Volledige versie bekijken : Clubs die permanent gesloten zijn in Duitsland door de totale lockdown
stimpy3
22 mei 2021, 23:17
PSR was volgens mij niet de eerste club die het bijltje er bij neer gooide door corona, maar wmb wel de club waar ik regelmatig terugkeerde en graag na corona terug was gekomen. Elders werd ook al geroepen dat er nog meer clubs waren die permanent dicht waren, maar daar heb ik weinig van gelezen.
(dacht dat hier al een topic over was, maar dat kon ik zo snel niet vinden tussen alle andere topics...dus bij deze)
Voor zover we weten:
- Xanten
- Club 22 (Emmerich)
- Pascha Keulen
- PSR
Behalve PSR, clubs van weinig betekenis.
Onzeker:
- Golden Time (staat te koop)
- Living Room
- Happy Garden (website uit de lucht)
- Villa Vanilla
Heb uit een betrouwbare bron vernomen dat Villa wellicht één van de eerste clubs zal zijn die haar deuren zal openen.
Hoe is de situatie van H7 Aca Gold en Babylon?
mentholbear
23 mei 2021, 02:31
Als ik me niet vergis is By Night ook gestopt. Jammer voor de budget en dagoberen :frown:
pietpotent44
23 mei 2021, 04:03
Onzeker:
- Living Room
- Villa Vanilla
Amai!
Zeker Golden Time en Living Room zijn toch veelbezochte goeddraaiende tenten geweest, en bestaan al zon 15-20 jaar.
Happy Garden was wel al 10 jaar vergane glorie. Maar bestaat / bestond al wel 25 jaar als ik me niet vergis.
En PSR ben ik nooit geweest, maar was toch ook een populaire tent heb ik begrepen. Vooral voor de liefhebber van de wat oudere dvps.
Wat heeft deze pandemie al veel kapot gemaakt zeg. In iets meer dan een jaar tijd zoveel clubs op de fles (of onzeker).
Straks mogen de clubs weer open, maar bestaan er geen meer in de grensstreek. Het zou wat zijn.
Zeker voor GT en LR zit er nog volop potentie.
Maar ik neem aan dat dat meer te maken heeft met overlijden van de eigenaar ? Of zou het toch zijn vanwege te grote financiele verliezen door corona / sluiting ?
Ikzelf bezoek alleen clubs uit de grensstreek, is ver genoeg voor mij. Dus als het tegen zit, blijft daar alleen Villa Vanilla over. Is ook al 10 jaar geen top meer. Of alle populaire vrouwen uit de andere gesloten clubs moeten ineens massaal naar de villa gaan.
Of er moet een slimme ondernemer in dat gat springen, en een nieuwe club openen (of overnemen). Die is dan wel spekkoper.
(Misschien heeft Trump interesse ? :biggrin: )
(En natuurlijk zou yy weer gewoon over moeten. Maar dat ziet er voorlopig ook niet al te hoopvol uit.)
Dus mijn 'ouwe ventenpraat' dat het 10-15 jaar geleden een stuk beter was in saunaclubland krijgt helaas ook ineens een nieuwe lading.
mechelen
23 mei 2021, 06:26
Babylon zal wel weer open gaan. Op Youppie doen er wel geruchten de ronde over (alweer) een prijsverhoging. Maar dat zal wel bij meer clubs het geval zijn.
Babylon zal wel weer open gaan. Op Youppie doen er wel geruchten de ronde over (alweer) een prijsverhoging. Maar dat zal wel bij meer clubs het geval zijn.
De prijsverhoging was te verwachten. Aangezien er minder dan de helft van de clubs nog zal openen hebben de overblijvende clubs een monopolie in de regio.
De luxe van een ruime keuze tussen (goedkope) clubs gaan we niet meer hebben. Tel hierbij nog een pak andere topclubs op die voor Corona al sneuvelden (YY en Gallardo).
Het is allemaal voorbij...
Trouwens, het leven gaat in het algemeen duurder worden na corona.
Voor zover we weten:
- Xanten
- Club 22 (Emmerich)
- Pascha Keulen
- PSR
Behalve PSR, clubs van weinig betekenis.
Onzeker:
- Living Room
- Villa Vanilla
Oh ja, ik vergat Freude 39 nog.
schoolmeester
23 mei 2021, 08:33
Gallardo is niet gesneuveld door corona, maar door een brand die door een doorgedraaide bezoeker was aangestoken en waarbij een kennis van mij is overleden.
Waarvan akte.
Groet, schoolmeester.
de duisburg spesjalist
23 mei 2021, 09:00
ik zie licht aan de horizon de soep eet je nooit zo heet als hij opgediend wordt
Dus mijn 'ouwe ventenpraat' dat het 10-15 jaar geleden een stuk beter was in saunaclubland krijgt helaas ook ineens een nieuwe lading.
Ik ga Player nog gelijk moeten geven dat we een bende oude lullen zijn geworden. :hammer:
ik zie licht aan de horizon de soep eet je nooit zo heet als hij opgediend wordt
Misschien nog de beste filosofie. Trouwens, er kunnen ook nieuwe clubs komen, al zal de wederopbouw van saunaclubland een tijdje duren.
Wat mag gezegd worden is dat er veel te veel erg middelmatige en halfvolle clubs waren. Dan heb ik liever wat minder clubs, maar die wel goed gevuld zijn met topdames, en waarbij de line-up al vanaf de vroege middag goed op pijl is.
Trouwens, hoe zit het met dat pand op Rostocker Str. 13 in Dormagen? Dat was naar verluid een prachtige club, maar het kwam er maar niet van de grond. Zoals de kaarten nu liggen, zou je die club wel eens op de rails kunnen krijgen.
de duisburg spesjalist
23 mei 2021, 09:27
Ik ga Player nog gelijk moeten geven dat we een bende oude lullen zijn geworden. :hammer:
Misschien nog de beste filosofie. Trouwens, er kunnen ook nieuwe clubs komen, al zal de wederopbouw van saunaclubland een tijdje duren.
Wat mag gezegd worden is dat er veel te veel erg middelmatige en halfvolle clubs waren. Dan heb ik liever wat minder clubs, maar die wel goed gevuld zijn met topdames, en waarbij de line-up al vanaf de vroege middag goed op pijl is.
Trouwens, hoe zit het met dat pand op Rostocker Str. 13 in Dormagen? Dat was naar verluid een prachtige club, maar het kwam er maar niet van de grond. Zoals de kaarten nu liggen, zou je die club wel eens op de rails kunnen krijgen.
er zijn een aantal vastgoed eigenaren in Duitsland die verschillende clubs verhuren. namen ga ik niet noemen. denk jij echt dat ze die clubs jaren leeg laten staan. er staan ook clubs te koop oa daimond GT denk jij echt dat die clubs een jaar leeg blijven staan als ze niet verkocht worden :hammer: er zijn ook clubs gesloten door de corona oa psr club 22 dat waren clubs die pas waren overgenomen overgens de panden waren niet eigendom van de uitbater .
GT heeft nog een ander probleem maar dat mag w2 zelf zeggen :rolleyes:
Brad Clitt
23 mei 2021, 09:34
@ Shakir
Deja Vu in Wachtendonk is ook zo'n 'sleeper' club, kwa hardware een topclub. Benieuwd of daar de poort ooit nog opent, de website is in ieder geval nog in de lucht hoewel ie denkelijk vorig jaar in maart de laatste keer geupdated is.
De prijsverhoging was te verwachten. Aangezien er minder dan de helft van de clubs nog zal openen hebben de overblijvende clubs een monopolie in de regio.
De luxe van een ruime keuze tussen (goedkope) clubs gaan we niet meer hebben. Tel hierbij nog een pak andere topclubs op die voor Corona al sneuvelden (YY en Gallardo).
Het is allemaal voorbij...
Trouwens, het leven gaat in het algemeen duurder worden na corona.
Allemaal speculatie en voor het grootste deel niet waar. Die paar kleine clubjes zijn dicht en de rest zal echt wel weer open gaan. Moet babylon lekker z’n prijzen verhogen met alleen die paar kleine clubjes gesloten denk ik dat dat ze publiek gaat kosten. Een club als aca gold heeft z’n prijzen juist nog verlaagd. Na de eerste lockdown was de entree 25 ook na 14.00. Blijft dus allemaal speculatie. Die clubs blijven een aantrekkelijke investering zullen niet zo snel sluiten mocht een eigenaar failliet gaan dan zal d’r vast een ander inkomen want zo’n prostitutievergunning is wel wat waard en die krijg je niet zomaar voor een nieuwe locatie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bertje600
23 mei 2021, 09:45
Wanneer er weer mogelijkheden zijn en het aanbod van vrouwen is groot dan komen er weer nieuwe
clubs bij. Zeker als de Nederlanders de grens over mogen om zich in Duitsland te kunnen laven.
Als er een markt is zijn er altijd ondernemers die daarin springen.
fingerprint68
23 mei 2021, 10:47
Fehlt hier nicht noch Rheinhold vormals Heaven Seven, die hatten doch nach Neueröffnung im Februar 2020 nach dem Lockdown im September
nicht wiedereröffnet?
Willem2
23 mei 2021, 10:59
Fehlt hier nicht noch Rheinhold vormals Heaven Seven, die hatten doch nach Neueröffnung im Februar 2020 nach dem Lockdown im September
nicht wiedereröffnet?
