PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 1, Claudia (Poolse), soms nog YY

Hollandmale
26 maart 2007, 14:14
Naam : Claudia

Haarkleur/-lengte : Blond/lang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank / A/B-cup

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

Leeftijd : 22 (oogt jonger)

Tatoeages/Piercings : Tongpiercing, op het schouderblad een tatoeage

Service : Zeer goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Looks van Loredana/PHG, service van Cassandra/GT

Claudia is al langer in YY, was voorheen in GT, wellicht onder 'n andere naam. Ze trekt op met haar landgenootjes Monica en Katharina,
werkt telkens 2 weken in YY, is daarna weer langdurig afwezig. Ze is lief en sympathiek, neemt ruim de tijd voor kennismaking in de bar.

Claudia biedt werkelijk 'n overdosis GFE, is 'n groot risico mbt de 8 FKK-geboden, dus gevaarlijk voor gevoelige beertjes :luvlove:.

paul22
26 maart 2007, 16:06
Bijzonderheden : Looks van Loredana/PHG, service van Cassandra/GT

De looks van Shakira ?? Een CDL waarmee ik toch al mening kameruurtje heb verbracht , net als met Claudia trouwens.
Nou is de service van Shakira wisselvalig, maar soms heel goed! Over Claudia's service valt niets anders te melden dan lof.:freu:

Hollandmale
30 maart 2007, 01:29
Claudia biedt werkelijk 'n overdosis GFE, is 'n groot risico mbt de 8 FKK-geboden, dus gevaarlijk voor gevoelige beertjes :luvlove:......dat HM na 3 jaar ijsberen in 15 saunaclubs dit nog zou overkomen :eek:.

Eergisteren veel te snel terug naar YY gegaan, in de wetenschap dat Claudia zou vertrekken en naar eigen zeggen pas over 3 maanden terugkeert. Kon er geen weerstand aan bieden om 'n vervolg op, tevens voorlopig einde aan, m'n ontmoetingen met Claudia te beleven. Afgelopen zondag liep het al behoorlijk uit de hand, maar gisteren stond er al helemaal geen maat op. De hele dag samen doorgebracht;
in de zon op het terras, middagsessie van 2 uur, samen eten, avondsessie van 2 uur, samen bubbelen en tot slot drankjes in de bar.

Ben in 'n club nog nooit 'n meisje zoals Claudia tegengekomen en dat wil wat zeggen na vele honderden sessies met evenzovele dames.
Er wordt vaak gesproken over de fameuze klik, welnu, dit was geen klik, maar 'n regelrechte crush. Ben altijd erg voorzichtig met te zeggen dat het wederzijds was, maar deze keer wel, en meer dan dat. Heb in m'n leven slechts 2 vrouwen echt liefgehad, beide buiten het betaalde circuit. Was er altijd van overtuigd dat 'n dergelijke connectie in 'n club niet kon bestaan, maar denk daar nu anders over :luvlove:.

Het zal allemaal wel door 'n roze bril zijn bekeken, met glazen zo groot als de voorruiten van 'n Chevrolet, maar wat hebben we toch genoten van elkaars gezelschap. Claudia is 'n meisje wat hoofden doet omdraaien; fris, mooi, slank, lang blond haar, grote blauwe ogen en 'n sexappeal van heb-ik-jou-daar. Ben in 'n club nog nooit zo gepamperd, gestreeld, getongzoend en verzorgd. Het was Claudia worst dat heel YY daarvan kon meegenieten. We zullen er best als 'n klef koppeltje hebben uitgezien, en dat was HM op zijn beurt ook weer worst.

Wil over onze sessies uitzonderingsgewijs 'ns geen details kwijt en kom trouwens niet verder dan enkele cliche's. Heb in 'n club nog nooit zo'n geweldig lief meisje ontmoet dat zich zo volledig geeft, en zo jong al zo'n complete minnares is. Dat wil wat zeggen, want heb de afgelopen 3 jaar toch heel wat topdames ontmoet. Nooit gedacht om mee te maken, ben er nog steeds behoorlijk van ondersteboven.
Aldoende alle regels van m'n eigen FKK-geboden geschonden en begrijp inmiddels iets van alle WW-, J&J- en Cuup-verhalen op dit forum.

Ach, 't-is misschien maar goed dat Claudia naar huis is.
Dan slaagt HM erin om zelf ook 'n tijdje thuis te blijven ;).

Het Rode Mannetje
30 maart 2007, 12:27
.....dat HM na 3 jaar ijsberen in 15 saunaclubs dit nog zou overkomen :eek:.

;).

Na het lezen van alle verhalen van Hollandmale kan niks meer ons verbazen :eek:

Deze Claudia moet dan wel heel speciaal zijn. :cool:

Welke naam had deze dame in GT ? Ben je daar al achter ?

Hollandmale
1 april 2007, 08:02
Welke naam had deze dame in GT ? Ben je daar al achter ?....., dezelfde naam, in de GT-lijst van H****** als Claudia-4 :smile2:.

Silvester
2 april 2007, 11:37
.....Aldoende alle regels van m'n eigen FKK-geboden geschonden.....
Dit slaat in als een bom....:eek:

Is zoiets als Koos Spee die betrapt wordt met 113 Km te hard in een 30 Km zone bij de oversteekplaats van een kleuterschool...:smile2:

:wink:

shadow
2 april 2007, 14:46

Ik ben bang dat de kous hiermee nog niet af is en dat er een nieuw J&J story
hat angefangen!

Succes HM en als je nu toch een tijdje thuis blijft, .......lees de FKK
geboden nog eens na:136[1]:

laurent74
5 april 2007, 00:10
Ondertussen, is Claudia al terug naar Roermond!

ksie
5 april 2007, 00:25
Vandaag is Claudia teruggekomen uit Polen en vandaag heb ik Claudia weer ontmoet in YY. Ik heb een heerlijke tijd met haar doorgemaakt. Ze nam rustig de tijd voor me en op geen enkele wijze haasten.
Ze pendelt regelmatig op en neer naar Polen want volgende week woensdag vertrekt ze weer. Ik denk dat ik de komende week nog een keer terug ga.

Hollandmale
5 april 2007, 00:46
Ik ben bang dat de kous hiermee nog niet af is en dat er een nieuw J&J story hat angefangen! :136[1]:HM is er ook bang voor :eek:. Wordt zeer binnenkort vervolgd :smkiss:.

Hollandmale
12 april 2007, 08:29
Ze pendelt regelmatig op en neer naar Polen want volgende week woensdag vertrekt ze weer......was Claudia haar koffer aan het inpakken in de kleedkamer, heb haar Gute Fahrt gewenst :wink:.
Geloof het of niet, maar ben uitzonderingsgewijs 'ns niet met haar naar de kamer geweest :nee:.

Hollandmale
19 april 2007, 12:07
..... is Claudia eind deze week weer terug in YY.
Desondanks is HM van z'n avonturen genezen :o.

Silvester
19 april 2007, 16:33
Desondanks is HM van z'n avonturen genezen :o.
Wie zei dat eens:
Uit het oog, uit het hart, weer in het oog worden goede voornemens getart.... :love2: ... ?
:cool: ;)

Hollandmale
2 mei 2007, 10:01
Desondanks is HM van z'n avonturen genezen :o......, maar heb haar toch maar met rust gelaten.

Wellicht beter voor Claudia, maar absoluut beter voor HM. Zoals gewoonlijk was ze continu en langdurig bezet. Begrijpelijk, want het is 'n TA met de looks en service van het type Leona. Nieuwe beertjes moeten maar 'ns bij oude beertjes gaan informeren wat dat betekent :p.

paul22
9 mei 2007, 12:04
Vandaag is Claudia weer naar Polen, ze zal nog een keer komen rond/tijdens het feest en zal daarna (25 mei) voor lange tijd wegblijven.
Ik zal haar missen deze zomer. :heul:

Hollandmale
17 mei 2007, 08:51
.....; ze arriveerde precies toen HM rond middernacht vertrok :cool:.

seksenfun
19 mei 2007, 20:59
Tja, binnenkomen, een drankje nuttigen in het bijzijn van ander ijsbeertjes, traditiegetrouw eerst even “opwarmen” in de sauna, het koude dompelbad in, nog wat verder afkoelen op het terras en dan heb je zoiets van: nu wordt het hoogtijd om er ‘ns lekker tegen aan te gaan.
De ogen de kost geven… tot je ineens zegt: “die gaat het worden”: Claudia dus. Ze zat aan de bar een klapje te doen met een vriendin. Ik ben er bij gaan zitten en na een korte babbel vroeg ze of ik naar de kamer wou met haar. Héél graag… hoewel ik het babbeltje nét ietsje te kort vond aan de bar. Wat mij (bleek achteraf) ten onrechte een gevoel gaf van… zou het wel écht toppie worden. Op de kamer toegekomen en pas dik 2 uur later de kamer verlaten. Een tussenpauzeke genoten van een 5’ tal minuutjes voor een sigaretje. Ik kan me helemaal niets bedenken van wat niet mogelijk is bij haar. (tenzij dan nzc, wat ikzelf niet vraag en gewoon niet wil, ik wil nog lang kunnen feesten) Bovendien is het een gfe met hoofdletters. Ik heb écht twee uur, ja ‘k mag het zo wel stellen, hevig, innig en vol overgave en genot gevreeën met mijn vriendinnetje. Het klikte geweldig en we hebben heerlijk geknuffeld, dicht bij mekaar gelegen op de momenten dat het even wat rustiger moest. Ik zou bijna de indruk kunnen krijgen dat ze me “speciaal” behandeld heeft. Maar ervarener ijsberen vertellen dan dat ze dat gewoon altijd bij iedereen zo standaard doet. Proficiat, verdient twee pluimen!! Ik heb haar trouwens een massageke gegeven op het allerlaatste. Vond ze geweldig, ze verdiende dat ook zeker. Ze vroeg of ik dat professioneel doe. (who knows I said)
Ik heb ze nadien nog maar heel weinig gezien…..
Kortom wie gfe hoog in het vaandel draagt, streng is op tongzoenen en dit graag mixed met geile seks… een aanrader, maar dan niet als ik er ben. :baeh:
Met groot voldaan gevoel de kamer verlaten. Ik had effe zoiets van: ik heb het nu voor vandaag wel mooi effe gehad. Maar daar heb ik me niet kunnen aan houden.
Inclusief daar waar vele anderen zeggen: "stop", "dat niet" of dit (al dan niet) voorzichtig aangeven betaalde ik voor deze dik twee uren (exclusief haar bonus) maar net 150 euro.

Van Dattum
19 mei 2007, 23:15
Ook ik heb van de capaciteiten van Claudia mogen genieten tijdens de tweejaarlijkse YY party.

Op zich was het wel gezellig met al die tamelijk bekende en onbekende ijsberen maar ik vreesde toch even dat het op het vrouwenfront wat tegen zou gaan vallen. (Kim Holland natuurlijk uitgezonderd).

Totdat ik Poolse Claudia als tip doorkreeg van enkele doorgewinterde YinYang bezoekers. Ik kan na ons nachtelijke hutbezoek maar tot één conclusie komen. Claudia behoort tot de absolute top en er is hier zeker sprake van GFE gevaar.

HM vergeleek haar al eerder met Leona. Dat gaat misschien iets te ver. Maar Claudia komt zeker in de buurt waar het gaat om haar tomeloze inzet in het liefdespel. Gewoon een heel lekker ding!

Claudia: Jankoeje :freu:

En ze zorgt voor een goede reden om nog eens naar YinYang terug te keren.

ksie
21 mei 2007, 00:08
Ik heb vandaag weer een heerlijke tijd met Claudia gehad. Ze heeft me op meerdere wijze en meerdere malen heerlijk verwend (lekker pzc, lekker tongzoenen, en heb haar in verschillende standjes genomen). Ze geniet er zelf ook van.
Ze blijft tot as woensdag en keert daarna omstreeks 25 juni terug volgens haar mededeling.

seksenfun
21 mei 2007, 20:48
hmm... aswoensdag? Dat valt dit jaar op 21/02. Je bedoelt allicht woensdag 23/05?
(interesse in de aswoensdagen van enkele jaargangen?: http://www.astro.oma.be/GENERAL/INFO/nli006b.html :smile:

margabel
26 juni 2007, 16:50
keert daarna omstreeks 25 juni terug .

En vandaag kwam ik Claudia .:littleang dus weer tegen in YY. Ze blijft tot 6 juli maar is er dit weekend niet.

Hollandmale
17 juli 2007, 07:29
.....komt Claudia rond 23 juli weer terug.
Volgende week zal blijken of dat klopt :smile2:.

HVDB
27 juli 2007, 19:23
Claudia wa gisteren aanwezig, blijft tot het einde van de week en komt nadien op 6 augustus terug.
Super GFE

seksenfun
27 juli 2007, 21:52
Als je deze week bedoelt zullen we ons moeten reppennnnnnn :roll3:

HVDB
28 juli 2007, 14:18
Einde van de week heeft ze gezegd, ik heb niet meer details gevraagd.
Ik zal er aan denken volgende keer

Hollandmale
4 augustus 2007, 08:26
Claudia....................komt nadien op 6 augustus terug......wordt Claudia inderdaad a.s. maandag weer verwacht :smile2:.

Rob10
6 augustus 2007, 22:47
Ze was er vandaag dus idd weer, eerst ff met Sir W. van de BBQ genoten. Gelukkig was ik er op tijd bij, anders eet Mr BBQ de hele braadslede leeg:green_smi Tijdens dit eetfestijn kwam Claudia al naast ons zitten. Toppie hoor, ziet er ook erg smakelijk uit. Later op de avond gauw naast haar gaan zitten, gezellige meid die niet snel om een sleutel zal vragen. Op de kamer erg goed en gezellig, ze voelt nog aan als 18:lach_3:

seksenfun
6 augustus 2007, 23:28
:freu: Enig idee hoelang ze zinnens is om te blijven en op welke dagen ze er is, thanks.

Saruman
7 augustus 2007, 09:14
Gisteren was ze aanwezig

margabel
7 augustus 2007, 17:14
:freu: Enig idee hoelang ze zinnens is om te blijven en op welke dagen ze er is, thanks.

twee weken en ze is er elke dag.:cool:

Jorah Mormont
9 augustus 2007, 11:03
Ik had er veel over gelezen en gehoord en dus was ik ook wel benieuwd wie nu eigenlijk “die” Claudia was. Toen ik gisteren vrij vroeg YY binnenstapte en mezelf aan het inchecken was stond er op dat zelfde moment een blonde jonge dame naast me welke ik direct herkende. Zij herkende mij ook, het was een meisje welke ik wel eens in GT had gezien. Na alleen deze herkenning en zonder haar naam in YY te weten kwam ik haar later weer tegen. Toen ik haar met haar GT naam aansprak, corrigeerde ze me direct en vertelde ze me dat ze in YY “Claudia” heet. Ik viel zowat van mij kruk af:eek: , ik dacht…. Jij bent dus “die” Claudia….

Na dit korte gesprek, gaf ze aan dat ze even weg moest en later weer in de club zou zijn.
Op dat moment had ik haar al opgenomen in mijn “things to do” lijst, want gezien ik nooit met haar in GT naar de kamer ben geweest, wilde ik zelf ook wel ervaren of die lovende recensies inderdaad kloppen.

Nadat ze terug was in YY en ik de kans zag haar te strikken voor een gang naar de kamer, was ik klaar voor een ervaring met de Claudia. Ik kan me aansluiten bij de recensies over haar. Ze is gewoon een TOPPER!, optimaal GFE en super geil! De details laat ik maar achterwege, gewoon een dame welke zich zonder moeite aansluit bij Sonny’s favoriete vrouwen.
Ze is vaak bezet ik YY, aan de lopende band verschalkt ze beertjes. Dit zeg zal genoeg.

Claudia, ook voor mij een super ervaring in de FKK scène. Daarom ook zeker voor een herhaling vatbaar.

Sonny:wink:

Hollandmale
26 augustus 2007, 10:10
Claudia is gisteravond zaterdag gespot in YY.
HM weet niet tot wanneer, voor hoe lang, etc.
Tip voor de beertjes: bel met de YY-receptie :smile2:

The Joker
26 augustus 2007, 13:18
Vrijdag was ze er in elk geval nog niet.
HM is er weer snel bij :)

Babbel
5 september 2007, 22:57
Claudia is gisteravond zaterdag gespot in YY.
HM weet niet tot wanneer, voor hoe lang, etc.
Tip voor de beertjes: bel met de YY-receptie :smile2:

Ze is nog steeds aanwezig :rolleyes:

Hollandmale
7 september 2007, 10:38
Ze is nog steeds aanwezig :rolleyes:.....donderdag 6 september was Claudia er nog.
Getuige 'n Franstalig medebeertje op Youppie :smile2:.

paul22
7 september 2007, 12:33
Ze is nog steeds aanwezig :rolleyes:

Eigenlijk moeten we spreken van "ze is er weer" .
De tijd dat Claudia aanwezig is ,wordt steeds korter (ooit 14 dagen!) maar haar afwezigheid duurt ook steeds korter!

