen.

Groet, schoolmeester.

JonnyFontane
15 februari 2021, 11:32
Even een waarschuwing ... Er zitten echt verschrikkelijke mensen op facebook [emoji57] Gisteren kreeg ik via een messengerbericht een uitnodiging voor een sexfeestje in het bos ... je moest naakt komen om te mogen meedoen [emoji85][emoji85] .. Walgelijk en triestig gewoon pfff .. Kheb daar godverdomme 2 uur staan wachten en niemand die kwam [emoji35]

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

Oh jij heb t daar dus ook lopen wachten......en koud dat het was��������

JonnyFontane
15 februari 2021, 11:32
Een NS party, misschien de Nederlandse Spoorwegen.

Groet, schoolmeester.

Zou dat feestje dan wel door gaan als het een beetje sneeuwt, regent of stormt?

schoolmeester
15 februari 2021, 11:34
Het gaat wel door, alleen bij koud weer wordt er niet gewisseld, want dan werken de wissels niet.

Groet, schoolmeester.

JonnyFontane
15 februari 2021, 11:35
Het gaat wel door, alleen bij koud weer wordt er niet gewisseld, want dan werken de wissels niet.

Groet, schoolmeester.

Ze zouden toch Oostenrijkse wissels aanschaffen.......

schoolmeester
15 februari 2021, 11:50
Ja klopt, maar die staan nog in de stalling in Oostenrijk.
Ze worden per trein naar Nederland vervoert, heeft een beetje vertraging opgelopen.
Iets met het weer geloof ik......

Groet, schoolmeester.