PDA

Volledige versie bekijken : Chinese dvps

deket
29 juni 2021, 23:34
Chinese invasie

Steeds meer Chinese dvd's overspoelen België en naar ik verneem ook Nederland
Van Oostende tot de kleinste dorpjes in Limburg
Ze zijn duur deket en wisselen vaak van hotelletje in België maar in Brussel hebben ze vlak bij het Rogierplein een vast adres boven een Chinees warenhuis
Duur? Relatief. 150 euro per uur. De meeste dvps uit Oekraïne in Brussel vragen 130 per uur maar bij de Chineesjes is slikken,rimmen etc standaard zonder extra. Ze vragen 30 extra voor filmen, 50 voor anaal,50 voor neuken zonder condoom wat soms ook zonder extra mag,dat is voor hen de gewoonste zaak ter wereld
Oké soms komt een ouder exemplaar open doen dan bij de advertentie maar dan moet je assertief toch beleefd bedanken
En in Antwerpen ken ik de vaste alsook in Brussel
Vergadering gedaan,had een afspraak met den Kanariepiet die altijd graag een pint drinkt in een louche café midden on de hoerenbuurt vlakbij dus en had zin in een Chinese dvp
Die meid had zoals andere landgenoten van haar uitstekende orale kwaliteiten en zo een extreem zachte huid en dat in combinatie met hun strak lichaam en lange zwarte haren,mmm
Ze vroeg of ik al in China geweest was toen ze míj opnieuw wilde zoenen met haar mond nog vol sperma. Nee,zei ik,wel Thailand. Ik hou ook van de Oosterse keuken. Oh Darling kom mee naar de living dan maak ik wat lekkers oosters voor jou. Ik zei, maar moet ik dan niet betalen voor je eten en tijd? Nee,zei ze je bent nu gast en vriend,2 eitjes op je noedels of 1? Zeer lief van haar maar denk dat dit een middel van klantbinding is
Nu de Noedels met kip en dimsum smaakte even heerlijk dan de dame,alleen de vis zat vol graten.
Last but not least. Ze kunnen nauwelijks Engels en geen Frans dus wel via vertaalapp. Dat vind ik het mindere

JonnyFontane
30 juni 2021, 04:37
Volgens mij kijken die Chinese dvp's niet zo nauw.
Of zijn ze nog nauw?

Shakir
30 juni 2021, 08:36
België, en vooral Brussel, is tegenwoordig een Chinese hotspot. Het aparthotel op de Vleurgatsesteenweg heeft al de bijnaam "De Chinese grot" meegekregen op Youppie.

Volgens mij kijken die Chinese dvp's niet zo nauw.
Of zijn ze nog nauw?
Neen, allesbehalve nauw, ik heb al twee keer gereageerd op een advertentie van een Chinese, maar ik kreeg telkens geen deketmeid te zien.

Het klopt ergens wel wat deket schrijft, bij mijn tweede ervaring kreeg ik de volle pot, werd ik haast neergesabeld tijdens het tongzoenen en mocht ik lekker in haar mondje spuiten. Helaas knapte ik zodanig op haar uiterlijk af dat ik hem maar half omhoog kreeg (foto was immers fake). Hoe hard ze ook haar best deed, hoe slapper hij werd... Bon, de gesprekken evolueerden dan maar richting "De Aziatische keuken" waar ik een groot fan van ben. Schade: €100 voor een slappe lul en enkele keukenweetjes. :frown:

Voor mij dus geen rijstkorrels meer. De fake druipt zo van hun profielen af: overdreven gephotoshopt (willen ze hiermee pedofielen aantrekken?) en de echte leeftijd kan tot 10-15 jaar meer zijn dan aangegeven. Hou er ook rekening mee dat profielen en foto's worden gerecycleerd voor meerdere meiden. Het is dus goed mogelijk dat een Franstalige wandelbroeder op Youppie de echte Mevr. Lu te pakken kreeg, maar als jij de week nadien het er ook eens op gaat wagen blijkt dat Mevr. Qin de deur open doet, en dat Mevr. Lu al verkast is.

Ik voelde me vorig jaar ook aangetrokken tot al die zogenaamde "Hete Chinese studenten met ongeschoren poes". Ik heb twee keer geschoten, en twee keer was het mis.
- De eerste had ik vriendelijk afgewezen wegens fake profiel (om de boodschap te laten doordringen gebruikte ze een vertaalapp), en ze was me ook te oud.
- De tweede was ook ietsje te oud en echt niet mooi, maar ik waagde het er toch op na een tip van een rakker hier.

Ik denk dat deze dames trouwens veel slappe lullen te zien krijgen: op basis van de foto zijn de verwachtingen bij de onervaren wandelaar immers hoog, maar als de deur opengaat is het wel even schrikken. :angst:

Ik maak er geen geheim van dat de Sovjetmeiden voor mij de heilige graal zijn. Ze zijn veel mooier, veel minder fake en ze zijn best ook voor veel in.

Bluebear
30 juni 2021, 10:37
Ik mag altijd graag gaan chinezen. Wat rijst met Koe you fuck bijvoorbeeld. Dat doet wel verrekes zeer.
Als de Chinezen niet zo goed zouden kunnen kezen, zouden er niet zoveel Chinezen wezen. ;) :biggrin:

Willem2
30 juni 2021, 11:42
Hoeveel alarmbellen moeten er bij deket afgaan ?
Ik neem aan dat je ook in Belgie strafbaar bent indien je van deze "deketmeiden" gebruik maakt ?

hasta la pasta
30 juni 2021, 14:08
Gelukkig zijn we in Duitsland nooit strafbaar, ondanks de alarmbellen.

Willem2
30 juni 2021, 14:18
Gelukkig zijn we in Duitsland nooit strafbaar, ondanks de alarmbellen.

Eeuhh, ook daar moet je oppassen. Maar in de regel kan je een gedeelte van de schuld afschuiven op een saunaclub die ook zorg moet dragen dat sommige dingen worden gecheckt...

hasta la pasta
30 juni 2021, 14:51
Oppassen waarvoor dan? Als de deur van de kamer in de club op slot is tijdens een controle van de seks Gestapo. Wie maakt me dan iets?

Bluebear
30 juni 2021, 23:13
Oppassen waarvoor dan? Als de deur van de kamer in de club op slot is tijdens een controle van de seks Gestapo. Wie maakt me dan iets?

Undercover DVP’s, al eens van gehoord. Opgeleid door de Securitate, KGB en de Zhong Chan Er Bu. Die laatste is een Chinese geheime dienst. Ik ben persoonlijk al vaak onderworpen aan geestelijke en fysieke handelingen op de kamer.
De littekens zijn nog zichtbaar, vooral door het uitkramen van onzin. :confused: :rolleyes:

Flipper
1 juli 2021, 08:17
jij zult wel weer hebben hebben bekken met pu u pgat en ldy ma no :D BB.. ;-)

Marcus69
1 juli 2021, 08:26
Ik denk dat in Brussel bijna de helft van de adverteerders chinees zijn ondertussen :confused:. Ik durf er niet op in te gaan want alle profielen zijn knal hetzelfde (dus fake). Ik vrees meer dat je midden in de daad je portefeuille mag afgeven onder bedreiging.

Willem2
1 juli 2021, 11:23
Alle frietkotten zijn ook al van chinezen :rolleyes:

Scrotum
1 juli 2021, 11:49
De zijderoute wordt uitgebreid met de snackroute en de zaadroute;)

Dalton
1 juli 2021, 12:23
Waar het hart van vol is loopt de mond van over maar een chineesje is nooit verkeerd toch lekker om er een hele dag mee te gaan flikvlooien werkelijk het einde wanneer je de goede te pakken hebt.
Een uit INDONESIE is ook weer niet verkeerd.

Jack-de-Wipper
1 juli 2021, 12:45
Waar het hart van vol is loopt de mond van over maar een chineesje is nooit verkeerd toch lekker om er een hele dag mee te gaan flikvlooien werkelijk het einde wanneer je de goede te pakken hebt.
Een uit INDONESIE is ook weer niet verkeerd.

Indonees is top.
Maar waar vind je die tegenwoordig nog?

Dalton
1 juli 2021, 13:02
In ACAPULCO-GOLD en PENELOPE.
Ze is dan ook zowat de hele dag door bezet de ene na de andere en je moet er vlug bij zijn om een kansje te wagen ze werkt tot 7 uur.

Scrotum
1 juli 2021, 13:03
Dalton bedoelt natuurlijk Putri

Player
2 juli 2021, 12:01
Ik maak er geen geheim van dat de Sovjetmeiden voor mij de heilige graal zijn. Ze zijn veel mooier, veel minder fake en ze zijn best ook voor veel in.Daar kan ik je in volgen, zeker wat schoonheid en service betreft steken ex-Sovjetmeiden erboven uit. Zullen ook niet snel overjaars zijn. (friet)Chinees zegt mij niets. Maar zoals je eerder al zei over dikbilparadijzen, is dat allemaal puur persoonlijke voorkeur.

JonnyFontane
2 juli 2021, 16:32
Ik volg ook.....ex-Sovjetmeiden zijn ook mijn zwak......
Maar de een houdt van de categorie gmc de ander van olietankers.....maar ieder mens is anders en iedere smaak is anders...

schoolmeester
2 juli 2021, 17:18
Poolse en dames uit Rusland......LEKKER HOOR !

Dalton
3 juli 2021, 09:24
Poolse en dames uit Rusland......LEKKER HOOR !

Dan heb je zeker nog nooit een echte chiness dvp gehad want die zijn echt top en vooral de keizerin van china wat een lekker ding was dat.

mentholbear
5 juli 2021, 01:37
Chinese invasie

Steeds meer Chinese dvd's overspoelen België en naar ik verneem ook Nederland

Dat is toch al heel lang geleden?

Tegenwoordig is het toch allemaal Netflix ;)

Wel oppassen dat de deur daadwerkelijk op slot zit. Of uberhaupt op slot kan. Bij LR er bijvoorbeeld geen slot meer op. Niet bepaald bevorderlijk voor de inzet/sfeer. Bij elk verdacht geluidje kijken ze op als alerte stokstaartjes

https://dierenparkamersfoort.nl/wp-content/uploads/2018/11/Stokstaartjes-2.jpg

In Villa Weizigt ook es meegemaakt dat een Jan doedel z'n maat zocht en doodleuk onze deur open deed, terwijl we bezig waren...

keesboz
7 juli 2021, 06:49
Alle frietkotten zijn ook al van chinezen :rolleyes:Willem2 dat is in Nederland ook want die hebben een eigen bank
Maar geen zaken mee doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

deket
8 juli 2021, 17:15
Shakir, je opmerking hoorde ik vaker maar jij moet echt weten wie en waar,anders is het een mijnenveld
Het adres waar jij naar refereert in Brussel staat bekend voor beloftes niet waarmaken,het adres waar ik het over had,dus boven dat Chinese warenhuis vlakbij Rogierplein geeft altijd service die af is. In Antwerpen heb je ook 2 concentraties,een heel goede bij de Grote Markt en een naar ik vernam mindere,in het Chinatown boven een Chinees restaurant
Eenmaal een Chinese is gevaarlijk, niet voor beroving, dan kunnen ze hun handel sluiten maar voor verslaving
Pas nog mijn vitamines laten slikken door die van de week voorheen, mmmm
En nogmaals, : slikken vinden ze normaal, daar vragen ze geen extra voor

Shakir
8 juli 2021, 20:27
@Deket, jammer dan dat Sixsens geen Chinese DVPs heeft. Misschien loop de Koreaans Lyn daar nog rond? :hammer:

Ik heb het privé- en hotelontvangst trouwens al een tijdje achter me gelaten, zeker nu ik binnenkort de clubsport terug ga aanvatten.
Ik ben wel verslaafd geweest aan Sovjet-poppetjes, het enige lichtpunt tijdens de corornacrisis (maar ook daar zal je wellicht de weg moeten kennen).
Ik ga ze missen in de clubs...

deket
8 juli 2021, 21:21
Die Koreaanse Lyn is op pensoen of zo, is niet meer zo jong om het zacht uit te drukken,werkt niet meer in clubs
Die weg ken ik iidd ook;,kennis is macht,haha

Shakir
8 juli 2021, 22:33
Die Koreaanse Lyn is op pensoen of zo, is niet meer zo jong om het zacht uit te drukken,werkt niet meer in clubs
Ze leek me 5 jaar geleden al een jaar of 45, zeker geen Shakir-meid dus.

Ties85
19 augustus 2021, 12:03
Het viel mij ook al op hoeveel dames de laatste tijd adverteren privé in België en de grensstreek adverteren met niet alleen de Chinese maar ook zogenaamd de Taiwanese,Koreaanse en zelfs Singaporees ( geloof me de kans dat je die echt tegen komt zelfs in Singapore is zo klein )
In ieder geval is er de laatste tijd geen gebrek aan oosterse afhaalmaaltijden iets wat ik als geboren Azië liefhebber natuurlijk helemaal niet er vind :)

deket
31 augustus 2021, 13:44
Een gevaarlijke verslaving die Chineesjes,,Chinezen ook maar dat is dom en gevaarlijk(drugs dus)
Anyway,vaak wanneer ik in Brussel moet zijn kan ik het niet nalaten
Ik zag op RL een nieuwe jonge op dat adres,maar bij aankomst bleek ze toch ietsje anders dan op de foto maar ik wilde ze een kans geven,tenslotte had ik de afspraak gemaakt en mijn vaste daar kwam weer met chinees eten ,maar dat zag er eerder vies uit,misschien argwaan voor het vreemde maar soit,ik nam dus een trio
Moet een ieder zijn plezier gunnen maar die nieuwe kon er niet veel van,ze deed zelfs pijn bij het pijpen,waar ik haar kalmeerde,veel te snel en te ruw
En dan te bedenken dat ik de Oosterse graag neem door hun orale kwaliteiten
Dus ik liet mijn vaste verder pijpen,en de nieuwe Cici,vooral aan mijn ballen laten zuigen en likken
Ik had een kleine 2 uur voordat ik met de Kanariepiet had afgproken in Le Coin,en mijn vaste maakte het gebrek aan technische vaardigheden van de nieuwe meer dan goed
Shit, ze hebben allemaal zo een extreem zachte huid en lange zwarte haren,mmm
Maar heb me nu wat informatie ingewonnen waarom we zo overspoeld worden door Chineesjes
Ze komen van Spanje(niet met de stoomboot en zwarte Piet)en dat blijkt hun vaste woonplaats te zijn;buiten Chinees spreken ze dus ook Spaans
Maar tijdens de Coronalockdown traden ze in Spanje,een land btw vol bordelen strenger op tegenover onze hobby dat ze dus masaal naar hier komen
Prijzen overal hetzelfde,: de Chineesjes vragen 150 euro per uur,alles inbegrepen,dus ook slikken
Filmen extra 30 euro,je laten rimmen,;extra 30 euro en voor de liefhebbers ; nzc plus 50 ,anaal plus 50

deket
31 augustus 2021, 13:46
Gisteren opnieuw naar den Chinees
Men moet in Brussel zijn en wanneer je dan tijd over hebt graag naar de Chinees
Heel het weekend kon ik mijn deketmeid niet volgen en voel de leeftijd meer en meer. Op het moment dat we naar Mocromaffia aan het kijken zijn( 3de deel beter dan de 2 eerste maar daar worden meer mens en vermoord dan dat er Nederlanders naar Antwerpen afzakken, en dat zijn er veel, dit geheel terzijde) kreeg ik plots foto's gezonden door mijn vast Chineesje met de mededeling dat een Amy terug was na 6 maanden China en of ik een trio, wil.? Blij dat een clubbaas mij ooit de raad gaf een toestel aan te schaffen waar alleen jezelf met vingerafdrukken alles kunt openen. Kreeg dat advies nadat een Roemeense ex veel foto's en filmpjes van haar voormalige collega's dvps indertijd had verwijderd maar ook fit terzijde )
De foto's zagen er veelbelovend uit dus ik naar het befaamde adres boven dat Chinees warenhuis, en ja hoor ,ze kwamen over een met de wrrkelijkheid. En neen geen trio want den Kanariepiet had laten weten ook dat adres te willen aandoen en kwam 10 minuten later. Vermits er maar drie meiden aanwezig zijn vond ik dat ik het niet kon maken om er 2 van op te eisen en neen ik had geen zin om daarna te blijven eten aangezien den Kanariepiet toch altijd nog een frisse pint wil gaan drinken
Dus de nieuwe Amy die mij een All inn behandeling gaf. En mocht ze nog filmen ook. Mijn fetisj, maar anderen vallen op vrouwen die roken of vrouwen op leeftijd, zo heeft ieder wel zijn wens
Anyway, het blijft verslavend dat adres

KanariePiet
30 september 2021, 09:23
Ik heb de Chinese DVP's in het Brusselse onlangs een nieuwe kans gegeven op het adresje dat Deket mij had bezorgd. In tegenstelling tot bij Deket, is ook dit tweede Chinese avontuurtje op een ontgoocheling uitgedraaid...

Ik had afgesproken met een Amy, maar kreeg niet de jonge, frisse meid die ik verwacht had, voorgeschoteld. De meid die me ontving, was stukken ouder en verre van zo mooi als de Amy van op de foto's. Mijn lust was echter groot en deze meid zag er, hoewel te oud voor mijn smaak (ik schat 35+) nu gelukkig ook niet slecht uit, dus ik heb haar toch een kans gegeven.

Van passie was jammer genoeg weinig tot geen sprake. Het (tong)zoenen was kort en klinisch. Het pijpen was uitstekend, maar het neuken maar zo zo. Ik had voor een uur betaald in de hoop deftige service te krijgen, maar dat viel dus hard tegen. Daarenboven bleek ineens dat 'Amy' een afspraak bij de tandarts had, en mijn uur na amper 40 minuten moest afgekapt worden...

2 keer geschoten, 2 keer mis. Een derde Chinese poging onderneem ik waarschijnlijk niet meer. Dan ga ik nog liever naar de Aarschotstraat, waar ik voor 50€ tenmiste meiden vind, die fysiek helemaal mijn type zijn. En qua Chinees, hou ik het vanaf heden maar terug bij Sieuw Yok en Babi Panggang;).

deket
30 september 2021, 22:25
Tja den Kanariepiet koos verleerd. Hij heeft ondertussen gezien welke ik nam
Dat is het verschil tussen iemand die voor STVV kiest en iemand voor Anderlecht .:wink2::baeh:

Shakir
19 oktober 2021, 22:40
Het valt me op dat er geen Chinese profielen meer adverteren op RedLights.
Het zaakje stonk uren in de wind dus zullen ze wel verbannen zijn.

Mij zal het een Babi Panggang wezen, ik zou ze sowieso toch nooit meer bezocht hebben.

Herr Fick
20 oktober 2021, 15:15
Ben je wel zeker?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-iederee-58.html

Willem2
20 oktober 2021, 16:55

Ben je wel zeker?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-iederee-58.html

Ja, hij is zeker. Ik ook. Sterker nog, indien je zoiets in Nederland doet is het gewoon strafbaar.

deket
20 oktober 2021, 19:06
En de Latinas en Afrikaanse?
Allemaal koosjer?
Laten we wel wezen, : hoeveel van onze gekende Oost Europese meiden werken zonder pooier denk je?
Minder dan dat er goede restaurants in Nederland zijn. Dus zeer weinig!

JonnyFontane
20 oktober 2021, 19:23
Minder dan dat er goede restaurants in Nederland zijn. Dus zeer weinig!

Ik weet niet, maar ik noem een frietkot geen restaurant.....

WANDELAAR5
20 oktober 2021, 19:59
Ach Jonny, Deket is de laatste jaren niet in Nederland uit eten geweest. 20 jaar geleden had hij groot gelijk en was het niveau van de NL horeca gemiddeld bedroevend. Maar tegenwoordig:
NL en België beide ruim 100 Michelin sterrenrestaurants en beide 2 keer 3 sterren Michelin restaurant.
Eten in willekeurig restaurant in Amsterdam bijna net zo slecht als de Beenhouwerstraat in Brussel.

Dus zowel de top als de onderkant van de Horeca zijn in NL en België nu aan elkaar gewaagd.

Herr Fick
21 oktober 2021, 10:43
Ja, hij is zeker. Ik ook. Sterker nog, indien je zoiets in Nederland doet is het gewoon strafbaar.

Met ben je wel zeker bedoel ik: "Ben je zeker dat ze niet meer adverteren?". Ze staan vandaag trouwens nog steeds op RL.

Daxmyman
21 oktober 2021, 19:05
Het is erg hé. Ik ben 5 keer ingegaan op een advertentie waar een chinees meisje op de foto's stond en elke keer kom je binnen en ze is 10 jaar of meer ouder en 10 kg zwaarder. 3 van de 5 keer gewoon gaan lopen en 2 keer het toch een kans gegeven voor een vluggertje waar je al vlug spijt van hebt.

Is er dan niemand die wel een leuk chinees popje gehad heeft of is het overal de moeder die opendoet? Je zou denken dat er genoeg zijn en toch de leftovers krijgen. rrr

JonnyFontane
21 oktober 2021, 23:19
Niet zo nauw kijken.......anders neuk je nooit, zei ooit eens een wijs Brabantse man.....

Eddy_V
21 oktober 2021, 23:34
Niet zo nauw kijken.......anders neuk je nooit, zei ooit eens een wijs Brabantse man.....
De afhaalchinees van de Blauwe Lotus ?

JonnyFontane
22 oktober 2021, 04:34
De afhaalchinees van de Blauwe Lotus ?

Weet niet.....heb nooit een chinees afgehaald bij de Blauwe Lotus.

Eddy_V
22 oktober 2021, 15:16
Weet niet.....heb nooit een chinees afgehaald bij de Blauwe Lotus.
Valt ook niet mee helemaal naar de Lichtstad vanuit de krochten van de Peel :)

moet toegeven dat ik het syntactisch gezien wat slordig geschreven had
wist niet dat jij zo nauw zou kijken :tongue:

Ricardo Banana
23 oktober 2021, 04:13
Valt ook niet mee helemaal naar de Lichtstad vanuit de krochten van de Peel :)

moet toegeven dat ik het syntactisch gezien wat slordig geschreven had
wist niet dat jij zo nauw zou kijken :tongue:

Hey hey beetje dimmen, wij zijn er zo als t moet :)

Eddy_V
23 oktober 2021, 08:35
Hey hey beetje dimmen, wij zijn er zo als t moet :)
Als de paardentram geen vertraging heeft :tongue:

JonnyFontane
23 oktober 2021, 09:00
Als de paardentram geen vertraging heeft :tongue:

Wij hebben gewoon een station. Niet zoals bij jullie dat ze nog op varkens rijden.

jansenroy
23 oktober 2021, 12:03
Wij hebben gewoon een station. Niet zoals bij jullie dat ze nog op varkens rijden.

In Eddy zijn geval wel een elektrisch varken, ddww :biggrin:
Stekker kan mooi in het neusje.

keesboz
23 oktober 2021, 15:20
Het is erg hé. Ik ben 5 keer ingegaan op een advertentie waar een chinees meisje op de foto's stond en elke keer kom je binnen en ze is 10 jaar of meer ouder en 10 kg zwaarder. 3 van de 5 keer gewoon gaan lopen en 2 keer het toch een kans gegeven voor een vluggertje waar je al vlug spijt van hebt.

Is er dan niemand die wel een leuk chinees popje gehad heeft of is het overal de moeder die opendoet? Je zou denken dat er genoeg zijn en toch de leftovers krijgen. rrrIn Thailand als het vent is geweest

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

deket
25 oktober 2021, 17:00
Het valt me op dat er geen Chinese profielen meer adverteren op RedLights.

Mij zal het een Babi Panggang wezen, ik zou ze sowieso toch nooit meer bezocht hebben.
Tik eens China in op Redlights en je krijgt 158 Chinese dvps op een dag

VAZKOR
12 februari 2022, 15:19
Nieuw fenomeen in Brusselse wordt meer een trend, komt er ook buiten Brussel en in Duitsland een nieuwe verschuiving van nationaliteiten van DVP's waarbij de Rombul wordt verdrongen door de Aziatische, meerbepaald Chinese DVP, wellicht met lagere prijzen die de Rombul-generatie meer en meer naar huis stuurt?

https://www.bruzz.be/samenleving/hoe-de-chinese-prostitutie-uitdijt-de-alhambrawijk-2022-02-09 (https://www.bruzz.be/samenleving/hoe-de-chinese-prostitutie-uitdijt-de-alhambrawijk-2022-02-09)

mentholbear
13 februari 2022, 13:26
verdrongen door de Aziatische, meerbepaald Chinese DVP, wellicht met lagere prijzen die de Rombul-generatie meer en meer naar huis stuurt?

Of naar de saunaclubs :freu:

Gebruikersforum Youppie houdt zelfs lijsten bij van salons met en zonder finition, met of zonder happy ending zeg maar.

Blijkt maar weer es dat het verstandig is om na te denken over wat voor details je post.

Shakir
13 februari 2022, 16:22
Of naar de saunaclubs :freu:

Liever niet. Verwacht je vooral niet aan slanke Chinese studentes met ongeschoren poes. Denk maar eerder in de richting van Lynn uit Sixsens vroeger.
In vergelijking hiermee ben ik erg met de Oostblokdames.

Gebruikersforum Youppie houdt zelfs lijsten bij van salons met en zonder finition, met of zonder happy ending zeg maar.

Blijkt maar weer es dat het verstandig is om na te denken over wat voor details je post.

Wat onze Franstalige wandelbroeders daar durven neer te schrijven balanceert op het randje van het strafbare. Het blijft me verwonderen dat Youppie nog niet uit de lucht is gehaald.

mentholbear
14 februari 2022, 02:54
Liever niet. Verwacht je vooral niet aan slanke Chinese studentes met ongeschoren poes.

Bedoelde dat die Roemeense deernes dan misschien naar de SC trekken, om het dames tekort in Venus ofzo aan te vullen.

deket
17 februari 2022, 21:27
Liever niet. Verwacht je vooral niet aan slanke Chinese studentes met ongeschoren poes. Denk maar eerder in de richting van Lynn uit Sixsens vroeger.
In vergelijking hiermee ben ik erg met de Oostblokdames.

Wat onze Franstalige wandelbroeders daar durven neer te schrijven balanceert op het randje van het strafbare. Het blijft me verwonderen dat Youppie nog niet uit de lucht is gehaald.
Niet altijd zo
Heb wel al een aantal poppemiekes meegemaakt.
Zowel in Antwerpen dan in Brussel. Degene die aan het Chinese warenhuis werken en de 2 kamers zijn vol worden naar de tippelbuurt vlakbij gezonden
Wat opvalt zowel bij de jongere knappe zoals Anna is dat ze geen taboes kennen. Zowel nzc als Anaal als slikken is standaard en voor het laatste zelf niet bijbetalen
Heb er momenteel geen behoefte meer aan maar wat in Brussel wel leuk is dat ze tot beneden aan de deur met tralies komen,naast het Chinees warenhuis dus en in de lift al volop he geil maken

deket
18 februari 2022, 11:29
De Chinese Anna ziet er identiek uit zoals op de foto's
Ze wisselt Antwerpen en Menen af met Genk waar ze nu werkt
In een luxehotel aan de oude baan Hasselt-Genk niet ver van het provinciaal domein Bokrijk. Momenteel werken
er ook enkele mooie jonge Chineesjes in Roeselare.
Let op, ze kunnen amper Engels,wel wat beter Spaans omdat ze daar voorheen hebben gewerkt
Dus met vertaalapp werken,zij doen dat ook

cootje
18 februari 2022, 12:26
Zijn er ook chineesjes in NRW saunaclubs aanwezig?

deket
18 februari 2022, 12:40
Neen, er waren enkele Aziatische ja maar geen Chineesjes
Dat is een organisatie

Willem2
18 februari 2022, 12:44

Nee, in de regel kom je die niet tegen in duitse saunaclubs. Dat heeft te maken met illegaliteit. Saunaclubs worden daarvoor te vaak gecontroleerd en de straffen daarvoor zijn te hoog.

Jack42
18 februari 2022, 12:55
Tot voor 15 jaar geleden kwamen er geen chineesjes maar wel een chineesje (https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?25681-chineesje) in de NRW clubs. ;)
Ik ben met hem en ene W2 nog naar de Römerparty geweest in FKK World. Dat is wel hééél lang geleden. :)

schoolmeester
18 februari 2022, 12:59
U bent met pensioen ?

Jack42
18 februari 2022, 13:18
U bent met pensioen ?

Nee hoor.

JonnyFontane
18 februari 2022, 13:26
Chinese dvp's kijken niet zo nauw

deket
18 februari 2022, 20:09
Bedoelde dus lovehotel niet luxehotel

Herr Fick
19 februari 2022, 07:27
Vooral geen gebruik maken van de diensten van Chinese DVP's, stel ik voor ...

schoolmeester
19 februari 2022, 07:45
Velen zijn illegaal in Belgie.
Het is maar even dat u het weet.

Groet, schoolmeester.

peterp095
19 februari 2022, 08:59
In België zijn er wel meer illegalen, met een linkse regering kan je ook niet anders verwachten. Ze hopen dat die vroeg of laat papieren krijgen en dan voor hen stemmen.

mentholbear
19 februari 2022, 14:44

Jawel. Ik ken er 1 die bij alle NRW saunaclubs langs gaat en de voeserbakken plundert ;)

Maar sowieso heel weinig Aziatische dvps in fkk en sc gezien. Alleen putri in Aca G en Penelope schiet me zo even te binnen.

schoolmeester
19 februari 2022, 14:46
Aziatische dvps zijn inderdaad zeer zeldzaam in een saunaclub.

Badslippers
19 februari 2022, 18:55

Zitten momenteel in Bejing. Zeer lenig en acrobatisch dus daar kun je wel wat mee.
https://www.youtube.com/watch?v=p4iRvo4sY_4