Misschien kan ze langere werkperiodes niet meer opbrengen.:cool:

BeeGJNr
10 september 2007, 13:10
:fuck:

Gister was het nog eens tijdje om met een vriend nr YY te rijden. Ik had eerst totaal geen zin en na een half uurtje met angelina op de kamer was m"n zin helemaal over. wat een tegenvaller..

Erna zag ik weeral die blonde schone lopen in haar shortje en das. Zoveel maal heb ik ze dr al gezien ma steeds was ze bezet.

Gister ging ze mee naar de kamer, ik dacht echt " deze gaat tegenvalle, omdat ze zo mooi model heeft " maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.

2u sessie was gewoon geen enkele minuut ni gevuld! ze vrijt met je met GFE!! maar in hoofdletters! ik dacht eerst ook, how, das alleen bij mij, maar nu ik het zo lees, is ze voor 22 jaar serieus ervaren!

ze gaf me haar nummer, ma ben m kwijt geraak :mad:

i'll be back :freu:

Stiffmaster
11 september 2007, 10:17
:fuck:

ze gaf me haar nummer, ma ben m kwijt geraak :mad:

i'll be back :freu:

Da`s niet zo slim, heb je een toppertje raak je d`r telefoonnummer kwijt :hammer: :hammer: :hammer:

Saruman
11 september 2007, 10:32
Da`s niet zo slim, heb je een toppertje raak je d`r telefoonnummer kwijt :hammer: :hammer: :hammer:

Misschien maar goed ook.
Remember CUUP?

paul22
11 september 2007, 14:30
@ saruman
Heb jij geen telefoonnummers van je stamdames?
Is toch wel makelijk om e.e.a. af te stemmen.

@Beegjnr
Stop vogende keer je eigen mobiel in je ijsberenvel, kun je het werknummer van haar meteen vastleggen en testen.

Better safe than sorry.

Saruman
12 september 2007, 10:18
Ik heb thuis een stamdame, wiens telefoonnummer ik wel heb, uiteraard.

Maar eenmaal een berenvel aan, ben ik liever een vrije ijsbeer.
Ik ga naar een club en "go with the flow".

(Then again, never say never .............:D )

BeeGJNr
12 september 2007, 14:22
Misschien maar goed ook.
Remember CUUP?

CUUP???

Gisteren speciaal trug gegaan nr YY voor claudia, omdat ze donderdag naar huis zou gaan!
ze was al vertrokken :confused:

thesickboy
12 september 2007, 14:35
CUUP???

@ BeeGJN

CUUP= da's een verhaal van een paar maanden terug, gebruik de zoekfunctie maar eens en begin te lezen.
Opgelet! Je zorgt er best voor dat je lekker zit en dat je even de tijd hebt...:green_smi

:wink: TSB

BeeGJNr
20 september 2007, 13:51
zou ze nog ni terug zijn haha

Stiffmaster
20 september 2007, 16:09
CUUP???

Gisteren speciaal trug gegaan nr YY voor claudia, omdat ze donderdag naar huis zou gaan!
ze was al vertrokken :confused:

TSB help die ijsbeer toch even op weg ;);)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4363

Even link aanklikken en je weet alles van CUUP, succes :wink::wink:

mr rocky
3 oktober 2007, 23:43
Vandaag was ze er, ze kwam me bekend voor, maar het gebeurt toch vaker dat ik dames vergeet qua naam en qua gezicht. Na vandaag zal ik haar zeker niet meer vergeten; een onvergetelijk heerlijke tijd (3maal) gehad met deze jonge mooie slanke Poolse blondine. Ze vertelde me pas op het laatst, dat ze gisteren pas met de trein was gekomen en dus nog wat vermoeid was. Als ze het eerder had verteld had ik er wel meer rekening mee gehouden. Dit is mijn allerbeste ervaring tot nu toe in YinYang en ik hoop het zeker nog een keer te herhalen, maar ze zal ook nu weer niet al te lang blijven. :luvlove::lostit:

Hollandmale
4 oktober 2007, 11:54
....., maar ze zal ook nu weer niet al te lang blijven. :luvlove: :lostit:Je doet veel beertjes 'n groot plezier, door te posten hoe lang Claudia deze keer aanwezig is :smile2:.

paul22
4 oktober 2007, 12:22
hoe lang Claudia deze keer aanwezig is .

Haar uitspraken over de vertrekdatum moeten steeds vaker met een grote korrel zout opgenomen worden. Tip ; zie BeeGJNr, nummer niet kwijtraken!
Ze heeft nadat ze deze zomer mooi afgetraind was weer een beetje (baby)spek .

Stiffmaster
4 oktober 2007, 12:45
Vandaag was ze er, ze kwam me bekend voor, maar het gebeurt toch vaker dat ik dames vergeet qua naam en qua gezicht. Na vandaag zal ik haar zeker niet meer vergeten; een onvergetelijk heerlijke tijd (3maal) gehad met deze jonge mooie slanke Poolse blondine. Ze vertelde me pas op het laatst, dat ze gisteren pas met de trein was gekomen en dus nog wat vermoeid was. Als ze het eerder had verteld had ik er wel meer rekening mee gehouden. Dit is mijn allerbeste ervaring tot nu toe in YinYang en ik hoop het zeker nog een keer te herhalen, maar ze zal ook nu weer niet al te lang blijven. :luvlove::lostit:

Hoop dat ze er volgende week ook nog is, deze jonge dame staat nog op mijn to-do list en zou een meer dan mooie afsluiting zijn van mijn ijsberentijd :o , al zullen er ook nog wat andere dames zijn daar hoop ik, om mijn laatste :eek: wandeltijd mee door te brengen :wink::wink:

But say never, never again :zauberkis:zauberkis

mr rocky
8 oktober 2007, 14:54
claudia is gisteren weer vertrokken, ik was speciaal voor haar gekomen, maar heb haar allleen maar uit kunnen zwaaien.
:wink::wink::wink::wink:

Stiffmaster
8 oktober 2007, 15:02
claudia is gisteren weer vertrokken, ik was speciaal voor haar gekomen, maar heb haar allleen maar uit kunnen zwaaien.
:wink::wink::wink::wink:

Hmmm, zo zie je maar weer er is niets veranderlijker als een vrouw :cool::cool:

Willem2
18 oktober 2007, 01:22
Hmmm, zo zie je maar weer er is niets veranderlijker als een vrouw :cool::cool:

Nee Stiffmaster :nee: Het is geen vrouw, er is hier sprake van een meisje :cool:.

Stiffmaster
18 oktober 2007, 09:22
Nee Stiffmaster :nee: Het is geen vrouw, er is hier sprake van een meisje :cool:.

Ja zeker W2 je hebt volkomen gelijk maar wel een verdomd mooie, en nog bedankt ze stond nog op mijn to-do lijst, maar dank zij jouw goede zorgen afgelopen zondag is het alleen maar bij een fantasie gebleven :heul: , en de Stiffmaster droomt verder :sleep::sleep::sleep:

Hollandmale
5 november 2007, 20:50
Claudia was eergisteren (zaterdag) met nieuwe dreadlocks terug :smkiss:.

mr rocky
6 november 2007, 20:54
Claudia had alweer heimwee en houdt het waarschijnlijk niet meer tot het weekend vol.
Het meisje weet me keer op keer te verrassen en heeft een zeer hoog knuffelgehalte, maar schuwt ook het hardere werk niet. Echt zeldzame combinatie. :freu::freu:

seksenfun
6 november 2007, 21:10
Het zou leuk zijn als ze nog een derde combinatie zou willen toevoegen, het wat langer uithouden in YY :roll3:

paul22
8 november 2007, 10:24
Het zou leuk zijn als ze nog een derde combinatie zou willen toevoegen, het wat langer uithouden in YY :roll3:

Jouw wens komt uit. Dit weekend is ze ook nog aanwezig.:cool:

Denk niet dat we er blij mee moeten zijn als een Dame ,die dit werk eigenlijk maar een paar dagen volhoudt, gedurende langere periodes blijft werken.

Hollandmale
8 november 2007, 22:27

Denk niet dat we er blij mee moeten zijn als een Dame ,die dit werk eigenlijk maar een paar dagen volhoudt, gedurende langere periodes blijft werken......vertelde Claudia vanavond dat ze maandag 12 november weer huiswaarts keert.

En alweer inderdaad; juist omdat Claudia nooit erg lang werkt en geregeld vrij neemt,
kan ze het blijven opbrengen om haar veelgevraagde GFE-kwaliteit te blijven leveren :smkiss:.

rplover
8 november 2007, 23:11
Dat is volgens mij niet de enige reden.
Haar meisjeslichaam kan dat gewoon niet aan, lange tijd te werken in deze branche.
Het zijn zo'n lieve Meisjes, want het is eigenlijk nog een kind, haar bekken moeten nog breder worden, volledig de kenmerken van een Meisje in de groei naar Vrouw.

Het zal het beste zijn dat zij maar enkele dagen blijft en dan terug vertrekt, anders wordt die lieve Juffrouw binnen de kortste keren "kapotgestoempt".
Ik zou haar het liefst op de schoolbanken zien, en dat ze binnen een drietal jaartjes maar eens terugkomt.

rplover

paul22
9 november 2007, 11:16
Haar meisjeslichaam kan dat gewoon niet aan, lange tijd te werken in deze branche.
.

rplover

Het is bij haar toch echt een probleem van het koppie en niet het lichaam!

Ik vrees dat ze al zodanig psychisch kapot is dat ,wat we een "normaal leven" noemen, voor haar inmiddels onmogelijk is.:heul:

Wat dit "beroep" met je doet had ze heel anders ingeschat.

Maar de ijsberen hoeven niet bang te worden, haar service zal er niet door veranderen.:wand:

seksenfun
11 november 2007, 15:51

Denk niet dat we er blij mee moeten zijn als een Dame ,die dit werk eigenlijk maar een paar dagen volhoudt, gedurende langere periodes blijft werken.

Gisteren is het er niet van gekomen om met haar naar de kamer te gaan. Ik kreeg bijna compassie met haar. Ik vond dat ze er erg moe uitzag.

mr rocky
11 november 2007, 17:13
Gisteren is het er niet van gekomen om met haar naar de kamer te gaan. Ik kreeg bijna compassie met haar. Ik vond dat ze er erg moe uitzag.

Misschien dat ik daarmee te maken had, we hebben vijdagavond nogal wat wodkaatjes genuttigd en ik had zelf ook de hele zaterdag nodig om bij te komen/herstellen. Maar als het goed is zit ze nu alweer bijna in Polen en heeft ze genoeg tijd om weer op te laden voor de volgende keer, dat ze terug komt.

:freu::freu:

Hollandmale
25 november 2007, 14:16
.....en heeft ze genoeg tijd om weer op te laden voor de volgende keer, dat ze terug komt :freu::freu:.....is dat het geval, want Claudia was gisteren weer aanwezig :smkiss:.

Het Rode Mannetje
7 december 2007, 22:49
Voor deze Claudia komen sommige verstokte ijsberen van verre oorden zelfs naar YinYang. :eek: En dat wil dus heel wat zeggen :cool:

http://a.photos.cx/ug0e7b27-70f.gif

Hollandmale
10 december 2007, 16:32
Eerst een babbeltje geslagen met de inmiddels aangekomen new born ijsbeer Marlboro, hem een korte rondleiding gegeven in YY en hem daarna natuurlijk niet aan z'n lot overgelaten en hem gezegd welke meiden beter te mijden zijn (niet mijden te meiden :moon:) en welke top zijn. Dus kwam Claudia snel ter sprake.....

.....En plots... loopt daar zomaar Claudia voorbij. Ik zei tegen Marlboro dat dit zijn kans was. Maar hij was niet snel genoeg (die nieuwtjes hè :smile:). Hij had echter na het avondeten het geweldige geluk dat ze weer (??) even vrij was. Ik zei: "laat die pas getapte pint maar voor wat ze is en speel op zeker". En hij zal het geweten hebben......dat Claudia gisteren (zondag 09/12/07) aanwezig was.
En dat newbie Marlboro er 'n recensie over gaat schrijven ;).

mr rocky
20 december 2007, 14:44
Gehoord dat Claudia in Living Room werkt:D

Hollandmale
20 december 2007, 15:00
Gehoord dat Claudia in Living Room werkt :D.....iemand dit bevestigen ? Clubhoppen of langduriger ?

hardon
20 december 2007, 19:39
Ha mannen.

heeft er al iemand kennis gemaakt met dat kleine blondje met lange haren lekker dik kontje en grote borsten.

greetz

mr rocky
20 december 2007, 21:05
.....iemand dit bevestigen ? Clubhoppen of langduriger ?

Is tot zondag in LR, volgend jaar waarschijnlijk gelukkig weer in YY (voor mij 5 min. rijden).:freu:

marlboro
21 december 2007, 14:26
.....dat Claudia gisteren (zondag 09/12/07) aanwezig was.
En dat newbie Marlboro er 'n recensie over gaat schrijven ;).

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1785&page=17

;););)

mr rocky
2 januari 2008, 19:02
onze winnares is weer terug in Yinyang:lostit::lostit::lostit:

dupke
3 januari 2008, 22:54
onze winnares is weer terug in Yinyang:lostit::lostit::lostit:

En ze blijft nog tot 9/1/2008 : dus snel wezen is de boodschap:freu:

seksenfun
3 januari 2008, 23:07
... maar misschien niet allemaal tegelijk :fuck: :smile:

ksie
4 januari 2008, 23:52
Vandaag weer een goede sessie met Claudia meegemaakt. Ze had er zelf ook weer zin in en heeft me lekker verwend. Volgens mij heeft ze vandaag, zaterdag 5-1, een dag vrij waarna ze weer enkele dagen werkt alvorens ze voor circa een week naar Polen zal vertrekken.

Hollandmale
6 januari 2008, 03:06
Volgens mij heeft ze vandaag, zaterdag 5-1, een dag vrij waarna ze weer enkele dagen werkt alvorens ze voor circa een week naar Polen zal vertrekken......die het kunnen weten, is Claudia wellicht pas terug op 15-01 :wink:.

kira
6 januari 2008, 10:42
ik heb bewondering voor je openhartigheid, ik zou namelijk zulke fijne belevenissen niet willen delen het zonder het forum te kort te doen, is het bij ieder contact weer anders lees (chemie tussen man en vrouw) vandaar dat ik zo weinig schrijf heeft deze reden.
de kans is wel heel erg klein dat wij ik bij deze dame zo,n zelfde ervaring gevoel mogen meemaken,alhoewel ik het gevoel herken ik ben zo gelukkig het ook een paar keer te hebben mogen meemaken.
en neem me nu voor het ook maar eens te delen met jou jullie .
met vriendelijke groet kira

..........

Stiffmaster
6 januari 2008, 12:35
ik heb bewondering voor je openhartigheid, ik zou namelijk zulke fijne belevenissen niet willen delen het zonder het forum te kort te doen, is het bij ieder contact weer anders lees (chemie tussen man en vrouw) vandaar dat ik zo weinig schrijf heeft deze reden.
de kans is wel heel erg klein dat wij ik bij deze dame zo,n zelfde ervaring gevoel mogen meemaken,alhoewel ik het gevoel herken ik ben zo gelukkig het ook een paar keer te hebben mogen meemaken.
en neem me nu voor het ook maar eens te delen met jou jullie .
met vriendelijke groet kira

Heel goed Kira :freu:, zo`n forum als dit kan alleen maar blijven bestaan als we allemaal heel veel schrijven nadat we heel lekker :fuck: hebben, hoop nog veel te lezen van je.

groeten Stiffler :wink:

Hollandmale
6 januari 2008, 13:40
.....meldt dat Claudia vandaag (zon 6/1) aanwezig is :luvlove:.

mr rocky
8 januari 2008, 20:32
weer vertrokken vandaag. Wederom alleen maar uit kunnen zwaaien, maar niet getreurd , ze komt spoedig weer terug :lostit::freu:

The Joker
17 januari 2008, 22:58
Gisteren (16-1) was ze weer aangekomen in YY.
Ze blijft tot dinsdag...

mr rocky
18 januari 2008, 23:33
Ze wilde wel eens weten welke prijs er eigenlijk verbonden is aan de verkiezing. Ik bied me wel aan om de prijs te overhandigen:smile2::freu:

Vandaag trouwens weer zonder rasta, wat haar veel beter staat

Stiffmaster
19 januari 2008, 09:08
Ze wilde wel eens weten welke prijs er eigenlijk verbonden is aan de verkiezing. Ik bied me wel aan om de prijs te overhandigen:smile2::freu:

Vandaag trouwens weer zonder rasta, wat haar veel beter staat

Wat te denken van een leuk lingerie setje, maak je vast indruk mee :green_smi:green_smi

Willem2
19 januari 2008, 09:11
Normaal geef ik bij verkiezingen wel prijzen weg maar ik doe dat niet meer.
Het gaat om de eeuwige roem :rolleyes:;)

tommyv
19 januari 2008, 09:45
Normaal geef ik bij verkiezingen wel prijzen weg maar ik doe dat niet meer.
Het gaat om de eeuwige roem :rolleyes:;)

wie zeurt krijgt een beurt ook een leuke prijs wie weet moet TommyV ook maar eens gaan kijken !! :-)

Stiffmaster
4 februari 2008, 10:15
Had haar al vaak gezien, had er al veel over gehoord en had er al veel over gelezen, weet nu ook waarom zij Miss IJsbeer 2007 is geworden, wat een verschrikkelijk lekker ding, heb nu spijt dat ik er niet eerder mee was, maar ja er komt nog meer tijd en de keuze`s maken ze zo steeds moeilijker, ze gaat er naar eigen zeggen een paar weken tussenuit, dus Stiffie hebt geluk gehad, veel plezier meiske en tot de volgende keer :wink:

Hollandmale
20 februari 2008, 06:01
....., weet nu ook waarom zij Miss IJsbeer 2007 is geworden,.....
....., ze gaat er naar eigen zeggen een paar weken tussenuit,.....Uit betrouwbare bron vernomen dat Claudia haar vriendin Monica is gevolgd.
Met andere woorden, ze is naar privehuis Stout in Den Haag gegaan :eek:.
Of ze daar nog steeds is, en of ze terugkomt in YY, blijkt vanzelf.

Hollandmale
24 februari 2008, 01:46
Of ze daar nog steeds is, en of ze terugkomt in YY, blijkt vanzelf......, want zaterdag 23/02/08 keerde Claudia terug in YY :freu: !

seksenfun
25 februari 2008, 12:24
Misschien is Stout in het weekend niet open? Bovendien zouden haar inkomsten daar per halfuur lager liggen dan bij YY en was ze er afgelopen zondag ook :rolleyes::rolleyes::rolleyes: (nog steeds in het blauw :smile::smile:).

Hollandmale
16 maart 2008, 08:30
.....was Claudia aanwezig in YY, vrolijk en goedgemutst :smile:.
Ze blijft tot het midden van de week, dus snel erbij zijn :wink:.

Jorah Mormont
16 maart 2008, 11:06
.....was Claudia aanwezig in YY, vrolijk en goedgemutst :smile:.
Ze blijft tot het midden van de week, dus snel erbij zijn :wink:.

Claudia was er al sinds afgelopen dinsdag en toen heb ik lekker van haar genoten. Even een sneeky bezoek en YY en BINGO!!!

Ze is echt een Topper! Een bevestiging dat ze hoog in M.IJ.V. 2007 was geëindigt.

Sonny:wink:

seksenfun
19 maart 2008, 20:11
Wat ik nog moet toevoegen aan mijn vorige recensie en alle andere commentaren over Claudia, ik zou het niet zo direct weten. Maar omdat het zo'n toppertje is wil ik toch haar topic weer even naar boven halen. Als was het maar voor de nieuwe beertjes, die haar nog niet kennen. En ik vernam zaterag dat die er nog steeds zijn, zelfs zo geen nieuwe beertjes meer.

3,5 u. waren om zonder dat ik het besefte. Dat spreekt dus boekdelen. Maar het is zo geweldig met haar dat je aan harde sm zou doen als je een kamerduur met haar zou beperken tot 30 minuutjes. Aan een massage zijn we zelfs niet toegekomen deze keer. Op die 3,5 u. hebben we in totaal hooguit 30' gepraat en dicht tegen mekaar, in mekaars armen, gerust. De rest was superafwisselende seks. Mekaar heerlijk en lief verwennen en op het einde effe flink de beest uithangen, samen; ze vond het einde trouwens minsten even tof als de uren daarvoor :smile:. Je kan het zo gek niet bedenken of Claudia geniet er van. 3 keer klaargekomen, waarvan 2 keer al pijpend, de twee eerste keren. De laatste keer al wat ik nog had met al mijn laatste krachten in een zeer intiem standje in het condoompje gedropt.

Tijdens het beffen is Claudia tot twee maal toe klaargekomen en liet ze haar behoorlijk gaan. De overgang van nep naar écht was op alle bebied erg goed vast te stellen. Als dit dan toch niet echt was moeten we ze ook tot nummer 1 uitroepen qua toneel spelen. Hoe dan ook, het blijft enorm geil om bijna zeker te zijn, vast te stellen, dat ze écht klaarkomt.

Na deze sessie was ik doodop. Zij trouwens ook. HM stelde bij het van de kamer komen dan ook een verkeerde vraag aan Claudia: "wil je met mij naar de kamer?" (hihihi) Ze kon effe niet meer.

seksenfun
20 maart 2008, 13:48
Na mijn geweldige :happy:sessie met Naomi kwam ik al snel Claudia tegen. Ze zat met een drankje en een sigaretje op een kruk net aan de ingang van het natte gedeelte, in de bar. Eventjes lief :love:goeiedag gezegd en nog wat nagezeverd (neem het maar een klein beetje letterlijk, van mijn kant dan toch ;)) over gisteren. Hoewel mijne kleine al snel niet meer wist waar ie het had ben ik toch maar niet weer met haar naar de kamer gegaan. Dat zou toch nog niet zo best gelukt zijn.

Moeke1
30 april 2008, 19:43
Claudia was vandaag weer terug van verlof. 't was efkes geleden bij haar denk ik, want ze had er echt wel zin in. Wat een lekker stuk is ze toch. Weer een echte GFE gekregen. Topklasse.

Hollandmale
5 mei 2008, 01:47
.....kwam Claudia aan het begin van de avond binnen.
Naar eigen zeggen blijft ze tot donderdag 08/05/08 :smkiss:.
Ze had goeie zin, ook het laatste uur op onze bank :rolleyes:.

Moeke1
5 mei 2008, 22:30
Naar eigen zeggen blijft ze tot donderdag 08/05/08

Vandaag, maandag, was ze er toch weer. Nu terug op hakkenschoentjes (haar voetjes zijn genezen), en ze was weer in topvorm :fuck:

orallover
6 mei 2008, 16:45
Gisteren terug naar mijn stillaan favoriete huis vanplezier getogen,had weer heel veel zin,komt door dat goede weer en al dat leuks dat er schaars gekleed op straat rondloopt zeker.

Rond 17h30 uur aangekomen en was zeer rustig in de club, effe wat rondgelopen en iets van de BBQ gegeten op het terras, was best lekker.
Na een tijdje kwamen daar de voor mij drie leukste dames van YY toe van een kort uitstapje naar de winkel nl. Claudia,Miriam en Kinga... met 2 van hen had ik vorige vrijdag al een heerlijke kamersessie gehad, dus vandaag moest ik maar eens met Claudia op de kamer...

Man,man , 2 uur met haar op de kamer waren in no time voorbijgevlogen en wat daar gebeurde is met geen woorden te omschrijven dus ga ik ook niet proberen...zalig genieten gewoon...

Na een tijdje recupereren in de bubbels ging ik rond 23h nog een drankje halen aan de bar en zat ze in een van de zetels, ze riep me bij haar en wat er toen gebeurde was nog meer genieten dan op de kamer... tot 00h30 met haar op de bank zitten knuffelen,zoenen en gewoon genieten van haar in mijn armen te houden en te strelen ene zij genoot even hard als ik.... GFE nog nooit meegemaakt :liebe2: amaai , gevaarlijk,heel gevaarlijk,:inlove:

herhalingsgevaar , 200% zeker en heel snel vrees ik,gelukkig is ze na donderdag weer een tijdje naar huis .....

grtz,

Orrallover

The Joker
6 mei 2008, 21:23
Alle ijsberen weten Claudia altijd in superlatieven te beschrijven als het gaat om lief meisje, GFE etc.
Maar ook voor de beren die van dominante meiden houden is Claudia een aanrader te noemen.

thierry998
8 mei 2008, 12:11
After have heard about Claudia, I finally got to meet her for an hour.

She deserves all the good said about her.
One of my best sessions :)

Jetliner
8 mei 2008, 18:51
Zondag wist zij nog te melden dat haar volgende doortocht in YY wellicht voor juni gepland is. Een paar weken geduld nog. Noteren in de agenda, Stamkunden!

Moeke1
8 mei 2008, 19:09
Vandaag was ze er nog. Ze was zeer sexy met haar hoedje en zonnebril. kzal ze missen, want juni is nog ver weg.

Nami
9 mei 2008, 22:33
Claudia was er vandaag ook nog. 1e sessie van de dag met haar begonnen.
:blow: en :fuck:, allebei echt oke, maar merkte toch dat ze een beetje afwezig was. Zoals meer dvp's vanmiddag in YY.
Lekker weer, mooi zwembad, heerlijk eten, alles mooi ruimtelijk maar erg rustig vandaag en niet qua beren :mad: :hammer:

Moeke1
9 juni 2008, 18:32
Claudia is weer terug uit verlof. Ze is goed uitgerust want ze was weer in topvorm :fuck:

Willem2
9 juni 2008, 19:03
Claudia is weer terug uit verlof. Ze is goed uitgerust want ze was weer in topvorm :fuck:

Ik moet je hier toch straf voor geven want van sommige ijsberen mag je dit niet melden :D :lostit:

The Joker
9 juni 2008, 20:32
Ik zal morgen wel eens kijken of ze nog in topvorm is...
Heeft ze haar vriendin Kinga ook bij zich?

Moeke1
10 juni 2008, 08:37
Nee, Kinga blijft langer weg. Maar Claudia heeft een neukfysiek voor 2 :D

BeeGJNr
15 juni 2008, 01:53
clau is super

heb smsje gehad dat ze weer daar is

Jetliner
15 juni 2008, 11:06
Goede wijn behoeft geen krans.
Voor haar liefhebbers, de beschikbaarheid en niet in het minst voor Claudia zelf zou het volstaan dat er enkel gemeld wordt wanneer ze aanwezig zal zijn in YY.
Ze liet verstaan komende week te vertrekken, maar tegen het einde van deze maand alweer present te zijn.

dupke
15 juni 2008, 20:55
ze vertrekt vanavond en is met de party terug present

Steigert
8 juli 2008, 15:48
Claudia werkt al 2 weken bij Stout Privehuis Den Haag

zie http://www.stoutprivehuis.nl/

paul22
8 juli 2008, 16:34
Claudia werkt al 2 weken bij Stout Privehuis Den Haag

zie http://www.stoutprivehuis.nl/

Twee weken :confused::confused:

Naast het feit dat ze 2 juni in YY was (1 juni in ZZ), zijn haar verhalen over Stout zodanig dat het niet waarschijnlijk lijkt dat ze er nog eens zal werken. :rolleyes:

Big30
8 juli 2008, 16:43

Naast het feit dat ze 2 juni in YY was (1 juni in ZZ), zijn haar verhalen over Stout zodanig dat het niet waarschijnlijk lijkt dat ze er nog eens zal werken. :rolleyes:

Bedoel je 2 Juli i.p.v. 2 Juni ;)? Anyway, we wachten nog maar even met haar te verplaatsen zolang niet duidelijk is waar ze zal blijven.

Lijkt er op dat ze toch in YY zal blijven werken als ik het goed begrijp.

:wink::wink:

mr rocky
8 juli 2008, 17:06

Iedereen in de war hier? Het is al JULY !!

ik hoop in ieder geval dat ze weer naar YY terugkomt, Denhaag is een beetje te ver voor mij

yep3
8 juli 2008, 19:10
staat claudia ook bij de foto's op de site van stout?

Moeke1
9 juli 2008, 07:08
Donderdag 3 juli was ze in YY

mr rocky
9 juli 2008, 09:42
Donderdag 3 juli was ze in YY

Toen waren de belastingambtenaren er ook? misschien is ze daarom verkast. Ik ben vrijdag in YY geweest in de hoop haar aan te treffen, maar helaas!

paul22
9 juli 2008, 12:51
Bedoel je 2 Juli i.p.v. 2 Juni :

Inderdaad , ik bedoel juli !! (ZZ had 1 juli opening!)

nee, niet op hun site , maar bij hookers staat een fraaie gezichtsfoto van haar, en kun je via de aanwezigheidslijsten nagaan dat ze vanaf 3 juli daar werkt.

Steigert
9 juli 2008, 12:55

ja, sinds vandaag. Check: http://www.stoutprivehuis.nl/ Maya trouwens ook. Weet niet of ze bekend is...

Moeke1
9 juli 2008, 13:10
Toen waren de belastingambtenaren er ook? misschien is ze daarom verkast.
Ik heb ze inderdaad om 16u30 zien vertrekken, en misschien komt ze echt niet meer terug dan :wand:

yep3
9 juli 2008, 17:35
onder welke naam staat ze bij stout?

Bredero
9 juli 2008, 18:20
onder welke naam staat ze bij stout?

Ja onder welke naam zou ze daar nu werken? :sleep:

Gewoon even de aangegeven link volgen beste yep3. Je vindt het heus wel.

rplover
9 juli 2008, 18:54
...waarschijnlijk gebruikt ze daar Claudette, of ben ik mis :D

Hollandmale
10 juli 2008, 19:17
nee, niet op hun site , maar bij hookers staat een fraaie gezichtsfoto van haar, en kun je via de aanwezigheidslijsten nagaan dat ze vanaf 3 juli daar werkt......en in vol ornaat herkenbaar op de presentielijst van Stout/Mayfair:

Zie ik je vandaag?

Ik ben er vandaag tot 22.00 uur en daarna in de club (Mayfair).

Ik wil je voelen!

Geile kus,

Claudia

Overigens staat Maya inmiddels ook op die promopagina, ook al voluit herkenbaar.
En Monica werkt er al veel langer, 't wordt 'n echte Poolse toppertjeskolonie daar :wink:.

De Cock
13 juli 2008, 00:51

HaHa,

Dat klinkt niet best maar ja het is ook erg stout daar .............

frankkinky
5 augustus 2008, 22:07
HaHa,

Dat klinkt niet best maar ja het is ook erg stout daar .............

toch kwam ze daarna weer terug en komt ze na haar vakantie ook weer terug bij Stout, de dame zal dus zelf wel weten waar ze wil werken mag ik aannemen:roll:

frankkinky
5 augustus 2008, 22:15
Deze blonde knappe slanke Poolse had ik enkele maanden geleden al gespot in Stout Privehuis in Den Haag en nu afgelopen week was ze daar ook. Omdat ik elders op een ander forum had gelezen dat ze verkozen was tot beste dame van Yin Yang van 2007 en haar looks mij aanspraken was ik benieuwd naar dit lekkere meisje.

Zo trof ik haar gisteren dus bij Stout en bleek ze mij ook van gezicht te herkennen vanuit yin Yang. We gingen naar de kamer waar Claudia ondeugend bij mij op de sofa ging zitten en mij al uitdaagde, haar hand ging onder mijn t-shirt en vond mijn tepel terwijl ze vroeg wat ik wilde, mmm deze knappe 24-jarige blondine liet er geen gras over groeien

Even later voelde ze met haar hand in mijn kruis of daar al iets wakker was geworden nou dat was het zeker!, We zoenden elkaar, extra spannend door haar tongpiercing, en al snel zoenden we elkaar vol en hartstochtelijk. Claudia ontdeed zich van haar lingerie en ik van mijn bovenkleding. Een prachtig gezond gebruind slank lijf kwam tevoorschijn met een kleine maar lekkere cup-B borstjes, Claudia's tong vond mijn tepels en verwende mij door naar beneden waar de broek en boxershort ook uit moest.

Haar tong en mond vonden mijn ballen en ze bewerkte met haar tong ook de binnenkant van mijn benen en onder mijn balzak, erg opwindend allemaal en zo stond mijn mannelijkheid als snel keihard overeind, het sein voor Claudia om aantevallen en mij op een geile en enthousiaste stevige manier langdurig te pijpen onderwijl haar vingers en nagels gebruikend om mij verder op te winden via strelingen etc. over mijn lichaam en mijn tepels. Do you like to fuck? was opeens de vraag van Claudia en ondeugend keek ze mij aan, nou is de Paus Katholiek had ik bijna gezegd, ja natuurlijk wilde ik dat want Claudia had ondanks dat ik niet in vorm was en eigenlijk niet zo lekker was mij voor mij onverwachts bloedgeil gemaakt en ik wilde niets liever dan haar neuken!

Op bed zoenden we en kwam Claudia voorzichtig (door haar tengere postuur etc.) bovenop mij zitten en liet zich zelf langzaam wennen aan de grootte van mijn mannelijkheid. Langzaam begon ze zich zelf te neuken, waarbij ik voelde hoe strak haar kutje wel niet was. Langzaam bouwde ze het tempo op, ik genoot en pakte haar bij haar billen beet. Even later wilde Claudia weer doorgaan met pijpen, op haar knieen deed ze dat weer vol enthousiasme en kwam haar heerlijke strakke ronde kontje omhoog wat ik streelde. We besloten nog een keer te gaan neuken, en op verzoek van Claudia ditmaal doggystyle waarbij ze ook wilde dat haar sterretje door mij gestimuleerd werd tijdens het neuken,tsja dit verzoek kon ik deze beauty natuurlijk niet weigeren Ik penetreerde haar langzaam achterlangs in haar strak voelende kutje die mijn luk ook naar binnenzoog en zowat vacuum zoog Een intens gevoel en langzaam neukte ik haar terwijl ik met mijn duim haar sterretje teasend stimuleerde. Claudia wilde meer en zo neukte ik haar steeds steviger en harder totdat ik het niet meer hield en ik vanuit mijn tenen al neukend klaar kwam. Allebei lagen we zwetend op bed, maar voldaan en rookte Claudia nog even een sigaretje terwijl we elkaar streelden en wat bijpraatte. Ik kreeg nog 2 complimenten van haar over de vorm van mijn billen en mijn neukprestaties en nam deze maar enigzins onwennig in ontvangst een dame van plezier zal natuurlijk nooit iets negatiefs zeggen

Claudia is echt een sexbeest en in combinatie met haar goede looks zeer aan te bevelen. Ik heb genoten en hoop haar nog een x te ontmoeten voor ongeremde geile sex, want dat kan deze blonde beauty op een voortreffelijke manier!

tommyv
9 augustus 2008, 13:05
mmmmm wat een heerlijk lgt ze nu op een bankje roze jurkje aan van de zon te genieten ze is er dus voor degene die haar willen zien

The Joker
10 augustus 2008, 01:27
Weet iemand tot wanneer Claudia nu nog in de YY zit?
In de advertorial van Stout staat dat ze daar komende dinsdag weer terugkomt na een welverdiende 'vakantie' :roll3:

Gustomass
10 augustus 2008, 08:27
Weet iemand tot wanneer Claudia nu nog in de YY zit?
In de advertorial van Stout staat dat ze daar komende dinsdag weer terugkomt na een welverdiende 'vakantie' :roll3:

dus snelle jongens, snelle beslissers...

Je moet het ijzer smeden als ze heet is....

Gustomass die het weer een beetje te slecht vind om nu naar YY te fietsen.....

Willem2
14 augustus 2008, 15:06
Ondanks dat ze zichzelf een lief meisje noemt kan ze ook niet lief zijn als je haar een beetje uitdaagd...

Volgens mij wil Sir Wankalot dat ook hier zeggen .....

The Joker
14 augustus 2008, 16:17
12 aug was ze in elk geval al niet meer in de YY...

tommyv
18 augustus 2008, 17:08
Claudia is vandaag en morgen in YY !!

Jetliner
21 augustus 2008, 18:28
Dinsdag is ze maar tot 17 uur gebleven.
Ondergetekende wat te laat binnen om haar te spreken te krijgen.

Haar start bij Stout wordt intussen almaar uitgesteld.
Vandaag werd ze op de advertorial van dat huis zelfs niet meer vernoemd.

The Joker
22 augustus 2008, 00:46
Laten we hopen dat ze weer terug naar YY komt, in Den Haag betaal je het dubbele waarvan meer dan de helft naar het huis gaat, dat schiet voor niemand op...

frankkinky
30 augustus 2008, 20:31
3 tot 10 september schijnt ze weer een week bij Stout te werken waar ze herenigd wordt met haar vriendin Monica, ook bekend van YY.

Dat wordt tenminste op de advertorial van Stout nu medegedeeld zie: www.privehuisstout.nl

frankkinky
5 september 2008, 11:52
Ik las op de site van Stout Privehuis in Den Haag dat Claudia nu weer een week in Den Haag werkt en kreeg al direct zin in deze Poolse beauty toen ik haar foto's zag, mmmm, mijn herinneringen gingen even terug naar de vorige keer toen ze mij in de bar zag en herkende vanuit Yin Yang waarna we snel naar boven gingen om elkaar voor het eerst beter te leren kennen;)

Ditmaal kwam Claudia vanuit de gang binnenlopen in een spannend strak jeansjurkje, lekker zongebruind en zoals gewoonlijk zag ze er weer fantastisch uit:eek: Ze herkende me direct en kwam op me aflopen om mij te begroeten. Na even gekletst te hebben gingen wij direct naar boven waar Claudia snel een sigaretje opstak terwijl ze al direct aan mij zat, onder mijn shirt aan mijn tepels, zoenend, teasend, opgeilend en al snel had ik mijn bovenkleding uit en vreeen we op de sofa waarbij Claudia er geen gras over liet groeien, het jurkje ging uit en terwijl ze aanviel op mijn broek en riem maakte ik haar bh los. Claudia trok mijn broek naar beneden en begon mij op tegeilen met haar tong over de stof van mijn boxershort over mijn harde bobbel heen. Ze kuste de binnenkant van mijn dijen en gebood mij mijn strakke boxershort uit te doen, dus zo gezegd zo gedaan, Claudia kwam op schoot zitten en zoende mij hartstochtelijk en vol, heerlijk om dan die tongpiercing te voelen en haar lippen op de mijne, wild en ongeremd, geilmakend dat kan deze slanke knappe stoeipoes goed, ze ging wild met haar tong over mijn lichaam en ik zocht haar tepels die ze af en toe plagerig snel wegtrok zodat ik er net niet bijkon, keek me dan weer ondeugend aan, maar ik wist dat ze zich later zou overgeven en dat dit bij het spel hoorde.

Ik masseerde haar lekkere strakke ronde kontje en haar handen maakten mijn eikel nat en masseerde deze, waarna ze plagerig afzakte en mij heerlijk begon te pijpen, afwisselend van langzaam tot snel van korte tot lange halen, van rustig tot wild, ballen likkend ging ze verder, ik kreunde, ik genoot, en even later besloot Claudia dat ze on top mij wilde neuken op de sofa, en dat ging ook heerlijk geil en onstuimig, wild afwisselend, ze fluisterde halverwege: come on, let's fuck on the bed. Ze hield zich vast met haar armen om mijn hals en klemde haar benen stevig om mij heen zodat ik lopend met haar gewicht (55 kilootjes fluisterde ze in mijn oor) naar het bed liep en mij daar langzaam door de knieen liet zakken om haar in 1 stuk verder door te neuken in missionarisstandje. Mmmm, lekker strak voelde ze aan en tijdens het neuken moedigde ze me aan, faster, come on, don't stop, hijgde ze, mmm, ik werd dierlijk en ging ook door deze geile aanmoedigingen stevig door en neukte wild, Claudia kronkelde over het het grote bed, met haar hoofd tussen de vele kussens om dan weer mij aan te kijken of mij vol te zoenen, wow wat is dit een geile dondersteen:roll:

Ik had even pauze nodig, maar daar nam Claudia geen genoegen mee, ze wilde door zodat we al weer snel lagen te neuken, ze pakte mijn billen opeens stevig beet en reageerde ongecontroleerd, een orgasme bij Claudia leek zich aan te dienen, we smolten met onze inmiddels bezweete lichamen ineen, hartstochtelijk zoenend en neukend bewogen wij ritmische, totdat we even zo uitgeput lagen, maar nee hoor Claudia wilde meer:o, dus mijn krachten werden aangesproken, ik ging liggen op bed en Claudia begon mij opnieuw te pijpen en stimuleerde plagerig de plek rond mijn anus, geilmakend, terwijl ze mij ondeugend aankeek, ze klom ontop en begon mij weer stevig te neuken, wat een conditie heeft deze pornoster!, ik stelde voor om doggy verder te gaan en dat liet Claudia geen 2x zeggen, ze bood haar strakke ronde welgevormde kontje aan, en ik penetreerde haar natte kutje, en trok haar over mijn harde lul heen en zo neukte we weer lekker door en door aanmoedigen van Claudia ook stevig, ik pakte op haar verzoek met mijn handen vol haar billen en neukte zo door:fuck:, totdat ik even niet meer kon, maar ik was door een vermoeidheidsgrens heen en gebood haar opnieuw op haar rug te gaan liggen waarbij Claudia haar benen optrok en haar van geilheid gezwollen kutje goed zichtbaar werd, niet voorlang, want ik penetreerde haar snel opnieuw en zo neukte ik totdat ik niet meer kon, waarna ik al masturberend op bed lag terwijl Claudia mijn ballen en de plek rond mijn anus met haar vingers stimuleerde, zelfs soms met 1 vingertje er een beetje in terwijl ze me hartstochtelijk vol tongzoende, mmm, het duurde dus ook niet lang voordat ik heerlijk vanuit mijn tenen klaarkwam.

Claudia keek voldaan en stak een sigaretje op, goede timing 3 minuutjes later was het uur om en we frisden op om daarna naar beneden te gaan, op de gang kreeg ik nog 2 hartstochtelijke tongzoenen van Claudia waarna we beneden aan de bar nog wat dronken.

Met een brede glimlach zag ik daar mijn wandelvriend die zag dat ik genoten had, even later zat ik moe maar voldaan achter het stuur op weg naar huis met Claudia in mijn gedachten:rubbel:

frankkinky
18 september 2008, 08:40
Claudia is zaterdag a.s. weer voor een week in Stout privehuis en Club Mayfair in Den Haag zie site Stout www.stoutprivehuis.nl

The Joker
18 september 2008, 12:08
Kun je haar ook vragen wanneer ze weer een aantal dagen in YY zit?

frankkinky
18 september 2008, 19:29

ja hoor als ik haar volgende week zie, ze verdiende erg goed in Den Haag en had al veel vaste klanten die langer dan een uur met haar naar de kamer gingen en dat loopt vooral in de club erg snel op voor de dame, zeker als er nog champagne bij wordt besteld, ze hobbelt een beetje heen en weer zo, ik laat het je wel weten:wink:

frankkinky
4 oktober 2008, 15:46

Ik heb Claudia gezien en gesproken bij Stout in Den Haag en ze vertelde zeker tot 14 oktober bij Stout/Mayfair in Den Haag te zijn en dan weer terug te reizen naar Polen.

YY is verder nog niet in haar agenda.

At your service,

Frankkinky:smile:

frankkinky
9 oktober 2008, 07:54
Claudia gezien op televisie? Iedere nacht wordt het herhaald op RTL 7 in de jacuzzi met de Nederlandse Chantal, wel grappig

Stiffmaster
9 oktober 2008, 08:43
Kunnen ze dat niet op een normaal tijdstip uitzenden, s`nacht slaap ik meestal,, er moet ook gewerkt worden, snappie :cool::cool: Zou wel eens die commercial willen zien, heb met beide toch een meer dan goede ervaring achter de rug. :fuck::fuck:

Claudia gezien op televisie? Iedere nacht wordt het herhaald op RTL 7 in de jacuzzi met de Nederlandse Chantal, wel grappig

The Joker
9 oktober 2008, 13:38
Is die reclame ook online te vinden voor de mensen die zoals ik geen geld meer hebben voor een TV abo.

dupke
9 oktober 2008, 16:59
Kunnen ze dat niet op een normaal tijdstip uitzenden, s`nacht slaap ik meestal,, er moet ook gewerkt worden, snappie :cool::cool: Zou wel eens die commercial willen zien, heb met beide toch een meer dan goede ervaring achter de rug. :fuck::fuck:

Chantal had me al laten weten dat dit op de buis ging komen.

Heeft er niemand een dvd recorder/hdd recorder of nog een goeie ouderwetse video voor de belgische beertjes onder ons die dit ook wel eens willen zien :teuflisch

frankkinky
10 oktober 2008, 17:46

geen videorecorder in huis?

Stiffmaster
11 oktober 2008, 09:00
Dupke geef mij het tijdstip van ontvangst maar door en dan neem ik het voor jou op de videorecorder, zo is het bericht van frankkinky ook gelijk bevestigd, Stiffie die twee vliegen in een klap slaat ;);)

Chantal had me al laten weten dat dit op de buis ging komen.

Heeft er niemand een dvd recorder/hdd recorder of nog een goeie ouderwetse video voor de belgische beertjes onder ons die dit ook wel eens willen zien :teuflisch

Jetliner
11 oktober 2008, 15:50
De schuimwijnkoningin joeg Jet aan met haar verkoudheid :o *snif*snuf*
Allicht vanaf zondag voor onbestemde tijd weer Den Haag-Polen.

pino2000
11 oktober 2008, 16:29
She is a bit dirty so who wanna fuck that pussy ... blee im prefer more fucking with a style ... NETHERLANDER

Pepsi
22 oktober 2008, 21:00
Claudia biedt werkelijk 'n overdosis GFE, is 'n groot risico mbt de 8 FKK-geboden, dus gevaarlijk voor gevoelige beertjes :luvlove:.

relatief nieuw, wat is GFE

seksenfun
22 oktober 2008, 21:09
relatief nieuw, wat is GFE

Het tegenovergestelde van 'Geen Fantastiche Ervaring' :smile:.

Willem2
22 oktober 2008, 22:48
Het tegenovergestelde van 'Geen Fantastiche Ervaring' :smile:.

Koning GFE zal wel een antwoord geven :lostit:
Girl Friend Experience .......

seksenfun
22 oktober 2008, 22:51
Wat is "Girl Friend Experience" :smile2:

Hollandmale
25 oktober 2008, 11:44
relatief nieuw, wat is GFE.....inderdaad GirlFriend Experience, zoals grote GFE-expert S&F al zei :smile2:.
Vriendinnetjes-seks met 'n dame die passioneel tongt, pijpt en neukt :luvlove:.

Door veel ijsberen beschouwd als de hoogst haalbare betaalde seks.
Slechts weinig dames in 'n club leveren deze gezochte topservice.

tommyv
25 oktober 2008, 16:15
en claudia is er ook mmmmmmm

frankkinky
26 oktober 2008, 14:04
en claudia is er ook mmmmmmm
kan kloppen na 4 weken Stout/Mayfair zou ze terug gaan naar Polen en op de heenreis even Yin Yang aandoen

hebben jullie haar al op tv gezien in bubbelbad met Chantal bij Stout (rtl7 nachtlounge)

Jetliner
7 november 2008, 17:27
Fans,
Spinnenhartje vertoeft momenteel weer even in Polen ;)

frankkinky
13 november 2008, 08:38
Fans,
Spinnenhartje vertoeft momenteel weer even in Polen ;)

is alweer terug uit Polen en weer werkzaam bij Stout/Mayfair zie ook de foto's en tekst op www.privehuisstout.nl

kans dat ze dan een zondag en wellicht de dag ervoor of erna even Yin Yang aandoet is aanwezig:smile:

Jetliner
16 november 2008, 15:41
Hoewel,
vrijdag vertelde ze me (voorlopig) geen trek meer te hebben in reizen naar Roermond.

frankkinky
17 november 2008, 21:12
aangezien Claudia meer in Den Haag vertoeft dan bij YY en ze zelf dit ook uit klanten, staat dit draadje dan nog wel goed?

fletch
11 februari 2009, 19:07
wanneer is claudia weer bij stout aanwezig

Jetliner
11 februari 2009, 19:16
Al drie maanden niks meer van Sneeuwklokje gehoord...

Je kan eens bellen naar Stout, misschien weet Francis waar Rapunzel uithangt.
De uitstappen naar Den Haag houdt deze fan alvast voor bekeken.

frankkinky
19 februari 2009, 23:30
Claudia schijnt op vakantie te zijn en zou terugkomen in den Haag ook vanwege een scharreltje, maar je weet het nooit bij deze dame:roll:

Jetliner
20 februari 2009, 18:31
Ze maakte eerder al 'ns gewag van "haar vriend" in Den Haag :green_smi

frankkinky
16 maart 2009, 15:13
Claudia is weer aan het werk meldt Stout via www.privhuisstout.nl met foto's

Rex
16 maart 2009, 15:17
Claudia is weer aan het werk meldt Stout via www.privhuisstout.nl met foto's

Ok, maar dan moet je wel ff de juiste link doorsturen..............dit is 'm (http://www.stoutprivehuis.nl/)

Jetliner
18 maart 2009, 20:41
Met Claudia is het als de nationale ploeg van Engeland:
waarheen zij ook gaat, haar fans volgen trouw in het zog en het is er nog lang onrustig. Geen autoriteit heeft er vat op :freu:

frankkinky
29 juni 2009, 01:41
komende week hele week t/m vrijdag bij Stout zie ook de foto's en werktijden via www.privehuisstout.nl

CLUBSPORT
29 juni 2009, 04:43
Ben al een tijd niet meer bij stout geweest ik zie veel nieuwe gezichten bij de site staan .
om dat ik het prima naar mijn zin heb in de saunaclubs zalDe kans dat ik nog eens terugkeer
niet groot zijn denk ik

Jetliner
16 mei 2010, 19:17
Niemand hier heeft het fatsoen gehad Claudia uit te geleiden. Bij deze neem ik fysiek èn emotioneel afstand van een godin :heul:
Daar gaat ze :wink2:

Wat elke man wil
is wat jij was
De witte bonbon
altijd het eerste gejat

Zwijmelend in gestoei
fladderde je van kelk naar knop
Je vlas met het schuim gevet
Je flodders soepstengels
Die schoothondjes hoektandjes!

Giebelen glitter sterrenstof
Glazuren likstok, kip zonder kop