PDA

Volledige versie bekijken : Persvrijheid

Willem2
21 april 2021, 00:05
Onze persvrijheid is al een tijdje in het gedrang door allerlei bedreigingen ...

n het Gelderse Lunteren is gisteravond (19 april) een persfotograaf aangevallen en aangereden door omstanders met een shovel. De persfotograaf was van plan om foto's te maken van een autobrand, maar belandde samen met zijn auto ondersteboven in een sloot. Zijn vriendin was ook aanwezig in de auto en moest door de brandweer bevrijd worden uit de auto.
... https://www.gids.tv/video/326235/schokkende-beelden-persfotograaf-en-zijn-vriendin-aangevallen-door-shovel

Ascari
21 april 2021, 00:13
Helaas kan de bible belt erg gevaarlijk zijn voor buitenstaanders. Beetje zoals Urk.

Willem2
21 april 2021, 00:22
Helaas kan de bible belt erg gevaarlijk zijn voor buitenstaanders. Beetje zoals Urk.

Was het maar waar dat het alleen de bible belt is met de uitwassen Urk en Krimpen of andere religieuze groeperingen, nee het gaat helaas veel verder.

Megaboob
21 april 2021, 00:39
Welkom in Communisme 2.0 Willem, ik waarschuw er al jaren voor ;-)

mentholbear
21 april 2021, 13:38
Soms begrijp ik wel dat sommige media het bloed onder je nagels vandaan halen om een sensationele reactie te ontlokken. Maar dit is behoorlijk over de grens. Zou me niet verbazen als er doodslag geëist wordt.

schoolmeester
21 april 2021, 13:53
Dit is gewoon een dubbele poging tot doodslag, aangezien er 2 personen in de auto zaten.
Ik hoop dat de "heren" een flinke vrijheidsstraf krijgen.
.

Groet, schoolmeester.

hasta la pasta
21 april 2021, 16:59
De bestuurder van de shovel zit vast op poging tot doodslag.

https://www.ad.nl/binnenland/drie-verdachten-vast-voor-belagen-persfotograaf-bestuurder-shovel-verdacht-van-poging-doodslag~af7dfbf0/

schoolmeester
21 april 2021, 17:13
TERECHT.

Dalton
22 april 2021, 09:49
TERECHT.

De pers van tegenwoordig maakt flink wat fouten en denkt dat ze alles mogen onder het motto van pers vrijheid.
Laten ze de oranjes maar lekker lastig vallen en overal op de loer gaan liggen voor een foto dan krijgen de normale mensen eens een beetje rust en vooral RUTTE niet te vergeten daar horen we nooit iets over.

schoolmeester
22 april 2021, 09:59
Rutte, daar horen we nooit iets over......... ONZIN.
Rutte is de laatste tijd regelmatig in het nieuws.
Alleen meer negatief dan positief.

Groet, schoolmeester.

Picasso 1
22 april 2021, 17:35
Groet, schoolmeester.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom plaats je dat onder al je berichten? Wat voegt dat toe?

schoolmeester
22 april 2021, 18:21
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom wil je dat weten ? Wat voegt dat toe ?

Groet, schoolmeester.

pret
22 april 2021, 19:01
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom plaats je dat onder al je berichten? Wat voegt dat toe?

Simpel om zulke reacties uit te lokken. BS kan je details geven iets met aandachtshoer/nicht en zo. :biggrin: