PDA

Volledige versie bekijken : Opmerkelijke nieuwsberichten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Pikkatrillah
30 april 2021, 09:06
Nieuwslezeres aangehouden nadat ze naakt achter het stuur wordt aangetroffen
Updated 1 min geleden
Gisteren, 23:23 in BUITENLAND

LAS VEGAS - Een nieuwslezeres uit Las Vegas is aangehouden omdat ze dronken en naakt in haar auto werd aangetroffen. Hoe de vrouw in eerste instantie in die situatie terecht is gekomen, is niet bekend gemaakt.

Fox 5 Las Vegas nieuwslezeres en verslaggever Feven Kiflegiorgis werd rond 7.30 uur naakt en ’out’ aangetroffen achter het stuur van haar Audi. Hoewel het voorval al in maart plaatsvond, is het nu pas naar buiten gebracht door Las Vegas Review-Journal.

Kiflegiorgis, beter bekend als Feven Kay, verklaarde destijds aan agenten dat ze zich niet meer kon herinneren hoe ze in haar situatie was beland. De vrouw weigerde ook een bloedtest af te laten nemen.

Aangehouden

Kiflegiorgis is aangehouden wegens roekeloos rijgedrag. Op 21 april werd haar opgedragen een boete van 1000 euro te betalen en ook moest ze opnieuw rijlessen volgen.

Om haar afwezigheid bij de nieuwszender te verklaren had de Amerikaanse haar fans middels een video laten weten dat er zich een ’privé-omstandigheid’ had voorgedaan: „Vorige maand ben ik aangehouden wegens rijden onder invloed. Ik werd aangetroffen in een geparkeerde wagen in een wijk van Las Vegas, in mijn eentje.”

Feven heeft laten weten haar leven te beteren: „Ik wil dat jullie weten dat ik hier van heb geleerd, en zal blijven leren. Ik dank jullie voor jullie steun.”

35100

Ik zou haar niet in de cel duwen maar lekker naakt laten rondrijden, ik denk dat las vegas geen betere attractie heeft dan deze !

sofaking
30 april 2021, 11:32
Nieuwslezeres aangehouden nadat ze naakt achter het stuur wordt aangetroffen
Updated 1 min geleden
Gisteren, 23:23 in BUITENLAND

Ik zou haar niet in de cel duwen maar lekker naakt laten rondrijden, ik denk dat las vegas geen betere attractie heeft dan deze !

Yep.

https://cdn5-images.motherlessmedia.com/images/01A9457.gif

Pikkatrillah
1 mei 2021, 07:56
Man doet bijzondere ontdekking in auto die hij voor 575 euro kocht op veiling
De Brit Richard Lukacs was aanvankelijk heel blij met de Seat Ibiza die hij op een online veiling kocht. Maar dat veranderde toen hij in de ruimte keek waar normaal gesproken het reservewiel ligt.

Erik Kouwenhoven 30-04-21, 20:00

De 29-jarige Richard Lukacs betaalde iets meer dan 575 euro voor de Seat Ibiza. Eenmaal thuis bekeek hij de auto eens goed en vond negen zakken met vermoedelijk heroïne, met een marktwaarde die de prijs van de auto vele malen overtrof. Een deel was opgeborgen in het reservewielcompartiment.

De zakenman uit Thatcham zei dat de drugs in negen verzegelde plastic zakken zaten. ,,Ik had mijn dochtertje bij me, dus ik moest haar eerst afleiden. Vervolgens belde ik de politie, maar die weigerde te komen. En dus moest ik kilometers lang reizen met de drugs om ze af te geven op het bureau. Ik vond het een schokkende ervaring.”

Volgens de politie van Thames Valley kreeg de beller het advies om de drugs naar het dichtstbijzijnde politiebureau te brengen. Het veilinghuis beweert tegenover Britse media dat de auto's die worden geveild compleet worden leeggehaald en geïnspecteerd voor ze worden verkocht.

Je zal het maar niet ontdekken en een jaar later aangehouden worden bij een grens, ben benieuwd of je dan nog wegkomt met het verhaal dat het er al zat toen je de auto kocht:eek:

kempie
1 mei 2021, 12:46
Man doet bijzondere ontdekking in auto die hij voor 575 euro kocht op veiling
De Brit Richard Lukacs was aanvankelijk heel blij met de Seat Ibiza die hij op een online veiling kocht. Maar dat veranderde toen hij in de ruimte keek waar normaal gesproken het reservewiel ligt.

Erik Kouwenhoven 30-04-21, 20:00

De 29-jarige Richard Lukacs betaalde iets meer dan 575 euro voor de Seat Ibiza. Eenmaal thuis bekeek hij de auto eens goed en vond negen zakken met vermoedelijk heroïne, met een marktwaarde die de prijs van de auto vele malen overtrof. Een deel was opgeborgen in het reservewielcompartiment.

De zakenman uit Thatcham zei dat de drugs in negen verzegelde plastic zakken zaten. ,,Ik had mijn dochtertje bij me, dus ik moest haar eerst afleiden. Vervolgens belde ik de politie, maar die weigerde te komen. En dus moest ik kilometers lang reizen met de drugs om ze af te geven op het bureau. Ik vond het een schokkende ervaring.”

Volgens de politie van Thames Valley kreeg de beller het advies om de drugs naar het dichtstbijzijnde politiebureau te brengen. Het veilinghuis beweert tegenover Britse media dat de auto's die worden geveild compleet worden leeggehaald en geïnspecteerd voor ze worden verkocht.

Je zal het maar niet ontdekken en een jaar later aangehouden worden bij een grens, ben benieuwd of je dan nog wegkomt met het verhaal dat het er al zat toen je de auto kocht:eek:

Doet denken aan het boek de kostwinner van Henk rijks. Als ie het nu ook nog was gaan verkopen then he could have lived the book.

(Een heerlijk boek overigens)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pikkatrillah
1 mei 2021, 18:53
Politie rukt groots uit voor inbraak Vleuten: bewoner ziet luidruchtig seksende zwanen aan voor inbreker

LEIDSCHE RIJN - De politie is vannacht massaal uitgerukt na een melding over een mogelijke inbraak in Vleuten. De bewoner had gehoord dat iemand de deur probeerde in te trappen en dacht een persoon met een witte jas te hebben gezien. Daarop werd in paniek het alarmnummer gebeld.

Na de melding gingen meerdere eenheden ter plaatse. Daarbij werd ook een hondengeleider en een politiehelikopter ingezet.

"Ter plaatse gekomen bleek het verhaal toch anders te zijn", laat de politie weten. Een andere getuige in de straat had gezien dat er twee zwanen luidruchtig de liefde aan het bedrijven waren, waarbij de zwanen tegen de deur aan waren geknald.

Dat zijn de inbrekers van vroeger niet meer:biggrin:

schoolmeester
1 mei 2021, 19:14
Ook een zwaan wil er wel eens lekker tegenaan......

Groet, schoolmeester.

mentholbear
2 mei 2021, 01:19
Zou ik ook wel weer eens willen... Wat een geluksvogels die 2 ;)

Partycrasher
2 mei 2021, 02:00
Wat een geluksvogels die 2

Het zit blijkbaar anders. Ik heb op het hoerenlopersforum van zwanen gelezen dat die mannelijke zwaan is opgelicht door die vrouwelijke zwaan. Die mannelijke zwaan schreef dat hij zonder condoom wilde neuken en dat die vrouwelijke zwaan daar 5 goudvissen extra voor vroeg. Die mannelijke zwaan vond 5 goudvissen, gaf ze aan die vrouwelijke zwaan en wilde direct beginnen met neuken. Op dat moment schijnt zij voorgesteld te hebben om hem eerst te pijpen. Hij schijnt daarmee ingestemd te hebben en zij heeft hem tijdens het pijpen ongemerkt een condoom omgedaan met haar bek. Hij was zo geil dat hij zo snel mogelijk zijn pik uit haar bek heeft gehaald en is begonnen met neuken. Hij had dus niet gemerkt dat hij een condoom omhad tijdens het neuken. Totdat het te laat was.

JonnyFontane
2 mei 2021, 08:57
Goede theorie...

deket
3 mei 2021, 00:48
zwaan is zowat de enige diersoort dat monogaam is,eeef het maar even mee
Kan je altijd zeggen wanneer je partner, vrouw of vriendin je betrapt op overspel ; ja maar ik hou geestelijk van jou maar fysiek is monogamie tegen de natuur,alleen de zwanen zijn trouw en nog enkele uitzonderlijke diersoorten zoals de Gibbonaap;de zwarte Gier en de wolf
de normen en waarden in onze godsdienst bepalen eeuwige trouw maar hoe kan je dat beloven? Dus onmiddellijk bij het huwelijk ben je al aan het liegen omdat je niet kan weten of je wel effectief eeuwig trouw zal zijn
Er zijn culturen waar verschillende vrouwen hebben zeer normaal blijkt te zijn

schoolmeester
3 mei 2021, 06:33
In de ijsbeercultuur mag je ook verschillende vrouwen hebben.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
3 mei 2021, 20:12
zwaan is zowat de enige diersoort dat monogaam is, alleen de zwanen zijn trouw en nog enkele uitzonderlijke diersoorten zoals de Gibbonaap;de zwarte Gier en de wolf

Dan heeft @Vazkor vast die memo niet ontvangen ;)

Pikkatrillah
7 mei 2021, 11:21
Chinese man gearresteerd nadat hij zoon (2) verkocht en van geld op vakantie ging
Een Chinese man is gearresteerd omdat hij zijn tweejarige zoon heeft verkocht aan een kinderloos stel, nadat hij de voogdij over zijn kind had gekregen toen hij van zijn vrouw scheidde. De man zou het geld vervolgens hebben gebruikt om op vakantie te gaan met zijn nieuwe vriendin, melden Chinese media.

De man, die de achternaam Xie heeft, had volgens Chinese media voortdurend ruzie met zijn ex-vrouw en zou hun zoon, Jiajia, hebben verkocht om de last van de kinderopvang te verlichten. Xie en zijn ex hebben twee kinderen. De Chinese man kreeg de voogdij over hun zoon, de moeder over hun dochter.

Omdat Xie in een andere stad werkte, verbleef zijn zoon bij zijn broer Lin. Maar toen Xie zijn zoon had opgehaald en de moeder van de jongen haar zoon later wilde zien, bleek ineens dat het ventje spoorloos was verdwenen. Nadat Lin contact had opgenomen met zijn broer en meermaals geen gehoor kreeg, belde hij de politie. Die ontdekte toen dat Xie zijn zoon had verkocht aan een kinderloos echtpaar in de stad Changshu, voor iets meer dan 20.000 euro.

Terug bij oom
De Chinese man moet binnenkort voor de rechter verschijnen. Jiajia is inmiddels teruggebracht naar zijn oom. Ook het echtpaar dat de tweejarige jongen in eerste instantie kocht, wordt mogelijk vervolgd. Chinese media melden ook dat Xie eerder al twee andere dochters uit een eerder huwelijk had weggegeven omdat hij in financiële nood zat.

:confused:

mentholbear
7 mei 2021, 16:00
Ben je verbaasd over dat er een zoon verkocht kan worden en 2 dochters worden weggegeven? :smoke:

mentholbear
7 mei 2021, 16:42
Bizarre gevallen in China

https://m.youtube.com/watch?v=yTlLWfnD568

schoolmeester
7 mei 2021, 16:44
Die spleetogen doen zowat alles voor geld.

sofaking
7 mei 2021, 17:07
Chocoladeliefhebbers moesten op de Antwerpse ring zijn vanmorgen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210507_91585534

Een zwaar ongeval heeft vrijdagochtend het verkeer op de Antwerpse Ring grondig in de war gestuurd. Een SUV botste er met een tankwagen, geladen met warme chocolade.
...
Het duurde uren voordat de weg weer vrijgemaakt was. De lading chocolade moest eerst overgetankt worden naar een andere tankwagen, alvorens het gekantelde voertuig getakeld kon worden.

Maar het wordt nog gekker

Hoe het ongeval precies is kunnen gebeuren, is nog onduidelijk. Aan het stuur van de SUV zat een 15-jarige jongen. Die zou de auto van zijn moeder genomen hebben, zo vernemen we uit goede bron. Daarmee veroorzaakte hij midden op de Antwerpse Ring moedwillig een ongeval door een wild manoeuvre uit te voeren. Hij botste tegen de vangrail en vloog terug de snelweg op. De vrachtwagen kon een aanrijding niet meer vermijden. De jongen zou psychische problemen hebben.

schoolmeester
7 mei 2021, 17:16
Met 15 jaar in een SUV, ik geef hem nog een jaar, dan zit hij in een DVP.

Pikkatrillah
7 mei 2021, 18:48
Bizarre gevallen in China

https://m.youtube.com/watch?v=yTlLWfnD568

�� WTF

mentholbear
7 mei 2021, 19:13
Die spleetogen doen zowat alles voor geld.

�� WTF

Uit armoede, hebzucht, en de cultuur van een zoon hebben voor het voortbestaan van je familienaam, doen mensen rare dingen. Er is ergens ook een schrijnend filmpje van een oma die met haar kleinkind naar een park was om em even buiten te laten spelen. Grootmoeder let goed op de kleine. Maar een hondsbrutale gaat vechtend met die arme oma haar kleinkind ontvoeren. Echt zo bizar. Kan helaas dat filmpje niet even terug vinden.
En mensen die erbij staan en dat wel filmen, maar zich niet in het conflict durven te mengen :gruebel:

De samenleving zit daar heel anders in elkaar.

Pikkatrillah
7 mei 2021, 20:05
De samenleving zit daar heel anders in elkaar.

Dat mogen duidelijk zijn !

mentholbear
7 mei 2021, 23:59
Dat mogen duidelijk zijn !

Om het even te relativeren, niet elke Chinees is een kidnapper. In Nederland zijn de meeste kidnappers (buiten familie om) pedo's. En bijna al die pedo websites worden ergens in Nederland gehost ofzo. Maar dat betekent niet dat op elke straathoek een pedo in Nederland staat.

Dus ook in China zijn er genoeg kinderen die buiten spelen. Maar het is wel iets om rekening mee te houden helaas.

Pikkatrillah
8 mei 2021, 11:45
De Amerikaanse senator Andrew Brenner uit Ohio gebruikte deze week een virtuele achtergrond tijdens een Zoom-vergadering met andere senatoren, om te verhullen dat hij ondertussen aan het autorijden was. Dat schrijft The Columbus Dispatch. De timing was opvallend, omdat in de staat net een wetsvoorstel voor het zwaarder straffen van afgeleide automobilisten was ingediend.

Brenner had een achtergrond ingesteld waardoor het leek alsof hij op kantoor zat. Op zijn borst was echter duidelijk een gordel te zien. Ook verscheen soms een stuk van de weg naast zijn hoofd en draaide hij soms om te kijken of hij van baan kon wisselen.

De vergadering met senatoren uit Ohio was live te volgen. Brenner begon het gesprek in een geparkeerde auto. Nadat hij even offline was, verscheen hij weer, met op de achtergrond een thuiskantoor.

Volgens de senator werd hij tijdens het rijden "niet afgeleid". Brenner zegt dat zijn aandacht op de weg was en dat hij meeluisterde met de discussie. "Ik bel wel vaker tijdens het rijden. Dat zijn vaak telefoongesprekken, maar als het een videovergadering is, is mijn aandacht niet bij de video. Ik zie het als een telefoongesprek."

Het handelen van Brenner viel des te meer op omdat eerder deze week een wetsvoorstel was ingediend om afleiding in de auto zwaarder te straffen. In het voorstel wordt gevraagd om een verbod op sms'en, berichten lezen, foto's maken en livestreamen in de auto. Dat zijn op dit moment nog geen overtredingen in de Amerikaanse staat.

Misschien een idee als jer ergens ligt te rollebollen en je een inkomend FaceTime gesprek krijgt .

mentholbear
8 mei 2021, 14:02
verbod op sms'en, berichten lezen, foto's maken en livestreamen in de auto. Dat zijn op dit moment nog geen overtredingen in de Amerikaanse staat.

Misschien een idee als jer ergens ligt te rollebollen en je een inkomend FaceTime gesprek krijgt .

Maak je van je SC zo je kantoor, inclusief nieuwe stagiaire ;)

Wel goed dat er minder afleiding zou zijn. Maak zelf gebruik ik mm smartphone voor zoveel meer tijdens het rijden. Muziek speler en navigatie bijvoorbeeld. Dat wil ik onderweg gewoon kunnen blijven bedienen.
Wel fijn dat er steeds meer met spraak besturing kan, maar werkt helaas niet altijd (goed).

Pikkatrillah
8 mei 2021, 14:22
Wel fijn dat er steeds meer met spraak besturing kan, maar werkt helaas niet altijd (goed).

Daar heb ik ook last van , als ik iets vertel of als ik met een liedje meezing krijg ik gemiddeld 5 keer op een half uur de vraag”waar kan ik u mee helpen” maar als ik zeg dat ze mij eens moet pijpen snapt ze het niet.
Wat dat betreft hebben ze die vrouw levensecht gemaakt:biggrin:

mentholbear
8 mei 2021, 14:26
Het wordt pas levensecht als Siri en Alexa je elk half uur gaan vragen om even te helpen met de afwas te doen, het tuinhekje te repareren, het vuilnis buiten te zetten, etc. ;)

kempie
9 mei 2021, 00:13
https://112groningen.nl/Groningen/nieuws/43559/motorrijder-rijdt-opzettelijk-in-op-auto-van-echtpaar-bij-waterhuizen.html

Toch opmerkelijk dat je als motorrijder sterker denkt te zijn dan een auto.

sofaking
11 mei 2021, 17:45
Iedereen weet toch dat kiekestront beter is ?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210511_94256974

Artsen in India waarschuwen dat de uitwerpselen van de koe niet tegen het coronavirus helpen. Daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor en het gebruik ervan zou alleen maar bijdragen aan de verspreiding van allerlei ziekten. De oproep is het gevolg van de praktijk van sommige hindoes in de westelijke deelstaat Gujarat om zich in te smeren met koeienmest, aldus Indiase media. Ze menen dat dit ze weerbaar maakt tegen Covid-19.

Pikkatrillah
12 mei 2021, 19:27
Hamid weigert 22.000 euro van kijkers Frank Visser: ‘Ik zal het nooit vergeten’
De Haagse bakker Hamid weigert definitief de 22.000 euro die wildvreemden voor hem inzamelden na een harde uitspraak van tv-rechter Frank Visser. Een bedrijf heeft kosteloos een nieuwe vloer voor hem gelegd, dus de donateurs kunnen hun geld volgens Hamid beter aan andere mensen geven. ,,De actie zit voor altijd in mijn hart.’’

Leon van Wijk 12-05-21, 16:31
Laatste update: 17:03

De uitspraak van Frank Visser maakte veel los. De SBS 6-rechter oordeelde onlangs dat Hamid op eigen kosten zijn vloer moest laten isoleren, terwijl hij dat eigenlijk niet kon betalen. Kijker Annet Verdult begon een inzamelingsactie, die eindigde met een bedrag van 22.169 euro. De ruim 1800 donateurs krijgen hun geld nu terug.

Na de uitzending werd Hamid namelijk benaderd door twee bedrijven. Het ene beloofde gratis zijn vloer te leggen, het andere wilde het hotelverblijf voor hem en zijn gezin betalen als de werklui bezig waren. En zo geschiedde.

Afgelopen week kreeg Hamid zijn nieuwe vloer, bestaande uit laminaat en drie lagen aan isolatie en brandwerend materiaal:

De vloer van Hamid heeft nu drie lagen onder het laminaat.
De vloer van Hamid heeft nu drie lagen onder het laminaat. © AD/Privéfoto
Hoewel hij het geld afslaat, is Hamid de donateurs intens dankbaar. ,,Ik zal hier altijd aan denken en het nooit vergeten’’, zegt hij. ,,Ik houd van hun actie en van hun hart. Het initiatief zit voor altijd in mijn hoofd en in mijn hart.’’

Buurvrouw
Alle meubels staan inmiddels weer op hun plek. Hamid, vader van twee zoontjes van 2,5 en 5 jaar, merkte al meteen verschil. ,,De geluiden komen terug mijn huis in en gaan niet meer naar de buren’’, vertelt hij.

Ik houd van hun actie en van hun hart
Hamid
Hoewel de bescheiden bakker zelf blij is met de vloer, ging het hem vooral om buurvrouw Hellen. Die sleepte hem voor de tv-rechter omdat ze ‘geen leven meer had’ in het gehorige wooncomplex en overwoog zelfs naar Suriname te vertrekken. Hamid wil niets liever dan een goede band met haar. ,,Ik wil geen móóie vloer, ik wil een vloer die de buurvrouw geen overlast geeft’’, zei hij eerder.

De vrouw heeft het eindresultaat nog niet gezien, maar kwam volgens Hamid wel kijken toen de vloer werd gelegd. ,,Ze was blij’’, zegt hij. Binnenkort komen geluidsexperts nog metingen in haar huis doen om te checken of de vloer inderdaad geluiddicht is.

Hamid had met één klik alsnog de 22.000 euro kunnen aannemen - en de initiatiefneemster had hem dat nog gegund ook - maar daar peinsde hij niet over. ,,Heel veel mensen hebben in deze tijd hulp nodig’’, zegt hij, denkend aan weeskinderen of kinderen die honger lijden, bijvoorbeeld in Afrika. ,,Daar kan het geld beter naartoe.’’

Het ging niet meer om een vloer, maar om saamhorig*heid
Annet Verdult, initiatiefneemster
Hamid en initiatiefneemster Annet hebben crowdfundingsite GoFundMe gevraagd het geld terug te storten. Ondanks de afloop heeft Annet een warm gevoel bij de actie.

,,Het ging niet meer om een vloer, maar om saamhorigheid, om de kracht die je hebt als je samenkomt en helpt’’, zegt ze. ,,Toen het bedrag boven de 5000 euro kwam, wist iedereen dat ook wel. Het was verbroedering, los van achtergrond zagen mensen de goedheid van Hamid. Daarom kijk ik er alleen maar positief op terug.’’

Zo kan het dus ook !

Pikkatrillah
13 mei 2021, 21:15
20:29
In de VS is een man opgepakt die meer dan vijf miljoen dollar coronasteun onterecht verkregen heeft. Mustafa Qadiri (38) kocht met het geld een Ferrari, Lamborghini en Bentley. Hij spendeerde het ook aan luxevakanties die door de coronamaatregelen verboden waren.

Mustafa Qadiri wordt verdacht van bankfraude, identiteitsdiefstal en witwassen. Hij slaagde er sinds mei 2020 in om bij de Amerikaanse federale overheid voor meer dan vijf miljoen dollar aan leningen te verkrijgen voor niet-bestaande bedrijven.

Hij maakte daarvoor gebruik van vervalste bankdocumenten en belastingaangiften en valse informatie over zogezegde werknemers. Om de leningen te verkrijgen, maakte hij gebruik iemand anders zijn identiteit.35157
35156

Pikkatrillah
14 mei 2021, 11:09
Kenny werd onterecht beschuldigd van pedofilie: ‘Mijn vriendin vertrok meteen met onze baby’
VIDEOJustitie in België heeft een verkeerde persoon gedagvaard voor aanranding van een minderjarige. Een pijnlijke blunder met zware gevolgen voor Kenny V., een naamgenoot van de echte verdachte die zelf helemaal niets met de ernstige beschuldigingen te maken heeft.

Buitenlandredactie 13 mei 2021

Zijn vriendin ontving de brief van een deurwaarder en vertrok meteen met hun baby van vier maanden. Kenny reageert aangeslagen in een gesprek met VTM Nieuws (video hierboven). ,,Dit was de hel, stel dat ik naar de gevangenis moest voor niks.”

Waarschijnlijk daagde de ‘echte’ Kenny V. niet op toen hij voor de raadkamer moest verschijnen, anders was de persoonsverwisseling daar al ontdekt. Maar dat gebeurde dus niet en zo werd een naamgenoot, maar met verschillende geboortedatum, voor de rechtbank gebracht voor het misbruiken van een tiener, meldt het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.

,,Zijn vrouw had die dagvaarding gevonden. Ik hoef niet te vermelden dat dat geen aangenaam gesprek was”, reageert de raadsman van het onfortuinlijke slachtoffer. Kenny V. weet nu al dat hij 18 mei vrijspraak krijgt. Zijn naamgenoot zal zich dan op een later tijdstip moeten verantwoorden. ,,Ze zullen die zaak terug op zitting brengen, vermoed ik. Dat kan via verschillende wegen, rechtstreeks via de raadkamer, via de onderzoeksrechter of via dagvaarding van het parket”, besluit de advocaat.

Gelukkig heb ik een ongewone naam , maar het zal je maar gebeuren!

schoolmeester
14 mei 2021, 13:35
Kenny V.
De V staat waarschijnlijk voor viezerik......

mentholbear
14 mei 2021, 14:35
Kenny V.

Ja die andere.

Bij deze onschuldige Kenny staat de V voor Vroom ;)

schoolmeester
14 mei 2021, 15:50
Ik bedoel uiteraard ook de dader.

Eddy_V
14 mei 2021, 17:21
Kenny V.

Even voor de duidelijkheid: is geen familie van mij !

schoolmeester
14 mei 2021, 17:27
Deze man was allergisch voor strandballen, dus kan onmogelijk familie van jou zijn.

mentholbear
14 mei 2021, 20:37
Even voor de duidelijkheid: is geen familie van mij !

Beiden niet, zo vroom ben je namelijk ook weer niet ;)

Pikkatrillah
14 mei 2021, 22:30
Studie: zoogdieren kunnen ‘ademen’ via hun anus, mensen mogelijk ook
Zoogdieren kunnen zuurstof opnemen via hun anus, hebben Japanse wetenschappers ontdekt. Zij waren geïntrigeerd door hoe bepaalde zeedieren in noodsituaties via hun darmen ‘ademen’ en besloten te onderzoeken hoe dat bij zoogdieren zit. Muizen, ratten en varkens bleken bij experimenten via hun anus zuurstof in hun bloed te kunnen krijgen. Mogelijk is dat ook het geval bij mensen, aldus het onderzoek dat vrijdag is gepubliceerd in het tijdschrift Med.

Buitenlandredactie 14-05-21, 18:42
Laatste update: 19:41
6 REACTIES
Mensen en veel dieren krijgen zuurstof binnen via hun longen of kieuwen, maar sommige vis- en spinsoorten hebben in noodgevallen een achtervang om te overleven, namelijk hun anus. De onderzoekers keken of iets soortgelijks mogelijk is bij muizen, ratten en varkens door de dieren zuurstof te onthouden en vervolgens via de anus toe te dienen, in gasvorm en een zuurstofrijke vloeistof via een klisma.

Wrijven
Om de zuurstofopname te stimuleren hebben ze over het gebied rond de anus van de dieren gewreven. Aangezien zo’n behandeling bij mensen op verzet zou stuiten, probeerden ze dat ook met een speciale vloeistof die al als veilig is bestempeld. Met beide methoden bleken de proefdieren meer zuurstof op te nemen, waarop hun gedrag normaliseerde. Het beetje vloeistof dat met de zuurstof werd opgenomen veroorzaakte geen schade. Patiënten met ademnood kunnen op deze manier worden geholpen, aldus een van de onderzoekers.

Het Japanse team hoopt de effectiviteit van de techniek te gaan testen bij mensen.

Jaja:biggrin:

schoolmeester
14 mei 2021, 22:33
Tot zover onze droomvlucht in de Efteling......

Brad Clitt
14 mei 2021, 22:34
@ Pikkatrillah

De volgende stap is dan poepen via je neus...

mentholbear
15 mei 2021, 00:21
Om de zuurstofopname te stimuleren hebben ze over het gebied rond de anus van de dieren gewreven.

Het Japanse team hoopt de effectiviteit van de techniek te gaan testen bij mensen.

Leuke bijbaan of vrijwilligers job voor de anaal fanaat ;)

Picasso 1
17 mei 2021, 20:25
https://www.youtube.com/watch?v=iaw5EJeoddU

Niet alleen de hoogte (5de verdieping) van de val maar ook het mikken op net over het muurtje op gras vallen is bijzonder.

schoolmeester
17 mei 2021, 20:32
Spreekwoord klopt: een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.

Dalton
18 mei 2021, 12:51
Spreekwoord klopt: een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.

Behalve wanneer hij in een rolstoel zit dan komt hij op de banden terecht.

marcelasnl
18 mei 2021, 17:31
Pakketjesbezorger uit Enschede kan zich niet beheersen als hij Achterhoekse in badjas ziet: ‘Ik ben fout geweest’
De vriendelijke pakketbezorger was wel eens vaker aan de deur van de Groenlose geweest. Dat ging altijd goed, tot de vrouw op 21 juni vorig jaar de deur opende in haar badjas.
https://www.tubantia.nl/achterhoek/pakketjesbezorger-uit-enschede-kan-zich-niet-beheersen-als-hij-achterhoekse-in-badjas-ziet-ik-ben-fout-geweest~a28da2f3/

mentholbear
18 mei 2021, 19:21
Ik denk dat die bezorger een ijsbeer is. Ik krijg gewoon een Pavlov reactie als ik een lekker ding zie en een badjas. Vooral als het zo een witte is ;)

Meme Moo
18 mei 2021, 19:35
Ik denk dat die bezorger een ijsbeer is. Ik krijg gewoon een Pavlov reactie als ik een lekker ding zie en een badjas. Vooral als het zo een witte is ;)

Dan is Theo’s dus tóch goed aan jou besteed!

Want welk type ‘lekker dingen’ lopen in de clubs in een badjas?
Niet de dames! :eek:

mentholbear
18 mei 2021, 23:32
Ik schreef expliciet lekker ding en een badjas. Niet in.

Jij leest (Freudiaanse?) dingen die er niet staan :baeh:

Willem2
19 mei 2021, 10:07
Iconische rotsformatie Darwin's Arch bij Galapagoseilanden ingestort door erosie ... https://nos.nl/artikel/2381361-iconische-rotsformatie-darwin-s-arch-bij-galapagoseilanden-ingestort-door-erosie

stimpy3
19 mei 2021, 10:50
Beat this:

https://www.nu.nl/opmerkelijk/3676002/schoenenverkoper-en-naakte-man-met-rauwe-forel-sluiten-vrede.html?fbclid=IwAR2Xxvcormhgx0ckQdTuIAK473wBKv xgDjAC6r0aTrZx6tI6qJbwU0sYlZg

Schoenenverkoper en naakte man met rauwe forel sluiten vrede
De schoenenverkoper in Weert die exact vijf jaar geleden in zijn arm werd gebeten door een
naakte man met een rauwe forel in zijn hand, heeft vrede gesloten met zijn belager.

Dat laat de eigenaar en naamgever van Bob's Adventure Store in Weert woensdag weten aan NU.nl.

De verkoper, Robert van Dooren, was die bewuste donderdagochtend in 2009 aan het werk, toen
een naakte man met een forel in zijn hand de zaak binnenkwam.

De destijds 25-jarige inwoner van de Limburgse stad had zijn fiets geparkeerd tegen de gevel en kwam,
slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen. Tegen dagblad De Limburger
vertelde Van Dooren toen: "Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar."

De verkoper was op dat moment met een klant bezig. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand
waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo."

Stadswachten
De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaarsgeklede man.
"Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken.''

''Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem
in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in",
zei de verkoper destijds. Bij de aanhouding van de man was een dokter aanwezig die hem een spuitje gaf om te kalmeren.

Geen letsel
Eigenaar Bob Frantzen vertelt woensdag dat verkoper Van Dooren geen blijvend letsel heeft overgehouden aan de beet.
''Het is toen nog wel tot een rechtszaak gekomen, maar daar is geen straf uit voortgekomen. De man bleek zijn daad
te hebben verricht in een vlaag van verstandsverbijstering. Van enige opzet was geen sprake'', laat Frantzen weten.

''De man heeft later kenbaar gemaakt dat hij het vervelend vond wat er was gebeurd. Daarmee is het voor ons klaar.
Wij koesteren geen wrok.''

Eerdere berichten dat de bijtende man enkele uren voor zijn daad was ontsnapt uit een psychiatrische inrichting
blijken niet te kloppen, laat Frantzen weten. De man leidt een normaal leven, maar was op 15 januari 2009 gewoon even zichzelf niet.

Pikkatrillah
19 mei 2021, 12:29
Beat this:

https://www.nu.nl/opmerkelijk/3676002/schoenenverkoper-en-naakte-man-met-rauwe-forel-sluiten-vrede.html?fbclid=IwAR2Xxvcormhgx0ckQdTuIAK473wBKv xgDjAC6r0aTrZx6tI6qJbwU0sYlZg

Die laatste zin moet ik onthouden voor de toekomst :biggrin:

mentholbear
19 mei 2021, 13:48
Schoenenverkoper en naakte man met rauwe forel sluiten vrede

Toen ik de titel las dacht ik even dat het om 1 of andere aflevering van deze vent ging

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ayeXnZM_460s.jpg

WANDELAAR5
20 mei 2021, 17:10
Hulde aan de politie bij die goud roof in Amsterdam. Criminelen met automatische wapens en niemand gewond (behalve 3 criminelen waarvan 1 dood). En de buit (gedeeltelijk?) terug!

Natuurlijk wat geluk. Kogels door ramen waar niemand achter stond en dieven die in het meest waterrijke deel van Nederland een weiland in vluchten. Maar dan nog. Als je ziet wat een macht in no time op de been is, honden helikopters tientallen agenten, speciaal zwaarbewapend responsteam, arrestatie team op de snelweg. Er zullen vast achteraf wel dingen beter hebben gekund, er zijn er nog 2 voortvluchtig en in Oost Groningen zouden natuurlijk nooit zo snel zoveel agenten zijn. Maar in het algemeen is hier wel heel goed en heel snel gereageerd. Hopelijk gaan dit soort bendes in het vervolg buiten ons land aan de slag!

schoolmeester
20 mei 2021, 17:13
Inderdaad, politie heeft goed en snel gehandeld.
Dit soort tuig moet je gelijk keihard aanpakken.

Pikkatrillah
20 mei 2021, 23:06
Overvallen bedrijf Amsterdam toonde onlangs goudstaven vol trots aan cameraploeg
Schöne, het bedrijf dat woensdag werd overvallen, liet onlangs televisiepresentator JayJay Boske toe in het pand in Amsterdam-Noord. De influencer maakte een filmpje waarin goudstaven en baren zilver werden getoond.

Wouter Laumans, Paul Vugts 20-05-21, 19:28
Laatste update: 22:04

,,Het is een geheime locatie, het is echt een plek waar het goud ligt’’, zegt JayJay Boske aan het begin van het filmpje, terwijl hij voor de toegangspoort van het pand in Amsterdam-Noord staat. In het volgende shot is de beveiligingssluis waar woensdag een waardetransport van Brink’s werd overvallen, van binnen te zien.

Het filmpje met als titel Miljoenen aan GOUD & ZILVER in onze handen! staat sinds 16 januari van dit jaar op YouTube en is bijna tweehonderdduizend keer bekeken.

‘Gigantische bedragen’
In het filmpje komt ook medewerker van de Amsterdamse beleggingsfirma Gold Republic aan het woord. ,,Dat we hier mogen filmen is eigenlijk heel bijzonder’’, stelt hij. Ook heeft hij het over ‘gigantische bedragen’ die het goud en zilver in het pand waard zijn.

Vervolgens krijgen JayJay Boske en diens mede-presentatrice Madelon Vos een trolley vol goudstaven en baren zilver te zien. Daarbij wordt uitgebreid stilgestaan bij de waarde van het edelmetaal. ,,Ruim 630.000 euro’’, zegt de medewerker van GoldRepublic, terwijl Boske een goudstaaf van ruim twaalf kilo in zijn handen heeft. ,,Ik noem dit altijd instinctief geld.’’

,,Ik snap wel dat, als je dit hebt gezien, je toch wel eens een kijkje wilt nemen’’, concludeert Boske halverwege het filmpje.

Omstreden
Het filmpje is opmerkelijk, en niet alleen vanwege de zeer gewelddadige overval van woensdag. Al langer is het omstreden waardevolle goederen te tonen op sociale media. Ook omdat gewelddadige criminelen dergelijke beelden gebruiken om hun doelwitten uit te kiezen. Zo werden BN’ers met dure horloges mede op basis van hun Instagram-foto’s geselecteerd door de zogenaamde Rolexbende.

Ook na de recente overval op de woning van PSV-voetballer Eran Zahavi laaide de discussie weer op. Dit omdat Zahavi en zijn vrouw op Instagram foto’s hadden geplaatst waarop ze te zien waren met dure horloges. Oud-voetballer René van der Gijp, die zelf ook het slachtoffer was van overvallers, raadde mensen vervolgens in het programma Voetbal Inside ten zeerste af om online met dure horloges of juwelen te pronken.

Het is toch wel ontzettend dom om als bedrijf je goud en zilver voorraad te showen op sociale media !

mentholbear
21 mei 2021, 00:11
Zo werden BN’ers met dure horloges mede op basis van hun Instagram-foto’s geselecteerd door de zogenaamde Rolexbende.

Dat zie je in SC ook genoeg. Van die patsers met hun gouwe Offshore of RM...

Eddy_V
21 mei 2021, 01:08
Dat zie je in SC ook genoeg. Van die patsers met hun gouwe Offshore of RM...
En nu maak jij je zorgen dat die patsers overvallen worden ?
Da’s wel sympathiek van je !

kempie
21 mei 2021, 08:09
En nu maak jij je zorgen dat die patsers overvallen worden ?
Da’s wel sympathiek van je !

Is een reeel gevaar. Ik weet van een ijsbeer die altijd met geld smeet in de sauna club. Pannenkoeken bij de vleet, dikke tips of ie een duur horloge droeg weet ik niet maar het was onder de dames algemeen bekend dat ie een rijke stinkerd was. Die is vanuit de club naar huis gevolgd en overvallen.

Eddy_V
21 mei 2021, 08:16
Is een reeel gevaar. Ik weet van een ijsbeer die altijd met geld smeet in de sauna club. Pannenkoeken bij de vleet, dikke tips of ie een duur horloge droeg weet ik niet maar het was onder de dames algemeen bekend dat ie een rijke stinkerd was. Die is vanuit de club naar huis gevolgd en overvallen

dat is ook de reden dat mijn zwarte kat thuis in de garage blijft en ik op m’n aftandse scootmobiel naar de clubs reis !

daarbij smijt ik niet met geld, wat je niet hebt kan je ook niet smijten :)

schoolmeester
21 mei 2021, 09:43
zwarte kat is waarschijnlijk jaguar.

mentholbear
21 mei 2021, 14:00
Is een reeel gevaar. Ik weet van een ijsbeer die altijd met geld smeet in de sauna club. Pannenkoeken bij de vleet, dikke tips of ie een duur horloge droeg weet ik niet maar het was onder de dames algemeen bekend dat ie een rijke stinkerd was. Die is vanuit de club naar huis gevolgd en overvallen.

Precies. Op vakantie, maar ook naar een SC geen dure spullen mee. Trekt dan ook geen verkeerde aandacht. Bovendien is een mechanisch horloge mee de sauna, zwembad, etc mee niet goed voor het ding.
Hoor wel es van mensen, joh je moet er gewoon van genieten. Maar in grote steden staan hele bendes om bekend dat ze op dure spullen uitkijk staan en geweld niet schuwen. En het lullige is dat je vroeger met een Patek of Audermars veilig was, omdat ze niet zo... 'beleerd' waren. Die keken uit naar Rolex en Breitling ofzo. Maar tegenwoordig door al die rappers en voetvallers ben je zelfs niet meer veilig met zo een klassieker.

mentholbear
21 mei 2021, 14:03
dat is ook de reden dat mijn zwarte kat thuis in de garage blijft

Maar goed ook, brengen ongeluk ;)

schoolmeester
21 mei 2021, 14:06
Ik heb liever een blonde poes in plaats van een zwarte kat......

WANDELAAR5
23 mei 2021, 07:52
https://nos.nl/l/2381937
In het noorden van China zijn bij een hardloopwedstrijd van 100 kilometer zeker 21 doden gevallen. De deelnemers aan de ultramarathon in een ruig natuurgebied met bergen en diepe kloven werden overvallen door harde wind, hagel en ijzel. In totaal namen er 172 mensen deel aan de race. 151 van hen zijn veilig, zeggen de autoriteiten.

stimpy3
23 mei 2021, 13:45

Nou, dan hebben ze 'm wel onopvallend gevolgd als-ie dat hele stuk terug naar huis niks in de gaten had. Ik vermoed dat het mij wel op zou zijn gevallen, maar het scheelt natuurlijk wel dat ik nog een heel eind door nederland heen moet karren, en als je dan de hele tijd dezelfde koplampen achter je ziet op een verder lege A67/A58 valt dat wel op. Als je twee dorpen verderop woont is dat natuurlijk een ander verhaal.

schoolmeester
23 mei 2021, 13:55
Heb ik ook een keer gehad, Rino123 is me een keer een heel eind achterna gereden.
Op een gegeven moment ben ik gestopt en droop hij af.
Man had schijnbaar niks beters te doen.

kempie
23 mei 2021, 20:47
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/81545

mentholbear
24 mei 2021, 03:02
Ik dacht al dat zo iets al lang zou bestaan :roll3:

https://www.adultdvdempire.com/1603897/300-the-xxx-parody-porn-movies.html

Pikkatrillah
24 mei 2021, 08:05
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/81545

Een religieuze pornofilm , ik weet niet goed wat ik mij daarbij moet voorstellen, zolang er maar geen priesters en kleine jongetjes in voorkomen !

Pikkatrillah
24 mei 2021, 21:16
Politie vindt lichaam man in standbeeld van dinosaurus
De Spaanse politie heeft zaterdag in een voorstad van Barcelona het lichaam van een vermiste man aangetroffen in een groot standbeeld van een dinosaurus. Volgens lokale media was de telefoon van de man door een gat in het beeld gevallen. Toen hij zijn mobieltje probeerde te pakken, viel hij en kwam hij vast te zitten in een holle poot van de dino.

Buitenlandredactie 24-05-21, 19:05
Laatste update: 20:28
De 39-jarige man was als vermist opgegeven door zijn familie in Santa Coloma de Gramenet. Zijn lichaam werd aangetroffen door een vader en zoon die een sterke geur roken bij het beeld van papier-maché, dat voor reclamedoeleinden op een plein stond. Toen de vader daarna door een gat in een van de holle poten van de Stegosaurus keek, zag hij het lichaam van de man.

De daarna opgetrommelde brandweer moest de poot van de dinosaurus open knippen om het lichaam van de man eruit te halen.

Mobieltje
Lokale media melden dat het mobieltje van de man vermoedelijk door een gat in de dinosaurus viel. Daarna zou de man hebben geprobeerd zijn telefoon te pakken, maar daarbij viel hij zelf ook in het beeld en kwam hij vast te zitten. Het was voor hem niet meer mogelijk om hulp te roepen.

De politie kan de oorzaak van de dood, en de theorie dat de man om deze redenen in de dino terecht kwam, nog niet bevestigen. Het overlijden van de man wordt onderzocht. Zo wordt er onder meer autopsie op het lichaam gedaan. De politie gaat er niet vanuit dat de man om het leven is gebracht.

Willem2
24 mei 2021, 22:19
Kantoor van Belgisch mediabedrijf korte tijd ontruimd na dreigement

Het hoofdkantoor van het Belgische mediabedrijf DPG in Antwerpen is korte tijd ontruimd geweest. Volgens de politie hebben onbekenden gedreigd met een aanslag op het gebouw, dat in de buurt ligt van het centraal station van Antwerpen.

De politie heeft het gebouw doorzocht en inmiddels weer vrijgegeven. Wel blijven agenten het gebouw beveiligen.

Volgens Het Nieuwsblad zou een commando een aanslag willen plegen op het kantorencomplex. De politie zegt tegen de krant geen risico te willen nemen en dat daarom groot is opgeschaald.

Vanwege de ontruiming werd het VTM Nieuws uitgezonden vanuit een noodstudio:

...... https://nos.nl/artikel/2382147-kantoor-van-belgisch-mediabedrijf-korte-tijd-ontruimd-na-dreigement

Ik hoop toch werkelijk niet dat ijsbeer FK daarmee te maken heeft :cool:, gezien zijn opmerkingen over de media ....;)

pret
28 mei 2021, 09:28
Excuses Israëlische krant om voorpagina met 67 omgekomen kinderen in Gaza

De uitgever van de Israëlische krant Haaretz heeft excuses aangeboden voor de voorpagina van vanochtend. Daar stonden wel 67 kinderen afgebeeld die tijdens het recente geweld zijn omgekomen in Gaza, maar de twee Israëlische kinderen die elders om het leven kwamen, ontbraken.

Uitgever Amos Schocken spreekt op Twitter van een grote fout. De betreffende redacteur zou de afweging gemaakt hebben dat de dood van de 67 kinderen onderbelicht was ten opzichte van de twee omgekomen Israëlische kinderen. In de digitale versie van het artikel is deze fout hersteld, zegt Schocken.

https://nos.nl/collectie/13864/artikel/2382566-excuses-israelische-krant-om-voorpagina-met-67-omgekomen-kinderen-in-gaza

schoolmeester
28 mei 2021, 11:30
Stel uit Tilburg met bijstandsuitkering heeft eigen huis in Turkije met grond ter waarde van 140.000 euro.

De sociale dienst in Tilburg heeft aangifte gedaan wegens fraude tegen een stel in hun woonplaats omdat ze al sinds 2009 een eigen huis met een stuk grond ter waarde van 140.000 euro bezitten in Turkije.
De fraude kwam aan het licht nadat er in 2017 een anonieme tip was binnengekomen bij de sociale dienst.

Bron: AD van vrijdag 28-5-2021.

kempie
30 mei 2021, 15:24
https://www.telegraaf.nl/nieuws/274959815/deense-journaliste-26-van-bil-tijdens-reportage-in-seksclub

Een Deense journaliste (26) heeft voor de nodige ophef gezorgd door op een reportage bij een heropende seksclub zelf ook flink los te gaan. Het gekreun en bijbehorend achtergrondgeluid was op de radio te horen.

Of Louise Fischer (26) spijt heeft van haar escapades in club Swingland? Het was nu eenmaal ’part of the job’ en ging ’volledig natuurlijk’, zonder enige dwang, laat ze weten na haar spraakmakende reportage waarin ze ook zelf te horen is. Ze zegt van tevoren niet van plan te zijn geweest om participatiejournalistiek te bedrijven.

Siberische tijger
5 juni 2021, 15:45
https://www.nu.nl/coronavirus/6137730/ondergedoken-viroloog-van-ranst-ik-liep-conings-bij-toeval-mis.html

Publiciteitsgeile viroloog.

hasta la pasta
5 juni 2021, 16:17
https://www.nu.nl/coronavirus/6137730/ondergedoken-viroloog-van-ranst-ik-liep-conings-bij-toeval-mis.html

Publiciteitsgeile viroloog.

Een wetenschapper die noodgedwongen 'in quarantaine zit" omdat voor zijn leven wordt gevreesd door een zwaar bewapende en gevaarlijke ex-militair. Is dat een definitie van een publiciteitsgeile viroloog?

marcelasnl
7 juni 2021, 18:25
Tja, denk je een leuke oude dag te hebben, is dit het aanbod:
Prostituierte Nadine (35) verkauft Liebe an Senioren
https://www.bild.de/bild-plus/regional/koeln/koeln-aktuell/koelner-prostituierte-nadine-ich-biete-sex-im-altersheim-an-76592412.bild.html

schoolmeester
7 juni 2021, 18:36
Als je om Nadine heen loopt mag je wel een lunchpakket meenemen......

deket
7 juni 2021, 20:07
Mooi gebaar van haar maar sorry, nog niet na maanden zonder seks op een eiland in zee te zitten na een schpbreuk zou ik er nog niet mee gaan,zelfs kreeg ik er geld bij
Maar ze kan een goed mens zijn en er zijn ijsberen die op volslank vallen
Ten tijde van Rubens(1577-1640) bleek dit een teken van welstand en schoonheid

schoolmeester
7 juni 2021, 20:20
Sorry, ik ga even een deurtje verder.....

deket
7 juni 2021, 20:23
Dus je moet nog dikker?:wink2:

schoolmeester
7 juni 2021, 20:43
Nee, ik heb liever een deketmeid..... jong en slank.

mentholbear
7 juni 2021, 23:34
Smaken verschillen denk ik dan maar...:rolleyes:

Partycrasher
7 juni 2021, 23:55
Wat een vooroordelen tegen dikke wijven, hier! Ik vind dat helemaal niet leuk om te horen van mijn soortgenoten. Ook dikke wijven hebben het recht om voor het mooiste beroep ter wereld te kiezen. Wat is dat toch altijd met die Ijsberen die persé kieskeurig willen zijn?! Wees blij met elke aanwas! Elk wijf heeft het recht om met een fatsoenlijk beroep voor zichzelf en eventueel ook voor familieleden en gezinsleden te zorgen. Doe eens normaal. Tjongejonge.

mentholbear
8 juni 2021, 00:10
Ik heb ook geen bezwaar dat ze DVP is. Ik zou alleen niet met haar de kamer op gaan. Smaken verschillen eenmaal.

Partycrasher
8 juni 2021, 00:16
Ik heb ook geen bezwaar dat ze DVP is. Ik zou alleen niet met haar de kamer op gaan. Smaken verschillen eenmaal.

Smaken verschillen helemaal niet! Elk wijf heeft het recht om haar lijf en leden te verhuren, godverdomme! Waarom snapt niemand dat?!

schoolmeester
8 juni 2021, 05:41
PFFFFFF......

JonnyFontane
8 juni 2021, 08:23

Je vergeet wat erbij te zeggen........ze moet net 18 zijn.

forgetskinnyletsgetfatty
8 juni 2021, 17:51

Je vergeet wat erbij te zeggen........ze moet net 18 zijn.

En niet ouder dan 18 jaar en 2 dagen.
Mag niet meer dan 40 kg wegen.
Confectiemaat max 28.
Cupmaat max 65AA.

Niet mijn smaak dus......

Eddy_V
8 juni 2021, 20:10
En niet ouder dan 18 jaar en 2 dagen.
Mag niet meer dan 40 kg wegen.
Confectiemaat max 28.
Cupmaat max 65AA.

Niet mijn smaak dus......
gelukkig vissen we wel allemaal in dezelfde vijver maar hebben we onze hengel met aas op verschillende visjes uitgeworpen.
meestal dan ;)

deket
10 juni 2021, 01:10
Die Acup hoeft niet hoor forget en nog heel wat letters,,,,
Er mogen wel wat uiers aanhangen zolang ze maar naturell zijn,billen mogen ook vol maar geen grote kont
Concreet idd slank en vanaf 18,maar vrouwelijke vormen mogen,zolang er geen hulp van de dokter bij te kijken komt

mentholbear
10 juni 2021, 02:20
Phoe Phoe, niet niks om een deketmeid stempel te kunnen krijgen ;)

Player
10 juni 2021, 12:43
Vragen ijsberen die zelf corpulent zijn zich nooit af hoe een jong welgevormd ding naar hun kijkt? En dan raar opkijken bij een afwijzing. Lijkt een rondje body shaming maar zelf geen inspanning doen.

Eddy_V
10 juni 2021, 12:46
Vragen ijsberen die zelf corpulent zijn zich nooit af hoe een jong welgevormd ding naar hun kijkt? En dan raar opkijken bij een afwijzing.
Kweenie, ik kreeg gisteren nog een opmerking over mijn goddelijke lichaam
(niet verder vertellen dat dit een andere ijsbeer was die dat zei)

Goedemorgenallemaal
10 juni 2021, 12:48
De jongewelgevormde dingen in de clubs zeggen altijd dat ze liebver en gezellige corpulenterik hebben dan een sportschooltype. Althans tegen mij dan toch...

Eddy_V
10 juni 2021, 12:51
De jongewelgevormde dingen in de clubs zeggen altijd dat ze liebver en gezellige corpulenterik hebben dan een sportschooltype. Althans tegen mij dan toch...
Dat is inderdaad wel een feit. Dan kunnen ze makkelijk schildpaddensex doen zonder uit elkaar te scheuren. Bovendien vertonen die vaak impotentie verschijnselen die dan weer gecompenseerd moeten worden door blauwe pilletjes wat de meeste dames ook niet echt waarderen

Player
10 juni 2021, 13:16
Ik heb het hier niet over sexprestaties, daarin laat ik iedereen zijn eigen geweten sussen als hij zich daar beter bij voelt om zijn overgewicht te verantwoorden. Het gaat mij om body shaming, een zeer kwalijke tendens waaronder heel wat jonge mensen vaak ten onrechte lijden.

mentholbear
10 juni 2021, 14:51

https://media.tenor.com/images/17bb82c737b37ab865fcdb9518db127c/tenor.gif

;)

deket
10 juni 2021, 18:14
Player kent blijkbaar nog minder van vrouwen dan van sc en dat betekent heel weinig
Meiden hébben juist een aversie tgo die fitnessboys. Uitgezonderd van die leeghoofdige dellen alia Temptation Island
Projecteer je frustratie niet op corpulente mensen. Ikzelf ben ook al eens afgewezen maar nooit door een dvp. Sterker nog ,nu ik niet meer kan sporten en er meer corpulent uitziet heb ik ook met de niet dvps meer succes
En voor het geld kan niet omdat ik een arme bescheiden Vlaming ben maar zal hier nogmaals een gratis tip geven voor allen. Vrouwen houden van empathie en humor. Zij willen het gevoel hebben belangrijk te zijn.
En betreffende uiterlijk; spindoctors weten dat de meest populaire politieker van België, Bart de Wever nu hij vermagerd is veel norser en meer hardvochtig overkomt dan de perceptie van goedlachse, gezellige guitige man van toen hij nog volslank was

JonnyFontane
10 juni 2021, 18:26

Ik heb ook een goddelijk lichaam.
Alleen jammer dat die god Boedda was.......

deket
10 juni 2021, 19:20
Boedha lijkt me nu juist de meest sympathieke God,ook van uitzicht :wink2:
Ben vrijdenker maar indien ik een god zou kiezen mag het wel Boedha zijn

schoolmeester
10 juni 2021, 19:23
Ik heb liever een godin.....

Pikkatrillah
18 juni 2021, 07:25
VS wilde atoombommen gebruiken om wegen aan te leggen
Vlak na de Tweede Wereldoorlog gingen wetenschappers op zoek naar alternatieve manieren om kernenergie te gebruiken. Zo wilden de VS in de jaren 60 atoombommen inzetten om een nieuwe snelweg aan te leggen.

Erik Kouwenhoven 18-06-21, 05:00

De Amerikaanse regering was van plan om een ​​aantal kernbommen tot ontploffing te brengen in de woestijn van Californië om op die manier een snelwegbypass voor Route 66 te creëren. Dat meldt website TheDrive. Het plan was onderdeel van Project Plowshare van de federale overheid. Dat werd in 1951 bedacht als een manier om ‘atoomwapens om te smeden tot ploegscharen’.

Bommen die ondergronds ontploften, zo dachten experts, zouden een goedkope oplossing kunnen zijn om grote hoeveelheden aarde te verplaatsen. Tientallen ketens van ontploffingen zouden bijvoorbeeld nieuwe kanalen, wegen of zelfs havens kunnen vormen. Toen er begin jaren 60 een zijtak gemaakt moest worden voor snelweg Route 66, kwam een onderzoekscommissie tot de conclusie dat een met kernwapens uitgegraven bypass ‘technisch haalbaar’ zou zijn, en nog belangrijker, ‘veel goedkoper dan conventionele graafwerkzaamheden’.

Kernbommen met een kracht van tussen de 20 en 200 kiloton zouden worden gebruikt om door een gebergte heen te komen. De gecombineerde opbrengst zou 1730 kiloton bedragen, of ongeveer 115 keer die van ‘Little Boy’ - de bom die de VS minder dan twee decennia eerder op Hiroshima liet vallen. Kennelijk kwamen de Amerikanen er op tijd achter dat aan het gebruik van kernbommen niet uitsluitend voordelen zijn verbonden.

Klinkt als een goed plan :confused:

marcelasnl
18 juni 2021, 18:33
Megadeth is bassist spuugzat na rel met Nederlandse fan, zanger haalt hem van de plaat
Megadeth lijkt helemaal klaar te zijn met David Ellefson, de 56-jarige medeoprichter van de Amerikaanse metalband. De bassist, die eind mei werd ontslagen nadat een video van hem uitlekte waarin hij webcamseks had met een Nederlandse fan
https://www.tubantia.nl/show/megadeth-is-bassist-spuugzat-na-rel-met-nederlandse-fan-zanger-haalt-hem-van-de-plaat~a86b6f7f/

sofaking
19 juni 2021, 01:00
Eigen vaccin eerst voor de Boss.
https://www.hln.be/buitenland/gevaccineerden-met-astrazeneca-niet-welkom-op-concerten-bruce-springsteen-in-new-york~a857b151/

Gevaccineerden met AstraZeneca niet welkom op concerten Bruce Springsteen in New York
....
Alleen mensen die volledig ingeënt zijn met een van de door de Amerikaanse FDA (Food and Drug Administration) goedgekeurde vaccins komen in aanmerking als toeschouwers. De organisatie wijst daarvoor naar de richtlijnen van de staat New York. Het gaat dan enkel om de vaccins van Moderna, Pfizer-BioNTech en Johnson & Johnson. Grote afwezige in de lijst: AstraZeneca. Concreet: wie gevaccineerd is met AstraZeneca, zal de toegang tot het St. James Theatre worden ontzegd.

Canadese fans lieten hun ontgoocheling al meteen blijken. Meer dan 1,7 miljoen Canadezen kregen tot nu toe minstens één AstraZeneca-prik toegediend en de bestemming New York ligt ook niet zo ver van de Canadese grens. Met een woordspeling van een van de bekendste nummers van The Boss titelde de krant Toronto Star ‘Burn in the USA’, vrij vertaald iets als: ‘gedist in de VS’. De ondertitel: “De show must go on. Maar als je het AstraZeneca-vaccin kreeg, dan ben je niet uitgenodigd”. Net zoals in Canada is het vaccin van AZ in Australië en in Europa goedgekeurd. Ook in ons land wordt het toegediend.

Vaaaaxed in the USA.

Willem2
23 juni 2021, 12:44
RTL en Talpa tot elkaar veroordeeld? 'Geklets, het gaat niet goed met SBS van De Mol'

Een megafusie in medialand: gisteren maakten RTL Nederland en Talpa bekend dat ze willen gaan samenwerken. De Europese Commissie en de Autoriteit Consument en Markt moeten de fusie nog wel goedkeuren, maar de kans is groot dat de waakhond geen bezwaar zal hebben tegen de samensmelting, denkt mediadeskundige Piet Bakker.

"De ACM heeft een megafusie in de krantenwereld goedgekeurd waarbij twee bedrijven samen 95 procent van de markt in handen hebben. Voor die fusie hebben ze nog niet eens met hun ogen geknipperd", zegt Bakker in het NOS Radio 1 Journaal. "Een jaar of tien geleden grepen ze bij de kleinste fusie in, nu is het een tandeloze waakhond geworden."
.... https://nos.nl/artikel/2386269-rtl-en-talpa-tot-elkaar-veroordeeld-geklets-het-gaat-niet-goed-met-sbs-van-de-mol

WANDELAAR5
23 juni 2021, 23:52
https://nos.nl/l/2386370

99 jarige Belg gearresteerd voor moord in België.

Eerder zijn diverse oude vrouwen opgesloten, maar dat was steeds op eigen verzoek. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4649631/wens-104-jarige-vrouw-vervulling-gearresteerd-worden

Pikkatrillah
24 juni 2021, 08:28
Geen enkel spoor van tonijn in broodjes tonijn van Subway, blijkt uit laboratoriumtest
De Amerikaanse fastfoodketen Subway - eveneens ’s werelds grootste broodjeszaak - is verwikkeld geraakt in een rechtszaak nadat twee klanten in Californië beweerden dat er helemaal geen tonijn in hun tonijnbroodjes zit. Subway ontkende dat. Toch slaagde een recente laboratoriumtest er niet in om tonijn terug te vinden in de broodjes. Dat schrijft The New York Times.

Redactie Koken&Eten 23-06-21, 16:30
Laatste update: 23-06-21, 18:52
12 REACTIES

In januari spanden twee ontevreden klanten van Subway een rechtszaak aan. Hun claim? Er zou helemaal geen tonijn zitten in de ‘broodjes tonijn’. In plaats daarvan zouden ze gemaakt zijn van ,,brouwsels” of ,,verschillende ingrediënten die gemengd zijn”.

De Amerikaanse krant The New York Times besloot naar aanleiding van de rechtszaak om zelf op onderzoek uit te gaan. Een journaliste bestelde maar liefst anderhalve meter aan tonijnbroodjes bij verschillende Subway-zaken in Los Angeles en verzamelde het goedje dat op de broodjes gesmeerd was. Dat stuurde ze op naar een lab.

DNA-onderzoek
Het laboratorium deed enkele tests en zocht naarstig naar een spoor van dna van tonijn. Tevergeefs. ,,De ingrediënten zijn zo zwaar bewerkt dat we niets konden identificeren”, zo staat te lezen in het verslag van de onderzoekers. ,,En als we iets konden identificeren, was het geen tonijn.”

Of dat enkel de fout is van de fastfoodketen? Volgens experts niet noodzakelijk: ,,Evengoed kopen ze een blikje tonijn waarop de tekst ‘tonijn’ staat. Als er dan sprake is van fraude, is dat de schuld van de conservenfabrikant.”

Controverse
Het is overigens niet de eerste keer dat Subway kritiek krijgt. Vorig jaar oordeelde het Hooggerechtshof in Ierland dat de broodjes van de Amerikaanse fastfoodketen niet als broodjes beschouwd mogen worden. Daarvoor zouden ze te veel suiker bevatten.

pret
24 juni 2021, 10:58
Zo wie zo zijn al het eten van die fastfood ketens chemische troep.

schoolmeester
24 juni 2021, 18:58
Als je vroeg dood wil gaan, moet je regelmatig bij een fastfood-keten gaan eten.
GEDVERRR.

Goedemorgenallemaal
25 juni 2021, 10:18
Doet een bedrijf eens iets goeds voor de tonijn, komt er meteen kritiek op.

Pikkatrillah
6 juli 2021, 22:29
Nooit meer drie maal drie is vijf: het Pippi Langkous-intro is aangepast
Het bekende intro-nummer van Pippi Langkous is aangepast. In het nieuwe lied van het meisje met de rode vlechten worden de zinnen ‘drie maal drie is vijf, wiedewiede wie wil van mij leren’ en ‘ze doet haar eigen zin’ vervangen.

Denise de Koning 06-07-21, 21:49

Al jaren voeren de familieleden van de inmiddels overleden schrijfster Astrid Lindgren rechtszaken tegen de verkeerde vertaling van het lied van Pippi Langkous. De iconische zinnen zijn vertalingen van de Duitse versie van het lied uit 1969 van Wolfgang Franke. In de oorspronkelijke Zweedse versie komen deze zinnen helemaal niet in het liedje voor.

Om het nummer nu meer op het origineel te laten lijken is er een nieuwe versie van de titelsong uitgebracht. De beruchte zinnen zijn nu vervangen door ‘Hier komt Pippi Langkous, dat is namelijk mijn naam’ en ‘Hier is meneer Nilsson, dat is namelijk zijn naam. De versie is ondertussen in vele talen vertaald en is daarmee het nieuwe, officiële Pippi-intro.

Volgens het NRC oordeelde de rechtbank in Hamburg dat de Duitse vertaling een schending van het auteursrecht is. De nabestaanden van de inmiddels overleden Franke moesten een schadevergoeding betalen aan de nabestaanden van Lindgren. Hoe hoog die vergoeding was is niet bekend.

Daar moet je ook echt 52 jaar na dato een rechtszaak over beginnen :confused:

WANDELAAR5
13 juli 2021, 11:42
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1916499070/152-filmende-bestuurders-gepakt-na-gelderse-truckbrand

152 filmende bestuurders gepakt na Gelderse truckbrand. €38.000 aan boetes.
Goede actie: ogen op de weg!

pret
13 juli 2021, 12:07
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1916499070/152-filmende-bestuurders-gepakt-na-gelderse-truckbrand

152 filmende bestuurders gepakt na Gelderse truckbrand. €38.000 aan boetes.
Goede actie: ogen op de weg!

Inderdaad dit soort figuren veroorzaken altijd onnodige files.

WANDELAAR5
13 juli 2021, 12:13
https://twitter.com/bastietema/status/1414697986219724808?s=21

Max Walscheid doet een wheelie van 174m in de tour. Leuk filmpje en hij stopt omdat de cameraman buiten adem is…

Siberische tijger
13 juli 2021, 16:49
https://twitter.com/bastietema/status/1414697986219724808?s=21

Max Walscheid doet een wheelie van 174m in de tour. Leuk filmpje en hij stopt omdat de cameraman buiten adem is…

De Belgen zouden zeggen: 'dat kan Merckx ook, alleen dan beter!':)

WANDELAAR5
13 juli 2021, 19:20
Daar wil ik ze dan wel in bijvallen. Merckx kon alles. Wat een grootheid!

b1234
14 juli 2021, 21:35
De Belgen zouden zeggen: 'dat kan Merckx ook, alleen dan beter!':)

Dat kan Merckx NU nog op zijn ouderdom !!! :biggrin::biggrin::freu:

deket
14 juli 2021, 21:49
Ach die Nederlanders met hun van der Poel etc,,hilarisch
Hij zou wel even een goed klassement rijden maar kan zelfs niet op een brug klimmen laat staan een berg
Andere tijden, i know .Maar een ding weet ik zeker, na Eddy Merckx kwam alleen eventueel Bernard Hinault een beetje in de buurt,de rest mag zijn schoenen niet eens poetsen

Boy69
14 juli 2021, 21:51
…..de rest mag zijn schoenen niet eens poetsen

maar wel zijn doping opruimen….

deket
14 juli 2021, 21:54
Noem mij een renner die nooit eens wat nam en je mag in de mooiste saunaclub gelegen te Vaals op mijn kosten een dvp naar keuze neuken

deket
14 juli 2021, 22:07
Ik bedoel dus wel een profrenner en niet een of andere wielertoerist die op zondag een Moltinirennerspak aantrekt en denkt dat hij de grote Eddy is
Neen Eddy_V niet jij maar de man die in België tot sportman van de eeuw terecht werd verkozen en die volgens sommigen hier op dit forum een crimineel zou zijn,zucht maar wel door de koning tot ridder en baron werd geslagen
Veel ouders noemden hun zoon Eddy uit bewondering. Zal ook wel zo met de baas van den Babylon gebeurd zijn

sofaking
14 juli 2021, 22:14
Eddy Merckx reed de bergen niet op, die duwde de bergen onder zijn wielen naar beneden.

Boy69
14 juli 2021, 22:27
Noem mij een renner die nooit eens wat nam en je mag in de mooiste saunaclub gelegen te Vaals op mijn kosten een dvp naar keuze neuken

Lekker makkelijk……

Nee, ik kan er geen noemen, want ze gebruiken allemaal.
De echte sport maken ze ervan om het te camoufleren.

En betreffende jouw aanbod: De club is inderdaad erg mooi, maar helaas valt de line-up wat tegen.

Siberische tijger
16 juli 2021, 13:59
(....)
Veel ouders noemden hun zoon Eddy uit bewondering. Zal ook wel zo met de baas van den Babylon gebeurd zijn

Ik dacht altijd dat die mensen naar Eddy Wally vernoemd waren, ik bedoel: de Pavarotti van de Lage landen (volgens onze Zuiderburen.)
Dat is net zoiets onwerkelijks als wij Marianne Weber op gelijke hoogte plaatsen met Maria Callas.

marcelasnl
25 juli 2021, 12:17
Vakantiedrama in Frankrijk: Nederlander stikt in stukje vlees op terras van restaurant
https://www.gelderlander.nl/buitenland/vakantiedrama-in-frankrijk-nederlander-stikt-in-stukje-vlees-op-terras-van-restaurant~a434688d/

Pikkatrillah
25 juli 2021, 13:35
Aanklacht van 112.000 dollar voor Amerikaans stel na negatieve recensie
Door ONZE REDACTIE
3 uur geleden in BUITENLAND

Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE / AFP

VANCOUVER (WA) - Een Amerikaans koppel uit de Amerikaanse staat Washington is aangeklaagd vanwege een slechte review op Google. Een dakdekkersbedrijf moest het doen met een beoordeling van één ster (de laagste optie), maar neemt daar geen genoegen mee.

Het koppel zegt een bedrag voorgeschoteld te hebben gekregen van het familiebedrijf: maar liefst 112,000 dollar voor laster, omgerekend zo’n 95,000 euro. Autumn Knepper en Adam Marsh hadden in hun recensie onder meer geschreven dat de receptioniste van Executive Roof Services nogal ’onbeleefd’ was en dat het bedrijf afspraken niet was nagekomen. Toen Knepper er niet met haar uitkwam, „zei ze dat ik met niemand anders kon praten en hing ze zo op.”

Na de beoordeling op Google nam de eigenaar van het bedrijf al contact met de twee op. Er werd geëist hun reactie zo snel mogelijk offline te halen ’voordat er meer schade verricht wordt’. Het stel weigerde. „Hij zei dat ’ie wist waar we wonen.”

„Eerlijk gezegd moest ik meteen huilen”, zegt Knepper over het moment dat ze de mega-aanklacht op hun bordje kregen, zoals dat klanten overigens wel vaker overkomt in de VS. „Ik was ten einde raad. Ik kan helemaal geen advocaat betalen.”

Het bedrijf heeft in Amerikaanse media nog niet gereageerd op het nieuws.

Dus pas maar op met club eigenaren als je hier een slechte recensie schrijft :biggrin:

marcelasnl
25 juli 2021, 14:16
Nederlandse vader draait compleet door op camping Luxemburg: 'Zijn vrouw lag met een ander in bed’

Een Nederlandse vader is vrijdagnacht op een camping in Luxemburg volledig door het lint gegaan in het bijzijn van zijn twee kinderen. De man ging onder invloed flink tekeer tegen andere campinggasten en schepte tijdens een dollemansrit over het terrein een oudere campinggast. ,,Hij vertelde mij dat hij erachter was gekomen dat zijn vrouw in Nederland met een ander in bed lag. Toen liep het helemaal uit de hand”
https://www.tubantia.nl/reizen/nederlandse-vader-draait-compleet-door-op-camping-luxemburg-zijn-vrouw-lag-met-een-ander-in-bed~a792d8cb/

pret
25 juli 2021, 15:43
Dus pas maar op met club eigenaren als je hier een slechte recensie schrijft :biggrin:

Clubeigenaren spreken je hierop aan de toog bij een volgende bezoek. Spreek uit eigen ervaring. :cool:

Pikkatrillah
25 juli 2021, 16:21
Clubeigenaren spreken je hierop aan de toog bij een volgende bezoek. Spreek uit eigen ervaring. :cool:

Dus zo anoniem is dit forum dan dus niet:confused:

schoolmeester
25 juli 2021, 16:25
Pret loopt in een t-shirt met het hoofd van Erdogan erop, zodoende weten de meesten wie hij is.

Meme Moo
27 juli 2021, 18:11
Medewerkster sekswinkel slaat dief met halve meter lange dildo de winkel uit:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/574623543/medewerkster-sekswinkel-slaat-dief-met-halve-meter-lange-dildo-de-winkel-uit/?utm_source=whatsapp&utm_medium=referral&utm_campaign=whatsapp

Siberische tijger
27 juli 2021, 19:56
Medewerkster sekswinkel slaat dief met halve meter lange dildo de winkel uit:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/574623543/medewerkster-sekswinkel-slaat-dief-met-halve-meter-lange-dildo-de-winkel-uit/?utm_source=whatsapp&utm_medium=referral&utm_campaign=whatsapp

Lullig :biggrin:

Jan_Wandelaar
27 juli 2021, 20:57
Medewerkster sekswinkel slaat dief met halve meter lange dildo de winkel uit:Nieuw bij EasyToys: De ploertendoder...

J.W.

WANDELAAR5
28 juli 2021, 01:00
De Noorse handbalbond stelt een compromis voor. Korte broeken mogen ipv bikinibroekjes, mits doorzichtig.

Willem2
31 juli 2021, 11:50
https://www.ad.nl/video/productie/gamers-in-de-filipijnen-niet-te-stoppen-door-typhoon-240876

JonnyFontane
31 juli 2021, 12:21
https://www.ad.nl/video/productie/gamers-in-de-filipijnen-niet-te-stoppen-door-typhoon-240876

Die sporen niet.......

mentholbear
31 juli 2021, 20:12
Gastjes hebben zeker nog nooit tegen schikdraad gepist...

Goedemorgenallemaal
4 augustus 2021, 14:23
Ophef om 'knaloranje' geverfde huizen in Bergen op Zoom: 'Pipokleuren’ (https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3430142/ophef-om-knaloranje-geverfde-huizen-in-bergen-op-zoom-pipokleuren)
je zult maar in de saaie grijze variant wonen ( zie artikel voor foto's) dan zou je juichen met een kleurtje, welke dan ook.

keesboz
4 augustus 2021, 17:19
Ophef om 'knaloranje' geverfde huizen in Bergen op Zoom: 'Pipokleuren’ (https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3430142/ophef-om-knaloranje-geverfde-huizen-in-bergen-op-zoom-pipokleuren)
je zult maar in de saaie grijze variant wonen ( zie artikel voor foto's) dan zou je juichen met een kleurtje, welke dan ook.Is ook niet mooi je ogen doen gewoon als je er langs rij
Her is zo fel van kleur dat er ongelukken van komen het verblind je gewoon

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Goedemorgenallemaal
4 augustus 2021, 19:02
Brandweer rukt uit voor ontplofte kroket in verpleeghuis (https://www.rtvnoord.nl/nieuws/839826/brandweer-rukt-uit-voor-ontplofte-kroket-in-verpleeghuis)

De brandweer snelde woensdagmiddag na een brandalarm met meerdere voertuigen naar verpleeghuis Old Wolde in Winschoten. De rook bleek daar echter niet afkomstig van brand.

In het verpleeghuis troffen brandweerlieden namelijk een ontplofte kroket in de oven aan.

Nadat de de ruimte op de locatie Appelhof was geventileerd, kon de brandweer terug naar de kazerne. Ook een voor de zekerheid opgeroepen ambulance vertrok weer.

Pikkatrillah
6 augustus 2021, 17:48
Scooterrijder rijdt al drie jaar met beschermingssticker op zijn ‘nieuwe’ helm
Politieagenten in Oost-Friesland troffen tijdens een surveillance een scooterrijder aan die wat twijfelachtig rond reed. Het bleek dat de bestuurder de beschermingssticker nog op zijn helm had zitten.

Binnenlandredactie 06-08-21, 14:40
Laatste update: 14:46

Volgens de politie Oost Fryslan, die het bericht via social media deelt, reed de man overigens wel al drie jaar rond met zijn 'nieuwe’ helm toen de agenten hem erop attendeerden dat het wellicht een verstandig idee was om de sticker van zijn helm te halen. Er ging volgens de politie een wereld voor de scooterrijder open.

In de reacties schrijven veel mensen dat ze niet kunnen geloven dat de bestuurder al die tijd met een beschermsticker voor zijn ogen reed. ‘Wat erg dat niemand hem daarop attent heeft gemaakt’, schrijft iemand. Een ander: ‘Dit meen je niet. Is dit echt?’

Nulnulzeseneenhalf
7 augustus 2021, 08:32
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1787474791/professor-harvard-weigert-zwangere-mensen-te-zeggen-in-plaats-van-zwangere-vrouwen

CAMBRIDGE - Carole Hooven, een professor aan de Amerikaanse universiteit Harvard, wordt beschuldigd van transfobie. Dit omdat de vrouw weigert te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’.

Hooven is professor evolutionaire biologie aan de Harvard Universiteit. Ze werd recent door Fox News geïnterviewd over genderneutraliteit. Daar vertelde ze dat zij en haar collega’s steeds vaker gepusht worden genderneutrale termen te gebruiken. Zo werd haar gevraagd te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’, maar daar wil de professor niet in meegaan.

Biologie

„Dat is nogal onmogelijk in het vak biologie. Wetenschap is gebouwd op feiten. En het is een feit dat er twee seksen zijn: vrouw en man. En wat we produceren, maakt dat we tot een van de twee behoren. Produceer je eieren, dan ben je een vrouw. Produceer je sperma, dan ben je een man. Tegenwoordig lijkt het alsof biologie er niet langer toe doet, enkel hoe we ons voelen en identificeren lijkt nog belangrijk.”

Een collega voelde zich geschoffeerd en viel Hooven aan op Twitter. „Inclusief taalgebruik zoals ’zwangere mensen’ toont respect voor iedereen die de mogelijkheid heeft om zwanger te worden, niet alleen vrouwen. Het is belangrijk dat studenten geneeskunde en biologie die inclusieve taal leren en kunnen hanteren.”

Opmerking mijnerzijds:
Nu ben ik best wel streng katholiek opgevoed. Ik geloof dus ook in de onbevlekte ontvangenis van de maagd Maria. U allen welbekend. Ik krijg nu schrik dat ik ook onbevlekt ontvangen word. Zeker als ik een saunaclub kom waar ik allemaal van die opdringerige vrouwen tegen kom. Straks moet ik nog alimentatie gaan betalen omdat ik onterecht onbevlekt ontvangen heb.

sofaking
7 augustus 2021, 18:17
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1787474791/professor-harvard-weigert-zwangere-mensen-te-zeggen-in-plaats-van-zwangere-vrouwen

CAMBRIDGE - Carole Hooven, een professor aan de Amerikaanse universiteit Harvard, wordt beschuldigd van transfobie. Dit omdat de vrouw weigert te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’.

Hooven is professor evolutionaire biologie aan de Harvard Universiteit. Ze werd recent door Fox News geïnterviewd over genderneutraliteit. Daar vertelde ze dat zij en haar collega’s steeds vaker gepusht worden genderneutrale termen te gebruiken. Zo werd haar gevraagd te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’, maar daar wil de professor niet in meegaan.

Biologie

„Dat is nogal onmogelijk in het vak biologie. Wetenschap is gebouwd op feiten. En het is een feit dat er twee seksen zijn: vrouw en man. En wat we produceren, maakt dat we tot een van de twee behoren. Produceer je eieren, dan ben je een vrouw. Produceer je sperma, dan ben je een man. Tegenwoordig lijkt het alsof biologie er niet langer toe doet, enkel hoe we ons voelen en identificeren lijkt nog belangrijk.”

Een collega voelde zich geschoffeerd en viel Hooven aan op Twitter. „Inclusief taalgebruik zoals ’zwangere mensen’ toont respect voor iedereen die de mogelijkheid heeft om zwanger te worden, niet alleen vrouwen. Het is belangrijk dat studenten geneeskunde en biologie die inclusieve taal leren en kunnen hanteren.”

Opmerking mijnerzijds:
Nu ben ik best wel streng katholiek opgevoed. Ik geloof dus ook in de onbevlekte ontvangenis van de maagd Maria. U allen welbekend. Ik krijg nu schrik dat ik ook onbevlekt ontvangen word. Zeker als ik een saunaclub kom waar ik allemaal van die opdringerige vrouwen tegen kom. Straks moet ik nog alimentatie gaan betalen omdat ik onterecht onbevlekt ontvangen heb.

De wokeness-gekte zal zichzelf hopelijk binnen niet al te lange tijd de das omdoen....

Wat de onbevlekte ontvangenis betreft heb je niet goed opgelet tijdens de godsdienstles. Ofwel ben je onbevlekt ontvangen (= zonder erfzonde) bij je geboorte ofwel niet. Je kan niet onbevlekt ontvangen worden als oude viespeuk in een saunaclub.

Groetjes, dominee sofa.

Jan_Wandelaar
7 augustus 2021, 18:29
„Inclusief taalgebruik zoals ’zwangere mensen’ toont respect voor iedereen die de mogelijkheid heeft om zwanger te worden ..."Zwangere mensen!!! Noem je dat inclusief???

Stel, iemand is zwanger, en identificeert zichzelf als een dolfijn. Weet je hoe kwetsend het is voor die persoon om als zwanger mens aangeduid te worden!!! Door het over zwangere mensen te hebben sluit je iedereen uit die zich niet als mens identificeert. Dat is uitermate kwalijk en kwetsend, en absoluut niet van deze tijd!!!

Meer inclusief taalgebruik zou zijn om "zwangere levensvormen" te zeggen. Echter, wat als iemand die zwanger is zich identificeert als een afwasborstel? Dan word die weer uitgesloten omdat het zich niet identificeert als levensvorm.

En zo kun je wel door blijven gaan met het steeds meer 'inclusieve' maken van het taalgebruik, waarbij verbazingwekkend genoeg steevast opgeroepen word om mensen uit te sluiten (cancelen) wanneer ze weigeren daarin mee te gaan.

J.W.

Nulnulzeseneenhalf
7 augustus 2021, 20:40
Wat de onbevlekte ontvangenis betreft heb je niet goed opgelet tijdens de godsdienstles. Ofwel ben je onbevlekt ontvangen (= zonder erfzonde) bij je geboorte ofwel niet. Je kan niet onbevlekt ontvangen worden als oude viespeuk in een saunaclub.

Groetjes, dominee sofa.

Volgens mij is de maagd Maria onbevlekt ontvangen en heeft ze 9 maanden later de here Jezus op de aarde gezet. En dat gebeurde niet bij de geboorte van haarzelf.

sofaking
7 augustus 2021, 20:52
Volgens mij is de maagd Maria onbevlekt ontvangen en heeft ze 9 maanden later de here Jezus op de aarde gezet. En dat gebeurde niet bij de geboorte van haarzelf.

15 weesgegroetjes en 20 onzevaders bidden voor deze heidense ketterij.

https://www.kuleuven.be/thomas/page/onbevlekte-ontvangenis-en-maagdelijke-geboorte/

Nulnulzeseneenhalf
7 augustus 2021, 23:44
15 weesgegroetjes en 20 onzevaders bidden voor deze heidense ketterij.

https://www.kuleuven.be/thomas/page/onbevlekte-ontvangenis-en-maagdelijke-geboorte/

Mijn excuses. Morgen zie ik mijn zussen. Zij zullen mij met plezier helpen om de Onze Vaders en de Wees Gegroetjes te helpen bidden.

Shakir
8 augustus 2021, 00:48
VRT neemt afstand van ongepaste uitspraken van sportjournalist Eddy Demarez https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/07/vrt-neemt-afstand-van-ongepaste-uitspraken-van-sportjournalist-e/

Bij de uitzending van de huldiging van de teruggekeerde Olympische medaillewinnaars, vanmiddag via het FacebookLive-kanaal van Sporza, heeft sportjournalist Eddy Demarez zich ongepast uitgelaten over de Belgian Cats. Het videokanaal bleef open staan en ook al was Eddy buiten beeld, toch was de ongepaste commentaar duidelijk te horen. Sporza en de VRT nemen afstand van deze gang van zaken.

https://www.youtube.com/watch?v=2V-b3rBp2GU

Shakir
19 augustus 2021, 21:07
Icoon Mevrouw Leemans van "Lenen bij een vriendin" overleden: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/19/mevrouw-leemans-van-lenen-bij-mevrouw-leemans-is-lenen-bij-een/

Margareta Leemans - bekend als mevrouw Leemans - is overleden op 88-jarige leeftijd. Haar reclameslogan "Lenen bij Mevrouw Leemans is lenen bij een vriendin" groeide in tientallen jaren uit tot een begrip in Antwerpen en ver daarbuiten. Ze startte haar zaak "Leemans Kredieten" in 1985 op 52-jarige leeftijd in haar eentje. Intussen is de zaak uitgegroeid tot een kantoor met 17 medewerkers. "Ze zag dat de mensen beschaamd waren om een lening aan te vragen en dat wilde ze veranderen", vertelt dochter Christel Voet aan Radio 2 Antwerpen.

35621

pret
25 augustus 2021, 14:06
Man die als baby naakt op Nirvana-hoes stond klaagt band aan: 'Het is kinderporno'

https://cdn.nos.nl/image/2021/08/25/778202/1440x1080a.jpg

De man die als baby naakt op de hoes van het Nirvana-album Nevermind staat, klaagt de Amerikaanse band aan. De nu 30-jarige Spencer Elden zegt dat de foto uit 1991 kinderporno is.

Hij wil volgens entertainmentwebsite TMZ van de erfgenamen van frontman Kurt Cobain, de nog levende bandleden en andere betrokken partijen ieder ten minste 150.000 dollar schadevergoeding.

Volgens Elden had de band beloofd om op de foto zijn piemel af te plakken met een sticker, maar dat is niet gebeurd. Ook zouden zijn voogden officieel geen toestemming hebben gegeven om de baby in het zwembad te fotograferen.

Elden zegt dat hij door Nirvana seksueel is geëxploiteerd en dat hij daar zijn hele leven lang last van heeft. Overigens heeft hij in de loop der jaren verschillende keren geposeerd voor een nieuwe versie van de foto, zowel als kind als op latere leeftijd.

TMZ heeft nog geen reactie van oud-bandleden kunnen krijgen.

Het invloedrijke album Nevermind geldt als een van de belangrijkste grungeplaten en betekende de grote doorbraak van Nirvana. Op het album stond onder meer de hit Smells Like Teen Spirit. Met de foto van de naakte baby die achter een bankbiljet lijkt aan te zwemmen, wilde de band de teloorgang van de jeugdige onschuld symboliseren.

Nirvana stopte in 1994, toen zanger Kurt Cobain op 27-jarige leeftijd zelfmoord had gepleegd.

NOS

bertje600
25 augustus 2021, 14:53
Weer zo iemand die dollartekens in zijn ogen heeft.
En dat terwijl hij op latere leeftijd vele malen nogmaals heeft geposeerd,
en in dezelfde outfit.
Daar heeft hij ongetwijfeld al geld voor gekregen.

WANDELAAR5
27 augustus 2021, 11:19
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5250545/bejaard-senioren-rollator-verkeersongeluk-bosch

Automobiliste (84) rijdt diverse malen over leeftijdgenote met rollator heen

mentholbear
29 augustus 2021, 00:09
Oei, moet toch gaan oppassen met m'n Alibaba stempels en boekjes ;)

https://www.1limburg.nl/man-opgepakt-op-verdenking-van-vervalsen-coronacertificaten

Willem2
30 augustus 2021, 00:27
Nederlander dreigt vlucht te missen en scheurt met 270 kilometer per uur in Ferrari over Spaanse snelweg
Een Nederlandse man zorgde in Spanje voor een levensgevaarlijke verkeerssituatie door in zijn Ferrari met 270 kilometer per uur over de snelweg te scheuren. Naar eigen zeggen reed hij zo hard, omdat hij een vlucht dreigde te missen in Málaga. De Nederlander werd door de Guardia Civil aangehouden voor het in gevaar brengen van andere weggebruikers.
.... https://www.ad.nl/auto/nederlander-dreigt-vlucht-te-missen-en-scheurt-met-270-kilometer-per-uur-in-ferrari-over-spaanse-snelweg~af865d5b/

Willem2
2 september 2021, 10:50
Omstreden pijnstillerfabrikant Purdue failliet verklaard, eigenaars krijgen immuniteit tegen vervolging
De eigenaren van pijnstillerfabrikant Purdue Pharma zijn met het faillissement van het bedrijf beschermd tegen juridische stappen naar aanleiding van de opiatencrisis in de VS. Het bedrijf verkocht jarenlang op grote schaal OxyContin en hield informatie achter over het zeer verslavende effect van de pijnstiller.
.... https://www.ad.nl/gezond/omstreden-pijnstillerfabrikant-purdue-failliet-verklaard-eigenaars-krijgen-immuniteit-tegen-vervolging~a0c20fdc/

Je verkoopt willens en wetens verslavende produkten en mag de winsten dus behouden...:rolleyes:

bertje600
2 september 2021, 11:22
En dat terwijl artsen dit middel hebben voorgeschreven en er bij vele patiënten
totaal geen rem is op het gebruik van deze middelen.
Wel wordt de fabrikant aangepakt die zelf dit nooit voorschrijft aan mensen.
Gebruik van opiaten is in de VS blijkbaar gebruikelijk, hier niet of
het moeten echte drugs zijn.
Maar die worden bijna niet aangepakt want vele medewerkers aan de Zuidas in Amsterdam gebruiken.
In navolging natuurlijk van de bezetters van de Stopera.

hasta la pasta
2 september 2021, 17:51
Je verkoopt willens en wetens verslavende produkten en mag de winsten dus behouden...:rolleyes:

The American dream!

WANDELAAR5
7 september 2021, 15:11
https://www.nu.nl/buitenland/6155737/belgie-liet-niet-een-maar-twee-afrikaanse-premiers-vermoorden-in-jaren-zestig.html

Die Belgen toch… Zomaar 2 Afrikaanse leiders omleggen… Maar ja, ze hadden ook maar 2 koloniën daar, anders waren het er misschien nog wel meer geweest?!

Pikkatrillah
9 september 2021, 18:52
Aldi pakt door verstrooide medewerker uit met slogan: Hoge prijs, lage kwaliteit
KOKEN & ETENWie vandaag ‘Aldi’ opzoekt op zoekmachine Google krijgt bij de officiële bedrijfssite van de bekende supermarktketen in België een wel heel opvallende slogan te zien: Aldi België - Hoge prijs, lage kwaliteit. Een foutje van een verstrooide medewerker, geeft Aldi toe.

Ann De Nil 09-09-21, 18:30
Laatste update: 18:36

Het is niet duidelijk hoelang de verkeerde slogan zo al op de bedrijfssite prijkt, aldus een woordvoerder. Intussen is de fout wel rechtgezet, maar het duurt blijkbaar nog enkele uren vooraleer de correcte slogan op de site verschijnt.

Navraag leert dat het om een menselijke fout gaat. ,,Een collega van de marketing stond op het punt vader te worden. Hij zat wellicht ergens anders met zijn gedachten”, luidt de uitleg van de discounter. Of Aldi zwaar tilt aan de fout? ,,Niet echt. Iedereen maakt fouten”, klinkt het.

Brad Clitt
9 september 2021, 18:56
Ik zei vroeger als grapje in de kantine wel eens over Witte Reus: Wast een beetje, kost een berg.

Als Aldi zijnde zou ik dit foutje niet al te erg vinden, ergens is het gewoon een grappig bericht wat je als positieve reclame kunt zien.

deket
9 september 2021, 20:09
Extra aandacht geeft extra reklame, tenzij er producten uit de winkelrekken moeten gehaald worden
Weet je wat mij aan den Aldi doet denken: de Nederlandse voetbalcompetitie.

pret
9 september 2021, 20:41
Ontwerpfoutje studentenflats Middelburg: gebouwen vormen woord 'lul'

https://nos.nl/artikel/2397185-ontwerpfoutje-studentenflats-middelburg-gebouwen-vormen-woord-lul

https://cdn.nos.nl/image/2021/09/09/783473/1440x1080a.jpg

kempie
9 september 2021, 23:33
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1947871664/man-verliest-bankpas-en-overlijdt-in-drive-in-mc-donald-s

VANCOUVER - Een Canadese man is woensdag in de drive-in van een McDonald’s-filiaal in Vancouver op tragische wijze om het leven gekomen.

Het slachtoffer had zijn bankpas op de grond laten vallen en wilde die oppakken. De auto van de man reed echter nog door, melden Canadese media. Daardoor kwam hij vast te zitten tussen zijn eigen voertuig en een paal bij het fastfoodrestaurant.

In de luttele seconden die volgden, wist de man zichzelf niet te bevrijden. Hij overleed ter plekke, voor het oog van diverse medewerkers. Zij krijgen slachtofferhulp aangeboden.

„Dit is een hartverscheurend scenario. Ons diepste medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van de man”, zegt een woordvoerster van de politie over het ’bizarre ongeluk’. „De meeste mensen zullen dit soort incidenten niet gewend zijn, zeker niet op je werkplek.”

Pikkatrillah
12 september 2021, 13:04
’Hoe het is misgegaan, is niet duidelijk’
Wereld lacht om ’maffiabaas’ in Den Haag die F1-fan bleek
Door ONZE REDACTIE
1 uur geleden
in BUITENLAND

DEN HAAG - Het verhaal van de Formule 1-fan uit Liverpool die in Den Haag werd opgepakt door de politie als zijnde kopstuk van de Italiaanse maffia en moordenaar van Siciliaanse rechters in de jaren ’90, raast de wereld over.

Woensdagavond staan ineens zeven politieauto’s voor de deur van restaurant Het Pleidooi in Den Haag. Agenten met getrokken wapens. Een van de gasten wordt geblinddoekt weggevoerd en naar de streng beveiligde EBI (Extra Beveiligde Inrichting) in Vught gebracht. Daar blijft hij drie dagen lang zitten.

Het had om de Italiaanse maffiabaas en topcrimineel Matteo Messina Denaro moeten gaan, maar in werkelijkheid, zo stelt althans de Amsterdamse advocaat Leon van Kleef, gaat het om een doorsnee Engelsman genaamd Mark, die inmiddels in Spanje woont.

Van Kleef zou hem hebben herkend omdat hij vijftien jaar geleden ooit kleding bracht aan een van zijn vrienden die destijds in Nederland terechtstond. Natuurlijk wilde hij niets uitsluiten. Maar de man had wel een heel opvallend Engels accent. „Ik heb gezegd: als deze man een capo di tutti capi is, ben ik de paus. En áls hij het blijkt te zijn, mag je me de paus blijven noemen”, aldus de advocaat eerder tegen De Telegraaf

Tot in Singapore

De persoonsverwisseling wordt ook elders in de wereld breed uitgemeten. Nieuwswebsites als Singaporenewslive en Polishnews delen het verhaal, maar ook Engelstalige kranten van over de hele wereld, zoals The Straits Times (Singapore) en The Hindu (India), nemen het nieuws over. Uiteraard had het nieuws zich in Italië al verspreid. Het Franse persbureau AFP heeft een nieuwsbericht .

Het was „een slechte film, een nachtmerrie waarin mijn cliënt zich ineens bevond”, zo vertelt Van Kleef zoals opgetekend in onder meer The Strait Times. Ook de Belgische VRT brengt het bericht. „De man is intussen vrijgelaten. Het is niet duidelijk wat er precies misgelopen is.

Berucht

De crimineel die Italië zoekt, Matteo Messina Denaro, is een beruchte maffialeider uit de vorige eeuw. Hij is al dertig jaar op de vlucht. Denaro zou betrokken zijn geweest bij de geruchtmakende moorden op de Siciliaanse onderzoeksrechters Giovanni Falcone en Paolo Borsellino begin jaren ’90.

De Italiaanse justitie had Nederland gevraagd de betreffende man – in werkelijkheid dus niet Denaro – te arresteren.

Leuk zo’n F1 uitstapje!

Pikkatrillah
17 september 2021, 17:58
15-jarige jongen stopt USB-kabel in penis ’om te meten hoe lang die is’
Updated 3 uur geleden
Vandaag, 13:38
in BUITENLAND

LONDEN - Een tiener uit Londen had een USB-kabel in zijn penis gestopt om de lengte van zijn geslacht te meten. Maar dat experiment liep behoorlijk mis: de kabel kwam vast te zitten en de jongen belandde in het ziekenhuis.

De tiener deed verschillende pogingen om de kabel te verwijderen, maar dat resulteerde in een bloederige bedoening. Tijdens het plassen kwam er een grote hoeveelheid bloed uit zijn penis, waardoor de jongen realiseerde dat hij medische hulp moest inschakelen.

De tiener werd met spoed overgebracht naar een ziekenhuis in Londen. Zijn moeder mocht overigens niet mee, omdat hij zich schaamde. Maar ook daar konden artsen hem niet meteen helpen. De knoop die van binnen was ontstaan, was te groot. Dat schrijven artsen in het medisch tijdschrift Urology Case Reports. De tiener bekende tegen het ziekenhuispersoneel dat hij de kabel in had gebracht uit ’seksuele nieuwsgierigheid’.

Door middel van een röntgenfoto kon de exacte grootte en positie van de knoop in kaart worden gebracht. Daarna werd de tiener geopereerd. Artsen slaagden er uiteindelijk in om de kabel uit zijn penis te verwijderen. De jongen mocht de dag erna weer naar huis.

Zijn seksuele experiment liep met een sisser af: na de operatie zijn er geen complicaties ontstaan. De jongen is weer helemaal ’de oude’, maar hij zal vast nog wel een knoop in zijn maag hebben gehad toen hij weer thuis bij zijn moeder verscheen.

35749

mentholbear
18 september 2021, 01:55
één op de zes mensen in Duitsland leeft onder de armoedegrens.

https://nos.nl/artikel/2398188-armoede-in-duitsland-loonsverhoging-voor-10-miljoen-mensen-en-andere-plannen

Gaan de entree en kamerprijzen dan nog wat omlaag? :rolleyes:

Pikkatrillah
18 september 2021, 10:32
https://nos.nl/artikel/2398188-armoede-in-duitsland-loonsverhoging-voor-10-miljoen-mensen-en-andere-plannen

Gaan de entree en kamerprijzen dan nog wat omlaag? :rolleyes:

Klinkt lullig maar armoede heeft altijd invloed op p6.

mentholbear
18 september 2021, 16:09
Klinkt lullig maar armoede heeft altijd invloed op p6.

Krijgen we dan ook weer meer lekkere jonge Duitse meiden in de line up :liebe2:

Of komen er allemaal ouwe verlepte oma's :angst:

WANDELAAR5
18 september 2021, 16:14
Wat maakt het nu uit welke nationaliteit de dames hebben? Het gaat mij om de dame. Sommige dames faken hun nationaliteit omdat sommige ijsberen vooroordelen hebben. Zijn Duitse dames beter? Knapper? Aardiger? Gemiddeld maakt het echt niets uit.

Pikkatrillah
18 september 2021, 19:34
Krijgen we dan ook weer meer lekkere jonge Duitse meiden in de line up :liebe2:

Of komen er allemaal ouwe verlepte oma's :angst:

Het eerste heeft mijn voorkeur :biggrin:

noglangnietuitgewandeld
22 september 2021, 12:20
Edelhert Hubertus eindigt op bord restaurant Hoge Veluwe.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1976326377/edelhert-hubertus-eindigt-op-bord-restaurant-hoge-veluwe

„Aan de rug zitten de mooiste delen. En de achter- en voorbouten; de schouders en bilpartij. En je kunt van delen worst maken en goulash, stoofpotjes. We snijden er tournedos en biefstuk van.” Oh, en de kop wordt opgezet.

Voer voor de Partij van de Dieren. Het is dat ze met andere dingen bezig zijn dezer dagen, maar het zou leuke kamervragen kunnen opleveren. Is de minister het met mij eens, dat................

Eddy_V
22 september 2021, 23:32
Wat is hier opmerkelijk aan?
Een dier dat zwaargewond is en uit z’n lijden werd verlost kan je toch moeilijk voor de gieren of jakhalzen laten liggen ? Die hebben we niet zoveel op de Veluwe.
Er gaat niets boven een pittig stuk wild, beetje cranberry’s erbij (ook goed voor de blaas), glaasje gefermenteerde druivensap erbij en hup met vork en mes, proost !

noglangnietuitgewandeld
23 september 2021, 09:57
Het was ruzie om een wijf. Met fatale afloop.

Eddy_V
23 september 2021, 10:52
Het was ruzie om een wijf. Met fatale afloop.
Dat wel natuurlijk, dat krijg je met die ouwe bokken :)

mentholbear
25 september 2021, 01:13
Wat maakt het nu uit welke nationaliteit de dames hebben? Het gaat mij om de dame. Sommige dames faken hun nationaliteit omdat sommige ijsberen vooroordelen hebben. Zijn Duitse dames beter? Knapper? Aardiger? Gemiddeld maakt het echt niets uit.

Mij maakt het ook weinig uit. Aantrekkelijk is aantrekkelijk. Maar goed, ik kan niet ontkennen dat ik ook wat vooroordelen heb. Maar dan vaak dat Poolse en Russische dames allemaal goed zijn. Of dat DVP uit Oceans mindere service hebben. Komt deels door verhalen en ervaringen. En dat ik bij de RomBul me vaker aangetrokken voel tot Roemeense dames, en zo nu en dan verrast wordt als een POI (prostitute of interest ;)) Bulgaars blijkt te zijn.

Maar wat ik er meer op doelde was dat ik persoonlijk wat nostalgische herinneringen heb aan Duitse Victoria, Alina, Lisa, Bella, Cheyenne, en nog wat... :liebe2:

Eddy_V
25 september 2021, 01:21
Maar wat ik er meer op doelde was dat ik persoonlijk wat nostalgische herinneringen heb aan Duitse Victoria, Alina, Lisa, Bella, Cheyenne, en nog wat... :liebe2:
dit waren de dames achter de toonbank van de McDonalds met hun naam op de badge waardoor je je die nog herinnert?

mentholbear
25 september 2021, 01:57
dit waren de dames achter de toonbank van de McDonalds met hun naam op de badge waardoor je je die nog herinnert?

Had zomaar gekund :roll3:

Maar nee, dankzij tip van een ijsbeer om dagboekje bij te houden ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48670-Victoria-ex-LR&p=566909#post566909
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52820-Linda-(ex-Alina-(Duitse)-GT&p=641701#post641701
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35662-M%FCnster-Freudenhaus-M%FCnster&p=570729#post570729
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=565323#post565323
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48056-Cheyenne-(Duitse)-ex-GT-LR&p=547441#post547441
Nog ene Caro gemist: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51503-Caro-(Duitse)&p=623960#post623960

Shakir
4 oktober 2021, 20:16
Herman Brusselmans jaagt Nederlandse schrijfsters op de kast bij literair festival: https://www.standaard.be/cnt/dmf20211004_93043912

Hier de reactie van Herman Brusselmans, de Vlaamse grootmeester der vuilbekkerij:

Passionate is een vereniging die zich bezighoudt met literaire zaken en naar aanleiding van het twintigjarige bestaan werd er vorig weekend een literaire marathon gehouden in zaal Arminius in Rotterdam. Ongeveer de klok rond zouden schrijvers voorlezen uit eigen werk. Ik stond geprogrammeerd op zaterdag tussen tien en elf ’s avonds, samen met een paar idioten van wie nog nauwelijks iemand ooit gehoord heeft, zoals Olivier Willemsen, Thijs de Boer en Bregje Hofstede.

Het programma liep uiteraard uit en pas om half twaalf begon Olivier Willemsen een fragment uit een roman te broddelen en al na twee minuten dacht iedereen: hou toch op met dat gezeik, man. Thijs de Boer mompelde ook een tekst waaraan geen touw viel vast te knopen en toen was ik aan de beurt. Met de mij eigen flair alsmede zeer verstaanbare stem las ik een stukkie voor over James Bond, waarin ik aangaf dat het tijd werd om de afscheidnemende Daniel Craig te vervangen door een zwarte acteur. Hoe leuk zou het niet zijn als die zich telkens introduceerde met ‘My name is Bond, nigga… James Bond, motherfucker.‘ Dit stukkie viel in de smaak bij het publiek en een weldadig applaus was mijn deel.

Toen zou Bregje Hofstede iets performen. In plaats daarvan zei ze in de microfoon: “Ik weiger een optreden te doen na een misogyne racist die het n-woord gebruikt. Ik eis tevens dat de organisatie zich onmiddellijk distantieert van deze man.” Een aantal mensen uit het publiek joelde ter goedkeuring van haar statement, een aantal andere mensen floot haar uit. Ik dacht: de organisatie gaat dat mokkel natuurlijk weglachen en weigeren om haar gage te betalen, maar nee hoor, een halve à driekwart allochtoon, met een zweetlip en in z’n broek schijtend van de zenuwen, nam de microfoon ter hand en stotterde: “De organisatie distantieert zich van iedereen die het n-woord gebruikt.” Nou brak m’n klomp. Iemand riep: “Laten we hierover discussiëren!”, maar ik dacht: ik discussieer nog liever over de stoma van je tante Sonja en ik liet me door m’n chauffeur Robbie naar Gent terugbrengen, in de plensende regen.

Doch wie is die Bregje Hofstede? Nou, zij is een mentaal doodziek kuiken dat zich uitgeeft voor heteroseksueel maar ze is every inch a butch, met haar opgeschoren nekhaar, haar snor en de legerkisten aan haar plompe poten. Ze is een tietloos factotum, een ontwijfde minkukel, die in Nederland een soort van speerpunt is voor de kwakkelende woke-generatie. Ze schrijft onleesbare columns voor het praktisch niet te ontcijferen internetblad De Correspondent en ze is frontwijf van De Bovengrondse, een feministische club die zich inzet, zoals feministen meestal zonder resultaat doen, voor de rechten van de vrouw. Zo eisen ze dat vrouwen in elk beroep mogen opklimmen en derhalve secretaresse kunnen worden van de CEO van Coca-Cola Afdeling Gelderland. Ze eisen dat vrouwen onbeperkt met de auto mogen rijden, wat uiteraard het aantal verkeersongelukken continu doet toenemen. Ze eisen dat vrouwen bewust ongehuwde moeder mogen worden, hun kind alleen zullen opvoeden en als dat kind een jongen is, die opgroeit zonder mannelijk rolmodel, wordt het uiteraard een miet van de bovenste plank. Ze eisen dat vrouwen panseksueel en non-binair mogen zijn en op die manier op den duur het onderscheid niet meer kennen tussen hun walmende kut en de cloaca van een zieltogende kalkoen. Met zulke geheel overbodige activiteiten houdt zo’n Bregje Hofstede zich bezig en ook schrijft ze romans die rechtstreeks geschikt zijn voor de papiermolen.

Weet je wat het is? Zo’n Bregje Hofstede verlangt ernaar om ‘ns heel hard in de flamoes te worden gebuffeld door een echte man als ik. Maar tevoren moet ze wel haar snor afscheren.

Nou, SFL kan hier nog veel van leren. :hammer:
Doe zo voort, Herman!

deket
5 oktober 2021, 01:12
SFL ,beste Shakir is de ghostwriter van onze Gentse rebelschrijver,maar blijkt te verlegen te zijn en laat dus Herman Brusselmans maar overal de acte de présence doen

Shakir
9 oktober 2021, 11:54
Europa verbiedt huidige tatoeage-inkt vanaf volgend jaar: https://www.demorgen.be/nieuws/europa-verbiedt-huidige-tatoeage-inkt-vanaf-volgend-jaar~b94c4974/

De uitbaters van tatoeageshops in ons land gaan onzekere tijden tegemoet, nu blijkt dat het gebruik van het inktbestanddeel Isopropanol vanaf 4 januari 2022 in de Europese Unie niet langer is toegelaten. Tatoeëerders moeten op zoek naar alternatieven.

Goed nieuws voor de saunaclubs! En ik ga binnenkort terug meer keuze hebben. :) :t1520:

mentholbear
10 oktober 2021, 14:56
Nou lekker dan die half afgemaakte muurschilderingen straks ;)

noglangnietuitgewandeld
15 oktober 2021, 08:47
Bill Clinton opgenomen in het ziekenhuis met een urineweginfectie. Zeker weer liggen stoeien met een Lewinsky lookalike denk ik dan.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/302721425/voormalig-president-bill-clinton-75-opgenomen-in-ziekenhuis

Hij wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Lijkt me verstandig, want voor je het weet lopen alle verpleegsters en artsen ermee.

kempie
15 oktober 2021, 17:36
https://www.ad.nl/amersfoort/seksdate-loopt-uit-op-nachtmerrie-amersfoorter-vastgebonden-mishandeld-en-met-benzine-overgoten~a10b0bd4/

Onze ergste nachtmerrie.

Eddy_V
16 oktober 2021, 01:22
https://www.ad.nl/amersfoort/seksdate-loopt-uit-op-nachtmerrie-amersfoorter-vastgebonden-mishandeld-en-met-benzine-overgoten~a10b0bd4/

Onze ergste nachtmerrie.

Toch alleen maar als je met Theo’s afspreekt?
(en niet helemaal goed bij je hoofd bent)

mentholbear
16 oktober 2021, 02:57
Toch alleen maar als je met Theo’s afspreekt?
(en niet helemaal goed bij je hoofd bent)

Nou, ben blij voor ze dat er clubs als Theo's bestaan. Daar is tenminste nog toezicht door de uitbaters. Dat verkleind de kans tot ongeregeldheden. Maar wat je in 'het wild' treft, zoals dit slachtoffer...

Net zo goed dat we als ijsberen er van uit mogen gaan dat de club er voor zorgt dat er geen minderjarige meiden treffen nihil. Niet als die gasten die in 1 of andere schuur al dan niet onbewust met een minder jarig meisje hebben gesekst.

Goedemorgenallemaal
18 oktober 2021, 17:33
de normen en waarden in onze godsdienst bepalen eeuwige trouw maar hoe kan je dat beloven?

Daar heeft de bidsprinkhaan wat op gevonden
https://natuurwijzer.naturalis.nl/leerobjecten/bidsprinkhanen-zijn-seksuele-kannibalen#:~:text=Bij%20de%20paring%20kruipt%20he t,het%20vrouwtje%20levenslang%20haar%20eieren.

mentholbear
20 oktober 2021, 02:17
Oppassen geblazen dus als je er zo eentje tegen komt :smoke:

https://i.pinimg.com/736x/f4/ec/93/f4ec9365fadd36c55ffc5f9c2e3f1103.jpg

pret
20 oktober 2021, 07:29
Daar heeft de bidsprinkhaan wat op gevonden
https://natuurwijzer.naturalis.nl/leerobjecten/bidsprinkhanen-zijn-seksuele-kannibalen#:~:text=Bij%20de%20paring%20kruipt%20he t,het%20vrouwtje%20levenslang%20haar%20eieren.

Dus als bidsprinkhaan zijnde ben je altijd een bastaard. :biggrin:

Willem2
20 oktober 2021, 13:39
Voor het eerst varkensnier bij mens geplaatst, wetenschappers spreken van doorbraak

Voor het eerst is een varkensnier bij een mens getransplanteerd, zonder dat het orgaan onmiddellijk werd afgestoten. Artsen in New York gebruikten een varkensnier waarvan de genen zo waren veranderd dat die niet langer het molecuul bevatten dat tot directe afstoting in het menselijk lichaam leidt.

"Wat ze waarschijnlijk gedaan hebben, is bepaalde menselijke eiwitten in het gen van het varken brengen. Als een orgaan getransplanteerd wordt, wordt dit daardoor niet direct als vreemd herkend door het immuunsysteem en niet afgestoten", zegt Ian Alwayn, hoogleraar transplantatiechirurgie aan het Leids Universitair Medisch Centrum.

Hij noemt het "baanbrekend" dat varkensorganen nu voor het eerst bij een mens zijn getransplanteerd. "Eerder gebeurde dat al wel succesvol bij apen, maar dit is een doorbraak."
.... https://nos.nl/artikel/2402381-voor-het-eerst-varkensnier-bij-mens-geplaatst-wetenschappers-spreken-van-doorbraak

nemen moslims en joden ook varkensnieren aan, vroeg ik meteen af. Dat is toch raar eigenlijk en al weer bijna voer voor een ander topic:rolleyes:

sofaking
20 oktober 2021, 13:45
.... https://nos.nl/artikel/2402381-voor-het-eerst-varkensnier-bij-mens-geplaatst-wetenschappers-spreken-van-doorbraak

nemen moslims en joden ook varkensnieren aan, vroeg ik meteen af. Dat is toch raar eigenlijk en al weer bijna voer voor een ander topic:rolleyes:

Duidelijk niet halal.
Mijn vraag is of deze persoon met zijn varkensnier nog bij een jood of moslim binnen in dezelfde kamer mag.

Pikkatrillah
20 oktober 2021, 15:30
ALKMAAR - Ze behoren volgens mannensite FHM tot de 500 meest sexy vrouwen van Nederland, maar als het aan het Openbaar Ministerie ligt gaan de Amsterdamse Cato van der K. (25) en Michelle de K. (25) uit Alkmaar allebei drie maanden de cel in voor het aanranden van een 17-jarige pizzabezorger. Voor de rechtbank betoogde de officier van justitie dinsdag dat op filmbeelden, die zijn gemaakt door de Amsterdamse, te zien is dat Cato van der K. de minderjarige bezorger in een woning in Alkmaar bij zijn geslachtsdeel grijpt en seksueel getinte handelingen bij hem verricht. „Dat gebeurde onverhoeds”, aldus de officier van justitie.

Volgens het slachtoffer hadden twee mannen en een vrouw seks in de Alkmaarse woning waar hij de pizza’s bezorgde en waar hij naar binnen was ’gelokt’. De jonge pizzakoerier realiseerde zich al snel dat hij werd gefilmd, zo blijkt uit zijn verklaring. „Ik vind het oprecht vervelend voor hem”, betuigde Cato van der K. spijt voor de rechtbank.

In het filmpje van 43 seconden, gemaakt in een woning in Alkmaar, is te zien dat Van der K. de bezorger in zijn kruis pakt. Beide vrouwen spraken tegen het slachtoffer teksten als „dit is de ultieme droom van een pizzabezorger. Het is onze droom, laten we hem waarmaken.” Omdat de jongen minderjarig is, ziet het Openbaar Ministerie het filmpje als het vervaardigen van kinderporno. De Amsterdamse Michelle de K. geeft toe dat ze het filmpje heeft gemaakt. Haar advocaat spreekt van een uit de hand gelopen grap en betoogde dat het slachtoffer ouder dan 18 jaar oogde.

String en beha

Michelle de K. zou de deur voor het slachtoffer in een string en een badjas zonder beha hebben geopend, zo bracht de rechter naar voren. De jongen ervoer de verleidingspoging door twee sexy-geklede dames echter allerminst als een droom die uiktwam. Hij verklaarde dat meer mensen seks hadden in de woning toen hij de bestelde pizza kwam bezorgen.. Hij voelde zich geïntimideerd door de vrouwen in ’sm-achtige kleding’ en hij dacht dat er een pornofilm ’met gespierde mannen’ in de woning werd geproduceerd.

Uit een soort van overgave raakte hij zelf ook een van de vrouwen aan, verklaarde hij, maar kort erop verliet hij de woning met de mededeling dat hij moest werken. Het incident triggerde bij hem een paniekaanval, mede door zijn misbruikverleden. Als zijn werkgever even later de pizzabestellers belt om te verhaal te halen, meent hij te horen dat de vrouwen onder invloed zijn. De werkgever krijgt te horen: „Hij wilde niet neuken, je moet hem ontslaan.” De jongen heeft nog steeds last van herbelevingen en paniekaanvallen door de trauma’s die de aanranding bij hem op hebben geroepen, zo vertelde zijn advocaat in de rechtbank.

Drank en drugs

Het werd tijdens de zitting voor de rechtbank in Alkmaar niet duidelijk wat de vrouwen precies voor ogen hadden en wat zich allemaal afspeelde tijdens de aanranding. De verdachten hadden flink wat rum gedronken en drugs gebruikt. Het verweer van de vrouwen dat ze dachten dat de bezorger meerderjarig was en zelf de woning binnen was gegaan, noemt de officier van justitie een omkering van de feiten: de jongen was naar binnen gelokt met de smoes dat de vrouwen nog moesten betalen.

De OvJ benoemt naar eigen zeggen ’de olifant in de kamer’: „Hoe groot zou de verontwaardiging zijn als de daders twee volwassen mannen waren geweest en het slachtoffer een 17-jarig meisje. Er is voor mij geen verschil. Het slachtoffer is overweldigd en was gewoon op dat moment minderjarig. Daarom gaat het ook over kinderporno. Ze zijn samen verantwoordelijk voor zowel de aanranding als de vervaardiging van het pornografische filmpje.”

De rechtbank doet op 2 november uitspraak in de zaak.

Wij doen dus schijnbaar iets verkeerd !

Willem2
20 oktober 2021, 17:49
Wij doen dus schijnbaar iets verkeerd !

Ja je bent geen pizzaboy.

mentholbear
21 oktober 2021, 22:01
Ik denk dat ik een bijbaantje ga zoeken.

Vrees alleen dat het van korte duur zal zijn wanneer de pizza dozen half leeg aankomen :rolleyes:

WANDELAAR5
22 oktober 2021, 12:03
https://nos.nl/l/2402629

Baldwin schiet cameravrouw dood. Losse flodders? Waarom mikt hij op haar? Hoe dan???

Ascari
22 oktober 2021, 12:56
Ik denk dat ik een bijbaantje ga zoeken.

Vrees alleen dat het van korte duur zal zijn wanneer de pizza dozen half leeg aankomen :rolleyes:

In dat geval kun je altijd nog "Chef lege dozen" worden :biggrin:

En als je echt niks kan dan mag je premier van Nederland worden.

mentholbear
22 oktober 2021, 16:43
https://nos.nl/l/2402629

Baldwin schiet cameravrouw dood. Losse flodders? Waarom mikt hij op haar? Hoe dan???

Als het voorval tijdens het filmen gebeurde, staat alles gelijk op beeld...

Misschien moest ie naar beeld toe richten? Maar ook regisseur was geraakt. Moest ie om zich heen schieten?
Geen idee, maar tragisch nieuws.

mentholbear
22 oktober 2021, 16:48
En als je echt niks kan dan mag je premier van Nederland worden.

Dat zal ook niet lang duren. Heb dan vast binnen no time een motie van wantrouwen aan m'n broek na een paar SC bezoekjes :rolleyes:

-"Maar voorzitter, daar heb ik geen actieve herinnering aan."

-"Wat lul je!? Je hebt notabene van ome Willem een vrijkaartje voor je clubverslagje gekregen!"

-"..." :huch:

Badslippers
22 oktober 2021, 22:42
Verklikt door de buren

Chinese 'prins van de piano' valt van zijn voetstuk na vermeend prostitueebezoek (https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5262216/chinese-pianist-prostituee-bezoek-li-yundi-prins-van-de-piano)

2 uur 15 minuten geleden
Aangepast: 39 minuten geleden

Li Yundi, misschien wel de beroemdste pianist van China, is gisteren in zijn woonplaats Beijing gearresteerd omdat hij een prostituee zou hebben ingehuurd. De politie kwam in actie nadat buurtgenoten Li hadden verklikt. Aan een roemrijke carrière komt zo hoogstwaarschijnlijk een abrupt einde: het gedrag van Chinese sterren ligt steeds meer onder een vergrootglas.

[ . . . ]

Spiedende buren of niet: een glansrijke carrière lijkt voorbij. In 2000 won Li, als 18-jarige, het prestigieuze Chopin Concours in Warschau, Polen. Hij trad overal ter wereld op, zoals bijvoorbeeld in het Concertgebouw in Amsterdam.

Het valt te bezien of hij ooit nog voor volle zalen zal optreden. Smid: "Hier in China zal het gedaan zijn. Maar misschien heeft hij internationaal nog een kans. Er zijn landen in de wereld waar aan prostitutie minder zwaar wordt getild."

© rtlnieuws (https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5262216/chinese-pianist-prostituee-bezoek-li-yundi-prins-van-de-piano)

Misschien dat we hem kunnen wijzen op het bestaan van de saunaclubs in Duitsland en het Ijsberenforum. Emigreren naar Nederland is ook een optie. Kan hij samen met Wibi Soerjadi de Wallen bezoeken en een deuntje voor de dames spelen.

Willem2
22 oktober 2021, 23:55
https://www.ad.nl/video/productie/penisplant-trekt-bezoekers-massaal-naar-hortus-botanicus-258490

mentholbear
23 oktober 2021, 20:38
Misschien dat we hem kunnen wijzen op het bestaan van de saunaclubs in Duitsland en het Ijsberenforum. Emigreren naar Nederland is ook een optie. Kan hij samen met Wibi Soerjadi de Wallen bezoeken en een deuntje voor de dames spelen.

Tja, door de lockdown gingen waarschijnlijk zijn concerten 'naast' de wallen en saunaclubs niet door. En op den duur moet de druk er van af en bestelde ie iets lokaal...

Pikkatrillah
27 oktober 2021, 16:34
Nieuws

'Ander Herrera door prostituee beroofd van portemonnee'

Woensdag, 27 oktober 2021 om 14:41 • Laatste update: 14:42
Ander Herrera is de speler van Paris Saint-Germain die dinsdagavond beroofd is van zijn portemonnee, zo meldt 20 Minutes. De 32-jarige middenvelder moest in het Bois de Boulogne, een groot stadspark aan de westkant, stoppen voor een rood licht, waarna een prostituee van de gelegenheid gebruik maakte door in te stappen. Daarbij is de speler van PSG uiteindelijk van zijn portemonnee bestolen.

Aanvankelijk was niet bekend om wie het ging, maar 20 Minutes onthult dus dat het om Herrera gaat. De speler in kwestie moest op de Allée de la Reine-Marguerite - een weg die recht door het Bois de Boulogne loopt - stoppen voor een rood licht. Het grote park aan de westkant van Parijs staat bekend als een beruchte hotspot voor prostituees. De telefoon en de portemonnee van de speler zouden in het zicht op de bijrijdersstoel hebben gelegen en dat werd klaarblijkelijk gezien, want er werd van de gelegenheid gebruikgemaakt toen de auto halt moest houden voor rood licht.

De prostituee stapte in en pakte de telefoon en portemonnee van Herrera. Hij zou zijn telefoon terugkrijgen als hij zijn belager op een aangewezen plek zou afzetten. Le Parisien schrijft dat de PSG-speler geen andere keuze had dat te doen, waarna hij zijn telefoon terugkreeg en werd beroofd van zijn portemonnee. Rond acht uur 's avonds werd de politie gebeld en is er aangifte gedaan. De schade van de diefstal valt relatief mee, want die wordt geschat op tweehonderd euro.

Deze moet ik onthouden voor de volgende keer !

sofaking
27 oktober 2021, 16:58
Nieuws

'Ander Herrera door prostituee beroofd van portemonnee'

Woensdag, 27 oktober 2021 om 14:41 • Laatste update: 14:42
Ander Herrera is de speler van Paris Saint-Germain die dinsdagavond beroofd is van zijn portemonnee, zo meldt 20 Minutes. De 32-jarige middenvelder moest in het Bois de Boulogne, een groot stadspark aan de westkant, stoppen voor een rood licht, waarna een prostituee van de gelegenheid gebruik maakte door in te stappen. Daarbij is de speler van PSG uiteindelijk van zijn portemonnee bestolen.

Aanvankelijk was niet bekend om wie het ging, maar 20 Minutes onthult dus dat het om Herrera gaat. De speler in kwestie moest op de Allée de la Reine-Marguerite - een weg die recht door het Bois de Boulogne loopt - stoppen voor een rood licht. Het grote park aan de westkant van Parijs staat bekend als een beruchte hotspot voor prostituees. De telefoon en de portemonnee van de speler zouden in het zicht op de bijrijdersstoel hebben gelegen en dat werd klaarblijkelijk gezien, want er werd van de gelegenheid gebruikgemaakt toen de auto halt moest houden voor rood licht.

De prostituee stapte in en pakte de telefoon en portemonnee van Herrera. Hij zou zijn telefoon terugkrijgen als hij zijn belager op een aangewezen plek zou afzetten. Le Parisien schrijft dat de PSG-speler geen andere keuze had dat te doen, waarna hij zijn telefoon terugkreeg en werd beroofd van zijn portemonnee. Rond acht uur 's avonds werd de politie gebeld en is er aangifte gedaan. De schade van de diefstal valt relatief mee, want die wordt geschat op tweehonderd euro.

Deze moet ik onthouden voor de volgende keer !

Welke clubs liggen aan een kruispunt met verkeerslichten ?

Eddy_V
27 oktober 2021, 19:21
Een voeballer in Parijs die in een auto rijdt waarvan de deuren niet automatisch op slot zijn..
En gij geleufdda?! , zeggen de oorspronkelijke bewoners in mijn dorpje :betrunken:

pret
27 oktober 2021, 19:49
Welke clubs liggen aan een kruispunt met verkeerslichten ?

Euhm momenteel Penelope, Rheingold, Salome en Venus. Voorheen ook YY en GT.

JonnyFontane
27 oktober 2021, 20:14
Euh ff correctie.......bij Venus zijn geen verkeerslichten.
Als je richting de snel weg gaat moet je wel stoppen, maar er staan geen verkeerslichten.
Dus niet goed opgelet Pret:biggrin:

Ff op Google earth gekeken en ook Rheingold, Salome en Penelope liggen niet bij een kruispunt met verkeerslichten.
Bij YY en GT lagen ook geen kruispunten met lichten.

Toch maar eens naar een opticien Pret........een bril zal je goed doen:cool:

Shakir
28 oktober 2021, 22:52
Porno, seksueel geweld of kunst? Linkse studente maakt film van seksdate met rechtse filosoof https://www.demorgen.be/nieuws/porno-seksueel-geweld-of-kunst-linkse-studente-maakt-film-van-seksdate-met-rechtse-filosoof~b3022a45/

Willem2
29 oktober 2021, 12:46
Duitse elektricien deed zich voor als arts en castreerde mannen op zijn keukentafel
Een Duitse elektricien (66) is donderdag in Munster veroordeeld wegens moord op een man en het mutileren van zeven andere personen. Om bij te verdienen deed hij zich voor als medisch deskundige en castreerde hij de mannen op zijn eigen keukentafel.
.... https://www.ad.nl/buitenland/duitse-elektricien-deed-zich-voor-als-arts-en-castreerde-mannen-op-zijn-keukentafel~a71bb87f/

mentholbear
30 oktober 2021, 01:16
De telefoon en de portemonnee van de speler zouden in het zicht op de bijrijdersstoel hebben gelegen en dat werd klaarblijkelijk gezien

Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, maar paar jaar geleden eens gelezen dat er ergens een plaag was van handtas diefstal van dames die hun handtas op de bijrijderstoel hebben liggen. Op een motor ofzo rijden ze naast je auto bij een stoplicht gast achterop gooit een steen door je ruit en grist zo die tas mee en rijden er vandoor, terwijl je vast staat tussen het verkeer.

Euh ff correctie.......bij Venus zijn geen verkeerslichten.
Als je richting de snel weg gaat moet je wel stoppen, maar er staan geen verkeerslichten.
Dus niet goed opgelet Pret:biggrin:

Ff op Google earth gekeken en ook Rheingold, Salome en Penelope liggen niet bij een kruispunt met verkeerslichten.
Bij YY en GT lagen ook geen kruispunten met lichten.

Toch maar eens naar een opticien Pret........een bril zal je goed doen:cool:

Ok, misschien nabij een kruispunt met lichten, maar vond het wel een geneige gedachtenkronkel van hoe herken je een FKK verslaving als iemand het bij een artikel over een voetballer bij het woord club denkt aan fkk.
De enige die ik even zo ken was Golden Day in Emmerich.

Pikkatrillah
31 oktober 2021, 13:48
Jochen laat frikandel speciaal op zijn arm tatoeëren en mag nu jaar lang gratis zijn favoriete snack eten
Vlaming Jochen Verbeeke heeft een frikandel speciaal op zijn bovenarm laten tatoeëren. De kok ging in op een uitdaging van een snackbar en krijgt nu een jaar lang gratis frikandel speciaal.

Leen BELPAEME 31-10-21,
Jochen Verbeeke (40) heeft al heel wat tattoos, maar zijn laatste is toch wel heel speciaal. Hij liet een frikandel speciaal op zijn arm vereeuwigen. Het idee komt van Kristof Declerck van frituur ’t Hoeksje in het Vlaamse Bredene. Hij daagde in juni zijn klanten uit. Wie het aandurfde om een tatoeage van de frikandel speciaal te plaatsen, zou een jaar lang gratis de bekende frituursnack mogen komen eten.

,,Er waren oorspronkelijk drie mensen die gereageerd hebben. De eerste mocht het uiteindelijk niet doen van zijn vrouw en de tweede heeft de afspraak bij de tattooshop op het laatste moment afgezegd. De derde is Jochen”, vertelt Kristof. De oproep was een ludiek idee na de coronacrisis. ,,We doen wel vaker zotte acties. Zo hebben we al frieten met spaghettisaus gelanceerd en dat is ondertussen zelfs een succes geworden.”

De snackbarhouder had nooit gedacht dat er iemand mee zou doorgaan. ,,De actie is voor ons geslaagd. Volgend jaar zullen we de mensen uitdagen een puntzak te plaatsen.” Zelf heeft hij geen tatoeages van zijn snacks. ,,Mij krijgen ze zo zot niet”, zegt Kristof.

Het leven is al zo serieus. Ik vond het een grappige uitdaging.
Jochen Verbeeke
Verbeeke staat wel open voor een zotte uitdaging. ,,Ik vond het grappig. Het leven is al zo serieus.” De frikandel is weliswaar niet de eerste snack die afgebeeld staat op het lichaam van Verbeeke. ,,Ik heb een tijdje een hamburgerrestaurant uitgebaat in Oostende. Ik stond bekend om mijn hamburgers met meelwormen. Ik heb daar ook een tatoeage van laten maken. Het interesseert me dus wel en de frikandel speciaal kent iedereen.”

Verbeeke is geen klant bij de frituur. ,,Ik kende de zaak wel omdat het op mijn looproute ligt”, lacht Verbeeke. Hij gaat nu ook niet wekelijks zijn gratis snack gaan ophalen. ,,Als ik in de buurt ben, zal ik misschien wel eens passeren, maar ik zal zeker niet speciaal omrijden om er te gaan eten.”

En nu wachten op de eerste sc die een tattoo vraagt voor een jaar lang gratis entree:biggrin:

sofaking
1 november 2021, 16:04
Niet alleen in seksclubs is het oppassen geblazen.

https://www.demorgen.be/nieuws/583-euro-voor-een-kopje-koffie-in-boedapest-obers-gearresteerd~bbc924a5/

In de Hongaarse hoofdstad Boedapest heeft de politie obers gearresteerd nadat ze een Duitse toerist een rekening van liefst 210.000 forint (583 euro) voorschotelden voor een kopje koffie.
...
De zaak lichtte al langer klanten op. Toeristen werden naar de bar gelokt en kregen daar een hoop drankjes voorgeschoteld, die ze - zoals de Duitse toerist - zelf niet besteld hadden. In sommige gevallen werd 690 euro aangerekend terwijl de klant zelf maar één glas bier had besteld. Als klanten niet genoeg geld bij hadden om de rekening te betalen, werden ze bedreigd en vergezeld naar een geldautomaat.

Willem2
1 november 2021, 18:18
Man die verkleed als de Joker 17 mensen verwondde in Tokio, wilde doodstraf

De 24-jarige man die gisteren 17 mensen verwondde bij een aanval met een mes in een trein in Tokio deed dat omdat hij "mensen wilde vermoorden en hoopte daarvoor de doodstraf te krijgen", meldt persbureau Kyodo News. De naam van de man is volgens het persbureau Kyota Hattori.

Een man van 70 ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis nadat hij in zijn borst was gestoken. De 16 andere slachtoffers, van tieners tot zestigers, liepen lichte verwondingen op. Niet alle slachtoffers zijn gestoken.

Joker
Hattori, die verkleed was als de Joker, de schurk uit de Batman-strips en -films, verklaarde tegen de politie dat hij fan is van dat personage. Na de mesaanval stichtte Hattori ook brand in een van de treinwagons. Hij gebruikte daarvoor aanstekervloeistof, zei hij tegen de politie.

Ook heeft hij volgens Kyodo News tegen de politie gezegd dat hij geïnspireerd was door de aanval op een trein in Tokio in augustus. Bij dat incident stak een man tien passagiers neer.
.... https://nos.nl/artikel/2403919-man-die-verkleed-als-de-joker-17-mensen-verwondde-in-tokio-wilde-doodstraf

Willem2
1 november 2021, 19:29
KPN, Vodafone en T-Mobile halen alle dure smartphones uit winkels
KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile hebben alle waardevolle smartphones uit hun Nederlandse winkels gehaald. Dat deden ze naar aanleiding van de reeks overvallen in Amsterdam en omgeving in de afgelopen weken. Onlangs namen de telecombedrijven deze maatregel al in winkels waarvoor een hoog risico zou gelden. Maar gezien de aanhoudende dreiging en de verschuiving van het overvalrisico naar andere telefoonwinkels wordt er nu overal ingegrepen.
.... https://www.ad.nl/tech/kpn-vodafone-en-t-mobile-halen-alle-dure-smartphones-uit-winkels~ab8613d4/

de totale wereld op zijn kop.

mentholbear
1 november 2021, 23:57
.... https://www.ad.nl/tech/kpn-vodafone-en-t-mobile-halen-alle-dure-smartphones-uit-winkels~ab8613d4/

de totale wereld op zijn kop.

Kom je straks voor een half sneetje wit, moet je door een sluis... :hammer:

Willem2
5 november 2021, 01:15
Ambtenaar geeft 2 miljoen euro Rijkswaterstaat uit aan prostituees: ‘Het ging mij niet om de seks’
Het Openbaar Ministerie heeft vandaag een celstraf van 2,5 jaar geëist tegen een voormalige medewerker van Rijkswaterstaat, waarvan een half jaar voorwaardelijk. Hij zou zijn werkgever voor een bedrag van 2,3 miljoen euro hebben opgelicht.
.... https://www.ad.nl/binnenland/ambtenaar-geeft-2-miljoen-euro-rijkswaterstaat-uit-aan-prostituees-het-ging-mij-niet-om-de-seks~a45be4d2/

het staat mij bij dat ik het al eens ergens geplaatst heb dit bericht. Of was het een andere ambtenaar :biggrin:

JonnyFontane
5 november 2021, 07:13
.... https://www.ad.nl/binnenland/ambtenaar-geeft-2-miljoen-euro-rijkswaterstaat-uit-aan-prostituees-het-ging-mij-niet-om-de-seks~a45be4d2/

het staat mij bij dat ik het al eens ergens geplaatst heb dit bericht. Of was het een andere ambtenaar :biggrin:

Zal wel een andere ambtenaar zijn geweest.....
Het hem niet om de seks gaan........:confused:

pret
5 november 2021, 08:25

Het ging hem niet om seks, hij was enkel op zoek naar complimenten en positieve aandacht. Typisch een kenmerk voor een pannenkoeker. :biggrin:

Willem2
5 november 2021, 14:50
'Rijkste 1 procent stoot twee keer zoveel uit als de armste helft'
... https://nos.nl/artikel/2404406-rijkste-1-procent-stoot-twee-keer-zoveel-uit-als-de-armste-helft

Willem2
5 november 2021, 14:52
Veroordeelde te vroeg terug naar Duitsland, moet nu nog twee jaar zitten
Een gepland bezoek aan Duitsland is een Nederlander duur komen te staan. De man van 56 wilde bij Aken de grens over, maar werd daar door de Duitse politie aangehouden: hij bleek nog voor te komen in het opsporingsregister.
.... https://nos.nl/artikel/2404430-veroordeelde-te-vroeg-terug-naar-duitsland-moet-nu-nog-twee-jaar-zitten

even goedkoop tanken :rolleyes:

Willem2
15 november 2021, 16:10
Zangeres Brass Against zegt sorry voor plassen over fan
Zangeres Sophia Urista van de groep Brass Against heeft haar excuses aangeboden voor een incident tijdens een concert afgelopen donderdag. Zij plaste tijdens het optreden over een fan die zij had gevraagd op het podium te gaan liggen.
.... https://www.ad.nl/show/zangeres-brass-against-zegt-sorry-voor-plassen-over-fan~a023230d/

squirten ...:rolleyes:

Siberische tijger
15 november 2021, 16:41
Patricia Paay heeft alvast een tournee in Florida gepland....

Picasso 1
15 november 2021, 20:44
Een voeballer in Parijs die in een auto rijdt waarvan de deuren niet automatisch op slot zijn..
En gij geleufdda?! , zeggen de oorspronkelijke bewoners in mijn dorpje :betrunken:

Mannen pikken natuurlijk geen straatprostituees op, die stappen altijd ongevraagd in hun auto op momenten dat die stil staat. Dat er in die situaties voldoende cash geld in de portemonnee ligt is toeval.

noglangnietuitgewandeld
19 november 2021, 09:21
Man niet meer welkom in all you can eat-restaurant: ’Hij eet veel te veel’
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1459100807/man-niet-meer-welkom-in-all-you-can-eat-restaurant-hij-eet-veel-te-veel

Hopelijk voor mentholbear lezen saunaclubmanagers geen Telegraaf.

Pikkatrillah
20 november 2021, 16:36
Rick gooide ‘irritante’ Nijntje-pop weg op vuilnisbelt Almere, met grote politieactie als gevolg
De persoon die naar alle waarschijnlijkheid verantwoordelijk is voor het ‘Nijntje-incident’ bij een vuilnisbelt in Almere Haven heeft zich gemeld.

Redactie Flevoland 20-11-21, 12:41

Het gaat om Almeerder Rick, schrijft Omroep Flevoland. ,,Ik heb die irritante pop nog geen dag daarvoor in de plasticcontainer gegooid”, vertelt Rick aan de regionale Omroep. ,,We hadden de pop nog geen week in huis en hij hield maar niet op met geluid maken.”

‘Zoek me dan’
Een beveiliger sloeg alarm nadat hij tijdens zijn nachtdienst meerdere keren ‘Joehoe. Hier ben ik. Zoek me dan’ hoorde. Hij alarmeerde de politie, die direct met man en macht op zoek ging naar een indringer. Uiteindelijk bleek het om de gedumpte Nijntje-pop van Rick te gaan.

De Almeerder heeft zijn excuses aangeboden aan de beveiliger en de politie, voor de ontstane commotie. De Nijntje-pop hoeft hij niet terug.

WANDELAAR5
2 december 2021, 10:53
Dit gebeurt er als 2 judoka’s ruzie krijgen:
36172 36173
De dame klaagt dat haar man alweer is vrijgelaten nadat zij slachtoffer is geworden van huiselijk geweld.
https://nos.nl/l/2407873

Willem2
2 december 2021, 13:29
@W5
Dat had je ook hier https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56755-Frankrijk-moet-niet-gekker-worden&p=765077#post765077 kunnen posten. Maar helaas vindt het niet alleen daar plaats maar overal en neemt het toe zie ook https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57676-Orange-The-World&p=764835#post764835

WANDELAAR5
2 december 2021, 13:42
Ik vond het inderdaad niet typisch iets voor Frankrijk, vandaar dit topic.

sofaking
4 december 2021, 15:24
En dan zijn er die beweren dat hoerenlopers rare vieze mannetjes zijn...

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/03/obus/

Brit meldt zich op spoed met obus uit WO II in anus: "Ik gleed uit en ben erop gevallen"
...
Volgens de Britse tabloid The Sun heeft de onfortuinlijke man aan de dokters en het verplegend personeel verklaard dat hij zijn verzameling militaire objecten aan het opruimen was, plots uitgleed en viel... Kennelijk dus recht op de obus uit zijn arsenaal. Nog volgens de The Sun ging het om een puntig stuk lood van 17 bij 6 centimeter.
..
Recent onderzoek toont aan dat er tussen 2010 en 2019 in Britse ziekenhuizen liefst 3.500 objecten moesten verwijderd worden. De overgrote meerderheid van de patiënten (zo'n 85 procent) waren mannen die iets in hun anus hadden gestopt. Onderzoekers hebben berekend dat de behandelingen op jaarbasis om en bij de 400.000 euro kosten aan de NHS.

Shakir
5 december 2021, 13:08
Het verhaal van Knut begon als een sprookje. Maar een lang en gelukkig leven was hem niet gegund: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/02/het-verhaal-van-knut-begon-als-een-sprookje-maar-een-lang-en-g/

Zou een beer ooit populairder kunnen zijn dan Winnie de Poeh? Toen 15 jaar geleden ijsbeermoeder Tosca van 2 jongen in een Berlijnse dierentuin beviel, bleek een van hen toch een serieuze gooi te doen om Poeh-beer van zijn troon te stoten. Als "een onhandige, witte bontbal met knoopogen" betoverde ijsbeertje Knut de hele wereld. Samen met zijn verzorger, die voor Knut zorgde nadat het beertje door zijn moeder verstoten was, leek een langdurig sprookje in de maak. Maar het 'happy end' kwam er jammer genoeg niet.

Het is eens wat anders dan die eeuwige Corona, euh excuseer.... Omicron.

mentholbear
8 december 2021, 01:33
Omicron, dacht eerst dat het een Transformer was. Blijk niet de enige te zijn...

https://www.hitc.com/en-gb/2021/11/30/transformer-omicron-meme/

:dance[1]:Transformers, Omicron in the skies...:dance[1]:

sofaking
18 december 2021, 00:11
https://www.hln.be/royalty/duitsland-houdt-thaise-koning-in-de-gaten-en-waarschuwt-voor-gevolgen~a075e08a/

Als koning Maha Vajiralongkorn (69) met Thaise politiek de wet overtreedt in Duitsland, dan zullen er maatregelen getroffen worden. Daarvoor waarschuwt Annalena Baerbock (40), de nieuwe Duitse minister van Buitenlandse Zaken, in een reactie op zijn uitspattingen op Duitse bodem.
Het is niet te begrijpen dat de Thaise bevolking dit soort koning tolereert.
Stel dat de Duitsers hem de laan uitsturen. Zou hij wraak nemen op Duitse gepensioneerden of toeristen die in Thailand hun kippeboutje komen verorberen ?

sofaking
20 december 2021, 23:51
Nu denk ik dat er sowieso niet veel te lachen valt in Noord Korea.
Maar dit is toch weer een nieuw hoogtepunt in onnozelheid.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20211220_94379461

Ter herdenking van de dood van de voormalige Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il vond vrijdag een ceremonie plaats op het Kumsusanpaleis in Pyongyang. Om de rouwperiode gepast te laten verlopen, voerde zijn opvolger en zoon Kim Jong-un een elfdaags verbod in op lachen. Op de herdenkingsplechtigheid gaf hij alvast het goede voorbeeld.

Shakir
27 december 2021, 17:50
Oudste ijsbeer van Europa gestorven in Berlijnse zoo: https://www.standaard.be/cnt/dmf20211227_95630964

In de zoo van Berlijn is de ijsbeer Katjuscha overleden op 37-jarige leeftijd. Het ijsbeervrouwtje was de oudste ijsbeer in Europa en de laatste ijsbeer in de Berlijnse zoo.
Katjuscha werd op 24 december dood aangetroffen in haar verblijf, meldde Berlin Zoo maandag. IJsberen worden normaal gezien 25 tot 30 jaar oud. Katjuscha had hartproblemen en had al langer medische verzorging nodig.

‘We zullen de komende weken beslissen wat we gaan doen met het ijsberenverblijf in de zoo’, aldus de Berlijnse dierentuin nog.

In het Tierpark in Berlijn, van dezelfde eigenaar als Berlin Zoo, leven nog twee ijsberen.

Katjuscha werd in 1984 geboren in de Karlsruhe Zoo en kwam na een jaar naar de zoo van Berlijn. Ze leefde samen met ijsbeer Knut, een van de grootste sterren van de Berlin Zoo, tot die in 2011 plots stierf door een hersenaandoening.

JonnyFontane
27 december 2021, 18:04
R.I.P.

Shakir
4 januari 2022, 15:25
Jeff Hoeyberghs krijgt 10 maanden cel waarvan helft met uitstel voor seksistische uitspraken tijdens lezing: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/04/hoeyberghs-vonnis/

Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs krijgt een celstraf van 10 maanden waarvan de helft met uitstel voor onder meer seksisme en discriminatie. Hoeyberghs deed in december 2019 enkele vrouwonvriendelijke uitspraken tijdens een lezing van studentenvereniging KVHV aan de UGent. "Ik heb geen enkele wet overtreden", laat Hoeyberghs aan onze redactie weten. Hij gaat in beroep.

In december 2019 gaf plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs een lezing, georganiseerd door de Gentse studentenclub KVHV. Delen van de lezing werden gefilmd en kwamen op het internet terecht. "Vrouwen willen wel de privileges van de mannelijke bescherming en het mannelijke geld, maar ze willen hun benen niet meer opendoen", zei Hoeyberghs onder meer tijdens zijn optreden. De studentenclub KVHV werd tijdelijk geschorst door de UGent, omdat ze zich niet wilde distantiëren van de lezing.
Hieronder een fragment met de omstreden uitspraken:

https://www.youtube.com/watch?v=4FJy8tePjpY

@JW, bertje600, Megaboob en vrienden. Hier nog een langer stukje waar oa ook de klimaatkerk aan het kruis wordt genageld:

https://www.youtube.com/watch?v=g46nUtvklTA

Badslippers
4 januari 2022, 22:53
Plastisch chirurg?
Misschien dat hij de scalpel eens langs zijn eigen gezicht en zijn dikke pens kan halen.

Willem2
8 januari 2022, 00:58
Duizenden lege ‘spookvliegtuigen’ de lucht in om landingsrechten niet kwijt te raken
In het Europese luchtruim vliegen deze winter duizenden lege of bijna lege vliegtuigen rond. Het gaat alleen al om 18.000 vluchten van Lufthansa, stelt de Duitse luchtvaartreus.
.... https://www.ad.nl/binnenland/duizenden-lege-spookvliegtuigen-de-lucht-in-om-landingsrechten-niet-kwijt-te-raken~ad9e162c/

Toppunt van regelgeving :cool:

kempie
8 januari 2022, 12:05
.... https://www.ad.nl/binnenland/duizenden-lege-spookvliegtuigen-de-lucht-in-om-landingsrechten-niet-kwijt-te-raken~ad9e162c/

Toppunt van regelgeving :cool:

‘Goed’ voor het milieu al die vluchten onnodig de lucht in laten. Kost de luchtvaartmaatschappijen nog eens onnodig veel geld maar die worden als ze niet kunnen overleven in deze tijden wel geholpen door allerlei overheidsregelingen.

Zo sponsoren de overheden het onnodig vervuilen van het milieu en de klimaatopwarming.

Inderdaad toppunt van regelgeving en had net zo goed onder draadje klimaatverandering gekund want zeg nu eerlijk is het zo opmerkelijk dat de regelgeving van overheden soms zo tegenstijdig is?

WANDELAAR5
11 januari 2022, 12:24
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/5279991/tiktok-ster-ziekenhuis-scheten-potje

TikTok-ster Stephanie (31) belandt in ziekenhuis na verkopen scheten in potjes
Een realityster uit de Verenigde Staten, genaamd Stephanie Matto (31), is in het ziekenhuis beland. Waarom? Ze verkocht haar scheten - die ze in potjes liet - online, maar doordat ze zo veel windjes liet, kwam ze met spoed in een ziekenhuisbed terecht.
In november begon Stephanie, ook wel Steph genoemd, met het verkopen van haar scheten. Dat deed ze niet uit zichzelf. Ze kreeg namelijk verschillende verzoeken van haar online volgers. Al met al verdiende ze er een slordige 200.000 dollar aan.
Om aan de vraag van haar klanten te voldoen, moest Stephanie iedere week zo'n vijftig potjes vullen met haar scheten. Daarom leefde ze van een dieet vol bonen en eieren. Later voegde ze daar nog proteïneshakes aan toe, omdat ze ontdekte dat dat de scheten een viezere lucht gaf.
Toch ging het fout op een avond, toen Stephanie in bed lag en iets in haar buik voelde. Ze had moeite met ademen en kreeg zelfs pijnsteken. "Ik belde een vriend, zodat hij me naar het ziekenhuis kon brengen, want ik dacht dat ik een hartaanval had."
Diezelfde avond nog lag Stephanie in het ziekenhuis. Ze vertelde haar dokters in eerste instantie niet over haar scheetbedrijf. "Ik vertelde ze wel over mijn eetpatroon. Toen werd me verteld dat ik geen hartaanval had, maar hele intense 'gaspijnen'." Daarop adviseerden de artsen Stephanie haar dieet te veranderen. "Dat heb ik gedaan, waarmee mijn business is beëindigd."

mentholbear
11 januari 2022, 17:20
Die potjes scheten gaan nu vast als Bitcoins gigantisch in prijs stijgen. Die crypto dingen zijn ook gebaseerd op gebakken lucht ;)

Willem2
15 januari 2022, 14:20
Schokkende beelden: man duwt vrouw op spoor van Brusselse metro
.... https://www.ad.nl/buitenland/schokkende-beelden-man-duwt-vrouw-op-spoor-van-brusselse-metro~affa35a8/

Zal ik nog iets over doping zeggen :rolleyes:
Of de coronacijfers in Belgie :rolleyes:
Tja Brussel ....

Willem2
16 januari 2022, 20:00
Me Too, Teringzooi, Puinzooi, Misbruik, corrupte bende ....

https://www.ad.nl/dossier-the-voice-van-de-buis/anouk-stopt-als-coach-bij-the-voice-of-holland-het-is-een-corrupte-bende~ac96fc98/

potentebeer
16 januari 2022, 21:51
36453

potentebeer
16 januari 2022, 21:53
36454

deket
20 januari 2022, 23:25
.... https://www.ad.nl/buitenland/schokkende-beelden-man-duwt-vrouw-op-spoor-van-brusselse-metro~affa35a8/

Zal ik nog iets over doping zeggen :rolleyes:
Of de coronacijfers in Belgie :rolleyes:
Tja Brussel ....

Dader bleek een gestoorde Fransman

Willem2
24 januari 2022, 15:47
Gewapende aanval in Duitse collegezaal: vier gewonden, dader overleden
Een nog onbekende man met een vuurwapen heeft maandagmiddag vier mensen verwond in een collegezaal van de universiteit in Heidelberg.
... https://www.ad.nl/buitenland/gewapende-aanval-in-duitse-collegezaal-vier-gewonden-dader-overleden~a33690a4/

sofaking
24 januari 2022, 16:07
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig/nederlands-onderzoek-naar-mensenrechten-in-china-wordt-gefinancierd-door-china/ar-AAT5oyN?ocid=msedgdhp&pc=U531

Ook het figuur van de directeur van het centrum, hoogleraar mensenrechten Tom Zwart van de Universiteit Utrecht, gaat niet vrijuit, volgens het onderzoek. Zo maakt hij regelmatig mediaoptredens op de Chinese staatstelevisie en won hij al een prijs voor zijn bijdrage aan de Chinese rechtswetenschap. In een interview op de Chinese staatstelevisie vertelde hij: “We moeten het niet overlaten aan politici, en vooral niet westerse politici, om te bepalen wat wij denken over mensenrechten.”

Shakir
24 januari 2022, 19:27
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig/nederlands-onderzoek-naar-mensenrechten-in-china-wordt-gefinancierd-door-china/ar-AAT5oyN?ocid=msedgdhp&pc=U531

@sofaking. Een insider: dat noemen ze een zichzelf verwijzende lus, naar het boek "Gödel, Escher, Bach: an Eternal Golden Braid"

Badslippers
24 januari 2022, 20:42
De Franse modeontwerper Manfred Thierry Mugler is op 73-jarige leeftijd overleden. In de jaren 80 en 90 was hij een van de succesvolste ontwerpers wereldwijd en ook hedendaagse sterren als Kim Kardashian, Beyoncé en Lady Gaga dragen zijn creaties.

Schijnt wat auto/motor ongelukken te hebben gehad maar ik weet niet of ik die verbouwingen aan zijn gezicht nou zo geslaagd vind.

Voor
Na

https://n1s1.elle.ru/b6/83/89/b68389cc63df593dee9232c17d1e7508/690x1035_0x3e4c1b8e_690027401456736799.jpeg
https://cdn.pmnewsnigeria.com/wp-content/uploads/2022/01/Manfred-Thierry-Mugler.jpg

Willem2
27 januari 2022, 14:23
Turkse chirurg stopt niet met biloperatie ondanks oproep Nederlandse familie: ‘Ik snap hun emotie’
.... https://www.ad.nl/buitenland/turkse-chirurg-stopt-niet-met-biloperatie-ondanks-oproep-nederlandse-familie-ik-snap-hun-emotie~a0471dcb/

Misschien iets voor Megaboob :rolleyes: