PDA

Volledige versie bekijken : Beste recensie van de maand Maart 2020 - Juli 2021 (jury Piet Plezier)

Pagina's : 1 2 [3]

hasta la pasta
28 december 2020, 17:02
+1

Piet Plezier
1 maart 2021, 13:02
vandaag op de kop af 1 jaar jury.
En als ik het zo bekijk gaat het nog even duren, wat ik niet hoop natuurlijk

JonnyFontane
1 maart 2021, 13:06
Dat is wel een vermelding waard.
Maar ik hoop dat het ook niet te lang meer duurt, maar ben er bang voor.

pret
1 maart 2021, 13:13
Gezien de periode van de huidige jury zouden er dus minstens 56 winnaars benoemd moeten. Aangezien de meeste genomineerden dezelfde schrijvers zijn, lijkt het mij niet dat er zoveel winnaars aangekondigd kunnen worden.

Om deze reden stel ik dan voor voor dat de ijsberen die genomineerd zijn gedurende de periode van huidige jury een vrijkaart van W2 krijgen zodra deze weer beschikbaar. En daarnaast een nieuwe jurylid te benomen zodra de clubs open zijn.

mentholbear
1 maart 2021, 18:25
Eerst maar kijken of en wanneer er weer vrijkaartjes komen. En ander hebben we altijd nog de eeuwige roem :roll:

Nulnulzeseneenhalf
1 maart 2021, 23:18
Om deze reden stel ik dan voor voor dat de ijsberen die genomineerd zijn gedurende de periode van huidige jury een vrijkaart van W2 krijgen zodra deze weer beschikbaar. En daarnaast een nieuwe jurylid te benomen zodra de clubs open zijn.

Ik heb al eens eerder gesuggereerd dat er heel gauw een andere jury benoemd moet worden. Dan is de kans een stuk groter dat de Corona-crisis zo over is. Maar daar ging de forumleiding toen opknipt in mee. Ik vrees dat we nog heel lang aan dit jurylid vast zitten. Soms moet je onconventionele keuzes durven maken om uit het vastgeroeste stramien te komen. Kan het alleen maar beter van worden.

mentholbear
1 maart 2021, 23:30
Fijn, hebben we die vaccinaties niet eens meer nodig :hammer:

Piet Plezier
2 maart 2021, 12:46
I. Ik vrees dat we nog heel lang aan dit jurylid vast zitten. .

dat vrees ik ook :biggrin:

WANDELAAR5
2 maart 2021, 20:23
Piet is duidelijk het beste jurylid tot nu toe! Niet 1 juryvoorzitter heeft zo’n lange ononderbroken regeerperiode gehad. Ik nomineer hem voor een levenslang erelidmaatschap van het ijsberen forum!!

JonnyFontane
2 maart 2021, 21:50
Piet is duidelijk het beste jurylid tot nu toe! Niet 1 juryvoorzitter heeft zo’n lange ononderbroken regeerperiode gehad. Ik nomineer hem voor een levenslang erelidmaatschap van het ijsberen forum!!

Ik steun deze nominatie......

mentholbear
2 maart 2021, 21:57
Ik niet. Hoeveel vrijkaartjes heeft deze jury ons toe doen komen? Nou? :smoke:

Ik zou em eerder nomineren voor de aller langzaamste jury die tot een uitspraak komt :roll:

Eddy_V
3 maart 2021, 00:36
Ik zou em eerder nomineren voor de aller langzaamste jury die tot een uitspraak komt :roll:
Dat komt omdat ie het zo druk heeft om alle dvp’s in Duitsland te ondersteunen. Daar zou men wat meer begrip en waardering voor op mogen brengen.
Meer ijsberen zouden een voorbeeld aan Piet mogen nemen ipv kritiek te leveren op deze legendarische juryvoorzitter.

mentholbear
3 maart 2021, 16:00
Mijn welgemeende excuses ;)

mentholbear
22 mei 2021, 00:50
Beste recensie van de maand mei 2021.

En tevens van het afgelopen half jaar ofzo ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=742355#post742355

Eric vb
22 mei 2021, 08:19

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=742355#post742355

Zeker weten . Was nog eens leuk een mooie verslagje te lezen ! Bachatero thanks :c014[1]:

Eddy_V
22 mei 2021, 09:07

helemaal eens, +1 !

PS wie wordt de nieuwe voorzitter van de maand juni (mei zal nog wel een overgangssituatie zijn voor Piet om te wennen en af te kicken)

Johan35
23 mei 2021, 12:08
Ook van mij een nomi voor het verslag van Bachatero.

+1.

Piet Plezier
25 mei 2021, 09:27
helemaal eens, +1 !

PS wie wordt de nieuwe voorzitter van de maand juni (mei zal nog wel een overgangssituatie zijn voor Piet om te wennen en af te kicken)

ik blijf voorlopig gewoon zitten als jury, als Duitsland weer open gaat en er weer vrijkaartjes zijn gaan we verder en eerder niet.

Eddy_V
25 mei 2021, 19:58
ik blijf voorlopig gewoon zitten als jury, als Duitsland weer open gaat en er weer vrijkaartjes zijn gaan we verder en eerder niet.
Je lijkt Rutte wel, die kan er ook geen genoeg van krijgen ;)

Piet Plezier
25 mei 2021, 20:20
Je lijkt Rutte wel, die kan er ook geen genoeg van krijgen ;)

ja maar Rutte kan nog van alles ondernemen
En ik kijk al 14 maanden ongeveer alleen maar toe

JonnyFontane
26 mei 2021, 05:59
Daar heb ik geen actieve herrinering aan......

Eddy_V
26 mei 2021, 08:04
Daar heb ik geen actieve herrinering aan......
Piet Plezier is al zijn pleziertjes kennelijk ook al vergeten ;)

mentholbear
26 mei 2021, 13:56

Ik dacht na wat er gebeurd was het maar niet ter sprake te brengen...

Piet Plezier
27 mei 2021, 09:39

Eddy_V jij ziet op de BVE app toch ook de foto's voorbij kom van Piet zijn pleziertjes.

Eddy_V
27 mei 2021, 12:41
Eddy_V jij ziet op de BVE app toch ook de foto's voorbij kom van Piet zijn pleziertjes.
Precies daarom vroeg ik me af of je het zelf al vergeten was ;)

ik krijg die smeerlapperij nog niet snel van m’n netvlies !

mentholbear
27 mei 2021, 14:17
Nomi voor Johan35 die me denkbeeldig even wist mee te slepen naar SS.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=743218#post743218

jansenroy
27 mei 2021, 14:23

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=743218#post743218

+1

Eric vb
27 mei 2021, 14:33
+1

+1:goodjob[1]:

Eddy_V
27 mei 2021, 22:38

+1 ondanks alle beperkingen krijg je zin om naar Sixsens te gaan en ... heel knap dat Johan35 de bijklussende bouwvakster heeft weten te weerstaan ;)

jansenroy
27 mei 2021, 23:31
+1 ondanks alle beperkingen krijg je zin om naar Sixsens te gaan en ... heel knap dat Johan35 de bijklussende bouwvakster heeft weten te weerstaan ;)

Die is dan ook nauwelijks nog te herkennen als gevolg van haar spierwit geblondeerde haren. Alhoewel, de rest van haar body verraadt haar als vanouds.

Eddy_V
27 mei 2021, 23:54
Die is dan ook nauwelijks nog te herkennen als gevolg van haar spierwit geblondeerde haren. Alhoewel, de rest van haar body verraadt haar als vanouds.
Aha... daderkennis... op de plaats delict geweest ??

jansenroy
28 mei 2021, 19:51
Aha... daderkennis... op de plaats delict geweest ??

Tuurlijk, op verkenning geweest met de heren Bachatero en Brad Clitt. Alweer een week geleden. Tijd voor een volgend bezoekje....

mentholbear
1 juni 2021, 01:37
Nomi voor piepo777 die genoten heeft van de diverse heuvels in Vaals ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32568-Live-from-Sixsens!&p=743795#post743795

schoolmeester
1 juni 2021, 06:25
piepo777
plus 1.

Groet, schoolmeester.

e-is-mc-2
1 juni 2021, 09:31
piepo777
plus 1.

Einstein

Eddy_V
1 juni 2021, 15:38
+1 voor duidelijk verslag van piepo777 in Sixsens

mentholbear
2 juni 2021, 00:31
Nomi voor Bachatero die maar niet genoeg kon krijgen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=743929#post743929

schoolmeester
2 juni 2021, 01:54
Bachatero
Plus 1.

pret
2 juni 2021, 07:37
Nomi voor Bachatero die maar niet genoeg kon krijgen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=743929#post743929

Dikke plus 1. Zijn recensies zijn altijd informatief.

mentholbear
3 juni 2021, 10:53
Nomi voor Nostredamus die een heel relaxte SC beleid ervaarde.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11595-M%FCnster-Antalya-(Saunaclub49)-Algemeen&p=744076#post744076

Shakir
3 juni 2021, 10:56

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11595-M%FCnster-Antalya-(Saunaclub49)-Algemeen&p=744076#post744076

+1 voor het allereerste verslag uit Duitsland sinds laaang!

pret
3 juni 2021, 11:38

+ 1

schoolmeester
3 juni 2021, 11:58
Nostredamus plus 1.

Eddy_V
3 juni 2021, 12:04

+1 !

Piet Plezier
3 juni 2021, 13:47
pas als alle clubs weer open zijn pakken we de BRVDM weer op.
Dus al wat jullie nu nomineren telt niet mee.
Dat is niet te doen om alles weer eens terug te lezen
Dus we wachten het af wanneer alles weer op groen staat.
We komen steeds dichterbij dat alles weer open is.

Groetjes, Piet Plezier en Willem2

mentholbear
3 juni 2021, 14:46
Niks daar van luie Piet! Je moet je taak heel serieus nemen. Je bent jury of niet. Als je nou een paar biertjes minder drinkt, minder bij de dames naar binnen wipt, lukt dat best. Zet em op!! :ola2::ola2::ola2:

:smoke:

e-is-mc-2
4 juni 2021, 13:57
Heb ik een heeel mooi uitgebreid verslag van mijn SS bezoek op 3 juni ..... is het SS forum dicht !

Mag ik hem dan hier plaatsen om mee te doen met de nomi ?

De theorie
Ik verwachtte voor donderdag 3 juni een gunstig ochtendtijdslot in SS met voldoende DVP keuze , niet te veel beren en geen wachtrijen etc. Want:
de versoepelingen DE komen er aan (Venus snel open), dus veel NL en DE beren wachten daar nog even op
de versoepelingen NL 5 juni komen er aan, dus veel NL en DE beren wachte daar nog even op
minst gunstige dag deze week voor wat betreft weer
de DVP's zijn er toch al en gaan niet huiswaarts met 5 juni in het verschiet en hebben nog een financiele achterstand weg te werken van het afgelopen jaar dus zullen voldoende aanwezig zijn
dit wordt ondersteund door het verslag van Bachatero en Piepo77, het zal 2 juni naar verwachting niet slechter zijn dan 2 juni of 31 mei, eerder beter
Maar dat is natuurlijk allemaal wishful thinking.

Het plan
Het aanvankelijke plan was om kort na binnenkomst 11:00 te gaan voor 2 uur pannekoeken met 1 DVP in een kamer met whirlpool. Op die manier te voorkomen dat de DVP's uitverkocht zijn en toch wat wellness /relax te hebben. Dat plan stamde nog van voor de verruimde openingstijden. Door de verslagen van Bachatero en Piepo77 en de verruimde openingstijden heb ik dat plan laten varen en ben ik gegaan voor geen plan, Nou ja, niet helaaml geen plan, het plan was alleen nogal open: iets voor 11 arriveren en kijken wat er kan en waar en wie ik zin in heb maar wel begrensd door tijdvak 1.

De uitvoering: entree en ontvangst
Na een voorspoedige reis ruim voor 11 gearriveerd en iets voor 11 mijn plaats ingenomen bij de deur. Voor mij 1 duitse beer die per fiets was gearriveerd. Om 11:00 stipt ging de deur open, er stonden toen met mij meegerekend 5 beren in de rij.
1 voor 1 naar binnen, mondkapje op, temperatuur check, handen ontsmetten en door naar de balie waar ze er 2 tegelijk inchecken. Daar ontving ik zonder verdere uitleg een key cord met een rood plastic label eraan, bedoeld voor de rode zone. Wat dan de rode zone is / was en wat de groene werd niet vermeld. Een andere beer wist me later te vertellen dat groen beneden was / is, maar dat iedereen bij de douches en kleedruimte mocht komen en rood boven. Ik heb daarvoor nergens een aanduiding gezien dus of het klopt weet ik niet. Mijn rode label hing onzichtbaar onder mijn badjas. Ik ben nergens aangesproken dat ik er niet mocht komen en kon vrij gaan naar de welness en mens room.

Corona maatregelen in het gebouw:
D en H stickers waar niemand zich aan stoort en ook een soort 'houdt rechts' aanduiding voor de trap, waar ook niemand op let. Verder heel veel soort 'tussenwandjes' en afzetwandjes. Zo is het mij niet gelukt een weg naar de bar te vinden. Ik denk dat de weg daarheen is afgesloten of ik heb niet goed gezocht in het doolhof. Het ziet er met al die tussenwandjes nog onoverzichtelijker uit dan het al was. De kamersleuteluitgifte is niet aan de balie maar aan een losse tafel aan het einde van een gang ergens in het doolhof, ik meen op dezelfde etage als de kleedruimte en douche.
Op het stoombad stond een 'gesloten' bordje op, Sauna niet dus ik denk dat die het deed. Whirlpool deed het. Deuren van de mensroom waren permanent open en de toegang tot de afwerkvakjes was meen ik ook afgesloten.
Natuurlijk was het restaurant ontoegankelijk.
Binnen wordt je geacht mondkapje op te houden, behalve waar dat niet goed gaat zoals in douche en kleedruimte, kamer en ik vermoed ook sauna en whirlpool. Overigens geen enkele controle op, ik zag enkele DVP's en beren lopen zonder en personeel liet dat gaan.
In de serre en op het terras hoeft het mondkapje niet, ook het personeel achter de bar heeft geen mondkapje. Vrijwel iedereen zit dan ook op het terras buiten of in de serre, het was daar gezellig druk maar er waren donderdag zitplaatsen en ligbedjes voldoende. Verder kwam ik her en der wat DVP's beneden in de buurt van de wellness en kleedkamer. Daar waren ook wat zitjes. Misschien dat dat iets te maken had met de verdeling DVP's over de groen en rode zone ?

DVP's en beren aantal:
DVP's ruim voldoende aanwezig, al direct om 11:00. het eerste half uur was de verhouding zelfs denk 1 beer op 5 DVP's. Later rond de luch lag dat denk ik nog steeds iets in het voordeel van de DVP's. Vrij uniforme en voorspelbare line up van lang donker stijl haar en enorme plateau schoenen om wat lengte te creëren. Ik schat rond de lunch zeker 30 DVP's en 25 beren maar heb niet geteld.
Voor mij opvallende aanwezigen waren 2 duidelijk oudere DVP's.

Meer persoonlijke notities t.a.v. mijn bezoek:
Één van de twee duidelijk wat oudere DVP's klampte mij direct na het voor het eerst verlaten van de kleedruimte aan en hoopte snel te scoren. Dat werkt bij mij niet zo: ik kies en niet andersom. Ze beweerde wel de nr 1 te zijn van het Internet? Ik kan me haar naam die ze wel noemde niet meer herinneren, ze was petite. Ze was wat vervelend aanhoudend maar ik snap het ook wel: kamer je voor een uur kort na 11:00 dan maak je goede kans om nog een tweede kamergang in hetzelfde tijdslot te scoren als DVP. Dus ik ben aanrdig maar resoluut gebleven. En ik was niet de enige die last had van een opdringerige DVP: ik zat in de mensroom en wilde net een belletje doen toen er een beer door een DVP naar binnen werd geduwd en verleid tot kameren. Na een paar minuten wachten wilde ik toch echt even bellen, maar de DVP wist van geen wijken. UIteindelijk heeft de beer de verleiding weten af te slaan en had ik kon ik mn belletje doen.
Dat was nadat ik eer uur had gekamerd met Aisha die ik na een kort ontbijt spotte in de buurt van de wellness Ik viel op haar lieve en spontane uitstraling. Misschien heeft ze wel een paspoortje hier, dat weet ik niet. Ze heeft geen tatoes, 100% naturelle borsten en is roemeense, ze prefereert Engels bioven duits om te converseren maar haar ze begrijpt maar de helft van wat ik zij.
Kameren was prima en wijd ik verder niet over uit: what happens in my room stays in my room.
Het voornemen was om laten een 2e ronde te doen maar ik beel geheel voldaan. Dus nog een lekkere tosti als lunch en wat rondlummelen voldaan huiswaarts gegaan rond een uur of 3.

Waarde van dit verslag:
Laag, want vanaf 5 juni zal het allemaal weer net wat anders zijn, mede omdat DE 4 juni ook open gaat en door de versoepeling in NL en dus in SS. En het bleek dat 3 juni een DE feestdag is? Dus mogelijk waren er meer DE beren dan op andere dagen.

Have fun, stay healthy !

rob45
4 juni 2021, 14:12
Mooi bericht e-is-mc2 !Zonder mezelf ergens mee te willen bemoeien denk ik wel dat het zelfoplossend zal zijn.De betreffende club schijnt geen berichtgeving of wat dan ook meer te willen.Op zich wel jammer..

mentholbear
5 juni 2021, 01:31
Bedankt voor het delen van een vermakelijk verslagje.
+1 wat mij betreft.

Brad Clitt
5 juni 2021, 10:10
Mooi bericht e-is-mc2 !Zonder mezelf ergens mee te willen bemoeien denk ik wel dat het zelfoplossend zal zijn.De betreffende club schijnt geen berichtgeving of wat dan ook meer te willen.Op zich wel jammer..

Je zou ook in je eigen topic je clubbelevenissen aldaar kunnen neerpennen. ;)
Maar waarschijnlijk is dit ook niet de bedoeling...

Ik was er gisteren en daar laat ik het ook maar bij, hopelijk komt het weer goed tussen het forum en de club.
Nou vooruit, de frietjes waren lekker!

schoolmeester
5 juni 2021, 12:10
De frietjes waren lekker, de tietjes waarschijnlijk ook......

mentholbear
5 juni 2021, 13:45
Op zich wel jammer..

Niet alleen jammer, maar ook onhandig. Nu kan ik niet meer uit verslagjes opmaken of de tijdslots van tafel zijn, de zones zijn opgeheven, en bovenal of je weer onbeperkt uit de voederbakken kunt graaien ;)

Dus hopelijk komt SS gauw terug!

mentholbear
6 juni 2021, 01:59
Nomi voor Bart en z'n gele boekje :freu:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=744258#post744258

mechelen
7 juni 2021, 00:04
En Mechelen is ook nog eens van de grond geweest... :redface:

Sixsens dus. De enige open club binnen bereik.

Om 14u stond de parking al vol en ik mocht mijn limo dus op straat parkeren. Aan de incheckbalie werd mij gevraagd of ik een gezondheidsbewijs had (en dat heb ik) doch hoefde het niet te tonen.
Er was vandaag geen zonering meer, maar dat kon morgen weer helemaal anders zijn...

Een witte zee van ijsberen, dat was lang geleden zeg dat ik dat nog gezien had.
Maar het aantal meisjes... viel zwaar tegen. Op het gelijkvloers buiten zaten welgeteld twee dames aan een tafeltje, en beneden in de bar... eentje. :confused: Ben ik daarvoor naar hier gekomen...
Maar ik zag gelukkig meteen dat er een wachttijd was, dus dat betekende dat er toch flink gekamerd werd en dat ik geduld moest uitoefenen.
Beneden in de bar mag je overal gaan zitten, ook met 2 naast mekaar maar je mag niet aan de toog zitten...

Sixsens heeft gelukkig een geweldige wellness, een van de beste die ik in saunaclubland gezien heb. Alle sauna's, stoombad en bubbelbad werken naar behoren weliswaar met een beperking van het aantal gebruikers.
En de onderbroekenidioten bleven gelukkig weg uit dit clubdeel.

Om half zes was het etenstijd, en raar maar waar een half uur later kwam de ene dame na de andere de barruimte binnen. Als er gegeten wordt denkt me niet aan seks, wellicht.
En ik zag een dame die ik vroeger al eens gezien heb. Groot, lang zwart haar en hele mooie naturelle borsten (ze liep topless). Ik wenkte haar en vroeg haar naam. 'Elena'.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35116-Elena-(Roemeense)/page3

'Wat doe je als ik je 1 uur boek', vroeg ik haar in mijn beste steenkolenengels. 'Zeg maar wat je wilt doen', antwoordde ze mij. Dat was : tongzoenen, pijpen zonder en klaarkomen in de mond. Dat kon, en na een korte wachttijd gingen we naar kamer 26.

Goesting dat ik had, goesting! Tongzoenen en pijpen, afwisselend. Het duurde niet lang of mijn witte goud hing tegen haar gehemelte. Komt ervan als je mensen meer dan een half jaar opsluit. :asshole:
Daarna gaf ze mij op mijn verzoek een lekkere body to body massage en werd er wat over koetjes en kalfjes gepraat. Over Corona ook natuurlijk. Dat men in Roemenië gewoon in de rij moet gaan staan voor een spuitje... Maar dat ze zelf genoeg reserve had opgebouwd en dat ze dus zeker geen honger heeft gehad.
Dan was het tijd voor ronde 2 en nu werd er wel geneukt. Uiteindelijk condoom er weer afgehaald en in de bek geschoten, jazekers. :baeh:
Er was duidelijk geen tijdsdruk en we hebben nog een tijdje liggen kussen en friemelen. Na bijna anderhalf uur was het tijd om te gaan. Kosten 200 euro. Dat is veel maar de druk moest van de ketel en het was zéker de moeite waard.
Elena is 29 en ongeveer 1,72 meter groot. Ze is normaal gebouwd (niet te slank maar ook niet dik), heeft hele mooie naturelle borsten en 2 kleine tatoo's, eentje op de bovenarm en eentje op de pols. Ze gaat mij nog wel eens ontmoeten.

Toen ging ik zelf ook maar iets eten en na nog een sauna en bubbelbeurt was het tijd om te gaan. Een zondagmiddag die eerder teleurstellend begon maar spetterend eindigde. Tot de volgende! :wink2:

mentholbear
7 juni 2021, 10:29
+1 voor mechelen

Een witte zee van ijsberen

Ik beperk me denk ik voorlopig nog maar effe tot de sauna resorts... Scheelt me ook weer 50 euro kameren :roll:

mentholbear
8 juni 2021, 00:12
Nomi voor Husky met 2 vliegen in 1 klap.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=744475#post744475

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=744480#post744480

pret
8 juni 2021, 09:32
Blijft het de bedoeling dat SS verhalen voortaan hier gepost worden :confused:

Willem2
8 juni 2021, 10:40
Blijft het de bedoeling dat SS verhalen voortaan hier gepost worden :confused:

Nee, het is net als bij sommigen die over een bepaald onderwerp overal maar verder schrijven :cool:

mentholbear
9 juni 2021, 13:07
Nomi voor mooie Joke's kort maar krachtig verslagje. Miste wel hoe het er gesteld is met het buffet ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51224-Live-vanuit-de-Venusheuvels-in-Hamminkeln&p=744587#post744587

mentholbear
14 juni 2021, 00:54
Nomi voor Johnson die zich in een post corona tijdperk waant.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=745125#post745125

mentholbear
14 juni 2021, 01:01
Nomi voor Player in de ideale SC: eentje waar men
Na middernacht na een laatste kamer kan men nog steeds terecht in het restaurant voor een warme hap. :biggrin:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=745188#post745188

mentholbear
14 juni 2021, 01:07
Nomi voor Firehawk die laat zien hoe het moet in een SC: eerst een bodempje leggen om daarna een forse hamburger er op te zetten. En nee, dit is geen beeldspraak voor DVP ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=745148#post745148

mentholbear
16 juni 2021, 21:28
Nomi voor Husky, die evenveel keer scoorde als Italië.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=745245#post745245

mentholbear
16 juni 2021, 21:33
Nomi voor Uurtje, waar de club leek als voor corona. Althans, in mijn optiek: het vreten was weer goed en de happy hour ongewijzigd gebleven ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32667-Salome-Herne-Algemeen&p=745228#post745228

mentholbear
16 juni 2021, 21:41
Nomi voor Husky die 2 keer wist te scoren. Die gast blijft maar doorgaan. Snap nu hoe die aan z'n nick komt :rolleyes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41641-Live-from-Penelope&p=745248#post745248

mentholbear
16 juni 2021, 21:55
Nomi voor liefje met een tank & test bij Aral, om vervolgens door de racen naar Goch.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=745366#post745366

mentholbear
16 juni 2021, 22:20
Nomi voor bergtester's opfriscursus Duits.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=745493#post745493

Shakir
22 juni 2021, 19:48
Wandelaar5 in Club Venus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=745988#post745988

mentholbear
23 juni 2021, 02:13
Wandelaar5 in Club Venus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=745988#post745988

Zeker verdiend. Maar ben maar gestopt met nomineren, aangezien luie Piet het te druk heeft in Roemenië en daarna in Goch ;)

Piet Plezier
23 juni 2021, 16:36
Zeker verdiend. Maar ben maar gestopt met nomineren, aangezien luie Piet het te druk heeft in Roemenië en daarna in Goch ;)

als er hier één iemand is die lui is dan ben jij het wel want werken doe je volgens mij nooit je zit altijd op het ijsberenforum en iemand die werkt die heeft ook nog andere dingen te doen maar dat komt er bij jou niet echt uit en ik ben blij toe dat je dat dat je niet meer nomineert want het zal toch nog wel even duren voordat we volop van Start gaan.

Kijk jongeman luie Piet heeft ook nog iets meer als alleen het ijsberenforum
jij hebt alleen im het forum volgens mij
Maar daar is niks mis mee maar ga mij alsjeblieft niet lui noemen want daar kan ik niet tegen als er iemand niet lui is ben ik het
Maar denk wat je wilt

En bent voor de rest van de tijd dat ik nog jury ben uitgesloten van deelname maar ook van nomineren, maar dat komt mooi je was er toch al mee gestopt omdat ik te lui was.

Fijne avond

vanKees
23 juni 2021, 16:52

Wer arbeitet und noch viel arbeitet, kann auch mal eine "faule" Zeit geniessen.
Wer wie einige hier nur im Forum oder Club abhängt hat es wohl 'geschafft', sollte aber nicht über die arbeitenden Eisbären urteilen.

vanKees

mentholbear
23 juni 2021, 17:28
maar ga mij alsjeblieft niet lui noemen want daar kan ik niet tegen als er iemand niet lui is ben ik het
Maar denk wat je wilt

Jeetje Piet, was maar als grap bedoeld. Vandaar ook dat knipoogje er achter. Je hebt vaker laten blijken dat je van hot naar her schildert en wellicht zo nu een plafond wit (letterlijk).

Ik snap ook wel dat er effe geen BRVDM zijn nu de zak van ome Willem leeg is. Hopelijk dat de clubs gauw weer meedoen met de vrijkaartjes en dat ook de tombola tonnen weer kunnen draaien...
En sowieso had je al aangegeven dat de verslagjes tot aan de herstart van de BRVDM niet meetellen.

Zand erover?
Volgende keer bij van Goch krijg je van mij om het goed te maken een gratis biertje. Wel alleen op vrijdag en zaterdagavond ;)

Shakir
26 juni 2021, 16:21
Popeye25 in Villa Venus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1715-Villa-Venus-(Duisburg)-Algemeen&p=746887#post746887

Ik had ongeveer dezelfde ervaring in deze lekker ouderwetse puff. Duister, aftands en afgeleefd maar toch heel goede service. Je moet ervan houden.

schoolmeester
26 juni 2021, 19:46
In alle RTC-clubs lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan.
Maar de service van de dames is ook ouderwets(goed).

Shakir
27 juni 2021, 09:38
In alle RTC-clubs lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan.

Ik zeg altijd dat Villa Venus het perfecte decor is voor de misdaadserie "Oberinspektor Derrick". Je waant je haast in de jaren '70.
Zelf ben ik nogal ouderwets ingesteld en prefereer ik eigenlijk eerder Villa Venus dan het veel te afgelikte Club Venus in Hamminkeln.

Shakir
27 juni 2021, 10:21
Herr Fick in Rheingold: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-FKK-Rheingold-Algemeen&p=746973#post746973
Klinkt jammer genoeg niet zo veelbelovend. Slechts 10 meiden, geen sfeer, .... Blijkbaar toch niet zo'n goed alternatief voor Living Room?

[...] met mijn na veel moeite gedownloade vaccinatiecertificaten.
Allez vooruit, ik hoor mezelf al vloeken binnenkort.

Shakir
27 juni 2021, 20:16
HellaHolla in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=747000#post747000
Eindelijk horen we weer eens iets positiefs over Babylon!

Shakir
2 juli 2021, 11:12
Monkeybone in Diamond: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56041-Clubs-die-geopend-zijn-in-Duitsland&p=747657#post747657

pret
2 juli 2021, 11:16
Nu de vrijkaarten rollen wordt het niet tijd om winnaars te benoemen en een nieuwe jury aan te stellen?

e-is-mc-2
2 juli 2021, 13:30
+ 1 Monkeybone in Diamond

Piet Plezier
3 juli 2021, 17:45
na overleg met het opperhoofd is er besloten om volgende week zondag 11 juli de eerste prijswinnaars weer aan te wijzen.
Dus alles wat er vanaf 1 juli is genomineerd telt mee.
Alles van voor 1 juli telt helaas niet mee.

Eddy_V
3 juli 2021, 17:55

Alsnog een geldige nomi voor Johan35 dus :)

WANDELAAR5
3 juli 2021, 18:37
Nu de vrijkaarten rollen wordt het niet tijd om winnaars te benoemen en een nieuwe jury aan te stellen?

Prijswinnaars misschien wel, maar ik vind dat Piet het zo goed doet als jury dat hij die baan eigenlijk voor het leven moet houden!

Shakir
4 juli 2021, 10:00
Jonas009 in de Belgische prostitutiebars:
- 5th Avenue (Brussel) https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47-Gezever-in-Brabant-en-Brussel&p=747924#post747924
- Rozenhofke (Herentals) https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1054-Herentals-t-Rozenhofke-amp-De-rio-2Love&p=747903&highlight=#post747903

Blijkbaar een stevige prijsverhoging in de Kempische bars, je zou al voor minder naar Babylon doorrijden. :hammer:

Shakir
4 juli 2021, 10:06
WANDELAAR5 in Prime (Velbert): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=747863#post747863

Ik heb de oude Acapulco nog bezocht, en dat was driemaal Nixxx, maar als ik dit lees zou ik misschien toch nog eens een bezoekje overwegen.

Shakir
4 juli 2021, 10:08
brombeerzuid is terug! In AcaG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=747916#post747916

JonnyFontane
4 juli 2021, 10:12
brombeerzuid is terug! In AcaG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=747916#post747916

Plus 1 voor de terugkeer van de zuidelijk brommende beer

Firehawk
4 juli 2021, 12:21

+1

snaal88
4 juli 2021, 13:33
jonas009

mechelen
8 juli 2021, 10:24
Spillertwo bezoekt Samya op een ietwat verkeerd tijdstip :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30497-Live-from-Samya&p=748516#post748516

Ik zou zeggen : laat de man nog eens gaan...

Eddy_V
8 juli 2021, 23:00
+1 voor de pijper

mentholbear
10 juli 2021, 01:07
Nomi voor fkk-clubliefhebber https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47552-FKK-Harmony-Seevetal-bij-Hamburg&p=748598#post748598

Wat een machine! Terminator is er niets bij ;)

pret
11 juli 2021, 11:58
Tegenstrijdige recensies achterelkaar over Prime

Rossi https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748758#post748758

Comcom https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748817#post748817

Shakir
12 juli 2021, 15:36
Tegenstrijdige recensies achterelkaar over Prime

Rossi https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748758#post748758

Comcom https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748817#post748817

Zo zie je maar. Ergens is het leven wat je er zelf van maakt.

Shakir
12 juli 2021, 16:33
Jester in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=748990#post748990

hasta la pasta
12 juli 2021, 16:36
Jester in Babylon

+ 1

mechelen
12 juli 2021, 16:37
Jester ontdekt dat 4 uur Babylon voldoende is :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=748990#post748990

Laatbloeier
12 juli 2021, 18:04
Jester in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=748990#post748990

+1

Piet Plezier
12 juli 2021, 20:58
Zo ik kan eindelijk 2 winnaars bekend maken na ongeveer 1,5 jaar

De eerste is voor BROMBEERZUID in acagold

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=747916#post747916

De tweede voor Jester in babylon.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=748990#post748990

Nog veel schrijf (piet) plezier

Jester
12 juli 2021, 21:14
Top Piet!

Gaan we iets leuks mee doen.

schoolmeester
12 juli 2021, 21:16
Wat hebben jullie gewonnen: een doos eieren ?

brombeerzuid
12 juli 2021, 21:19
Wat hebben jullie gewonnen: een doos eieren ?

Een doos eieren heeft meer inhoud dan jouw bericht!!!!

schoolmeester
12 juli 2021, 21:22
Dank U, U heeft overduidelijk geen gevoel voor humor.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
12 juli 2021, 23:45
Nomi voor Kempie die telkens maar niet de klik vindt in deze club...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=747999#post747999

mentholbear
12 juli 2021, 23:50
Nomi voor duitslandsfan en z'n wenslijstje...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2738-Villa-Arabella-(Wattenscheid)-Algemeen&p=748907#post748907

Piet Plezier
13 juli 2021, 09:19
Een doos eieren heeft meer inhoud dan jouw bericht!!!!

Zo is dat
Daarom reageer ik niet op die onzin van hem
Iedereen weet wat er te winnen is

mentholbear
13 juli 2021, 23:40
Nomi voor Rossi die een tegenvallende club trof.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748758#post748758

mentholbear
13 juli 2021, 23:40
Nomi voor comcom die juist weer een geweldige club trof.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=748817#post748817

mentholbear
13 juli 2021, 23:58
Nomi voor Eddy. Je ziet wel vaker DVP die eerst voor de bar zaten, er soms wel es achter werken. Maar een ijsbeer die normaal voor de bar zit en nu er achter :roll3:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=748927#post748927

mentholbear
15 juli 2021, 11:40
Nomi voor bub, die merkt dat als het niet extra bijbetalen is, het wel snel afwerken is in deze corona crisis zonder de toppers...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=749017#post749017

mentholbear
15 juli 2021, 11:51
Nomi voor uurtje die merkt dat service op de kamer als van ouds is, maar pre en after sales vergeten konden worden als het druk is...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1049-Sky-Wuppertal-Varresbeck-Algemeen&p=749000#post749000

mentholbear
15 juli 2021, 11:56
Nomi voor Avi die een abc aan dames treft in een rustige club op een vrijdagavond...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30415-Live-from-Prime&p=749136#post749136

mentholbear
16 juli 2021, 00:38
Nomi voor mooie joke die als een verzopen kat aankwam...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=749325#post749325

mentholbear
16 juli 2021, 00:39
Nomi voor YYlover die in het nieuwe PSR kwam.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=749327#post749327

mentholbear
16 juli 2021, 00:40
Nomi voor YYlover die in het nieuwe PSR kwam.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=749327#post749327

mentholbear
16 juli 2021, 01:18
Nomi voor Shakir's kosten baten analyse.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=749071#post749071

mentholbear
16 juli 2021, 01:24
Nomi voor herr fick die een verstandige budget dag zich door de neus liet boren door een Colombiaanse. Maar liefst driemaal ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=749357#post749357

mentholbear
16 juli 2021, 01:27
Nomi voor piepo die een goeie balans vindt. 2x neuken, 2x eten.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=749360#post749360

Mooiejoke
16 juli 2021, 12:36
Verzopen kat of verzopen poes...

mentholbear
17 juli 2021, 01:05
Nomi voor Stimpy die wat post corona hobbels treft...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=749470#post749470

mentholbear
18 juli 2021, 01:24
Nomi voor de goof die een relaxte dag beleefde zonder testen of registraties, alleen nog binnen een mondkapje. Sowieso is Venus voor mij meer een club als het mooi weer is en goed vertoeven in de tuin.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=749638#post749638

mentholbear
18 juli 2021, 01:40
Nomi voor kees met 3 tegenvallers...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32667-Salome-Herne-Algemeen&p=749670#post749670

mentholbear
18 juli 2021, 22:23
Nomi voor Flipper en z'n maten met 71 happy jaren bij elkaar...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=749740#post749740

mentholbear
18 juli 2021, 22:34
Nomi voor Johnson die wat vroeg moest eten...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=749741#post749741

mentholbear
18 juli 2021, 23:41
Nomi voor monkeybone die waarschijnlijk de lasten zag en niet de lusten voor een slijterij...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=749742#post749742

Shakir
20 juli 2021, 23:56
Satanic Surfer in Club Cleo (Bargen): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57088-Zwitserland-Cleo-Club-(Bargen)&p=750192#post750192

Doch alla, deze schijthommel kreeg er elvendutzend :betrunken: van. Gaarne een neukkaartje voor deze figuurzager.

hasta la pasta
21 juli 2021, 17:50
De one-and-only Smurfer op bezoek in het land van kalk- oenen.

Ik sluit me aan bij Shakir. Deze kloothommel verdient een presentje voor de genomen moeite voor het schrijven van z'n recensie. Hulde!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57088-Zwitserland-Cleo-Club-(Bargen)&p=750192#post750192

mentholbear
21 juli 2021, 23:25
Nomi voor pikkatrillah die een bloempje wist te vinden en niet werd gestoken door een wesp in de olijke tuin...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=750153#post750153

mentholbear
21 juli 2021, 23:36
Satanic Surfer in Club Cleo (Bargen): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57088-Zwitserland-Cleo-Club-(Bargen)&p=750192#post750192

+1

Firehawk
22 juli 2021, 14:10
Nomi voor BP2 met 2 goede bezoekjes. Al mag hij er bij Aca misschien niet meer in.

BP2 in Diamond: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=750382#post750382

BP2 in Aca Gold: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=750384#post750384

mentholbear
22 juli 2021, 19:18
Nomi voor cameltoe slide met 20 tevreden dames...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=750385#post750385

mentholbear
22 juli 2021, 19:26
Nomi voor BP2 met 2 goede bezoekjes. Al mag hij er bij Aca misschien niet meer in.

BP2 in Diamond: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=750382#post750382

BP2 in Aca Gold: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=750384#post750384

+1

mentholbear
22 juli 2021, 20:35
Nomi voor poppalarge die de inventaris van Vertigo trof...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=750444#post750444

mentholbear
25 juli 2021, 02:28
Nomi voor laatbloeier in een dompelbad...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=750744#post750744

mentholbear
25 juli 2021, 03:24
Nomi voor drieganger met een bezoekje voor de snelle trek...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=750783#post750783

mentholbear
25 juli 2021, 03:31
Nomi voor Henry met dames die zich de markt uit prijzen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=750786#post750786

mentholbear
25 juli 2021, 03:32
Nomi voor yylover waar de dames en steeds beter leren kennen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=750741#post750741

mentholbear
25 juli 2021, 03:45
Nomi voor monkey met een goeie 1e indruk van AG...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=750762#post750762

Eddy_V
25 juli 2021, 08:41

+1

mentholbear
25 juli 2021, 11:33
Nomi voor Duitslandfan die tot z'n schik gemuilkorfd werd...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7819-FKK-Luderland-Leverkusen-Algemeen&p=750805#post750805

mentholbear
25 juli 2021, 11:43
Nomi voor Hellaholla die zich vooraf goed liet voorbereiden voor een dagje Babs...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57108-Massagesalon-Temptation-Deventer&p=750838#post750838

yylover
25 juli 2021, 17:33
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=750897#post750897

Nomi voor HellaHolla.
Ik hoef niet uit te leggen waarom ;)

mentholbear
25 juli 2021, 19:34
Nomi voor firehawk, die nog effe naar de zus van Penelope ging...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=750919#post750919

JonnyFontane
25 juli 2021, 20:03
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=750897#post750897

Nomi voor HellaHolla.
Ik hoef niet uit te leggen waarom ;)

Plus 1 voor HellaHolla die ook zijn weg naar het Babylonische rusthuis heeft gevonden.

schoolmeester
25 juli 2021, 20:29
Plus 1 voor HellaHolla vanwege zijn mooie verslag van zijn bezoek aan Babylon.

Shakir
25 juli 2021, 21:42
Nomi voor Hellaholla die zich vooraf goed liet voorbereiden voor een dagje Babs...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57108-Massagesalon-Temptation-Deventer&p=750838#post750838

Nomi voor yylover waar de dames en steeds beter leren kennen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=750741#post750741
+1

Allez vooruit, ik ga de Babylon-mannen ook eens nomineren.

Eddy_V
25 juli 2021, 21:49
Plus 1 voor HellaHolla die ook zijn weg naar het Babylonische rusthuis heeft gevonden.
+1 voor Hella Holla, je kan niet jong genoeg beginnen met oud te worden

mentholbear
26 juli 2021, 11:05
Nomi voor Firehawk die het animatie verbod ook maar niks vond...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=750911#post750911

mechelen
27 juli 2021, 23:51
Auf Deutsch : Le Belge (!) in Aca Gold :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=751265#post751265

Eddy_V
27 juli 2021, 23:59

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=751265#post751265

plus ein !

Shakir
28 juli 2021, 00:05

Allez vooruit, +1 voor deze multi-linguïstische ijsbeer.
Ik moest er wel Google Translate bijhalen.

pret
28 juli 2021, 20:52
JW geeft update over huidige gang van zaken in Haagse regio

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27-De-Zuid-Hollandse-IJsberenkuil&p=751366#post751366

mentholbear
29 juli 2021, 01:44
Allez vooruit, +1 voor deze multi-linguïstische ijsbeer.
Ik moest er wel Google Translate bijhalen.

Tot m'n verbazing redelijk kunnen volgen +1

mentholbear
29 juli 2021, 01:45
JW geeft update over huidige gang van zaken in Haagse regio

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27-De-Zuid-Hollandse-IJsberenkuil&p=751366#post751366

+1

mentholbear
29 juli 2021, 01:59
Nomi voor papi in z'n voormalige favoriete club...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=751176#post751176

mentholbear
29 juli 2021, 11:26
Nomi voor nlnu en de fontein...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?848-FKK-Atlanta-Hanau-Algemeen&p=751292#post751292

Shakir
29 juli 2021, 19:25
Jester in Villa Venus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1715-Villa-Venus-(Duisburg)-Algemeen&p=751492#post751492

Shakir
29 juli 2021, 19:29
Johan35 in Huize Sandra: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57122-Breda-Huize-Sandra-Sofia&p=751487#post751487

Eddy_V
29 juli 2021, 22:17
Johan35 in Huize Sandra: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57122-Breda-Huize-Sandra-Sofia&p=751487#post751487
+1 voor Johan35 die z’n derde been wel overeind weet te houden

jansenroy
30 juli 2021, 00:01
+1 voor Johan35 die z’n derde been wel overeind weet te houden

+1

mentholbear
30 juli 2021, 11:09
Nomi voor nlnu, waar ik sowieso voor de andere club had gekozen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4889-FKK-Point-Bruchsal-Algemeen&p=751381#post751381

mentholbear
30 juli 2021, 12:48
Jester in Villa Venus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1715-Villa-Venus-(Duisburg)-Algemeen&p=751492#post751492

+1

mentholbear
30 juli 2021, 13:20

+1

mentholbear
30 juli 2021, 13:24
Nomi voor fgslgf die een ouwe bekende trof...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=751400#post751400

mentholbear
31 juli 2021, 01:12
Nomi voor vankees en de slaapwandelaarster...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=751450#post751450

mentholbear
31 juli 2021, 01:16
Nomi voor Tiggum en z'n uitgebreide verslag met een zesvoud aan dames recensies...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=751468#post751468

mentholbear
31 juli 2021, 02:30
Nomi voor Spillertwo op zoek naar nieuwe gouwe tijden...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=751447#post751447

mentholbear
31 juli 2021, 03:00
Nomi voor Mynash die een gesloten bar trof...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6453-Club-Mabuhay-Helzoldstraat-11-Algemeen&p=751662#post751662

gignnl
31 juli 2021, 19:05
Na lange tijd maar weer eens meedoen.Tiggum schrijft een zesluik over Venus.Prima leesvoer om me voor te bereiden op mijn bezoek aldaar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=751468#post751468

mentholbear
31 juli 2021, 19:26
Nomi voor Stimpy die onderweg zich aan mijn rijgedrag zat te ergeren...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=751725#post751725