PDA

Volledige versie bekijken : Rosa, Dominicaanse, Leeuwarden (Walhalla 3)



Bartjansen
1 juli 2021, 17:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif




Rosa (Dominicaanse)
Leeftijd:50 jaar of ouderTaal:Nederlands (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Billen, Borst(en)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Deepthroat, Eierlecken, Aftrekken
Extra info:Geen haast en lekker geil meekletsen

snapper
9 juli 2021, 12:58
Is dit de Rosa , die eerst in Heerenveen werkte ,als ik haar beschrijving zo zie van Bert,zou ik zeggen ja ,zat na sluiting Heerenveen in Esparanza ! Wie weet het...

Lol
9 juli 2021, 16:05
Volgens mij Rosa

Sjakieb
9 juli 2021, 21:42
Is dit de Rosa , die eerst in Heerenveen werkte ,als ik haar beschrijving zo zie van Bert,zou ik zeggen ja ,zat na sluiting Heerenveen in Esparanza ! Wie weet het...

Klopt helemaal.

Bartjansen
21 juli 2021, 13:08
Volgens de buurvrouw met vakantie

firm
25 juli 2021, 16:26
Leuke en lekkere vrouw deze Rosa. Vriendelijk in de omgang. Heb haar 70 euro gegeven. Mocht zc in haar mond klaarkomen. Was zo geil dus niet aan neuken toegekomen. In de openingspost kan bij service CIM erbij.
Voor de rest klopt alles, ook herhalingsgevaar 5 sterren.

jantheman
2 november 2021, 17:04
Rosa is weer aanwezig in Walhalla, kamer 3. Zij herkende mij direkt maar was nog bezig om het haar van een kollega te doen waardoor ik nog 2 keer een rondje moest maken. Viel mij echter op dat de meeste kamers bezet waren met dames. Ik schat 85 - 90 %, zowel in Walhalla, Het Hofje en Love & Joy.

Toen zij dan klaar was met haar kollega, bij haar naar binnen gegaan en werd direkt met tongzoenen ontvangen. Na het wederzijds wassen, verder met staande tongzoenen, elkaar overal lekker beetgepakt en Rosa begon mij daarna heerlijk ( ZC ) te pijpen. Ik kon haar intussen lekker vingeren en met haar heerlijke borsten spelen. Na enige tijd dan maar samen op het bed gaan liggen in de 69-er positie waar ik haar heerlijk kon likken en vingeren, terwijl ze mij ZEER deepthroat pijpte. Dit hield ze gelukkig een hele tijd vol, toen kwam ze lekker op mij zitten en hebben we nog heerlijk geneukt, totdat ik het condoom vulde. Rosa blijft nu 3 weken, misschien gaat ze daarna ( als Walhalla verbouwd wordt ) tijdelijk in Het Hofje zitten, maar dat wist zij nog niet. In elk geval is zij weer terug en ze ziet mij zeker nog een keer weer voordat de verbouwing plaatsvindt.

Moontanner
2 februari 2022, 06:13
Gisteren ook bij Rosa geweest. Voor het eerst. Niet verkeerd!!!

50 E. Het was exact zoals Bartjansen het beschreef in zijn paspoortje. Zeer vriendelijke aangename dame.

Dacht op een bepaald moment 'het zit erop' dus opstappen. Maar toen bood ze tot mijn verbazing nog een massage aan. En die was best wel goed. Dat maakt vaak net het verschil. Leuke conversatie deels in het Nederlands deels in het Spaans.

Voor herhaling vatbaar.

Bij het weggaan nog even geconstateerd dat Walhalla weer volledig bezet is. Op nr 5 na.

Bartjansen
24 februari 2022, 14:23
Bij Rosa geweest. Was weer prima! Los van de goede dienstverlening blijft een sterk punt: totaal geen haast. Ik was daarvoor bij Carolay geweest, ook niet de minste, maar die begon op een gegeven moment toch te zeuren dat gekomen moest worden

mentholbear
27 februari 2022, 13:12
Ik was daarvoor bij Carolay geweest, ook niet de minste, maar die begon op een gegeven moment toch te zeuren dat gekomen moest worden

Ik ken de dames niet, maar vind het ergens wel een prettig idee dat een dvp subtiel aangeeft als je tijd er bijna op zit.

Dat is uiteraard wat anders dan na een paar minuten al zeuren waarom je nog niet gekomen bent.

jantheman
11 juli 2022, 09:38
Ik was gisteren sinds lange tijd dan ook weer bij Rosa. was al vele malen bij haar geweest en was altijd leuk en goed. Deze keer moest ik ineens voor alles extra betalen. Jammer, maar daar ga ik nu dus niet weer heen, Na die tijd nog gekeken of Jessica ( Hofje 19 ) aanwezig was. Gordijnen waren dicht, alhoewel je wel het rode licht kon zien branden. Paar keer langs geweest, maar het bleef bij deze aanblik. Toen ik naar buiten liep kwam er een hele lange man met een blonde pruik langs en die liep richting Love 'N Joy, kan dit de travestiet geweest zijn, die daar werkt ? Hij brabbelde iets luid in het steegje, maar heb niet kunnen verstaan wat ie nu precies zei.

Gp67
16 juli 2022, 13:06
Deze keer moest ik ineens voor allesalles extra betalen.

Vroeg je bijzondere of on veilige ?
Zelf kom ik bijna nooit bij walhalla. Dames zijn niet mijn smaak. Ik houd van iets rijper maar dit is zeker boven de zestig.
Na de berichten even rondje maar zien mij daar niet snel. Door naar lovenjoy. Liever tientje extra erbij.

Moontanner
19 juli 2022, 05:24
Het verhaal is heel simpel. Rosa accepteert 30E als instap, net als nog enkele dames in Walhalla. Jantheman heeft al weleens verslag gedaan dat hij haar 30E betaalde en hoe goed het was. En dan komt onvermijdelijk ooit het moment dat zo'n dame die 30E probeert op te krikken.

Ik heb jullie hiervoor # 8 verteld dat ik haar meteen 50 betaalde en hoe aangenaam verrast ik was over wat ik allemaal kreeg.

snapper
6 augustus 2022, 18:24
Betaal haar altijd 50,- dat weet ze ook ,we praten er van tevoren ook niet over, krijg altijd prima behandeling, was 14 dagen geleden nog bij haar ,toen deed ze haar mondelinge werk iets te goed ,zo dat we aan het verdere niet toe gekomen zijn .....maak ik de volgende x goed zei ze ;)

firm
7 augustus 2022, 11:56
Zo doe ik het ook. Als ik een dame vaker heb bezocht, en het bevalt van beide kanten goed, praat ik nooit over geld. Geef wat ik de vorige keer ook gaf. De laatste tijd geef ik na afloop zelfs 20 euro fooi. Of meer. Kom ik dan de volgende keer weer bij haar, herinnert ze zich dat, zodat het feest direct begint.

snapper
7 augustus 2022, 22:56
Denk dat wij "nog" wat van de oude stempel zijn Firm ,en in de gelukkige omstandigheid zitten dat we dit kunnen doen !!

Pijpfitter
13 augustus 2022, 17:40
Ik wilde mij zaterdag middag laten afzuigen door Rosa. Kijken of zij het nivo Magdalena haalt. Was helaas een wandeling aan het maken volgens de buurvrouw. Niet getroffen helaas

jantheman
18 augustus 2022, 10:34
En waar zit Magdalena dan ? Kan haar niet in het overzicht van Leeuwarden vinden ...

Pijpfitter
18 augustus 2022, 17:02
Dat is nou juist het probleem. Pijpkoningin Magdalena is sinds covid niet meer in Leeuwarden gesignaleerd. Zij zat meestal korte periodes in Hofje 14. Naar verluidt is ze daar niet meer welkom. Maar of dat waar is weet ik niet.

Moontanner
29 juni 2023, 16:15
Rosa was vanmiddag weer aanwezig. Even wat herinneringen opgehaald. Goede wijn behoeft geen krans.

Walhalla 3 weer.

firm
30 juni 2023, 16:32
Hé leuk, binnenkort ook even heen.

Moontanner
26 september 2023, 08:05
Weet niet of je geweest bent Firm. Ze had het er wel over dat ze bezoek had gehad van iemand die op internet had gelezen dat ze er weer was.

Het verdrietige is dat ze vrij kort daarna wegens problemen met haar gezondheid weer is weggegaan.

firm
26 september 2023, 16:42
Jazeker ben ik bij haar geweest. Niet lang na jouw bericht. Weet niet meer precies. Half Juli, denk ik.
Jammer dat ze weer weg is, en dan ook nog om reden van gezondheid.
Ik heb haar daar toen niet over gehoord. En ik heb zelf ook nergens last van, voor zover ik dat kan beoordelen.

Moontanner
8 maart 2024, 03:52
Tegen ieders verwachting in is ze toch weer begonnen. Op haar oude stek in Walhalla.

6Bak
7 juni 2024, 19:43
Rosa vandaag bezocht, ze is een beetje aangekomen maar nog steeds een lieve dame.