Herr Fick
2 juni 2021, 19:31
Wat zijn wij Vlamingen toch een bende melkers (Vlaams voor nooit tevreden).
Maanden zijn we aan het janken omdat we in onze bubbel moeten blijven.
Maanden zijn we aan het janken achter een vaccin.
Maanden zijn er ook al aan het janken omdat ze geen vaccin willen.
Nu is er een vaccin, de coronacijfers evolueren gunstig en ...
...nu janken we weer omdat we op de dag van onze tweede spuit met vakantie willen. Liever ongevaccineerd naar het buitenland met risico op corona dan gewoon een weekje zee of Ardennen en onze tweede spuit af te wachten. Nochtans zou het lokale toerisme er wel bij varen.
Om dan nog maar te zwijgen van die gore cafébazen (die nog altijd een uitkering op mijn kosten ontvangen) die nu weer janken omdat ze niet genoeg volk kunnen ontvangen tijdens het voetbal. Een maand geleden lieten ze hun broek nog zakken (Vlaams voor zich prostitueren) om gewoon hun terrassen te kunnen openen.
Voilà, mijn gal is gespuwd.:mad:
Maanden zijn we aan het janken omdat we in onze bubbel moeten blijven.
Maanden zijn we aan het janken achter een vaccin.
Maanden zijn er ook al aan het janken omdat ze geen vaccin willen.
Nu is er een vaccin, de coronacijfers evolueren gunstig en ...
...nu janken we weer omdat we op de dag van onze tweede spuit met vakantie willen. Liever ongevaccineerd naar het buitenland met risico op corona dan gewoon een weekje zee of Ardennen en onze tweede spuit af te wachten. Nochtans zou het lokale toerisme er wel bij varen.
Om dan nog maar te zwijgen van die gore cafébazen (die nog altijd een uitkering op mijn kosten ontvangen) die nu weer janken omdat ze niet genoeg volk kunnen ontvangen tijdens het voetbal. Een maand geleden lieten ze hun broek nog zakken (Vlaams voor zich prostitueren) om gewoon hun terrassen te kunnen openen.
Voilà, mijn gal is gespuwd.:mad: