Volledige versie bekijken : Hookers.nl trekt de stekker eruit
Servertje er bij Willem, Hookers gooit de handdoek.
https://tweakers.net/nieuws/183780/hookers-forum-over-sekswerkers-stopt-omdat-het-niet-wil-voldoen-aan-avg.html
Hopelijk beginnen de betweterige achterbakse Dld en SC mods van Hookers voor zichzelf en komen ze hier de boel niet verstieren.
Jack42
29 juni 2021, 16:57
Ik kreeg zojuist een e-mail van hookers.nl dat ze op 8 juli
alle berichten en gebruikers verwijderen en er alleen nog maar
linkjes naar sexsites van Midhold zichtbaar zijn.
JonnyFontane
29 juni 2021, 17:00
Mailtje ook gehad.....
Dacht dat ik allang geen lid meer was
JonnyFontane
29 juni 2021, 17:02
Dat hoop ik ook niet....
Shakir
29 juni 2021, 17:16
Anti-prostitutiesentiment onder het mom van de AVG. Weer een vrijheid minder...
Shakir
29 juni 2021, 17:20
Anti-prostitutiesentiment onder het mom van de AVG. Weer een vrijheid minder...
Ik vraag me af wat er over 20 jaar nog mag in deze maatschappij?
Geen gemis was toch al een waardeloze forum geworden.
broodpoot
29 juni 2021, 19:05
Ik hoop dat er daar nog wat leden zitten met verstand van Corona, die kunnen we hier nog wel gebruiken lijkt me.
stimpy3
29 juni 2021, 19:15
Wat pret zegt. YBF is sowieso veel leuker, d'r valt meer te beleven in clubs en de recensies op hookers (voorzover die al ooit betrouwbaar waren) waren flink gecastreerd met de AVG-vrees van de hookers-moderatoren. Plus natuurlijk alle gedoe met midhold die recensies die al te waarheidsgetrouw waren achter de gordijnen zetten, want er was alleen plek voor mddelmatig positieve verhalen. Middelmatig positief, want het mocht natuurlijk niet al te positief zijn voor de prostitutie.
(hookers had ook een duitsland-sectie met pagina's voor de verschillende clubs, maar dat leefde daar lang niet zo als heir..)
Shakir
29 juni 2021, 19:53
Hookers was een heel algemeen en puur informatief forum waar in mindere mate plaats was voor zeveren met gelijkgestemden.
Toch kijk ik met veel nostalgie terug en het is ook via Hookers dat ik de saunaclubs leerde kennnen, onder andere door KanariePiet die op een gegeven moment de site plat legde met zijn veelvuldige recensies en neukjaaroverzichten. Dank zij hem ben ik ook maar eens een kijkje gaan nemen in het verre Duitsland.
Ik heb nog tot 8 juli de tijd om mijn oude recensies uit mijn beginperiode (2015-2016) te saven, lang voor ik op YBF en RB kwam.
Eerste keer Sixsens, Yin Yang, Samya, Mondial, GoldenTime, Parksauna Residenz, Babylon, Living Room, H7, ...
THOSE WERE THE DAYS!
Lesyeux
29 juni 2021, 20:03
Ik heb nog tot 8 juli de tijd om mijn oude recensies uit mijn beginperiode (2015-2016) te saven...
Hmmm.... heb daar inderdaad nog wel wat goede herinneringen opgeslagen... Kun je makkelijk je eigen "archief" veilig stellen? Tips welkom (mag ook via pm).
Shakir
29 juni 2021, 20:09
Hmmm.... heb daar inderdaad nog wel wat goede herinneringen opgeslagen... Kun je makkelijk je eigen "archief" veilig stellen? Tips welkom (mag ook via pm).
Ik gebruik gewoon een Word-document om alles in te saven. Ik vrees dat ze de pofielen ook wissen.
marcelasnl
29 juni 2021, 20:14
Stukje historie dat weg gaat.
Laatste jaren was het niets meer.
Toen ik in 2008 in duitsland begon te wandelen was ik zeer actief op hookers en elk bezoekje beschreef ik in detail op hookers. Tot opeens ruzies en afgunst ontstond tussen wandelaars in dezelfde rosse buurten, haantjesgedrag.
Toppunt was dat ik een slechte bezoekje in de rosse buurt van Duisburg had en dit in alle eerlijkheid beschreef. Binnen een uur verwijderd, want de mod van het duisburg-gedeelte had daar zo zijn eigen handeltjes en negatieve recensies
mochten niet, ook al was het de waarheid. Overdreven neprecensies bleven wel staan. Was toen helemaal klaar met hookers
schoolmeester
29 juni 2021, 20:17
Hookers heb ik altijd al een waardeloos forum gevonden, dus ik zal het niet missen.
Jack42
29 juni 2021, 20:44
Geen gemis was toch al een waardeloze forum geworden.
Dat klopt.
Ik keek ook nog maar twee a drie keer per jaar op de site.
Eddy_V
29 juni 2021, 21:03
Bijzonder dat Hookers aan haar eigen verplichte winkelnering ten gronde gaat…
reviews moesten persé met een link naar hun advertentie site kinky onder het mom van AVG :biggrin:
Volgens de uitbater is het grootste probleem dat geplaatste reviews met een link naar een advertentie van een sekswerker volgens de AP niet voldoen aan de AVG. Volgens de uitleg van de toezichthouder wordt er in de reviews informatie gegeven die niet in de advertentie staat en waarvoor de sekswerker geen expliciete toestemming heeft gegeven.
Ps dit had ook onder het topic over stekker eruit trekken kunnen staan, blijken twee topics over hetzelfde te gaan
Mistralwind
29 juni 2021, 22:19
Ik voel me meer op mijn gemak bij het ijsberenforum,maar leuker wordt het er allemaal niet op met al die regeltjes en wetjes...:frown:
stimpy3
29 juni 2021, 22:38
Ik snap dat hele AVG-verhaal niet zo. Als je 'reviews van klanten van dvp's' niet accepteert omdat die privacygevoelige informatie bevatten, dan kunnen google reviews, de beoordelingen op werkspot, ebay.com ook wel ophouden. Want die ratings zijn net zo goed 'privacygevoelig' . Dus ik vraag me af of de hookers-modjes puisterige autistische kneuzen waren die te lang naar een jurist hebben geluisterd (en van juristen mag je niks, ook niet met een dvp gaan kameren, want stel je voor dat ze zich halverwege bedenkt, dan heb je een probleem). Of dat ze gewoon sowieso geen trek meer hadden in die reviews; kinky.nl is goed zat, en dat is hun inkomstenbron.
Het trok op geen kloten meer,er was er zelfs ene overgegaan naar het miniforum
Ze durvden niets meer,los van de Corona mocht er geen verslag geschreven worden zonder censuur,deed me soms dus aan dit ijsberenforum denken,mar bij Hookers gaven ze de schrijvers telkens dezelfde opmerking,;geen gevens over nationaliteit,nr van ramen etc,,kortom ze durvden niets meer,terwijl andere foa gewoon verslagen lieten verschijnen,Nederlands,Franstalige en Duitse
Eerlijk gezegd bleek Hookers ooit een degelijk forum,sterker nog het grootste destijds en het eerste dat ik leerde kennen
maar de laatste jaren werd het onnodige brol
pietpotent44
30 juni 2021, 05:38
https://www.youtube.com/watch?v=P8-qR0vy1_4
Herr Fick
30 juni 2021, 07:12
Ik kende vroeger alleen Babylon en een aantal clubs in en rond Keulen. Via Hookers heb ik eerst Ying-Yang en dan GT leren kennen. Het forum had dus wel zijn waarde, vind ik. Inderdaad jammer dat je meteen een ban kreeg als je een paar keer na mekaar negatief over een club schreef.
Er werd wel veel gepost over P-6 wereldwijd. In het buitenland hadden ze waarschijnlijk geen sponsorlinks en dus bleven de posts ongecensureerd.
Ook is de informatie over het Schipperskwartier op Hookers een stuk uitgebreider dan hier. Als je af en toe een avondje Antwerpen doet, ga je dat deel wel missen.
Shakir
30 juni 2021, 09:58
Het trok op geen kloten meer,er was er zelfs ene overgegaan naar het miniforum
Er zijn er wel meer die hun overstap maakten van Hookers naar dat miniforumpje, maar daar blijven ze niet lang. (Hoe zou dat komen?)
Zo nu en dan bezoek ik nog eens de ramen, maar wel pas na het lezen van een goede review. Helaas verschijnen en nu weinig tot geen raamreviews meer. Voor de Aarschotstraat kunnen we terecht bij Youppie, maar Antwerpen en vooral Gent zijn onderbelicht.
Het miniforum kent trouwens recent een nieuwe afsplitsing van afvalligen (een microforum zeg maar) en richt zich vooral op raambuurten, maar ook dat komt niet van de grond.
Jack-de-Wipper
30 juni 2021, 11:29
Wat ik heb gehoord is dat Hookers niet ten onder is gegaan aan die zogenaamde "AVG regeltjes".
Dat is maar een slap excuus om de waarheid achter het ten onder gaan van Hookers te verdoezelen.
Want waarom heeft Hookers dan alleen maar last van die "AVG regeltjes" en andere fora niet?
Het is meer dat Hookers helemaal kapot is gemodereerd door een paar zelfingenomen moderatoren die vooral hun eigen belangen voorop stelden.
Ik las dat als je daar iets schreef dat indruiste tegen de belangen van deze egotrippers, handeltjes die ze hadden in clubs en ramenbuurten en zo, dat je dan onherroepelijk een ban kreeg.
Van sommigen hoor ik dat het er wel Noord-Korea leek.
Als je dan zo een forum in stand probeert te houden is het snel gedaan denk ik dan.
Dat nieuwe micro forum waarover hier wordt gesproken ken ik ook maar schijnt ook weer dezelfde nepperij te zijn met vooral veel commerciële belangen in Nederlandse clubs.
Heb je daar een slechte ervaring en schrijf je erover gooien ze je daar er ook af.
Beter kan je dan op ijsberenforum lid worden.
Hoop wel dat veel oprechte ex hookers leden hier naar toe komen om te schrijven over Antwerpen en Nederlandse raambuurten en zo en dat die lui die op Hookers de boel op zijn kop zetten weg blijven.
Taak is aan de moderatoren hier om daar goed op toe te zien.
Goedemorgenallemaal
30 juni 2021, 11:33
De laatste tijd was Hookers niet veel meer.
Toch ben ik via Hookers hier terecht gekomen dus jullie mogen ze toch wel dankbaar zijn.
Verder keek ik ook later nog op Hookers, met name voor SKW recensies want dat is hier wat onderbelicht. Begrijpelijk in Duistland is meer te halen maar het is wel een verschil van een uur rijden enkele reis, dus twee uur per bezoek. Dan wil je wel eens een SKW-tje pakken.
Picasso 1
30 juni 2021, 12:53
Een forum ontleent voor leden zijn waarde aan twee type behoeften:
1. Informatie
2. Vermaak
Wat betreft "vermaak", de zeldzame keren dat ik al een lange tijd geleden even op Hookers keek, had ik niet het idee dat er sprake was van allerlei leuke interactie tussen leden.
Wat betreft "info", als veel wordt gecensureerd en weg gemodereerd dan lijkt het me niet een bron waar leden goede info voor deze hobby aan kunnen ontlenen.
Blijft dan enkel over de belangen die vanuit commercieel oogpunt door belanghebbende partijen aan wordt gehecht. Als ze die belangen (links naar advertenties) gefrustreerd zien door wetgeving dan valt dat element ook af.
Blijft dus heel erg weinig over waar dat forum zijn bestaansrecht aan kan ontlenen. Dat forum kan mijn inziens dan ook maar beter verdwijnen en nooit meer terug komen.
kempie
30 juni 2021, 13:14
De laatste tijd was Hookers niet veel meer.
Toch ben ik via Hookers hier terecht gekomen dus jullie mogen ze toch wel dankbaar zijn.
Verder keek ik ook later nog op Hookers, met name voor SKW recensies want dat is hier wat onderbelicht. Begrijpelijk in Duistland is meer te halen maar het is wel een verschil van een uur rijden enkele reis, dus twee uur per bezoek. Dan wil je wel eens een SKW-tje pakken.
Hetzelfde hier. Via hookers duitseclubs ontdekt. Verder lang niet zo goed als ijsberen, alleen dames recensies waren handig. Nu allang niet meer want een dame achter de ramen is niet te vergelijken met een sessie in een suanaclub. Dus ik bezoek de ramen niet meer. We kennen hier niet voor niets het begrip raamservice.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jack-de-Wipper
30 juni 2021, 15:27
Zo groot was Hookers.nl trouwens niet eens.
IJsberenforum heeft veel meer leden.
Hookers: 25.877
Ijsberenforum: 33.168
Willem2
30 juni 2021, 15:57
@Jack-de-Wipper
Ook hier is wel eens opgeruimd maar al jaren niet meer ...
Het gaat bij het ijsberenforum niet om het aantal leden ;)
CasualGuy
30 juni 2021, 18:10
Kwam regelmatig op Hookers. Hopelijk blijft ijsberenforum nog een tijdje bestaan.
schoolmeester
30 juni 2021, 19:20
IJsberenforum blijft wel bestaan, de ijsbeer is immers een bedreigde diersoort......
VAZKOR
1 juli 2021, 00:17
Ik had daar eens een recensie gepost over YinYang, 4 of 5 jaar geleden ofzo vanwege een geruild vrijkaartje, 1 van Hookers. Was een heel gedoe geweest, kon niet alles aan elkaar linken omdat elke recensie 1st moest beoordeelt worden. Niets meer geschreven daar.
Dennis
1 juli 2021, 04:30
Ik ken Hookers al heel lang, kwam erop toen vanuit de usenet-nieuwsgroepen de "hoerenconsumentenman" meer richting internet ging (webpagina). Ik heb daar zeker in het begin voordat ik de clubs ontdekte veel aan gehad. Maar toen kon je ook nog echt een recensie schrijven en schreven anderen recensies waar je wat aan had.
Het is mis gegaan toen er van hogerhand werd ingegrepen bij de moderators. De secties Groningen en Leeuwarden kenden vrij relaxte mods, die plots niet meer actief waren. Bleek dat ze waren opgestapt (of aan de kant gezet) omdat er strenger gemodereerd moest worden. Geen geouwehoer meer, ook niet in de daarvoor bestemde rubrieken. Daar is wel kritiek op geweest, wat de nodige bans heeft opgeleverd, al dan niet permanent. Eigenlijk een hele klantonvriendelijke situatie, want de schrijvers van recensies zijn toch de belangrijkste aanleveraars van content en zonder content.... juist, zie wat er op 8 juli gebeurt..
De reden waarom er strenger gemodereerd is gaan worden ken ik niet. Was het een persoonlijke mening van de supermods? Wilde Midhold een site met puur info en geen bijzaken? Speelden zakelijke belangen een rol, want waren misschien clubs (adverteerders) die het "geouwehoer" niet leuk vonden? Er zal een reden zijn.
Jammer dat Hookers stopt, maar als zij geen mogelijkheden zien om binnen de AVG-regels toch nuttige recensies toe te laten, dan heeft de site inderdaad helemaal geen zin en kun je er beter mee stoppen.
wooley
1 juli 2021, 06:28
Jammer, einde van een tijdperk..
Ben zelf begonnen op hookers en heb er destijds veel aan gehad. In de beginjaren was het gedeelte raamprostitutie interessant. Vooral het recensie gedeelte was informatie die handig is, ook al kunnen ervaringen verschillen.
Laatste tijd niet meer zo actief omdat saunaclub ervaring beter op ijsberen staat.
Flipper
1 juli 2021, 09:21
ik denk dat gezien de zeitgeist en feminstes die de jacht geopend hebben op alles wat sex gerelateerd is. Het wellicht niet onverstandig zou zijn eens over een andere format na te denken..
of gewoon hele oude berichten beginnen te deleten. De dames zijn gestopt sommige beren zijn er niet meer, velen niet meer actief .
Dit hoeft geen internet archief te zijn. Dat was nooit het doel, en is ook zeer onverstandig. En niemand leest die onzin nog van 15 jaar geleden.
Shakir
1 juli 2021, 10:23
Je kan zeggen dat het verlies van Hookers niet zo'n groot verlies is voor de meesten onder ons, maar als je leest waarom Hookers uit de lucht is gehaald dan zie ik eerlijk gezegd de toekomst van de hoerenlopersfora niet zo rooskleurig in.
Argumenten als: "Ja, maar dan hosten we de webstite dan maar buiten de EU", ed. houden trouwens geen steek want de AVG heeft betrekking op EU-burgers, ongeacht waar de gevoelige informatie verspreid wordt.
Eddy_V
1 juli 2021, 11:30
Als AVG de werkelijke reden zou zijn dan zou dit voor alle fora, ongeacht het onderwerp, het einde betekenen indien daar recensies op geschreven worden.
De werkelijke reden is verspreid over diverse eerdere reacties al geschreven. Alles bij elkaar heeft het uiteindelijk alleen maar met geld te maken. Kosten/Baten.
Informatief was de site vroeger wel, leuk vond ik het er nooit, altijd gezeur van moderators over vetgedrukte tekst of grappen of zogenaamde onnodige quotes. Tussen 2002 en 2005 schreef ik er regelmatig en toen later nog eens rond 2014-2015 maar dat had slechts één Hollandse reden.. vrijkaartjes :biggrin:
Dalton
1 juli 2021, 13:37
Voor de VULCANSTRASSE waar je alleen onder begeleiding van meneer pastoor naar toe mocht,dat stond toendertijd met grote koppen in het algemein deutse dagblad.
Player
1 juli 2021, 13:43
Hookers.nl nog gebruikt toen ik actief was in het SKW. Handig was de plattegrond met de nrs van de panden en de namen van de DVP's die er de dag- en nachtshift deden. Op die manier wist je snel wanneer er eentje verkaste of nieuw opdook, waar ze te vinden was. Maar verder weinig aan gehad buiten de ramen en dus al vele jaren de site niet meer bezocht. Was dan op de SC's in AT, CZ en DE overgeschakeld en daar richtte hookers.nl zich niet op.
Jack-de-Wipper
4 juli 2021, 18:31
Nou, Hookers trekt dus helemaal de stekker er niet uit.
Ze gaan gewoon onder een andere naam verder.
https://www.girlsreview.nl/
Het is gewoon 1 op 1 dezelfde site als Hookers was alleen dan in een ander jasje.
Echt wel handige move van die Hookers site!
Willem2
4 juli 2021, 19:58
@ JdeWipper
Ik zie dit verband niet 1,2,3 lijkt mij een nieuw forum...
Ik begrijp wel dat Jwipper het verband zit want opzet van het nieuwe forum is zowat hetzelfde als Hookers.
Kennelijk wil dit nieuwe forum het gat opvullen die Hookers heeft achtergelaten. Ze zijn al zwak gestart met de naam. Mij zullen ze er niet op treffen in ieder geval.
Jack-de-Wipper
4 juli 2021, 20:15
Ik begrijp wel dat Jwipper het verband zit want opzet van het nieuwe forum is zowat hetzelfde als Hookers.
Kennelijk wil dit nieuwe forum het gat opvullen die Hookers heeft achtergelaten. Ze zijn al zwak gestart met de naam. Mij zullen ze er niet op treffen in ieder geval.
Inderdaad Pret. De opzet is niet "zowat" hetzelfde als dat van Hookers. Het is hetzelfde. Gewoon een 1 op 1 kopie ervan.
Jack-de-Wipper
4 juli 2021, 20:24
@ JdeWipper
Ik zie dit verband niet 1,2,3 lijkt mij een nieuw forum...
Het kan wel een nieuw forum zijn maar zie net dat ze oud leden van Hookers met goede staat van dienst qua recensies schrijven gewoon weer dezelfde status toekennen.
Volgens mij zijn er dus wel degelijk banden tussen het oude Hookers en dit nieuwe Girlsreview. En dan heb ik het niet over Michelin banden:biggrin:
Willem2
4 juli 2021, 20:56
Het is dat ik liberaal ben ....:rolleyes:
Indien het van Midhold was dan zou je wel een sms kunnen sturen zodat het geldlaatje weer gaat rammelen :cool:
Jack-de-Wipper
4 juli 2021, 21:13
Het is dat ik liberaal ben ....:rolleyes:
Indien het van Midhold was dan zou je wel een sms kunnen sturen zodat het geldlaatje weer gaat rammelen :cool:
Hoezo, snap het niet helemaal.
hoezo sms en geldlaatje?
Wat heeft dat te maken met die nieuwe site?
Willem2
4 juli 2021, 21:20
Hoezo, snap het niet helemaal.
hoezo sms en geldlaatje?
Wat heeft dat te maken met die nieuwe site?
Indien het daadwerkelijk hookers zou zijn dan zou Midhold het optuigen met een geldlade en het wat vullen.
Nu zijn het denk ik een paar oud- moderatoren die een forum beginnen...
( En dat ik liberaal ben zie je daaraan dat ik de link nog even laat leven ..., die was bij hookers al lang weg ...)
Brad Clitt
4 juli 2021, 21:30
Schijnt tegenwoordig in de mode te zijn om een eigen forum te beginnen...
Willem2
4 juli 2021, 21:51
Schijnt tegenwoordig in de mode te zijn om een eigen forum te beginnen...
Ja sommige slagers willen alleen hun eigen vlees keuren :cool:
(spreekwoord met kern van waarheid...)
Nou allemaal aardig zijn voor Hobbele op dat nieuwe forum hé. Krijgt ie misschien toch nog ooit z'n standbeeld en vurig gewenste erkenning.
mentholbear
6 juli 2021, 01:54
Hookers.nl nog gebruikt toen ik actief was in het SKW. Handig was de plattegrond met de nrs van de panden en de namen van de DVP's die er de dag- en nachtshift deden. Op die manier wist je snel wanneer er eentje verkaste of nieuw opdook, waar ze te vinden was. Maar verder weinig aan gehad buiten de ramen en dus al vele jaren de site niet meer bezocht. Was dan op de SC's in AT, CZ en DE overgeschakeld en daar richtte hookers.nl zich niet op.
Herkenbaar. Die interactieve plattegrondjes waren inderdaad reuze handig. Niet alleen wanneer er eentje met vakantie ging/vertrok of weer terug was. Maar ook om wat vooronderzoek te doen, zoals hier met de paspoortjes. Wat zijn de TMM en wie zijn er de toppers. Dankzij die de recensies toch dames geprobeerd waar ik puur fysiek niet voor zou binnen stappen. En achteraf blij ben er door de recensies toch ben gaan proberen. En de plattegrondjes met inderdaad huisnummers én welke raam, maakte het vinden van een betreffende dame erg makkelijk.
Hookers was ook voor mij m'n 1e stap in een online P6 gemeenschap. Door de nuttige dames recensies ging ik me ook aanmelden, om mijn eigen ervaringen te delen.
En het was volgens mij ook via die site, dat er een forumlid me via PB en e-mail uitgebreid info verschafte over saunaclubs én me wees op het ijsberenforum.
Dus persoonlijk vind ik het wel jammer dat het zo ten onder gaat. Heb er goeie en leuke ervaringen op gehad.
Ik had beetje het gevoel dat dit forum er is voor de ijsberen, en Hookers voor de wandelaars...
marcelasnl
6 juli 2021, 10:17
Ik had beetje het gevoel dat dit forum er is voor de ijsberen, en Hookers voor de wandelaars...
Denk dat dit beeld klopt.
Als raamwandelaar en af toe een gewone club net over de grens wordt hier toch zeer sporadisch info gegeven. Hier op ijsberen krijg je ook vaak de opmerking: Kom na de saunaclub. Maar ja, als dat mijn ding niet is heeft het ook weinig zin om dat 100x te schreeuwen
mentholbear
8 juli 2021, 01:06
Maar ja, als dat mijn ding niet is heeft het ook weinig zin om dat 100x te schreeuwen
Ah joh, gewoon vaker naar een saunaclub gaan, dan merk je na een poosje vanzelf hoe leuk het is. Hoor je me? VAKER NAAR SAUNACLUBS GAAN!!
;)
Alle gekheid op een stokje. Ieder z'n ding. Net zoals soms beweerd wordt de de ene club helemaal de bom is en die andere bagger. Zoveel mensen, zoveel wensen...
degoof
9 juli 2021, 00:54
Leuke allervriendelijkste mededeling op Hookers :cool:
‘Je bent permanent verbannen door Administrator’ :wink2:
Een marketing actie voor een ander site (k….nl) want daar staan nu talloze links van met de mededeling dat je daar je recensie kan plaatsen. Slechte actie.
Gelukkig zit ik op dit forum goed en zal ik H. niet missen.
klaasjev
9 juli 2021, 12:29
Voor degenen die toch nog gebruik willen maken van de beschikbare info op hookers.nl: dit kan eenvoudig via het internetarchief "Wayback Machine" archive.org/web/ je vult de URL in en klikt op browse en vervolgens klik je op een snapshot (laatste is van 6 juli).
schoolmeester
9 juli 2021, 18:58
Nee, dank je.
Alleen de naam al van dit forum, er gaat niks boven ijsberenforum !
Shakir
28 februari 2022, 15:23
Het ziet er naar uit dat er nog een ander forum geschorst is. Rarara welke?
Jammer, want ik had er nog veel verslagen staan vanuit mijn beginperiode die ik niet lokaal opgeslagen had. Memories...
JonnyFontane
28 februari 2022, 15:27
Goh....welk board zou dat zijn?:confused:
Is ome K vergeten zijn kosten te betalen?
broodpoot
28 februari 2022, 17:31
Tsja, met 5 posts per week wordt het wel heel karig.
peterp095
28 februari 2022, 17:41
Ik zag nochtans gisteren hun commercieel afgevaardigde voor Duitsland nog rondlopen in Antwerpen :biggrin:
de duisburg spesjalist
28 februari 2022, 19:17
Ik zag nochtans gisteren hun commercieel afgevaardigde voor Duitsland nog rondlopen in Antwerpen :biggrin:
het was gisteren inderdaad gezellig in Antwerpen de commercieel afgevaardigde van freier cave duitseland youppie waren ook aanwezig en ik zij de gek die België Nederland en Duitsland vertegenwoordigden tja er zit wat in de pen
Het ziet er naar uit dat er nog een ander forum geschorst is. Rarara welke?
Jammer, want ik had er nog veel verslagen staan vanuit mijn beginperiode die ik niet lokaal opgeslagen had. Memories...
Ze zijn weer online. Gauw back up maken van je verslagen daar :biggrin: