Volledige versie bekijken : Klapeksters: DVP die niet correct doen
mentholbear
9 april 2021, 11:08
De meesten van ons zullen het wel herkennen. Klapeksters, dames van plezier die jokken/niet correct bezig zijn.
Hier een geval waar het helemaal mis liep https://nos.nl/artikel/2375921-vier-jaar-cel-voor-mishandeling-sekswerker-slachtoffer-nog-in-coma.html
Om het niet zo ver te laten komen dacht ik om samen een overzicht te maken en ervaringen te delen.
Wat ik o.a. ben tegengekomen de klassieke Rumbul klok(tijd). Die loopt dan te snel, waardoor je kamer tijd eerder voorbij is dan het eigenlijk is. Misschien had je een uur afgesproken, en geeft ze na 3 kwartier al aan dat het tijd om je biezen te pakken.
Dat is wat anders dan dames die je waarschuwen dat je tijd bijna op is en je nog de gelegenheid geven om klaar te komen.
Er zijn wel wat grijze gebieden, zoals bijvoorbeeld de ramen en wanneer de tijd gaat lopen. Als ik me niet vergis is dat eigenlijk al wanneer je binnen stapt. Sommige dames doen niet al te moeilijk, maar je kunt dus beter niet op je dooie gemak uitkleden en je kleertjes netjes opvouwen, als je meer effectieve kamertijd wilt overhouden.
Het kan ook zijn dat sommige dames enkele minuten eerder al aangeven dat je tijd er op zit, omdat ze ermee rekening houdt dat je je ook weer moet aankleden.
Wat je zelf kunt doen om de kans op Rumbul tijd te voorkomen, is voor het kameren duidelijk om je horloge ofzo naar de tijd te kijken. De DVP heeft dan door dat je er van bewust bent wanneer je bent begonnen.
Wat zijn jullie ervaringen?
mentholbear
9 april 2021, 11:23
Tijd smokkelen
Een andere gerelateerd aan tijd is het smokkelen van tijd. Eenmaal op de kamer begint je tijd te lopen. Sommige niet correcte dames proberen de effectieve tijd aan seks in te korten doordat ze nogal de tijd nemen voor voorbereiding. Dat ze zich achteraf even opfrissen is vrij normaal. Maar veel dames maken er ook een gebruik van om zich vooraf even op te frissen. Wel zo respectvol tegen je klant. Maar sommigen nemen hier uitgebreid de tijd voor, waardoor er minder overblijft van je effectieve kamertijd.
Sommige dames zijn dan ook nog toevallig door hun condooms heen en moeten nieuwe voorraad halen. Dat zouden in mijn optiek moeten doen na een kamergang en niet tijdens de kamer tijd van een klant.
Andere klapeksters gaan ook nog even uitgebreid op hun telefoon appen of bellen, omdat er even iets gedaan moet worden.
Wat je kunt doen is de kamer afbreken als je bijvoorbeeld in een saunaclub achteraf pas hoeft te betalen. Als je vooraf hebt betaald, zoals gebruikelijk is bij ramen, voordat je begint even aangeven dat de kamertijd nu pas in gaat, of discreter voordat jullie beginnen nog eens checken hoe laat het is.
WANDELAAR5
9 april 2021, 12:12
Ik heb weinig problemen met tijd smokkelen, meer met diensten die beloofd worden en dan beroerd of niet worden uitgevoerd. 1 keer ben ik daardoor bijna eerder de kamer uitgegaan. Maar de Theke had al een serie klachten over die dame gehad. Ze was van tevoren gewaarschuwd dat als de klant wederom vroegtijdig beneden zou zijn, er consequenties zouden zijn. Ik vermoed dat ze er dan uitgezet zou worden. Dus toen ik de kamer uitliep haalde ze me direct terug om de diensten alsnog te verlenen.
Verder wordt ik regelmatig teleurgesteld in het tongzoenen. Lippen stijf op elkaar en het puntje van de tong 2 mm naar buiten.
Bij een NL prostituée mocht ik ooit echt helemaal nergens aanzitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt en ook daarna niet meer (wel eens “gevoelige tepels”).
Mijn interne klok werkt vrij goed :).
Trouwens ook een keer bijna 2 uur op de kamer geweest voor €50. De dame moest tot sluitingstijd blijven en had geen zin weer in de bar te gaan wachten. Ze vond het gezellig met mij en we hebben na de daad nog ruim een uur liggen kletsen, zoenen en knuffelen.
mentholbear
9 april 2021, 14:16
Gebroken beloftes.
Herkenbaar. Aan het raam of in de bar is er van alles mogelijk, maar eenmaal binnen is er van alles gevoelig of dat ze niet wilt. En ook dat puntje van de tong of wat ik noem fish kiss met gesloten lippen en zonder tong.
Zelf heb ik gemerkt dat het wel eens kan helpen als je je wensen in hun taal vraagt. Dan laat je in elk geval blijken dat het niet je eerste rodeo is en dat ze niet met een groentje te maken hebben waar ze mee kunnen sollen.
Hebben jullie nog tips hoe je de kans op gebroken beloftes kunt verkleinen?
P.S. Fijn dat op sommige plekken de dames die optie hebben. Er zijn ook plekken waar de kamer bezetting vanuit de club niet (meer) gratis is. Langer op de kamer betekent sowieso mee betalen.
Ben zelf ook wel eens als 'schild' gebruikt tegen lastige klanten of als ze even willen luieren. Of soms voorkomen dat de 'meester of juf' hun telefoontje innam omdat ze er weer es mee in de club zaten te spelen :rolleyes:
RobOpzoek
9 april 2021, 17:03
Ik denk dat we ze allemaal kennen, slechtere ervaringen en betere ervaringen. Hangt ook vaak van het type dame af. Er moet een klik zijn. Mijn ervaring is dat 'de mooiste' soms opeens op de kamer zeer uit de hoogte kan doen en dan is het voor mij een no go. Wat dus voor mij heel belangrijk is, is het gevoel van te voren. En als ze dan 5 minuten steelt als het 55 minuten prima was, so what. Je kan er ook voor kiezen je daar niet druk over te maken.
Ik heb een paar hele slechte ervaringen gehad Maar zeker niet in sauna clubs. Een keer een bloedmooi wijf in de Geleenstraat. Pure optiek en helemaal niets toen er (best veel) betaald was. Ik wilde nog dagen erna een steen door haar ruit gaan gooien. Maar ja niet gedaan. Was ergens begin jaren '90. Verder een keer een low life clubervaring ergens in Rotterdam - Zuid, ook begin jaren '90. Ik had al spijt toen ik op de bel gedrukt had. Op het spoor gekomen door zo een heel kleine advertentie in het AD van toetertijd. Drie super stoned oude wijven binnen en ik wilde dus weg meteen na het voorstellen. Kreeg ruzie met de pooier die cash wilde zien voor dat voorstellen. Ging maar net goed en ben zonder te betalen weg gegaan. Grote schreeuwpartij daar in de tent. Toen mij gaan richten op vaste en bekende dames. Later kennis gemaakt met het saunaclub gebeuren. Geweldig, mede omdat ik een wasbeer ben en graag me heel erg wil opfrissen van te voren. Ik ben altijd met tandenborstel en dagcrème en zo in de weer. En ook omdat je in een saunaclub rustig kan beslissen. In een privé huis krijg je dat opgefokte gevoel dat je na 10 seconden moet beslissen als er wordt voorgesteld. Dus dat soort tenten ingaan doe ik alleen als de drang echt te groot is en er geen andere mogelijkheid is.
schoolmeester
9 april 2021, 17:12
Helemaal met bovenstaande eens.
Een saunaclub is voor mij ook de beste optie.
Vroeger kwam ik een tijdje regelmatig bij Coco in Duiven, een privehuis dat nog steeds bestaat.
Voorstelronde: meestal 4 of 5 dames, en dan komt 5 minuten later de gastvrouw terug om te vragen met wie je naar de kamer gaat.
Er stonden in het verleden regelmatig dames op hun forum met leeftijden van 23 of 25 jaar, in werkelijkheid waren ze dan 40 of 45 jaar oud !
Er gaat voor mij niks boven een ( Duitse ) saunaclub.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
9 april 2021, 17:28
Tja, soms heb je een optik fick te pakken. Een mooie etalage pop die er als een zeester bij ligt... Dan heb ik ook liever een goeie klik met misschien niet miss perfect, maar in mijn optiek een aantrekkelijke en leuke meid.
Persoonlijk hoef ik ook niet elke keer een andere te proberen. Ga geregeld met mij bekende dames.
En zo een prive huis lijkt me inderdaad ook niks. Ik zou me dan nog meer opgejaagd in dat voorstel rondje, dan bij de ramen. Daar kan Ik tenminste meermaals langslopen of van een afstandje even kijken.
mentholbear
9 april 2021, 17:34
INGEGROEIDE TEENNAGEL
Dames die bedelen om (extra) geld en aankomen met 1 of ander zielig verhaal dat hun grootmoeder een ingegroeide teennagel of ander medische ingreep nodig zou hebben. En zij dus extra geld nodig hebben.
Soms willen ze dat lenen en je plechtig beloven dat te zullen terug betalen. Soms is het zelfs buiten de club om, dat ze bijvoorbeeld geld nodig hebben voor de reis terug naar huis of juist naar hun P6 werk lokatie.
Het kan wel eens een heel gedoe worden om dat terug te krijgen.
Ik zeg dat ik op doorreis ben en geen geld kan overmaken. En niet meer geld bij me heb dan wat ik mee heb om me op de voederbakken te storten. Heb het in het verleden wel eens gedaan, maar met de gedachte dat het geld is uitgegeven, en dat ze me in natura kan terugbetalen.
En zelfs dan nog waren/ervaarde ik die kamers meestal als minder. 1 keer probeerde een mij bekende DVP die normaal gesproken correct was, ineens te smokkelen om maar sneller van d'r schuld af te zijn en weer te kunnen cashen.
schoolmeester
9 april 2021, 17:45
Mijn allereerste betaalde sex ervaring was 36 jaar geleden in het bekende Spijkerkwartier in Arnhem.
Hoewel het meestal niet de beste nummertjes waren qua tijdsbestek en geld, toch veel leuke jaren daar beleefd.
Van een destijds bekende dvp in de spijker regelmatig haar hondje uitgelaten of even een boodschap voor haar gedaan bij het bekende winkeltje van Rudy in het
Spijkerkwartier.
Helaas heeft toenmalig burgemeester Krikke de hele spijkerbuurt toen gesaneerd en alles opgekocht.
Er zou later, volgens de gemeente Arnhem een nieuw eroscenter komen op het oude Billitonterrein, maar van die belofte is nooit iets terecht gekomen....
Als ik het goed heb, heeft Arnhem momenteel nog 1 privehuis.
Vroeger ook veel geweest bij het bekende privehuis Cindy prive op Presikhaaf.
Inderdaad, die goeie oude tijd......bij Cindy werkte een dame, ene Dorien, pff wat een klassewijf !
Groet, schoolmeester.
mentholbear
9 april 2021, 22:00
Oh, d'r zitten ook een hoop leuke DVP's tussen waar het wel wat gemoedelijker in omgang mee is.
En betreft Krikke, dacht dat ze de ramen in Den Haag ook ten gronde zou richten. Gelukkig is ze met een vuurtje er uit het gemeentehuis gerookt :smoke:
bref-jefke
9 april 2021, 23:55
Neem ze mee naar een hotel of indien ze het voorstellen, in hun eigen appartement...het voordeel is dat ze echte uren aanrekenen, dus zijn ze uiteraard wat duurder dan in een club..maar dan nog.
Jaren geleden vroeg men in België reeds 200 euro en meer in clubs en nu vragen de Dames 150 Euro per uur, voor een een echt uur vind ik dit een faire prijs.
Oh ja, de Dames liggen bij mij vrij snel op het bed..versta ze proberen de tijd goed te gebruiken...meestal met de vraag mouchy wartet....
HellaHolla
10 april 2021, 11:37
Trouwens ook een keer bijna 2 uur op de kamer geweest voor €50. De dame moest tot sluitingstijd blijven en had geen zin weer in de bar te gaan wachten. Ze vond het gezellig met mij en we hebben na de daad nog ruim een uur liggen kletsen, zoenen en knuffelen.
Er zijn er inderdaad genoeg van dit soort te vinden. Soms kom je er achter dat het ook maar mensen zijn. :)
mentholbear
10 april 2021, 13:13
Inderdaad. Er zijn er veel die vele lange dagen draaien. Dan is het voor hen ook fijn om ook even te kunnen relaxen en genegenheid te hebben. Want hoewel het intimiteit omvat, is het voor hen werk en een show. Iemand zei niet voor niets illusion plop ;)
Player
11 april 2021, 13:47
Heb het al in andere posts geschreven in vergelijkbare topics. Heel veel - zo niet alles - hangt af van de klik die een DVP voelt voor een klant. Als het om een zeer onverzorgde, onhygiënische, oude, ietwat mentaal gestoorde, onaantrekkelijke klant gaat; dan zal ze in het beste geval overgaan op autopilot met een minimum aan service en met zo min mogelijk tijd actief besteed de kamer afwerken. Dit is zeker het geval bij de jonge en meest aantrekkelijke DVP’s. In het beste geval blijven deze een optic fick. Datzelfde stelt zich ook of er echt zal geTZ worden etc, daar verandert geld niets aan. Zij zijn niet op zoek naar een teddybeer, vaderfiguur,... integendeel.
Een ervaren ijsbeer weet de dames te kiezen die het beste bij zijn profiel passen, daar zal hij de beste kamer mee kunnen maken zonder teleurgesteld te zijn in tijd die beknibbeld wordt of service die ondermaats is.
En heb het al meegemaakt dat laat in de nacht een favo kwam vragen of ik geen kamer wou maken - free of charge - omdat ze nog niet naar huis mocht maar geen zin had om in de bar te blijven zitten wachten tussen klanten die alleen maar drinken en toch geen kamer maken of enkel nog een dronken klant treffen.
Badslippers
11 april 2021, 13:51
En heb het al meegemaakt dat laat in de nacht een favo kwam vragen of ik geen kamer wou maken - free of charge - omdat ze nog niet naar huis mocht maar geen zin had om in de bar te blijven zitten wachten tussen klanten die alleen maar drinken en toch geen kamer maken of enkel nog een dronken klant treffen.
En? Wat werd het? Een succes, een afknapper of toch maar beleefd geweigerd?
bref-jefke
11 april 2021, 16:57
"En heb het al meegemaakt dat laat in de nacht een favo kwam vragen of ik geen kamer wou maken - free of charge - omdat ze nog niet naar huis mocht maar geen zin had om in de bar te blijven zitten wachten tussen klanten die alleen maar drinken en toch geen kamer maken of enkel nog een dronken klant treffen.[/QUOTE]"
Een DVP die dat aanbied...mmmh misschien in een natte droom...maar in het echte leven, denk het niet...het enige wat telt is geld verdienen...en de rest gebeurd misschien in je dromen...doch niet in werkelijkheid.
Komt vaker voor dan je denkt.
Evenals vantevoren minutieus de gewenste service doornemen ook betekent dat je nooit zult weten of één of meerdere van die zaken wellicht voor nop er bij had kunnen zitten op basis van hoe de chemie op de kamer is.
Ik denk dat vooral het spreekwoord: “zoals de waard is vertrouwd hij (of zij) zijn (of haar) gasten” van toepassing is in dit topic waarbij je beide kan zijn. De waard of de gast.
mentholbear
11 april 2021, 19:26
Inderdaad.
Sommige clubs zijn tot 3, 4 of zelfs 5 uur in de nacht nog open. De dames zitten de hele avond en nacht al in de disco herrie. En voor ons als klant zijnde is dat voor een avondje of weekendje uit wel leuk. Maar veel dames doen dat dag in, dag uit.
Die zijn aan het einde van de nacht dan ook best moe. Geloof me, heb dat 2 maanden volgehouden en was toen behoorlijk gesloopt. Ik snapte daarna ook wel waarom ze zo vaak vakantie nemen. Zo iets is zwaar vol te houden voor lange tijd.
Bovendien zijn er vaak niet veel effectieve klanten voor ze op het einde van de dag. Heb zo vaak aan het einde van de dag gehad dat ik vroeg waarom een dame niet nog even wat rond jaagt bij de nog aanwezige mannen ipv op de bank bij me te komen hangen.
Dan krijg ik steevast de wedervraag terug, welke mannen? Die zit de rest van de avond achter de speelautomaten, die is blijft maar biertjes naar binnen tappen, die heeft me (ooit) al es gehad en gaat niet meer met me, bij die gast val ik niet in de smaak omdat ik te dik/dun/groot/klein/blond/brunette/etc ben, dat groepje zit altijd alleen maar met elkaar te ouwehoeren, die gast heeft hier een club verloofde/vaste meid, en jij zit nog alleen maar de voederbakken leeg te plunderen.
Er zijn dus nog wel wat mannen aanwezig, maar geen klanten, bij wijze van spreken. En om dat nog in die disco herrie te blijven hangen of met een aangename klant terug te trekken op de kamer, kan ik me voorstellen dat het laatste dan wel eens de voorkeur kan hebben. Bovendien kan het een stukje goodwill zijn. Vooral bij een goeie klant. Die vergeet zo iets niet bij een volgende bezoek.
Dus wat iemand eerder al zei, het zijn ook maar mensen. Dit gebeurt echt niet alleen in dromen. Heb het zelf meegemaakt en gezien bij anderen.
Ascari
11 april 2021, 21:37
Heb het al in andere posts geschreven in vergelijkbare topics. Heel veel - zo niet alles - hangt af van de klik die een DVP voelt voor een klant.
Ja dat is een open deur intrappen. Dat weet bijna iedereen. Om zeker te weten of die klik er is ben je wel minimaal €50 verder. En kom niet met dat "goede gesprek aan de bar" verhaal. Sommige dames kunnen niet goed praten maar wel goed neuken en andersom.
Een ervaren ijsbeer weet de dames te kiezen die het beste bij zijn profiel passen, daar zal hij de beste kamer mee kunnen maken zonder teleurgesteld te zijn in tijd die beknibbeld wordt of service die ondermaats is.
Dat is een aanname. Ik spreek genoeg ervaren ijsberen (wel en niet actief op fora) die wel eens een foutje maken. Je kan analyseren wat je wil. Als je geil bent dat maak je niet altijd een goede keuze. Of draag jij de blauwe jurk van Jomanda onder je badjas? Dan heb ik niets gezegd.
Player
11 april 2021, 22:08
Komt vaker voor dan je denkt.Komt zeker en vast vaker voor, bij mij toch in elk geval. Met azijn vang je geen vliegen en ja in het voorbeeld dat ik gaf was het een succes. Maar kan evengoed gewoon een win-win situatie zijn. Zo deed ik eens 2 zusjes in een favoriete Duitse Topclub het plezier om hen een sleutel te laten halen om gewoon samen te gaan slapen tot de Club sloot. Zij waren doodop maar mochten niet vertrekken voor sluitingstijd. Ik wou vertrekken maar zag een powernap wel zitten vooraleer terug te rijden in het holst van de nacht naar Bellege. Niemand heeft er iets aan verdiend en de Club had een onbenutte kamer voor een paar uur tijdens een drukke zaterdagavond maar who cares...
Player
11 april 2021, 22:15
@Ascari, het is geen exacte wetenschap natuurlijk. You win some, you lose some... Vandaar dat ik paspoortjes weinig nuttig vind. Als de juiste chemie er niet is, zal het voor de ene niet goed zijn en de andere wel. Maar als ik sommigen bezig zie in een Club, way out of their league, dan voel je zo aan dat het niet goed zal komen.