PDA

Volledige versie bekijken : Geen zin in de meubelboulevard.

noglangnietuitgewandeld
29 mei 2021, 17:35
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1913844711/dochter-zet-ontvoering-in-scene-om-onder-bezoek-aan-meubelboulevard-uit-te-komen

Het had bij ons kunnen zijn in een grijs verleden. Mevrouw Uitgewandeld met een soppend kruis bij de gedachte aan nieuwe meubeltjes. Nlnu vrezend voor het banksaldo achter het stuur. En die twee meiden balend en kibbelend op de achterbank. Van mij hadden ze deze stunt best uit mogen halen. Goed gedaan meiske, chapeau!

Jan_Wandelaar
29 mei 2021, 20:22
Tssss, kinderen tegen hun zin ergens mee naartoe slepen. Sluit ze gewoon op in de kelder totdat je terug bent. Dan hebben anderen er ook geen last van.

Mooi was die tijd dat kinderen nog niks te willen hadden, en je ze een klap voor hun kanis kon verkopen als ze daar anders over dachten.

J.W.

schoolmeester
29 mei 2021, 22:32
Ze moeten jou een klap voor je kanis geven !
En daarna opsluiten in de kelder voor een paar weken met alleen water.

mentholbear
30 mei 2021, 13:25
Die ouders zijn niet met hun tijd mee...

Gewoon die kids met hun tablet of smartphone thuis laten met een zak boterham en een pot pindakaas ;)

Kunnen ze bij Nintendo anders niet bij woon boulevard speciale Pokemons loslaten? Probleem is dan waarschijnlijk dat er ook zo een engerd als Joker daar rond hangt :baeh:

Poppalarge
1 juni 2021, 01:05
…Kunnen ze bij Nintendo anders niet bij woon boulevard speciale Pokemons loslaten?

Pokemon Go is ontwikkeld door en eigendom van Niantic, Nintendo heeft alleen hun naam erop geplakt vanwege licentie doeleinden en verdienen maar een fractie van wat Niantic er uiteindelijk aan overhoudt…

Daar hadden ze zich dus even op verkeken…

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

mentholbear
1 juni 2021, 01:50
Oh okay, ben niet zo kenner op dat gebied. Maar tja, ik zit ook niet met een Atari op t ijsberenforum ;)

Poppalarge
1 juni 2021, 03:07
Net als bij de meeste clubs zijn de echte grootverdieners niet per definitie de uitbaters / managers van een club.

Maar tja, ik zit ook niet met een Atari op t ijsberenforum ;)

De veiligste manier van ijsberenforum surfen is sowieso op een Atari ST(D)…

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]