Volledige versie bekijken : Waar zijn de stunners gebleven...
Ties85
19 augustus 2021, 12:18
Het valt me nu al een jaar of 2 op overal waar ik kom sterft het van de lekkere wijven. Of het nu in de binnenstad is, de sportschool, of zelfs de supermarkt ( oké bij de Aldi iets minder ) maar overal kom ik grote getallen knappe tot zeer knappe dames tegen van jonge tot middelbare leeftijd veel lopen bijna in hun onderbroek en BH rond.
Nou ja overal bijna overal want de laatste tijd, jaren eigenlijk kom ik ze nog maar zelden tegen in de saunaclubs en laten we eerlijk zijn dat is toch voor veel mensen wel een reden om te gaan.
Laten we zeggen 3/4 jaar geleden als je een club als YY of GT binnen kwam had je er vaak aan elke hand minstens twee, al verschillen smaken over wie wat mooi vind natuurlijk altijd.
Ook in de overige clubs in NRW en Limburg waren regelmatig misschien in iets mindere maten toch ook wel handjes vol echte lekkertjes te vinden.
Maar de laatste tijd schiet mij maar lek maar het is zoeken, en als er al zijn met een beetje goede service is het ellebogen werk om met ze de kamer te kunnen bereiken.
Zeker nu bovengenoemde topclub voor onbepaalde tijd gesloten zijn moeten die stunners toch ergens gebleven zijn, je maakt me niet wijs dat ze allemaal gestopt zijn...
Dus wie weet waar ze uithangen mag het zeggen misschien allemaal een profiel aangemaakt op de kinky.nl en 6relax.de etc. ?
Haradamannetje
19 augustus 2021, 12:24
Dit valt mij ook op.
De wereld is aan het veranderen, en mede door corona speelt het leven zich meer en meer digitaal af.
Op een platform als Onlyfans kan je meer geld verdienen dan in een Saunaclub en je hoeft niet eens sex te hebben met iemand.
Zelfs het knappe meisje uit de plaatselijke dorp is opeens een influencer op Instagram en verdiend daar geld.
Ook denk ik dat de welvaart steeds meer toeneemt, als ik kijk in b.v. Bulgarije lopen daar echt veel meer mensen met veel geld dan eerst.
Dit is mischien niet bepaald over de stunners waar jij op doelt maar dit is wel aan de hand in het algemeen.
Als ik het mis heb hoor ik het ook graag natuurlijk.
The Joker
19 augustus 2021, 12:24
Koop een tijdmachine.
Zet bestemming op 1993-2008 en je vind er genoeg, na 2008 is het heel rap kapot gegaan zoals elke beer die al meer dan 15 jaar in het vak zit je kan vertellen.
Ties85
19 augustus 2021, 12:28
Koop een tijdmachine.
Zet bestemming op 1993-2008 en je vind er genoeg, na 2008 is het heel rap kapot gegaan zoals elke beer die al meer dan 15 jaar in het vak zit je kan vertellen.
Dat heeft er mee te maken dat er na die tijd de stroom Poolse,Czech,Hongaarse dames langzaam vervangen is door Roemeens,Bulgaars en die nu eenmaal een ander uiterlijk hebben denk ik.
kempie
19 augustus 2021, 12:43
Het valt mij ook op. Misschien moet je naar Sharks ik hoor dat er daar nog genoeg moeten zijn. Maar ja lees de ervaringen hier ze vragen dan wel 100 voor een half uur of 150 voor een half uur en dan kan het nog zijn dat je alechte service krijgt.
Kwam er 3 tegen in samya. Wel die vroegen ook allemaal flink extra voor wat vroeger een normale standaard service was.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stimpy3
19 augustus 2021, 12:47
Ik zie het verschil niet zo tussen roemeensen/bulgaarsen en andere oostblokdames. Turkse dames wel. Maar wat ik wel het idee heb is dat wat er momenteel rondloopt 'lower class' dvp's zijn, die allemaal in die stijl gekleed zijn. Zeg maar, zoals je maar zelden een legging met tijgerprint zult aantreffen bij dames met een hogere sociale status...
Verder natuurlijk de registratieplicht (ik gok dat dat de grootste killer is, hoewel ik in 2019 ook nog wel aardig wat leuke dames zag), en anno nu, corona.
Partycrasher
19 augustus 2021, 13:50
Al die lekkere wijven die op straat rondlopen en aan het nadenken zijn over hoeveel ze die dag kunnen uitgeven, moeten verplicht worden om anderhalf uur lang een documentaire over ons te bekijken. Dan komen ze direct naar de saunaclubs.
WANDELAAR5
19 augustus 2021, 14:58
Ik kom er in de clubs gelukkig nog genoeg tegen. Misschien is mijn smaak anders dan die van de TS, maar in ieder geval in Venus en Sixsens zijn op dit moment meerdere zeer fraaie vrouwen met een topservice. En vroeger waren er ook Optik Ficks met een waardeloze service. Ik denk dat menigeen zich de zeer fraaie toppers beter herinnert dan de muurbloempjes, of de knappe dames met de waardeloze service. Ook lees ik hier nog regelmatig goede recensies uit andere clubs.
Herr Fick
19 augustus 2021, 16:20
Corona heeft zeker voor een neerwaartse buiging gezorgd qua knappe DVP's in saunaclubs. Een flink aantal deernes zijn niet teruggekeerd.
Ook in de privé-ontvangst zijn er minder schoonheden, vind ik.
Ik ken de situatie in Roemenië en Bulgarije niet, maar misschien gaat de economie daar wat beter en hebben de dames meer mogelijkheden dan vroeger in eigen land, binnen of buiten de P6. Zo is het met hun Poolse en Russische voorgangsters ook gegaan. Het wordt voor de ondernemers in mijn streek ook moeilijker om aan goede arbeidskrachten uit Roemenië en Bulgarije te geraken en de Polen zijn al helemaal moeilijk te vinden.
De nieuwe preutsheid bestaat nu eenmaal ook. Daar waar tot voor enkele jaren nog begrip getoond werd voor een dame die in de P6 ging om haar lot te verbeteren bestaat daar nu veel minder begrip voor. Mee too heeft er zeker ook mee te maken. Niet alleen uit overtuiging maar ook omdat het nu eenmaal hip is.
Als er beren vinden dat er nu nog evenveel stunners in saunaclubland zijn dan enkele jaren geleden dan ben ik blij voor hen maar ik ben toch een andere mening toegedaan.
pietpotent44
19 augustus 2021, 17:12
Klopt inderdaad, het vrouwen aanbod is momenteel overal matig.
Ben recent in Sixsens en wat privehuizen geweest, maar weinig topvrouwen inderdaad. En matige service over het algemeen (wat in privehuizen helaas wel gangbaar is). Af en toe zit er eens een redelijke / goeie tussen.
Ik weet nog wel dat ten tijde van de kredietcrisis (2008-2013) juist heel veel asnbod van stunners was. Wat ergens ook logisch was, vrouwen wilden gewoon verdienen. Nu is dat om een of andere reden niet zo.
The Joker heeft gelijk, we zouden het beste met een tijdmachine naar 2008 kunnen. Maar helaas.
De markt is nu hoe dan ook gewoon niet gunstig voor ijsberen. Kijk bijv. op een site als Sexjobs, en je ziet regelmatig uurtarieven van 200 of 250 euro voorbij komen. Meestal van vrouwen van in de 20. Ongekend.
Corona heeft die marktwerking wel versterkt, maar het aanbod topvrouwen loopt al zeker 5 a 10 jaar terug. Allerlei oorzaken (Duitse regelgeving, corona, betere economieen van veel Oost Europese landen, de massale opkomst van Roemeense en Bulgaarse vrouwen vanaf 2013, ten koste van vooral Poolse dames, etc.).
Gelukkig ken ik nog wel wat adresjes. Maar zou graag ook weer wat vers bloed zien.
stimpy3
19 augustus 2021, 17:17
Betaalde sex is toch een contactberoep. Je komt dicht in de buurt van iemand. Wil je een beetje je daginkom bijelkaarharken, dan zit je op een half dozijn klantjes per dag. Da's best riskant allemaal. Ik kan me best voorstellen dat veel vroegere dvp's denken 'nou, laat maar ff zitten'.
Picasso 1
19 augustus 2021, 18:37
Koop een tijdmachine.
Nou is het wachten op de dooddoener van sommigen vanne "vroeger was alles beter is van alle tijden". We mogen ons echt gelukkig prijzen dat we een deel van die periode hebben meegemaakt.
Player
19 augustus 2021, 19:13
Ik dacht dat we dit onderwerp al een dik jaar geleden hebben behandeld. Evolueer mee met de tijd en er is geen probleem. Blijf in de tijd steken en je wordt melancholisch dat vroeger alles beter was. Terwijl dat niet zo is. We zitten gewoon in een pandemie. Reizen, horeca, werken, contacten met familie en vrienden,... hebben daar onder geleden en lijden daar nog onder. En dat is niet anders voor SC's. Kan je DVP's kwalijk nemen dat ze de onzekerheid niet verkiezen? De dag dat we dichtbij het oude normaal zitten, zullen SC's ook normaliseren zoals de rest van de maatschappij.
Haradamannetje
19 augustus 2021, 19:33
In GT had je een dame, ze heette Simona... van dit niveau ben ik ze nooit meer tegen gekomen.
Big30
19 augustus 2021, 19:54
Dit is echt oude mannen geleuter en geklets, ouwe lullen die maar blijven beweren dat vroeger alles beter was. Vooral die P1 heeft daar een handje van trouwens :biggrin:.
Hoewel, PietP is bijna net zo erg :tongue:, wat zeg ik die is in ieder geval nog veel eigenwijzer in deze!
Neerwaartse spiraal in Saunaclubs? Topic start 11-9-2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27364-Neerwaartse-spiraal-in-Saunaclubs&highlight=Atlantis)
Picasso 1
19 augustus 2021, 20:23
Dit is echt oude mannen geleuter en geklets, ouwe lullen die maar blijven beweren dat vroeger alles beter was. Vooral die P1 heeft daar een handje van trouwens :biggrin:.
Hoewel, PietP is bijna net zo erg :tongue:, wat zeg ik die is in ieder geval nog veel eigenwijzer in deze!
Neerwaartse spiraal in Saunaclubs? Topic start 11-9-2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27364-Neerwaartse-spiraal-in-Saunaclubs&highlight=Atlantis)
PP44 vertelt hier wel de waarheid.
Herr Fick
20 augustus 2021, 05:54
...Evolueer mee met de tijd en er is geen probleem. Blijf in de tijd steken en je wordt melancholisch dat vroeger alles beter was. Terwijl dat niet zo is. We zitten gewoon in een pandemie ...De dag dat we dichtbij het oude normaal zitten, zullen SC's ook normaliseren zoals de rest van de maatschappij.
Je kunt jezelf niet verplichten iets anders te denken dan hetgeen je denkt. De Russische en Poolse dames waren echt wel een stuk knapper dan de huidige lichting DVP's, uitzonderingen daargelaten.
Ik kwam vroeger bijvoorbeeld vaak in cabarets in Luxemburg-stad. Daar werkten alleen maar Wit-Russische en Ukrainse topmodellen. in de jaren '90 al 250 € voor een uurtje. Maar je kon ze ook treffen in cafés en dancings in de buurt. Of denk maar eens aan de Bulgaarse invasie in de A-straat in Brussel rond 2005. Daar kon je trouwens in Brussel ook mee afspreken na hun shift. Geef toe dat je zulke meiden niet meer in een SC aantreft.
We kunnen ook moeilijk verwachten dat de economie in Oost-Europa plots in mekaar stuikt na de pandemie. Ik denk eerder het tegendeel en het is die mensen uiteraard gegund.
Er zijn beslist nog wel leuke DVP's in berenland en de prijzen zijn voor een budgetbeer best democratisch maar ik kan alleen maar zien wat ik zie en niet wat ik zou willen zien.
Picasso 1
20 augustus 2021, 09:13
We hadden 'Poolse en Russische restaurants', nu resteren enkel 'Roemeense McDonalds'.
Player
20 augustus 2021, 09:19
@Herr Fick Poolse of Russische vrouwen mooier vinden is een zeer subjectieve waarneming, schoonheid is sowieso subjectief. Een zaak waar je aan voorbijgaat is gewenning. De eerste keer dat je een SC binnenstapt, kijk je je ogen uit. Die kick wordt na elk bezoek wat minder. Je kan dat wijten aan het feit dat er toen meer dames waren van een bepaalde nationaliteit maar ik link schoonheid niet met nationaliteit. Mooie vrouwen vind je overal. Sociale vaardigheden is iets anders. Bulgaarse en Tsjechische vind ik op dat vlak beter dan Roemeense.
Er zijn best high-end Clubs waar je volop Russische, Oekraďnsche,... vrouwen vindt. Maar 250 € of 10k oude Belgen in de jaren 90... Ik denk dat een budgetbeer als jij daar vandaag nog altijd voor past.
En je zou eens naar Roemenië of Bulgarije moeten gaan. Economisch is het daar niet fantastisch, voor en na Corona. Bulgarije is straatarm, de bevolking krimpt er doordat de jeugd emigreert op zoek naar een betere toekomst. Polen doet het goed en in sommige sectoren beginnen lonen een beetje in de buurt te komen van Duitsland. Maar die zijn nog steeds veel lager dan in België. Zie de lading Polen die naar hier worden gehaald met gans het gezin voor jobs als chauffeur, schoonmaak of kraanmachinist. Daar betaalt een werkgever graag 500 € extra per maand voor om hun onkosten te dekken.
Het is gewenning en nostalgie zoals alle oude zakken-praat dat vroeger alles beter was. Je herinnert je het als beter, maar daarom was het niet zo. De mindere herinneringen vervagen met de tijd.
RobOpzoek
20 augustus 2021, 09:23
Track "Bob Dylan"
on Bandsintown
"The Times They Are A-Changin'"
Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone
If your time to you is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'
Come writers and critics
Who prophesize with your pen
And keep your eyes wide
The chance won't come again
And don't speak too soon
For the wheel's still in spin
And there's no tellin' who that it's namin'
For the loser now
Will be later to win
Come senators, congressmen
Please heed the call
Don't stand in the doorway
Don't block up the hall
For he that gets hurt
Will be he who has stalled
The battle outside ragin'
Will soon shake your windows
And rattle your walls
Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is rapidly agin'
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is rapidly fadin'
And the first one now
Will later be last
:hammer:
Picasso 1
20 augustus 2021, 09:26
Het is gewenning en nostalgie zoals alle oude zakken-praat dat vroeger alles beter was. Je herinnert je het als beter, maar daarom was het niet zo. De mindere herinneringen vervagen met de tijd.
Nee hoor, Nederlandse dames waren zwaar kut, en als je tegenwoordig eentje treft dan is ze top.
Player
20 augustus 2021, 09:41
Nee hoor, Nederlandse dames waren zwaar kut, en als je tegenwoordig eentje treft dan is ze top.Misschien ben je vandaag zo blij een topper te treffen, dat ze je nu pas opvallen en bijblijven [emoji6]
Los hiervan, waarom nog aan p6 doen als het allemaal zo kut is? Dan kan je je de tijd, moeite en het geld besparen.
WA
20 augustus 2021, 09:56
Op een platform als Onlyfans kan je meer geld verdienen dan in een Saunaclub en je hoeft niet eens sex te hebben met iemand.
Only Fans komt de ijsberen tegemoet
OnlyFans gaat seksueel expliciet materiaal vanaf oktober weren van platform (https://tweakers.net/nieuws/185840/onlyfans-gaat-seksueel-expliciet-materiaal-vanaf-oktober-weren-van-platform.html)
Picasso 1
20 augustus 2021, 10:24
Misschien ben je vandaag zo blij een topper te treffen, dat ze je nu pas opvallen en bijblijven [emoji6]
Los hiervan, waarom nog aan p6 doen als het allemaal zo kut is? Dan kan je je de tijd, moeite en het geld besparen.
Het geeft wel aan hoe verwend we in die periode waren dat relatief goede dames nu, voorheen tot de middelmatigen behoorden.
Een goede BigMac smaakt verder nog altijd prima hoor. Het is weliswaar geen steak, maar de steak smaak fantaseer je er maar bij.
kempie
20 augustus 2021, 11:34
Klopt inderdaad, het vrouwen aanbod is momenteel overal matig.
Ben recent in Sixsens en wat privehuizen geweest, maar weinig topvrouwen inderdaad. En matige service over het algemeen (wat in privehuizen helaas wel gangbaar is). Af en toe zit er eens een redelijke / goeie tussen.
Ik weet nog wel dat ten tijde van de kredietcrisis (2008-2013) juist heel veel asnbod van stunners was. Wat ergens ook logisch was, vrouwen wilden gewoon verdienen. Nu is dat om een of andere reden niet zo.
The Joker heeft gelijk, we zouden het beste met een tijdmachine naar 2008 kunnen. Maar helaas.
De markt is nu hoe dan ook gewoon niet gunstig voor ijsberen. Kijk bijv. op een site als Sexjobs, en je ziet regelmatig uurtarieven van 200 of 250 euro voorbij komen. Meestal van vrouwen van in de 20. Ongekend.
Corona heeft die marktwerking wel versterkt, maar het aanbod topvrouwen loopt al zeker 5 a 10 jaar terug. Allerlei oorzaken (Duitse regelgeving, corona, betere economieen van veel Oost Europese landen, de massale opkomst van Roemeense en Bulgaarse vrouwen vanaf 2013, ten koste van vooral Poolse dames, etc.).
Gelukkig ken ik nog wel wat adresjes. Maar zou graag ook weer wat vers bloed zien.
Het aanbod zal wel weer verbeteren op termijn. De oorzaken daarvan zijn niet goed maar trend dat landen alleen maar welvarender worden gaat langzaam aan keren. Kijk maar naar Turkey. Door de overbevolking zal een tekort aan van alles op termijn voor flinke inflatie gaan zorgen, de ommekeer is nu al begonnen en dat zal de mensen in minder ontwikkende landen het sterkst verarmen en dan moeten ze toch weer middelen vinden om meer te verdienen.
Klimaat verandering zal er nog een schepje bovenop doen door regelmatig te zorgen voor te korten in sommige voedingsmiddelen door vaker oogsten te vernietigen.
Picasso 1
20 augustus 2021, 11:39
Het aanbod zal wel weer verbeteren op termijn. De oorzaken daarvan zijn niet goed maar trend dat landen alleen maar welvarender worden gaat langzaam aan keren. Kijk maar naar Turkey. Door de overbevolking zal een tekort aan van alles op termijn voor flinke inflatie gaan zorgen, de ommekeer is nu al begonnen en dat zal de mensen in minder ontwikkende landen het sterkst verarmen en dan moeten ze toch weer middelen vinden om meer te verdienen.
Ik hoop dat alle landen welvarender worden. Heb liever dvp's die het om het extra geld gaat dan dvp's die vanwege armoede op prostitutie zijn aangewezen. Als er maar 10% overblijft van het aanbod, so be it.
kempie
20 augustus 2021, 12:24
Ik hoop dat alle landen welvarender worden. Heb liever dvp's die het om het extra geld gaat dan dvp's die vanwege armoede op prostitutie zijn aangewezen. Als er maar 10% overblijft van het aanbod, so be it.
zoals ik al zei zo hoeft her van mij ook niet. Geen goede ontwikkeling.
Herr Fick
20 augustus 2021, 12:35
Track "Bob Dylan"
on Bandsintown
"The Times They Are A-Changin'"
Klinkt goed, maar zoals je wel meer hebt met mannen met oorbellen en lang haar: slaat nergens op. Dylan was trouwens te gierig om naar de hoeren te gaan want in 1965 heeft ie een vrouw tegen haar zin bepoteld.;)
Herr Fick
20 augustus 2021, 12:54
@Herr Fick Poolse of Russische vrouwen mooier vinden is een zeer subjectieve waarneming...Er zijn best high-end Clubs ... 250 € of 10k oude Belgen ... Ik denk dat een budgetbeer als jij daar vandaag nog altijd voor past....gewenning en nostalgie ...Je herinnert je het als beter, maar ... mindere herinneringen vervagen met de tijd.
Je kunt natuurlijk alleen maar vergelijken met wat je hebt meegemaakt. Ik zie een meid uit pakweg SS niet -zelfs niet met een jonge knappe beer- afspreken om gewoon voor de lol nog een hapje en een drankje te genieten.
Je gelooft het of je gelooft het niet, maar de dames die ik eergisteren bij BB aantrof komen echt niet in de buurt van hun collega's van 20-25 jaar geleden.
Vermits ik van de mindere herinneringen het meest geleerd hebt zijn ze -zeker op budgetair vlak- niet vervaagd.
Je moet ook durven toegeven en aanvaarden dat vroeger sommige dingen, waaronder bijvoorbeeld het P6/SC-leven, beter waren. Ik heb soms de indruk dat mensen alles altijd positief willen zien om zich in een soort cocon van geluk in te kapselen. Ik kan elke dag mezelf voorhouden dat ik er nog goed uitzie, dat ik nog wel een meid kan versieren, dat het leven begint vanaf 50 maar ... dan mag ik niet naar een foto van mezelf kijken waar ik opsta met mooi donker haar en 15 kg minder gewicht.
freek12000
21 augustus 2021, 21:18
Mijn ervaring is totaal anders, bezoek de duitse RTC-clubs eens, stunning girls, vooral bij Arabella.
deket
27 augustus 2021, 00:07
Bij mij thuis in de keuken