Volledige versie bekijken : Last van coronamaatregelen
mentholbear
20 februari 2021, 02:39
In navolging van deze post https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56644-Welke-corona-maatregelen-ben-ik-vergeten&p=731657#post731657 leek het me dus wel leuk om effe te polsen waar mede ijsberen het meeste last van hebben.
Ik bedoel, ze zijn niet leuk, maar waar heb je nou echt last van, hekel aan, enzo?
Meerdere antwoorden zijn mogelijk en antwoorden zijn anoniem.
mentholbear
20 februari 2021, 02:46
Hieraan gerelateerd wat er nu actueel speelt. Kabinet voelt de druk om wat versoepelen met de huidige corona cijfers. De minister president zei eerst dat zo iets ingrijpends als de avondklok als eerste weer van de baan zou gaan. Het eerste zou verdwijnen als er weer versoepeld zou kunnen gaan worden.
Maar nu gaan er verhalen rond dat ze liever de avondklok hanteren en misschien de scholen en kappers willen openen.
Ik heb geen last van alle 3, deze dagobeer is wel blij dat ie nu zelf z'n kop kaal kan scheren :roll:, maar ik denk dat ik ook het onderwijs voor zou laten gaan, als ik moest kiezen.
Alhoewel, als ik moest kiezen, dan gingen de saunaclubs als eerst weer open. Ook die in Roermond! ;)
pret
20 februari 2021, 05:33
Het zou voor ons forum opmerkelijk zijn indien “Gesloten P6” niet de meeste stemmen oplevert.
Herr Fick
20 februari 2021, 07:40
Het verbod op samenkomen met meer dan 4 personen is voor mij het zwaarst want daar hangt alles mee samen, natuurlijk. Als er weer grote groepen zijn toegestaan zal de facto alles normaliseren.
Horeca op zich mis ik niet zo omdat je ook in goed gezelschap thuis of bij iemand anders lekker kan eten en drinken. Maar dat kan niet als je niet mag samenkomen uiteraard. P6 is nooit gestopt in België, dus dat hoef ik niet te missen. Ik durf het gewoon niet omdat ik geen covid wil oplopen, maar het kan wel. Keuze te over op allerlei sites.
Reizen mis ook ook niet want de SC"s in NDL en DEU zijn sowieso gesloten.
In ben voor mijn twintigste nooit in een restaurant geweest en we gingen thuis nooit met vakantie (jaren 70), dus je zou kunnen zeggen dat ik een tweede jeugd beleef:)
WA
20 februari 2021, 08:54
Ik mis de keuze mogelijkheid: familie, vrienden, kennissen en collega’s behandelen als melaatsen ivm 1,5 dictatuur.
Je kan er, wanneer er ooit versoepelingen komen, een aantal toevoegen mentolbeer.
Meerdere keren per maand testen voor toegang tot oa horeca, evenementen etc etc.
Werkelijk alles dagen tot weken van te voren moeten plannen ivm bovenstaande maatregel.
Willem2
20 februari 2021, 11:31
Het zou voor ons forum opmerkelijk zijn indien “Gesloten P6” niet de meeste stemmen oplevert.
Hmmm nee, ik denk dat enkele andere maatregelen er veel meer inhakken ....
WA
20 februari 2021, 12:47
100% mee eens. Niet spontaan een bioscoopfilm pakken of met een maat zomaar ergens een hapje of terrasje doen weegt mij veel zwaarder.
Ik zie dan ook enorm op tegen de sluimerende plannen om op basis van negatieve tests weer meer mogelijk te maken. Alle spontaniteit word uit de samenleving gebeukt.
Daarnaast zal de flexibele werknemer wederom een enorme beuk krijgen vanuit de overheid. Als eerste genaaid en als laatste weer als volledig lid van de samenleving beschouwd. Hoe ga je weer naar een evenement als je eerst moet laten testen maar tegelijkertijd ten alle tijd beschikbaar moet zijn voor die nieuwe baan of op eieren moet lopen in je huidige te houden? En dan moeten die tests ook nog eens betaald worden......
Eddy_V
20 februari 2021, 12:48
Op de saunaclubs en privéhuizen na, gaat de P6 wereld gewoon door pret. In binnen- en buitenland, de advertentie-sites staan bol met aantrekkelijke dames. Ook met oplichtsters trouwens, die eerst een aanbetaling wensen om de afspraak vast te kunnen leggen. Je lacht wat af met die meiden of lieden die zich voor meiden voordoen.
Moet zeggen dat ik de clubs wel mis, maar terrasje pakken, wat kletsen met (zaken)vrienden, bekenden en pannekoeken eten met verloofdes mis ik misschien wel meer.
Hoewel dat meestal ook de kern van mijn clubbezoeken vormde :biggrin:
schoolmeester
20 februari 2021, 12:52
Zijn nog veel dames die thuis ontvangen ondanks verbod, kinky bijvoorbeeld staat overvol.
Alleen zijn er vele die misbruik maken van de situatie, op kinky vragen enkele dames 200 euro voor een half uur, absurd.
De meeste vragen 150 per uur, nog veel vergeleken met Duitsland.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
20 februari 2021, 14:13
Hmmm nee, ik denk dat enkele andere maatregelen er veel meer inhakken ....
Zo te zien heeft Pret 't bij het rechte eind ;)
Alle gekheid op een stokje, het is ook geen poll met gewogen waardes ofzo. Gewoon voor de lol kijken hoeveel ijsberen wat vervelend vinden. En ondanks dat blijkbaar P6 overal nog mogelijk schijnt te zijn, klikken veel ijsberen op optie 13 :smile2:
Je kan er, wanneer er ooit versoepelingen komen, een aantal toevoegen mentolbeer.
Meerdere keren per maand testen voor toegang tot oa horeca, evenementen etc etc.
Werkelijk alles dagen tot weken van te voren moeten plannen ivm bovenstaande maatregel.
Dat wordt Last van versie 2.0 :roll:
Hopelijk dat immuniteit, al dan niet mbv vaccinaties, dat soort taferelen snel vervangen.
De meeste vragen 150 per uur, nog veel vergeleken met Duitsland.
Geldt dat voor de dames in Duitsland? Want in Nederland is dat volgens mij een redelijk gangbaar tarief voor privehuizen en aan de ramen.
schoolmeester
20 februari 2021, 14:18
Ik bedoel hiermee dat de uurprijs in de Duitse saunaclubs meestal lager is dan 150 euro per uur.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
20 februari 2021, 14:23
Ik bedoel hiermee dat de uurprijs in de Duitse saunaclubs meestal lager is dan 150 euro per uur.
Dat snap ik. Maar persoonlijk zou ik ook rekening houden met diverse factoren. Zo vind ik het niet zo vreemd dat iemand die nu privé ontvangst doet meer vraagt. Minder aanbod momenteel, geen concurrentie met de gesloten saunaclubs, misschien hogere straffen/boetes, en als diegene in Antwerpen of Amsterdam zit gaat die geen rekening houden met de saunaclubs helemaal in Duitsland.
stimpy3
20 februari 2021, 15:12
Toen ik nog via kinky zocht was 150 zo'n beetje het standaardtarief voor een uurtje (wat in de praktijk ook al snel '40 minuten' was). Met wat geluk kon je wel dames vinden die een lager tarief hadden -- 100 of 120, maar vaak zat je dan wel met een hoger risico op 'mindere dames/mindere service'. Wat trouwens wel typisch was: ik had nooit gedoe met upsellen. Alle keren was het een 'all-n' -prijs. Nooit gehad dat een dame meer vroeg voor pzc (sowieso waren alle beurten met pzc); het ging eerder over zaken als zoenen/vingeren/beffen enzo. En dan kon of mocht dan of wel of niet van mevrouw; "bijkopen" was zelden een optie. Als er geharrewar was, dan was dat over een half uur of een uur, waarbij je van tevoren moest betalen (en je afhankelijk was van de luimen van de dame; als die er alles op alles zette om je in 5 minuten klaar te melken terwijl je voor een uur betaald had dan was dat 'ja, jammer, maar je hebt voor een uur betaald. Maar we kunnen nog wel 55 minuten babbelen hoor".
schoolmeester
20 februari 2021, 15:16
Ik herken dat: veel kinky dames proberen je er zo snel mogelijk uit te werken, OOK als je voor een uur betaalt.
Groet, schoolmeester.
stimpy3
20 februari 2021, 15:30
Ja, dat was voor mij ook een van de redenen om kinky links te laten liggen en voortaan alleen naar de clubs te gaan ... je kunt de dames van tevoren zien, geen gedoe met binnenkomen (dames die eerst willen zien of je niet een of andere creep/politieagent was zodat je onder een lantarenpaal moest staan voor je het huisnummer kreeg), veel minder gezanik over wat er op kamer gebeurd, en achteraf betalen dus geen verrassingen.
Afgezien daarvan; ik kijk nu sporadisch op kinky, maar ik merk dat de dames me niet echt kunnen bekoren. Veel te weinig 'frisse jonge dingen' zoals je die in babylon etc. had.
stimpy3
20 februari 2021, 17:17
Keuze die in het lijstje staat: ik erger me vooral aan mensen die op social media klagen "dat ze het zo zwaar hebben", "dat ze het niet meer aan kunnen","dat de lockdown NU / over een week / maand MOET stoppen omdat ze het niet meer trekken" , etcetera. Met een extra beroep op zieligheid omdat ze nou depressief, angstoornissen, dyslectisch of weet-ik-veel wat voor kutsmoezen ze allemaal niet bedenken om het slachtoffer uit te mogen hangen. Dus moet de hele maatschappij maar open, zodat ZIJ bier kunnen drinken of naar een festival kunnen gaan, en to hell met de rest van de maatschappij. Als de doden opgestapeld liggen bij de ziekenhuizen: maakt niet uit, als ZIJ maar hun pleziertjes kunnen hebben. Egocentrisch kutvolk.
En ja, ik zou ook graag zien dat de de clubs weer opengingen, maar in de huidige tijd kan dat niet, en als het wel zou gaan, loop je een levensgroot risico dat dat besmettingshaarden eerste orde worden (wat niet al te best is voor de dames en de wandelaars), en dat conservatieve politici dat gaan aangrijpen om de p6-markt nog eens helemaal permanent dicht te spijkeren.
Brad Clitt
20 februari 2021, 17:26
Het is af en toe wel eens lastig al die maatregelen, maar eigenlijk heb ik nergens last van. Ik kan gewoon de dingen doen die ik voor de crisis ook al deed en als het door die maatregelen toch wat beperkt wordt of op een andere manier ingevuld moet worden, dan accepteer ik dat gewoon. Ik heb dan ook niet gestemd op een bepaalde maatregel. Maar ik hoop dat er rond of na de Pasen toch schot in de zaak komt, dat er daadwerkelijk weer een stip aan de horizon verschijnt.
Echter, dankzij die avondklok is het wél lekker rustig op de weg, lekker scheuren met de diverse verklaringen (op eer) op de slimme telefoon... :biggrin:
schoolmeester
20 februari 2021, 17:30
De eerste inbrekers zijn al failliet gegaan dankzij de avondklok, Mark bedankt........
Groet, schoolmeester.
bocariver
20 februari 2021, 18:03
-Obligation to make test to travel.
- Obligation to make some paper for police (may be only on France).
- Vaccin circus.
pietpotent44
20 februari 2021, 18:04
Het gaat natuurlijk niet op de eerste plaats erom dat de maatregelen 'een beetje lastig zijn' (beperking bewegingsvrijheid, geen club bezoekjes, geen uitgaansleven, overal beperkingen op, minder sociale contacten etc.).
Maar dat er veel serieuzere problemen ontstaan zoals faillisementen, werklozen, schulden, depressies, gebrek aan perspectief, etc.
Als het nou echt zo was dat korte strenge maatregelen de pandemie zou kunnen oplossen, zou ik meteen tekenen bij het kruisje. Maar dat blijkt niet zo te werken. Daarom vind ik de meeste maatregelen disproportioneel.
En de positieve invloed van de maatregelen wordt zwaar overschat. Dat is misschien nog wel het grootste probleem: dat elke vorm van progressie meestal gretig door overheid en andere maatregel believers wordt aangegrepen als zogenaamd bewijs dat dat allemaal door de maatregelen zou komen.
Als het alleen maar kort en tijdelijk 'een beetje lastig' zou zijn, maar wel een structurele oplossing zou zijn, zou ik er niet zon probleem mee hebben.
Dit geldt voor veruit de meeste werkenden. Die doen dat in loondienst (ca. 80-90 procent). Die vinden het meestal wel best. Daarom is het tot nu toe nog relatief meegevallen met verzet en rellen. Nog geen burgeroorlog in elk geval.
