PDA

Volledige versie bekijken : Kater na onenigheid over kamertijd

rob2001
17 augustus 2021, 14:14
Ik had voor de eerste keer een kamer geboekt met Evelien in SS en een half uur afgesproken. Toen ze terugkwam na het inleveren van de sleutel deelde ze mee dat we in plaats van een half uur, 45 minuten op de kamer geweest waren, en moest ik 50 euro extra betalen. Ik had dit nog maar 1 x keer eerder meegemaakt met een andere dame. Deze keer geloofde ik niet dat de kamertijd zoveel was uitgelopen en ik had geen zin om bij te betalen. Het is toch de verantwoordelijkheid van de dame om de tijd in de gaten te houden.

Het komt wel vaker voor dat de kamertijd wat uitloopt en daar doen mijn favoriete dames nooit moeilijk over. Maar Evelien haalde de beveiliging erbij en ik moest meekomen. Ik voelde mij net een crimineel. Het leek mij gezien de omstandigheden en zijn postuur verstandig om bij te betalen, maar het voelde natuurlijk wel heel lullig. Het heeft mijn hele dag verpest en trouwens ook enkele weken na het voorval heb ik nog geen zin gehad om terug te gaan naar SS. Het drukt je met de neus op de feiten dat de seks betaald is, terwijl dit normaal niet zo voelt.

Het zou fijner geweest zijn als ze op de kamer gezegd had dat het half uur om was en of ik zin had in een half uurtje extra. Maar het is anders gelopen en ik kan haar standpunt wel begrijpen. Verstandig is het trouwens niet om achteraf plotseling de prijs te verhogen, het is zo’n afknapper dat ik nooit meer opnieuw een kamer zal boeken met haar, al dat had anders misschien nog wel gekund want ze was zo slecht nog niet.

Ik denk dat ik voortaan maar een wekker zet op 25 of 55 minuten op mijn smartphone.

pret
17 augustus 2021, 14:35
Je kan beter je timer instellen ipv wekker :biggrin:

Picasso 1
17 augustus 2021, 14:50
Je kan beter je timer instellen ipv wekker :biggrin:

Hij wordt net wakker, om niet weer in slaap te vallen is een wekker op zijn plaats. Als klant heb je eigen verantwoordelijkheid voor de tijd die je op de kamer doorbrengt.

WA
17 augustus 2021, 17:02
ben het eigenlijk wel eens met Picasso. Een aantal zal deze Evelien nu bestempelen als te mijden meid omdat er onverwacht een nabetaling gedaan moest worden maar dat vind ik onterecht.
Je komt niet per ongeluk in een bordeel terecht en in de gevallen dat een dvp meldt dat de afgesproken tijd al om is terwijl dat niet zo is weet 99,999% van de reclamerende ijsberen ineens wel hoe laat het was.

Badslippers
17 augustus 2021, 17:03
Maar Evelien haalde de beveiliging erbij en ik moest meekomen. Ik voelde mij net een crimineel. Het leek mij gezien de omstandigheden en zijn postuur verstandig om bij te betalen

Het is op de eerste plaats je eigen verantwoordelijkheid om de tijd bij te houden. Dat is geen garantie dat het dan goed komt maar dan heb je enigszins een poot om op te staan.

Bijbetalen vanwege de omstandigheden en het postuur van de beveiliger kan een reden zijn maar meestal wordt dat door de goede clubs correct afgehandeld. Vaker gezien in clubs dat een compromis wordt gesloten. Zelfs weleens van nabij meegemaakt dat de clubleiding de dame het bedrag compenseerde. Zegt mijns inziens ook iets over de club hoe zij met dit soort geschillen omgaan. Blijkbaar is er een verschil van mening over de gebruikte tijd. Dan moet je als club als bemiddelaar optreden.

sofaking
17 augustus 2021, 17:20
Het overkomt iedereen. Part of the package.
Ik was een "vaste klant" bij een dame die ik heel goed vond, maar op een dag probeerde ze het toch. Ik denk dat de verleiding af en toe te groot wordt.
Het was zo stom toen. Ik kom altijd op het openingsuur, dus ook toen, en we stonden beiden aan de inkom, en zijn dan direct naar de kamer gegaan. Het eerste schot komt dan altijd vrij snel (en al zeker met haar)
Ze zei dat het een uur was, dat was de eerste keer dat ze dat probeerde met mij..... Maar we waren nog geen vol uur na opening van de club. :)

In SS liep de klok in de lockerroom trouwens voor indertijd, dus de truc van de meisjes was om de tijd te tonen op gsm bij binnengaan van de kamer, en dan in de lockerroom te wijzen naar de klok. Oh kijk, we zijn 15 minuten te laat. Daar heb ik me ook wel laten vangen.

Player
17 augustus 2021, 18:16
De security erbij halen, what the fuck, welke serieuze Club laat dat toe? Het is in de eerste plaats een zaak tussen DVP en klant, hoogstens de Theke kan wat bemiddelen als ze er niet uitkomen. De tijd is een gedeelde verantwoordelijkheid. Als er expliciet een 1/2u wordt afgesproken, is het correct en hoffelijk van de DVP om dichtbij de 30 min de klant hierop attent te maken, het is dan afwerken of verlengen. 45 min is een randgeval, de DVP zou dan beter er een uur van maken qua service. In de praktijk is 45 min een uur qua tarief. Compromis bij uitblijven van consensus zou dan zijn dat de Club de DVP bijpast maar dat zie ik hier niet gebeuren ofwel 30 min + fooi. Op zich wint deze Evelien er geen trouwe klanten mee.

JonnyFontane
17 augustus 2021, 18:34
Ik kijk altijd heel uitdrukkelijk op mijn telefoon zodat de dame dit duidelijk ziet.
En ik maak een screenshot zodat er nooit onenigheid kan ontstaan over de tijd.

Herr Fick
17 augustus 2021, 19:11
Evelien is een naam om te onthouden:rolleyes:

db2
17 augustus 2021, 19:45
Als je zeker bent van je tijd, nooit betalen!
Het is een zaak tussen jouw en de dvp, de beveiliger kan niks.
Heb ooit zoiets gehad, niet over tijd maar een service, de dvp wou dat we naar de theke gingen, geen probleem, het verhaal verteld, en gezegd dat ze het geld kon krijgen wat we afgesproken hadden, niet meer en minder.
De theke trok haar handen ervanaf.

Dat uitdrukkelijk op horloge kijken doe ik ook bij een nieuwe dame.

BefBeer
17 augustus 2021, 20:12
Hele slechte zaak als SS dit via een beveiliger laat oplossen!!!
Ik ben lang niet meer in SS geweest wegens minder kwalitatief aanbod maar dit maakt het nog erger!

BefBeer

stimpy3
17 augustus 2021, 20:44
ben het eigenlijk wel eens met Picasso. Een aantal zal deze Evelien nu bestempelen als te mijden meid omdat er onverwacht een nabetaling gedaan moest worden maar dat vind ik onterecht.

Hoezo is dat onterecht? Als je een half uur afspreekt, 25 minuten op kamer bent en mevrouw maakt er '45 minuten van' dan moet je zelf je papierwerk op orde hebben. Het enige wat werkt is een screenshot, of zelf met mevrouw de begintijd afspreken (en dan nog). De meeste beren doen dat niet, in de gauwigheid van het moment, en in goed vertrouwen. Plus: zo vaak heb je ook geen gezeik over de tijd. Maar zo af en toe zit er wel een loeder bij die je een oor aannaait.

WA
17 augustus 2021, 20:52
:thefinger:

Ascari
17 augustus 2021, 20:54
inderdaad, zelf zaken op orde hebben. En in deze situatie was er geen sprake van een roemeens horloge. De topicstarter geeft direct aan dat het 45 minuten waren.

Lees het nog maar eens.

WA
17 augustus 2021, 20:54
:teuflisch:

Ascari
17 augustus 2021, 20:57
inderdaad, zelf zaken op orde hebben. En in deze situatie was er geen sprake van een roemeens/bulgaars horloge. De topicstarter geeft direct aan dat het 45 minuten waren.

Zet je leesbril eens op. Hij geloofde juist NIET dat het 45 minuten waren.

Jack42
17 augustus 2021, 21:17
Topicstarter is ook vaag over de kamertijd, hij zegt dat hij niet geloofde dat de kamertijd zoveel was uitgelopen en hij had geen zin om bij te betalen.
Als je aanneemt dat je makkelijk dik een half uur op de kamer kunt blijven omdat het bij zijn favo dames geen probleem is tja dan heb je best wel eens kans dat je door een dame waar je voor het eerst mee gaat problemen krijgt. Dus wel degelijk heb je ook zelf verantwoordelijkheid wat de tijd betreft.
En je hoeft echt geen timer, wekker of stopwatch te gebruiken maar kijk een keer goed op je horloge of telefoon dan weet de dame echt wel dat jij niet op te lichten bent. Bij je favo's hoef je dat (in het algemeen) niet te doen. Ik in ieder geval niet.

WA
17 augustus 2021, 22:15
Zet je leesbril eens op. Hij geloofde juist NIET dat het 45 minuten waren.

anger management misschien een idee voor je gezien je berichten deze maand :asshole:

Flipper
17 augustus 2021, 22:30
Het drukt je met de neus op de feiten dat je voor de sex betaald.. (too funny) Ik zeg altijd ik betaal je niet voor de sex, ik betaal je omdat ik dan niet naast je wakker hoef te worden. Als die spreuk je je waardigheid terug geeft dan mag je hem van me lenen... Al zou ik hem in sixsense niet teveel gebruiken een aantal dames kennen die al :) en ook van wie die afkomt.. (geen bonuspunten)

Volgende keer gewoon een uur gaan.Als je ze fatsoendelijk betaald , doen ze ook nog net of ze blij zijn je weer te zien ;)

WANDELAAR5
17 augustus 2021, 22:42
Je kunt het in Sixsens altijd zelf nakijken, want bij de sleuteluitgifte noteren ze de tijd.

WA
17 augustus 2021, 22:43
Je kunt het in Sixsens altijd zelf nakijken, want bij de sleuteluitgifte noteren ze de tijd.

Je hebt gelijk maar das voor sommigen niet handig in / voor de discussie :gruebel:

uurtje
17 augustus 2021, 22:49
kansloos verhaal, ik vraag me ook nog af wat het onder deze topic 'meeting point' doet.....

stimpy3
17 augustus 2021, 22:54
kansloos verhaal, ik vraag me ook nog af wat het onder deze topic 'meeting point' doet.....

Welnee, lang niet alle dames zijn niet de lieverdjes die de beren van ze maken. Zeker niet na corona, nu de dames geld ruiken.

Ascari
17 augustus 2021, 23:52
anger management misschien een idee voor je gezien je berichten deze maand :asshole:

Als je klachten hebt mag je mij daarover aanspreken in een club. Ik leg het je graag nog eens uit.

mentholbear
18 augustus 2021, 01:19

Kunnen ze niet ook inlever tijd bijhouden?

Vind het tegenwoordig een gedeelde verantwoordelijkheid. Ik zet nu ook een soort timer. Vroeger vond ik ook dat als ik een half uur vroeg, dat ze me er tijdig uit de kamer moeten schoppen. Ik was namelijk de ramen gewend. En dan loopt de klok praktisch nooit te ver door bij de DVP. Klant betaalt immers vooraf, dus als ze uitlopen is dat 9 van de 10 keer op hun conto. Daar geldt wel ee soort ongeschreven regel dat de DVP tijdig de klant aangeeft dat de tijd erop zit. Sterker nog, geregeld wordt de Roemeense tijd gehanteerd :rolleyes:

pietpotent44
18 augustus 2021, 04:57
Ik wil dit verhaal best geloven.
Het zijn altijd dezelfde vrouwen die niet moeilijk doen als je iets over de tijd heengaat (die mentaliteit heb ik zelf ook). En het zijn ook altijd dezelfde (type) vrouwen die nauwelijks iets doen voor hun geld, en na amper 3 kwartier zonder blikken of blozen van de kamer te gaan om een uur te cashen.

Roemeens, nieuw in de club, en begin 20, goed uitziend maar niet al te snugger ? Grote kans dat je waardeloze service krijgt. Is momenteel ook in Sixsens het geval (natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen).
30 plus en redelijk niveau ? Grote kans dat je wel waar voor je geld krijgt.
Is mijn ervaring. Heb in de loop der jaren veel leergeld moeten betalen. Je weet het toch pas echt nadat je het met betreffende vrouw geprobeerd hebt.

Daarom heb ik bij voorkeur een aantal vaste vrouwen waarvan ik weet wat ik eraan heb. Maar die zijn er helaas niet altijd. En dan betaal je soms leergeld. Ik ga nooit vantevoren vragen wat iemand precies wel en niet doet, omdat voor mij dan de lol er al af is. Ik wil het een beetje spontaan houden. En dan word je soms teleurgesteld. Maar soms ook positief verrast.

BefBeer
18 augustus 2021, 06:51
Als ze bij SS die begintijd noteren had die "Beveiliger" daar ook naar kunnen kijken.
Wordt dan nog vreemder als ze dat daar niet doen.
Staan ze indirect achter meiden die wat losser met de startijd omgaan!

BefBeer

Herr Fick
18 augustus 2021, 08:06

Als het een mooie meid vindt hoef je ze niet te mijden, maar een verwittigde beer is er twee waard.:rolleyes:

Player
18 augustus 2021, 08:30
Als ze bij SS die begintijd noteren had die "Beveiliger" daar ook naar kunnen kijken.
Wordt dan nog vreemder als ze dat daar niet doen.In andere Clubs wordt de afgiftetijd van de sleutel ook vaak genoteerd, ik meen dat in BB de DVP zelf de tijd noteert (wat het minder tegenstelbaar maakt). Maar bij onenigheid heb ik nooit geweten dat men teruggrijpt naar dit formulier. De security had zich er gewoon niet mee moeten inmengen. Is hun taak niet. Een verantwoordelijke van de Club (maar ja, is die daar in die Club) had beide partijen kunnen horen en eventueel bemiddeld.

Langs de andere kant, dit giing om max 50 €. Een compromis had kunnen zijn 25 €. Soms moet je je 'verlies' nemen als klant. En had de meid slim geweest, liet ze het vallen of had ze op de kamer al gezegd dat een 1/2u overschreden was en voorgesteld er een uur van te maken.

De meeste meiden die ik ken, maken geen punt van 10 minuten of een kwartier afwijking in plus. Maar als ze je niet kennen als vaste klant van de Club, kan dat moeilijker liggen.

VLAMING
18 augustus 2021, 09:38
Wat is Roemeense tijd ?

mrourke
18 augustus 2021, 11:27
EET is Ro tijd. De slimme meiden schakelen moeiteloos tussen CET en EET. Tel daar 30 min bij of af, uiteraard altijd in het voordeel van de meiden. Ik laat me graag naaien letterlijk en figuurlijk, vooral door sluwe meiden. Het is geven en nemen, soms een ware beproeving. Never forget the world behind the clubs.

Daar weten ze in SS over mee te praten, qed.

Jack42
18 augustus 2021, 15:57
Ik wil dit verhaal best geloven.

Jou kunnen ze alles wijsmaken......kijk maar naar jouw reacties in het Corona/Covid draadje. :cool:

BefBeer
18 augustus 2021, 19:06
Controleer je de tijd die in BB wordt opgeschreven?

Shakir
18 augustus 2021, 20:23
Controleer je de tijd die in BB wordt opgeschreven?
Ik kijk altijd een beetje mee over de schouder als ze de tijd opschrijven. Niet ostentatief weliswaar, maar subtiel genoeg dat ze merken dat er niet met je te sollen valt. Ik check voor het binnengaan van de kamer ook altijd duidelijk de tijd zodat ze goed in de gaten hebben dat er bij geen 15 minuten af te smokkelen valt.

Ook ik heb erg veel leergeld betaald. Telkens je denkt dat je de ganse trukkendoos vanbinnen en vanbuiten kent zijn er nog altijd enkele van die serpenten die er in slagen om je erin te luizen. Soms blijken er nog altijd kleine lettertjes te zijn die je niet tijdig zag.

Twee weken geleden had ik weer herrie gemaakt in Sharks. Let wel, in Sharks zijn de prijzen voor "deftige" service tegenwoordig €100/30min en €150/60min en dan ligt een rip-off toch wel wat zwaarder. Ik beloofde een uur op de kamer op voorwaarde dat het eerste half uur leuk zou worden. Tijdens het eerste halfuur kreeg ze (na mijn snelle schot) van mij een uitgebreide massage. (Ik kneed namelijk graag jonge meisjes). Toen ik me aan het begin van het tweede halfuur installeerde voor de tweede ronde wist madam doodleuk te vertellen dat ze maar eenmaal neukt per uur (nog nooit meegemaakt dit!). Toen replikeerde ik onmiddellijk dat de sessie per direct is afgelopen en dat ik voor 30 minuten betaal. Zij antwoordde dan weer dat we al 35 minuten binnen zaten en dat ik dan de volle pot diende te betalen. Na een heftige woordenwisseling draaide ze bij en was ze nu plots toch bereid om te neuken. Wat volgde was de meest triestige neukpartij van mijn leven. Ik ben dan maar gauw gauw klaargekomen om er vanaf te zijn en heb dan maar die €150 naar haar kop gesmeten.

Diezelfde dag heb ik trouwens drie dames uitgekafferd in Sharks: (i) één irritante jaagster, (ii) de meid van hierboven en (iii) een vriendin van haar die dacht van mij te kunnen profiteren om mijn dag nog goed te kunnen maken.

Voilà dat was het dan. Bij het verlaten van Sharks heb ik op de parking eens goed mijn middenvinger richting de club uitgestoken en ritueel gezworen dat ik deze kuttent nooit of te nimmer nog zou bezoeken.

WANDELAAR5
19 augustus 2021, 07:35
Gisteren met Evelyn naar de kamer geweest. Toch maar even goed op de klok gekeken bij het sleutel halen. Iemand had haar gezegd dat er een heel negatief verhaal over haar op het forum stond. (Dank aan die ijsbeer die zich zonodig moest verlullen. Wat de dames onder elkaar vertellen blijft ook tussen de dames, dat zou ook voor ons moeten gelden). Na een prima sessie opende ze het forum. Zij vertelde:
1) dat Rob steeds aandrong op rustig en langzaam
2) dat ze heeft gezegd dat het half uur voorbij was
3) dat Rob toen heeft gezegd dat ze gewoon nog even door moest gaan en dat hij bij zou betalen
4) dat Security de kamertijd heeft gecheckt
5) dat ze er enorm van baalt dat er nu zo’n rotverhaal over haar te lezen is
Hoor en wederhoor toegepast. Wat er echt gebeurd is zullen we nooit weten. De dame spreekt trouwens behoorlijk goed Engels, maar het zou natuurlijk ook nog een communicatiestoornis kunnen zijn. Ik heb al diverse keren met haar gekamerd en bij mij is ze altijd correct geweest met de tijd (zowel half uur als uur).

Player
19 augustus 2021, 07:58
Dank aan die ijsbeer die zich zonodig moest verlullen. Wat de dames onder elkaar vertellen blijft ook tussen de dames, dat zou ook voor ons moeten gelden)De dames kennen de diverse fora maar al te goed en lezen ze, daarvoor hebben ze geen klant nodig die zijn mond voorbij praat. Als deze klant er weken mee op zijn maag zit en het nodig vond om er een post voor te plaatsen (wat gezien de beperkte 'schade' van 50 € nu niet het einde van de wereld is in mijn ogen, maar soit) zal er wel iets niet koosjer zijn. Het feit dat security hierin wil tussenkomen is verkeerd. Ik kan begrijpen dat de klant dan zich geïntimideerd voelt. Maar mss keurt de Club dat net wel goed, wat nog meer verkeerd zou zijn. Geef die klant dan een vrijkaart en een herkansing met die meid, zou veel commerciëler gedacht zijn, maar ja...

Met die security heb ik ook zo'n klucht meegemaakt toen er vorig jaar max 1u op de kamer mocht gegaan worden. Bij teruggeven van de sleutel naar het management verwezen want 1u was overschreden (wat niet waar was) en 50 € boete moeten betalen. Achteraf kwam security 50 € teruggeven want management had zich vergist. Maar wel een sneer geven dat ik "lucky" was.

WANDELAAR5
19 augustus 2021, 08:12
Ik denk niet dat Evelyn nog een keer met Rob naar de kamer gaat en vice versa :).

Ik ben het wel met je eens dat dit mogelijk wat eleganter opgelost had kunnen worden zodat Rob niet zo’n kater zou hebben en weer eerder zou kunnen genieten. Dat geldt trouwens voor beide kanten. Rob had ook met haar naar de sleuteluitgifte kunnen lopen om samen de tijd te checken en Evelyn had ook €75 kunnen rekenen. Maar kennelijk is de discussie onnodig geëscaleerd.

Inderdaad ziet Security er nogal imponerend uit. Dat is erg handig bij grotere problemen :).

Herr Fick
19 augustus 2021, 09:01
Inderdaad ziet Security er nogal imponerend uit. Dat is erg handig bij grotere problemen :).
Bij YY stond vroeger ook zo'n kleerkast aan de balie. Dat soort lui geeft me eerlijk gezegd eerder een gevoel van onveiligheid. Het zegt wel wat over het cliënteel natuurlijk. Fout ook dat ze niet buiten staan. De parkingwachters bij GT gaven me meer vertrouwen.

WANDELAAR5
19 augustus 2021, 09:15
Ze zijn aardig, netjes en voorkomend bij Sixsens. Ze geven mij in ieder geval geen onveilig gevoel.

mentholbear
19 augustus 2021, 09:16
Wordt dan nog vreemder als ze dat daar niet doen.
Staan ze indirect achter meiden die wat losser met de startijd omgaan!

Ik wil niet gelijk zeggen dat ze daarmee achter dergelijke DVP staan. Maar organisatorisch lijkt het me niet handig. Beter was het geweest als iemand van het management het op zich nam om zich met het geschil te bemoeien. Gaat soms wat lastig als men meerdere taken heeft. Soms staan ze achter de receptie, of staan als poortwachter te controleren op temperatuur.

Voilà dat was het dan. Bij het verlaten van Sharks heb ik op de parking eens goed mijn middenvinger richting de club uitgestoken en ritueel gezworen dat ik deze kuttent nooit of te nimmer nog zou bezoeken.

Tja, een kamergang die na een onenigheid continueert vind ik bijna nooit prettig verder gaan.

Misschien dat het over een tijdje niet zo bezwaarlijk voelt? Ik bedoel, is toch een issue met bepaalde dames die er zaten?
En had je de theke of iemand van het management er nog bij gehaald?

Hoor en wederhoor toegepast. Wat er echt gebeurd is zullen we nooit weten. De dame spreekt trouwens behoorlijk goed Engels, maar het zou natuurlijk ook nog een communicatiestoornis kunnen zijn. Ik heb al diverse keren met haar gekamerd en bij mij is ze altijd correct geweest met de tijd (zowel half uur als uur).

Snap dat ze daar van baalt. Aan de andere kant, als ze verder altijd goeie recensies heeft van diverse klanten dan valt een enkele negatieve ervaring vaak weg.

En soms kan er inderdaad sprake zijn van een misverstand. Ik had dat een keer meegemaakt in Villa Marisol. Vooraf 30 minuten besproken. Na half uurtje gevraagd was of ze me nog extra tijd zou rekenen om haar presentje op de kamer te geven, zodat andere dames het niet zien. Dat was ook okay. Nadien ging ik naar de kelder en bleef op de dame wachten. Die bleef maar niet komen, dus ik m'n mond maar alvast spoelen, even naar toilet. Uiteindelijk kwam ze dan toch na lange tijd naar beneden. Toen was er discussie dat we over een half uur op de kamer waren geweest en moest bijbetalen.
Ik vond dat onredelijk en was boos. De theke had slecht geslapen en geen zin had zich er niet mee bemoeien. uiteindelijk met tegenzin betaald en vertrokken, terwijl ik eigenlijk van plan was om lang te blijven.

Veel later kwam ik er achter dat het in Marisol gebruikelijk is dat de klant naar boven komt met het geld ipv dat de dame achter de klant aan gaat. Ergens wel begrijpelijk met al die trapjes. Dus dat ik maar niet naar boven kwam rekenden ze me waarschijnlijk aan.
En dat de theke niet goed had geslapen en geen zin had in de discussie kwam waarschijnlijk dat ze de eigenaresse was en de club dreigde te sluiten. Dat gebeurde enkele maanden later ook.

Dus achteraf had ik wat meer begrip voor de situatie. Dat gezegd te hebben, ook DVP meegemaakt die in mijn optiek echt niet correct zijn.

Ik ben het wel met je eens dat dit mogelijk wat eleganter opgelost had kunnen worden zodat Rob niet zo’n kater zou hebben en weer eerder zou kunnen genieten. Dat geldt trouwens voor beide kanten. Rob had ook met haar naar de sleuteluitgifte kunnen lopen om samen de tijd te checken en Evelyn had ook €75 kunnen rekenen. Maar kennelijk is de discussie onnodig geëscaleerd.

Niet elke bezoeker is zo goed op de hoogte van hoe te handelen in zo een geval. Daarom vind ik het gepaster als iemand van het management zou komen bemiddelen. Heb ook wel eens gezien dat de club een dame het verschil betaalt toen een klant het er duidelijk niet mee eens was. Daar heb ik soms ook dubbele gevoelens bij. Enerzijds fijn dat het voor de klant is opgelost als die van mening is dat het echt onterecht is. Maar als het werkelijk zo onterecht is, dan lijkt me dat ook weer geen goed signaal naar de dames toe dat het getolereerd wordt.

Flipper
19 augustus 2021, 11:01
ik betaal gewoon altijd, ga dan naar het management doe mn beklag meestal regelen ze dan wel wat. Korting of je krijgt een vrijkaart of je geld terug. Maar ik ga niet in discussie met een dvp.

Eddy_V
19 augustus 2021, 11:33
Zo zie je maar weer dat ieder verhaal zijn eigen achterkant van het gelijk heeft en vanuit andere perspectieven bekeken kan worden.
Dat geldt zowel voor de ijsbeer, de dame als voor de security medewerkers

Daar kan je hele lange verhalen over schrijven maar bottom line ben je er zelf bij, hoe gefrustreerd je ook bent door welke omstandigheden dan ook. De één verwacht wat meer coulance, de ander begrijpt dat deze wereld meestal draait om geld op korte termijn.
Veel dvp’s zijn net 3e wereld burgers waar de dag van morgen vandaag niet belangrijk is. Verwacht van hen in het algemeen geen lange termijn strategie, behalve bij verliefde ijsberen waar de dvp’s feilloos hun lange termijn strategie op loslaten totdat de ijsbeer kaalgeplukt is of het licht gezien heeft, waarna hooguit nog frustraties resten die dan op de club geprojecteerd worden ipv zelf in de spiegel te kunnen kijken (nee, we noemen geen namen maar onze Vlaamse vriend in kwestie weet voldoende :biggrin:)

stimpy3
19 augustus 2021, 11:59
Ach, ik zie dat er ook weer iemand is die boos is dat er iets vervelends over z'n vriendinnetje wordt geschreven. Verassing: ze is niet je vriendinnetje, en als ze weg is neukt ze ook andere mannen (daar zit ze namelijk voor in die club). Het hele idee dat sommige dvp's uit een soort van goedertierendheid met een kliekje mannen 'bijzondere relaties' hebben: je kunt jezelf ook laten behandelen voor dat soort waanideeen.

Met alle kamers die ik gemaakt heb de afgelopen jaren,waren d'r 1 ruwweg op de 10 kamers die niet lekker liepen, met af en toe ook wel 'gedoe'. Varierend van 'na een half uur voor een uur gaan, dame zet even de sprint erop, vijf minuten later kom je klaar en weer 5 minuten later sta je buiten' tot 'geld vragen voor 35 minuten terwijl je krap 20 minuten op kamer bent geweest'. Ook wel een keer een discussie gehad met een dame die allerlei extra bedragen op de rekening wilde zetten.

Incidenteel (maar dat zijn echt uitzonderingen) heb ik wel eens best OK kamers gehad die 'een ruime 30 minuten waren' en waarbij mevrouw 50 euro top vond. Maar again: de meeste (98%) dames zitten er niet in voor de liefdadigheid, of omdat ze van zichzelf zo geil zijn; ze zitten d'r voor het geld, en ze hebben een gat in hun hand.

stimpy3
19 augustus 2021, 12:01
En overigens zou een reactie van TS op de reacties in dit topic best OK zijn. :cool:

BP2
19 augustus 2021, 14:26
Het gebeurd vaker, als ze de tijd zelf kunnen inschrijven of er wordt gene tijd bijgehouden dan is het makkelijk om de mannen op te lichten, als je niet wilt betalen dan hebben ze de theke/eigenaar/beveiliging vaak achter zich. Het zal je eerder gebeuren als je nieuw bent in de club of met de dvpee of als je ingeschat wordt als een walkover of op extreem slappe dagen.

Heb het zelf een keer of 5 a 10 meegemaakt in allerlei variaties op dit thema op best veel kamergangen, ik heb nooit extra betaald, en een keer helemaal niks meer omdat de prestatie op de kamer ook te erg was, you can't steal from a thief. Bijna altijd ruzie met de dvp/eigenaar/beveiliging maar dat boeit me geen zak. Soms begrip vanuit de leiding van een club en een standje voor de dvpee.

WANDELAAR5
19 augustus 2021, 14:39
Er zijn ook clubs en dames, waar ik als leiding direct 100% achter zou gaan staan. De vaste crew in Venus bijvoorbeeld en dames die al jarenlang zonder 1 onvertogen woord voor je werken, of die regelmatig positief genoemd worden bij het verlaten van de club, waarvan je merkt dat ze een grote schare fans hebben die speciaal voor hen komt en zo extra omzet genereert.
Evelyn zou ik als leidinggevende eerst wat meer uitzoeken. Ze is nog te kort in de club. Maar als dan blijkt dat de tijd klopt, dan zal ze toch gelijk krijgen van mij. Het is in mijn ervaring vaak wel beter als de theke/de receptie het oplost ipv de beveiliging. Ik heb in Babylon wel eens een zeer teleurgestelde dame gezien en een man die na aandringen van de theke (nee niet Anita) alsnog ging pinnen.

BP2
22 augustus 2021, 10:17
Er zijn ook clubs en dames, waar ik als leiding direct 100% achter zou gaan staan. De vaste crew in Venus bijvoorbeeld en dames die al jarenlang zonder 1 onvertogen woord voor je werken, of die regelmatig positief genoemd worden bij het verlaten van de club, waarvan je merkt dat ze een grote schare fans hebben die speciaal voor hen komt en zo extra omzet genereert.
Evelyn zou ik als leidinggevende eerst wat meer uitzoeken. Ze is nog te kort in de club. Maar als dan blijkt dat de tijd klopt, dan zal ze toch gelijk krijgen van mij. Het is in mijn ervaring vaak wel beter als de theke/de receptie het oplost ipv de beveiliging. Ik heb in Babylon wel eens een zeer teleurgestelde dame gezien en een man die na aandringen van de theke (nee niet Anita) alsnog ging pinnen.

Wat jij als leiding doet maakt verder weinig uit, het is een deal tussen de klant en de zefstandige dvp. Dat veel beren in werkelijkheid beertjes zijn in deze situaties dat is de realiteit van het leven. Dit overstijgt clubs want ik heb een van de slechtste kamers ooit geboekt in Venus, het kan overal gebeuren.

pino
22 augustus 2021, 15:58
Heb dat ook een keer gehad in SS, ook nog met 2 dames. Die haalden ook meteen een brede kleerkast erbij van de beveiliging. Maar ik heb altijd mijn horloge om voor gevalletjes als dit. Heb in eerste aanleg botweg geweigerd te betalen omdat ik zelf kan klokkijken. De beveiliger is eigenlijk geen partij en stond er maar bij. Als het goed is bemoeit SS zich ook niet met transacties tussen klanten en dames. Uiteindelijk om van het gezeik af te zijn elke dame 25 euro gegeven.

mentholbear
22 augustus 2021, 23:33
Er zijn ook ...dames, waar ik als leiding direct 100% achter zou gaan staan. De vaste crew in Venus bijvoorbeeld en dames die al jarenlang zonder 1 onvertogen woord voor je werken, of die regelmatig positief genoemd worden bij het verlaten van de club, waarvan je merkt dat ze een grote schare fans hebben die speciaal voor hen komt en zo extra omzet genereert.

Tuurlijk. Dames die nooit klachten hebben, goeie recensies/feedback van klanten, etc. zou ik ook eerder geneigd zijn te geloven dan een onbekende beer. Maar andersom ook van een stamgast die bij de dames altijd bekent staat als correct, zou ik ook eerder geloven dan een nieuwe klapekster.

Maar ik zou om discussies te voorkomen sleutel ophaal en inlevertijd door iemand van de club die hier verantwoordelijk is laten noteren. Dit kan ook gewoon de theke zijn, zoals bij Heaven 7 gebeurde. En dan een grote atoom zender gestuurde klok erbij, zodat iedereen de juiste tijd kan zien. Dat verminderd de kans dat er uberhaupt kamertijd problemen ontstaan. Voorkomen is beter dan genezen :rolleyes:

Wat jij als leiding doet maakt verder weinig uit, het is een deal tussen de klant en de zefstandige dvp.

Het is weliswaar een overeenkomst tussen klant en DVP, maar hoe je er als club op handelt maakt in mijn optiek wel degelijk uit. Laat je alles maar z'n gang gaan, dan kun je steeds meer wangedrag gaan krijgen.

BP2
23 augustus 2021, 09:41
T
Het is weliswaar een overeenkomst tussen klant en DVP, maar hoe je er als club op handelt maakt in mijn optiek wel degelijk uit. Laat je alles maar z'n gang gaan, dan kun je steeds meer wangedrag gaan krijgen.

Daar ben ik het helemaal mee eens, geen een club wil dit soort gezeik bevorderen of aanwakkeren.
Mijn punt was is er eenmaal gezeik dan doet wat de club ervan vindt feitelijk niet terzake.

Piet Plezier
23 augustus 2021, 14:14
qlals je zeker bent van je tijd nooit bij betalen.
Al haalt ze er 10 beveiligingsmedewerkers bij, poot stijf houden
Maar ik vind het niet de taak van de dame om de tijd bij te houden
In de meeste clubs word de klant in het gelijk gesteld,tenminste dat is mijn ervaring.

Piet Plezier
23 augustus 2021, 14:47
Ik denk niet dat Evelyn nog een keer met Rob naar de kamer gaat en vice versa :).

is zijn eigen schuld om meteen te betalen
Haar meenemen en naar de receptie gaan was verstandiger geweest
Die beveiliging heeft in deze zaken niets melden

Piet Plezier
23 augustus 2021, 14:54
Gisteren met Evelyn naar de kamer geweest. Toch maar even goed op de klok gekeken bij het sleutel halen. Iemand had haar gezegd dat er een heel negatief verhaal over haar op het forum stond. (Dank aan die ijsbeer die zich zonodig moest verlullen. Wat de dames onder elkaar vertellen blijft ook tussen de dames, dat zou ook voor ons moeten gelden). Na een prima sessie opende ze het forum. Zij vertelde:
1) dat Rob steeds aandrong op rustig en langzaam
2) dat ze heeft gezegd dat het half uur voorbij was
3) dat Rob toen heeft gezegd dat ze gewoon nog even door moest gaan en dat hij bij zou betalen
4) dat Security de kamertijd heeft gecheckt

je mocht zeker gratis om dat hier te vermelden
Of ben je verliefd op haar?

Als er iets over een dame word geschreven, waar ik graag mee kamer en het is negatief dan vraag ik hoe het zit.
Daar kun jij het wel niet mee eens zijn maar dat maakt elke beer voor zichzelf uit en niet jij

Piet Plezier
23 augustus 2021, 14:56
Wat jij als leiding doet maakt verder weinig uit, het is een deal tussen de klant en de zefstandige dvp. Dat veel beren in werkelijkheid beertjes zijn in deze situaties dat is de realiteit van het leven. Dit overstijgt clubs want ik heb een van de slechtste kamers ooit geboekt in Venus, het kan overal gebeuren.

maat wandelaar5 denkt alles beter te weten niet meer op reageren

WANDELAAR5
23 augustus 2021, 16:58
je mocht zeker gratis om dat hier te vermelden
Of ben je verliefd op haar?

Als er iets over een dame word geschreven, waar ik graag mee kamer en het is negatief dan vraag ik hoe het zit.
Daar kun jij het wel niet mee eens zijn maar dat maakt elke beer voor zichzelf uit en niet jij
Die begrijp ik even niet Piet? Nee ik ben niet verliefd op haar. Ja ik heb een paar goede kamers met haar gemaakt.

Maar ik doe hier alleen verslag van haar verhaal zonder te zeggen wie er gelijk heeft. Ik heb precies gedaan wat jij adviseert: haar gevraagd hoe het zit. Sterker nog ik zeg dat dit hoor en wederhoor was en dat we de waarheid waarschijnlijk nooit zullen weten. Ik heb geen reden om aan het verhaal van Rob2001 te twijfelen en ook geen reden om aan het verhaal van Evelyn te twijfelen. Ik weet het gewoon niet.

En ik had het er helemaal niet met haar over gehad als zij er niet zelf tegen mij over begonnen was. Ik hou er niet van om met de dames te bespreken wat er op het forum staat. Dat blijft wat mij betreft tussen ons ijsberen.

WA
23 augustus 2021, 17:33
Kun je het forum dan ook als EPUB lezen of zo…..
Buiten dat, beter om niet als spreekbuis te fungeren. Levert alleen maar ergernis voor jezelf op. Hoe nobel het streven ook is. Veruit de meeste dvp hebben grotere uitdagingen dan een paar tendentieuze zinnen op een forum.

Jack42
23 augustus 2021, 18:02
Je kunt deze recensie van rob2001 toch niet meer serieus nemen?
Hij logt 1 minuut na het schrijven van zijn recensie uit om niet meer in te loggen om te reageren op de vele reacties.
Voor mij is het niet geloofwaardig meer en lijkt het meer op een "zielige" wraakactie.

Picasso 1
23 augustus 2021, 18:17
Hij logt 1 minuut na het schrijven van zijn recensie uit om niet meer in te loggen om te reageren op de vele reacties.
Voor mij is het niet geloofwaardig meer en lijkt het meer op een "zielige" wraakactie.

Goed punt. Dit topic kan dan ook maar beter verwijderd worden.

pret
23 augustus 2021, 18:38
Goed punt. Dit topic kan dan ook maar beter verwijderd worden.

Mee eens daarnaast nog een topic die gelinkt is aan SS!

Hans_Enschede
23 augustus 2021, 18:48
@Jack42: Ik zou de beperkte berichten ten aanzien van zijn tijd op het forum ook kunnen zien als dat hij dit erg belangrijk vond.
Zelf schrijf ik ook erg weinig en houd ik de mindere ervaringen ook voor mezelf als dit binnen de voor mij acceptabele grenzen blijft.
Zo heb ik denk ik maar eenmaal een negatief bericht over een dame geschreven in verband met kamertijd en dat was omdat dit voor mij over de voor mij acceptabele grenzen gaat.

Ik heb het zelf verschillende keren meegemaakt dat er langere kamertijd gerekend werd dan dat we op de kamer waren, meestal was dit echter dat bijvoorbeeld het halve uur overschreden was en er een uur gerekend werd.
Hier maak ik op dat moment geen probleem van, maar deze dame zal mij zeer waarscghijnlijk niet meer terugzien.
Mijn laatste slechte ervaring hierin is bij SC Venus geweest waar na een trio de dames vroegen of het okee was of ze nog een sigaretje rookten. Hier heb ik zelf geen problemen mee en naïef dacht ik dat mocht daardoor de tijd iets over het uur heengaan dat dit geen probleem zou zijn.
Nu heb ik die tijd met de dames doorgebracht dus uiteindelijk was de tijd op de kamer meer dan een uur, maar door dit op deze manier te doen zal ik nooit meer een trio met deze dames doen en ook over een gewone kamer zal ik na moeten denken. Echter dit zie ik dan als lesgeld, want ik had van tevoren ook geen tijd afgesproken mede omdat dit de illusie kapot maakt ;). Maar dit valt voor mij binnen een slechte ervaring en niet iets waarvoor ik andere ijsberen moet waarschuwen.

Dames die direct in het favoriete lijstje komen zijn de dames die de resterende tijd volmaken (bijvoorbeeld een massage), een prijs geven voor bijvoorbeeld 45 minuten als het half uur maar net verstreken is of als er geen tijd afgesproken is aangeven dat de tijd (30 min / 60 min) bijna voorbij is en of je wilt verlengen.

Het wordt echter anders als de dame vraagt hoe lang je wilt kameren en dan daarna zegt dat het langer geduurd heeft.
Als dit het geval is dan heb je van tevoren een afspraak gemaakt en ligt het risico van overschrijding bij de dame in mijn optiek.
Natuurlijk weet niemand behalve de dame en de ijsbeer wat er precies gebeurt is en zullen we op dit forum niet de waarheid boven tafel krijgen.

Zowel bij de dames als ijsberen zijn er uitwassen (zo kan ik mij ijsberen herinneren die probeerden bijna een volledige kamer ervaring buiten de kamer te krijgen en dan simpelweg zeiden dat ze niet geinteresseerd waren in een kamer wanneer de dame er na een tijd naar vroeg), dus het zijn zeker niet altijd de dames die gebruik / misbruik van de ander maken. Echter bij overschrijding van een paar minuten op een kamer en dan een dubbele vergoeding vragen vind ik zelf ook niet proportioneel, zeker aangezien je de eerste 5 minuten van de kamer vaak al kwijt bent aan het "opfrissen" van de dame (dit geld niet voor elke club). Deze tijd wordt namelijk wel gewoon meegerekend. In het verleden had ik hier geen enkel probleem mee omdat er vaak pre-sales gedaan werden, maar deze service is de laatste jaren naar zo'n dieptepunt gegaan dat ik het niet meer tegen de "opfristijd" op vind wegen.

Jack42
23 augustus 2021, 21:49
@Jack42: Ik zou de beperkte berichten ten aanzien van zijn tijd op het forum ook kunnen zien als dat hij dit erg belangrijk vond.

Als hij het erg belangrijk zou vinden dan zou hij wel reageren middels een reactie in dit draadje en daarom geloof ik zijn recensie niet.
Heeft verder niks te maken dat hij in totaal maar weinig berichten heeft geschreven op het forum.

cameltoe slide
23 augustus 2021, 23:10
In this community we exchange positive and negative experiences with women who sweeten our free time and whom we like to give our money for.

I haven't had many problems with billing time in the past. But they did happen and I discussed these problems with Tatjana or Anna at the reception at Golden Time, for example, and a solution was found. A man who is responsible for the security in the club is the wrong person to judge who might be right, the guest or the independent service provider.

I also do not believe that the polar bear who opened this topic and gave us some information has to read on here for hours in order to react to all further answers.

Precisely because problems can arise, I always wear a watch on my hand and talk to the woman about what time our time together begins.

It is also known that some ladies in our community read along and harass polar bears with personal messages or posts in our community about drivers, friends and acquaintances who consider themselves their lawyers even though they do not have a law degree.

Every situation has two sides. If several polar bears complain about a certain woman or a club, I take note of this and am grateful for the information and behave cautiously.

I had two problems with time over the past weekend. Once the time for the agreed service was not granted by the independent service provider because she thinks that if I experience my orgasm early at her insistence, she has done her duty and does not need to do anything for me in the remaining time except hers hand open for full payment. She can do that in Germany due to the legal situation and I can only write a non-honorable mention in our community and inform interested polar bears.

The second service provider in another sauna club gave me a very good time in our room for an hour. She informed me that the time had just been exceeded by 5 minutes. I made her the suggestion to give her 20 euros as compensation for what she accepted with a smile. I might have given her a similar tip for the exceptionally good room. She asked me if I would like her phone number, which I accepted with thanks and I will inform her when I visit the club again.

Once I was able to find a solution with which we were both satisfied and the other time I ended the business relationship with the woman and she no longer earns any money with me.

mentholbear
23 augustus 2021, 23:49

Als hij het erg belangrijk zou vinden dan zou hij wel reageren middels een reactie in dit draadje en daarom geloof ik zijn recensie niet.
Heeft verder niks te maken dat hij in totaal maar weinig berichten heeft geschreven op het forum.

I also do not believe that the polar bear who opened this topic and gave us some information has to read on here for hours in order to react to all further answers.

I concur with cameltoe slide.

Ik sluit niet uit dat een wraakactie kan zijn. Maar dat iemand die, al niet veel post of misschien uberhaupt hier vertoeft, niet reageert op alle berichten, betekent nog niet dat het niet klopt. Niet iedereen is zo een loser die de hele dag op het foru... Uh, laat maar :tongue:

Bovendien, als je thuis met anderen zit die ook gebruik kunnen maken van je computer, tablet, smartphone, etc. is het helemaal niet zo gek om jezelf uit te loggen.

Echter dit zie ik dan als lesgeld, want ik had van tevoren ook geen tijd afgesproken mede omdat dit de illusie kapot maakt ;). Maar dit valt voor mij binnen een slechte ervaring en niet iets waarvoor ik andere ijsberen moet waarschuwen.

Het wordt echter anders als de dame vraagt hoe lang je wilt kameren en dan daarna zegt dat het langer geduurd heeft.
Als dit het geval is dan heb je van tevoren een afspraak gemaakt en ligt het risico van overschrijding bij de dame in mijn optiek.

Zowel bij de dames als ijsberen zijn er uitwassen (zo kan ik mij ijsberen herinneren die probeerden bijna een volledige kamer ervaring buiten de kamer te krijgen en dan simpelweg zeiden dat ze niet geinteresseerd waren in een kamer wanneer de dame er na een tijd naar vroeg), dus het zijn zeker niet altijd de dames die gebruik / misbruik van de ander maken. Echter bij overschrijding van een paar minuten op een kamer en dan een dubbele vergoeding vragen vind ik zelf ook niet proportioneel, zeker aangezien je de eerste 5 minuten van de kamer vaak al kwijt bent aan het "opfrissen" van de dame (dit geld niet voor elke club). Deze tijd wordt namelijk wel gewoon meegerekend. In het verleden had ik hier geen enkel probleem mee omdat er vaak pre-sales gedaan werden, maar deze service is de laatste jaren naar zo'n dieptepunt gegaan dat ik het niet meer tegen de "opfristijd" op vind wegen.

Mwoah, ik had dat wel als nuttige info beschouwd. Om te weten dat een sigaretje roken achteraf, vooraf of achteraf op de kamer douchen, best wel eens op je conto zou kunnen komen te staan.
Met de kanttekening dat je van te voren geen afspraken hebt gemaakt, dus zelf ook debet daar aan bent.
Vaak laat ik dames wel opfrissen. Vooraf graag, want dan zijn ze fris. Dat vind ik voor mezelf ook wel prettig. En achteraf, gun ik het ze ook wel. Ik realiseer me namelijk dat niet elke club even prettige opfris mogelijkheden buiten de kamer heeft voor de dames.
Dus als ze zich liever op de kamer opfrissen, heb ik daar begrip voor. Ik laat wel merken dat het een gunst naar hen toe is, en ben bijvoorbeeld zo galant om hun handdoek aan te rijken. Reken ze me dat toch aan, dan hou ik daar rekening mee bij de herhalingskans. Maar voor zo ver ik me de afgelopen tijd kan herinneren, telden ze dat niet mee.

Ik vind dat eigenlijk ook, dat wanneer ik aangeef een half uur te willen en een dame gaat daarmee akkoord, dat het een soort afspraak is waar zij ook rekening mee moet houden. Om echter gedoe te voorkomen, hou ik er zelf ook rekening mee. Soms ben ik degene die aangeeft dat m'n tijd er helaas weer op zit. De dames merken zo ook dat ik correct tegenover hen ben kwa tijd.

Want wat je zegt over die pre sales boefjes, vergelijkbare verhalen heb ik ook gehoord. Maar je hebt er ook die over de tijd gaan en dan doen alsof hun neus bloed, want ze hadden een tijdsbestek afgesproken.

Ach, het leven is soms een beetje geven en nemen. Vond ik een ervaring niks, dan is de herhalingskans erg klein. En anders kom ik graag terug. Ik heb geen probleem met op herhaling gaan bij favorietjes. Sterker nog, het heeft mijn voorkeur.
Onlangs kwam zo iets deels te sprake en vroeg een DVP me nog dat ik in het verleden nooit met haar op de kamer ging. Ik legde uit dat dit kwam doordat ik al met wat favorietjes ging. Maar dat betekende niet dat ik geen interesse in haar had. Die favorietjes zijn er niet meer, dus kans dat zij in die categorie kan komen.

bref-jefke
24 augustus 2021, 00:37
Wat een vreemde discussie hebben de heren ijsberen, nog nooit in The Palace in Frankfurt geweest zeker.
Elke kamer heeft een bordje op de kamer hangen waarop een klok staat afgebeeld 40 minuten is helaas een uur op de kamer.
Blijf meerdere uren op de kamer en dan ga je dit probleem minder hebben en ok er zijn er wel die correct zijn in jullie ogen, zoals een Alexa in Babylon, maar die zijn zeldzaam.
Oh ja in SS werken de meiden volledig voor eigen rekening, de club bied hun de mogelijkheid aan om er te werken, ben je over een dame niet tevreden hou het voor jezelf en mijd de dame in kwestie, simpel toch.

kempie
24 augustus 2021, 07:02
Mee eens daarnaast nog een topic die gelinkt is aan SS!

Dit topic is niet specifiek gelinkt aan ss. Begon volgens mij over kamers in andere clubs.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Player
24 augustus 2021, 07:54
Alles in twijfel trekken omdat de beste man geen veelschrijver is en hier de discussie niet wil aangaan, stammies voelen zich snel aangevallen in hun favo Clubje...

Het is toch duidelijk dat deze ervaring op zijn lever lag. Als het hiermee doorgespoeld is, des te beter. We hebben allemaal wel eens een kamer gehad waarvan de service, tijdsbestek of afrekening niet helemaal strookt met de verwachting. Bottomline vind ik het fout dat security zich erin gaat mengen. Hoogstens de Theke of management kan bemiddelen als klant en dame er niet zelf uitkomen. En als Club geef je zo'n klant een vrijkaart om het leed wat te verzachten.

Eddy_V
24 augustus 2021, 09:57
Waarom zou je iemand een vrijkaart geven die ff niet op de tijd let en daarvoor niet wil betalen ?
Dan zouden heel wat Duitse clubs hun printer mogen vervangen door een drukkerij als alle klachten en gemekker gecompenseerd moeten worden door een vrijkaartje.
Staat los van club of dame ondanks dat Player dat graag anders wil zien. Het akkefietje van destijds heeft kennelijk veel indruk gemaakt en zal hem voorlopig nog niet loslaten. Mijn advies : laat het los , frustraties zorgen alleen maar voor negatieve energie!
TS is overigens een vaste bezoeker maar schrijft niet regelmatig, ik twijfel ook niet aan zijn oprechtheid.
Hooguit twijfel ik aan de handigheid waarmee hij er mee om gegaan is. Maar in de hitte van de strijd doet iedereen wel eens iets wat je achteraf anders had willen aanpakken.

Player
24 augustus 2021, 12:09
Denk je van de ene woordvoerder verlost te zijn, duikt er weer een andere op [emoji6]

Een vrijkaart, korting, gratis koffie met dessert,... is een commerciële geste in een situatie waarbij een klant naar zijn gevoel niet tevreden is en de zaak niet wilt dat hij met dat gevoel de deur uitgaat. Is dat nu zo een gek gebaar? Brengt de zaak meer op dan het kost. Enkel mijn eerlijke mening en hoe ik het zou aanpakken hoor, zoek niet achter alles zaken die er niet zijn.

Eddy_V
24 augustus 2021, 12:12
Ik voer uitsluitend mijn eigen woord en geef mijn mening.
Zoek niet overal wat achter :biggrin:
omg, dacht na jouw IM van vorige week dat je het achter je had gelaten.

De club is geen partij in deze, voor als je het nog steeds niet begrijpt
Clubs kunnen hooguit de dames de toegang ontzeggen na herhaalde klachten of andere misdragingen of je het er mee eens bent of niet. En zo niet, dan jammer.

Jack42
24 augustus 2021, 12:56
Alles in twijfel trekken omdat de beste man geen veelschrijver is en hier de discussie niet wil aangaan, stammies voelen zich snel aangevallen in hun favo Clubje...

Het is toch duidelijk dat deze ervaring op zijn lever lag. Als het hiermee doorgespoeld is, des te beter. We hebben allemaal wel eens een kamer gehad waarvan de service, tijdsbestek of afrekening niet helemaal strookt met de verwachting. Bottomline vind ik het fout dat security zich erin gaat mengen. Hoogstens de Theke of management kan bemiddelen als klant en dame er niet zelf uitkomen. En als Club geef je zo'n klant een vrijkaart om het leed wat te verzachten.

Als je als TS helemaal niet reageert dan ga ik aan de oprechtheid van een recensie geloven zeker als je iemand anders veroordeelt in die recensie.
Lijkt me heel normaal maar voor Player komt deze recensie goed uit zodat hij weer een kans ziet om SS af te zeiken.

Ik vind het belachelijk dat Player mij bestempeld als woordvoerder van een club en dat die club zelfs mijn favoclub zou zijn.
Ik voel mij hierdoor erg benadeeld op het forum dus Willem2 kom maar over de brug met een vrijkaart want daar heb ik volgens Player recht op om het leed te verzachten.

bertje600
24 augustus 2021, 13:27
Bij het maken van een kamer stel ik altijd mijn timer in op mijn horloge en dat laat ik aan de dame zien.
Die gaat dan na 25 minuten af en dat is dan voor mij ook het einde van de sessie.
Nooit daarmee problemen gehad. En dus ook niet met de dames waar ik mee heb gekamerd.

mager
24 augustus 2021, 13:50
Mijn ervaring is dat dames vaak wraak nemen als een ijsbeer een negatief bericht over hun post. (logisch, ik neem zelf ook altijd wraak als iemand me nakt of benadeeld)
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen (beetje over de tijd heen, beetje te weinig betaald).
Alleen de dame en de ijsbeer weten zeker wat er is gebeurd.
Op dit forum kunnen ze allebei hun verhaal vertellen.
Zodat wij ervan kunnen leren.
Geen censuur dus aub.

Meme Moo
24 augustus 2021, 15:39
Beetje jammer dat Player nog steeds iedere gelegenheid aangrijpt op dit forum om negatief over SS te posten.
Zelfs al is het SS-topic gesloten.

Houd dit kleutergedrag svp voor jezelf.
Als je iets met de club uit te vechten hebt, hoeven wij er niet iedere keer van mee te ‘genieten’.

We weten het nu wel van je…grow up!

Picasso 1
24 augustus 2021, 18:51
als je zeker bent van je tijd nooit bij betalen.
Al haalt ze er 10 beveiligingsmedewerkers bij, poot stijf houden

Klopt. Vind het raar dat klanten die zeker zijn van hun tijd toch betalen. Als een dvp naar je komt en eist dat je haar 50 euro geeft en liegt dat je met haar naar de kamer bent geweest terwijl dat niet waar is dan betaal je toch ook niet? Dat is eigenlijk niet veel anders dan wanneer ze je een half uur extra probeert aan te rekenen die je niet met haar hebt doorgebracht.
Maar goed, dat is in theorie, net zoals Jack42 geef ik weinig waarde aan het bericht waarmee dit topic is gestart.

cameltoe slide
24 augustus 2021, 22:31
The wiser gives in when a security employee appears next to him and gives the direct or indirect impression that he has not passed his training as a security officer and would pull the white fur over the ears of the poor polar bear and leave a few scratches and bruises could do this rough act with his broad hands.

Unfortunately, not all polar bears have as extensive experience as many a writer here and have not yet discussed countless discussions with freelance service providers, the security staff and the ladies and gentlemen who sit at the reception.

A lack of experience does not always lead to the right decisions for the dear audience in this conversation. From his point of view, the writer of the report protected himself from danger.

Indeed, some polar bears in this discussion seem to be of the opinion that what the rapporteur has written cannot be correct. Probably the polar bear, who appears as the alleged friend or secret legal advisor of the bed warmer, is always right because he is a trained understanding of prostitutes and not just a horse whisperer and understanding woman.

It is probably as it has already been written that some polar bears cannot imagine that something like the one described in the first post can happen in their favorite sauna club. It can of course also be the case that some polar bears do not have to visit sauna clubs due to the ongoing virus pandemic and have to limit themselves to the analytical shredding of text content and prepare for their test as a detective or secret investigator.

Perhaps in the future it is better not to share negative experiences with freelance service providers with other polar bears and to let them walk into the shit. The boys certainly know, if they have had their own experience, how to clean their polar bear fur on their paws again.

WANDELAAR5
24 augustus 2021, 23:15
Nee, we moeten positieve en negatieve ervaringen met clubs en dames vooral blijven delen! Dat is het nut van het forum.

mentholbear
25 augustus 2021, 00:26
ben je over een dame niet tevreden hou het voor jezelf en mijd de dame in kwestie, simpel toch.

Wat W5 al zei, waar zijn de dames recensies dan nog goed voor? Alleen maar walhalla verhalen?

Mijn ervaring is dat dames vaak wraak nemen als een ijsbeer een negatief bericht over hun post.

Hoe dan?

Klopt. Vind het raar dat klanten die zeker zijn van hun tijd toch betalen. Als een dvp naar je komt en eist dat je haar 50 euro geeft en liegt dat je met haar naar de kamer bent geweest terwijl dat niet waar is dan betaal je toch ook niet? Dat is eigenlijk niet veel anders dan wanneer ze je een half uur extra probeert aan te rekenen die je niet met haar hebt doorgebracht.

Nou ja, dat laatste valt misschien met camera beelden nog te bewijzen dat het niet gebeurt is. Maar de zaken op kamer staan (hopelijk :bibber_2:) niet op beeld. Dan wordt het een wellisnietes verhaal, en sommige ijsberen geven zich dan maar gewonnen om van het gedoe af te zijn.

Nee, we moeten positieve en negatieve ervaringen met clubs en dames vooral blijven delen! Dat is het nut van het forum.

Ik dacht om te weten of de voederbakken goed gevuld zijn en of de sauna wel op temperatuur is ;)