Doch die waren beschränkt offen. Aber es ist auch da abwarten ...
stimpy3
23 mei 2021, 11:06
Het blijft koffiedikkijken, maar ik denk dat het hele vaccinatiecircus ook nog wel eens roet in het eten zou kunnen gooien. Nou schijnt het in Roemenie (https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_vaccination_in_Romania) nog wel aardig te lopen met het vaccineren, maar ik kan me prima voorstellen dat ze daar net zoals in nederland eerst beginnen met ouderen, en dat jonge dvp's pas ergens in september aan de beurt zijn. Daarnaast is er in roemenie ook nog wat vaccinatieweerzin (die je waarschijnlijk ook wel gaat aantreffen bij onze dvp's).
Relevantie voor ons: de kans is zo'n beetje 100% dat het RKI of wie er over advies gaat uitgeven dat als sekswerkers weer mogen beginnen ze gevaccineerd moeten zijn (en dat bordeeleigenaren daarop moeten controleren op straffe van boetes, sluiting, etc). Dat zie je nu al wel met de terughoudendheid van de duitse oveheid bij nederlandse toeristen. Anyway: dat zou wel eens kunnen betekenen dat d'r een langzame start aan zit te komen (want te weinig dames), als de clubs over een paar maanden weer open gaan, wat de nekslag gaat worden voor de resterende clubs die nog wel overeind zijn gebleven.
stimpy3
23 mei 2021, 11:13
Amai!
En PSR ben ik nooit geweest, maar was toch ook een populaire tent heb ik begrepen. Vooral voor de liefhebber van de wat oudere dvps.
Ha nee. In PSR was de leeftijdsopbouw van de dames daar vergelijkbaar met andere clubs als Babylon/Magnum/Samya. Ik kan me PSR niet herinneren als een 'ouderedamesclub'. Wel dat het publiek voor ruwweg de helft bestond uit oudere duitse mannen die vooral voor de wellness gingen. Moeilijk in te schatten waar die beren nou naartoe moeten; ik vermoed dat een club als Babylon nog wel het dichtste in de buurt komt, zeker als ze iets doen aan hun restaurantvoorzieningen.
vanKees
23 mei 2021, 11:56
Ha nee. In PSR was de leeftijdsopbouw van de dames daar vergelijkbaar met andere clubs als Babylon/Magnum/Samya. Ik kan me PSR niet herinneren als een 'ouderedamesclub'. Wel dat het publiek voor ruwweg de helft bestond uit oudere duitse mannen die vooral voor de wellness gingen. Moeilijk in te schatten waar die beren nou naartoe moeten; ik vermoed dat een club als Babylon nog wel het dichtste in de buurt komt, zeker als ze iets doen aan hun restaurantvoorzieningen.
Bist Du da sicher mit deiner Aussage?
Ich war zu selten in der 'Resi' und garnicht im Magnum. Aber der Altersdurchschnitt im Babylon weit unter 30 und Samya war keine 25. Ich kannte allein schon 5 Frauen in der PSR die weit über 30 waren (was aber keine Bewertung ihres Services bedeuten soll), und das bei einem Schnitt von 15 Frauen im Schnitt...aber Mathematik war nicht mein Lieblingsfach in der Schule.
Aber ist jetzt Schnee von gestern....
vanKees
stimpy3
23 mei 2021, 12:26
Nah, d'r liepen wel een paar oudere dames rond, maar die had je IMO in iedere club wel als je een beetje keek. PSR is inderdaad geen club waar de lineup bestond uit '21-22-jarige stunners', zoals in babylon waar d'r een hoog gehalte aan jong ogende meisjes met een B-cupje rondliepen (die in werkelijkheid ook wel wat ouder waren, maar goed). Ik had in ieder geval niet het idee dat PSR een tent was met verlopen oudere dvp's; de meerderheid van de dames was IMO 'jong grut' waar ik me prima mee vermaakt heb. Maar goed, das war einmal..
Misschien nog de beste filosofie. Trouwens, er kunnen ook nieuwe clubs komen, al zal de wederopbouw van saunaclubland een tijdje duren.Player heeft altijd gelijk, ook als hij ongelijk heeft ;). Elke crisis is zelfregulerend en nadien komt er opnieuw naar boven waar vraag en aanbod aan voldoen. De vraag is er in p6, dat is duidelijk. En het aanbod ook, het legioen aan Oost-Europeaantjes dat op hun stiletto’s staat te trappelen aan de deelstaatgrenzen van NRW groeit elke dag nog aan. De regio waar nog steeds het meeste geld valt te verdienen in deze sector, ook voor de Clubeigenaars. Clubs en dames komen en gaan, maar daarom zal het morgen in NRW SC-land niet slechter zijn dan 15 jaar geleden. Al de rest is koffiedik kijken op dit moment. Prijsverhogingen etc, we zullen het nog zien, het zou de sector gezond houden en de budget SC-bezoekers over de grens in het westen kunnen houden.
Maar in het algemeen, een prijsverhoging her en der zal de grootste zorg niet zijn post-Corona. De regering houdt al 15 maanden de lippen stijf op mekaar als het over begrotingstekorten gaat. Maar verwacht volgend jaar maar een tsunami aan belastingen om deze crisis te betalen. In België bedraagt het tekort al meer dan 40 miljard € and counting dit jaar. Deze rekening zal ieder van ons gepresenteerd worden de volgende jaren.. Dan zal een paar euronen meer in een SC of op café nog niet de moeite waard zijn om over te spreken.
mentholbear
23 mei 2021, 13:29
Moet babylon lekker z’n prijzen verhogen met alleen die paar kleine clubjes gesloten denk ik dat dat ze publiek gaat kosten.
Ik vond het na hun verhoging van 60 naar 70 al een heel stuk rustiger geworden. Vrees het ergste als het nog duurder wordt.
Ik had in ieder geval niet het idee dat PSR een tent was met verlopen oudere dvp's; de meerderheid van de dames was IMO 'jong grut' waar ik me prima mee vermaakt heb. Maar goed, das war einmal..
Zeker. Het was niet zoals bij Mondial, Oceans en PHG waarbij de overgrote meerderheid jong grut was. Ik vond het iets meer divers, waardoor er relatief wat meer oudere DVP waren. Althans, de paar keren dat ik er was geweest.
Herr Fick
23 mei 2021, 17:30
Ik stel voor dat wanneer alle clubs op de fles gaan we ook na Corona het principe van thuiswerken toepassen, maar dan van uit Roemenië of Bulgarije. :)
pietpotent44
23 mei 2021, 20:24
Toch even wat 'oude ventenpraat' dan over 15 jaar geleden vs nu (Nederlandse, Belgische saunaclubs, en Duitse saunaclubs uit de grensstreek) :redface:
2006:
- GT open, toptent
- LR open (of een jaar later), toptent
- Happy Garden open, toptent
- Villa Vertigo open (of een jaar later), geen toptent, middelmaat
- YinYang open, nog geen toptent toen, maar net open met een entree van voor 14u voor 40e (of zelfs 35e)
- Badda Bing open (mooi alternatief voor Limburg of Duitsland), toptent, alleen wel duur en chaotisch.
-Aantal kleine saunaclubjes in Limburg open (die het maar 1 of 2 jaar hebben volgehouden, zoals Palace en Sans Soucis)
- In vrijwel al deze clubs destijds prijzen van 50e voor eerste half uur, 75e voor een uur.
- Entreeprijzen in vrijwel alle clubs 50e
- Nog geen registratieplicht in Duitsland voor dvp's
- Pzc was standaard in Duitsland, en bij de prijs inbegrepen
- Nog geen hordes vrouwen uit Roemenie en Bulgarije, maar allerlei schoonheden en vooral servicekanonnen uit Duitsland, Polen, Oekraine, Rusland, Hongarije, Slowakije, Litouwen, Letland, etc.
2021:
- GT gesloten wegens corona, eigenaar overleden, toekomst onzeker
- LR gesloten wegens corona, eigenaar overleden, toekomst onzeker
- Happy Garden gesloten wegens corona, toekomst onzeker, maar al 10 jaar geen toptent meer
- Villa Vertigo / Vanilla gesloten wegens corona, toekomst onbekend
- Yinyang gesloten nog ruim voor corona, met de vraag of ze ooit nog open gaan
-Van Badda Bing is alleen nog wat bouwpuin over. Grond is verkocht aan gemeente, en krijgt nooit meer bestemming bordeel/saunaclub
- Ritz Clubbing saunaclub bestaat al meer dan 10 jaar niet meer vanwege juridische strijd met eigenaar
- In vrijwel al deze clubs destijds prijzen van 50e voor een half uur, en 100e voor een uur
- In vrijwel al deze clubs 60e entree
- In Duitsland condoomplicht voor alles ingevoerd (over de naleving laat ik me niet uit)
- De clubs die nog open zijn worden gedomineerd door Roemeense en Bulgaarse dames (ca. 80%)
- Registratieplicht voor alle dvp's in Duitsland
- Mogelijk gedoe in clubs omtrent corona (mogelijk corona paspoort tonen, mogelijk vaccinatieplicht dvps, mondkapjes, politiek gedoe, testen, mindere service excuses, etc.)
- Toch een klein pluspuntje tov 2006: we hebben nu Sixsens ;)
(hoewel dat toen waarschijnlijk ook al wel bestond, maar alleen als privehuis, en onder andere naam)
Zo, nu mag Player weer zeggen dat het allemaal maar gedacht is dat het 15 jaar geleden beter was in Saunaclubland, en dat dat allemaal oude ventenpraat is :biggrin:
stimpy3
23 mei 2021, 20:55
Ik mis het sluiten van PSR, de fiscale akkefietjes van Van Goch en de afgefikte treurnis van Marisol in Hamminkeln nog in je overzicht. :cool:
wbt het service-verhaal: ondanks je klaagzang over de teruglopoende service heb ik in 2018/2019 zo'n beetje om de keer dat ik ging clubben een wereldbeurt gehad. Probleem is alleen wel: ook wereldbeurten wennen op een gegeven moment.
Bon, ik was al een ouwe lul toen ik de saunaclubs in 2015 ontdekte. Toch had ik een kanttekening:
2006:
- Geen Sixsens.
- Babylon was nog piepklein naar het schijnt.
- Geen AcaG.
- Geen club Venus.
2015-2019:
- Sixsens was toen een toptent.
- Babylon werd verbouwd tot een toptent.
- In AcaG kan je wippen aan 80 € per uur. De inflatie in rekening houdend is dit goedkoper dan die 75€ in 2006.
- Volgens velen is Venus dé referentie van de laatste jaren.
Overigens was 2016-2019 de tijd van mijn leven, met veel geweldige kamergangen. :t1520:
Deze oneindige discussie is al uitvoerig in een ander topic behandeld en pp44 kan je beter niet aanmoedigen in zijn betweterigheid en laatste woord hebben, maar toch nog 1 ding. Een deel van de frustratie zit in het geld blijkbaar. Dat vind ik toch merkwaardig. Wat maakt nu 10 of 20 € meer uit op de einritt of 25 € voor een uur op meer dan 15 jaar tijd? De laatste prijsstijging aan de ramen in België kwam er bij de invoering van de euro in 2002. 2000 BEF werd 50 EUR: 0,85% prijsstijging en daar moeten ze het bijna 20 jaar laten nog steeds mee doen... Als dat een reden is om te zeggen dat het vroeger beter was... Bompa zal ook zeggen dat vroeger alles beter was want een brood kostte maar 20 eurocent in 1960 en vandaag 2,5 euro, zucht...
Maar ik zie dat je enkel over grensstreek SC’s spreekt. Gewenning doet afstompen waardoor men gaat denken dat het vroeger beter was qua service, dames, nationaliteiten,... verruim eens je blik, er liggen nog 100-en Clubs op je te wachten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland,...
Persoonlijk merk ik bij anderen dat er verveling optreed. Het is ook een beetje als drugs. Velen hebben steeds meer (wat dat ook mag zijn, vaker naar de SC, het Rld of verder gaande service) nodig om die kick te krijgen uit de begin jaren.
Daarnaast zit er nu ook een compleet nieuwe generatie ten op zichte van 10 / 15 jaar geleden. Polen en Tsjechië doen het economisch gezien goed en het komt ook bij genoeg burgers aldaar terecht dus er minder noodzaak voor meiden uit die landen om nog naar het westen te trekken.
Ik kan goed omgaan met de huidige roemeense meiden. Het zijn niet zo'n pleasertjes als de Poolse, Tsjechische en Russische slaafjes van vroeger maar breek dat semi hautaine / arrogante muurtje wat ze al schild gebruiken af zonder jezelf als "ik betaal dus bepaal asshole" weg te zetten en er kan op den duur héél veel tegen de standaard uurprijs.
stimpy3
23 mei 2021, 22:27
@player/@pietpotent: ander puntje met de 'vroeger was het beter' discussie: heel leuk dat het vroeger allemaal beter was, maar op dit moment is er helemaal niks qua clubs. Goed, in nederland heb je sixsens, maar alle duitse clubs zijn dicht. En hoe prettig het ook is om herinneringen op te halen aan vroeger, d'r gaat toch niets boven een dame van welke nationaliteit dan ook die goed aan je stok zit te sabbelen.
mentholbear
24 mei 2021, 02:20
Overigens was 2016-2019 de tijd van mijn leven, met veel geweldige kamergangen. :t1520:
Kan ik beamen. 2017 was een topjaar voor me :rolleyes:
Daarna werd het vooral klagen dat de sauna niet warm was en de voederbakken niet snel genoeg aangevuld werden ;)
pietpotent44
24 mei 2021, 03:20
Dank voor alle reacties.
Even mijn antwoord(en) in Mentholbear style :hah: :
2015-2019:
- Sixsens was toen een toptent
- Babylon werd verbouwd tot een toptent.
- In AcaG kan je wippen aan 80 € per uur. De inflatie in rekening houdend is dit goedkoper dan die 75€ in 2006.
- Volgens velen is Venus dé referentie van de laatste jaren
Goede punten. Sixsens is tegenwoordig idd spekkoper als enige overgebleven Nederlandse saunaclub. Ja, idd is Aqua prijstechnisch aantrekkelijk. En van Venus heb ik idd ook goede dingen gelezen, net als Babylon. Alleen zijn deze clubs voor mij dus te ver weg. Net over de grens bij Limburg is voor mij de max qua reistijd en afstand. Ook Sixsens blijft voor mij een gloeiend eind, maar heb t er voor over.
Probleem is alleen wel: ook wereldbeurten wennen op een gegeven moment.
Persoonlijk merk ik bij anderen dat er verveling optreed.
Gewenning doet afstompen waardoor men gaat denken dat het vroeger beter was qua service, dames, nationaliteiten,...
Sorry boys, maar verveling / gewenning vind ik wel een van de slechtste argumenten. Gewenning misschien, maar topvrouwen en topservice gaan nooit vervelen. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Was het maar waar dat dat het grootste probleem was.
Overigens was 2016-2019 de tijd van mijn leven, met veel geweldige kamergangen. Bon, ik was al een ouwe lul toen ik de saunaclubs in 2015 ontdekte.
Kan ik beamen. 2017 was een topjaar voor me :rolleyes:
Als je als ijsbeer pas rond 2015 begonnen bent, is je referentie natuurlijk anders. Ik kan me best voorstellen dat je dan een van de afgelopen jaren als topjaren ziet. Al moet ik zelf ook zeggen dat 2015 en 2016 nog best aardig waren. Dat was nog voor de inval bij yy, nog voor registratieplicht in Duitsland. En ook uurprijs en entreeprijs was meestal nog 50e (hoewel dat idd minor punten zijn.) Maar, het belangrijkste: er waren nog best redelijk wat goede service vrouwen. (Ik kan me herinneren dat bijv. in yy bepaalde maanden ruim 100 vrouwen in een weekend aanwezig waren, daar zat natuurlijk altijd wel wat tussen, ondanks het hoge aantal klapeksters.)
Ik ben begonnen in 2005. Heb dus ruim 15 jaar vergelijkingsmateriaal. Maar er zijn beren die nog langer in de clubs rondlopen. Lijkt me interessant om te weten hoe het toen was. Happy Garden was half jaren 90 een van de eerste saunaclubs in de grensstreek, als ik me niet vergis.
Voor mij persoonlijk waren 2005-2012 de absolute topjaren in saunaclubland. Het vestigingsklimaat voor clubs was toen gewoon gunstiger, en Oost-Europa was een stuk minder welvarend dan nu, wat toen veel interessante aanwas opleverde. Veel minder RumBul. En ironisch genoeg heeft de kredietcrisis in dat opzicht waarschijnlijk ook een 'gunstige' rol gespeeld.
Daarnaast zit er nu ook een compleet nieuwe generatie ten op zichte van 10 / 15 jaar geleden. Polen en Tsjechië doen het economisch gezien goed en het komt ook bij genoeg burgers aldaar terecht dus er minder noodzaak voor meiden uit die landen om nog naar het westen te trekken.
Dat is absoluut waar. Wat voor ons jammer is.
Een deel van de frustratie zit in het geld blijkbaar. Dat vind ik toch merkwaardig. Wat maakt nu 10 of 20 € meer uit op de einritt of 25 € voor een uur op meer dan 15 jaar tijd?
Ik denk dat geld het minst belangrijke argument is. Voor mij persoonlijk iig wel. Het is inderdaad vrij normaal dat in zoveel tijd de prijzen wat zijn gestegen. Een tientje meer op de entree is heel normaal. Hoewel 75 of 100 euro voor een uur wel een slok op een borrel scheelt. Maar over zon lange tijd bekeken is het idd ook vrij normaal dat zon verhoging er is gekomen.
Ik kan goed omgaan met de huidige roemeense meiden. Het zijn niet zo'n pleasertjes als de Poolse, Tsjechische en Russische slaafjes van vroeger maar breek dat semi hautaine / arrogante muurtje wat ze al schild gebruiken af zonder jezelf als "ik betaal dus bepaal asshole" weg te zetten en er kan op den duur héél veel tegen de standaard uurprijs.
Ik ken er ook een aantal. Het zijn er alleen relatief een stuk minder geworden. En idd vooral Roemeens en Bulgaars. Je moet nu gewoon harder zoeken.
Maar goed, laat eerst uberhaupt de (overgebleven) clubs maar eens openen. Met zo min mogelijk idiote maatregelen.
Dat zoveel ijsberen zich als assholes zouden opstellen betwijfel ik. Denk dat dat wel meevalt. Er zit nu gewoon een heel andere lichting vrouwen in de clubs. Met een andere mentaliteit.
heel leuk dat het vroeger allemaal beter was, maar op dit moment is er helemaal niks qua clubs. Goed, in nederland heb je sixsens, maar alle duitse clubs zijn dicht.
d'r gaat toch niets boven een dame van welke nationaliteit dan ook die goed aan je stok zit te sabbelen.
Het is helemaal niet leuk dat het vroeger beter was in de clubs. Maar dat ontkennen is wel een beetje als roepen dat een Dafje toch echt net zo goed is als een Ferrari.
Of als roepen dat dat allemaal maar oude ventenpraat is.