De overheid moet ondernemers veel meer de mogelijkheid geven om weer te openen, in plaats van uit angst alles maar dicht te houden. Eventueel met tijdelijk extra corona protocollen. Ondernemers hebben perspectief nodig.
schoolmeester
20 februari 2021, 18:15
Ik was eerst voorstander van de maatregelen, maar heb nu steeds meer bedenkingen.
Waarom de supermarkten open en veel andere zaken gesloten ?
Er zijn genoeg zaken die, met gepaste regels weer open kunnen.
Of laten we deze hardwerkende ondernemers maar failliet gaan ?
Ik kan me goed voorstellen dat veel ondernemers laaiend zijn.
Ben benieuwd wanneer er weer versoepelingen komen.
Als dit te lang duurt sluit ik een volksopstand niet uit.....
Groet, schoolmeester.
rob45
20 februari 2021, 18:23
I
Groet, schoolmeester.
Vooral het mooie weer en langere dagen zal maken dat mensen massaal weer erop uit trekken. De maatregelen zullen met voeten getreden worden en het draagvlak van de meeste mensen zal zienderogen afnemen voor de maatregelen.
Ook economisch gezien niet vol te houden voor veel ondernemers,nog een maandje erbij en dan is het voor de meeste ondernemers wel gedaan.
Noem het een voorjaarsopstand...
Ik heb er ook al een strijdleus voor
CORONA MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS !
Nostredamus
20 februari 2021, 20:08
Hugo gaat vanaf April massaal testen om naar een event te kunnen. De volgende maatregel die Hugo niet gaat waar maken.
rob45
20 februari 2021, 20:17
Hugo gaat vanaf April massaal testen om naar een event te kunnen. De volgende maatregel die Hugo niet gaat waar maken.Hugo is ook een broer van Pinokkio..
Husky
21 februari 2021, 11:38
Toen ik de uitspraken van de heer Vos las,het met Duitse tongval senior OMT lid, begreep ik waarom sportgebeurtenissen niet Corona veilig kunnen doorgaan in Nederland!
Zie bijv. geen publiek bij het voetballen tot begin volgend jaar 2022,geen NK natuurijs schaatsen,geen Amstel Gold race wielrennen etc. terwijl in de omliggende landen Spanje,Frankrijk en België alles
Corona veilig wel doorgaan!
Deze halve Duitser haat sport en is vooringenomen en teflon Rutte,tuinkabouter Grappenhaus en miskleunende de Jonge laten zich door deze man informeren,opnieuw misselijk makend:gruebel:
Deze plucheliefhebbers begrijpen niet dat sport en het thuis bekijken ervan een enorme van belevenis is:freu:
Weg met dat Duitse OMT lid:rolleyes:
Pikkatrillah
21 februari 2021, 12:47
Groet, schoolmeester.
Steeds meer Nederlanders staan niet achter het coronabeleid van het kabinet. Dat blijkt uit onderzoek van het Hart van Nederland-panel onder ruim 3200 respondenten.
Ruim de helft van de respondenten zegt geen vertrouwen meer te hebben in het coronabeleid van de regering. Sinds oktober is het vertrouwen alleen maar verder afgenomen, meldt Hart van Nederland.
Waar destijds nog 56 procent van de Nederlanders zei achter het beleid te staan, staat nu slechts 41 procent nog achter de keuzes van het kabinet. Vorige maand gaf 52 procent van de Nederlanders nog aan dat ze zich konden vinden de keuzes van de regering
Het draagvlak wordt in ieder geval kleiner.
Zeus1
21 februari 2021, 13:29
Steeds meer Nederlanders staan niet achter het coronabeleid van het kabinet. Dat blijkt uit onderzoek van het Hart van Nederland-panel onder ruim 3200 respondenten.
Ruim de helft van de respondenten zegt geen vertrouwen meer te hebben in het coronabeleid van de regering. Sinds oktober is het vertrouwen alleen maar verder afgenomen, meldt Hart van Nederland.
Waar destijds nog 56 procent van de Nederlanders zei achter het beleid te staan, staat nu slechts 41 procent nog achter de keuzes van het kabinet. Vorige maand gaf 52 procent van de Nederlanders nog aan dat ze zich konden vinden de keuzes van de regering
Totale onzin, tweederde staat er nog steeds achter.
Dat ze het leuk vinden is een ander verhaal, dat dan weer wel.
En vwb bv de avondklok mogen we in Nederland nog blij zijn tov andere landen waar ze bv van 18.00 tot 6.00 uur binnen moeten blijven.
Pikkatrillah
21 februari 2021, 13:44
Totale onzin, tweederde staat er nog steeds achter.
Dat ze het leuk vinden is een ander verhaal, dat dan weer wel.
En vwb bv de avondklok mogen we in Nederland nog blij zijn tov andere landen waar ze bv van 18.00 tot 6.00 uur binnen moeten blijven.
Ik wist niet dat the donald hier ook op het forum zat mbt fake news:biggrin:
Zeus1
21 februari 2021, 13:57
Ik wist niet dat the donald hier ook op het forum zat mbt fake news:biggrin:
Niks fake news, realiteit die jij niet onder ogen wilt zien :wink2:
mentholbear
21 februari 2021, 13:59
als die er alles op alles zette om je in 5 minuten klaar te melken terwijl je voor een uur betaald had dan was dat 'ja, jammer, maar je hebt voor een uur betaald. Maar we kunnen nog wel 55 minuten babbelen hoor".
Dat soort gevallen heb je ook wel es in SC. Fijn dat in sommige clubs daarom ook fatsoen normen zijn dat als je een uur hebt afgesproken dat je ook een uur op de kamer blijft. Tenzij je als klant er eerder vanaf wilt.
Ik herken dat: veel kinky dames proberen je er zo snel mogelijk uit te werken, OOK als je voor een uur betaalt.
Datzelfde ook bij ramen tegengekomen. Die vragen ook altijd vooraf hoe lang je wilt, omdat je vooruit moet betalen. Dacht dus eerst dat als ik in het SKW een uur aangaf, het wel relaxt zou worden. Dat is 3x een tijdvlak van 20 minuten. Maar dat is niet per definitie zo. Sommigen proberen (of is het hun modus operandi?) je ook binnen no time klaar te krijgen.
en achteraf betalen dus geen verrassingen.
Nou ja, hoor ook wel es verhalen van DVP die zulke dronken klanten ofzo hebben, dat ze die lekker lieten snurken op de kamer. En dan uren later mocht gaan afrekenen voor de tijd. Bij vooruit betaling schoppen ze je er binnen no time uit.
Keuze die in het lijstje staat: ik erger me vooral aan mensen die op social media klagen "dat ze het zo zwaar hebben", "dat ze het niet meer aan kunnen","dat de lockdown NU / over een week / maand MOET stoppen omdat ze het niet meer trekken" , etcetera.
Tja, het is ook maar wat iemand gewend is. Ik ben meer een kluizenaar, dus ik mis het allemaal niet zo. Of er zijn culturen waar het leven bijna volledig uit werken bestaat. Hobbies ofzo kennen ze amper. Dan is het gemis van uitgaan minder.
De eerste inbrekers zijn al failliet gegaan dankzij de avondklok, Mark bedankt........
Nee joh, die werken ook vanuit huis. Via Whatsapp. Of ze bellen je namens je bank :angryfire:
Ook hoorde ik op het nieuws (of Opsporing verzocht) een paar weken terug dat ondanks de kou autoinbraken voor airbags enzo onverminderd door gingen. Lui die met vouwfietsen of steps door de straten struinen.
-Obligation to make test to travel.
- Obligation to make some paper for police (may be only on France).
- Vaccin circus.
Especially if you have to go places, that would seem like a pain in the ass to go in quarantine every time you get somewhere, arrange all the paperworks and tests.
Het gaat natuurlijk niet op de eerste plaats erom dat de maatregelen 'een beetje lastig zijn' (beperking bewegingsvrijheid, geen club bezoekjes, geen uitgaansleven, overal beperkingen op, minder sociale contacten etc.).
Maar dat er veel serieuzere problemen ontstaan zoals faillisementen, werklozen, schulden, depressies, gebrek aan perspectief, etc.
Tuurlijk. Niet aan de bar kunnen hangen door de gesloten horeca, is anders dan dat je niet voor je klanten kunt koken en geen inkomen hebt. Niet met je maten naar een festival kunnen gaan, is anders dan geen afscheid kunnen nemen van/of er ziin voor je zieke ouders.
Maar er was nogal wat ophef over allerhande maatregelen als mondkapje, of met minder bezoek thuis te kunnen hebben (met de feestdagen enzo), dat ik benieuwd was waar mensen last van ondervinden.
Ik was eerst voorstander van de maatregelen, maar heb nu steeds meer bedenkingen.
Waarom de supermarkten open en veel andere zaken gesloten ?
Er zijn genoeg zaken die, met gepaste regels weer open kunnen.
Of laten we deze hardwerkende ondernemers maar failliet gaan ?
Ik kan me goed voorstellen dat veel ondernemers laaiend zijn.
Omdat supermarkten, maar ook apotheken, opticien, fysio, etc. nodig geacht worden voor het dagelijkse bestaan. De nieuwste iPhone of Macbook willen halen mag dan weer niet. Zonder de nieuwste snufjes kan je nog overleven. Overigens mogen reperaties wel, voor als bv je iPhone kapot gaat. Internet is niet meer weg te denken in het dagelijkse leven :rolleyes:
Vooral het mooie weer en langere dagen zal maken dat mensen massaal weer erop uit trekken. De maatregelen zullen met voeten getreden worden
Vandaag weer gemeenten die oproepen om niet naar bepaalde plekken te komen en vooral in je eigen omgeving te blijven, okdat het gisteren op sommige plekken te druk werd.
Toen ik de uitspraken van de heer Vos las,het met Duitse tongval senior OMT lid, begreep ik waarom sportgebeurtenissen niet Corona veilig kunnen doorgaan in Nederland!
Ik begrijp ook wel dat hoe langer zo een crisis voort duurt, het verstandig kan zijn dat de overheid ook meer naar andere organisaties luistert dan voornamelijk het OMT. Overigens doet de overheid dat ook wel door gesprekken te hebben met branche organisaties. Maar misschien dat inderdaad naast het OMT ook een MET meer invloed krijgt voor de maatschappelijke en economische kant van de situatie.
&
Totale onzin
De cijfers ken ik niet, maar denk dat het ook afhangt wie het onderzoekt. Ene panel is het andere niet, of hoe de vragen gesteld worden, de resultaten geïnterpreteerd worden, etc.
Het glas is bij Zeus in elk geval halfvol :)
Badslippers
21 februari 2021, 15:57
Met dit soort peilingen moet je wel de juiste vragen stellen. Geen vertrouwen of niet achter het beleid staan kan er ook op duiden dat mensen vinden dat het kabinet te soft is en veel verder gaande maatregelen moet treffen.
pietpotent44
21 februari 2021, 20:12
Dit is een recente peiling (17 feb)
Maar wel in opdracht van de NOS uitgevoerd. Dus waarschijnlijk wel enigszins 'pro overheid' gekleurd.
Anyway, dit is de peiling, over verschillende onderwerpen:
https://www.ioresearch.nl/actueel/roep-om-versoepeling-lockdown-neemt-toe/
mentholbear
22 februari 2021, 00:05
Wel typisch dat de gemiddelde ijsbeer niet in de fase lijkt te zijn dat ie zelf studeert of schoolgaande kinderen heeft :rolleyes:
Dalton
22 februari 2021, 22:18
Wel typisch dat de gemiddelde ijsbeer niet in de fase lijkt te zijn dat ie zelf studeert of schoolgaande kinderen heeft :rolleyes:
Ben in opleiding voor clito beklimmer moet wel wennen aan de antie-slip schoenen daar krijg je geen goed houvast mee.
Eddy_V
22 februari 2021, 23:36
Ben in opleiding voor clito beklimmer moet wel wennen aan de antie-slip schoenen daar krijg je geen goed houvast mee.
Piercing door je neus of tong doet wonderen, de professionele klimmers gebruiken ook van die ringen
deket
23 februari 2021, 00:28
Euh Mentholbear; mijn kleinzoon gaat al naar school, zo vlug gaat alles,zo oud ben ik aan het worden,:nee:
Maar het belangrijkste is dat je jong van geest blijft
Het Peter Pan syndroom waar in Vlaanderen bv een Bart Peeters plezier aan heeft
mentholbear
23 februari 2021, 02:32
Euh Mentholbear; mijn kleinzoon gaat al naar school, zo vlug gaat alles,zo oud ben ik aan het worden,:nee:
Scheelt nu zeker dat je niet hoeft in te vallen voor de gesloten kinderdagverblijven. Toch wel het fijne van corona, zodat je nu meer tijd hebt om naar de saunacl... Ohhh laat maar :roll: