PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Strevelsweg 149a; Nut (Thais)



Ace2
25 maart 2007, 13:29
Nationaliteit: Thais

Taal: nederlands en Thais

Leeftijd: 45

Postuur: slank

Cup: B

Service: TZ, pzc, nmc, massage


Er was een tijd dat ik een vaste gast was aan de Strevelsweg 149a. Ik had daar een vaste dame. Haar vriendinnen waren wel leuk, maar konden (in mijn ogen) niet in haar schaduw staan. Wel was er een mamasan/bardame die erg leuk was. Vaak droeg ze gewone kleren, waardoor ik veronderstelde dat ze niet beschikbaar was. Heel soms liep ze in een badjas rond. Maar verlegen als ik ben durfde ik niets te vragen.
Door omstandigheden had ik mijn "jachtterrein" verlegd waardoor ik niet echt meer een echte vaste gast kon worden genoemd. Toen ik ook nog eens vernam dat de dame waarvoor ik altijd kwam ook was vertrokken, zagen zij mij niet meer. Tot afgelopen week.

Ik ging weer eens op bezoek. De vaste bardame/mamasan was er ook (in badjas). Dit keer geen vriendelijke begroeting dat ze mij nog kende (zoals vroeger). Twee dames werden voorgesteld en ik moet zeggen dat ze zeker het aanschouwen waard waren. Mijn oog was echter op de mamasan gevallen. Ik vroeg of zij ook beschikbaar was. Er kwam niet direct een antwoord, maar de andere 2 dames begonnen te giechelen en riepen: "ja, ja, zij werkt ook. Ha, ha, ha"

Haar naam bleek Nut te zijn en ze ontdeed zich van haar badjas en ging met mij naar boven. Een schitterend lichaam liep voor mij. Ik schatte haar 35 (naar boven afgerond wel te verstaan). Ik zou later nog schrikken toen ik hoorde dat ze al 45 was. Ik zweer dat dat haar niet aan te zien is.

Op de kamer aangekomen hielp ze mij met uitkleden en kustte teder mijn lichaam. Ze voelde met haar handen de juiste plaatsen en ik was er klaar voor. maar eerst gingen wij douchen en een flinke schrobbuurt was mijn deel.

Na de verfrissende douche gingen wij op het bed liggen waar het voorzichtige zoenen begon. Ze zoende mijn hele lichaam en ik besloot er eens goed voor te gaan liggen. langzaam ging Nut naar beneden waar zij mijn harde penis aantrof. Voorzichtig begon ze te likken en te pijpen. Dat deed ze lekker, maar niet al te diep. Ik legde haar op haar rug en wederom begonnen wij te zoenen. Dit keer was ik het die langzaam naar beneden ging en bij haar ietswat natte poesje aankwam. Helaas niet geschoren.

Wij hebben elkaar zeker 15 minuten oraal verwend, waarbij Nut regelmatig afwisselde met handwerk. Toen was het tijd voor het condoom. Nadat dat was omgedaan begonnen wij met het wat meer fysieke werk. Diverse standjes doorgenomen en ze liet het allemaal toe. In de spiegel zag het er allemaal heel mooi uit, vooral toen ik haar van achter nam en haar grote borsten heen en weer gingen. Ze keek ook in de spiegel en stak haar tong een beetje naar buiten. Ze kreunde en hijgde wat met dat tongetje naar buiten en ik hield het niet meer. Wij waren een half uur verder, met nog 20 minuten te gaan.

Nog even douchen om vervolgens een massage te ondergaan. Dat is bij Nut zeker geen straf. Langzaam maar zeker kwam ze ook meer los. Eerst begon ze wat mee te zingen met de thaise muziek die uit de cd kwam en langzaam maar zeker ontstond er een gesprek. Een leuk gesprek vond ik het. Uiteindelijk zei ze:"nu snap ik het waarom Fay het altijd luek vond dat je langs kwam." Ik lachte (en was blij vanwege de herkenning) en zei voor de grap: "Ja,ja, ik trek niet alleen fysiek dames aan." Nut moest lachen en gaf mij een klap. "jij slechte man."

Na het uurtje werd er nog een keer gedouched, waarna Nut mij uitliet. Op de trap kreeg ik ineens een natte toengzoen. Die stelde meer voor dan wat ze op de kamer had laten zien. Ze zwaaide mij uit en riep: "Ik hoop dat je volgende week weer in Rotterdam moet werken." "Ik ook" zei ik.
Daar zorg ik wel voor, niet waar Willem?