PDA

Volledige versie bekijken : Afkicken

sofaking
18 april 2021, 23:14
Bijna twee jaar zonder clubs (aan en af). Misschien is dit wel de gelegenheid om van de verslaving af te kicken. Maar welke manieren zijn er zo ?

Je kan bijvoorbeeld een Bulgaarse wiskundelerares bekijken en beluisteren.

https://www.youtube.com/watch?v=wVH4MS6v23U

Welke andere suggesties hebben jullie nog ?

Shakir
19 april 2021, 00:10
In plaats van een Bulgaarse wiskundelerares te beluisteren, kan je ook de uiteenzetting van een Roemeense wiskundige volgen.

https://www.youtube.com/watch?v=evoCU2oPzaU
Heerlijk, Lie-groepentheorie vanuit Roemenië!

pret
19 april 2021, 04:09
Ja nu dienen ze nog te leren om klok te kijken.

pietpotent44
19 april 2021, 05:47
Bijna twee jaar zonder clubs (aan en af). Misschien is dit wel de gelegenheid om van de verslaving af te kicken. Maar welke manieren zijn er zo ?

Door de verhalen te lezen van ijsberen die financieel zijn uitgekleed na een relatie met een dvp.

Maar misschien dat die Bulgaarse wiskunde docente wel alles weet van het aftrekken van wortels en vectoren.

Shakir
19 april 2021, 09:32
Maar misschien dat die Bulgaarse wiskunde docente wel alles weet van het aftrekken van wortels en vectoren.

Bij ons moest de wiskundeleerkracht altijd op zijn woorden letten, want als bronstige pubers maakten we daar altijd seksuele associaties mee. "Lid aan lid aftrekken'', het ongelijkheidsteken "omdraaien'', de "voortgebrachte'' ruimte enzo... Als kriek op de taart bestaat er ook zoiets als een idempotent element.

Bijna twee jaar zonder clubs (aan en af).

Ben je soms idempotent? :biggrin:

mentholbear
19 april 2021, 21:25
Afkicken? Ben je mal!? Een saunaclub is wayyyyyyy goedkoper dan een saunaresort, als je er tenminste de hele dag loopt te vreten en te zuipen :roll:

Boy69
19 april 2021, 21:46
Afkicken? Ben je mal!? Een saunaclub is wayyyyyyy goedkoper dan een saunaresort, als je er tenminste de hele dag loopt te vreten en te zuipen :roll:

De bedoeling is ook dat je gaat neuken in een SC, anders hebben de dames er weinig aan !!!

als je dat meetelt is een SC zeker niet goedkoper dan een saunaresort

drieganger
19 april 2021, 22:16
In mijn ogen mag een hobby geld kosten, je haalt er immers plezier uit. Echter, ligt er altijd een verslaving op de loer welke tot problemen kan zorgen. Zeker eenzame beren of beren die een "kick" nodig hebben kunnen hierdoor in de problemen raken. Terugkijken op dit COVID jaar kan ik uiteraard een vinkje zetten achter het overhouden van geld, op zich mooi meegenomen.

Het meest positieve aan deze passieve tijd is voor mij het afscheid nemen van de pay6 rush. In de loop van de week borrelde het gevoel al op en bij aanvang van het weekend zat je al helemaal in de rush. Als een dief in de nacht tijdens onmogelijke tijden de snelweg af jakkeren na een intensieve nacht. De volgende morgen uitslapen en soms toch een lichte spijt van het uitgegeven geld:biggrin: die dan weer leiden tot een katertje.

Daarnaast kun je ook blind worden en lui in het zoeken van non-pay6 contact als je maar in de rush zit. Ik merk dat ik sinds het sluiten van de pay6 veel meer vrouwelijk contact op doe en hier ook voor open sta!

mentholbear
19 april 2021, 23:44
De bedoeling is ook dat je gaat neuken in een SC, anders hebben de dames er weinig aan !!!

als je dat meetelt is een SC zeker niet goedkoper dan een saunaresort

Natuurlijk. Er staat niet voor niks een emoji achter.

Maar dat hoeft dus niet perse zo te zijn. Voor de lockdown waren er ook budget clubs. Daar kwam je bijvoorbeeld bij By Night met een kortingspasje voor een tientje of bij Diamond als vroege vogel zelfs gratis binnen. Bij BN was het 25p30, wat dan op 35 euro uit kan komen. Bij Diamond was het 30p20 en kun je met die 30 euro al klaar zijn.

Een sauna resort entree in Nederland kost circa 33 euro. En daar betaal je voor elke hap en slok. Een middag maal is voor mij circa 9 a 12 euro, glaasje fris zat tussen de 3 a 4 euro. Een avond maal zit voor mij rond de 23 euro (je kunt het er bij sommige erg luxe maken) en nog een glaasje prik van 3 a 4 euro. Een dagje met 2 maaltijden (ontbijt doe ik dan thuis) 33+12+4+23+4= 76 euro.

Bij Sixsens met happy hour 50 en een 50p30 kamertje kom ik uit op 100 euro. En dan ontbijt ik niet thuis ;)
Toegegeven, een sauna resort ben ik voor benzine circa 25 kwijt en naar een sauna club circa 50.

en soms toch een lichte spijt van het uitgegeven geld:biggrin: die dan weer leiden tot een katertje.

Ik merk dat ik sinds het sluiten van de pay6 veel meer vrouwelijk contact op doe en hier ook voor open sta!

Dat kan leiden tot spijt van nog veel meer verdwenen geld en een nog grotere kater :smoke:

VAZKOR
26 april 2021, 22:12
Ik ging sinds 2018 1x per maand ondermeer omdat het vooral in '17 begon op te lopen en er gewenning optrad.

Ik kan dus niet van afkicken spreken want ik zie het niet als een verslaving mar als een wenselijke ontsnapping uit het eeuwig singleschap.

Ik mis de clubsfeer en de ganse context hierrond nog meest van al en ook de sociaal contacten, de intimiteit met de dames nog los van zuiver de seks. Ik had m'n gewoonten: 1x yoga, 2x fitness incl sauna (met al die sportende fitbabes in strakke pakjes), goed eten achteraf; het hoorde beetje bij elkaar in mn ogen.

Nu droom ik er vaak van, vooral topclubs als ss, bab en lr keren wel eens terug en dames als Julia. t Is dat het tijd wordt dat het gedaan is, ik ben letterlijk moe van leven enkel om thuis te werken waar ik liever met andere dingen bezig ben: dingen als Virtual reality babes bvb [emoji28] Ik heb een app vr paradise, een virtuele stripclub waar ik me even in samya waan. Maar dan wens ik achteraf dat ik toch echt daar was.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Shakir
26 april 2021, 22:51
Ik heb een app vr paradise, een virtuele stripclub waar ik me even in samya waan. Maar dan wens ik achteraf dat ik toch echt daar was.

Nu ga je lachen: "toevallig" heb ik vandaag eens gegoogled naar Samya en op de foto's geklikt. Enkele van die foto's fungeren zoals Google Streetview (met pijltjes), en dan kan je op die manier een wandelingetjes maken doorheen de club. Wie doet dit ook? :biggrin:

Memories....

Nu kom ik dezer tijd wel aan mijn gerief (met wisselend succes nb). In het begin was dat stiekeme ontvangst best spannend, maar er begint stilaan sleet op deze formule te komen. Ik mis mijn tweedaagse neukweekends, en de daaraan gekoppelde ambiance in al die topclubs. Lang kan ik dit niet meer "trekken".

Volgens mij komen veel ijsberen niet naar de club voor seks, denk ik soms.

Shakir
26 april 2021, 22:57
Ik weet één ding: als de clubs terug opengaan scheur ik als een roofdier de ganse rijnvallei af!

Big30
26 april 2021, 23:20
Heel veel :tongue:, wel een tip ga vooral op Youtube niet te veel Numberphile videos aanklikken, laat staan je abonneren, kan verslavend werken. Prof Eisenbud is mijn favoriet door zijn rustige manier van praten en uitleg geven. Anyway, moet nog wat klusjes afmaken zoals bv het bewijs voor de Riemann Hypothesis nog helemaal rond krijgen, ben er bijna :biggrin:.

mentholbear
26 april 2021, 23:39
Nu ga je lachen: "toevallig" heb ik vandaag eens gegoogled naar Samya en op de foto's geklikt. Enkele van die foto's fungeren zoals Google Streetview (met pijltjes), en dan kan je op die manier een wandelingetjes maken doorheen de club. Wie doet dit ook? :biggrin:

Volgens mij komen veel ijsberen niet naar de club voor seks, denk ik soms.

Om te eten, what else ;)

Ik heb dat wel eens gedaan om een nieuwe club vluchtig te verkennen. Even kijken of er ergens wat comfortabelen bankjes of ligbedjes aanwezig zijn om als een luie leeuw na het voederen te gaan leren verteren :tongue:
Of hun jacuzzi wel in de wellness zit en niet op 1 of andere VIP champagne kamer ofzo.

Maar niet om langs memory lane te gaan. Dat doe ik meer met m'n verslagjes. Dan lees ik er weer es eentje en dat is het soms van oh ja... Die goeie ouwe tijd :redface:

sofaking
26 april 2021, 23:40
Heel veel :tongue:, wel een tip ga vooral op Youtube niet te veel Numberphile videos aanklikken, laat staan je abonneren, kan verslavend werken. Prof Eisenbud is mijn favoriet door zijn rustige manier van praten en uitleg geven. Anyway, moet nog wat klusjes afmaken zoals bv het bewijs voor de Riemann Hypothesis nog helemaal rond krijgen, ben er bijna :biggrin:.

Die van numberphile heb ik allemaal bekeken.
De YT's van Sabine Hosenfelder zijn wel bloedgeil vind ik.
:biggrin:

Shakir
26 april 2021, 23:59

Dr. Holly Krieger is ook wel erg lekker. Redheads rule!

https://www.youtube.com/watch?v=v4LWFzTyhpU
Tis altijd lente in de ogen van de wiskunde-assistente.

Big30
27 april 2021, 00:06
De YT's van Sabine Hosenfelder zijn wel bloedgeil vind ik.
:biggrin:
Pfff, ik ga op deze dame liever niet op detail in als het gaat om haar argumenten, het toeval wil dat ik een video van deze dame recent nog heb bekeken en dat mijn haren recht overeind gingen staan! Wel opgemerkt dat het niet ging om haar verschijning :biggrin:.
Gaat om deze video overigens, waar ze wel een paar punten maakt maar in essentie de plank volledig misslaat.

https://www.youtube.com/watch?v=99hVAu1k6G8&t=3124s

Enfin, een inhoudelijke discussie lijkt me voor dit forum niet opportuun ;).

Overigens voor mij geldt niet dat ik moet afkicken. Dat proces ben ik al doorlopen ;).

Big30
27 april 2021, 00:22
Dr. Holly Krieger is ook wel erg lekker. Redheads rule!

Tis altijd lente in de ogen van de wiskunde-assistente.
Met de kwalificatie vd dame kan ik accoord gaan :tongue:. Echter het niet expliciet noemen vd Mandelbrot set in deze video zal ik haar nooit vergeven!

OK, deze klassieker dan nog met 2 van mijn favoriete presentatoren ;).

https://www.youtube.com/watch?v=w-I6XTVZXww

Player
27 april 2021, 15:22
Volgens mij komen veel ijsberen niet naar de club voor seks, denk ik soms.Waarheid als een koe. Ik zag veel ijsberen die nauwelijks of geen kamers maken. Enkel eten, naar het voetbal kijken op TV en praatjes slagen met andere klanten die daar om dezelfde reden zijn. Op zich allemaal zaken die je perfect buiten een SC kan doen, heb het nooit begrepen. Je hebt er hier zelfs op het forum die haast nooit in een SC komen, maar wel veelschrijver zijn. :). Zoeken gewoon wat sociaal contact en vrienden wellicht.

Shakir
27 april 2021, 15:51
Met de kwalificatie vd dame kan ik accoord gaan :tongue:. Echter het niet expliciet noemen vd Mandelbrot set in deze video zal ik haar nooit vergeven!

Het is niet omdat ze het over de afbeelding z -> z^2+c heeft, dat ze dan al onmiddellijk over de Mandelbrot set moet beginnen. :hammer_2:
Ze heeft trouwens ook een filmpje over de Mandelbrot set:

https://www.youtube.com/watch?v=NGMRB4O922I
Wat een onwaarschijnlijk geil wijf, het plaatje van hierboven zou perfect passen op de website van Parksauna Residenz. :biggrin:

schoolmeester
27 april 2021, 15:54
Inderdaad, lekker ding.
Mooi rood is niet lelijk......

Groet, schoolmeester.

Shakir
27 april 2021, 16:03
Inderdaad, lekker ding.
Mooi rood is niet lelijk......

Groet, schoolmeester.

Absoluut! Vorige maand is mijn grote droom uitgekomen en heb ik voor het eerst in mijn leven een echte roodharige geneukt (met bijbehorende sproetjes en een wit velletje). Dus geen geverfd rood haar zoals je veel bij die dekselse Rumbuls ziet.

schoolmeester
27 april 2021, 16:06
Ik hou er ook wel van, maar dan rood van nature en geen kleurtje !

Groet, schoolmeester.

stimpy3
27 april 2021, 16:26
Moet je Jenny woodman op chaturbate (http://camvault.xyz/download/chaturbate_jenny_woodman-121645271.html) eens bekijken. Zulke frisse tietjes heb ik lang geleden in de clubs ook wel eens gezien.

Willem2
27 april 2021, 16:50
Zoeken gewoon wat sociaal contact en vrienden wellicht.

Of een vriendin .... :rolleyes:

Player
27 april 2021, 17:15
Of een vriendin .... :rolleyes:Zijn er op dit forum dan vrouwelijke leden? :)

schoolmeester
27 april 2021, 17:17
Jazeker, enkele DVP schrijven ook op dit forum.