PDA

Volledige versie bekijken : Sexysenses - Groenstraat 87 - Anastasia

Maxim_25
15 juli 2021, 00:19
Ik had mezelf nog een beloning beloofd. Dus me Anastasia afgesproken. Ze heeft naar eigen zeggen Italiaanse / Russiche roots. Na een heerlijke opwarming werd ik in de watten gelegd op deze manier: ik zat op de rand van het bed, en vroeg of zo al zittend mij wou neuken. Geen probleem voor Anastasia. Ze vond dit geen enkel probleem. Heerijk met CD in haar klaar gekomen. Daarna stelde ze mij een massage voor, waar ik natuurlijk geen "neen" op kon zeggen. Toen we ongeveer aan 45 minuten zaten, stelde ze mij een tweede neukbeurt voor. Heerlijk missionaris gekozen.

1/2u = €50 1 u = €100 een adresje dat bovenaan in mijn GPS staat! Dat is zeker.

Maxim:)

lustman
15 juli 2021, 19:30
https://sexysenses.com/nl/

Maxim_25
19 augustus 2021, 08:22
De toffe Italiaanse/Russische Anastasia is na 3 weken vakantie terug aan het werk. Ze werkt nu blijkbaar bij Allinmassage op de Haachtsrsteenweg 41. De prijsjes starten daar vanaf €60,00 voor een half uurtje. In mijn ogen is ze dat zeker waard. Ik ga er vandaag zeker nog eens langs. Ik hou nu eenmaal van een natuurlijke dubbele D-cup. Beetje mijn gezonde verslaving, vrees ik. :luvlove:

Maxim_25
19 augustus 2021, 08:39
http://allinnmassage.com/

Eric-Boom
13 september 2021, 17:53
Hoi, ben op aanraden van Maxim ook eens in mijn auto gesprongen en Allin gereden. Anastasia gekozen uit de rij. Ze is niet super slank maar mooie vrouwelijke rondingen. 2 echt prachtige borsten. Ik schat haar iets tussen de 25 en 30 jaar. Ze spreekt vlot Frans en Italiaans. Na een eerste amazaonebeurt vroeg ze of ik nog eens wou? Natuurlijk, 2 keer op een uur. Was niet zeker dat dit zou lukken maar ok. Anastasia is een gevoelige vrouw waar ik zeker nog eens terug naartoe zal gaan. Hoop dat ze nog een tijdje op dit adres blijft. :freu: :luvlove:

deket
16 september 2021, 18:32
Ik vernam dat ze daar de mondmaskers aan houden en alles met condoom
Iedereen gaat heen waar hij wil maar ik zou hem dan liever zelf aftrekken

deket
16 september 2021, 18:32
Teminste indien er geen alternatief is

deket
28 september 2021, 00:52
Even meegeven dat de mondmaskers niet meer moeten gedragen worden in dit bordeel
Btw, vanaf vrijdag niet meer in Vlaanderen,dus niet allen niet meer in de horeca,maar ook niet meer in scholen,etc