Maar het wordt inderdaad tijd dat er weer gesabbeld kan worden.
Dus laten we hopen dat op zeer korte termijn alle corona rook optrekt, en zoveel mogelijk clubs hun deuren weer openen.
Ik kijk ernaar uit. Let the games begin!
Herr Fick
24 mei 2021, 07:17
,... verruim eens je blik, er liggen nog 100-en Clubs op je te wachten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland,...
Het lijkt me niet bepaald een vooruitgang om voor betere SC's 1000 km te rijden als ze voordien op 100 km (voor mij althans) te vinden waren. Misschien leuk tijdens een vakantie, dat wel ja. Maar voor de maandelijkse uitstap van deze budgetbeer is dat niet echt praktisch.
Het was, zoals PP44 schrijft, tot +/- 2012 qua dames toch wel een stuk beter dan nadien. We kunnen alleen maar hopen dat die tijden ooit terugkomen.
Het zal post-corona nog een hele tijd duren voor we weer het vroegere aantal clubs hebben. Als de behoefte er is zal het aanbod wel volgen, natuurlijk.
Tenzij de politiek - dus de Duitse en Nederlandse niet-beren-burger- er anders over beslist.
mentholbear
24 mei 2021, 10:51
Gewenning misschien, maar topvrouwen en topservice gaan nooit vervelen. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Was het maar waar dat dat het grootste probleem was.
Als je als ijsbeer pas rond 2015 begonnen bent, is je referentie natuurlijk anders. Ik kan me best voorstellen dat je dan een van de afgelopen jaren als topjaren ziet.
Ik zeg ook niet voor niets sarcastisch dat het een zegen is dat ik de 'golden years' niet heb meegemaakt, zodat ik er nu met volle teugen van kan genieten :smoke:
En gewenning lijkt me zeker wel een rol te spelen. De glans gaat er van af. Weet deze expert van overdaad ;)
Het was, zoals PP44 schrijft, tot +/- 2012 qua dames toch wel een stuk beter dan nadien. We kunnen alleen maar hopen dat die tijden ooit terugkomen.
Hoewel ik die tijd gemist heb, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Een club vol Ramona's, Kinga's, etc en praktisch blindelings heb je een goeie te pakken.
Die tijden komen niet meer zomaar terug, want zoals al gezegd gaat het daar economisch goed, waardoor de behoefte om de P6 in te stappen klein is.
Maar, het zou best kunnen dat als andere landen vrij in de EU mogen komen werken, zoals dat er dan meer Albanese DVP komen. Of als landen als Oekraïne bij de EU mogen, dat dit ook voor een toestroom kan zorgen. Weet alleen niet hoe hoog hun algemene pleasing factor is.
En anders pleit ik voor een nieuw type visum: de DVP visum ;)
HellaHolla
24 mei 2021, 11:00
By Night was na een aantal weken sluiting vorig jaar al dood, tent stond dus waarschijnlijk al op instorten. Diamond gaat ook niet meer open, pand staat te huur/koop. Stond Acapulco Velbert ook niet te huur of te koop ondertussen?
Er waren eigenlijk misschien wel te veel clubs in NRW voor de sluiting. Alleen de sterken overleven. Jammer voor mij dat er juist plekken waar ik graag kwam omver zijn gevallen: Gallardo door die verschrikkelijke brand en PSR/Club 22 in de corona periode.
Willem2
24 mei 2021, 11:26
By Night was na een aantal weken sluiting vorig jaar al dood, tent stond dus waarschijnlijk al op instorten. Diamond gaat ook niet meer open, pand staat te huur/koop. Stond Acapulco Velbert ook niet te huur of te koop ondertussen?
By Night had voor de sluiting al een geschil over de huurprijs. Ik denk dat die huurders wel weer ergens zullen opduiken.
Diamond staat het pand te koop maar de huurder Diamond zal waarschijnlijk bij heropening weer aanwezig zijn.
Acapulco Velbert heeft van naam moeten wisselen maar staat niet te koop.
Freude wordt van binnen herbouwd...
Alles is uiteraard wel afhankelijk van hoe lang het gaat duren en onder welke voorwaarden clubs weer door kunnen.
Maar, het zou best kunnen dat als andere landen vrij in de EU mogen komen werken, zoals dat er dan meer Albanese DVP komen. Of als landen als Oekraïne bij de EU mogen, dat dit ook voor een toestroom kan zorgen. Weet alleen niet hoe hoog hun algemene pleasing factor is.
En anders pleit ik voor een nieuw type visum: de DVP visum ;)
Ik heb de laatste tijd ervaring opgebouwd met Oekraïense dames (toch minstens 15 stuks). Ik heb veel toppers gekend, maar hier en daar ook floppers. Ik kan me hierbij dus ook iets voorstellen bij de gouden tijden van PP44. Het valt me overigens op dat deze dames veel natureller en dus stijvoller zijn dan de Rumbuls, ik heb namelijk een afkeer van de ordinaire stijl van veel clubdames (opgespoten lippen/zonnebankbruin/tattoos/silconen en andere plastieken brol). Ik kan tegenwoordig geen club meer binnenwandelen zonder me te blauw te ergeren aan al die volgeblakerde tattoo-chicks. Dat zal in 2005 wel anders geweest zijn.
Het zou geweldig zijn mochten de Hoerkraïense dames hier komen werken, maar Oekraïne is jammer genoeg geen kandidaat voor een EU-lidmaatschap. Er is wel een flexibele visumregeling van 90 dagen. Bovendien zijn de EU-grenzen zo lek als een zeef, en komen veel dames gemakkelijk binnen via corrupte Oost-Europese ambassades.
Een Hurenpass mag je vergeten voor Oekraïense dames. Onze vrienden van de CDU zullen alles doen om te beletten dat zij hier legaal in de clubs kunnen komen werken. Ze hebben namelijk lessen getrokken uit de "humanitaire ramp" die de toetreding van Bulgarije en Roemenië heeft veroorzaakt. De dames zijn dus genoodzaakt om hier in de illegaliteit te komen werken, het is jammer genoeg nu niet anders.
Er waren eigenlijk misschien wel te veel clubs in NRW voor de sluiting. Alleen de sterken overleven. Jammer voor mij dat er juist plekken waar ik graag kwam omver zijn gevallen: Gallardo door die verschrikkelijke brand en PSR/Club 22 in de corona periode.
Acapulco Velbert is gewoon van naam veranderd: https://fkk-prime.de/
De sluiting van kleine clubjes zoals By Night, Diamond zullen me een worst wezen, maar met de sluiting van PSR is een rake klap voor velen (waaronder mezelf). Ik denk dat iedereen hier wel één van z'n favo clubs zag of ziet ten onder gaan. Niet leuk natuurlijk dat minder gezellige clubs als pakweg Magnum of Oceans overeind gaan blijven en dat uitgerekend je favo club omvalt.
Toch denk ik dat Spesjalist wel gelijk heeft: er hangt namelijk een vergunning vast aan een pand, en dat verkoop of verhuur je dus niet aan een vissersclub of een elektroketen. Op termijn zal het wel terug goed komen.
Het zou geweldig zijn mochten de Hoerkraïense dames hier komen werken, maar Oekraïne is jammer genoeg geen kandidaat voor een EU-lidmaatschap..
Freudiaanse verspreking denk ik zo :biggrin:
Freudiaanse verspreking denk ik zo :biggrin:
Om eerlijk te zijn: deze had ik gepikt van Vanderbeffen.
stimpy3
24 mei 2021, 12:34
Niet leuk natuurlijk dat minder gezellige clubs als pakweg Magnum of Oceans overeind gaan blijven en dat uitgerekend je favo club omvalt.
Ik vond/vind magnum best gezellig. Kon qua restaurantvoorzieningen goed tippen aan PSR. Qua gezelligheid, d'r liepen (met name later op de avond) veel meer 'Sudlander' rond dan ik in PSR ooit gezien heb, en d'r werd ook enthousiast gewaterpijpt. Heb daar niet zo'n probleem mee. De binnenplaats en het achtergedeelte was altijd wel een prima stekje om een beetje rustig uit te garen. Wel een probleem dat de dames in Magnum nogal van het upsellen waren (dieptepunt was een of andere totebel die me vertelde dat ze pas begon bij 200 voor een uur ofzo). Dat heb ik in PSR nooit zo meegemaakt. Maar Magnum is wel massaler/grootser opgezet en niet zo 'gemoedelijk' als PSR.
Ben het overigens helemaal met je eens wbt de oekraine: voor onze hobby zou het fantastisch zijn als oekraine op de een of andere manier bij de EU zou komen.
Wellicht kan het ook dat oekraïense vrouwen vluchten naar de EU wanneer de Russen dat land binnenvallen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
stimpy3
24 mei 2021, 14:00
Russische strijdkrachten hielden al geregeld 'vakantie' in oost-oekraine. Heb in 2015 ook wel een paar dames van kinky gehad die uit de oekraine gevlucht waren. Hadden niet altijd de meeste plezante verhalen over hun thuisland (categorie 'ik had een huis in Luhansk en nu ben ik alles kwijt'). Voor wat het waard is natuurlijk, tearjerkers doen het altijd goed.
Herr Fick
24 mei 2021, 14:43
By Night had voor de sluiting al een geschil over de huurprijs.
Diamond staat het pand te koop maar de huurder Diamond zal waarschijnlijk bij heropening weer aanwezig zijn..
Het zou wel jammer zijn als een club als BN verdwijnt. Het was allemaal wat primitiever, maar er werkten toch wel enkele mooie dames met excellente service. Ik ben er een keer of twee drie geweest. Er was dan telkens ook een beer aanwezig die met de bus kwam tot op respectabele afstand en dan de laatste kilometers aflegde met zijn vouwfiets. Ik zie zo iemand niet snel naar GT of SS komen.
In Diamond ben ik maar een keer geweest omdat ik een vrijkaart had. Qua horeca en dames was het wat minder maar ze hadden wel een leuke show van een pornoactrice.
En er hing een leuk budget-sfeertje.
Going a bit further into Germany will not always help.
https://www.stuttgarter-zeitung.de/inhalt.grossbordell-bei-stuttgart-insolvenzverfahren-fuer-das-bordell-paradise-eroeffnet.e721c63d-6276-46f8-a08b-392898521d6b.html
@ Herr Fick, ik begrijp ergens wat je bedoelt. Voor mij hoeft het zeker niet altijd luxe en weelde te zijn. Als de sfeer er maar is.
Je schreef dat je een budgetbeer was? Ben je al eens in Acapulco Gold in Ratingen geweest? Dat is pas de absolute nummer 1 onder de budgetclubs, veel forumleden zullen dat wel beamen.
https://www.stuttgarter-zeitung.de/inhalt.grossbordell-bei-stuttgart-insolvenzverfahren-fuer-das-bordell-paradise-eroeffnet.e721c63d-6276-46f8-a08b-392898521d6b.html
PARADISE IS HELL! Dat zou zeker geen groot verlies zijn.
bertje600
24 mei 2021, 15:13
Het gaat niet over het budget.
Het dient te gaan over de vraag: Krijg je waar voor je geld?
Absoluut! Prijs-kwaliteitverhouding is onovertroffen in AcaG. In de zogenaamde RTC's bvb. betaal je evenveel, maar krijg je in ruil veel minder terug.
Het lijkt me niet bepaald een vooruitgang om voor betere SC's 1000 km te rijden als ze voordien op 100 km (voor mij althans) te vinden waren. Misschien leuk tijdens een vakantie, dat wel ja. Maar voor de maandelijkse uitstap van deze budgetbeer is dat niet echt praktisch.You only live twice, je gaat ze niet meenemen. Wissel al eens andere SC’s er tussendoor want anders geraak je uitgekeken op je favoriete Clubs. Zoniet zal er gewenning optreden met de beschreven nostalgie dat het vroeger allemaal beter was.
Wat nationaliteiten etc betreft, heb al heel wat goeie Rumbuls tegengekomen maar evengoed van andere nationaliteiten. Dat is dus geen kwaliteitslabel en uiteindelijk persoonlijke voorkeur.
O tempora, o mores!
Shakir schreef dat de sluiting van kleine saunaclubs zoals Diamond en BN zou mij worst zijn, beetje vreemde opmerking!
Zelf ga ik veel naar AG,Venus,PSR,Villa Vanilla,Sixsens of saunaclubs in Oostenrijk etc. maar wissel dat regelmatig af met kleinere saunaclubs omdat het mogelijkerwijs dichtbij is,leuke ambiance en er vaak
leuke vrouwen zijn die meer tijd besteden aan communicatie,kussen,vrijen op de sofa voor je de kamer opgaat.
Kortom meer diversiteit van saunaclubs en vooral de kleinere vergroot de keuze om het iedereen naar zin te maken:freu:
Minachting voor kleinere saunaclubs vind ik een laagdunkende houding, dus die opmerking van Shakir zal mij worst zijn;)
You only live twice, je gaat ze niet meenemen. Wissel al eens andere SC’s er tussendoor want anders geraak je uitgekeken op je favoriete Clubs. Zoniet zal er gewenning optreden
Zo denk ik er dus ook over. Enkele keren per jaar ga ik naar Frankurt, Stuttgart of Oostenrijk. Ik voel me bijzonder aangetrokken tot verre clubs, vraag me niet waarom. Ik heb nu eenmaal een ontembare drang om lange afstanden af te leggen en het daar dan bont te maken. Dan voel ik me net een roofdier, fucking far away from home.
Het moet natuurlijk niet worden zoals seksenfun die vroeger elke week naar het verre Duitsland ging voor een club, dan treedt er op den duur ook gewenning op.
HellaHolla
24 mei 2021, 21:16
Ik voel me bijzonder aangetrokken tot verre clubs, vraag me niet waarom. Ik heb nu eenmaal een ontembare drang om lange afstanden af te leggen en het daar dan bont te maken. Dan voel ik me net een roofdier, fucking far away from home.
Het is ook gewoon gaaf om ver van huis op avontuur te gaan in het onbekende. Ik onderstreep je uitspraak van harte. :)
Goedemorgenallemaal
24 mei 2021, 21:32
Freude wordt van binnen herbouwd...
De vraag is "alweer"of "nog steeds"" ?
Op zich niet gek rekening houdende met alle viespeukerij dat zich daar afspeelt. :biggrin:
Willem2
24 mei 2021, 21:39
Nee, door een andere huurder.
Ik zal eens bellen voor je in hoeverre alle plannen die er waren in September ook daadwerkelijk zijn of worden uitgevoerd.
Zegt dus weer niks. Zijn dan misschien wel failliet maar dat betekend niet dat de club niet meer open gaat. Volgens mij kunnen ze de prositutie vergunning op het pand niet zomaar intrekken omdat het failliet is. Dus kan dezelfde bestemming houden als iemand het pand plus vergunning koopt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Herr Fick
25 mei 2021, 04:42
You only live twice, je gaat ze niet meenemen. Wissel al eens andere SC’s er tussendoor want anders geraak je uitgekeken op je favoriete Clubs. Zoniet zal er gewenning optreden met de beschreven nostalgie dat het vroeger allemaal beter was.
Ik vind Moers al te ver, laat staan Oostenrijk:)
Herr Fick
25 mei 2021, 04:49
Zo denk ik er dus ook over. Enkele keren per jaar ga ik naar Frankurt, Stuttgart of Oostenrijk. Ik voel me bijzonder aangetrokken tot verre clubs, vraag me niet waarom. Ik heb nu eenmaal een ontembare drang om lange afstanden af te leggen en het daar dan bont te maken. Dan voel ik me net een roofdier, fucking far away from home.
Het moet natuurlijk niet worden zoals seksenfun die vroeger elke week naar het verre Duitsland ging voor een club, dan treedt er op den duur ook gewenning op.
Ik ben niet alleen een budget, maar ook een luie beer. De twee zijn ongetwijfeld onlosmakelijk met elkaar verbonden.:redface:
Als alles terug normaal wordt ga ik me maar eens aan de Maaskant vestigen. Kort bij SC-land, kort bij Gladbach voor het voetbal, kort bij de luchthaven voor de vakanties (met een budgetvliegmaatschappij uiteraard:))
Desalniettemin blijft GT mijn voorkeur wegdragen.
peter696969
25 mei 2021, 08:29
Bijna elke sector kent wat we vroeger noemden de varkenscyclus. Door de kaalslag vanwege Corona kunnen de overgebleven clubs hun prijzen verhogen. Dat lokt nieuwe spelers naar het p6 circuit die winstkansen zien. Dat gaat een tijdje goed totdat het aanbod de vraag overtreft en dan gaan de eersten met de prijzen zakken. Zo gaat het altijd in de economie, tenzij je het aantal vergunning reguleert. En als de dames zien dat ze meer kunnen verdienen, zullen meer dames denken voor zoveel geld wil ik die ijsbeertjes best knuffelen. Vergeet niet: de voormalige Oost-Europese landen zullen economisch harder geraakt worden dan die in het Westen. Het enige dat echt roet in het eten kan gooien is als Duitse clubs straks gedwongen worden het Coronapaspoort van te checken. Denk dat dan veel beren hun heil elders zoeken.
stimpy3
25 mei 2021, 11:17
Het enige dat echt roet in het eten kan gooien is als Duitse clubs straks gedwongen worden het Coronapaspoort van te checken. Denk dat dan veel beren hun heil elders zoeken.
Dat hangt er maar net vanaf wat erin het coronapaspoort wordt opgeslagen, en hoe dat wordt uitgelezen. Als dat alleen een bewijst van vaccinatie is, dan zie ik geen probleem. Als d'r wel allerlei persoonsgegevens opstaan maar je hoeft er alleen maar mee te zwaaien bij binnenkomst van een club zie ik ook niet zo'n probleem. Pas als die dingen gescand moeten worden en de gegevens eindeloos bewaard moeten worden voorzie ik issues. Ik begrijp van deze discussie op tweakers ( https://tweakers.net/nieuws/182056/ministerie-europees-coronapaspoort-deelt-meer-medische-data-dan-nederland-wilde.html ) dat er geen direct uitleesbare persoonsgegevens lijken te worden opgeslagen.
Willem2
25 mei 2021, 15:49
De Villa wordt op dit moment verbouwd en is nog niet verhuurd.
Rheingold-Heaven7 is verhuurd en zal zo snel mogelijk openen indien dat toegestaan is.
Babylon verwacht half juni te kunnen openen.
Happy Garden hoopt dat ook.
Salome en Prime (Velbert) verwachten half juli.
de duisburg spesjalist
25 mei 2021, 16:15
De Villa wordt op dit moment verbouwd en is nog niet verhuurd.
Rheingold-Heaven7 is verhuurd en zal zo snel mogelijk openen indien dat toegestaan is.
Babylon verwacht half juni te kunnen openen.
Happy Garden hoopt dat ook.
Salome en Prime (Velbert) verwachten half juli.
ook samya hoopt half juni te openen maar ik denk dat salome en prime gelijk krijgen ;)
Willem2
25 mei 2021, 18:10
ook samya hoopt half juni te openen maar ik denk dat salome en prime gelijk krijgen ;)
Het is zeer afhankelijk van Kreis, Stadt hoe dat gaat uitpakken en uiteraard het bundesland NRW.
Köln is nu bij een inzidenz van 69,7 en er wordt gesproken over een inzidenz van 20.
En dan is het afwachten voor iedereen welke regels er worden opgesteld en ook voor alle buitenlanders (incl. de dames)
de duisburg spesjalist
25 mei 2021, 18:21
Het is zeer afhankelijk van Kreis, Stadt hoe dat gaat uitpakken en uiteraard het bundesland NRW.
Köln is nu bij een inzidenz van 69,7 en er wordt gesproken over een inzidenz van 20.
En dan is het afwachten voor iedereen welke regels er worden opgesteld en ook voor alle buitenlanders (incl. de dames)
keulen is dus aardig op weg als de daling door zet verwacht ik half juli alle clubs IN NRW open ook verwacht ik dat je gevaccineerd moet zijn of een negatieve corona test moet kunnen laten zien maar dat zijn speculaties van mijn kant :rolleyes: na regen komt altijd zonnen schijn :cool:
schoolmeester
25 mei 2021, 18:48
Dat is toch altijd al geweest in de seksclubs: erop of eronder......
de duisburg spesjalist
25 mei 2021, 18:54
ergens half juli is big30 op deze locatie :rolleyes:
https://images2.imgbox.com/55/94/GS5tVjUT_o.jpg
schoolmeester
25 mei 2021, 19:00
Is de tuin van Happy.
ook samya hoopt half juni te openen maar ik denk dat salome en prime gelijk krijgen ;)Samen met het resultaat van W2 na wat rondbellen is dat al een mooi lijstje waarmee we aan de slag kunnen, voeg daar nog Venus, Aca G,.. aan toe. Midden juli klinkt prima. Vorig jaar regende het ook onheilsprofeten dat het er zeer slecht uitzag voor Duitsland en dat de regels onwerkzaam en zwaar gingen zijn (geen alcohol, meiden verplicht lingerie veranderen na elke klant, ontsmet en met hermetisch masker de kamer op,..) klopte natuurlijk allemaal niets van...
Terug afspraak in LR op de eerste dag van de heropening zoals vorig jaar Spesjalist, dan kan Amira ook terugkeren naar haar stal?
mechelen
26 mei 2021, 00:06
meiden verplicht lingerie veranderen na elke klant
Daarom verkies ik die clubs waar meiden geen lingerie hoeven te dragen. :tongue:
Herr Fick
26 mei 2021, 06:24
Half juli zou prima zijn, inderdaad. Einde juni ben ik twee maal gevaccineerd inclusief incubatietijd van 10 dagen:)
vanKees
26 mei 2021, 10:16
Terug afspraak in LR op de eerste dag van de heropening zoals vorig jaar Spesjalist, dan kan Amira ook terugkeren naar haar stal? ��
Das hoffe ich auch! // Ek hoop ook so!
vanKees
Willem2
26 mei 2021, 10:40
Acapulco Gold gaat gewoon open en uiteraard Venus in Hamminkeln ook. Daarnaast ook alle RTC clubs van de blinde in de Ruhrpott alsmede Luder Lounge.
Maar bij enkele clubs zijn misschien nog wel wat rimpels glad te strijken voordat ze open kunnen.
Daarnaast kan er een probleem komen met de regels indien alle vrouwen zich twee keer moeten aanmelden (plaats en gezondheidsdienst)
Dat aanmeld probleem lijkt me dan meer in de uitvoering te gaan zitten, oftewel zijn die behörde voldoende voorbereid. Voor het overgrote deel van de SC meiden was de hoerenpas ook geen onoverkomelijk probleem.
Acapulco Gold gaat gewoon open en uiteraard Venus in Hamminkeln ook. Daarnaast ook alle RTC clubs van de blinde in de Ruhrpott alsmede Luder Lounge.
Maar bij enkele clubs zijn misschien nog wel wat rimpels glad te strijken voordat ze open kunnen.
Daarnaast kan er een probleem komen met de regels indien alle vrouwen zich twee keer moeten aanmelden (plaats en gezondheidsdienst)
Maandag kunnen we weer massaal naar onze schatjes in DUITSLAND.
Willem2
26 mei 2021, 13:16
Maandag kunnen we weer massaal naar onze schatjes in DUITSLAND.
Hmmm niet naar de saunaclubs alhoewel de inzidenz in o.a. Wesel, Borken, Essen, Kleve, Coesfeld, Viersen ver onder de 50 is. De inzidenz in NRW is nu 51,6. https://www.giscloud.nrw.de/corona-dashboard.html
Gaat wel snel in NRW, nog geen week geleden zaten ze rond inzidenz 75. Aan dit tempo ligt 20 binnen de kortste keren in het bereik. Viersen zit nu al aan 39,1. Sommige dames zullen ook al een rimpel weg te schminken hebben vooraleer de Clubs open gaan. En van (hun) regels hebben ze al eens vaker last. Dat komt allemaal wel goed!
de duisburg spesjalist
26 mei 2021, 16:14
Gaat wel snel in NRW, nog geen week geleden zaten ze rond inzidenz 75. Aan dit tempo ligt 20 binnen de kortste keren in het bereik. Viersen zit nu al aan 39,1. Sommige dames zullen ook al een rimpel weg te schminken hebben vooraleer de Clubs open gaan. En van (hun) regels hebben ze al eens vaker last. Dat komt allemaal wel goed!
gaat goed komen half juli zijn met een klein beetje geluk alle sauna clubs open in NRW en het kan nog eerder als sixsens de duitse mannen weert die brengen het corona vierus van NL naar Duitsland :biggrin: badslippers kom er maar in :rolleyes:
schoolmeester
26 mei 2021, 16:16
Ah, ik hoef mijn leesbril niet op te zetten......
WANDELAAR5
26 mei 2021, 17:05
@Mod, volgens mij mag het laatste deel van deze discussie naar het topic over saunaclubs die open gaan.
peter696969
26 mei 2021, 17:42
Ik begrijp van deze discussie op tweakers ( https://tweakers.net/nieuws/182056/ministerie-europees-coronapaspoort-deelt-meer-medische-data-dan-nederland-wilde.html ) dat er geen direct uitleesbare persoonsgegevens lijken te worden opgeslagen.
Lijken.... dat is dus het punt. Het is niet de eerste keer dat de overheid meer data opslaat en bewaart dan toegestaan is en men vertelt. Bij de woorden overheden en data gaan bij mij direct alarmbellen af.
Pelagos
26 mei 2021, 18:01
Ah, ik hoef mijn leesbril niet op te zetten......
Je hoeft niet altijd alles te lezen;). En hier in Duitsland, heeft de WDR net gemeld:
35210
https://www.land.nrw/de/pressemitteilung/mit-neuen-regelungen-der-coronaschutzverordnung-zeigt-die-landesregierung-klare
Firehawk
26 mei 2021, 19:04
Lees ik het goed dat ze dan pas 1 september open mogen?
Pelagos
26 mei 2021, 19:18
In de districten en onafhankelijke steden met een incidentie van minder dan 35 op 7 dagen zullen de bordelen onder bepaalde voorwaarden vanaf 28 mei 2021 opnieuw mogen worden geopend. Dit is momenteel het geval in Münster, bijvoorbeeld.
Hier is een exacte beeld:
https://www.lzg.nrw.de/covid19/covid19_mags.html?RegionCases7DaysRelative
Let wel, we hebben het hier alleen over NRW!
Willem2
26 mei 2021, 19:48
In de districten en onafhankelijke steden met een incidentie van minder dan 35 op 7 dagen zullen de bordelen onder bepaalde voorwaarden vanaf 28 mei 2021 opnieuw mogen worden geopend. Dit is momenteel het geval in Münster, bijvoorbeeld.
Hier is een exacte beeld:
https://www.lzg.nrw.de/covid19/covid19_mags.html?RegionCases7DaysRelative
Let wel, we hebben het hier alleen over NRW!
Dat zou dan ook in Kreis Wesel het geval zijn ...
https://www.giscloud.nrw.de/corona-dashboard.html
daar is een Inzidenz van 32,2.
Ik ga nog een keer navragen want volgens mij moet eerst heel NRW onder 35 zijn....
https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4
Willem2
26 mei 2021, 20:09
Ik heb net met Venus en Diamond gesproken ze gaan morgen aan het werk en vragen na onder welke voorwaarden ze open mogen.
Venus wil buiten een testtentopbouwen zodat een ieder voordat ze naar binnengaan kan worden getest.
Pelagos
26 mei 2021, 20:09
Dat zou dan ook in Kreis Wesel het geval zijn ...
https://www.giscloud.nrw.de/corona-dashboard.html
daar is een Inzidenz van 32,2.
Ik ga nog een keer navragen want volgens mij moet eerst heel NRW onder 35 zijn....
Citaat:
"Die Landesregierung [NRW] teilt mit:
Die nordrhein-westfälische Landesregierung aktualisiert zu Freitag, 28. Mai 2021, die Coronaschutzverordnung. ...
Die neue Stufe 1 gilt für Kreise und kreisfreie Städte mit Inzidenzwerten von 35 oder weniger. ...
Stufe 1
Inzidenz ≤ 35:
Freibäder ohne Test
Bordelle usw. mit Test
Clubs und Diskotheken mit Außenbereichen bis zu 100 Personen mit Test
ab 01.09.: wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35:
Clubs und Diskotheken auch Innenbereich und ohne Personenbegrenzung mit Test und genehmigtem Konzept"
Badslippers
26 mei 2021, 20:10
mags.nrw/pressemitteilung/mit-neuen-regelungen-der-coronaschutzverordnung-zeigt-die-landesregierung-klare (http://mags.nrw/pressemitteilung/mit-neuen-regelungen-der-coronaschutzverordnung-zeigt-die-landesregierung-klare)
Folgende drei Stufen sieht die Corona-Schutzverordnung ab 28. Mai 2021 vor:
Stufe 1
Inzidenz ≤ 35
Stufe 2
Inzidenz 50-35,1
Stufe 3
Inzidenz 100-50,1
Kontaktbeschränkungen
Treffen im öffentlichen Raum sind ohne Begrenzung erlaubt für Angehörige aus fünf Haushalten;
außerdem für 100 Personen mit Test aus beliebigen Haushalten
Treffen im öffentlichen Raum sind ohne Begrenzung erlaubt für Angehörige aus drei Haushalten;
außerdem für zehn Personen mit Test aus beliebigen Haushalten
Treffen im öffentlichen Raum sind ohne Begrenzung erlaubt für Angehörige aus zwei Haushalten
Außerschulische Bildung
ohne Maske am festen Sitzplatz
wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35: auch innen ohne Test
Präsenzunterricht mit Test ohne Mindestabstände bei festen Sitzplätzen mit Sitzplan
Musikunterricht mit Gesang/Blasinstrumenten innen mit 10 Personen mit Test
Präsenzunterricht ohne Begrenzung nach Personen oder Inhalten, innen mit Test
Musikunterricht mit Gesang/Blasinstrumenten innen mit 5 Personen
Kinder-/ Jugendarbeit
Gruppenangebote innen 30, außen 50 junge Menschen ohne Altersbegrenzung ohne Test
Gruppenangebote
innen 20, außen 30 junge Menschen ohne Altersbegrenzung mit Test
auch innen ohne Maske
Gruppenangebote
innen 10, außen 20 junge Menschen ohne Altersbegrenzung mit Test
Ferienangebote und Ferienreisen mit Test
Kultur
Veranstaltungen außen und innen, Theater, Oper, Kinos mit bis zu 1.000 Personen (Sitzplan) und Test, Sitzordnung nach Schachtbrettmuster
nicht-berufsmäßiger Probenbetrieb innen mit 30 bzw. 50 Personen, mit Test, mit Gesang / Blasinstrumenten
ab 01.09.: Musikfestivals mit bis zu 1.000 Zuschauern mit Test und genehmigtem Konzept
Konzerte innen, Theater, Oper, Kinos mit bis zu 500 Personen (Sitzplan) und Test, Sitzordnung nach Schachtbrettmuster
nicht-berufsmäßiger Probenbetrieb innen mit 20 Personen, Test, mit Gesang/Blasinstrumenten
Museen usw. ohne Termin
Veranstaltungen außen mit bis zu 500 Personen (Sitzplan) und Test, Sitzordnung nach Schachtbrettmuster
Konzerte innen,
Theater, Oper, Kinos mit bis zu 250 Personen (Sitzplan) und Test, Sitzordnung nach Schachtbrettmuster
nicht-berufsmäßiger Probenbetrieb außen ohne Personenbegrenzung, innen mit 20 Personen, Test, ohne Gesang / Blasinstrumente
Sport
Außen und innen Kontaktsport mit bis zu 100 Personen mit Test
Außen über 1.000 Zuschauer, max. 33 Prozent der Kapazität, innen bis zu 1.000 Zuschauer mit Test, max. 33 Prozent der Kapazität, jeweils mit Sitzplan, Sitzordnung nach Schachtbrettmuster
wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35: Innensport ohne Test
ab 01.09.: Sportfeste ohne Personenbegrenzung mit genehmigtem Konzept mit Test
Außen Kontaktsport mit bis zu 25 Personen, kontaktfreier Sport ohne Personenbegrenzung
Innen (einschl. Fitnessstudios) kontaktfreier Sport ohne Personenbegrenzung, Kontaktsport mit bis zu 12 Personen, jeweils mit Kontaktverfolgung und Test
Außen bis zu 1.000 Zuschauer, max. 33 Prozent der Kapazität, ohne Test, innen bis zu 500 Zuschauer mit Test und Sitzordnung nach Schachbrettmuster jeweils mit Sitzplan
Kontaktfreier Außensport auf und außerhalb von Sportanlagen mit bis zu 25 Personen
Freibäder für Sportausübung (keine Liegewiesen) mit Test
Außen bis zu 500 Zuschauer mit Test, Sitzplan, ohne prozentuale Kapazitätsbegrenzung
Freizeit
Freibäder ohne Test
Bordelle usw. mit Test
Clubs und Diskotheken mit Außenbereichen bis zu 100 Personen mit Test
ab 01.09.: wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35:
Clubs und Diskotheken auch Innenbereich und ohne Personenbegrenzung mit Test und genehmigtem Konzept
Öffnung aller Bäder, Saunen usw. und Indoorspielplätze mit Test und Personenbegrenzung
wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 50: Freizeitparks und Spielbanken mit Test und Personenbegrenzung
wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 50: Ausflugsfahrten mit Schiffen, Kutschen, historischen Eisenbahnen und ähnlichen Einrichtungen mit Test
Öffnung kleinerer Außen-Einrichtungen: Minigolf, Kletterpark, Hochseilgarten mit Test
Freibäder für Sportbetrieb mit Test
Ausflugsfahrten mit Schiffen usw. mit den Außenbereichen und Test
Einzelhandel, der nicht Grundversorgung ist
Wegfall Sonderregel für über 800 qm große Geschäfte
Reduzierung der Kundenbegrenzung auf eine Person pro 10 qm
Wegfall click & meet, ohne Test, Reduzierung der Kundenbegrenzung auf 1 Person pro 20 qm
Messen/Märkte
ab 01.09.: auch Jahr- und Spezialmärkte mit Kirmeselementen ohne Test
Jahr- und Spezialmärkte mit Personenbegrenzung, mit Test auch Kirmeselemente zulässig
Messen und Ausstellungen mit Personenbegrenzung und Hygienekonzept
Tagungen/Kongresse
außen und innen bis zu 1.000 Personen mit Test
außen und innen bis zu 500 Teilnehmer mit Test
---
Private Veranstaltungen (ohne Partys)
außen bis zu 250 Gäste ohne Test, innen bis zu 100 Gäste mit Test
außen bis zu 100,
innen bis zu 50 Gäste mit Test
---
Partys
außen bis zu 100, innen bis zu 50 Gäste jeweils mit Test ohne Abstand
---
---
Große Festveranstaltungen
ab 01.09.: Volksfeste, Schützenfeste, Stadtfeste usw. bis zu 1.000 Besucher mit genehmigtem Konzept; wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35: ohne Besucherbegrenzung
---
---
Gastronomie
wenn Landesinzidenz ebenfalls ≤ 35: auch Innengastronomie ohne Test
Außengastronomie ohne Test
Öffnung von Innengastronomie mit Test und Platzpflicht
Öffnung von Kantinen (für Betriebsangehörige ohne Test)
Öffnung Außengastronomie mit Test und Platzpflicht
Wegfall Umkreis-Verzehrverbot
Beherbergung/
Tourismus
Busreisen ohne Kapazitätsbegrenzung, wenn alle Teilnehmer aus Regionen mit Inzidenz ≤ 35 kommen
volle gastronomische Versorgung für private Gäste
„Autarke“ Übernachtungen (Ferienwohnungen, Camping, Wohnmobile) mit Test
Öffnung von Hotels ohne Kapazitätsbegrenzung auch für private Übernachtungen mit Frühstück, aber ohne weitere Innengastronomie; mit Test
Busreisen mit Test und Kapazitätsbegrenzung (60 Prozent), falls nicht ausschließlich Geimpfte/Genesene teilnehmen oder alle Atemschutzmasken tragen
Lees ik het goed dat ze dan pas 1 september open mogen?
Dat zijn nachtclubs. Bordelle zijn de sexclubs.
Dat klopt
Anyway,ik ga geen voorspellingen meer doen ivm sluitingen,anders gaan er weer insinueren dat ik een dubbele agenda heb
Hoewel me dat eigenlijk niet kan deren,er zijn nu eenmaal veel domme mensen ,die men best onder begeleiding laat stemmen bij verkiezingen in hun land
Als het 35 (landes)inzidenz is i.p.v. 20, dan zal dat in de loop van volgende maand al zo goed als zeker bereikt zijn. Mooi dat er met tests zal gewerkt worden en wellicht van zodra beschikbaar het Europees vaccinatiepaspoort, is toch veilig geregeld op die manier. Net zoals in Oostenrijk dus, een voorbeeld voor anderen.
Dat er asap een Europees vaccinatiepaspoort moet komen,beaam ik
In deze akkoord met Player
Mooi dat er met tests zal gewerkt worden en wellicht van zodra beschikbaar het Europees vaccinatiepaspoort.
Dat valt nog te bezien hoe mooi dat dit is. Dat paspoort is er voorlopig nog niet en telkens minimaal 24 uur uur vantevoren een test doen à 90-120 euro zal ook niet iedereen blij mee zijn. Tenzij je gebruik kunt maken als niet-Duitser van de gratis chain test mogelijkheden.
Mondkapjes blijven overigens ook in Duitsland binnen de gastronomie verplicht, dus zal dat net als in Oostenrijk ook wel het geval zijn in de clubs.
Maar het is in ieder geval een begin op weg naar een plezante zomer!
stimpy3
26 mei 2021, 21:09
Dat zijn nachtclubs. Bordelle zijn de sexclubs.
Ja, als ik het zo lees gaat het per 1 september om discotheken/clubs waarbij je veel dichter dan 1.5m op elkaar staat. In zo'n beetje iedere FKK/saunaclub houden beren onderling vaak wel de nodige afstand (geen 1.5m, maar toch al snel 0.75-1m). Neemt niet weg dat je wel iets van een vaccinatiepaspoort wilt hebben, want om iedere keer als je gaat clubben eerst 100 euro te mogen schuiven voor een PCR-test is natuurlijk ook waanzin.
Haradamannetje
26 mei 2021, 21:42
Ja, als ik het zo lees gaat het per 1 september om discotheken/clubs waarbij je veel dichter dan 1.5m op elkaar staat. In zo'n beetje iedere FKK/saunaclub houden beren onderling vaak wel de nodige afstand (geen 1.5m, maar toch al snel 0.75-1m). Neemt niet weg dat je wel iets van een vaccinatiepaspoort wilt hebben, want om iedere keer als je gaat clubben eerst 100 euro te mogen schuiven voor een PCR-test is natuurlijk ook waanzin.
Dat is al niet meer nodig, je kan je nu in NL GRATIS laten testen om de grens over te kunnen gaan.
Badslippers
26 mei 2021, 22:03
Dat is al niet meer nodig, je kan je nu in NL GRATIS laten testen om de grens over te kunnen gaan.
Waar? En wat voor test is dat, een sneltest of een PCR test?
Zeg ik iets heel geks dat al het bovenstaande alleen van toepassing is op mensen die niet uit een hoog risico gebied komen? Met andere woorden: stel 1 juni gaan er clubs open, maar NL is nog steeds hoog risico, dan is het dus je bezoek aan Dld aanmelden, voor dat je de grens over gaat al testen ( of een bewijs van vaccinatie, waar ook weer voorwaarden aan vast zitten ) . Lijkt me verstandig dat men even checkt of de test die je toegang aan Dld verschaft ook geldig is aan de deur van de club.
Want als er één ding zeker is, is dat er gecontroleerd gaat worden bij de SC’s en de boetes niet mals zullen zijn.
Ik heb even op de link geklikt naar de website van NRW waar alles voorwaarden voor heropening op staan maar vind nergens dat gevaccineerd zijn je ontslaat van een test.
mentholbear
27 mei 2021, 01:30
Kon qua restaurantvoorzieningen goed tippen aan PSR.
Nadeel van Magnum vond ik wel dat je naast de disco bar zit te eten. Wat een herrie komt daar 's avond vandaan...
Verder vind ik het erg jammer dat ze de penthouse verdieping hebben afgesloten. Ik vond het daar heerlijk rustig vertoeven. Kon daar prima m'n Mentholtruuk doen en zo een hotel te besparen :biggrin:
Het zou wel jammer zijn als een club als BN verdwijnt. Het was allemaal wat primitiever. Er was dan telkens ook een beer aanwezig die met de bus kwam tot op respectabele afstand en dan de laatste kilometers aflegde met zijn vouwfiets. Ik zie zo iemand niet snel naar GT of SS komen.
Primitiever? Ze hadden een heuze massage stoel en verse jus die tot in de jacuzzi toe werd gebracht ;)
Maar inderdaad jammer als er amper clubs meer over blijven voor de budgetberen.
@ Herr Fick, ik begrijp ergens wat je bedoelt. Voor mij hoeft het zeker niet altijd luxe en weelde te zijn. Als de sfeer er maar is.
Je schreef dat je een budgetbeer was? Ben je al eens in Acapulco Gold in Ratingen geweest? Dat is pas de absolute nummer 1 onder de budgetclubs, veel forumleden zullen dat wel beamen.
Penelope vond ik ook een aangename budget club. Hopelijk dat die het ook overleefd.
Dat lijkt me voor ieder anders. Een dame kan 200 euro per uur waard zijn, maar niet iedereen kan dat telkens neertellen. Dan kan je afwegen of 1x per maand bij die dame langs of bijvoorbeeld 2x een uurtje of 4x een half uurtje bij een ander (afgezien van entree en reis kosten).
You only live twice, je gaat ze niet meenemen. Wissel al eens andere SC’s er tussendoor want anders geraak je uitgekeken op je favoriete Clubs. Zoniet zal er gewenning optreden met de beschreven nostalgie dat het vroeger allemaal beter was.
Wat nationaliteiten etc betreft, heb al heel wat goeie Rumbuls tegengekomen maar evengoed van andere nationaliteiten. Dat is dus geen kwaliteitslabel en uiteindelijk persoonlijke voorkeur.
Ik zou het vooral doen, zodat je uit kunt vogelen bij welke clubs je je prettig voelt. Tijdens m'n SC sabbatical heb ik een hele hoop clubs gezien. Kwam toen een beetje achter dat ik me prettig voelde bij Happy, Villa en Heaven. Iemand grapte dat ik op een gegeven ogenblik dat dit m'n Bermuda driehoek was geworden :roll3:
Wat mij betreft niks mis mee, maar als je andere clubs niet hebt gezien, weet je niet of je favoriete club wel het prettigst is of dat het elders nog beter kan zijn. Voor mezelf waren die 3 clubs voldoende om beetje afwisseling te hebben en me er toch prettig te voelen.
Het is ook gewoon gaaf om ver van huis op avontuur te gaan in het onbekende.
Ik voel me niet zozeer een roofdier die ver weg de bloemetjes buiten zet. Ik vind het leuk om het es gezien te hebben. Zo vond ik het leuk Sharks es gezien te hebben, maar vond ik World en Oase prettiger. Hetzelfde geldt voor Wellcum die ik veel prettiger vind dan GT Wenen waar sommigen laaiend over waren toen ik naar Oostenrijk ging. Ik merk dat ik de drukke clubs als Sharks en GT Wenen vaak velen enthousiast zijn door de party sfeer, ik meer genoot van sommige andere clubs.
Ik onthoud dan de fijne clubs om ze onderweg naar een nieuwe bestemming aan te doen. Zoals ik met PSR deed als laatste relax dag na een verre road trip.
Nee, door een andere huurder.
Ik zal eens bellen voor je in hoeverre alle plannen die er waren in September ook daadwerkelijk zijn of worden uitgevoerd.
Ben benieuwd. Ik hoop dat ze er een uitgebreide SC van maken met een lekker buffet. Het voelde voor mij beetje aan als een RTC, zo zonder vreten.
Doch moet toegeven, dat hun soeppannetje destijds m'n redding was na een dag amper wat gegeten te hebben. Alle clubs daarvoor bleken helemaal geen warm eten te hebben (wat droge koek en snoepjes lagen er), dus ik was laat in de nacht zooo blij met hun vermicelli soep en droog brood :redface:
Daarom verkies ik die clubs waar meiden geen lingerie hoeven te dragen. :tongue:
Hangt wat mij betreft ook van de dames af...
Dat aanmeld probleem lijkt me dan meer in de uitvoering te gaan zitten, oftewel zijn die behörde voldoende voorbereid. Voor het overgrote deel van de SC meiden was de hoerenpas ook geen onoverkomelijk probleem.
Inderdaad geen onoverkomelijke drempel (hoewel sommigen angst hebben voor de vaccinaties), maar het kan voor behoorlijk wat vertraging zorgen. Net als met die hoeren pas. Dames die er last minute pas achter aangingen, er onwijze wachtrijen bleken te zijn en ze soms weken en zelfs maanden moesten wachten. Dat kan behoorlijk invloed hebben op de line up.
vind nergens dat gevaccineerd zijn je ontslaat van een test.
Hoor ook niks over registratie.
Diengo
14 oktober 2021, 12:27
Hallo allemaal,
Ik zoek een partytreff club, in iedergeval met een all-in prijs met vaste kamers en gedeeltelijk open ruimte sex. Wie kan mij aanraden?
Wentelt Eefje
14 oktober 2021, 18:42
Een tijdmachine is de beste optie! Terug in de tijd naar toen dat nog mocht
stimpy3
14 oktober 2021, 19:22
Partytreffs zijn inderdaad allemaal gesloten, niet?
Willem2
14 oktober 2021, 19:56
Partytreffs zijn inderdaad allemaal gesloten, niet?
Of het zijn saunaclubs geworden ...
maar velen zijn dicht.
Diengo
14 oktober 2021, 23:07
Naar mijn weten heb je er een in nottuln. Verder geen ervaring mee. Iemand anders wel?
WANDELAAR5
14 oktober 2021, 23:08
Hallo allemaal,
Ik zoek een partytreff club, in iedergeval met een all-in prijs met vaste kamers en gedeeltelijk open ruimte sex. Wie kan mij aanraden?
Dat mag niet meer. Je kunt nog wel naar een gang bang party in NL of België van bijvoorbeeld Ramontiek of Eroxx in Balen. Daar hoef je niets bij te betalen en is de sex openbaar. Natuurlijk wel veel mannen per dame en op je beurt wachten.
Ties85
18 oktober 2021, 16:57
Op de prijsverhogingen zijn ze inmiddels daar ook wel (al dan niet tijdelijk) terug gekomen je kunt het ook te gek maken, en de prijs/kwaliteit moet in verhouding blijven.'
En of het er wat mee te maken heeft ik weet het niet maar sinds hij de prijzen weer naar normaal niveau heeft terug gebracht lijkt het ook weer wat drukker te worden daar.