PDA

Volledige versie bekijken : Achter welke nicknames ken jij het gezicht ?



099
26 maart 2007, 12:52
Op hoeveel nicknames kan jij een gezicht plakken ?

Hollandmale
26 maart 2007, 14:11
....., ben bij 54 maar opgehouden. En dat zijn alleen nog maar de schrijvende beertjes..........:rolleyes:

Randy
26 maart 2007, 19:02
Teveel, in tegenstelling tot de dames, van wie ik er nog te weinig ken. But I'm working on that! :D

Sommige beren WIL je helemaal niet kennen... :thefinger

Forza...germania
26 maart 2007, 21:04
De teller stopt bij 54, maar ik kom natuurlijk lang niet overal :lostit:

oblix
26 maart 2007, 21:47
de teller stopte bij 73.

little diablo
26 maart 2007, 23:44
Ik zie altijd dezelfde:D maar goed 46:rolleyes:

Saluti L diablo

Stiffmaster
27 maart 2007, 10:31
Kom ergens tussen de 35 en 50 uit maar ja ik kom dan ook eigenlijk allen maar in GT en heel soms ergens anders, toch vaak met dezelfde ijsberen. :wink: :wink:

Rex
27 maart 2007, 21:59
Ken er inmiddels aardig wat, kom uit op 57 ijsberen..................

Big30
27 maart 2007, 22:20
Ik ga echt niet tellen, maar als ik toch een redelijke nauwkeurige schatting maak kom ik denk ik niet boven de 50 uit, denk iets van rond de 40 ofzo.
Hoewel, alleen in dit topic kom ik al op 8 :teuflisch!

Maar goed over 3 weken is het ook nog maar een jaar geleden dat ik mijn eerste stap in een FKK zette.

Tis niet bij dat eerste bezoekje gebleven ;)!

Bij sommige Nicks ben ik overigens wel eens benieuwd naar de man achter de Nick ;).

Jansen
27 maart 2007, 22:30
Maar goed over 3 weken is het ook nog maar een jaar geleden dat ik mijn eerste stap in een FKK zette.



Bij sommige Nicks ben ik overigens wel eens benieuwd naar de man achter de Nick ;).


Feestje binnenkort dan in PHg waar ben je begonnen daar hoort het feestje te zijn toch :rolleyes:

Ik ken rond de 25 ijsberen die hier schrijven denk ik van gezicht en tot goede vriend.

Maar je hebt gelijk ik zou ook wel eens een paar andere leren kennen,zoals rlover ?
Lijkt me in werkelijkheid een hele vriendelijke kleine kunstenaarsachtige ( komt door zijn manier van schrijven) ijsbeertje.:green_smi

Big30
27 maart 2007, 22:38
Feestje binnenkort dan in PHg waar ben je begonnen daar hoort het feestje te zijn toch :rolleyes:

Ik ken rond de 25 ijsberen die hier schrijven denk ik van gezicht en tot goede vriend.

Maar je hebt gelijk ik zou ook wel eens een paar andere leren kennen,zoals rlover ?
Lijkt me in werkelijkheid een hele vriendelijke kleine kunstenaarsachtige ( komt door zijn manier van schrijven) ijsbeertje.:green_smi

Accoord binnenkort een feestje :freu:, feestje maar in PHG hoewel dat mijn tweede bezoekje een paar weken na mijn eerste was.
Feestje in de Oase (mijn eerste FKK-Sauna) zal een beperkte opkomst geven ;).

Jij kent zeker meer dan 25 IJsbeertjes hoor Jansen, ga maar eens tellen!

Rplover is natuurlijk van harte uitgenodigd op het feestje, wel in PHG ;).

:wink: :wink:

Jansen
27 maart 2007, 22:55
Jij kent zeker meer dan 25 IJsbeertjes hoor Jansen, ga maar eens tellen!


:wink: :wink:

Nee ,Er zijn wel heel veel ijsberen die mij kennen maar dat heb ik ook buiten de club.
Misschien ben ik iets meer aanwezig door mijn gedrag in GT en PHG.

Vorige week in de zitruimte van GT Julia nog een bef beurtje gegeven,maar dat is haar schuld omdat ze boven mijn gezicht kwam hangen met haar lekker kruisje.
Er waren ongeveer 50 getuigen die zagen dat het niet mijn schuld was.:green_smi

Ik zal volgend jaar met de carnaval in een badjas van GT verkleed gaan naar het stratums eind in EHV. lijkt me kikken.

rplover
27 maart 2007, 22:59
Lijkt me in werkelijkheid een hele vriendelijke kleine kunstenaarsachtige ( komt door zijn manier van schrijven) ijsbeertje.:green_smi Mis, laat dat 'achtig' daar maar van af, EN ik bijt :D




Rplover is natuurlijk van harte uitgenodigd op het feestje, wel in PHG ;).

Word ik dan niet gelyncht door de hele populatie 'zichzelf-zonder-condoom-laten-pijpende' ijsberen :smile2:

Ik zal er zijn - misschien - wie weet - kan best


kunst (de ~ (v.))het creatief en origineel tot uiting of voorstelling brengen van gedachten of gevoelens op vaak ontroerende of schokkende wijze


rplover

Jansen
27 maart 2007, 23:09
Mis, laat dat 'achtig' daar maar van af, EN ik bijt :D



Word ik dan niet gelyncht door de hele populatie 'zichzelf-zonder-condoom-laten-pijpende' ijsberen :smile2:

rplover

Ik zit dus redelijk goed he ?

Gelyncht ? tuurlijk niet ik ben je persoonlijke Bodycard dan gebeurd je niets,en ga je met een super gevoel naar huis.
( Alleen je banden zijn lek gestoken ) :rofl:

(geintje) je bent met de trein :thefinger

Azrael
28 maart 2007, 08:21
Word ik dan niet gelyncht door de hele populatie 'zichzelf-zonder-condoom-laten-pijpende' ijsberen :smile2:

Sterkte, ik hoop na je bezoekje hier nog eens iets van je te lezen... Ik zal in ieder geval de kranten in de gaten houden....:D

Sphinx
28 maart 2007, 09:57
Iets in de trant van: treinverkeer gestremd na onnodig vandalisme :thefinger

rplover
28 maart 2007, 11:57
Ik zit dus redelijk goed he ?

Gelyncht ? tuurlijk niet ik ben je persoonlijke Bodycard dan gebeurd je niets,en ga je met een super gevoel naar huis.
( Alleen je banden zijn lek gestoken ) :rofl:

(geintje) je bent met de trein :thefinger

Je voldoet perfect aan het profiel van een bodygard :D

Het Rode Mannetje
29 maart 2007, 19:59
Het is ondoenlijk om alle mannetjes uit elkaar te houden :D ;)

Rob10
29 maart 2007, 20:03
Ken er genoeg maar zijn wel allemaal wit:rofl:

Willi69
29 maart 2007, 21:16
Op hoeveel nicknames kan jij een gezicht plakken ?
Belgien: 2
Deutschland: >= 6
Niederlande: >= 15

Jansen
30 maart 2007, 20:48
Belgien: 2
Deutschland: >= 6
Niederlande: >= 15

En dan kent Willy69 ook nog 275 dames die werkzaam zijn of zijn opgehouden de laatste jaren met naam,woonplaats ,club,afmetingen,service en postcode.:teuflisch

Ik snap niet dat hij zo,n groot geheugen heeft omdat hij de uitslagen van de bundesliga van de laatste twee jaar ook nog weet.:eek:

De Cock
31 maart 2007, 22:07
GENOEG :thefinger, ik ken zelfs jansen :baeh: vh mister L.

Groeten,

De Cock.

Willem2
3 juli 2007, 15:02
Bij de 100 ben ik gestopt met tellen en dat waren alleen nog maar de schrijvende ijsberen :o :cool:

:wink:

Limburger1978
3 juli 2007, 15:18
Nee maar hoe? Ga je in YY vragen aan iemand van "hey post jij op ijsberenforum" ?

Randy
3 juli 2007, 15:52
Dat kan ook. Meestal komt het wel ter sprake bij de vraag: hoe ben jij hier terecht gekomen?

Limburger1978
4 juli 2007, 20:08
Ik begin nu wel echt gezichten te herkennen als ik in YY kom. Sommige gasten zie ik er iedere keer weer rondlopen.

intergames
7 juli 2007, 23:28
ken er zo rond de 40. Waarvan er 1 mij fantastisch geholpen heeft in een moeilijke periode, terwijl ik hem eigenlijk alleen maar ken van het duitse circuit. Degene wie het betreft weet het zelf wel. BEDANKT.

Scoobert
10 juli 2007, 18:22
Ik had aangegeven 10-25 maar nu ik er eens over nadenk zijn dat er toch wel een stuk meer ....schat toch wel een stuk 40-50 :eek:

Namen onthou ik minder, echter de gezichten bij een naam dat gaat weer een stuk eenvoudiger ;). Ik herken ze namelijk vaak aan hun witte badjas :D

jaccoone
7 augustus 2007, 18:21
Namen onthou ik minder, echter de gezichten bij een naam dat gaat weer een stuk eenvoudiger ;). Ik herken ze namelijk vaak aan hun witte badjas :D

Ja, dat heb ik nou ook altijd, ik denk dan: he, die gast heb ik eerder in zo'n badjas gezien! :teuflisch
Ik denk, dat ik er alles bij elkaar een stuk of dertig bij naam ken, maar daar houdt het mee op...:cool:
Groet Jaccoone

BeeGJNr
12 september 2007, 14:29
ik niemand! kom er zo vaak, en praat wel altijd met iemand, ma namen :-s hehe

bootyfan
29 maart 2009, 20:43
Ik ken er zover maar 3, Dupke, TSB en Woefke...
Tja, ik zal te weinig aan de toog hangen zeker.

foots
29 maart 2009, 20:46
VEEL !!

Pistol Pete
29 maart 2009, 21:02
Ik kan er nu zo een 20 tal voor de geest halen, niet slecht voor 6 maanden clubverslaving...

bootyfan
4 april 2009, 16:45
Ik ken er zover maar 3, Dupke, TSB en Woefke...
Tja, ik zal te weinig aan de toog hangen zeker.
Ja, en sinds vorige keer bij YY ken ik nu ook BBertB !
Nog steeds binnen de 2-10 categorie.

joop slim
4 april 2009, 17:10
Jansen,
Bredero,
Rplover,
Local Hero,
Picasso,
Raul7,
Pling,
Ace2,
Extince,
Zakkenleger,
Sonny,
the Saint,
Stiffmaster,
Tiga,
Big30,
Dupke,
Just John,
Hara1d,
Foots,
Tegeil,
Da souza,
Caliuga,
Timjava,
Rex,
Sphinx,
Peppie,

En diegene die ik vergeten ben op te schrijven.............

Groet, Joop Slim

Azrael
13 april 2009, 22:05
Jansen,
Bredero,
Rplover,
Local Hero,
Picasso,
Raul7,
Pling,
Ace2,
Extince,
Zakkenleger,
Sonny,
the Saint,
Stiffmaster,
Tiga,
Big30,
Dupke,
Just John,
Hara1d,
Foots,
Tegeil,
Da souza,
Caliuga,
Timjava,
Rex,
Sphinx,
Peppie,

En diegene die ik vergeten ben op te schrijven.............

Groet, Joop Slim

En Azrael heb je nooit mogen ontmoeten... Helaas.... ;)