PDA

Volledige versie bekijken : Vanavond mooiste bordeel ooit in Nederland op tv

deket
19 april 2021, 15:52
Deze avond zál de VARA /BNN,(De zender die ook al op vrijdag de sublieme reeks Redlight brengt)een documentaire uitzenden over ooit het mooiste bordeel van Nederland
Neen,niet Sixsens maar het legendarische Yab Yum. Dit om 20h25.
De eigenaar Heuft wilde ook zulk in Brussel beginnen maar voor die plannen concreet werden dwong men hem zijn bordeel aan de dure Amsterdamse grachten (Niet de Wallen) te sluiten omdat zijn exclusieve club in handen viel van het criminele circuit. (Doet me denken aan een andere dubbele Y)
Ondertussen ook al meer dan 10 jaar geleden
Maar ondergetekende kende het bordeel wel,ben altijd leergierig geweest,😁 en bleek idd een prachtige bordeel oude stijl met mooie jonge meiden die allemaal Nederlands spraken
Ze verkochten Champagne van hun eigen merk maar de klanten werden niet verplicht om de meiden met die champagne te trakteren wat nogal vaak gedacht werd.
Allemaal Grote comfortabele kamers met Jacuzzi

WA
19 april 2021, 15:55
enig idee wat voor de uitzending gaat hebben?

deket
19 april 2021, 16:31
Zal vooral over de opkomst en ondergang gaan.
Cynisch wel dat mijn eerste keuze ginds een Belgische was.
Goede kamer maar ook niet onvergetelijk
Gastvrij bordeel zeker en vast

mentholbear
19 april 2021, 22:55
Was dat dezelfde als deze?

https://www.npostart.nl/2doc/08-03-2023/BV_101405077

Poppalarge
19 april 2021, 22:58
Jazeker dat het dezelfde 2doc aflevering is...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

laplagne
20 april 2021, 21:32
Natuurlijk is deze club voltooid verleden tijd, maar toch vond ik de documentaire interessant. Minder was het om te zien dat de onderwereld de macht over nam.

WANDELAAR5
20 april 2021, 22:02
En dat is precies de reden dat er steeds minder legale prostitutie is in Nederland. Mensen die door de Bibop procedure komen en die iets zouden willen beginnen in de Paysex sector, hebben geen zin om dat risico te lopen. Als er iets dicht gaat om welke reden dan ook, dan is er niemand die iets nieuws begint ter vervanging.

pret
21 april 2021, 04:05
Minder was het om te zien dat de onderwereld de macht over nam.

Er is geen enkele bordeel, prive-club, saunaclub of raamprostitutie waarbij de onderwereld niet bij betrokken is. Wie dat denkt, leeft in een illusie.

Hans_Enschede
21 april 2021, 10:04
Er is geen enkele bordeel, prive-club, saunaclub of raamprostitutie waarbij de onderwereld niet bij betrokken is. Wie dat denkt, leeft in een illusie.

Hetzelfde geld voor elke andere sector waar veel met contant geld en zonder facturen gewerkt wordt.

Eddy_V
21 april 2021, 21:29
Hetzelfde geld voor elke andere sector waar veel met contant geld en zonder facturen gewerkt wordt.
Dus voortaan beter opletten op criminelen bij mijn wekelijkse bezoek aan de visboer op de zaterdagmarkt ?

sofaking
21 april 2021, 21:32
Dus voortaan beter opletten op criminelen bij mijn wekelijkse bezoek aan de visboer op de zaterdagmarkt ?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/600098030/440-kilo-cocaine-tussen-bevroren-vis-in-haven-rotterdam

Eddy_V
21 april 2021, 21:36
Sjesus... en is de kaasboer nog te vertrouwen???

met excuses voor het afdwalen van het topic YY

RobOpzoek
22 april 2021, 02:24
Sjesus... en is de kaasboer nog te vertrouwen???

met excuses voor het afdwalen van het topic YY

Je dwaalt niet af. Een kaasboer is zeker te vergelijken met een DVP. Ik vroeg een keer '5 ons jong', maar kreeg bijna een kilootje belegen....:)