Volledige versie bekijken : Saunaclub Le Grand, Algemeen
Haradamannetje
7 maart 2023, 10:15
tent restaurant gaat weg
komt binnen een keuken, komt een trap naar de bovenruimte vanachter rechts en daar komt het restaurant.
er komt een afgesloten cinema met grote zetels waar nu ook het scherm staat.
er komt een zwembad en jacuzzi tuinhuisjes
Dat klinkt goed, nu nog een beter en duidelijker prijsniveau en het kan wat worden.
e-is-mc-2
17 maart 2023, 12:44
Begin maart mocht ik een bezoekje brengen aan Le Grand met een kortingskaart uit de tombola. Ik was al eens in Le Grand geweest tijdens de begin dagen.
Mijn bezoekje was op een doordeweekse dag, binnenkomst rond het middag uur.
Normaal ben ik vrij uitgebreid in mijn verslag maar alles is al gezegd, maar toch een korte samenvatting van de droge feiten:
- weinig reisafstand vanuit de randstad
- parking is zeer discreet, wel is enige voorzichtigheid geboden in de haagcorridoor met eventuele tegenliggers, maar overdag is het zo rustig dat de kans op problemen laag is
- ontvangst vriendelijke en behulpzaam
- mijn kortingkaart werd na ruggespraak met iemand die niet bij de balie was vriendelijk geaccepteerd
- het is allemaal mooi en nieuw: tip top in orde
- er zijn inmiddels haakjes voor de badjas in de WC , niet op de deur wel op de muur
Wat me opviel:
- handdoekjes zijn een beetje klein, misschien heb ik niet goed gekeken en zijn er grotere maar in de sauna moet je er 3 uitspreiden om te kunnen liggen en ik ben geen reus, handdoekje om je heupen slaan wordt ook een uitdaging bij een waist van 33”
- de video hoek is er niet meer, daar staan nu de vitrines met het eten, voordeel: je hoeft niet naar buiten de kou in, nadeel: het enige knusse beschutte hang / zit hoekje is er niet meer
- de video leek nu op de wand schuin boven het sauna gedeelte te worden geprojectteerd, zichtbaar vanuit vrijwel overal
Tja hoe beviel mijn bezoek: erg mixed feeling. Zoals gezegd is alles tip top nieuw maar ..
Natuurlijk ligt het ook aan mijn tijdstip van bezoek, begin van de middag. Er was een beer of 4 a 5 misschien en 8 DVP’s. Omdat het allemaal zo groot en ruim en licht is en super overzichtelijk, en totaal ca 10 mensen in geen verhouding staan tot de lichte ruimte voelde ik me een beetje verdrinken in het geheel. Er is niet veel beweging dus als je je verplaats of een drankje besteld voelt het (voor mij) of alle ogen op je gericht zijn. Een plekje om wat beschut te zitten, en de DVP’s op afstand voor te selecteren of een praatje aan te knopen met een DVP is er eigenlijk niet. Zeker niet nu de video hoek is opgeofferd en als eethoek is ingezet. Mijn plan was om lekker het stoombad in te gaan, een beetje te hangen en te lummelen (ik bedoel relaxen), en een prooi te selecteren.
Omdat het stoombad nog steeds niet af is, en de video hoek er niet meer is, bleef de sauna over. Lekker rondje gemaakt en daarna 2 op het oog enigszins voor mij aantrekkelijke DVP’s aangesproken. Want de keuze was niet reuze, ook al waren er 8, het was een beetje eenheidsworst van het type dat niet mijn type is. De 2 die ik aansprak waren meer mijn type maar nummer 1 was praten in zowel Engels als Duits vrijwel onmogelijk. Hier en daar een niet verstaanbaar uitgesproken woordje Duits .. dat ging hem niet worden in de afstemming over gewenste diensten en eventuele kosten. Bij de 2e DVP was taal geen barrière maar de prijs wel. Redelijk standaard zaken, 1 uur, PZC, beffen moesten €200 kosten, dat was me te veel. Dus voorgenomen nog even te wachten wat er aan DVP’s nog meer binnen zou komen maar helaas was er iets op mijn werk waardoor ik niet langer kon blijven dus … ongepopt weer weg met een gemengd gevoel.
Want wat kan dit een mooie en fijne tent zijn ALS de tent wat meer gevuld zou zijn met zowel beren als DVP’s en er wat meer DVP variatie zou zijn tegen wat acceptabele prijzen.
Positief: ten opzichte van mijn eerste bezoek kort na opening is het DVP aanbod en beren bezoek al verdubbelt dus als dat zich doorzet zal het ooit wel goed komen.
Ik ga over een half jaar weer eens kijken.
peterp095
17 maart 2023, 14:01
Bedankt voor uw verslag. Mijn gepland bezoek meteen uitgesteld.
Het is echt wel spijtig dat de club de prijzen van de dvp niet kan bepalen.
Dat er 200 per uur wordt gevraagd mocht ik vorige zaterdag ook meemaken.
Ook voor mij de reden om (ondanks de halve afstand voor mij) hier toch niet vaak langs te gaan.
HartaberFair
18 maart 2023, 00:24
Ik was er Zaterdag 4 Maart jl. heb er maar geen verslag van gedaan...
In ieder geval stond het eten toen nog in een koude tent...positief dat het nu binnen staat.
Er waren toen een tiental dames aanwezig van het type welke je in willekeurige budgetclubs ook probleemloos vind.
Die avond heb ik me door 2 dames het prijsniveau laten uitleggen...
Standaard = 60 EURO voor 30 minuten PMC en geen TZ, wil je dit wel was het 30 euro per onderdeel extra. In dat geval 120 EURO per half uur!
De 2e dame deed sowieso niet aan TZ en maakte een kusgebaar in de lucht "das bekommen maenner bei mir" zei ze hierbij.
Ze meende dat een half uur zonder TZ en met PZC "eigentlich 100 EURO pro halbe stunde ist... statt 90" maar als ik een uur zou
blijven zou ze "nur 180,-- rechnen".
pietpotent44
18 maart 2023, 06:17
Het is ergens ook wel logisch dat de negatieve spiraal (nog) niet doorbroken is:
Een goede dvp gaat werken in een club die goed draait, met veel bezoekers. Dat is LG momenteel niet.
Een goede club weert zoveel als mogelijk vrouwen met slecht gedrag (zoals upselling), wanneer ze de luxe hebben dat ze toch genoeg (goede) vrouwen hebben. LG kan zich dat nu niet permitteren, en laat dus alles wat 2 tieten heeft binnen. Bepaald niet de besten dus.
Gevolg: vrouwen die in andere goede saunaclubs niet (meer) aan de bak komen, proberen het maar in een club als LG, waar ze met elke vrouw blij zijn.
En indien er toch een goede vrouw gaat proberen in LG, heeft ze het na 1 of 2 dagen wel weer gezien: weinig publiek. Het verloop is dan ook groot in LG.
En de klapeksters die in LG zitten hebben ook zo weinig klandizie, dat als ze een keer een klant hebben, die financieel volledig uitgebuit moet worden. Door overal extra voor te vragen, hoge basistarieven, etc. Wat weer mannen wegjaagt.
Er is blijkbaar totaal niet nagedacht over het belangrijkste bij het oprichten van een saunaclub: de juiste formule: hoe werf je voldoende dvp's. En vooral goede dvp's. Die lang blijven. En mannen aantrekken en bereid zijn voor normale/redelijke saunaclubtarieven hun diensten aan te bieden.
Het is allemaal vrij clueless. Hopen op een wonder. Dat er ineens zomaar een batterij aantrekkelijke vrouwen langskomt die de (luxe)tent plots tot een succes maken. Er is gewoon totaal geen plan. Er is teveel gedacht dat de goede vrouwen vanzelf wel zouden komen. Teveel aandacht voor onbelangrijke details, zoals de luxe van het gebouw. Mannen kijken daar dwars doorheen. Het gaat om de vrouwen.
Netwerken is een vak.
En LG moet begrijpen dat ze (goede) vrouwen ook iets te bieden moeten hebben. Dat die niet vanzelf komen. Ze hadden bijvoorbeeld langer goedkope entree of gratis entree kunnen hanteren. En zelfs tijdelijk een soort van basisvergoeding, zodat de vrouwen zeker zijn van inkomen. Zo is die saunaclub in Belgie (Ritz) ook ooit met succes begonnen. Ja, dat is duur. Maar wel effectief. Anyway, er moet een plan zijn. En goede contacten.
Het gaat duidelijk niet vanzelf. Het gat tussen de torenhoge ambities van LG (luxeclub, 'high class' vrouwen, VIP parkings, hutjes, zwembad) en de harde realiteit (zeer matige vrouwen tegen torenhoge prijzen, weinig vrouwen en weinig publiek) is zeer groot.
Ondertekend een teleurgestelde LG bezoeker.
schoolmeester
18 maart 2023, 07:34
Na het lezen van bovenstaande berichten, mijn voorgenomen bezoek aan deze club gecanceld....
mentholbear
18 maart 2023, 10:31
Ze hadden bijvoorbeeld langer goedkope entree of gratis entree kunnen hanteren.
Bij een vergelijkbaar fenomeen kunnen ook negatieve gedragingen ontstaan.
Zo zijn er clubs die dames geen entree rekenen als ze geen klant hebben gehad. In een zeer rustige club kan het zijn dat een DVP geen half uurtje wilt maken voor 5 tientjes. Die is ze dan kwijt aan entree. En de kans dat ze weer een klant krijgt acht ze klein. Dus wilt ze sowieso met de 1e klant voor meer dan de 50p30 pas mee naar een kamer.
laplagne
18 maart 2023, 10:52
Complimenten voor pietpotent44 met zijn voor een buitenstaander misschien harde maar wel realistische analyse. Het draait inderdaad in saunaclubs - en dat zal voor bijna niemand een verrassing zijn - om de dames. Daar is het in Zundert vanaf de opening eigenlijk misgegaan en nu anderhalf jaar later is niet veel veranderd. Tweehonderd euro per euro voor het complete plaatje voor een uurtje kamerbezoek, dan zit je bijna aan het prijsniveau van de betere clubs in Nederland zoals Boccaccio en De Villa waar je de kamer deelt met schoonheden die ook nog eens de Nederlandse taal beheersen in plaats van de telefoon als vertaalhulplijn (mooi woord voor scrabble trouwens). Je ziet het ook aan Golden Gate waar het moeilijk is om de gewenste vrouwen naar hun club te lokken, waardoor de gouden tijden van Golden Time zeker nog niet zijn gerealiseerd. Sixsens lijkt de succesformule te hebben gevonden met 'gewoon' dagelijks veel dames. Natuurlijk kunnen smaken verschillen, maar bij veel vrouwen zit er altijd wel een geschikte type voor je bij. Nogmaals ik gun Le Grand het beste en denk dat deze saunaclub tot een toplocatie zou kunnen uitgroeien. En dan moet ik weer aan de bijdrage van pietpotent44 denken.
zaterdag 11 maart
Party in Legrand
Ik was er al vroeg en heb lekker van het ontbijt kunnen genieten
Dit staat nu waar eerst de kino stond, ik hoop dat dit een voorlopige plaatst is.
Effe rustig beetje afgezonderd op de bank zitten vind ik af en toe ook wel even leuk.
Erna tijdens de dag enkele keren in de sauna gegaan, heerlijk op goede temperatuur.
Namiddag met enkele dvp's gepraat over de mogelijkheden (vooral prijszetting) en de juiste uitgekozen.
Je kan in deze club echt wel goede kamers hebben als je vooraf even goed afspreekt wat je verwacht voor welke prijs.
Het avondeten was ook lekker en genoeg keuze.
Rond 19u kwamen er 2 paaldanseressen, die altijd een mooie show brengen.
Erna nog een flesje champagne genuttigd met een mooie dvp en voor een uurtje met haar in de kamer gaan genieten.
SexDiem
30 maart 2023, 12:30
Iemand al op de hoogte wat de Aphrodite avond op 7 & 8 april 2023 in gaat houden? Wat gaat het verschil zijn tussen Diamond & Platinum VIP? Aphrodite en 20 Nymps, dat zijn 21 vrouwen aanwezig voor actie?
Ascari
30 maart 2023, 13:47
Iemand al op de hoogte wat de Aphrodite avond op 7 & 8 april 2023 in gaat houden? Wat gaat het verschil zijn tussen Diamond & Platinum VIP? Aphrodite en 20 Nymps, dat zijn 21 vrouwen aanwezig voor actie?
+3176-7200211
info@saunaclublegrand.nl
Staaltje
5 april 2023, 17:48
Oorspronkelijke flyer is behoorlijk aangepast (zie site).
pietpotent44
6 april 2023, 08:01
Oorspronkelijke flyer is behoorlijk aangepast (zie site).
Inderdaad. Ik was van plan zaterdag 8 april toch maar weer eens een poging te wagen, maar nu hebben ze hun keutel voor 8 april alweer ingetrokken, en is het alleen vrijdagavond 7 april. En niet vanaf 18u maar 19u.
Maar vrijdags kan ik niet. Alleen zaterdag. Geen bezoekje dus.
Tippy
7 april 2023, 00:56
Hoezo is dit pas vanaf 19u dan is er eerder niks te doen?
Hoezo is dit pas vanaf 19u dan is er eerder niks te doen?
voor 19u geen party
natuurlijk zijn er wel al dames aanwezig.
vrijdag 7 april party in Legrand
Ik had het geluk om van een vriend een vrijkaartje te mogen gebruiken.
Dank ervoor en ook aan Willem en de club.
ik kwam iets voor 15u aan en werd hartelijk ontvangen door Maya.
Zulk een ontvangst krijg je in geen enkele club, zo vrolijk en vriendelijk als Maya zijn er weinig.
Badjas aan en de club binnen waar mijn vriend me staat op te wachten.
Hij had mijn favorietje al verraden dat ik eraan kwam want zij vloog ook al onmiddellijk rond mijn nek.
Maar amper mijn heerlijk smakende Late opgedronken en met haar naar boven.
Heerlijk samen douchen en erna stoeien op en naast het bed.
alle standjes die ik nog kan geprobeerd, en dat zijn er nog steeds meer dan 3.:gruebel:
Terug samen douchen en een 1 uur lijkt 5 minuten te zijn geweest.
in de bar in de beschikbare zetels gaan zitten die er nu staan ipv enkele tefeltjes met stoelen.
Ik hoop dat dit zo blijft want is veel aangenamer en nu kan er eens een dame bij je komen liggen om zich voor te stellen.
Tijdens de hele dag waren er allerlei hapje gereserveerd op elke tafel.
Het diner was zeer lekker en gevarieerd.
Zelf heb ik wortelpuree en stoofpot en brocoli gegeten, er waren nog keuzes maar ben vergeten welke, enkel ook iets met pindasaus weet ik nog. (hoe krijgen die nederlanders dat toch binnen?)
de dames?
Namiddag denk ik dat er een 20 waren, in allerlei maten en kleuren en nationaliteiten.
Ze waren in overtal de hele namiddag.
Tijdens de avond iets meer vrouwen en ongeveer evenveel mannen, zo werd het 50/50.
Ik en mijn vriend hebben met verschillende dames gesproken en gekamerd en geen enkele heeft geprobeerd om meer dan de gebruikelijke prijs te vragen.
De party begon om 19u met een dj. duidelijk jonger dan ik en hij draaide daarom dan ook hedendaagse (denk ik) muziek die ik niet mooi vind.....
Ipv aangekondigde striptease ( zou ziek afgemeld hebben) zijn er 2 paaldanseressen komen dansen.
Gelukkig heeft de manager toch nog deze oplossing gevonden, anders party waar hij zelf zou moeten paaldansen:eek:
Om 23 uur naar huis vertrokken.
Ik en mijn vriend hebben met verschillende dames gesproken en gekamerd en geen enkele heeft geprobeerd om meer dan de gebruikelijke prijs te vragen.
.
Dat hoeft ook niet bij prijzen vanaf 100€ per halve uur :biggrin:
HartaberFair
9 april 2023, 23:51
Dat hoeft ook niet bij prijzen vanaf 100€ per halve uur :biggrin:
Zelfs 120,-- EURO per half uur heb ik me door enkele dames laten vertellen. De helft als je afziet van PZC en TZ.
Baldmightymike
13 april 2023, 21:07
Vandaag ben weer eens bij Le Grand…
Super ontvangen door Marcel en Maya en ff heerlijk hapje gedaan!
Lekker in de sauna die weer prima op temperatuur is!
Dames waren er wat minder maar dat is logisch ivm orthodox pasen!
Toch ff mijn vaste dame hier getroffen die was dus niet naar huis tot mijn verbazing.. normaal appen we wel ff van te voren, nu dacht ik die zal er toch niet zijn!
Soms begrijp ik het geklaag over deze club niet, sommige dingen wel uiteraard en zelf weten ze ook wel dat ze nog wat dingen moeten regelen/ in orde maken. Maar ze doen er daar alles aan om het je naar je zin te maken. Goede dames krijgen is natuurlijk moeilijk, ze kunnen moeilijk een Le Grand shuttle laten rijden naar Roemenië of andere landen.
Zodra het zwembad er is en ook de jacuzzies dan zal ik zeker vaak liggen te relaxen! BBQ tje erbij en deze beer heeft een prima dagje! En desserts lopen er genoeg rond [emoji847] als het goed is!
Yup naast het clubje in Elsdorf is dit toch wel een goed plekje om te zijn!
Niemand klaagt over de club zelf, maar over het prijsbeleid van dames welke absurd te hoog zijn.
mentholbear
13 april 2023, 23:30
Zodra het zwembad er is en ook de jacuzzies dan zal ik zeker vaak liggen te relaxen!
Hebben ze al enig idee wanneer? Deze zomer nog?
Niemand klaagt over de club zelf, maar over het prijsbeleid van dames welke absurd te hoog zijn.
Nou, die 70€ entree vind ik ook niet mals. Bij Babylon heb je voor dat geld wel de bovengenoemde zwembad en jacuzzi.
En voor 60€ Happy hour dat alles in het trappenhuis.
Zelf mis ik ook binnen een warm rusthoekje, hoewel dat met de zomer in de tuin wel weer lekker kan.
Hebben ze al enig idee wanneer? Deze zomer nog?
ze wachten op vergunning
gemeente heeft nog week tijd om die wel of niet te geven
pietpotent44
27 april 2023, 20:52
Zojuist terug van een kort (koningsdag)avondje Le Grand.
Ben maar een paar uurtjes geweest. Helaas is ook dat de volle mep van 70e.
(Ik vroeg bij het weggaan nog of ze andere opties / kortingen hebben voor of na een bepaalde tijd, of beperkt eten tegen gereduceerd tarief, maar nee, altijd 70e (voor vrouwen 60e entree). Plus 10e voor elke sterke drank erbij.) Als je vantevoren wil weten hoeveel vrouwen er zijn, even bellen.
Ik wist niet zeker of ze op koningsdag wel open zouden zijn, ze hebben niet echt nieuws of een rooster / agenda op hun site helaas. De nieuwsbrief krijg ik ook niet (meer) binnen.
Het was niet druk, naast mij nog zo'n 4 beren (2 Oostblokkers en 2 Nederlanders). En 6 a 7 dames, waaronder Roemeense Betty en Christina, 2 dames uit voorheen Sixsens (en YY), een Bulgaarse, ik denk Beatrice dat ze heette (nieuwe naam Nicole ?), andere Nikita ? en topless Anna met grote jetsers. Mindy was er niet. Liepen best een paar redelijk mooie tussen. Maar ook weer geen top lineup. Vrij standaard.
Qua sfeer vrij tam, maar op een gegeven moment kwamen toch wat dames mij vragen om een kamergang. Eerst Christina (toen ik in de sauna zat), toen Betty, en later ook Anna.
Uiteindelijk 1 kamer gedaan met Betty (ex Babylon en ex SS). Redelijke kamergang. Cijfer 6,5 - 7. Pijpen met condoom, vrij standaard service. Voorzichtig zoenen. Redelijk goede communicatie. Half uurtje. Schade 60e. Ze vroeg me nog wel wat ik als verklaring had voor het feit dat het nog niet erg loopt.
De buiten eettent is weg (nu opgevuld met een hek wat eerst links stond), er is nu een klein restaurantje beneden waar voorheen de cinema zat. 1 eettafel met 6 zitplaatsen.
Het schijnt dat volgende week de buiten jacuzzi komt.
Zowel Betty als de (inval)gastvrouw vertelde me dat in het weekend en op drukke dagen er zon 10-15 vrouwen rondlopen. De vaste gastvrouw (Maya ?) was er vandaag niet. Er liep ook wat nieuw / inval personeel rond voor eten en schoonmaken.
HartaberFair
28 april 2023, 22:12
Ze vroeg me nog wel wat ik als verklaring had voor het feit dat het nog niet erg loopt.
Le Grand en Golden Gate hebben feitelijk hetzelfde probleem: met hun "Roter-Teppich Club" prijspolitiek hebben ze veel te hoog ingezet en misgegokt als start-ups.
Immers dezelfde dames al dan niet qua type looks vind je probleemloos en in grotere getale in budgetclubs.
Daarnaast hadden beide eerst een vriendelijke entreeprijs moet hanteren, om een grote groep vaste klanten te realiseren.
Het zou me niet verbazen als beide clubs hetzelfde lot ondergaan als Oceans...
Giodude
29 april 2023, 11:08
Le Grand en Golden Gate hebben feitelijk hetzelfde probleem: met hun "Roter-Teppich Club" prijspolitiek hebben ze veel te hoog ingezet
Hun prijspolitiek is verre van RTC-niveau. De inkom van de gemiddelde RTC bedraagt €30 en zelfs minder tijdens aanbiedingen. Ook de door dames gevraagde prijzen voor hun service heeft niets van een RTC. Dat een deel van de dames regelrecht uit een RTC lijkt te komen klopt dan weer wel.
HartaberFair
29 april 2023, 15:39
Hun prijspolitiek is verre van RTC-niveau. De inkom van de gemiddelde RTC bedraagt €30 en zelfs minder tijdens aanbiedingen. Ook de door dames gevraagde prijzen voor hun service heeft niets van een RTC. Dat een deel van de dames regelrecht uit een RTC lijkt te komen klopt dan weer wel.
Door verschillende dames ter plaatse uitleg gekregen:
120 EURO is het basistarief per uur (zonder TZ en PMC)
60 EURO voor TZ
60 EURO voor PZC
======
240 EURO voor full service per uur
De helft voor 30 min uiteraard. Daar komt de entree van 70 EURO nog bij.
Je mag deze prijspolitiek de naam geven die jezelf wil.
Overigens die benoemde ik niet zo in de context ; )
Wentelt Eefje
29 april 2023, 15:54
Le Grand en Golden Gate hebben feitelijk hetzelfde probleem: met hun "Roter-Teppich Club" prijspolitiek hebben ze veel te hoog ingezet en misgegokt als start-ups.
Overigens die benoemde ik niet zo in de context ; )
Tuurlijk mag je die prijspolitiek de naam geven die jezelf wilt. Maar het is juist zeer verwarrend als jij onder Roter-Teppich-Clubs geen RTC-s lijkt te verstaan. De gekende RTC-s blinken juist uit in het zeer spaarzaam aanbieden van wellness en verzorging van de innerlijke mens maar tegen een LAGE prijs die dat ook rechtvaardigt. Ook de aangeboden diensten door dames zijn over het algemeen gunstig geprijsd, bij een normaliter hoog en zéér vergaand serviceniveau (wat de vuurhavik met Raluca doet is daar schering en inslag, niet zelden moet je zelf om een regenjasje vragen als je bang voor water bent).
Dus je mag het de naam geven die jezelf wilt, maar jij sticht er helaas zowel bij LG als bij GG alleen maar verwarring mee.
Shakir
29 april 2023, 17:38
240 EURO voor full service per uur
De helft voor 30 min uiteraard. Daar komt de entree van 70 EURO nog bij.
Dat noemt men graaiflatie. :biggrin:
Met alle chinezen maar niet met den deze.
Tegenwoordig vind ik mijn gerief in de Brusselse privéontvangst aan prijzen vanaf €110 tot maximaal €150 per uur, en waar het gezelliger is dan in zo'n snobclub als LeGrand.
Baldmightymike
29 april 2023, 23:00
Ik heb hier toch echt met een aantal dames kamers gemaakt van een uur voor 150€ met pzc en tz.
Vanaf het begin dat moeten betalen voor een uur, dus zeg altijd in het gesprekje dit betaal ik altijd en anders dan komt mikey niet uit zijn berenvelletje! Nog steeds niet goedkoop maar prima voor mij..
De entree begrijp ik wel, ik zou niet graag de gas water en licht rekening willen betalen ;).
Ik heb het er dus meestal prima naar mijn zin, maar hoor ook wel de verhalen van 200€ minimaal per uur van andere beren als ik daar aan de bar hang.
Ik heb het er dus meestal prima naar mijn zin, maar hoor ook wel de verhalen van 200€ minimaal per uur van andere beren als ik daar aan de bar hang.
management zou hier toch moten tegen optreden.
peterp095
30 april 2023, 10:39
Gisteren door omstandigheden van allerlei aard mijn stamclub niet bezocht en maar eens poolshoogte gaan nemen in Le Grand.
Gezien de commentaren hier op het forum met weinig hoop vertrokken maar wilde het toch gezien hebben. Eerst even snel per WH gevraagd hoeveel dames er waren en dat zouden er 9 zijn met later nog 4 bijkomende. Op mijn vraag per WH werd snel en beleefd geantwoord. Ondanks het drukke verkeer op de snelweg was ik in 20 minuten ter plaatse. Club is gemakkelijk te vinden, je moet alleen opletten dat je de toegangsweg niet voorbij rijd want ligt juist in een bocht.
Het meeste over deze club, en dan vooral het negatieve, werd hier reeds uitvoerig uit de doeken gedaan.
Toen ik omstreeks 1600 u toekwam waren er weinig bezoekers en 's avonds kwamen er wel wat bij maar druk werd het niet.
Onmiddellijk na aankomst zag ik al enkele bekende dames uit een andere club.
Aan de bar gaan zitten en wat gedronken en toen kennis gemaakt met Carolina. (staat hier op het forum reeds beschreven,maar heb het eerst vanmorgend gelezen) Bleek haar eerste dag terug te zijn. Bloedmooie vrouw en naar ik nu las, ook heel goede service.
Kort daarna kennisgemaakt met mooie Victoria en deze reeds in gedachte genomen voor een diepere kennismaking maar het liep helaas anders uit. Zag haar 's avonds nog vertrekken en voor haar ga ik zeker terug.
Toen kwam één van de bekende dames naar me toe en alhoewel wij nog nooit met elkaar gesproken hadden in de andere club vanwege omstandigheden, ik te druk - zij te druk.....was er direct een klik die later zou uitmonden in een ouderwetse kamergang. Had niet gevraagd naar haar service want ik wist dat deze goed zou zijn gezien haar veel lovende recensies. En het klikte direct....topkamer, voor herhaling vatbaar later op de avond maar helaas....rond 2200 u bleek ze vertrokken te zijn.
Kort daarna in gesprek geraakt met een vriendin van haar, ook Roemeense maar mij nog niet bekend uit één of andere club. Het er op gewaagd en een zeer goed half uur mee gedaan.
Ondertussen waren er wat ijsberen bijgekomen, sommige met z'n drieën en je zag de ene na de nadere dame naar de kamer gaan. Nog in gesprek geraakt met 2 nieuwe dames, die rond 1900 u waren toegekomen en beide kwamen zeker in aanmerking ware het niet dat ze voortdurend in gesprek waren en bezet. Zeker een reden om terug te gaan als ze blijven.
Uiteindelijk voor zekerheid gegaan en nog een kamer met de tweede dame gedaan.
Mijn eerste kamer was met Anna en de tweede en derde met Christina.
Zoals hier reeds meermaals geschreven, entree aan de hoge kant, eten basic. Weinig sfeer 's avonds wat ik voor zo een mooie club wel spijtig vind.
Ok, de prijzen zijn hoger als elders, heb voor 1 uur 150 betaald, incl pzc en tz en voor 2 x half uur 100 incl pzc en tz.
Ik was onlangs enkele keren in Golden Gate en daar betaalde ik ook 130 voor een uur,met bij sommige extra voor tz.
Heb ook nog met enkele andere dames gesproken en daar hoorde ik dezelfde prijzen, incl tz en pzc.
Mij zullen ze er ongetwijfeld nog zien voornamelijk door de goede kamers die ik er gisteren gemaakt heb.
management zou hier toch moten tegen optreden.
Dat kan dus niet iets met zelfstandige en zo.
mentholbear
30 april 2023, 22:21
Of iets met deurbeleid op basis van klachten van de heren.
Hoop alleen niet op revanche met deurbeleid op basis van klachten van de dames dat sommige heren te veel vreten en te weinig kameren :rolleyes:
Siberische tijger
30 april 2023, 22:26
MB, volgens mij ging het ging over € 200,00 per uur als kamerprijs voor de diensten van de dames en jij begint over deurbeleid en natuurlijk weer over het vreten.
Dat is net zo onzinnig als in een Italiaanse pizzeria om een Chinese rijsttafel vragen.
kan wel op deze manier doen ze het bij palmera:
Die Damen sind alle selbständig und gestalten ihre Preise selbst,
In den meisten fällen beginnen die Damen mit ihrem Service bei ca. 70 € für 30 Minuten.
Das solltest Du aber mit der jeweiligen Dame vorab hier vor Ort klären.
mentholbear
30 april 2023, 23:32
MB, volgens mij ging het ging over € 200,00 per uur als kamerprijs voor de diensten van de dames en jij begint over deurbeleid en natuurlijk weer over het vreten.
Dat is net zo onzinnig als in een Italiaanse pizzeria om een Chinese rijsttafel vragen.
Dat snap ik. Was ook reactie op wat clubleiding zou kunnen doen tegen dames met dat soort fratsen. Ze kunnen niet opleggen wat de zelfstandige dames moeten doen. Maar ze kunnen misschien wel dames waarover veel klachten binnenkomen de toegang ontzeggen. Zo zouden ze rotte appels eruit kunnen selecteren om de... ambiance in de tent goed te houden.
Maar bij veel clubs lijken ze tegenwoordig blij te zijn om überhaupt dames binnen te krijgen en letten ze niet meer op kwaliteit.
Enneh, ook bij een pizzeria vraag ik of ze stokjes hebben :tongue:
Siberische tijger
1 mei 2023, 16:44
Enneh, ook bij een pizzeria vraag ik of ze stokjes hebben :tongue:
en sambal:rolleyes:
mentholbear
5 mei 2023, 00:37
Wat vliegt er bij de Chinees door het restaurant?
Sambalbij :roll:
schoolmeester
5 mei 2023, 08:30
Die is al zo oud als de weg naar Keulen....
Baldmightymike
6 mei 2023, 18:37
Gisteren weer prima middag/avondje Le Grand gehad!
Eindelijk gaat het zwembad komen, ze gaan als goed is volgende week graven!
Er waren ook een aantal nieuwe dames (althans voor mij nieuw) als ze zo door gaan gaat het daar echt de goede kant op!
Leuke tijd gehad en ga zeker snel weer terug!
Rino123
7 mei 2023, 09:12
Ik vind dat ze nog veel kunnen verbeteren en dan kan het zeker een saunaclub worden die echt meetelt!
inderdaad zeer mooie club
Maar de prijs van club en vooral dames zorgt ervoor dat ik toch niet vaak ga
peterp095
7 mei 2023, 12:43
inderdaad zeer mooie club
Maar de prijs van club en vooral dames zorgt ervoor dat ik toch niet vaak ga
Ik ben er nu 2 weken achter elkaar geweest, door omstandigheden kan ik mijn stammclub niet bezoeken, en spijts de hogere prijzen zie ik toch dat de meeste dames wel redelijk wat kamers maken. Zelf ook alleen maar goede kamers gemaakt dit in tegenstelling tot mijn bezoeken in Gg. Prijsverschil is dan niet zo groot want in Gg vragen ze ook extra’s of bieden geen tz of pzc aan.
Groot voordeel is de afstand. Verschil van zo’n 220 km.
WANDELAAR5
25 mei 2023, 13:44
Beelden op Instagram suggereren dat er een jacuzzi wordt/is geïnstalleerd.
hoezo? ik zie niets op instagram van een jacuzzi
WANDELAAR5
25 mei 2023, 15:05
3829738298
dat kan je dan alleen maar zien als je hen volgt denk ik...
stimpy3
25 mei 2023, 23:36
Toen ik er afgelopen herfst was zeiden ze al dat ze plannen hadden voor een jacuzzi / zwembad ("volgend jaar zomer"). Aan de andere kant, ieder excuus om met een minigraver te speulen is er natuurlijk een ;-)
Johnny Stromple
27 mei 2023, 12:04
Gisteren was er een summer party in Le Grand wat voor mij de aanleiding was om deze club eens te bezoeken. Na alle verhalen hier gelezen te hebben of het nou positief of negatief was ik moest het gewoon zelf ondervinden en dat zouden er meer moeten doen. Aangekomen in Zundert rijd ik de parking op die al aardig gevuld was en wat is het makkelijk te vinden. Ik loop naar de ingang waar de deur automatisch open draaide, wat een luxe. De vriendelijke man aan de balie gaf me een rondleiding door de club. Net als je denk dat die automatische deur luxe is dan moet je eens binnen gaan kijken. Alles zo mooi, de gekozen kleuren en ruim opgezet. Film geprojecteerd op de muur hoog in de bar, boven de sauna zeg maar. En schoon, zo schoon dat je het gevoel heb in een operatie kamer te zijn beland. Er werkt gewerkt in de tuin om een zwembad aan te leggen maar in het deel van de tuin die bruikbaar is heb je daar geen last van. Als je in de tuin zit dan zit je dus niet in de bilnaat van een bouwvakker te kijken.
Na de rondleiding en het eerste drankje ergens gaan zitten om alles even op me gemak te overzien. Ik dacht toen van wow hier is wel iemand bezig geweest die de studie “hoe maak ik een saunaclub” heeft afgerond. Alles is tot in detail afgewerkt voor zover ik het kon zien.
De muziek was goed en niet te hard plus dat het veel bekende muziek was wat een vertrouwd gevoel gaf. Ondertussen kwam de eerste dame bij me buurten het was een Hollandse, erg vriendelijk en toch heb het niet gedaan omdat ik eerst nog wou zien wat voor keuzes er nog meer waren. Uiteindelijk ben ik twee keer naar de kamer geweest die volgens mij Roemeens waren, namen die ik onthoud ik nooit. De eerste was goed en de tweede daar had ik een goed gevoel bij dat ik voor haar al terug zou gaan op korte termijn. Er waren naar mijn schatting 15 meiden aanwezig.
Voor de party was er een dj, wat extra aankleding en twee paaldanseressen geregeld. De sfeer was goed, de club zat aardig vol.
Mijn conclusie na mijn eerste bezoek? Het kan haast niet anders of deze club word een groot succes. Dat ik lees dat er te weinig meiden zouden zijn word de meiden gelezen dat er te weinig mannen zijn. Het is een kwestie van gewoon er een keer naartoe gaan en het een kans geven net als een nieuwe meid die moet ook een keer een kans krijgen.
Mijn eerste indruk was zeer positief en heb besloten hier snel weer heen te gaan want ik heb een hele mooie dag achter de rug.
Baldmightymike
18 juni 2023, 13:48
Gisteren terug bij Le Grand! De FKK party!
Bij aankomst (19:00) was het er al lekker druk aan het worden, beetje rond gelopen en even een hapje gegeten.
Buiten stonden 2 opblaas baden en de schermen waren dichterbij geplaatst want daar achter zijn ze aan het verbouwen, 2 jacuzzi’s, nieuwe plek voor de voerbakken en hoorde een vogeltje zeggen dat ze nu toch ook een zwembad gaan aanleggen [emoji41].
Bij de opblaas baden was er gedurende de avond entertainment van de dames dmv van wat water ballon gevechten en water spellen! Op de bar hadden ze twee danseressen, wat is het toch gaaf stukje techniek als dat dak omhoog gaat om de palen hoger te maken!
Vind alleen wel dat de in een keer heel groot oogt als dat dak van de bar omhoog gaat.
De dj deed zijn ding prima gedurende de avond alleen ik vond het jammer dat de muziek soms schel en overstuurd klonk tijdens de avond.
Ik kon deze keer geen dame vinden en dat voor een beer die normaal 4 a 5 kamers maakt…
2 gesprekjes leidde tot veel upselling en 1 van de dames was na mijn gesprekje met haar steeds bezet.
Kamers werden er zeker voldoende gemaakt door de dames!
1 ding vond ik toch wel vervelend deze avond en moet toch wel op een nette manier genoemd worden.
Op een gegeven moment waren er 6 tot 10 gasten die het nodig vonden om het meubilair te verplaatsen, muziek buiten uit te laten zetten, in hun eigen taaltje lol hadden en de dames er bij betrokken. Waardoor ze de sfeer aan het bepalen waren!
Vond dit erg jammer want zulke soort groepen en gedrag kunnen behoorlijk negatief zijn voor de club en als ik ze vaker tegen kom en ze zo’n gedrag hebben zal ik de club steeds vaker links laten liggen.
Ik heb zelf behoorlijk horeca ervaring en weet dat dit soort gezelschappen je zaak snel kunnen afbreken!
Maar verder was het een heerlijk avondje Le Grand, zonder kamertje helaas maar dat maak ik de volgende keer wel goed! De club begint steeds beter te worden en benieuwd hoe het word als alles af is!
pietpotent44
1 juli 2023, 22:19
Zojuist teruggekeerd van de Nineties Party in Le Grand.
Bij aankomst op de parking viel me op dat die opvallend goed gevuld was. Ik telde ruim 30 auto's, terwijl ik er normaal meestal maar zon 5-10 tel. Dus ik hoopte natuurlijk dat dat een goed voorteken was.
Bij binnenkomst werd mijn (50%) kortingkaart van Ome Willem (dank nogmaals) na enige aarzeling door een nieuw personeelslid geaccepteerd.
Dus na 35e betaald te hebben liep ik de bar binnen. Ik was al ruim een kwartier te laat (party begon officieel om 19u), maar dat deerde niet, want er waren nog nauwelijks vrouwen te bekennen. Er zaten wel relatief veel beren, een stuk of 25. Waaronder Das.
Rond 20u begon een paaldanseres op de (palen op de) bar te dansen. Dat deed ze wel goed. En personeel en uitbaters waren daarmee ook erg in hun nopjes.
Maar het belangrijkste was natuurlijk de lineup:
ik telde slechts zon 7 a 8 vrouwen (Ik hoorde later via iemand dat de uitbater 11 had gezegd. Zou kunnen, dat er 3 of 4 op de kamer zaten, maar ik heb er niet meer dan 8 geteld.)
Het aantal beren liep op tot een kleine 30 ongeveer.
Van die ca. 8 vrouwen zaten er naar mijn mening 2 redelijk aantrekkelijke tussen, 2 matig aantrekkelijk, en de rest onaantrekkelijk. Er werd niet echt geentertained, dames bleven op hun kruk zitten. Ik herkende een paar gezichten van ex YY of SS. 1 kleine krullenbol en 1 dikke Roemeense. Geen Bella of Mindy of andere bekenden gezien.
Eten was wel in orde. Er was voor de Party ook een DJ geregeld.
Ik zag nog wel dat ze achter de hekken op het terras bezig waren met bouw van een zwembad en nog 2 dingen / betonbakken. Worden waarschijnlijk whirlpools of hutjes.
Ik heb na 1,5 a 2 uur de tent ongepopt verlaten. Toen had ik wel genoeg gezien.
Ik had gehoopt op wat meer vrouwen. En natuurlijk wat aantrekkelijke ertussen en wat vermaak en verleiding. De verhouding vrouw - ijsbeer was dus zowat 1 op 3.
gisteren late beslissing om naar legrand te gaan
was er om 15u
het was er natuurlijk rustig op een maandag
een paar mooie dames en goede service op de kamer maakten er toch een leuke dag van
Johnny Stromple
30 juli 2023, 20:11
Gisteren weer eens Le Grand gereden want ik had geen zin om weer ruim 2 uur te moeten rijden om vervolgens ergens in Duitsland hetzelfde te vinden. En dan ook nog eens 2 uur voor de terugreis.
Bij aankomst werd ik zeer vriendelijk ontvangen en herkend van de vorige keer in deze bijna steriele omgeving. Het enige wat je hier vies zou kennen noemen is wat er boven in de kamers gebeurd.
Na het bezoek aan de kleedkamer en douche de bar ingegaan waar ik een heerlijke kouwe klets kreeg, deze smaakte heerlijk met de juiste temperatuur zodat ik snel om een nieuwe vroeg.
Dit was een normale zaterdag, volgende week is weer een party zag ik op de schermen bij de ingang, toch was het gezellig. Niks werd me opgedrongen ook niet door de meiden. Er waren 12 meiden aanwezig in verschillen soorten en maten al denk ik dat zwart haar momenteel een trend is want dat hadden ze allemaal. Roemeens, Bulgaars en zelf twee Hollandse meiden.
Het avond eten smaakte zeer goed, zo lekker ken ik het zelf niet maken want mijn keuken ervaring gaat niet verder dan de magnetron en frituurpan. Het was eten zoals je het zal vinden in een Hollandse keuken.
Ik was in goede vorm en ben 3x naar boven geweest heb daarmee de drie nationaliteiten gehad die aanwezig waren. Uiteraard voelde de een beter dan de ander want ze zijn niet hetzelfde en dat is maar goed ook. Alle drie deden ze hun best om het mij naar me zin te maken en dat is hun gelukt.
Nou ben ik hier al een paar keer geweest en na gister weet ik zeker dat ik hier vaker heen zal gaan.
Tot gauw.
Haradamannetje
30 juli 2023, 22:10
Gisteren weer eens Le Grand gereden want ik had geen zin om weer ruim 2 uur te moeten rijden om vervolgens ergens in Duitsland hetzelfde te vinden. En dan ook nog eens 2 uur voor de terugreis.
.....
Nou ben ik hier al een paar keer geweest en na gister weet ik zeker dat ik hier vaker heen zal gaan.
Tot gauw.
Mooi om te horen, vertel eens wat meer over de service en prijzen van de dames?
Willem2
30 juli 2023, 23:22
Mooi om te horen, vertel eens wat meer over de service en prijzen van de dames?
Ik heb even je fullquote aangepast en dan vind je al genoeg antwoord :rolleyes:
WANDELAAR5
31 juli 2023, 08:12
Haradamannetje heeft wel gelijk ondanks die onnodige full quote. Zo’n bericht van @johnnystromple voegt weinig toe op het forum. Om te weten of LeGrand inmiddels de moeite waard is zou er wat meer verteld mogen worden over de dames: met wie naar de kamer, welke service, hoe goed was ze en wat heb je betaald.
Haradamannetje heeft wel gelijk ondanks die onnodige full quote. Zo’n bericht van @johnnystromple voegt weinig toe op het forum. Om te weten of LeGrand inmiddels de moeite waard is zou er wat meer verteld mogen worden over de dames: met wie naar de kamer, welke service, hoe goed was ze en wat heb je betaald.
Kennelijk geen wijzigingen wat dat betreft anders had JS het wel aangegeven neem ik aan! :cool:
Willem2
31 juli 2023, 12:20
Haradamannetje heeft wel ongelijk ondanks die onnodige full quote. Zo’n bericht van @johnnystromple voegt zeer veel toe op het forum.
Je moet gewoon beter lezen :cool:
Als je veel in het donker zit dan zie je de blauwe plekken niet, merk je het vuil niet, krijg je last van je ogen en heb je ook last van je neus :cool:
Johnny Stromple wil niet 2uur rijden en weer twee terug en de drie kamergangen. Dus trek je conclusie als econoom zijnde betreffende de prijzen.
Hetzelfde met het aantal dames. Dat is net als sudoku of economie. Hij geeft aan de nationaliteiten : Roemeense (komen nooit alleen), Bulgaarse (idemdito) en twee Hollandse.
Dus er waren ongeveer 10 dames aanwezig ...;)
in zijn verslag zegt hij letterlijk 12 meiden...
zelfs W2 leest geen volledige verslagen meer
e-is-mc-2
9 augustus 2023, 08:28
Weet iemand of het stoombad / de hammam er inmiddels is? Die was binnen voorzien op het stuk recht tegenover de lange kant van de bar. Of alleen maar een sauna?
WANDELAAR5
9 augustus 2023, 12:19
Nog steeds alleen maar een sauna.
Ronald11
20 augustus 2023, 13:43
Ik beschik over een kortingskaart waarvoor dank aan Willem2. De kaart is nog geldig t/m de 29e. Ik verwacht niet dat ik er nog gebruik van kan maken. Stuur even een bericht indien je interesse hebt.
Ronald11
20 augustus 2023, 18:05
De kortingskaart is inmiddels vergeven.
pietpotent44
25 augustus 2023, 17:02
Bezoekje op vrijdagmiddag
Zojuist terug gekomen van een middagje Le Grand.
Ik heb een zeldzaam weekje vrij, en wilde eerst naar Living Room gaan. Of Sixsens. Maar het weer was druilerig en bewolkt, en had geen zin in een lange reis. En dus toch maar LG gedaan dichtbij huis.
Het was er erg rustig: 5 vrouwen (Mindy, Betty, 2 niet veel geboekte oud ying yang vrouwen en nog 1 andere) en 5 ijsberen, waaronder ik.
Uitbater en de bekende gastvrouw plus een personeelslid ook aanwezig.
Heb 1 kamertje gemaakt met Mindy. Betty had misschien (ook) nog gekund. Maar verder liep er niks interessants rond.
Verder zag ik dat het buiten zwembad (en whirlpool ?) vordert (er was ook een bouwvakker bezig), en dat ze een extra houten huisje bij hebben geplaatst op de plek waar eerst de buiten eettent stond. Ik weet niet wat dat wordt, een buitensauna, buitenrestaurantje, of nog wat anders.
Hopelijk wordt het vanaf september weer wat drukker qua vrouwen.
WANDELAAR5
27 augustus 2023, 23:03
Vandaag naar herensociëteit LeGrand gereden om mijn zomerstop af te sluiten. Lekker dichtbij, zeker zo sjiek als GoldenGate, zeker zo vriendelijk personeel als GoldenGate. Helaas is de wellness ook net zo beperkt als GoldenGate (zelfs nog iets minder omdat er geen onverwarmd buitenbad is, maar daar wordt aan gewerkt). Verder dezelfde entree als GoldenGate en dezelfde damesprijzen per uur (PMC zelfs goedkoper). Ook fijn dat PZC hier legaal is. Wij ijsberen houden ons natuurlijk graag aan alle regels ;)!
Ik kwam iets na 2 uur binnen, mooi op tijd om te lunchen en daarna de start van de F1 te zien. Ik werd weer bijzonder vriendelijk ontvangen door de uitbaters. Ik kwam binnen en zag Bulgaarse Sandra zitten die ik ken uit een andere club. Zij is daar neergestreken met haar vriendin Nicole die vandaag vrij had. Verder zag ik de mij bekende NL Milf Mindy, Roemeense Betty en nog 2 onbekende dames. Dat bleken Roemeense Maribel en Ruby te zijn. Ruby is slank en mooi en maakte aardig wat kamers op deze rustige zondag.
De uiteindelijke line-up bestond uit Mindy (NL), Sandra (Bul) Betty, Irene, Ruby en Maribel (allen Roe). Poolse Victoria had vrij. Jammer was dat Cleo waar ik hele goede verhalen over gehoord heb op vakantie was in Roemenië en ook was het jammer dat Betty langdurig geboekt was. Betty had mij de laatste keer gevraagd om Cornulete (Roemeense koekjes) mee te nemen en die had ik ‘s morgens gebakken. Irene vond ik verreweg de leukste dame met een mooie ruime C cup, mooi gezicht, zandloper figuur, aardig wat tattoos en met haar had ik ook het leukste gesprek. Ruby zal door veel mannen die van slanke vrouwen houden als mooiste zijn benoemd (smaken verschillen gelukkig). Jammer was dat ze allebei (net als Sandra) niet aan tongzoenen doen. Dan houdt het voor mij op. Maribel en Mindy vind ik niet aantrekkelijk genoeg, dus bleef er 1 kandidaat over voor een kamer en dat was Betty. Helaas was die lang geboekt en toen ik om 9 uur naar huis ging was ze nog steeds bezet. Omdat ik gisteren al de onofficiële afsluiting van mijn zomerstop had gehad was de goesting niet zo hoog en besloot ik geen geld uit te geven aan service kanon Mindy. Dus uiteindelijk de club ongepopt verlaten.
Maar even terug naar het begin: Het brunch buffet was erg goed met warme worstenbroodjes, saucijzenbroodjes een keur aan croissants en een ruime keuze aan beleg. Ik heb een croissantje met kaas en een saucijzenbroodje gegeten. Daarna op het grote scherm F1 gekeken. Meteen al chaos bij de start. Jammer dat Verstappen Perez met een pitstop inhaalde. Ik had ze het wel eens op de baan uit willen zien vechten. Daarna lekker buiten gezeten in het zonnetje.
Het avondeten was ook weer prima: Erg lekkere kippenpoten en rundvlees stoofpot, broccoli met een goede beet en rijst en spaghetti. later kwam er ook nog prima kip saté. Daarna nog een tijdje wat op mijn telefoon (zonder stickertjes zoals bij GG) gezeten.
Toen aan de praat geraakt met een aardige man en daarmee nog een tijd aan de bar gezeten. Helaas was Betty toen nog steeds bezet.
Ik ga nog wel een keer terug als Cleo er weer is.
FOEF
4 september 2023, 12:36
zaterdag naar de party geweest
barbeque was lekker
maar dat was dan ook alles...
bijna geen dames gezien, en degene die er waren steeds bezet
in de bar savonds 20 ijsberen en geen enkele dame
en de poolse waarmee ik was koste me 150 per uur zonder zoenen en pmc.
helaas een dag om snel te vergeten!
Patjax
4 september 2023, 19:27
de poolse waarmee ik was koste me 150 per uur zonder zoenen en pmc.
Das ook wat hè. ;)
Johnny Stromple
4 september 2023, 21:17
zaterdag naar de party geweest
barbeque was lekker
maar dat was dan ook alles...
helaas een dag om snel te vergeten!
Volgens mij is het juist goed dat de dames bezet zijn en dan toevallig op het moment dat jij een keus wil maken. Het is hun werk om bezet te zijn. Je denk toch niet dat ze op jou zitten te wachten tot een keer zin heb?
FOEF
4 september 2023, 21:50
Volgens mij is het juist goed dat de dames bezet zijn en dan toevallig op het moment dat jij een keus wil maken. Het is hun werk om bezet te zijn. Je denk toch niet dat ze op jou zitten te wachten tot een keer zin heb?
nee zeker niet
maar er waren max 10 dames aanwezig
rob45
4 september 2023, 22:32
nee zeker niet
maar er waren max 10 dames aanwezigEn dat nog op een party !
Ook bij deze club zou dat minimaal 20 a 25 dames moeten zijn
stimpy3
4 september 2023, 22:45
"alle dames steeds bezet" is natuurlijk wel een recept om meer dames naar Legrand te krijgen.
mentholbear
5 september 2023, 00:25
"alle dames steeds bezet" is natuurlijk wel een recept om meer dames naar Legrand te krijgen.
Als het door enkele pannenkoekers is, heeft de rest daar weinig aan :heul:
WANDELAAR5
20 september 2023, 17:23
Ik ga nog wel een keer terug als Cleo er weer is.
Vandaag gebeld, maar ze wisten me te vertellen dat Cleo er niet meer is en ook niet terug komt. Ze komt nog wel steeds langs in de Instagram filmpjes. Maar daarmee is wel de knapste (slanke) dame met uitgebreide service uit de Line-up verdwenen.
Daarmee is voor mij de club helaas niet meer interessant gezien het toch al lage aantal dames waarvan de paar knappe dames ook nog eens beperkte service leveren. Mindy en Betty met goede service zijn toch een stuk ouder en minder aantrekkelijk dan Cleo.
stimpy3
27 september 2023, 14:50
Twee weken geleden op een vrijdag een bezoekje gedaan aan Legrand. Het eerste na het vrijkaartje wat ik ooit eens gekregen heb. Achtergrond: wat werkgezanik waardoor wat ontspanning wel zo prettig was, maar waarbij het door allerlei planningsdingetjes er op neer kwam dat ik te laat was om een tripje naar .de te maken (als je pas ver na 20:00 kunt vertrekken vanuit de randstad wordt 't al snel een latertje, ook al breek je snelheidsrecords :biggrin: ). Legrand is dan een mooi alternatief, omdat het op een 'te behappen' reisafstand zit en je de dag daarna ook niet zo gebroken bent van 5 uur autorijden en een dito late nacht. OK, de inkom is dan wat prijziger tov clubs als Samya/Magnum/etc, maar het scheelt ook driekwart tank benzine plus 500km afschrijving, en da's ook wat waard. Plus dat de benzineprijzen in nabijgelegen belgie ook lager liggen dan die in duitsland.
Anyhow: iets na tienen kwam ik aan in Legrand. Vriendelijk welkom geheten, en ondanks het late tijdstip eerst maar voor het avondeten gegaan (daar was ik door alle gedoe ook nog niet aan toegekomen :eek: ). Zeurdingetje: Er lag nog wel voldoende om m'n honger te stillen; beetje jammer dat er geen ouderwetse bak pasta/friet lag naast de vlees-in-saus, en dat het beetje pasta wat er wel lag een complete maaltijd an sich was. Aan de andere kant: twintig minuten nadat ik gegeten had kwamen er verse pizza's binnen.
Wbt de dames: volgens mij een klein tiental dames gezien, in de nodige varieteiten. Optik wat wisselend.
Na het eten wilde ik mezelf even ergens installeren met een glas cola, maar ik werd al snel aangesproken door Mia. Kleine blonde slanke dame, cupje A, ietsje ouder alweer. Niet helemaal m'n type (dames mogen wmb best wel ietsje steviger zijn), maar leuk genoeg voor een kamertje. Wel een bekende in het duitse clubcircuit, wat de conversatie een stuk makkelijker maakte. Zo had ze bijvoorbeeld een weekje in babylon rondgelopen, maar fkk (en de babylon-sfeer) was niet haar ding. Mia was zo te zien ook al aardig bekend bij de overige beren. Aardig tijdje met d'r gebabbeld, tussendoor wilde ze nog wat eten, de kamervraag kwam al voorbij, en, ach, waarom niet. Sleutel gehaald en de trap naar boven op om daar een kamer in te duiken. Prijzen: 60p30/110p60, met 50 euro opslag voor 'full service'. Fair enough wmb.
De kamer die daar volgde was toch wel een van de betere kamers die ik heb gehad de afgelopen jaren, inclusief de jaren voor corona: Na een wat voorzichtig begin netjes TZ'en, een nette milieuvriendelijke pijpbeurt en een steeds stomender wordende 69 een hele fijne uitwoonsessie gehad. Niet vaak dat een beurt begint met 'nee geen vingers erin' en je halverwege de opdracht "twee vingers NU" krijgt :wink2: , inclusief natuurnatheid en al dat. Dit zijn de beurten/kamers waar ik 't voor doe: je pikt een dame op alsof het een discotheek 'met extra's' is, en ter plekke kun je de dame een nette beurt geven.
Half uurtje na dat kamertje vertrokken; na afloop vroeg de eigenaar nog of alles naar wens was gegaan. Zei 'm dat dit bezoekje prima bevallen was.
Algemeen, op basis van 2 ervaringen (m'n eerste bezoekje van een half jaar geleden en dit bezoekje) : Ik kom hier nog wel eens terug. Legrand lijkt zich vooralsnog neer te zetten als 'de nederlandse Venus' (maar dan zonder 't moeilijke gedoe over bijbetalen voor eten): een bescheiden club waar de dames uitstekende service verlenen. Lijkt me een prima model
mentholbear
28 september 2023, 10:45
Legrand lijkt zich vooralsnog neer te zetten als 'de nederlandse Venus' (maar dan zonder 't moeilijke gedoe over bijbetalen voor eten)
Maar in tegenstelling tot Venus wel gedoe over bijbetalen voor GOSC service :rolleyes:
met 50 euro opslag voor 'full service'.
stimpy3
28 september 2023, 11:04
Maar jij hebt toch al genoeg aan een warme kruik?
mentholbear
28 september 2023, 11:16
Nee, ik heb genoeg aan een warm buffet ;)
stimpy3
28 september 2023, 11:28
Dat heb je daar dus ook. :cool: Granted, niet van de hoeveelheden zoals in Samya/Magnum/Aca/Prime , maar daar is de aanloop ook nog niet voor. Wat ik al zei: wbt voorzieningen komt het heel erg in de buurt van Venus. Niet al te groot maar het is er allemaal wel.
mentholbear
28 september 2023, 12:40
Zodra ze er eindelijk minstens 1 publieke jacuzzi hebben, ben ik het met je eens :rolleyes:
uurtje
28 september 2023, 14:37
Stimpy, dank voor jouw uitgebreide bericht. Altijd fijn om te lezen... Toch een vraag; is er een paspoort van jouw part-time verloofde?
Johnny Stromple
29 september 2023, 12:48
Ik heb zojuist even gebeld naar Le Grand omdat er vandaag Glitter & Glamour party is en ik benieuwd was naar de verwachtingen. het gesprek werd me verteld dat er paaldanseressen, extra versiersels in thema van het feest zijn en 18 meiden.
18 meiden! Ik ben onderweg!!!
Dit wil ik niet missen.
Johnny Stromple
30 september 2023, 16:27
Nadat ik gister gebeld had met Le Grand ben ik gelijk me auto ingestapt want het was veelbelovend wat mij verteld werd. Bij aankomst halverwege de middag was het nog rustig, klanten en meiden kwamen achter elkaar binnen.
Met wat versiersels, een dj en paaldanseressen zat de sfeer er al lekker in. Over het aantal meiden was niet gelogen want die heb ik geteld. Dat waren er 19 waarvan 6 Hollandse, 2 Duitse, 2 Bulgaarse, 1 Poolse en de rest was Roemeens dat waren er dus acht.
Tijdens een gesprek met de 2 Duitse meiden vonden zij het wel heel belangrijk om mij te vertellen dat ze in het Duitse GT hebben gewerkt en nadrukkelijk mij vroegen of ik deze club heb gekend.
Het was gezellig druk, zo druk had ik het nog niet eerder gezien maar het was geen witte zee van badjassen.
Twee keer naar de kamer geweest. Een keer met 1 van de Duitse en dat was een bovengemiddelde kamer en wat een heerlijk gespierde kont had die meid. De andere was een blonde Hollandse. Het was lang geleden dat ik een Hollandse gehad heb in een club. Ze verraste me en overtrof die Duitse.
Toch jammer dat het altijd ineens het einde van de avond is en de boel gaat sluiten. Snel weer terug dus!!!
schoolmeester
30 september 2023, 16:30
Jammer dat je geen namen vermeld van de 2 dames waarmee je gekamerd hebt.
Johnny Stromple
30 september 2023, 16:33
Jammer dat je geen namen vermeld van de 2 dames waarmee je gekamerd hebt.
De Duitse heet Stella die andere Stacy. De Hollandse heet Jill.
Ace1234
12 oktober 2023, 05:24
Misschien een stomme vraag tussendoor, is dit ook echt een FKk club?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
JonnyFontane
12 oktober 2023, 05:54
Misschien een stomme vraag tussendoor, is dit ook echt een FKk club?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Nee.....de dames lopen in hun dagelijkse kloffie rond.
Dat is nu juist het mooie....je ziet ze in verpakking.
Net een cadeautje uitpakken, je wordt verrast wat er onder zit.
Baldmightymike
26 oktober 2023, 00:09
Le grand,
Elke keer dat ik er kom verbaas ik me over verschillende dingen zo ook vandaag weer.
Bij binnenkomst prima ontvangen, badjas in ontvangst genomen en ijsberen maar!
Ff kijkje genomen in de club en het zwembad en jacuzzies liggen er nog steeds slecht bij…
Zonde want had best zin in een jacuzzi..
Overigens was mij een tijdje geleden verteld dat het allang af zou moeten zijn…
Helaas worden er veel dingen beloofd en gezegd in le grand en gebeurt er eigenlijk niets…..
Drankje gedaan, saunaatje, kamertje die opzich prima verliep.
Beetje ouwehoeren met wat bekende die overigens met over het upsell gedrag van de dames begonnen en toen eten…..
Het aanbod was matig, gehakt balletjes, opgewarmde more saté, macaroni, verbrande kip en droog brood. Rechts wat salades, die redelijk zuur roken.
Het eten was slecht, het leek wel uit van die magnetron bakken te komen van de Lidl! Maar dan over de datum. Macaroni had geen smaak, broccoli was lauw en slap, kip was verbrand en de rest durfde ik niet eens te eten..
Dacht pak wel een chocolade broodje…. Had ik niet moeten doen, leek wel 2 dagen oud..
Er heerste een nare riool geur tijdens het eten en die rook je ook op meerdere plekken in de club.
Helaas sloegen mijn darmen op hol na het eten en heb dus een wat langere kennis making gehad met het toilet.
Na mijn wc avontuur de sauna nog eens opgezocht.
Toen viel mij op dat ze pizza in de warm houd vitrine hadden gelegd. Mijn buik was leeg en kon wel wat eten gebruiken….
Helaas de pizza bleek karton te zijn met saus en ingrediënten. Het leek wel of ze het plaatje van de verpakking uit hadden geknipt en opgewarmd..
Of het was de pizza van gisteren die ff opgepiept was op 900 watt..
Na de 2e poging eten nog wat gekletst met een collega beer en ff saunaatje gedaan.
Ook kwam helaas de pizza weer versneld te voorschijn.
Voor 70€ entree verwacht je toch op zijn minst een fatsoenlijke maaltijd.
Tip voor de club: Neem toch een kok aan, gooi 1 van die kakkelende kippen achter de bar eruit voor budget en zorg dat je gasten het goed hebben. Alle beren klaagde over het eten en over het ongeïnteresseerde gedrag van de bar dames.
Toen was het rond 22:00 wilde eigenlijk nog een kamertje doen maar mijn vriendin was verdwenen…
Rond 22:15 begonnen de bar dames op te ruimen, ik voelde me niet meer welkom in de club. Kreeg geen koffie meer want het apparaat stond uit en een drankje liever ook niet want de glazen werden gespoeld.
Ik was verbaasd toen ik dit zag.. als je om 23:00 sluit kun je toch tot 22:59 drinken bestellen!
Normaal gesproken ruim je op als er geen gasten meer zijn.
Het is dat ik 2 vriendinnen bij le grand heb zitten, die overigens mogelijk naar Living Room willen verhuizen.
Als de dames niet meer komen dan blijf ik daar ook weg.
Zo’n mooie club met zoveel potentie en dan zo verpesten.
Ik zal ze vast nog een keer een kans geven, maar voorlopig kom ik hier niet meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Das
26 oktober 2023, 10:37
Le grand,
Elke keer dat ik er kom verbaas ik me over verschillende dingen zo ook vandaag weer.
welke dag was je er?
pietpotent44
26 oktober 2023, 12:43
Ach, dat matige eten, rioollucht op bepaalde plekken en ongeinteresseerde bardames, zijn voor mij slechts kleine relatief onbelangrijke details.
(Hoewel ik het op zich wel eens ben dat ze dat bij 70e entree wel op orde moeten hebben.)
Maar dat soort zaken zouden we allemaal zeer snel vergeten wanneer er in de club veel goede (en mooie) service vrouwen rond zouden lopen tegen normale saunaclubtarieven. Maar dat is volgens mij nog altijd niet het geval. Dat blijft voor mij de hoofdreden om ze voorlopig links te laten liggen.
Baldmightymike
26 oktober 2023, 13:42
welke dag was je er?
Woensdag..
Johnny Stromple
26 oktober 2023, 13:53
Le grand,
……………..
Ik heb zo’n slechte ervaring nog niet meegemaakt bij hun, ik kom er regelmatig.
Tsja, wat is upselling? Als je ergens om vraag zal er een prijs genoemd worden…. Je komt in meerdere clubs dus is het niet nieuw voor je want dat gebeurt in alle clubs. De prijzen ken je vooraf afspreken, en als het niet klopt, ken je het toch aangeven aan de manager of personeel. Of durf je dat niet? Een zwembad met dit weer tja… Je hebt er twee vriendinnen, het bevalt hun wel goed, als ze daar nog steeds werken. Als het vriendinnen van je zijn die bij jou aan upselling doen mag jeje weleens gaan afvragen het wel je vriendinnen zijn.
Ik ben morgen weer van de partij, Halloween, mij is gezegd dat er zeker 20 dames aanwezig zullen zijn dus waarschijnlijk ook jouw vriendinnen.
Ps, wel bijzonder dat je het zo slecht ervaart en dan toch tot het eind blijf en een minuut voor tijd nog een bak koffie wil.
Baldmightymike
26 oktober 2023, 16:42
Ach, dat matige eten, rioollucht op bepaalde plekken en ongeinteresseerde bardames, zijn voor mij slechts kleine relatief onbelangrijke details.
(Hoewel ik het op zich wel eens ben dat ze dat bij 70e entree wel op orde moeten hebben.)
Maar dat soort zaken zouden we allemaal zeer snel vergeten wanneer er in de club veel goede (en mooie) service vrouwen rond zouden lopen tegen normale saunaclubtarieven. Maar dat is volgens mij nog altijd niet het geval. Dat blijft voor mij de hoofdreden om ze voorlopig links te laten liggen.
Ik kwam er in het begin best vaak en voelde me altijd welkom, het eten was in het begin ook meer dan prima! Ook nooit het gevoel gehad dat ik weg gekeken werd, nu was dat helaas wel het geval.
Dames waren in het begin ook prima. 120 per uur soms 150 maar service was goed!
Nu is idd de service ver te zoeken, op 2 na voor mij dan.. maar hoor ook van anderen dat die veel xtra vragen [emoji58].
Ben best bereid om 70€ of meer entree te betalen bij een club als dan ook de faciliteiten, dames en het eten en drinken er naar zijn. Soms vind ik het ook prima om een dagje wellnes zonder kamer te doen, doe ik soms in het Limburgse trappen huis.
Nu is dat bij LG allemaal ver te zoeken helaas!
Baldmightymike
26 oktober 2023, 16:50
Ik heb zo’n slechte ervaring nog niet meegemaakt bij hun, ik kom er regelmatig.
Tsja, wat is upselling? Als je ergens om vraag zal er een prijs genoemd worden…. Je komt in meerdere clubs dus is het niet nieuw voor je want dat gebeurt in alle clubs. De prijzen ken je vooraf afspreken, en als het niet klopt, ken je het toch aangeven aan de manager of personeel. Of durf je dat niet? Een zwembad met dit weer tja… Je hebt er twee vriendinnen, het bevalt hun wel goed, als ze daar nog steeds werken. Als het vriendinnen van je zijn die bij jou aan upselling doen mag jeje weleens gaan afvragen het wel je vriendinnen zijn.
Ik ben morgen weer van de partij, Halloween, mij is gezegd dat er zeker 20 dames aanwezig zullen zijn dus waarschijnlijk ook jouw vriendinnen.
Ps, wel bijzonder dat je het zo slecht ervaart en dan toch tot het eind blijf en een minuut voor tijd nog een bak koffie wil.
De dames rekenen voor mij geen upselling hoor, heb ik ook niet gezegd.. ze doen het kennelijk bij anderen wel. Ik bestelde niet om 1 minuut voor tijd een bak koffie maar bijna een uur eerder. Ben rond 22:15 de club uit gegaan.
Als er iets niet klopt met de dames meld ik dat netjes bij het management.
Ik ben vaak in Le Grand geweest laatste tijd niet meer kom alleen nog voor 2 dames als die er zijn.
Veel plezier bij Halloween! Zal vast een leuke avond worden want feestjes geven kunnen ze daar wel!
Das
26 oktober 2023, 20:08
het ligt dikwijls aan de gemoedstoestand van de ijsbeer hoe die de dag en de sfeer in een club beleefd
gisteren was voor de ene een mindere dag
vandaag was voor de andere een betere dag
Ik was hier vandaag en had keuze tussen 11 dvp en ik had een zeer leuke dag en kom morgen terug
WANDELAAR5
26 oktober 2023, 21:19
@Johny Stromple, @BadMightyMike en @Das, jullie verhalen zeggen mij weinig zo. Johnny komt er regelmatig, maar geen verslagen en geen dames recensies. BadMightyMike heeft er 2 vriendinnen: wie zijn dat, waarom zijn ze goed, wat rekenen ze voor welke service? Das heeft zich er goed vermaakt? Maar ook niet duidelijk met welke dames en welke service deze dames hem dan gegeven hebben. Kunnen jullie iets meer vertellen waar andere beren wat mee kunnen?
Baldmightymike
26 oktober 2023, 21:31
@Johny Stromple, @BadMightyMike en @Das, jullie verhalen zeggen mij weinig zo. Johnny komt er regelmatig, maar geen verslagen en geen dames recensies. BadMightyMike heeft er 2 vriendinnen: wie zijn dat, waarom zijn ze goed, wat rekenen ze voor welke service? Das heeft zich er goed vermaakt? Maar ook niet duidelijk met welke dames en welke service deze dames hem dan gegeven hebben. Kunnen jullie iets meer vertellen waar andere beren wat mee kunnen?
Namen geen probleem
Betty en Alina [emoji28] alhoewel Betty niet meer mijn echte favoriete is maar de service is meestal wel goed!
150€ per uur, TZ, PZC en GFE.
Maar hoorde van een ander dat 150 zonder TZ en PZC af moest rekenen.
Deze 2 zijn voor mij af en toe de moeite om op en neer te gaan naar Zundert!
Verder kwam ik er graag met vriend maar die vind het er ook niet echt bijzonder meer.. dus wij wijken vaak uit naar Babylon.
Das
26 oktober 2023, 22:15
Das heeft zich er goed vermaakt? Maar ook niet duidelijk met welke dames en welke service deze dames hem dan gegeven hebben.
Ik geef al een tijdje zo weinig mogelijk namen, vooral over clubs wat dichterbij, omdat dit toch zeer dikwijls wordt misbruikt door mede ijsberen ten opzichte van de dvp's
als ik me goed vermaak betekend dit dat de dameskeuze , service op de kamer meer dan behoorlijk zijn. vandaag had ik de keuze uit :
alina, betty, sofia, ruby, linda, zenny, victoria, roos, samira, irena, mindy, nicole
Er is denk ik een afspraak tussen de dames in deze club wat de normale prijzen voor hun diensten zijn, (ik betaal 100/30 en 150/60 pzc ,tz)
Er zijn er altijd die meer proberen te vragen, maar dat kan je dus ook weigeren! Dit zijn meestal de nieuwe dames.
Das
26 oktober 2023, 22:18
Deze 2 zijn voor mij af en toe de moeite om op en neer te gaan naar Zundert!
op en neer te gaan IN Zundert bedoel je???
stimpy3
26 oktober 2023, 23:05
Ik vind 't een beetje een apart verhaal van Baldmightymike. Als je binnen een paar uur met op hol geslagen darmen op de plee zit dan ligt dat eerder aan de dingen die je eerder thuis gegeten hebt. Voedselvergiftiging is vaak ook wel dermate serieus dat je dan niet nog ff gezellig gaat kameren. Maar sowieso: de paar keer dat ik daar was vroeg de eigenaar na afloop nog of alles naar wens was. Beetje apart om dan niks te zeggen en dan hier helemaal leeg te gaan lopen (/seth) over de hygiene en het eten.
wbt het eten zelf, voor de paar keer dat ik daar geweest ben: True, dat kan wel wat beter, zeker voor de 70 euro die je neerlegt. Een bak nette pasta of / rijst plus bolognesesaus ernaast, desnoods een paar zakken friet en kipnuggets/kipbouten/etc, wat eenvoudige salades en ziedaar, het saunagevoel is bijna compleet. Vermoed dat de dames daar ook gelukkiger van worden dan van iedere keer hetzelfde opgewarmde AH-prutje.
mentholbear
27 oktober 2023, 12:20
Als je binnen een paar uur met op hol geslagen darmen op de plee zit dan ligt dat eerder aan de dingen die je eerder thuis gegeten hebt. Voedselvergiftiging is vaak ook wel dermate serieus dat je dan niet nog ff gezellig gaat kameren.
Ik hoor dat wel vaker. Maar zelf ervaar ik dat met m'n maag/darmen toch ook als Mike. Praktisch nooit braken, maar wel eens kort na verkeerde maaltijd op de pot met hoge druk...
En meestal ontbijt ik in de ochtend niet als ik naar een SC ga. Dus daar lag het niet aan.
Baldmightymike
27 oktober 2023, 15:22
Ik vind 't een beetje een apart verhaal van Baldmightymike. Als je binnen een paar uur met op hol geslagen darmen op de plee zit dan ligt dat eerder aan de dingen die je eerder thuis gegeten hebt. Voedselvergiftiging is vaak ook wel dermate serieus dat je dan niet nog ff gezellig gaat kameren. Maar sowieso: de paar keer dat ik daar was vroeg de eigenaar na afloop nog of alles naar wens was. Beetje apart om dan niks te zeggen en dan hier helemaal leeg te gaan lopen (/seth) over de hygiene en het eten.
wbt het eten zelf, voor de paar keer dat ik daar geweest ben: True, dat kan wel wat beter, zeker voor de 70 euro die je neerlegt. Een bak nette pasta of / rijst plus bolognesesaus ernaast, desnoods een paar zakken friet en kipnuggets/kipbouten/etc, wat eenvoudige salades en ziedaar, het saunagevoel is bijna compleet. Vermoed dat de dames daar ook gelukkiger van worden dan van iedere keer hetzelfde opgewarmde AH-prutje.
Voedsel vergiftiging was het gelukkig niet hè! Maar reageer snel op slechter eten, zoals menthol ook zegt.
Normaal zou ik zeker hebben gezegd van het eten tegen het management of eigenaar, maar die waren er niet toen ik weg ging, alleen een bar dame die niet veel vroeg.
vanKees
5 november 2023, 12:49
Masked bal am 10.11. ab 19.00 Uhr im Le Grand!
vanKees
Das
24 november 2023, 12:24
Gisteren 23/11 topdag met Victoria
Altijd volledige gfe
Das
28 november 2023, 21:14
vrijdag 24/11 terug naar legrand
het was er secretaresse party
tijdens de dag schat ik 15 dvp
en aantal mannen drievoudig
club mooi in orde en de dames in mooie pakjes met brilletje
eten zelfde als meestal, voldoende en lekker
op de bar verschillende hapjes en toetjes tijdens de avond
nieuwe paaldanseressen en feestje was compleet
WANDELAAR5
5 januari 2024, 14:11
LeGrand zou volgens hun website vandaag weer open gaan. Ik heb diverse geruchten vernomen:
Ze gaan dicht
Het wordt een bordeel op basis van opting in
Het wordt een parenclub
Altijd leuk die geruchten, maar feit is dat vandaag de telefoon niet wordt opgenomen (beide nummers). Dat is geen goed teken.
Baldmightymike
5 januari 2024, 16:24
LeGrand zou volgens hun website vandaag weer open gaan. Ik heb diverse geruchten vernomen:
Ze gaan dicht
Het wordt een parenclub
Altijd leuk die geruchten, maar feit is dat vandaag de telefoon niet wordt opgenomen (beide nummers). Dat is geen goed teken.
Zat net te kijken op hun site idd.. was eindelijk van plan om vandaag langs te gaan maar word dus het Limburgse trappenhuis morgen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat het dan uiteindelijk word als hij idd heropent.
stimpy3
5 januari 2024, 16:40
Ze gaan dicht
Het wordt een parenclub
Ik vermoed dat ze op basis van de klandizie van vorig jaar deze tijd besloten hebben om de boel te laten voor wat het is in deze week ;-). Kan me prima voorstellen dat je voor anderhalve ijsbeer niet dat hele hok wilt gaan verwarmen.
wbt 'bordeel op basis van opt in': dat is toch wat het nu is? :biggrin: Of moet ik denken aan lidmaatschapskaarten? Leuke strategie, maar als je dan niet ook iets aan de entreeprijzen doet (70 euro lidmaatschap, 50 euro entree) killt dat wel je klandizie. En je klanten moeten er op kunnen rekenen dat ze nog een aantal keren langs kunnen komen...
WANDELAAR5
5 januari 2024, 17:21
Nee opting in is een soort dienstverband. Vrij zeldzaam in Nederland, maar dames in bordelen werken meestal via opting in. Ook wat andere beroepsgroepen, Google maar eens. Dan zou de club belasting in moeten houden op de kamerprijs. En het is geen gewoon dienstverband, want dames mogen bepaalde klanten weigeren zonder dat dit als werkweigering wordt gezien.
Dames in de saunaclubs (en ook achter de ramen en escortdames) zijn meestal ZZPers en zelf verantwoordelijk voor de belasting afdracht.
stimpy3
5 januari 2024, 17:29
Ah, dat verklaart wel waarom de prijzen van dvp's in bordelen zo hoog zijn. Als je BTW en loonbelasting moet betalen over je '50+50p30' / '150p60' of wat de dames nu weer bedenken, dan zit je zo'n beetje op dubbele prijzen.
WANDELAAR5
5 januari 2024, 17:41
En daarom verkopen dames in bordelen zo graag extra’s op de kamer. Dat houden ze meestal netto zonder het op te geven aan de belastingdienst. Overigens zijn er genoeg bordelen met een lagere prijsstelling dan ZZPers in de escort branche vragen.
Baldmightymike
5 januari 2024, 19:49
Maandag zijn ze weer open, staat op de website! als je een beetje rond zoekt op het web vind je allerlei dingen, van dat hij te koop staat tot aan problemen met de fiscus.
Ik gok dat ze gewoon wat langer vakantie hebben gepland en ff wachten tot de dames weer terug komen.
schoolmeester
5 januari 2024, 19:56
Deze tijd van het jaar is het overal vrij rustig in de diverse saunaclubs, is ook niet gek als een saunaclub een aantal dagen gesloten is.
Geduld is een goede menselijke eigenschap.
Groet, schoolmeester.
Ascari
5 januari 2024, 22:08
Dit staat op hun site:
38916
WANDELAAR5
5 januari 2024, 23:09
Ze hebben de datum gewijzigd. Er stond dat ze vandaag weer open zouden gaan. Cliffhanger dus.
mentholbear
6 januari 2024, 04:41
En daarom verkopen dames in bordelen zo graag extra’s op de kamer.
Als ze nou es 30p30 als instaptarief zouden hebben en voor 10p30 extra rekenen voor milieuheffing en 10p30 extra voor EHBO reanimatie ;)
Badjas27
9 januari 2024, 14:37
Ze vermelden nu wel de aantal dames die aanwezig zijn op insta
WANDELAAR5
9 januari 2024, 22:58
Ze vermelden nu wel de aantal dames die aanwezig zijn op insta
Er heeft vandaag even een bericht gestaan met de namen van 4 dames, maar dat is later weer weg gehaald. Wellicht zijn 1 of meer dames toch niet gekomen? Het is wachten op de dappere man die er heen gaat (ik ben niet zo dapper) en een verslag schrijft hoe het er nu is.
de duisburg spesjalist
10 januari 2024, 08:24
Er heeft vandaag even een bericht gestaan met de namen van 4 dames, maar dat is later weer weg gehaald. Wellicht zijn 1 of meer dames toch niet gekomen? Het is wachten op de dappere man die er heen gaat (ik ben niet zo dapper) en een verslag schrijft hoe het er nu is.
maar gesloten is de club niet wat in de wandel gangen rond ging en verschillende forums ;)
Badjas27
10 januari 2024, 13:37
Het blijkt een belasting technisch verhaal te zijn, dat ze dames niet mogen vermelden, mag alleen als ze bij hun in dienst zijn
Baldmightymike
10 januari 2024, 16:51
Ik zal binnenkort verslag doen, eerst ff de griep verslaan en dan naar LG, zit een paar keer in de buurt de komende weken.
Badjas27
10 januari 2024, 17:30
Ik zal binnenkort verslag doen, eerst ff de griep verslaan en dan naar LG, zit een paar keer in de buurt de komende weken.
Wel opletten dat je niet gelijk weer een buikgriepje krijgt 😅
mentholbear
10 januari 2024, 19:33
Het blijkt een belasting technisch verhaal te zijn, dat ze dames niet mogen vermelden, mag alleen als ze bij hun in dienst zijn
Wat een dom gedoe van de Roverheid... Wat is er mis met het vermelden van het actuele aantal dames en al dan niet hun setcard?
Siberische tijger
10 januari 2024, 19:47
De Dames zijn zelfstandigen MB en door te vermelden op welke dag van hoe laat tot hoe laat ze aanwezig zijn, impliceert een baas-werknemer verhouding en dat mag dus niet.
mentholbear
10 januari 2024, 21:12
Dat snap ik. Ik doelde meer op een AWL, zoals bij Venus, waar de dames zelf kunnen delen wat ze willen.
En alleen de actuele status weergeeft wie er momenteel aanwezig is.
Badjas27
11 januari 2024, 16:33
Dat snap ik. Ik doelde meer op een AWL, zoals bij Venus, waar de dames zelf kunnen delen wat ze willen.
En alleen de actuele status weergeeft wie er momenteel aanwezig is.
Mag ik vragen wat een awl is?
Tjeppah
11 januari 2024, 19:34
Aanwezigheidslijst van de vrouwen
Badjas27
11 januari 2024, 20:07
Aanwezigheidslijst van de vrouwen
Dank u
Rino123
15 januari 2024, 19:39
LE GRAND is natuurlijk een aparte noot in Saunaclublandschap: ze zijn niet echt aktief met promoties en op hun website lees ik bijvoorbeeld NIETS OVER HUN ENTREEPRIJZEN. Ik was er diverse keren, maar ik denk dat het TOBBEN BLIJFT want ze doen gewoon veel te weinig OM DE GEMIDDELDE IJSBEER NAAR BINNEN TE LOKKEN:asshole:
Badjas27
15 januari 2024, 20:19
LE GRAND is natuurlijk een aparte noot in Saunaclublandschap: ze zijn niet echt aktief met promoties en op hun website lees ik bijvoorbeeld NIETS OVER HUN ENTREEPRIJZEN. Ik was er diverse keren, maar ik denk dat het TOBBEN BLIJFT want ze doen gewoon veel te weinig OM DE GEMIDDELDE IJSBEER NAAR BINNEN TE LOKKEN:asshole:
Waarom een aparte noot, vind het een mooie club, met vriendelijke personeel, en een tof management, maar het blijkt dat de managers er niet meer zijn helaas. De entreeprijs is altijd al 70€. Denk als ze meer dames in de club hebben, dat er ook meer ijsberen komen. Ben de laatste 2 feesten geweest, toen was het best wel druk, qua ijsberen en dames, en ze bestaan nog maar net 1,5 jaar!
schoolmeester
15 januari 2024, 20:50
Ik ken Rino123 persoonlijk.
Is het type dat snel klaagt en in de saunaclub meer oog heeft voor het ontbijt en de gokkast.
Maakt zelden een kamergang.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
16 januari 2024, 12:05
Denk als ze meer dames in de club hebben, dat er ook meer ijsberen komen.
Denk dat de prijzen relatief hoog zijn voor de gemiddelde ijsbeer en de meesten liever doorreizen naar Nrw of Vaals.
Badjas27
22 januari 2024, 15:23
Ja de prijzen van de dames is nog wel een dingetje daar, best wel prijzig, beste om de prijzen van te voren goed afspreken.
Ik had het vorig jaar ook, maar het probleem werd netjes door het management opgelost! Zaterdag kreeg ik mee dat er weer een probleem met een dame(Nederlands sprekende marokaanse) die teveel vroeg, ik weet niet hoe het opgelost werd, want het was nogal chaotisch, met het nieuwe personeel.
schoolmeester
22 januari 2024, 15:40
Doordat deze saunaclub in Nederland gevestigd is, vragen de meeste dames Nederlandse prijzen.
Lijkt me vrij logisch.
Voor degene die dit te duur vindt, ga dan naar een Duitse saunaclub.
pret
22 januari 2024, 19:09
Ja de prijzen van de dames is nog wel een dingetje daar, best wel prijzig, beste om de prijzen van te voren goed afspreken.
Ik had het vorig jaar ook, maar het probleem werd netjes door het management opgelost! Zaterdag kreeg ik mee dat er weer een probleem met een dame(Nederlands sprekende marokaanse) die teveel vroeg, ik weet niet hoe het opgelost werd, want het was nogal chaotisch, met het nieuwe personeel.
Wat was precies de oplossing van het management?
Badjas27
22 januari 2024, 19:24
Wat was precies de oplossing van het management?
Ze keken toen hoe lang we boven waren geweest, en tegen de dame gezegd dat het niet de bedoeling is om zoveel te vragen en moest de normale prijs betalen ! Dat vond ik toen wel heel correct, was toen een uur boven, ze vroeg 250€, maar hoefde maar 150€ te betalen
schoolmeester
22 januari 2024, 19:26
Probeerde ze jou toch ff voor 100 euro te naaien !
Geen goede reclame voor deze saunaclub.
Badjas27
22 januari 2024, 19:40
Is gelukkig goed afgelopen, scherp blijven, en anders melden bij het management
mentholbear
23 januari 2024, 01:15
Het lijkt tegenwoordig met al dat handje klap onderhandelen wel een vismarkt met al die viswijven ;)
keesboz
23 januari 2024, 02:23
als ik de verhalen hier zie denk ik dat de dvps denken dat het nog die diana sauna club is dus ik blijf er weg
Badjas27
3 februari 2024, 09:40
Gisteren weer op een feestje bij LG geweest
Vond het wel een teleurstelling, ben op meerdere feesten geweest, en vond het toen heel gezellig, hing goede sfeer, met een leuke line up, en vriendelijk personeel.
Dit keer waren er ongeveer 14 meiden, waarvan er een paar leuke bij waren, en er was nog een masseuse aanwezig, eten was niet voldoende, en de dame achter de bar was meer geïnteresseerd in zichzelf dan gastvrij te zijn. En het leek soms meer op een callcenter dan dat de dames interesse toonden naar de klanten. Vindt het wel jammer want ik zag dat het vorig jaar toch wel de goede kant op ging.
Hoop dat het volgend feestje weer wat gezelliger is, en met een goed beleid, en personeel.
Want ik kom graag in LG
Goedemorgenallemaal
24 maart 2024, 13:26
als ik de verhalen hier zie denk ik dat de dvps denken dat het nog die diana sauna club is dus ik blijf er weg
\
Diana was die andere club, hier zat Privilege.
schoolmeester
24 maart 2024, 16:52
Klopt, saunaclub Diana sponsorde vroeger nog een groep wielrenners in de tour.
Ze hadden een eigen verzorgingstoeringcar met in grote letters club Diane erop.
Wentelt Eefje
24 maart 2024, 17:50
Saunaclub Diana
groep team wielrenners
In het orofpeloton, niet alleen in de Tour de France
toertouringcar
club Diane Sauna Diana
schoolmeester
24 maart 2024, 18:00
WE heeft honger.....hap, hap.
Tjeppah
24 maart 2024, 19:11
Schoolmeesterke schoolmeesterke toch. Dat is een onvoldoende :biggrin:
Baldmightymike
11 april 2024, 12:25
Ik zag op de website dat ze een 2x per maand swingers avond organiseren op woensdag en iedere laatst zondag van de maand gangbang!
Maar uh.. dacht dat in de club niets openbaar gedaan mocht worden?
Hiermee gaan ze wel een andere kant op gok ik.
Trouwens het zwembad is wel zo goed als af (of inmiddels af) en ligt er echt heel mooi bij!
de duisburg spesjalist
11 april 2024, 18:08
Ik zag op de website dat ze een 2x per maand swingers avond organiseren op woensdag en iedere laatst zondag van de maand gangbang!
Trouwens het zwembad is wel zo goed als af (of inmiddels af) en ligt er echt heel mooi bij!
ik verwacht dat het over een jaar een paren club is het zelfde consept als lebaron herwaarde
JonnyFontane
11 april 2024, 18:15
Het is concept en Heerewaarden....
Badjas27
11 april 2024, 18:20
Hoorde van 1 van de meiden, dat er gisteren geen swingers gekomen zijn
schoolmeester
11 april 2024, 18:47
Dan hebben ze het niet goed gedaan, als ze niet gekomen zijn....
Haradamannetje
11 april 2024, 22:40
Weer een club die niet weet welke kant het uit moet gaan... lastige tijden?
mentholbear
13 april 2024, 01:52
Zo lang die feestjes niet op een maandag of dinsdag gehouden worden, wil ik daar wel eens in de zomer in dat zwembad een baantje trekken :freu:
Badjas27
16 april 2024, 10:47
Zaterdag groot tuinfeest ben benieuwd
Wordt groots uitgepakt volgens de bedrijfsleidster
Veel dames, barbeque, danseressen, meerdere acts
stimpy3
16 april 2024, 11:32
Ik ben benieuwd of het een beetje acceptabel weer is. Weer is wisselvallig, voor vrijdag staat er een plensdag voorspeld, zaterdag zou droog blijven bij ongeveer 11 graden... op zich normaal aprilweer, maar niet echt tuinfeestenweer...
funny
25 april 2024, 18:30
Ik ben een dagje legrand gegaan
Het was er zeer rustig met een 7 tal dames
Aan de receptie stond een infobord met de prijzen van de dames
De dames moeten aan de kassa betaald worden, waarom is dit zo?
Het was 60€ voor 30 minuten normaal en 120€ voor 60 minuten normaal?
en 100€ voor 30 minuten normaal plus en 150€ voor 120 minuten normaal plus?
Al heb ik niet goed begrepen wat ze nu juist bedoelen met dat verschil?
Na me te hebben omgekleed heb ik een koffie en een watertje genomen en een zeer simpel ontbijt.
Ook het avondeten was zeer simpel, wel wat weinig voor 70€ entree.
Alle 7 vrouwen waren ongeïnteresseerd op hun handy aan het kijken. ik dacht dat ze zich zouden voorstellen, maar ze bleven gewoon zitten.
Tegen het raam naast de sauna lag een blonde dunne meid wat te chillen en heb haar aangesproken, er was geen sprake van verschillende tarieven want het was 150 voor een uur.
Ik ben er niet op ingegaan en ben eerst een sauna gaan nemen.
Erna buiten in de jacuzzi gegaan die maar juist warm genoeg was.
Nadien heb ik gesext met een kleine vrouw, ruubi,
Ze heeft me even gepijpt en na 2 standjes was ik al voldaan.
Zelf had ze er ook van genoten zei ze.
Een leuk half uurtje voor 60€ .
Hadden de vrouwen zich wat voorgesteld ofzo dan had ik misschien nog eentje gedaan.
Nog wat gegeten en dan maar terug naar huis.
WANDELAAR5
29 april 2024, 17:53
Betalen bij de kassa is ingevoerd om het upsellen in te perken. Sommige dames gingen voor de korte termijn winst en vroegen zulke hoge tarieven dat die mannen nooit meer terug kwamen. Dat vonden de andere dames niet leuk en de club ook niet.
Normaal plus betekent incl PZC. De meeste dames rekenden daarvoor €50 extra. En nu gaan sommige dames dus niet mee voor dat lage tarief, maar als ze het hoge tarief vragen, dan moeten ze dus wel minstens 1 extra bieden (TZ of PZC). Wat ze verder op de kamer nog proberen of krijgen, daar kan de club niets aan doen.
Overigens begeeft de club zich hiermee op glad ijs. Want als zij de prijs bepalen en controleren geven ze de belastingdienst een extra argument om te redeneren dat er een verkapt dienstverband is.
stimpy3
30 april 2024, 00:13
Volgens mij hing/hangt er in babylon ook ergens een tarievenlijstje voor allerlei extras (anaal, 'lesbenspiele',SM, en nog zo wat dingen). Ik heb daar nog nooit commentaar over gezien. Maar goed, je kunt zoiets ook zien als 'richtprijzen', zodat je weet waar je ongeveer aan moet denken.
Overigens wel jammer dat je niet kunt afrekenen naar 'geboden kwaliteit'. Want dan kun je gewoon 50 euro geven voor een kutbeurt (/seth), en 100/150 voor een wereldbeurt.
mentholbear
30 april 2024, 01:26
en 150€ voor 120 minuten normaal plus?
Erna buiten in de jacuzzi gegaan die maar juist warm genoeg was.
Die 150p120 voor normaal plus lijkt deze Dagobear wel erg gunstig ;)
Bedoel je dat de jacuzzi wat frisjes was?
En heb je nog gezien of het zwembad al af is?
Wentelt Eefje
30 april 2024, 01:53
Die 150p120 voor normaal plus lijkt deze Dagobear wel erg gunstig ;)
Zoals even later uit de tekst al blijkt: 150460plus
pietpotent44
30 april 2024, 05:18
Op het moment dat ik ergens lees of hoor dat ik voor een bepaalde handeling extra bij moet betalen, houd ik het al meteen voor gezien. Dat soort lijstjes of voorwaarden zijn voor mij een absolute libido killer.
Een iets hogere standaardprijs dan in andere clubs kan ik nog wel accepteren (zoals 60-70 ipv 50 per half uur, of 120 ipv 100 of 110 voor uur, maar dus niet 100 ipv 50 voor half uur of 150 ipv 100 voor uur, laat staan nog meer), maar niet per handeling (zoals pzc).
En sinds wanneer wordt tongzoenen als een extra gezien ?
Tjonge tjonge. Als het op die tour moet, heb ik er al meteen geen zin meer in.
Ondanks dat LeGrand bij mij om de hoek ligt, voel ik nog steeds geen enkele verleiding om er weer eens naartoe te gaan. Daarbij heb ik mijn eigen verleiding sowieso al gevonden, maar dat terzijde. Le Grand kan gewoon niet op tegen de concurrentie van saunaclubs rond de Duitse grens. De gunstigere locatie compenseert dat enorme service- en prijs verschil niet.
schoolmeester
30 april 2024, 05:25
Waar maak jij je druk om, je hebt een vriendin.
stimpy3
30 april 2024, 11:34
Op het moment dat ik ergens lees of hoor dat ik voor een bepaalde handeling extra bij moet betalen, houd ik het al meteen voor gezien. Dat soort lijstjes of voorwaarden zijn voor mij een absolute libido killer.
"speciale wensen" zoals anaal, golden showers, SM-achtige toestanden en lesbisch zijn altijd al extra geweest. Ga je dan ook stampvoetend de club uit?
Vooral na corona werd (tong)zoenen gezien als een extra wat je d'r bijkreeg als je ook pzc 'bestelde', Of voor een uursessie ging. Voor corona kwam het ook al voor bij clubs waar 't prijspeil onder druk stond. tz als optie is echt al heeeeeeel oud.
Le Grand kan gewoon niet op tegen de concurrentie van saunaclubs rond de Duitse grens. De gunstigere locatie compenseert dat enorme service- en prijs verschil niet.
Het probleem wat ik vooral zie met legrand: te hoge entree. Als ze een entree van 40 euro zouden hanteren, dan wordt 't nog de moeite waard om eens 'op de gok' een bezoekje te doen aan LeGrand. Beetje zoals van Goch dat vroeger ook had. Maar met een entree van 70 euro kun je net zo goed doorrijden naar duitsland.
de duisburg spesjalist
30 april 2024, 18:01
Een iets hogere standaardprijs dan in andere clubs kan ik nog wel accepteren (zoals 60-70 ipv 50 per half uur, of 120 ipv 100 of 110 voor uur, maar dus niet 100 ipv 50 voor half uur of 150 ipv 100 voor uur, laat staan nog meer), maar niet per handeling (zoals pzc).
Tjonge tjonge. Als het op die tour moet, heb ik er al meteen geen zin meer in.
Ondanks dat LeGrand bij mij om de hoek ligt, voel ik nog steeds geen enkele verleiding om er weer eens naartoe te gaan. Daarbij heb ik mijn eigen verleiding sowieso al gevonden, maar dat terzijde. Le Grand kan gewoon niet op tegen de concurrentie van saunaclubs rond de Duitse grens. De gunstigere locatie compenseert dat enorme service- en prijs verschil niet.
je tref in legrand wel een aantal NL dames die je elders niet zou treffen. sandra laura.xite een zeews meisje en een aantal belgiese dames . het buiten verblijf is compleet met zwembad 2 jaccuzies . er is geen 1 club schooner als legrand . er heeft geen 1 club 2 paaldanseressen op een vrijdag en zaterdag avond. de bar van legrand vroege had djusie lussi zo bar https://images2.imgbox.com/e8/27/oxnXIBEq_o.jpg
echter begint het pas laat ze hebben nog geen fansoenlijke keuken en ik denk zelf dat het de kant van oceans op ga
Badjas27
30 april 2024, 18:57
Gaat langzaam achteruit, weinig dames, partys en evenmenten, lopen niet meer, kwaliteit van eten wordt steeds slechter, bedrijfsleidster jaagt de leuke dames weg! Lijkt of de eigenaar het niet onder controle heeft! Zo jammer van zon mooie club! Ik kwam er heel vaak en voor die 70€ WAS het wel waard. Maar voorlopig rij ik wel ergens anders heen, en hopen dat het weer de goede kant opgaat
de duisburg spesjalist
30 april 2024, 19:06
Gaat langzaam achteruit, weinig dames, partys en evenmenten, lopen niet meer, kwaliteit van eten wordt steeds slechter, bedrijfsleidster jaagt de leuke dames weg! Lijkt of de eigenaar het niet onder controle heeft! Zo jammer van zon mooie club! Ik kwam er heel vaak en voor die 70€ WAS het wel waard. Maar voorlopig rij ik wel ergens anders heen, en hopen dat het weer de goede kant opgaat
de eigenaar intereseert het helemaal niks aan geld ontbreek het hem niet de bedrijfleidster als dat die poolse blonde vrouw is weg . de eigenaar is druk met zin andere zaak waar het meeste geld verdiend wordt
Badjas27
30 april 2024, 19:18
Ja dat blijkt wel, dat het hem niet interesseert, ik bedoel de nieuwe bedrijflseidster die afrikaanse, ze heeft met meerdere meiden ruzie gehad, ook met een favoriet van mij, die heeft ook geen zin meer om daar heen te gaan, en dat was echt een topper bij le grand
Rino123
30 april 2024, 19:30
Ze doen zichzelf de das om met die hoge entree en het zou een heel goed bezochte club zijn geweest met goed MANAGEMENT EN DUIDELIJKE EN NORMALE TARIEVEN VAN DE DAMES! Nu zie je de club aftakelen en dat is erg jammer. Ook de ligging is perfekt: grens met Belgie dus het is een GEMISTE KANS:hammer:
mentholbear
30 april 2024, 19:32
Jammer hoor, die Poolse gastvrouw die gastheer waren vriendelijk. Met de uitbreiding van de wellness wil ik er in de zomer toch nog wel een keertje naartoe. Hopelijk dat de jacuzzi dan wel op temperatuur is.
de duisburg spesjalist
30 april 2024, 19:38
Jammer hoor, die Poolse gastvrouw die gastheer waren vriendelijk. Met de uitbreiding van de wellness wil ik er in de zomer toch nog wel een keertje naartoe. Hopelijk dat de jacuzzi dan wel op temperatuur is.
de club zie er echt heel netjes en verzorgd uit
mentholbear
30 april 2024, 19:45
Een jacuzzi kan er nog zo mooi uitzien, maar als het water koud is, blijf ik weg :wink2:
WANDELAAR5
30 april 2024, 20:41
Ja dat blijkt wel, dat het hem niet interesseert, ik bedoel de nieuwe bedrijflseidster die afrikaanse, ze heeft met meerdere meiden ruzie gehad, ook met een favoriet van mij, die heeft ook geen zin meer om daar heen te gaan, en dat was echt een topper bij le grand
Ik kan geen recensie of paspoortje van jou vinden over die zogenaamde topper. Waarom schrijf je jouw goede ervaringen niet op?
Badjas27
30 april 2024, 21:02
Ik kan geen recensie of paspoortje van jou vinden over die zogenaamde topper. Waarom schrijf je jouw goede ervaringen niet op?
Dat is Victoria een poolse dame, is hier al wel bekend geloof ik
Siberische tijger
30 april 2024, 21:06
Een jacuzzi kan er nog zo mooi uitzien, maar als het water koud is, blijf ik weg :wink2:
Anders krijg je dit?
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/10/NINTCHDBPICT0003145244901.jpg?strip=all&quality=100&w=1920&h=1440&crop=1
Johnny Stromple
30 april 2024, 22:15
Wat een gezeur weer zeg. Volgens mij zijn jullie er niet van bewust dat je blij moet zijn dat de eigenaar deze club heeft geopend zeker als je kijkt naar wat er nog te doen is in NL met deze hobby!
Jullie hebben het over woekerprijzen en die kom je ook in andere clubs tegen. Als er dan een lijst met prijzen gepresenteerd word om het onder controle te houden dan is het niet goed maar een club als Babylon mag het wel?
Ja, er is een nieuwe leiding en die komt niet uit Afrika die zeer zeker haar best doet om het ons allemaal naar onze zin te krijgen. En dat is bij de recente feestjes te zien geweest.
De entree verlagen? Wil je het basic fit effect hebben? Stinkende douches, versleten handdoeken, geen personeel echter de bar enz. Ik niet. Andere clubs hebben dezelfde entree en ook daar is het eten niet al te best, of je zit de dag na de club een halve dag op de wc. Morgen mooi weer dus ik ga morgen een paar baantjes trekken.
WANDELAAR5
30 april 2024, 22:33
Wel een paspoortje, maar van niemand een recensie. Jammer.
pietpotent44
1 mei 2024, 04:37
de eigenaar intereseert het helemaal niks aan geld ontbreek het hem niet de bedrijfleidster als dat die poolse blonde vrouw is weg . de eigenaar is druk met zin andere zaak waar het meeste geld verdiend wordt
Amai. Was dat de gastvrouw op dit reclame filmpje ? Maja heette zij toch ? Die vond ik toch wel zeer geschikt voor de job, charismatische vrouw met veel inzet. Is dan dus na 1,5 - 2 jaar weggegaan. Misschien zag zij het ook niet meer zitten.
https://www.bndestem.nl/breda/br-toch-nog-seksclub-in-zundert-vrijheid-blijheid-in-saunaclub-le-grand~abfa4fa5
e-is-mc-2
1 mei 2024, 09:38
ah eindelijk af dat zwembad en jacuzzi, top, dan ga ik zodra het eindelijk eindelijk een beetje warm wordt opnieuw een poging wagen bij LG. Mijn eerdere (overdag) bezoekjes waren wegens de lineup een teleurstelling. Mocht dat komede keer weer zo zijn dan is er tenminste ander relax materiaal (lees zwembad / jacuzzi) aanwezig om de tijd toch nog een beetje aangenaam en goedkoop :-) door te komen. I'll keep you posted.
mentholbear
ja de jacuzzi was niet echt zo warm als je zou verwachten
het zwembad was klaar maar koud water
de duisburg spesjalist
1 mei 2024, 17:21
Amai. Was dat de gastvrouw op dit reclame filmpje ? Maja heette zij toch ? Die vond ik toch wel zeer geschikt voor de job, charismatische vrouw met veel inzet. Is dan dus na 1,5 - 2 jaar weggegaan. Misschien zag zij het ook niet meer zitten.
https://www.bndestem.nl/breda/br-toch-nog-seksclub-in-zundert-vrijheid-blijheid-in-saunaclub-le-grand~abfa4fa5
amai heeft haar eigen zaken gevuld en van geen 1 ander forum de zaken
noglangnietuitgewandeld
1 mei 2024, 18:08
Al zit de zaak propvol, dan nog kan de zak hartstikke leeg zijn.
Die komt niet meer terug:eek:
pietpotent44
9 mei 2024, 04:49
En nou in het Nederlands graag :cool:
snaal88
17 mei 2024, 22:49
Vrijdag 17 mei
Rond 15 uur ontving ik een appje van een mij bekende Belgische ijsbeer en in dat appje werd medegedeeld dat hij en mij nog 2 bekende Belgische ijsberen in Le Grand waren cq. zouden toekomen. Gezien het feit dat ik nog nooit in Le Grand ben geweest spontaan besloten onder de douche te springen en mijn auto naar Zundert te sturen. Aangezien er een lang Pinksterweekend aan zit te komen was het weer druk op de weg tussen Tilburg en Breda. Na ruim 1 uur rijden reed ik de parking van de club op.
Prachtige club van buitenaf en bij binnenkomst werd ik ontvangen door een prachtig wezen die dienstdeed als theke en barvrouw. 7 tientjes betaald en mij omgetoverd tot ijsbeer.
Snel de voederbakken geinspecteerd en hier lagen wat parijse aardappeltjes, gehaktballetjes en stukjes rookworst. Snel wat naar binnen geschrokt aangezien de werkdag om 6 uur in de ochtend was begonnen. Dus ik lustte wel iets te eten.
Buiten stonden reeds 2 bekenden beren die net uit de jacuzzi waren gekomen en die vol verbazing mijn komst aanschouwden. Snel de handen geschud en bijgekletst. Het zwembad ziet er netjes uit net als de rest van de club.
Binnen aan de bar gaan zitten en wat te drinken besteld. Wat rondgekeken wat er aan dames aanwezig was en ik meende een dame te herkennen uit een andere club dus even een praatje met haar gemaakt maar ik bleek me te vergissen.
Even later kwam de derde Belgische beer binnen en zijn we gezamenlijk wat gaan eten. Lasagne was er en ook de gehaktballetjes waren er nog, niet heel bijzonder maar het smaakte best goed.
Ik moet altijd even wennen aan een nieuwe club en heb enige tijd de kat uit de boom gekeken en de vrouwen zo af en toe eens gesproken. De dame die ik meende te herkennen (Irina is haar naam) gevraagd naar haar service maar tongzoenen was een no-go.
Zij was eigenlijk voor mij de enige die er qua uiterlijk bovenuit sprong dus het was jammer dat tongzoenen niet in haar pakket zat en dientengevolge geen kamer gemaakt.
Uiteindelijk om 21.15 het pand ongepopt verlaten en in 40 minuten naar huis gereden.
Ga ik er nog eens terug? Dat zie ik niet snel gebeuren. Wellicht in de zomer (als we die nog gaan krijgen) om eens gebruik te maken van de jacuzzi's en het zwembad en bij te praten met bekenden. Voor de dames hoef ik er niet zo nodig heen of ik moet de volgende keer een PINO tegen het lijf lopen die de service verleent die ik in Duitsland gewoon ben.
Tot de volgende keer!
stimpy3
22 mei 2024, 01:01
Ik ben hier vorige week twee keer geweest; op donderdag en vrijdag. Beide keren rond 22:00. Donderdag was voor mij een iets betere dag dan vrijdag; vrijdag was het weer de klassieke 'kleineclubdrukte' waardoor je d'r als laatkomer niet tussenkomt cq alle dames al geboekt zijn danwel dat ze hun kamertjes al gemaakt hebben. Kamertjes zijn 60p30 'kaal', of 100p30 'met extras (zoals pzc)'. Donderdag een kamertje gemaakt met een jong roemeentje wat er naar eigen zeggen net een paar weken was. Leuk meisje, half uur volgeneukt, had op zich geen bezwaar tegen een uursessie maar helaas gooide ik net op het einde van het half uur het condoom vol. Beetje jammer, want wel een leuk ding wat ik graag nog een keer aan m'n ijsberenlollie had geregen. Andere bummer was dat ze maar heel beperkt engels sprak (google translate moest overuren draaien). In ieder geval, p vrijdag nog een kansje gewaagd, maar dat was minder succesvol, omdat het een stuk drukker was en het meisje waar ik gisteren mee kamerde had zich nu verslingerd aan een van de oudere gasten die flink aan het uitpakken was qua drank. Kamertje gemaakt met Andra (hele kleine dame, 1m50 ongeveer, stevige jetsers, die de dag daarvoor ook naar me lonkte), maar dat werd 'm niet.
Legrand is een prettige plek voor de 'snelle trek', maar eigenlijk vind ik de entree van 70 euro voor wat er geboden wordt te hoog. Granted: het scheelt me 2 x 2.5uur rijden, maar dan nog. Aan de andere kant vind ik het wel goed om te zien dat de club z'n draai wel gevonden lijkt te hebben. Nou hopen dat er ook voldoende dames blijven komen.
pietpotent44
1 juni 2024, 21:34
Ze hebben hier onlangs iets bedacht om een goedkope entree mogelijk te maken: 35e entree voor 75 minuten verblijf in de club (incl. 1 drankje, excl. faciliteiten). En uiteraard excl. kosten dame.
Maar in mijn ogen betekent dat eigenlijk een zelfde ervaring als in een privehuis. Alleen dan duurder. Want stel dat je 'geluk' hebt om een dame te treffen die 'slechts' 120e voor een uur vraagt, kost het je nog steeds 155 euro (en kan meer worden vanwege 'extra handelingen'). En in geval van een dame die 150e per uur rekent ben je dus 185e kwijt. Zonder evt. extra handelingen.
En ik zag ook dat ze nu om de 3 weken elke zondag een swingersdag houden.
Het lijkt er dus op dat ze steeds meer dingen proberen die juist indruisen tegen het saunaclub concept.
stimpy3
2 juni 2024, 15:10
Sommige ijsberen hebben altijd wat te zaniken. Babylon had/heeft ook zo'n kortetermijntarief (volgens mij zelfs in meerdere smaken; een tientje om even een rondje te maken of er wat neukbaars liep, en een of twee tientjes minder voor een 4-uur-verblijf, all-in), en daar heb ik nooit iemand over horen zeiken. De prijzen in Legrand vind ik niet verkeerd; alternatief zijn Magnum/Samyatoestanden waar het zo langzamerhand 100p30/150-danwel-200p60 wordt voor de basics bij een dame die er een beetje aantrekkelijk uitziet. Hetzelfde geld voor alle keren dat ik in golden gate ben geweest. Natuurlijk kun je voor 50p30 ook nog wel wat vinden, maar dan zit je wel in de categorie 'ogen dicht want dan zie je niet wat voor oud wijf je aan het neuken bent". Overigens, als je gewend bent om met ogen dicht te neuken kun je natuurlijk net zo goed naar de eerste homocruisebar gaan; zolang die lui glad geschoren zijn ga je 't verschil ook niet merken wie d'r aan je stok slobbert. En gratis, wat wil een budgetneuker nog meer! Maar ga gerust klagen over 60p30 in nederland.
In ieder geval: dat 35-euro tarief zou voor mij wel een welkome uitkomst zijn. Ik kom eigenlijk alleen maar om te kijken of er wat lekkers rondloopt, en maak geen gebruik van de faciliteiten daar. Het eten is ook niet zo heel boeiend (zou makkelijk beter kunnen, maar goed). Beetje jammer dat d'r maar een cola'tje inzit, maar soit.
stimpy3
7 juni 2024, 12:53
Ik heb hier de afgelopen maand nu drie bezoekjes aan gebracht, en na m'n bezoekje van gisteren (donderdag) denk ik dat ik Legrand maar eens een tijdje links ga laten liggen.
Allereerst: aangekomen om ongeveer 20:30. Rondje door de tent gemaakt; het jonge roemeentje waar ik eigenlijk voor kwam zat op de bank met een ouwe grijsaard, die zich in een trio had laten kletsen, want ik zag hem even later met 2 andere dames de trap naar boven nemen. Ach, whatever. Ter identificatie: niet al te groot, slank, witte slip/topje, kleine borsten (je zou haast denken dat ze plat is als ze rondloopt, maar op kamer valt dat best mee), wat langer donkerblond haar.
Manco van Legrand is wel dat je geen plek hebt waar je even rustig kunt zitten, zonder omgevingsgeluid. Ik wilde nog een telefoontje doen, maar de benedenzaal heeft daar net wat te weinig privacy voor, en zo'n beetje overal is daar net wat te luide muziek te horen. Hetzelfde geldt ook voor de tuin. Uiteindelijk in m'n auto gaan zitten, dat ging wel het makkelijkste. Enige is wel een beetje dat de bar/entreebezetting echt minimaal was; d'r was een dame die zowel de bar als entree/vertrek moest doen (en tussendoor ook nog wel eens flink aan de wandel was). Granted: een beetje ongestoord bellen is d'r in heel veel clubs niet bij (bij samya zou je jezelf kunnen terugtrekken op een van de kamers op de 1e etage; in andere tenten zou ik het zo direct niet weten, en zou het ook 'aankleden en met polsbandje om in je auto gaan zitten' worden).
wbt de minimale bar/entreebezetting: dat merkte je dus ook als je wat wilde bestellen aan de bar. Minutenlang wachten tot d'r iemand aankwam om je een drankje te geven. Niet heel handig.
Na m'n belletje was het jonge roemeentje weer vrij, en meteen een kamertje geboekt. Dat kamertje werd dus een sof van jewelste. Begonnen met een massage door haar, daarna haar wat proberen te masseren -- dat ging moeizaam want je mocht haar alleen maar naast haar zittend masseren, en ze bleef ook half opgericht op d'r armen zitten/liggen. Beetje pijpen, poging tot 69 maar zodra je aan d'r poes kwam was het al van opzij gaan zitten en "zullen we neuken". Nou ja, whatever. Dat neuken (zij on top) ging best aardig, maar mevrouw begon na een minuut of tien te klagen "dat ik wel snel moest komen". Wel zo'n geval van "ja meid, als je een uur wilt volmaken, dan moet je wel een uur neuken/sex hebben, of je moet dat op een andere manier volmaken, met het betere pijp/zoenwerk etc". Oh, zoenen was er ook niet bij, laat staan tz. Vijf minuten later begon mevrouw te steunen en te klagen "dat ik te groot was" (daar had ze de vorige 2 keer geen last van gehad, maar goed). De sfeer begon er ondertussen wel uit te raken, dus ik vond 't wel welletjes. Had ook geen behoefte om nog naast haar te douchen; afrekenen en klaar.
Dat afrekenen werd nog een drama op zich; we zaten goed 35 minuten op kamer,. waarvan er zeker 5 minuten verloren waren gegaan omdat ze nieuwe massageolie moest halen; daarbovenop nog allerlei ander uitstelgedrag. Zeker gezien de allerbelabberdste service hield ik 't daarom bij het half-uur-tarief van 60 euro. Daar was mevrouw het natuurlijk helemaal niet mee eens, want we hadden 40 minuten op kamer gezeten Mijn verweer "ik had best een uur met d'r willen kameren, maar dat ze gaf zelf aan dat het niet ging". dat ging een paar keer heen en weer. Werd nog een stukje genanter toen ik zei dat de service allerbelabberdst was -geen zoenen, nergens aankomen; -- dat vond mevrouw zelf natuurlijk helemaal niet (logisch, voor de theke :biggrin:) In ieder geval, ik was wel klaar met de discussie, en ging me omkleden. Bij vertrek nog een vuile blik van de theke gekregen. Prima joh, als dit jullie visie is op klantvriendelijkheid dan moet je het lekker uitzoeken.
cavediver
7 juni 2024, 13:10
Ik ga ook niet meer.naar deze klote Club heen. Graag wil ik als gast netjes ontvange worden in hun zaak. En niet centen beuren en zoek het maar uit.
Begrijp niet dat meerdere klanten/gasten dit over zich heen laten lopen en dit als gewoonte goed accepteren.
Ik ga mijn centjes wel in een andere zaak uitgeven.waar ik nog met respect en met alle eer wordt behandelt.
Deze club verdient een rode kaart over en uit.
WANDELAAR5
7 juni 2024, 13:37
Wat is er gebeurd @Cavediver?
pietpotent44
18 juni 2024, 08:12
Voor de liefhebbers:
Aanstaande zaterdag 22 juni is er een beach party in LeGrand.
Met DJ, barbeque, paaldanseressen, en de opening van het zwembad. Entree 70e.
de duisburg spesjalist
18 juni 2024, 16:13
Voor de liefhebbers:
Aanstaande zaterdag 22 juni is er een beach party in LeGrand.
Met DJ, barbeque, paaldanseressen, en de opening van het zwembad. Entree 70e.
39410
Larsd
11 augustus 2024, 12:08
Deze club recent ook eens bezocht, is een uur rijden voor mij, een stuk dichterbij dan SS of Venus Hamminkeln.
Mijn doel was met name relaxen en 1 of 2 kamers. Ik kwam 5 minuten na openingstijd binnen en werd begroet door een vriendelijke dame bij de receptie, zij is inderdaad ook de barvrouw, geen probleem omdat een en ander overzichtelijk en kleinschalig is.
Na overhandiging van de €70 entree, kreeg ik de bekende badjas en polsbandje, liepen we door de kleedkamer en kreeg ik de nodige uitleg.
Eerste indruk, alles ziet er als nieuw uit en is schoon, handig ook dat je zelf op verschillende plekken een nieuwe handdoek kunt pakken. Na een douche in ijsberen outfit de centrale ruimte ingelopen, ik was duidelijk de eerste gast, bij de bar zat een dame die me een drankje aanbood, de dames helpen regelmatig als de dame van de receptie even bezig is, geen probleem. Bier en wijn zitten in de entree prijs, dat zie je zelden.
De bar is groot, verder zijn er de nodige bankstellen en zitjes, rechts een trap naar boven waar de ruime kamers zich bevinden. Links in de hoek de sauna (geen gebruik van gemaakt) links naast de bar een deur naar buiten.
Buiten de nodige, zitjes in de schaduw, ligbedden twee hot tubs en een ruim zwembad. Aan de rechterkant een lange tafel met daarachter een apart restaurant gebouwtje, voldoende aanbod in buffet vorm.
Eerst maar eens de hot tub in gestapt, prima op temperatuur en de nodige knoppen met bubbles.
Na enige tijd kwam een blonde dame zich voorstellen, naam vergeten was ook niet mijn smaak, ze was en bleef vriendelijk en haalde zelfs een nieuw drankje voor me. Wat me inmiddels duidelijk werd is dat de dames badkleding dragen, het is dus geen FKK club.
Van de jacuzzi overgestapt in het zwembad, ook prima op temperatuur en schoon later die middag werd er ook een soort robot schoonmaak apparaat in losgelaten. Inmiddels kwamen er ook wat meer ijsberen tevoorschijn.
Na wat lezen op de e-reader aan het zwembad het restaurant ingelopen, begroet door een dame die het buffet verzorgde, er was van alles wat niet heel uitgebreid maar voldoende, binnen ook wat tafels en buiten een BBQ die ongetwijfeld in de avond wordt gebruikt.
Na wat gegeten te hebben een koffie aan de bar gehaald, er waren ondertussen zo'n 4 dames aanwezig.
Buiten in de schaduw plaats genomen, na enige tijd kwamen er drie dames naar buiten waarvan er één mijn aandacht trok, voordat ze bij haar vriendinnen ging zitten haar bij mij geroepen.
Dit bleek Isabelle te zijn een Roemeens/Moldavische van ik schat midden 20, slank, geblondeerd en mooie vormen in bikini.
Tijdens de kennismaking waren we er al snel uit €150/60 als extra tongzoenen genomen, dat bleek niet echt overtuigend maar verder was het een zeer aangenaam uur met deze dame. Ze koos de kamer direct bovenaan de trap met een groot daklicht, waar veel dames de kamer vaak zo donker mogelijk willen hebben wilde zij het tegenovergestelde en eenmaal zonder bikini stelde ik dat ook op prijs een erg mooie dame.
Zeer goede inzet, mooi super nat kutje, vooral in doggy fanatiek met haar klitje spelend genoot ze lekker mee.
Het hele uur volgemaakt en afgerekend na geld uit de locker te hebben gehaald.
Van die sessie moest ik wel even bijkomen, het zonnetje was ondertussen flink gaan schijnen, het zwembad weer ingedoken en wat gegeten.
Er waren ondertussen meer beren gearriveerd en ook meer dames ik schat zo'n 8 a 10 in totaal. Een groepje was constant met elkaar in gesprek er wordt niet bepaald gejaagd of zo. De Olympische spelen stonden aan op de TV's.
De sfeer was heel relaxed [emoji41].
Na wat te hebben gegeten en gerust had ik eigenlijk nog tijd voor een kamer van 30 minuten voor ik weer rond 17:00 zou vertrekken.
Een slanke dame was me opgevallen, ze liep een tijdje topless rond en heeft prachtige zo te zien natural borsten, ik zwaaide naar haar vanaf de zwembad rand, ze zwaaide terug maar zag geen aanleiding om mijn kant op te komen.
Naar binnen gelopen, haar niet direct aangesproken omdat ze een sigaretje zat te roken met een andere DVP.
Besloten om met deze dame een andere keer kennis te maken, ik wist al dat dit niet mijn laatste bezoek aan Le Grand zou zijn.
Binnen zat een wat oudere Nederlands sprekende dame, haar aangesproken, dit bleek Mindy te zijn een dame die er vanaf het begin van het bestaan van de club al werkt.
Leuk gesprek met Mindy die een ondeugende, vrolijke blik in haar ogen heeft, de club kampt nog steeds met het kip-ei probleem weinig dvp's zorgt voor weinig mannen wat niet helpt om nieuwe dames aan te trekken...
Al snel waren we het eens €100/30 minuten, Mindy haalde de sleutel op van een heerlijk koele kamer dat bleek een goede keuze want na 30 minuten knallende sex met deze heerlijke geile milf was de temperatuur zeker 5 graden gestegen.
Na deze fijne inspanning ging ik zeer voldaan op huis aan.
Ik ga zeker binnenkort op herhaling.
Sent from my IV2201 using Tapatalk
Rino123
18 augustus 2024, 10:11
Ik ga binnenkort nog eens deze club bezoeken: ik was er langer geleden toen er nog geen buitenfaciliteiten waren! Ik ben benieuwd hoe de club er nu voor staat, ik denk nog altijd heel rustig qua Ijsberen!!:eek:
Larsd
18 augustus 2024, 17:19
Ik ga binnenkort nog eens deze club bezoeken: ik was er langer geleden toen er nog geen buitenfaciliteiten waren! Ik ben benieuwd hoe de club er nu voor staat, ik denk nog altijd heel rustig qua Ijsberen!!:eek:Ik ga van de week op herhaling, de buiten faciliteiten zijn prima, los gebouw voor het eten, het weer blijft ook goed dus jacuzzi en zwembad benutten.
Aantal ijsberen was een 10-12 dacht ik dames ook zoiets.
Larsd
4 september 2024, 05:18
Ik ga binnenkort nog eens deze club bezoeken: ik was er langer geleden toen er nog geen buitenfaciliteiten waren! Ik ben benieuwd hoe de club er nu voor staat, ik denk nog altijd heel rustig qua Ijsberen!!:eek:En hoe was het?
sam1011
19 september 2024, 14:24
wie is er afgelopen tijd in le grand geweest , en werkt de donkere parel majestic er nog ?
merci .
mentholbear
19 september 2024, 14:40
Ze zullen het toch wel vertellen als je ze even (anoniem) belt?
sam1011
19 september 2024, 14:47
zou je denken , toen ik belde kreeg ik kan daar geen info over geven dus dan word het lastig dan maar op deze manier .
Tjeppah
19 september 2024, 14:56
Jij hebt echt wel pech hé dat geen enkele club je informatie over de vrouwen wilt geven en dat je het daarom van je mede ijsberen moet hebben. ;) :biggrin:
de duisburg spesjalist
19 september 2024, 18:39
wie is er afgelopen tijd in le grand geweest , en werkt de donkere parel majestic er nog ?
merci .
die werk er nog is deze week weer begonen als ik me niet vergist dinsdag overgens als ik bel wordt ik altijd netjes tewoord gestaan of er bepaalde dames zijn ma je ik ben er ook vaste klant
schoolmeester
19 september 2024, 19:21
Je moet alleen niet achter die cactus gaan staan, want dan zien ze je niet meer.
laplagne
19 september 2024, 23:18
Ik ben bang als straks de deuren in Roermond weer zijn geopend, de toeloop in Zundert gaan afnemen.
Ascari
19 september 2024, 23:21
Ik ben bang als straks de deuren in Roermond weer zijn geopend, de toeloop in Zundert gaan afnemen.
Ze liggen ruim 120km van elkaar vandaan. Niet echt directe concurrenten zou je zeggen.
Badjas27
20 september 2024, 10:03
Denk het ook, als daar genoeg dames komen, zal het zeker een concurrent worden. Het wil bij lg nog niet echt lukken, ze proberen het met swingersfeestjes, en feestjes! De dame achter de bar vertelde mij ook, dat de eigenaar er niet echt blij mee was!
Firehawk
25 september 2024, 09:17
Kom ze ineens tegen op TikTok.
https://www.tiktok.com/@legrandsaunaclub
Baldmightymike
3 oktober 2024, 07:48
Toch weer een keer in Le Grand beland, ff bij kletsen met een oude bekende.
Het eten was echt heel goed vandaag! Spaghetti bolognese maar dan alsof er een Italiaan in keuken stond! Geweldig!
Helaas was er verder weinig keuze.
Jacuzzi prima op temperatuur, Sauna was erg heet en daardoor erg droge lucht.
2 kamers gedaan maar beide niet bijzonder. Namen ook alweer vergeten.
Al met al kijk ik er naar uit om volgende week heerlijk naar elsdorf te rollen!
WANDELAAR5
3 oktober 2024, 07:59
Het eten was echt heel goed vandaag! Spaghetti bolognese maar dan alsof er een Italiaan in keuken stond! Geweldig!
Die Aldi toch… ;)
Badjas27
3 oktober 2024, 11:48
En waren er genoeg dames aanwezig ?
Baldmightymike
3 oktober 2024, 12:01
En waren er genoeg dames aanwezig ?
7 alleen de kwaliteit vond ik niet bijzonder!
1 zag er leuk uit was op de kamer niets.
Ander wilde ik een keer proberen, maar voor mij was het geen succes.
Voor mij was het “I tried to go black and I’ll never go back” service was prima maar niet mijn ding.
Baldmightymike
3 oktober 2024, 12:04
Die Aldi toch… ;)
Deze keer was het goed en vers bereid door Daisy (heet ze geloof ik) Normaal zeik ik over het eten maar als het goed is moet het ook gezegd worden toch!
Rino123
28 oktober 2024, 19:53
Ik heb gisteren Le Grand bezocht en ik vond het wat tegenvallen! Bij binnenkomst om 12 uur was er dus nog geen lunch klaar, dit duurde tot ongeveer 13 uur. Dit kun je als Saunaclub niet verkopen dus! De club binnen zag er nog hetzelfde uit: mooi ingericht met voldoende zitjes. De tuin met zwembad en jaccuzzi was echt HEEL MOOI EN NETJES. Dan de dames: ik heb enkel enkele Nederlandse getinte meiden gezien uit regio Rotterdam. VLOT GEBEKT EN OOK HEEL DIRECT! Niets mis mee, de prijzen zijn wel vanaf 80 Euro, dit houdt in dat je een service krijgt zonder Tongzoenen en PZC.
Het eten viel me ook wat tegen, veel VET VOEDSEL en het was er zeker in de avond te koud! Niet veel keuze helaas. Als ik het vergelijk met YY of Sixsens dan verbaast het mij niet dat er zo weinig Ijsberen naartoe gaan: ik denk dat er ongeveer 12 waren!
Voor een entreeprijs van 70 Euro schiet Le Grand echt veel tekort.
Dus deze club loopt echt niet goed, het was voor mij overigens geen Verrassing.
schoolmeester
28 oktober 2024, 21:23
Rino123, met welke dame heb je gekamerd ?
rob45
29 oktober 2024, 01:29
Rino123, met welke dame heb je gekamerd ?Ik denk met de bardame..
pietpotent44
29 oktober 2024, 06:33
Dus deze club loopt echt niet goed, het was voor mij overigens geen Verrassing.
Voor deze club geldt een beetje hetzelfde als voor YinYang en Golden Gate: veel geinvesteerd in club gebouw, sjiek en netjes. Maar de basis is niet op orde: namelijk de dames met bijbehorende betaalbare 'vaste' prijzen en service.
Gewoon te duur. En ook te duur begonnen. Entree was bij opening in 2022 80e, wat later verlaagd is naar 70. Maar is gezien het matige aanbod (5-15 vrouwen) nog steeds fors.
Ook hier is het een prijzenslag qua dames prijzen. Je kan net zo goed 60 als 80 of 100 euro of meer kwijt zijn voor een half uur. Er loopt daar een Nederlandse milf van ca. 45 rond die 100 voor een half uur vraagt. Die zou in veel andere clubs blij moeten zijn dat ze nog aan de bak komt voor 50 of 60 euro.
Ik was er enkele maanden geleden voor het laatst. Gekamerd met Daniela. Ik gaf haar 60e voor een half uur. Daar was ze tevreden mee (we hadden weinig gedaan op kamer). Diezelfde Daniela vroeg in YY overigens 100 voor half uur (en 60 in Babylon ?). Lief meisje, maar niks bijzonders. Spreekt ook slecht Engels, moeilijk communiceren.
En ook hier een manager (en tevens eigenaar) die in 2022 startte zonder saunaclub ervaring. Gewoon een (rijke) horecaman. Werkt hard, is vriendelijk. Maar heeft het concept nooit begrepen.
Ik vrees het ergste voor deze club.
Had / heeft ook veel potentieel: mooie locatie, mooie club. Maar de basis is niet goed. Dus de eigenaar kan zoveel mooie jacuzzis en hemelbadjes aanleggen wat hij wil, dat gaat het verschil echt niet (meer) maken. Jammer.
WANDELAAR5
29 oktober 2024, 06:33
Ik denk met de bardame..
Als dat zou kunnen! Rowan is een beauty!
rob45
29 oktober 2024, 07:47
Als dat zou kunnen! Rowan is een beauty!Haha, ben daar nooit geweest maar meestal staat er achter de bar een lustopwekkende spetter !
MeesterMixer
29 oktober 2024, 09:54
Haha, ben daar nooit geweest maar meestal staat er achter de bar een lustopwekkende spetter !
Dat doen ze daar dan beter dan in Elsdorf... :cool:
hasta la pasta
29 oktober 2024, 18:55
Dat doen ze daar dan beter dan in Elsdorf... :cool:
Correctie: Dat doen ze overal beter dan in Elsdorf :wink2:
de duisburg spesjalist
29 oktober 2024, 19:39
sauna club le grand daar kan je verschilende soorten bier drinken en een glaasje wijn dames een paar toppers oa manon sandra mindy en roos de snuif doos . als er een party is pakken ze vrij groot uit zoals deze zaterdag een dame die een show geeft met vuur vuur spugt paal dans dames in deze club is het entertemend het groots met een party het eten is er matig tja manon sandra en mindy als die nu echt zouden verkassen naar het drie landen punt krijg ik toch last van keuzen stres
Rino123
29 oktober 2024, 19:59
Ik heb geen Bardame gezien hoor!! Was een kale man dus......
de duisburg spesjalist
29 oktober 2024, 20:01
Ik heb geen Bardame gezien hoor!! Was een kale man dus......die moluker die is ook al weer weg :freu:
WANDELAAR5
29 oktober 2024, 23:10
Correctie: Dat doen ze overal beter dan in Elsdorf :wink2:
Objection your honor! Je hebt het wel over mijn verloofde hè! ;)
Patjax
29 oktober 2024, 23:16
Objection your honor! Je hebt het wel over mijn verloofde hè! ;)
Dan had je zaterdag in Babylon moeten zijn. Hieronder een voorproefje uit mijn verslag.
Opmerkelijk was dat Leyla rondliep met een muilkorf, euh mondmasker. Denk dat haar grootste fanboy en mondmasker voorvechter van het eerste uur W5 er botergeil van zou worden.
MeesterMixer
30 oktober 2024, 12:15
Ik heb geen Bardame gezien hoor!! Was een kale man dus......
Zelfs dat is nog beter dan de bardame in Elsdorf :cool:
Dan had je zaterdag in Babylon moeten zijn. Hieronder een voorproefje uit mijn verslag.
Opmerkelijk was dat Leyla rondliep met een muilkorf, euh mondmasker. Denk dat haar grootste fanboy en mondmasker voorvechter van het eerste uur W5 er botergeil van zou worden.
Ze loopt al weken met mogelijke Corona verschijnselen, er is geen vervanger....tsja......dus dan maar mondkapje op. Zou dan toch liever die kale man uit LG naar Elsdorf halen!
kempie
30 oktober 2024, 14:58
sauna club le grand daar kan je verschilende soorten bier drinken en een glaasje wijn dames een paar toppers oa manon sandra mindy en roos de snuif doos . als er een party is pakken ze vrij groot uit zoals deze zaterdag een dame die een show geeft met vuur vuur spugt paal dans dames in deze club is het entertemend het groots met een party het eten is er matig tja manon sandra en mindy als die nu echt zouden verkassen naar het drie landen punt krijg ik toch last van keuzen stres
Doen ze nergens beter? Jammer genoeg kwam het niet uit naar de halloween party in Globe te gaan maar da’s wel beter hoor. Ik raad iedereen aan daar de nieuwjaars of halloween party te bezoeken. Dat zijn de enige parties die ze geven maar zo’n party heb je nog niet mee gemaakt.
de duisburg spesjalist
30 oktober 2024, 20:09
Doen ze nergens beter? Jammer genoeg kwam het niet uit naar de halloween party in Globe te gaan maar da’s wel beter hoor. Ik raad iedereen aan daar de nieuwjaars of halloween party te bezoeken. Dat zijn de enige parties die ze geven maar zo’n party heb je nog niet mee gemaakt.
jij heb die in le grand nog nooit mee gemaakt
mentholbear
31 oktober 2024, 21:39
Ze loopt al weken met mogelijke Corona verschijnselen, er is geen vervanger....
Gisteren stond er een jongedame achter de bar waarvan ik denk dat een ijsberen haar wel zouden lusten.
mentholbear
31 oktober 2024, 21:40
jij heb die in le grand nog nooit mee gemaakt
Ik heb ze beide niet meegemaakt, maar als ik de posters van vorige edities in Globe mag geloven, pakken ze het daar wel heel groots aan.
MeesterMixer
1 november 2024, 09:55
Gisteren stond er een jongedame achter de bar waarvan ik denk dat een ijsberen haar wel zouden lusten.
In LG of Elsdorf?
In Elsdorf is er donderdags vaak een enorm lekkere Poolse, die weet wel wat klantgerichtheid is!
mentholbear
1 november 2024, 11:54
In Elsdorf. Ik weet niet of ze Poolse is, maa zag er niet verkeerd uit. Wel maatje groter dan ik gewend ben.
Willem2
1 november 2024, 12:00
Heren kan dat ergens anders ... plas toch daar waar het moet ...
of willen jullie het daar niet plaatsen omdat iedereen dan daarheen gaat :rolleyes:
Johnny Stromple
9 november 2024, 22:10
Ik wil het toch even gezegd hebben de teller staat op meer dan 30 meiden.
rob45
9 november 2024, 23:23
Ik wil het toch even gezegd hebben de teller staat op meer dan 30 meiden.Ik geloof dat wel, waar zouden die meiden nu toch vandaan komen ? [emoji57]
de duisburg spesjalist
10 november 2024, 10:01
Ik geloof dat wel, waar zouden die meiden nu toch vandaan komen ? [emoji57]
ben je welles in legrand geweest ik kom er bijna weekelijks gisteren stond de pakeerplaats van legrand vol inderdaad 30 dames aanwezig leuke sweer en ik ben er van overtuigt dat je nergens een tweeling heb gezien in een club als dvp van nederlanse belgiese afkomst . en dan dat stukje paaldansen ven paaldanseressen . en nee die dames kwamen niet uit gg
schoolmeester
10 november 2024, 14:31
Dat paaldansen aanschouw ik graag op de kamer i.p.v. de barruimte.
pret
10 november 2024, 14:59
Bij mij op kamer dansen de dames continu op de paal die ik beschikbaar stel voor ze. :biggrin:
Patjax
10 november 2024, 15:07
Bij mij op kamer dansen de dames continu op de paal die ik beschikbaar stel voor ze. :biggrin:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het eerder belly dancing is dan paaldansen. :biggrin:
Tjeppah
10 november 2024, 15:14
Is dat niet meer het formaat van een opkomend wratje dan een paal ? ;) :biggrin:
pret
10 november 2024, 17:38
Is dat niet meer het formaat van een opkomend wratje dan een paal ? ;) :biggrin:
Je moet je eigen tekortkomingen niet reflecteren op anderen. :cool:
Tjeppah
10 november 2024, 18:11
Je moet je eigen tekortkomingen niet reflecteren op anderen. :cool:
Shit je hebt me door :cool:
mentholbear
11 november 2024, 18:05
Is dat een dansje van 5 minuutjes? ;)
Betreft Legrand, gezien hun uitbreiding met zwembad en jacuzzi, vind ik het jammer dat ik er in de zomer maanden niet naartoe was gegaan.
Iets voor op de to do list voor komend jaar.
de duisburg spesjalist
11 november 2024, 18:41
Is dat een dansje van 5 minuutjes? ;)
Betreft Legrand, gezien hun uitbreiding met zwembad en jacuzzi, vind ik het jammer dat ik er in de zomer maanden niet naartoe was gegaan.
Iets voor op de to do list voor komend jaar.
er komen nog veel meer verbeteringen aan de club
Rino123
11 november 2024, 19:24
Verbeteringen?? Ze snappen er daar niets van: Le Grand heeft nooit echt goed gelopen, ze missen daar ZAKELIJK INZICHT!!
rob45
11 november 2024, 19:35
Verbeteringen?? Ze snappen er daar niets van: Le Grand heeft nooit echt goed gelopen, ze missen daar ZAKELIJK INZICHT!!De beste verbetering is dat er lekkere w**ven komen met een topservice en schappelijke prijs.
mentholbear
11 november 2024, 23:51
er komen nog veel meer verbeteringen aan de club
Zoals?
schoolmeester
12 november 2024, 06:35
Hij bedoelt waarschijnlijk in en buiten de club.
MeesterMixer
12 november 2024, 16:49
Zoals?
Hij bedoelt dat ze binnenkort dicht gaan? :cool:
Badjas27
12 november 2024, 17:31
Wel goed dat ze verbeteringen gaan doen, maar gezien de ervaring, duurt het bij hun nog al lang, ben benieuwd
mentholbear
13 november 2024, 01:30
Och, als die verbeteringen voor komende zomer klaar zijn, vind ik het best. Dan ga ik namelijk pas weer langs :biggrin: