PDA

Volledige versie bekijken : Albanië, Tirana



drieganger
1 april 2021, 19:50
Zijn er beren die al voorzichtige voetstapjes hebben gezet in dit toch wel onbekende land?
Ik durf te wedden dat minstens 35% van de dvp's in Duitsland afkomstig is uit Albanië.

WA
2 april 2021, 20:09
Ik durf te wedden dat minstens 35% van de dvp's in Duitsland afkomstig is uit Albanië.
Dan zou ik zo’n Albanese DVP liever in Dld bezoeken als er daar toch al zoveel zijn. Liever een boete in Dld riskeren dan een Albanese cel of eerwraak.

Partycrasher
2 april 2021, 22:11
Albanië is een van de drie moslimlanden van Europa. Als je Turkije meetelt, een van de vier. Ik ben nog nooit geweest in Albanië. Want er is volgens mij niks te beleven in dat land. Wel weet ik dat je er heel goed kan eten, want ze hebben een bepaalde (culinaire) geschiedenis.

DVP's uit Albanië zeggen heel vaak dat ze uit Roemenië of Bulgarije komen. Zij wel, dus. Dat heeft waarschijnlijk te maken met een 'ranglijst' die zij in hun hoofd hebben zitten. Of hun managers, dat kan ook.

Spijt hebben ze in dat land tot op de dag van vandaag allemaal, vanwege hun vroegere gedrag tegen de rechtmatige eigenaren van hun land.

Ascari
2 april 2021, 23:32
Vroeger had je in de rosse buurt van Oberhausen veel Albaanse dames. Meeste logen hierover en zeiden dan ze uit Italie of Macedonie kwamen. Stukje trots maar ook omdat Albaanse vrouwen vaak met valse papieren werkten aangezien ze niet zomaar verblijfsdocumenten kunnen krijgen. Sinds de opkomst van de Roemeense dames is het aantal Albaanse dames wel teruggelopen.

Shakir
3 april 2021, 09:01
Om één of andere reden zijn er veel Albanese dames te vinden in de Aarschotstraat in Brussel, mocht je een liefhebber zijn.

drieganger
3 april 2021, 09:04
Tsja, zeer herkenbaar dat Albanese dames liegen over hun afkomst. Blijkbaar hebben ze toch een stukje schaamte of denken ze dat Albanië negatieve gevoelens opwekt bij een wandelaar.
De uit Albanië afkomstige Vanny in Duisburg hielt het bij mij ook meerdere kerel vol dat ze uit Rusland kwam.

Anyway, het mysterieuze aan het land Albanië trekt mij wel! Als je wat research doet stuit je ook louter op positieve verhalen. Ik denk er aan om ergens in mei of juni een weekje Tirana te bezoeken :).

mentholbear
3 april 2021, 12:30
Tsja, zeer herkenbaar dat Albanese dames liegen over hun afkomst. Blijkbaar hebben ze toch een stukje schaamte of denken ze dat Albanië negatieve gevoelens opwekt bij een wandelaar.

Die ik heb leren kennen leken helemaal geen schaamte over hun afkomst te hebben. Ik vermoed dat het liegen eerder komt omdat ze niet over de juiste papieren beschikken.

drieganger
3 april 2021, 13:43
Die ik heb leren kennen leken helemaal geen schaamte over hun afkomst te hebben. Ik vermoed dat het liegen eerder komt omdat ze niet over de juiste papieren beschikken.

Hmm, zou het? Dames zien een betalende bezoeker toch niet als een undercover inspecteur die hun papieren komt checken. Al zullen dvp's niemand vertrouwen en wellicht hetzelfde riedeltje telkens opdreunen just to be sure. Het zal voor een gedeelte ook te maken hebben om zichzelf te verkopen. Ik denk dat een hoop beren een stuk geiler worden als ze het idee hebben een "echte" Russin of Italiaanse te neuken. Stukje exclusiviteit ten opzichte van de arme hoertjes uit de sloppenwijken van Tirana of Boekarest. Zet op een pak tomatensaus allerlei mooie Italiaanse spreuken met sfeervolle plaatjes en deze verkoopt ook beter.

Ascari
3 april 2021, 16:47
Iedere klant is niet een politieagent. Maar er zijn er genoeg die hun mond niet kunnen houden of alles in geuren en kleuren op een forum zetten. De meeste dames hebben ook een 'vriendje' die mee profiteerd van de inkomsten. Die willen helemaal geen risico lopen dat ze het land wordt uitgezet. Of nog erger dat zijn spaarcenten door de politie in beslag wordt genomen.

mentholbear
4 april 2021, 02:25
Ik denk dat een hoop beren een stuk geiler worden als ze het idee hebben een "echte" Russin of Italiaanse te neuken. Stukje exclusiviteit ten opzichte van de arme hoertjes uit de sloppenwijken van Tirana of Boekarest. Zet op een pak tomatensaus allerlei mooie Italiaanse spreuken met sfeervolle plaatjes en deze verkoopt ook beter.

Daar heb je wel een punt. De zoveelste RumBul zullen sommigen denken. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Maar moet toegeven dat het leuk was om te denken een Griekse of Italiaanse DVP te hebben gehad. Denken, want bleken achteraf klapeksters :rolleyes:
Hoor je ze later Roemeens tegen hun collega's spreken...


Iedere klant is niet een politieagent. Maar er zijn er genoeg die hun mond niet kunnen houden of alles in geuren en kleuren op een forum zetten.

Genoeg dames die dat inderdaad niet op prijs stellen.

deket
11 april 2021, 23:39
Merk het topic nu pas. Albanië wil net zoals Servie absoluut lid van de EU worden en de regering nu beseft dat het van hun imago ivm georganiseerd misdaad af wil.
Voordat Roemenië en Bulgarije lid werden van de EU bleken de ramen in de Brusselse hoerenbuurt idd vaak bezet door Albanese dames net zoals in de toen nog drukke tippelbuurt rond het Antwerpse Koninklijke Atheneum.
Zij beschikten over Italiaanse paspoorten en vertelden de klanten ook dat ze Italiaans zouden zijn,beter voor de commerce

drieganger
12 april 2021, 17:56
Maar hoe is de situatie in hun vaderland? Persoonlijk vind ik Albanese vrouwen prachtig! Dikwijls sprekende ogen, mooi vol figuur en lang zwarte manen.
Is er bijvoorbeeld een pay6 scene of is het makkelijk scoren in de nightlife? Ik weet dat ongeveer 60% van het land islamitisch is, maar wel één of andere light variant.
De inwoners (ook vrouwen) drinken alcohol, er zijn plenty nachtclubs en het lijkt best wel vrijheid blijheid na de ellendige jaren onder Enver Hoxha. Al is dit een conclusie die ik trek vanuit een docu over het land.

Misschien wil ik de vroeger zomermaanden Tirana aandoen. Maar wil wel zeker zijn van wat vertier aldaar :).

deket
12 april 2021, 23:13
Driegangen, ben er zelf nog niet geraakt ondanks uitnodigingen van Albanese kennis die voorheen werkzaam was in de beveiliging van het Antwerpse nachtleven zoals verschillende Kosovaren en andere Albanezen
"Kom af deket!" ,dit is een mooi land vol deketmeiden maar het is er nog niet van gekomen. Roemenië ken ik wel goed en vind ik een mooi land maar net zoals ook in Albanië, veel troosteloze flatgebouwen met eenheidsworst ,en dat zal je in vele Oost Eurooese landen vinden omdat dit overblijfselen van het communisme zijn en lijken op sociale woonwijken in Amsterdam, bv de Bijlmer, en Antwerpen, bv Luchtbal.
Nachtleven en bordelen vind je genoeg er maar zijn officieel verboden net zoals in Roemenië
Nu in Macedonië zijn er meer bordelen dan in Albanië maar aan de invalswegen van de hoofdstad Tirana kan je blijkbaar veel tippelaarsters aantreffen
Gevaarlijk? Valt wel mee naar ik hoor maar om niet in het zak gezet te worden kan je best een Albanees zelf kennen maar dat blijkt ook in Roemenië
Lijken op het eerste gezicht gesloten maar eens je hun vertrouwen hebt ben je hun Brother
Iemand die de Balkan van binnen en van buiten kent is een SFL die beter zijn boek eindelijk eens zou afwerken ipv al die Balkanmeiden te neuken
Je kan hem via hier een IM zenden,hij zal je praktisch tips kunnen geven
Maar vergeet niet dat de meeste Albanese meiden in het buitenland werken als dvp vooral in Italië
En er zitten knappe Albanese dvps tussen,ze blonderen hun haar graag om op te vallen maar er zijn er zoveel die dat doen dat het juist niet meer bijzonder lijkt

de duisburg spesjalist
13 april 2021, 17:23
Zijn er beren die al voorzichtige voetstapjes hebben gezet in dit toch wel onbekende land?
Ik durf te wedden dat minstens 35% van de dvp's in Duitsland afkomstig is uit Albanië.

en ik durf te weden dat geen 1 dvp in Duitsland werk met een Albaans paspoort

JonnyFontane
13 april 2021, 20:18
en ik durf te weden dat geen 1 dvp in Duitsland werk met een Albaans paspoort

Zegt de alles beterweter......

Picasso 1
14 april 2021, 00:20
'Griekse' dames in de clubs zijn vaak Albanees. Ik vind ze meer Kroatisch lijken dan Roemeens, oftewel meer mijn smaak.


https://www.youtube.com/watch?v=QhJwvoG2P3U

En een welbekende Albanese lied die heel veel in de saunaclubs werd gedraaid:


https://www.youtube.com/watch?v=t4-Xz_Lt2p4&list=PL2Z5oczjZxyeGw3CDMpBvS387T7hetOP-

pret
14 april 2021, 04:05
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40276-Joy-(Russische)

Deze dame gaf zich uit voor een Russische, mar bleek ook Albanees te zijn. Desalniettemin was ze bloedmooi en helaas niet de kans gehad om met haar te kameren. Ze was niet lang in de business en pikte haar studie weer op in Albanie. Hoop dat alles goed met haar gaat.

de duisburg spesjalist
14 april 2021, 18:21
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40276-Joy-(Russische)

Deze dame gaf zich uit voor een Russische, mar bleek ook Albanees te zijn. Desalniettemin was ze bloedmooi en helaas niet de kans gehad om met haar te kameren. Ze was niet lang in de business en pikte haar studie weer op in Albanie. Hoop dat alles goed met haar gaat.

dat was voor de registratie plicht prostitutie Duitsland

mentholbear
15 april 2021, 12:28
dat was voor de registratie plicht prostitutie Duitsland

Was dat niet pas in 2017?

de duisburg spesjalist
15 april 2021, 16:28
Zegt de alles beterweter......

dames met een albaans paspoort kunnen niet geregistreerd staan als dvp in Duitsland

drieganger
15 april 2021, 18:24
dames met een albaans paspoort kunnen niet geregistreerd staan als dvp in Duitsland

Inderdaad, de onderhandelingen van het land met de EU zijn nog steeds in volle gang. Ik denk dat de meeste dames werken onder Italiaans paspoort.

Husky
15 april 2021, 21:25
Ken toch wel twee Albanese DVP o.a. in Gallardo,Golden Day en later van Goch Katrin een leuke ,lieve en aantrekkelijke dame,een engeltje op de kamer:freu:
maar ook Constantina ook in Gallardo,gaf zich meestal uit als Grieks/Italiaans was een boefje maar wel een beest op de kamer,is na politie controle in een andere Duitse club het land uitgezet vanwege vervalste documenten.

Megaboob
15 april 2021, 23:33
de Boobmeister heeft Albanie twee keer bezoicht in zijn leven. Mooi land met mooie natuur. Straat arm, en alles is er erg goedkoop. Tirana, wel een aardige stad om eens te bezoeken. Prostitutie: Niet gezien tijdens mijn bezoekl, maar ook niet naar gezocht aangezien ik er alleen overdag was en weinig tijd had. het was er erg heet die dag (ca 40 graden) en ik had meer behoefte aan verkoeling dan aan een paar hete dames op dat moment.
Op straat: wel een paar knappe dames gespot, maar die vind je overal ter wereld.
Qua borsten: geen siliconen gezoien in het wild en zeker geen megaboobs

Player
16 april 2021, 11:06
Wat Megaboob schrijft lijkt mij meer met de realiteit te stroken, kan mij moeilijk voorstellen dat dit land een epicentrum van bordelen is. Nauwelijks 3 miljoen inwoners, één van de armste landen in Europa, voornamelijk Islamitisch. Wie er als vrouw aan de slag wil in p6 zal snel naar het buitenland trekken.

drieganger
16 april 2021, 18:18
de Boobmeister heeft Albanie twee keer bezoicht in zijn leven. Mooi land met mooie natuur. Straat arm, en alles is er erg goedkoop. Tirana, wel een aardige stad om eens te bezoeken. Prostitutie: Niet gezien tijdens mijn bezoekl, maar ook niet naar gezocht aangezien ik er alleen overdag was en weinig tijd had. het was er erg heet die dag (ca 40 graden) en ik had meer behoefte aan verkoeling dan aan een paar hete dames op dat moment.
Op straat: wel een paar knappe dames gespot, maar die vind je overal ter wereld.
Qua borsten: geen siliconen gezoien in het wild en zeker geen megaboobs

Leuk! Hoe was het nachtleven? Is er een reëele kans om te scoren bij de lokale dames buiten de pay6 om, zoals je dat ziet in Polen?

Megaboob
16 april 2021, 22:49
Leuk! Hoe was het nachtleven? Is er een reëele kans om te scoren bij de lokale dames buiten de pay6 om, zoals je dat ziet in Polen?

Helaas allemaal niet uit kunnen proberen, Ik had en dagvlucht, dus in de ochtend aangekomen, en in de avond weer terug naar huis. Wel samen met de zakenrelatie door het park gelopen in de stad en op een leuk terras gezeten en wat gedroonken (het was die dag 40 graden). Verder nog een keer toeristisch gewest vanuit Noord Macedonie, van daar uit ook een dagtrip naar Tirana, mooie rit door d ebergen en langs een rivier een lang stuk. Maar verder ook niet op jacht geweest, geen bordelen of iets dergelijks gezien.

mentholbear
16 april 2021, 22:58
Wat een knudde zaken relatie... In Azië wordt er een blik Geisha's ofzo open getrokken om de deal te bezegelen. Niet een wandeling door een park ;)

deket
19 april 2021, 15:17
In België deed je de beste zaken op restaurants of in nachtclubs met drank en deketmeiden
Dit gezegd zijnde,@ Player niemand heeft in dit topic geschreven dat er veel bordelen in Albanië zijn. Officiële geen een omdat het immers eigenlijk verboden is. Máár je redenering volgens het aantal inwoners is bullshit. Letland heeft nog geen 2 miljoen inwoners ,Estland nauwelijks 1 miljoen maar die landen zitten vol bordelen.
Denemarken nog geen 6 miljoen inwoners maar er zijn meer bordelen dan in alle andere Scandinavische landen tezamen
In Zwitserland wonen nog geen 8 miljoen mensen maar meer bordelen dan België en Nederland tezamen. Bordeelbezoek is daar even normaal dan uit eten en drinken gaan. Jaarlijks wippen er zo een 400.000 Zwitsers binnen in een bordeel.
Nu wat ik wel weet ivm het nachtleven in Tirana is dat wanneer je een mooie meid in een nachtclub aantreft ,de portier vaak de date regelt. Ook daar willen meiden bijverdienen zoals overal

Herr Fick
19 april 2021, 17:52
Doet me denken aan ene Albanese Mandy van bij PHG:redface:

Player
19 april 2021, 18:39
@deket, ik heb niet gezegd dat er veel of weinig bordelen zijn, ik ben er nooit geweest en spreek me alleen uit over zaken die ik zelf beleefd heb en over plaatsen incl. Clubs die ik zelf bezoek. Dus van mij geen verhaaltjes van horen zeggen of van de jaren zeventig ;-). Maar lees eerst goed wat ik schrijf alvorens iets als bullshit af te schilderen. Is geen toonbeeld van opvoeding, integendeel.

Ik schreef dat een land met ongeveer 3 mio inwoners, dat overwegend Islamitisch is en één van de armste in Europa, mij geen cocktail lijkt om veel bordelen of p6 tout court te vinden. De bevolking krimpt, jonge mensen zien geen toekomst en trekken er weg. Dit land valt net niet buiten de top 100 GDP/capita, nauwelijks beter dan pakweg Sri Lanka of Indonesië. Dus de gemiddelde Albanees zal niet vaak naar de DVP’s lopen en de DVP’s die er aan de slag zijn zullen overleven, meer niet. Dus trekken ze naar West-Europa om daar meer te verdienen.

Grappig dat je Estland noemt, ben ik nog geweest met de ferry vanuit Helsinki. Dit land doet het economisch veel beter dan Albanië. En bovendien was er best veel sextoerisme vanuit Scandinavië. Daarom waren er ook Litouwse DVP’s te vinden die naar mijn mening beter en mooier waren. Playermeiden, het superlatief van deketmeiden. Later Vilnius bezocht en daar had je veel Britse toeristen die daar vrijgezellenfeestjes kwamen houden in de bordelen. Dus vrouwen in die landen kunnen lokaal goed geld verdienen. De locale levensstandaard laat het toe en best veel klanten met geld zijn binnen bereik uit vooral Noord-Europa. Landen zoals Zwitserland of België scoren hoog per GDP/capita en waar geld zit en het maatschappelijk mogelijk is, zijn er bordelen en DVP’s. Nu, p6 vind je overal maar als je als Belg verwend bent met Duitse Clubs ga je niet meteen naar ik zeg maar iets Uganda gaan om daar de bordelen te verkennen. Dus is Albanië niet meteen hoog op het lijstje van must do, zou ik denken. Wat Megaboob ook leek te bevestigen. Wie persé een Albanese meid wilt, zal die hier zonder veel moeite vinden.

drieganger
19 april 2021, 19:24
@Player

Ik denk dat de geloofsovertuiging en een gering aantal toeristen ook niet bevorderlijk zijn voor een levendige pay6 wereld in Tirana. Echter, kan armoede en het nog "bijzonder" zijn als westerse man juist niet de kansen enorm verhogen om een amateurtje te scoren die wat wilt bijverdienen en/of oren heeft naar een fijne tijd in restaurant en club.

Player
19 april 2021, 19:59
@drieganger Vandaar dat ik me niet kan voorstellen dat er een bruisende p6scene kan zijn. Het land ligt op een uithoek van Europa en is geen geen kruispunt voor Westerse, met geld bulkende klanten. Jongeren trekken er weg en professionele DVP’s weten dat in het buitenland meer te verdienen is.

Als scholier heb ik nog ondervonden dat ondanks een beperkt budget veel mogelijk was in Moskou als je een meid op sleeptouw wou nemen in het uitgaansleven. Anderzijds is dat niet altijd een garantie. Bulgarije bijvoorbeeld is een erg arm land maar de lokale meiden zijn toch eerder achterdochtig tov West-Europeanen en zien je soms als een platte sextoerist. Daar vroeg het toch een iets serieuzere aanpak. Niet alle meiden capituleren voor geld, ook niet de mooiste. Persoonlijk heb ik niets met Albanese meiden maar als je een vakantie wilt combineren met de kans op een lokale schone mits wat geld ertegenaan te gooien voor food, drinks en wat extra, probeer het eens uit. Weinig te verliezen en kom het ons daarna vertellen.

mentholbear
19 april 2021, 23:07
Doet me denken aan ene Albanese Mandy van bij PHG:redface:

Hmmm... De volslanke 'Italiaanse' blondine met krullen :rolleyes:

Herr Fick
20 april 2021, 07:05
Hmmm... De volslanke 'Italiaanse' blondine met krullen :rolleyes:

Hoe weet jij dat?

pret
20 april 2021, 10:26
Hoe weet jij dat?

Als voormalige vaste bewoner van PHG is het niet zo gek dat hij dat weet. :biggrin:

mentholbear
20 april 2021, 13:45
Als voormalige vaste bewoner van PHG is het niet zo gek dat hij dat weet. :biggrin:

Inderdaad. En ze had er een leuke vriendin. Weet je nog, die slanke dame in mooie lange jurk op oudejaarsavond?
Mandy was een gezellige babbel tante die goed op de hygiëne let. Zowel voor als na werk. En bracht klanten graag naar haar favoriete 'zilveren' kamer.