PDA

Volledige versie bekijken : Alkmaar, Luci Lux, Nederlandse, ( voorheen)Leeuwarden (Love & Joy)



Sinnerman
10 juli 2021, 20:39
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Netherlands.gif




Luci Lux (Nederlandse)
Leeftijd:27 jaarTaal:Nederlands (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:15 minuten
Service:PMC, Massage, Aftrekken
Extra info:

Sinnerman
10 juli 2021, 20:50
Ik breng regelmatig een bezoekje aan kamer nummer 5 bij Love & Joy waar Luci haar kamer houdt. Ze had mijn interesse gewekt door het natuurlijke en spontane contact dat ze maakte.
Luci is een dame die lekker kan praten en wel in is voor een beetje ouwehoeren, maakt het laagdrempelig om naar binnen te gaan en zorgt binnen ook voor een goede sfeer. Ik probeer Luci wekelijks te bezoeken en stelt nooit teleur! Geeft duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is, de goede service met de prettige persoonlijkheid maakt het herhalingsgevaar zeer groot! Zeker een aanrader:)

Prima
10 juli 2021, 22:14
jaja

Oedeis
11 juli 2021, 15:26
Nee Nee ?

De laatste keer dat ik in Leeuwarden was heb ik (staande in de deuropening) bijna tien minuten met haar gesproken. Ze kan echt wel wat meer dan "ouwehoeren". Er is een heel zinnig gesprek met haar mogelijk. Onder meer spraken we over de en haar professionaliteit wat betreft het "vak".

Ik ben het in zoverre met Sinnerman eens dat zij overkomt als een "prettige persoonlijkheid" en dat ze exact aangeeft waar haar grenzen liggen.

En dat laatste nu hield mij ervan af om te beproeven of Sinnersman's "goede service" ook klopt: op basis van hoe ze die beschreef vond ik dat haar sekshandelingen - naar mijn smaak, en smaken plegen te verschillen - te klinisch, te zakelijk, te afstandelijk waren.

Daarnaast ben ik niet zo dol op gesiliconiseerde borsten, of dames die pertinent niet kussen (ook niet de "lichtste" variant), wier lippen alleen maar palen in rubber beroeren. Ik ben toen - zoals eerder gemeld - bij Cindy beland (heeft iemand al geverifieerd waar zij resideert ?) die je na afloop nog minuten lang je omhelzend laat nagenieten.

Ieder zijn smaak. Maar dit "Licht" laat ik aan mij voorbij gaan, hoe innemend ze ook converseert.

Sinnerman
11 juli 2021, 18:02
Nee Nee ?

De laatste keer dat ik in Leeuwarden was heb ik (staande in de deuropening) bijna tien minuten met haar gesproken. Ze kan echt wel wat meer dan "ouwehoeren". Er is een heel zinnig gesprek met haar mogelijk. Onder meer spraken we over de en haar professionaliteit wat betreft het "vak".

Ik ben het in zoverre met Sinnerman eens dat zij overkomt als een "prettige persoonlijkheid" en dat ze exact aangeeft waar haar grenzen liggen.

En dat laatste nu hield mij ervan af om te beproeven of Sinnersman's "goede service" ook klopt: op basis van hoe ze die beschreef vond ik dat haar sekshandelingen - naar mijn smaak, en smaken plegen te verschillen - te klinisch, te zakelijk, te afstandelijk waren.

Daarnaast ben ik niet zo dol op gesiliconiseerde borsten, of dames die pertinent niet kussen (ook niet de "lichtste" variant), wier lippen alleen maar palen in rubber beroeren. Ik ben toen - zoals eerder gemeld - bij Cindy beland (heeft iemand al geverifieerd waar zij resideert ?) die je na afloop nog minuten lang je omhelzend laat nagenieten.

Ieder zijn smaak. Maar dit "Licht" laat ik aan mij voorbij gaan, hoe innemend ze ook converseert.

Dat je bij Luci ook een stevig gesprek op niveau kan voeren is zeker waar.
Dat klinische en zakelijke herken ik absoluut niet, en dit is het achter de gordijntjes zeker niet het geval. Ik kan me wel voorstellen dat dit in het gesprek met Luci zo over kan komen omdat ze het naar mijn idee echt professioneel aan wil pakken. Gelukkig hebben we ieder een eigen persoonlijke favoriet, waar we hopelijk lang van mogen genieten!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sjakieb
11 juli 2021, 19:03
Beste Sinnerman. Licht dan eens een tipje van het gordijntje op en vertel ons wat jullie allemaal uitspoken. N vlotte Nederlandse babbel , ook op niveau, is mooi meegenomen maar dat is niet waar wij voor/van komen.

Sinnerman
11 juli 2021, 20:04
Beste Sinnerman. Licht dan eens een tipje van het gordijntje op en vertel ons wat jullie allemaal uitspoken. N vlotte Nederlandse babbel , ook op niveau, is mooi meegenomen maar dat is niet waar wij voor/van komen.

Hallo Sjakieb, voor mij is het de hele ervaring/spel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik met het niet zoenen en haar plezieren eerst ook wel de enige moeite had. Maar ze maakt hier een leuk spel van waarbij ze net niet over haar eigen grens gaat. Ze heeft geen moeite met een hoop afwisseling tijdens de seks en neemt hier ook lekker de tijd voor. Ondanks dat Luci alles veilig doet slaagt ze summa cum laude wat betreft de handeling die ze wel (voor sommige helaas met rubber) verricht [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Iorek
12 juli 2021, 01:11
Ah, daar is ze weer. Zo heerlijk mysterieus dat meisje. Er zijn er nu al twee.

Oedeis
12 juli 2021, 08:04
Nog mysterieuzer dan "dat meisje" is uw bericht. Maar of dat ook "heerlijk" kan worden genoemd ...

Oedeis
22 juli 2021, 14:01
"Ah, daar is ze weer. Zo heerlijk mysterieus dat meisje. Er zijn er nu al twee." (#8)

Het heeft dagen van bestudering der Noordelijke Ijsberiaanse Mysteriën gekost, maar ter compensatie van het al die etmalen ontbreken van een sleutel om uw mysterie te openen, kreeg ik uiteindelijk een loper toegespeeld die alles kon ontsluiten: het bericht van Fr-Loper (Aanwezig / Afwezig / # 1098) biedt de oplossing.

Uw mededeling maakt het voor de de ijsberenjongen - die hun weg nog moeten zoeken - ongemeen spannend op deze polaire site. Waarvoor mijn grote dank.

Graag meer van dit soort educatieve cryptiek ...

Sinnerman
22 juli 2021, 17:56
"Ah, daar is ze weer. Zo heerlijk mysterieus dat meisje. Er zijn er nu al twee." (#8)

Het heeft dagen van bestudering der Noordelijke Ijsberiaanse Mysteriën gekost, maar ter compensatie van het al die etmalen ontbreken van een sleutel om uw mysterie te openen, kreeg ik uiteindelijk een loper toegespeeld die alles kon ontsluiten: het bericht van Fr-Loper (Aanwezig / Afwezig / # 1098) biedt de oplossing.

Uw mededeling maakt het voor de de ijsberenjongen - die hun weg nog moeten zoeken - ongemeen spannend op deze polaire site. Waarvoor mijn grote dank.

Graag meer van dit soort educatieve cryptiek ...

Je lijkt wat geagiteerd, wat is er aan de hand?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oedeis
22 juli 2021, 22:24
Als mensen onnodig cryptisch reageren (# 8), dan irriteert me dat.

Maar mijn ergernissen zijn altijd van korte duur. Dus niets (meer) aan de hand.

Iorek
24 juli 2021, 13:03
#8 bleek helemaal niet zo cryptisch te zijn toen je de naam in kon vullen en de aanwezig- / afweziglijst had bekeken.

Amen!

Mh88
25 augustus 2021, 09:48
Al een paar keer bij deze schoonheid geweest. Mij ziet ze zeker vaker

KeesN
31 augustus 2021, 16:43
Leuke vrouw om te zien. Leuk gesprek maar geen PZC of heffen ook niet mogelijk helaas. Hoe leuk verder maar dan mis ik iets.

Gnerk
18 oktober 2021, 19:04
Werkt nu op de Achterdam in Alkmaar volgens haar twitter account.

Loverofdutchies
15 januari 2022, 19:41
Ze zit weer in Leeuwarden, kan dit verplaatst worden?

Loverofdutchies
16 januari 2022, 08:49
Werkt weer in Leeuwarden, kan dit topic verplaatst?

Moontanner
19 januari 2022, 12:09
Ben ik de enige die denkt: Loverofdutchies is Luci Lux zelf.

Net zoals ik waarschijnlijk ook de enige was die gedacht heeft en nog steeds denk: Topicstarter Sinnerman (met 5 sterren....) is Luci Lux zelf. Of aanhang Luci. :biggrin:

Idem Mh88. Hiervoor. Is ook Luci. Uiteraard ook lovend over Luci.

Loverofdutchies
19 januari 2022, 14:01
Wauw ik wil bijna zeggen zoek een andere hobby, maar ik las dat jij nooit in love joy komt dus waar bemoei je je eigelijk mee? Luci is een leuke spontane dame hoor, ik zou het persoonlijk even vragen als ik jou was

onder de brug
19 januari 2022, 15:43
Ben ik de enige die denkt: Loverofdutchies is Luci Lux zelf.

Net zoals ik waarschijnlijk ook de enige was die gedacht heeft en nog steeds denk: Topicstarter Sinnerman (met 5 sterren....) is Luci Lux zelf. Of aanhang Luci. :biggrin:

Idem Mh88. Hiervoor. Is ook Luci. Uiteraard ook lovend over Luci.heb jij een slechte ervaring met deze dame?

KeesN
19 januari 2022, 15:58
"loverof dutchies" zegt dat ze weer aanwezig is in Leeuwarden is. Dat is gewoon een vaststelling. Net als zoveel hier dat vermelden over allerlei andere dames. Ben geen aanhang en ook niet lovend, ben maar 1 keer kort bij haar geweest.

Moontanner
19 januari 2022, 16:53
Het is gewoon iets wat mij opviel en wat ik denk op basis van wat ik hierboven lees. En wat ik lees in de profielen van de betreffende accounts. Heb verder geen enkele rancune tegen mevrouw Sinnerman/ mevrouw Loverofdutchies/ of mevrouw Mh88.

Allen Luci Lux zelf dus.

En tegen KeesN (zeg ik met respect voor jou) Jij bent de enige die hier ooit al tegengas gaf tegen de gelikte verhalen van mevrouw. Nu herhaal je dus weer dat je niet lovend was en dat het bezoek kort was.

Ik vergeet nog de reactie van forumgenoot Prima #3 ('ja ja') bij het gelikte verhaal van mevrouw Sinnerman #2 Prima prikte er dus ook al door.

onder de brug
19 januari 2022, 17:57
Het is gewoon iets wat mij opviel en wat ik denk op basis van wat ik hierboven lees. En wat ik lees in de profielen van de betreffende accounts. Heb verder geen enkele rancune tegen mevrouw Sinnerman/ mevrouw Loverofdutchies/ of mevrouw Mh88.

Allen Luci Lux zelf dus.

En tegen KeesN (zeg ik met respect voor jou) Jij bent de enige die hier ooit al tegengas gaf tegen de gelikte verhalen van mevrouw. Nu herhaal je dus weer dat je niet lovend was en dat het bezoek kort was.

Ik vergeet nog de reactie van forumgenoot Prima #3 ('ja ja') bij het gelikte verhaal van mevrouw Sinnerman #2 Prima prikte er dus ook al door.

jij moet stoppen met denken en maak eens een paspoort aan
vlgm bin ik 1 van de weinigen die dat doet

Moontanner
20 januari 2022, 06:55
Je kunt in het profiel van een persoon zien hoeveel nieuwe discussies hij (of zij) is gestart. Klik je op mijn profiel dan zie je dat ik sta op 50. Volgens jouw profiel sta jij op 27.

Zo kun je het ook zien in de profielen van de Luci lux aliassen Sinnerman, en Mh88.

Loverofdutchies zal ik niet meer met mijn verdenking belasten. Voordeel van de twijfel. En hij zal, begreep ik, eerdaags een recensie schrijven over Friese Hester.

Ik ontdekte op een ander internetforum trouwens ook nog dat Lucilux zich daar bedient van het alias Ouwejan. Zelfde formule: Ouwejan wordt lid op 28 juli en schrijft op dezelfde dag een tenenkrommende, gelikte advertorial over Luci. Daarna nog 1 of 2 keer over Luci en vervolgens niet meer. Het is tot dusverre ook daar onontdekt gebleven.

En zullen we nu maar weer overgaan tot de orde van de dag?

Loverofdutchies
20 januari 2022, 10:00
Ik wist niet dat je in meerdere dames interesse moet tonen of verplicht review moet schrijven om niet beschuldigd te worden. Maar bedankt voor je voordeel van de twijfel. Nav je bericht ben ik op zoek gegaan ook naar desbetreffende namen en zie op twitter ook de namen ouwehand en mh88 voorbij komen, mij lijkt jou mening van aliassen dus erg beperkt maargoed ik ben nieuw hier. Ga eens bij luci langs zou ik zeggen, zet je eer aan de kant en vraag haar zelf. Ze zal ongetwijfeld eerlijk antwoorden en tot die tijd lekker je eigen mening voor jezelf houden.

Over tot de orde van de dag.

hasta la pasta
20 januari 2022, 18:37
Over tot de orde van de dag.

Puik idee. Ik reis gemiddeld 1 maal per twee jaar naar Friesland om er te vertoeven op het water met een Valkje ofzo. Als ik wil neuken ga ik wel naar een saunaclub in Duitsland.

KeesN
22 januari 2022, 23:49
Ben het met je eens Loverofdutchies, je bent immers pas hier actief en als je voor Dutchies gaat dan is er ook niet zoveel keuze helaas. Zelf ga ik naar Leeuwarden voor enkele dames waar ik geile ervaringen mee heb. Kom bijvoorbeeld nooit bij Walhalla, al wordt over bepaalde dames daar heel positief (en veel) geschreven. Kwestie van smaak denk ik dan. Uit jouw naam maak ik op dat je van "Dutchies" houdt en dat is ook mijn favoriet over het algemeen. Persoonlijk de beste ervaringen met Dutchies eigenlijk, al zullen vele hier daar heel anders over denken en dat mag natuurlijk. Het is ook maar een klein groepje heren die hier iets plaatst. Helaas is de keuze Nederlandse meiden vrij klein in het noorden van het land.

ouwe_jan
15 januari 2023, 22:53
Soms stoppen ook wandelaars. Jouw orde van de dag is op basis van vermoedens beschuldigingen uiten. Ondertussen zijn er genoeg gelijk gestemde recensies geweest over Luci. Tijd voor excuses.