PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Le Grand, Algemeen

Pagina's : [1] 2 3 4

mentholbear
31 augustus 2021, 08:51
Nieuwe SC in Nederland op komst? Weet iemand er misschien al meer over?

Piet Plezier
31 augustus 2021, 09:16
https://www.saunaclublegrand.nl/

35677

WANDELAAR5
31 augustus 2021, 09:34
Is dat een nieuwe naam voor La reserve, of gaat sauna Diana onder een andere naam verder, of iets helemaal nieuws?

Piet Plezier
31 augustus 2021, 12:02
Is dat een nieuwe naam voor La reserve, of gaat sauna Diana onder een andere naam verder, of iets helemaal nieuws?

moet ik hier nu alles uitzoeken?
Net club Diana gebeld, maar blijven club Diana en worden geen saunaclub

Ze vertelde er gaan wel verhalen over een nieuwe saunaclub maar ze wist niet of het waar is en hoe en wat
Voorheen waren wij sauna Diana zegt ze dus er was veel verwarring met de saunaclubs, en daarom hebben ze destijds de naam in club Diana veranderd
En verder zei ze er word zoveel geluld, dus we moeten afwachten hoe en wat.

luminous
31 augustus 2021, 13:08
Is het misschien terug saunaclub -fkk dat enkele jaren geleden een korte tijd open geweest is.

luminous
31 augustus 2021, 13:18
Even nagekeken saunaclub had vroeger de naam (clubFKK) en was gelegen in Zundert net over de Belgische grens aan de linkerzijde van de weg.

Willem2
31 augustus 2021, 13:42
In 2014

https://www.ijsberenforum.com/img/clubfkk/banner%206.png (http://www.clubfkk.nl)

Club FKK
Meirseweg 56
4881 MJ Zundert

tel.0032 498/210.222
website : www.clubfkk.nl

Openingstijden :
Maandag/Donderdag 13h - 01h
Vrijdag/Zaterdag 15h - 04h
Zondag 13h - 23h
Dinsdag/Woensdag GESLOTEN

Entreeprijs :
50euro heren
10euro dames

pret
31 augustus 2021, 13:49
Exploiteren van een SC was toch wettelijk gezien niet mogelijk in BE? :confused:

Willem2
31 augustus 2021, 13:52
Exploiteren van een SC was toch wettelijk gezien niet mogelijk in BE? :confused:

Tja, daar ging het mis maar er waren nog meer problemen.

keesboz
31 augustus 2021, 14:23
Tja, daar ging het mis maar er waren nog meer problemen.Das lekker dichtbij bergen op zoom zou ik op de fiest kunnen gaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

pietpotent44
31 augustus 2021, 18:19
Ik ben daar in 2014 een paar keer poolshoogte gaan nemen. Een saunaclub naar Duits model in die regio is zeker kansrijk, maar de uitbaters van destijds waren niet goed op de hoogte van de concurrentie en prijzen in Duitsland en Tilburg.

Is ooit ook een parenclub geweest. Is een andere locatie dan Sauna Diana.

Waren toen veel ex vrouwen uit Badda Bing en vrouwen die in dure luxe bordelen / clubs hadden gewerkt in regio het Gooi, Laren, Blaricum, etc. En die vroegen aanzienlijk hogere prijzen dan de bekende 50-50.

Het is destijds al na 6 weken weer dicht gegaan.
Laten we hopen dat deze keer beter nagedacht is.
Want heeft zeker potentie.

Shakir
31 augustus 2021, 20:48
Zou het niet kunnen dat het over dit adres gaat?
Club Privilege, Meirseweg 25, Zundert.

Begin jaren negentig was dit een beruchte housediscotheek (Barocci) waar ik als 17-jarige knaap rondliep. Nadien werd het een seksclub.
In verband met mijn tweede jeugd zou het fantastisch zijn mocht dat pand als saunaclub ingericht worden!

pietpotent44
31 augustus 2021, 20:57
Zou het niet kunnen dat het over dit adres gaat?
Club Privilege, Meirseweg 25, Zundert.

Begin jaren negentig was dit een beruchte housediscotheek (Barocci) waar ik als 17-jarige knaap rondliep. Nadien werd het een seksclub.
In verband met mijn tweede jeugd zou het fantastisch zijn mocht dat pand als saunaclub ingericht worden!

Ik denk dat je gelijk hebt.
Als ik Google op saunaclub le grand dan kom je uit op nummer 25. Club fkk zat in dezelfde straat, maar op nr. 56. Dus die is het dan toch niet.
Privillege was gewoon een dure nacht / zuipclub (met prijzen van rond de 180e per uur). Geen saunaclub. Maar hopen dat het dat wel wordt dan.

Inderdaad die goeie ouwe tijd in de jaren 90 met veel uitgaansgelegenheden net over de grens in Belgie. In Wuustwezel Cartouche en Club X. En in Hoogstraten Highstreet. Of nog net in Nederland in Zundert, veel uitgaancafes en feesttenten.
ClubX is later een parenclub geworden (Part 2), rond 2003-2005. Maar die zit er ook allang niet meer, geen idee wat het nu is.

Shakir
31 augustus 2021, 21:06
Geweldig nieuws! Eindelijk iets uit mijn jeugdjaren dat niet verdwijnt en een positieve wending krijgt.
Zo zag de dancing er 30 jaar geleden uit: https://alegendarytrip.wordpress.com/2016/02/28/barocci/

Nu hopen dat het niet iets zal worden à la Weizigt, anders blijf ik het gewoon op Sixsens houden.

pietpotent44
31 augustus 2021, 21:15
Geweldig nieuws! Eindelijk iets uit mijn jeugdjaren dat niet verdwijnt en een positieve wending krijgt.
Zo zag de dancing er 30 jaar geleden uit: https://alegendarytrip.wordpress.com/2016/02/28/barocci/

Nu hopen dat het niet iets zal worden à la Weizigt, anders blijf ik het gewoon op Sixsens houden.

Er zijn zelfs nog beelden van. Inmiddels bijna 30 jaar geleden (1992):

https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DZAaz_vPHxtE&ved=2ahUKEwjLrtO1-9vyAhXR66QKHbhcCfYQwqsBegQIBBAF&usg=AOvVaw2W5TxkMjHAXcBWOx2BM6wM

peterp095
31 augustus 2021, 21:16
Ik denk dat het om de vroegere La Reserve gaat.

pietpotent44
31 augustus 2021, 21:16

Er zijn zelfs nog beelden van. Inmiddels bijna 30 jaar geleden (1992), is maar 3 jaar open geweest, van 91 t/m 94:

https://www.youtube.com/watch?v=ZAaz_vPHxtE

https://www.youtube.com/watch?v=mF1rDqVLMPM

WANDELAAR5
31 augustus 2021, 21:50
Heerlijk al die speculaties, oude herinneringen en goede hoop!

hvdk52
31 augustus 2021, 23:27
Het is zoals PP44 aangeeft vroeger Club Privilege.

WANDELAAR5
31 augustus 2021, 23:30
Shakir suggereerde dat als eerste. Je stelt dit vrij zeker, dat suggereert dat je er meer van weet. Zou je dat ook met ons kunnen delen?

pietpotent44
1 september 2021, 06:27
Het is dus niet de oude club fkk uit 2014 (poging tot saunaclub, op nr 56), maar ook niet club La Reserve (dure nachtclub, op nr 39 en op 56). En uiteraard ook niet sauna Diana, die ligt een paar km verderop.

Het is dus nr 25, waar vroeger in de jaren 70 eerst een cafe zat, later discotheek T Paaltje, en daarna begin jaren 90 de house tempel Barocci in gezeten heeft. Later Club Privillege. Is sinds 2017 gesloten. Nummer 25 heeft bestemming wonen en bijeenkomsten. Branche cafes.

Hier nog een artikel over die club fkk uit 2014 op nr 56 (die het dus niet is, maar bevestigt mijn ervaringen van toen):
https://huisjesvanplezier.com/overzicht-van-sexclubs-in-nederland/club-fkk-zundert/

peterp095
1 september 2021, 12:54
Nochtans staat in bericht 7 van dit topic dat het nr 56 is - als je googelt op nr 56 kom je bij de oude Reserve uit.
Zal dus afwachten worden waar het nu juist is.

WANDELAAR5
1 september 2021, 19:14
moet ik hier nu alles uitzoeken?

Om Piet een beetje te helpen met zijn zware taak heb ik mijn onopvallende grijze regenjas aangetrokken, mijn spionnenuitrusting in mijn Zeer Snelle auto gegooid en naar Zundert gereden. De snelste weg zal voor de meeste beren de A16 zijn en dan via de eerste afslag in België terug rijden naar Nederland. Belgen rijden op de E19 richting Nederland en nemen de laatste afslag vóór de grens naar Meer. Voor beide geldt dat je aan het einde van de afslag richting Zundert (westen) afslaat. Als eerste kwam ik bij nummer 56. Daar kwam een busje de oprit uit. Die vakkundig klemgereden en de bestuurder aan een kruisverhoor onderworpen: “Nee hier komt zeker geen saunaclub. Dat was vroeger, maar nu zijn het gewoon 2 woonhuizen.”

WANDELAAR5
1 september 2021, 19:24
Mijn Zeer Snelle wagen dus voor het busje weggehaald en de weg vervolgd. De afslag naar Sauna Diana links laten liggen en dan komt nummer 39 aan de rechterkant. Verrassing: Daar is alles afgebroken en er komt een nieuw pand!
35680
Alles wat maar enigszins privacy kan bieden is weg en erachter zit een transportbedrijf. Volgens mijn bedrijfseconomische analyse staat de business case van een saunaclub een dergelijke kapitaalsinvestering niet toe. Voor de zekerheid ook nog een zij-opname gemaakt met mijn spycam:
35681

WANDELAAR5
1 september 2021, 19:33
Mijn Zeer Snelle auto weer gestart en doorgereden naar nummer 25. Dat wordt geheel aan het zicht onttrokken door een 5m hoge coniferenhaag. Via de zijingang wordt de entree verhinderd door een slagboom. Wel kon je aan die kant een kleine stijger zien staan. Alle ramen boven waren ondoorzichtig door doeken die ervoor hingen. Het pand had nodig een likje verf nodig. Maar Sherlock5 wordt natuurlijk wel gehinderd door dit soort maatregelen, maar niet tegengehouden. Een inspectie rondom het pand toonde nog een ingang en daar stond een bordje naast van een interieurbouwer.
35682
Uit het zwaar criminele Sint Willibrord! Ik was iets op het spoor! Ik verschafte mij toegang (ik kan helaas hier niet onthullen hoe dat in zijn werk ging en als eerste zag ik een forse uitbreiding van de parking met splinternieuwe bestrating:
35683

WANDELAAR5
1 september 2021, 19:38
Uiteraard met mijn spycam meer belastend bewijs verzameld!
35684
35685
Er is duidelijk te zien dat er ook aan de buitenkant van het pand gewerkt wordt!
Ook ontdekte ik nog wat verscholen ruiten die niet afgedekt waren en ik zag binnen nieuwe leidingen liggen.
35686
Hiermee was het bewijs wel rond. De nieuwe saunaclub komt op nummer 25. De parking is groot en goed afgeschermd. Maar zo te zien gaat het nog maanden duren totdat die open gaat.

Jullie Sherlock5

mentholbear
1 september 2021, 20:09
Lol, het gaat inderdaad om nr. 25.

Ik kwam er op een Theo's achtige manier achter. Gisterochtend wilde ik saunaclub Venus in m'n smartphone typen. Ik kwam echter niet verder dan saunaclub, want Google suggereerde gelijk Lemiers en Zundert.
Zundert? Daar zit toch niks? Forum bracht geen uitkomst. Dus verder gekeken op hun site en locatie gegevens. Nr 25 dus, wat Sherlock5 verder heeft uitgevogeld.

Ik zie helaas geen kuil voor een zwembad op de spycam. Hopelijk komt dat er nog. Net als een sauna, jacuzzi, stoomcabine en natuurlijk een heeeeeeeel uitgebreid buffet :rolleyes:

Eddy_V
1 september 2021, 20:16
En Nederlandse en Vlaamse hockeymeisjes voor Partycrasher

Player
1 september 2021, 20:17
@WANDELAAR5 Bedankt voor deze onderzoeksjournalistiek maar een eenvoudige search op Google had je meteen naar pand nr 25 kunnen leiden en Google street view een preview gegeven. In elk geval weten we dankzij jouw onderzoek dat het pand verbouwd wordt tot wat een nieuwe SC kan/zal worden. Fijn in de Nederlandse grensstreek er eentje te krijgen, er is zeker nood en ruimte voor een goeie SC aldaar.

WANDELAAR5
1 september 2021, 21:05
@WANDELAAR5 Bedankt voor deze onderzoeksjournalistiek maar een eenvoudige search op Google had je meteen naar pand nr 25 kunnen leiden en Google street view een preview gegeven.

Goh! ;)

Shakir
2 september 2021, 15:15
In België mag er niets, maar kan er alles.

En nu duimen dat het wetsvoorstel (decriminalisering of misschien legalisering) in België wordt aangenomen. Wie weet komen er dan deftige saunaclubs in België?
Dancing La Rocca in Lier mag voor mij dan ook omgebouwd worden.

WANDELAAR5
2 september 2021, 15:32
Deze club ligt in Nederland, net over de grens.

de duisburg spesjalist
2 september 2021, 17:14
In België mag er niets, maar kan er alles.

En nu duimen dat het wetsvoorstel (decriminalisering of misschien legalisering) in België wordt aangenomen. Wie weet komen er dan deftige saunaclubs in België?
Dancing La Rocca in Lier mag voor mij dan ook omgebouwd worden.

deftige sauna clubs hebben wij niet nodig sauna clubs zo als bijvoorbeeld de oude babylon de LR en GT van voor 2013 geile gewillige dames moeten we hebben ;)

Eddy_V
2 september 2021, 21:11
deftige sauna clubs hebben wij niet nodig sauna clubs zo als bijvoorbeeld de oude babylon de LR en GT van voor 2013 geile gewillige dames moeten we hebben ;)
Zinvolle bijdrages van de ds zijn schaars, dus bij deze nog even in de herhaling :biggrin:

keesboz
12 september 2021, 13:57
Is dat een nieuwe naam voor La reserve, of gaat sauna Diana onder een andere naam verder, of iets helemaal nieuws?Das in Brabant voor mijn bijna naast de deur 30km ipv de dichtstbijzijnde ss van 180km enkele reis

pietpotent44
17 oktober 2021, 17:31
Nieuwe foto's:

35832

35833

35834

WANDELAAR5
17 oktober 2021, 21:09
Dank je, ziet er al beter uit. Binnen al iets te zien?

pietpotent44
17 oktober 2021, 22:44
Dank je, ziet er al beter uit. Binnen al iets te zien?

Nee, alleen kale ruimtes nog, waar gereedschap staat.
En buiten een container half gevuld met gesloopte bouwmaterialen.
Moet nog veel gebeuren. (Ik zag alleen een bord interieurbouwer uit St. Willebrord.)

Hoop dat de uitbaters zelf vaart maken, en snel zelf met nieuws komen. Een en ander zal ook afhankelijk zijn hoe snel zij alle vergunningen rond hebben. En bouwvakkers hebben het momenteel razend druk, vaak al maanden vol geboekt.

Jan Verplancke
9 december 2021, 21:46
Nog nieuws hier over?

pietpotent44
11 december 2021, 20:07
Nieuwe foto's:

De buitenkant is al een heel eind. Dak en gevel afwerking is dus de afgelopen 2 maanden gedaan. Binnen moet het interieur waarschijnlijk wel nog volledig gebeuren: slechts beplating, lege ruimtes en ander los materiaal te zien.

36198

36199

36200

36201

36202

36203

36204

Jan Verplancke
11 december 2021, 21:03
Er wordt in elk geval gewerkt. Het ziet er niet naar uit dat iemand dit als woning of zo gaat gebruiken, dus ben benieuwd :)

keesboz
13 maart 2022, 08:25
Er wordt in elk geval gewerkt. Het ziet er niet naar uit dat iemand dit als woning of zo gaat gebruiken, dus ben benieuwd :)Is er al meer info van de staan van de bouw
Zundert is een have uur rijden ipv 2uur voor de dichtstbijzijnde sc
Ben gewoon benieuw

WANDELAAR5
13 maart 2022, 09:28
Ik zou zeggen: na de spionage acties van Piet en mijzelf: rij er eens langs, probeer ook het terrein binnen te dringen, maak wat foto’s en plaats een update.

pietpotent44
13 maart 2022, 18:11
Update half maart 2022 - Foto's

36702

36703

36704

36705

36706

36707

36708

36709

36710

36711

pietpotent44
13 maart 2022, 18:22
Update half maart 2022

De bouw is dus ver gevorderd. Zie fotos hierboven.
Interieur is afgedekt met zeil voor de ramen, zodat je niet naar binnen kan kijken.

Verder nog weinig info te vinden helaas.
Hun website zegt alleen dat er zeer binnenkort meer info komt. Maar blijft onduidelijk hoe lang dat dan is.

Op de KvK kom je deze BV tegen: CLABO B.V. Branche: Cafe.
Lijkt van een (horeca familie) Verschueren te zijn. Waarvan senior (oude uitbare disco / cafe) zon 2 jaar geleden overleden is.
Bedrijfleidster L. Verschueren. 2-5 medewerkers. Laatste deponering is van 2020.

Ik denk dat het tijd wordt dat deze ondernemers wat meer reclame gaan maken. En wat meer duidelijkheid scheppen.

Husky
13 maart 2022, 21:45
Goede berichten,bedankt!

keesboz
16 maart 2022, 08:39
Goede berichten,bedankt!Zou super zijn een sc binnen 30min ipv nu de dichtstbijzijnde 2uur rijden

mentholbear
13 april 2022, 03:17
Hoorde vandaag van iemand die signalen had gekregen dat de club wel es volgende maand z'n deuren zou kunnen gaan openen.

Iemand ook zulke signalen opgevangen?

schoolmeester
13 april 2022, 19:44
Ja, Jomanda.

Kwibus2
14 april 2022, 17:20
Das lekker dichtbij bergen op zoom zou ik op de fiest kunnen gaan

Dat zal dan flink doortrappen worden, BOZ - Zundert is een aardig eindje.

Johan35
14 april 2022, 17:40
Hoe het ook zei, naast YY en VV , weer goed nieuws.
Geeft de burger lucht, maakt een mens blij.
Nog even afwachten, maar toch....

laplagne
27 april 2022, 17:04
Er staat ook een website in de steigers - https://www.saunaclublegrand.nl - met de tekst 'Coming very soon'. Dat belooft natuurlijk veel goeds, maar nooit te vroeg juichen. En op de website van sexjobs staat de volgende advertentie met ook een telefoonnummer voor de liefhebbers:

De moderne en exclusieve Saunaclub Le Grand in Zundert opent zeer binnenkort haar deuren!

Ben jij een sexy, enthousiaste en spontane dame en wil je werken in een gloednieuwe, exclusieve saunaclub met uitstekende voorwaarden? Dan zoeken wij jou!

Wat bieden wij:

- Een veilige, nette en respectvolle werkomgeving.
- Flexibele werktijden, jij bepaalt wanneer en hoe lang je wil werken.
- Uitstekende locatie op de grens van België met een groot bezoekerspotentieel.
- Gloednieuwe, moderne saunaclub, van alle gemakken voorzien.
- De eerste 3 maanden kunnen alle dames kosteloos werken.

Wat zoeken wij:

- Dames die graag een nieuwe en leuke uitdaging aangaan.
- Je bent een spontane dame en spreekt Nederlands en/of Engels.
- Je bent 21 jaar of ouder.

Ben je benieuwd naar onze uitstekende voorwaarden? Bel, app of stuur ons een bericht en wij reageren direct!

Ties85
27 april 2022, 17:49
Hoorde vandaag van iemand die signalen had gekregen dat de club wel es volgende maand z'n deuren zou kunnen gaan openen.

Iemand ook zulke signalen opgevangen?

Kan dan uit het niks nog vies druk worden in SC land in de regio NRW/Zuid-Nederland als alle speculaties zouden kloppen en deze club + YY Roermond en de nieuwe GT in Grefrath zouden openen. beginnen ze denk ik langzaam te te zweten in de Limburgse heuvels...

laplagne
27 april 2022, 18:42
Het blijft natuurlijk allemaal draaien om de kwaliteit van de dames. In een ver verleden zou er ook een saunaclub aan de doorgaande weg in Zundert komen, maar dat was volgens mij uiteindelijk toch een luchtkasteel. Zou voor de mannen uit de Randstad een mooi excuus zijn: 'Ik ga even goedkoop tanken in België'.

pietpotent44
27 april 2022, 18:44
Er staat ook een website in de steigers - https://www.saunaclublegrand.nl - met de tekst 'Coming very soon'. Dat belooft natuurlijk veel goeds, maar nooit te vroeg juichen. En op de website van sexjobs staat de volgende advertentie met ook een telefoonnummer voor de liefhebbers:

De moderne en exclusieve Saunaclub Le Grand in Zundert opent zeer binnenkort haar deuren!

Ja, dat klinkt goed inderdaad. En zou natuurlijk ook zeer welkom zijn.

Waarschijnlijk gat in de markt op zon locatie, indien het echt volgens Duits concept en prijzen zal zijn.
Maar er was eerder een 'Duitse saunaclub' in Zundert daar in dezelfde straat (club fkk) in 2014.
met veel te hoge prijzen, en weinig te bieden, was na 2 maanden alweer weg. Die wisten niet eens de prijzen en grootte clubs etc in Limburg en Duitsland. Hadden gewoon hun huiswerk dus niet goed gedaan. Dus hoop dat deze het beter aanpakken.

Alleen staat die tekst al heel lang op hun website. Al maanden. Denk al meer dan een half jaar. Zolang is er al geen nieuws.
Wordt toch tijd dat ze snel iets concreter gaan worden. Ze moeten 'het ijzer smeden als het heet is' zeg maar. (En niet laten roesten of smelten.)

Haradamannetje
27 april 2022, 19:47
Erg goed dat er een mooie club bij komt, hoop echt dat dit wat word. Er zijn zoveel clubs tegenwoordig waar maar een handjevol dames rondlopen die niet te moeite waard zijn.

Shakir
27 april 2022, 20:55
Pas wanneer men dezelfde kwaliteit biedt tegenover dezelfde gunstige prijzen zoals in Limburg (laat ons eerlijk zijn), dan mag men in het diepe Zuiden idd beginnen zweten.
Máár: eerst zien en dan geloven.

Seks in Nederland is al vrij duur, alleszins duurder dan in België en veel duurder dan in Brussel.
De club is daarbovenop erg ver verwijderd van de concurrentie in NRW.
Ik gok dus al op minstens 70430 of 80430 (voor enkel PMC+NMC) met een forse entree.

Herinner je je nog de discussie vlak voor de opening van Villa Weizigt?
Toen waren er ook vreugdeschoten te horen en ging het vast een goed alternatief voor Limburg worden.
Daar kwam niets van in huis...

Maar goed, we wachten af.

schoolmeester
27 april 2022, 21:03
Speculeren over prijzen heeft weinig nut.
Gewoon even afwachten...
Maar ik begrijp het wel: altijd spannend als er een nieuwe saunaclub open gaat.

Groet, schoolmeester.

Kwibus2
27 april 2022, 21:47
Ben ook wel benieuwd naar wat SC Legrand voorwaarden noemt.
Prijzen te laag komen er geen dames, prijzen te hoog komen er geen ijsberen.

Zundert is eerder een locatie geweest waar mannen graag kwamen voor wat vertier.
Sexclub La Reserve heeft tientallen jaren veel belangstelling gehad tot de zaak door de overheid werd gesloten.
Zo uit mijn geheugen is de zaak al een jaar of 12 dicht, ook na wisseling van eigenaar kennelijk nog steeds geen vergunning.

Club Diana, op dit moment het enige alternatief, was voor mij geen aantrekkelijke zaak. Ben er een paar keer geweest zonder veel animo.

schoolmeester
27 april 2022, 21:50
Club Diana is een zeer mooie saunaclub, maar daar is de prijs ook naar.

Groet, schoolmeester.

Haradamannetje
27 april 2022, 22:46
Voordat dit allemaal draait ben je 2 jaar verder.

Wentelt Eefje
28 april 2022, 00:14
Club Diana is een zeer mooie saunaclub, maar daar is de prijs ook naar.

Groet, schoolmeester.

Voorzover ik weet is Club Diana een zeer mooie sexclub, maar geen saunaclub

de duisburg spesjalist
28 april 2022, 19:13

Ben jij een sexy, enthousiaste en spontane dame en wil je werken in een gloednieuwe, exclusieve saunaclub met uitstekende voorwaarden? Dan zoeken wij jou!

Wat bieden wij:

- Een veilige, nette en respectvolle werkomgeving.
- Flexibele werktijden, jij bepaalt wanneer en hoe lang je wil werken.
- Uitstekende locatie op de grens van België met een groot bezoekerspotentieel.
- Gloednieuwe, moderne saunaclub, van alle gemakken voorzien.
- De eerste 3 maanden kunnen alle dames kosteloos werken.

Wat zoeken wij:

- Dames die graag een nieuwe en leuke uitdaging aangaan.
- Je bent een spontane dame en spreekt Nederlands en/of Engels.
- Je bent 21 jaar of ouder.

Ben je benieuwd naar onze uitstekende voorwaarden? Bel, app of stuur ons een bericht en wij reageren direct!

coming soon staat er al voor de kerst :rolleyes:

pret
28 april 2022, 19:22
Zijn vast nog druk bezig met werven van dames.

Ties85
28 april 2022, 19:45
Seks in Nederland is al vrij duur, alleszins duurder dan in België en veel duurder dan in Brussel.
.

Nou als je dan aub. die goedkopere adressen in België met mij eens zou willen delen? Want ik kijk meerdere malen in de week op redlights.be maar kan het goedkope nog niet echt ontdekken gemiddeld per half uur genomen dan t.o.v. in Nederland.

pietpotent44
28 april 2022, 20:09
Nou als je dan aub. die goedkopere adressen in België met mij eens zou willen delen? Want ik kijk meerdere malen in de week op redlights.be maar kan het goedkope nog niet echt ontdekken gemiddeld per half uur genomen dan t.o.v. in Nederland.

Hot Marijke wil vast wel wat water bij de wijn doen.
https://kw.be/nieuws/samenleving/hot-marijke-de-tijd-van-een-volgeboekte-agenda-is-voorbij/

https://www.clint.be/actua/opperprostituee-hot-marijke-terug-aan-de-slag-ze-kreeg-al-klop-van-een-klant-hij-wou-zijn-geld-terug/

Shakir
28 april 2022, 20:33
Ik gok dus al op minstens 70430 of 80430 (voor enkel PMC+NMC) met een forse entree.

Een gedeelte van mijn voorspelling hierboven komt alvast uit. :angst:
Op hun website staat te lezen:

Kom je een bezoek brengen aan Saunaclub Le Grand, dan betaal je € 80,00 entree. Je krijgt vervolgens van ons een badjas en slippers (verplicht voor elke gast).

Voor dit bedrag kun je onbeperkt non-alcoholische dranken halen, bier en wijn en gebruik maken van het lopend buffet. Uiteraard kun je ook onbeperkt gebruik maken van onze wellness-faciliteiten.

Onze dames verlenen als zelfstandige hun diensten voor een bedrag dat jij samen met de dame overeen komt.

Dit gaat gegarandeerd een club worden met weinig klandizie en klagende dames.

Die overpriced gentlemen's clubs kunnen me de rug op. Ik ga dan wel lekker naar simpele Turkenpuffs in de Ruhrpott.

WANDELAAR5
28 april 2022, 20:37
Die duurdere entree halen veel ijsberen makkelijk uit de besparing op brandstofkosten.

pietpotent44
28 april 2022, 20:43
Ik vind 80e entree ook veel. Je moet wel beetje waar voor je geld krijgen.
Zelfs in zon peperdure tent als Sauna Diana (waar vrouwen ca. 200e per uur kosten) is de entree maar iets van 25 of 30 euro.

Vroeger bij Badda Bing was de entree 50e, en was al veel voor wat je daarvoor kreeg (feitelijk alleen toegang en niet alcoholische drankjes aan bar.)
Yin Yang kostte toen (15 jaar geleden) 40-50 euro. Met veel wellness, grote tuin en goed restaurant.

Die andere Zundertse club in 2014 hanteerde ook 50e entree.

Maar belangrijkste is natuurlijk hoeveel de dames gaan kosten. Tegen welke service. En wat voor dames er zullen rondlopen. En hoeveel. Cruciaal dat prijzen niet teveel uit de pas gaan lopen met Duitsland en Limburg.

Maar goed, positief puntje in elk geval dat er nu wel wat info op hun site te lezen is. Alleen nog geen concrete openingsdatum dus. Nog even geduld.

Shakir
28 april 2022, 20:52
Misschien een positieve noot: de hoge entree zou wel eens willen zeggen dat ze zich verdiept hebben in het SC-wereldje en dat ze hebben gekeken naar de website van Sixsens.
Hopelijk beseffen ze hiermee ook dat ze de dames maar best onder het gareel houden wil de club op termijn slagen.
De prijs-kwaliteitsverhouding van de dames zal de beslissende factor worden om al dan niet verder door te reizen naar Vaals.

Laat ons bidden dat het geen upsell-kot gaat worden.

Shakir
28 april 2022, 21:00
Maar belangrijkste is natuurlijk hoeveel de dames gaan kosten. Tegen welke service. En wat voor dames er zullen rondlopen.

Inderdaad, YY en SS hadden hun dames kunnen verleiden uit het het Duitse circuit, en die werkten toen zonder morren aan 50430.
Ik vraag me hierbij af welke dames Le Grand gaan trekken? Zouden dat dames zijn uit privéhuizen of thuisontvangst/escort uit de Randstad?
Die willen niet voor zo'n lage prijs werken (en al zeker geen Nederlandse), maar goed we gaan het zien...

Player
28 april 2022, 21:36
De SC is nog niet open of ze wordt al figuurlijk afgebrand. Welke meiden er zullen werken en aan welke prijzen, zullen we wel zien. 80 € entrée klinkt en is veel, valt te bekijken wat er daarvoor geboden wordt. Luxe is mss echt luxe en daar kan ook een markt voor zijn.

In elk geval vind ik het positief dat er wat SC's bijkomen. Naast enerzijds minder aanbod aan meiden sinds Corona, heeft het wegvallen van een paar Clubs in het hogere segment voor verschraling gezorgd. Als er wat sterke spelers bijkomen die er terug concurrentie in brengen, zal het niveau algemeen ook hoger worden. En hebben we tenminste er terug wat topclubs bij.

schoolmeester
28 april 2022, 21:40
Als men 80 euro entree vraagt als beginnende club, zullen veel ijsberen niet gaan.
Maar goed, we gaan het zien wat er gebeurt......

Haradamannetje
28 april 2022, 23:12
80 Euro is niet eens zo erg op den duur, maar hier moet je niet mee beginnen... Begin eens met 50 euro en laat de tent draaien, praten we daarna over een verhoging mits terecht.

pret
29 april 2022, 04:28
80 Euro is niet eens zo erg op den duur, maar hier moet je niet mee beginnen... Begin eens met 50 euro en laat de tent draaien, praten we daarna over een verhoging mits terecht.

En vervolgens gaan we zeuren over de prijsstijging :biggrin:

Haradamannetje
29 april 2022, 15:55
En vervolgens gaan we zeuren over de prijsstijging :biggrin:

Zeuren zullen we altijd, je moet kijken of het terecht is. Een club mag van mij zeker wat verdienen graag zelfs, bijvoorbeeld een verwarmd zwembad buiten in deze tijden kost klauwen met geld. Sushi en steak in het weekend is niet goedkoop, een mooie line up met goede service daar hoort een goede entree prijs bij. Wil je dit allemaal niet? Ga je lekker naar ACA Gold, waar ook helemaal niks mis mee is en ik zelf ook graag kom, ik vind beide wel wat hebben.

pret
29 april 2022, 16:24
Zeuren zullen we altijd, je moet kijken of het terecht is. Een club mag van mij zeker wat verdienen graag zelfs, bijvoorbeeld een verwarmd zwembad buiten in deze tijden kost klauwen met geld. Sushi en steak in het weekend is niet goedkoop, een mooie line up met goede service daar hoort een goede entree prijs bij. Wil je dit allemaal niet? Ga je lekker naar ACA Gold, waar ook helemaal niks mis mee is en ik zelf ook graag kom, ik vind beide wel wat hebben.

Als ik bovenstaande punten lees is er Fort van Oranje in Limburg die aan al deze voorwaarden voldoet. Begrijp ik nu goed van jouw post dat als zij indien hun prijs verhogen naar € 80 dat jij daar geen moeite mee zal hebben?

Ties85
29 april 2022, 18:32
SS is nu ook de standaard entree 65 euro dat is dan is 80 euro 15 euro duurder dat besparen de heren uit de randstad en Antwerpen al aan een enkeltje naar Vaals aan brandstof hebben we het over de tijd en afschrijvingen etc. nog niet gehad.
Verder is de YY ook nooit goedkoop geweest dus als die open zouden gaan reken ik ook op een entree van rond de 65/70 euro, datzelfde geld voor de GT vroeger en die hebben in Grefrath nog voor een vermogen moeten verbouwen dus daar zal de entree ook echt geen 50 euro meer worden.
Ik denk gewoon dat het allemaal op de dames gaat aankomen de club die de meeste toppers qua uiterlijk en kwaliteit binnen heeft zal de grootste worden en kan zich misschien over een jaar ofzo wel 100 euro entree vragen want er zijn altijd heren die het kunnen missen.
En laten we wel wezen er zijn nu ook nog genoeg ezels die voor dames op een stinkende achterkamer 100 euro voor een lullig half uurtje betalen, het leven is gewoon varkensduur aan het worden en wil je wat leuks mag je stevig in de buidel tasten helaas.

mentholbear
30 april 2022, 03:49
Dit gaat gegarandeerd een club worden met weinig klandizie en klagende dames.

Vrees dat het met dergelijke entree geen massa is kassa wordt...

Inderdaad, YY en SS hadden hun dames kunnen verleiden uit het het Duitse circuit, en die werkten toen zonder morren aan 50430.
Ik vraag me hierbij af welke dames Le Grand gaan trekken? Zouden dat dames zijn uit privéhuizen of thuisontvangst/escort uit de Randstad?
Die willen niet voor zo'n lage prijs werken (en al zeker geen Nederlandse), maar goed we gaan het zien...

Mwoah, kweenie. Toen ik Weizigt nog bezocht, rekenden de dames gewoon de 50p30. Hangt ook van de setup af. Als dames bijvoorbeeld pas vanaf 2 kamer entree hoeven te betalen ofzo, kan dat ook invloed hebben op de prijzen die ze rekenen.

Ik denk gewoon dat het allemaal op de dames gaat aankomen de club die de meeste toppers qua uiterlijk en kwaliteit binnen heeft zal de grootste worden en kan zich misschien over een jaar ofzo wel 100 euro entree vragen want er zijn altijd heren die het kunnen missen.

Maar of die zo gek zijn. Hangt ook maar van af wat de concurrentie doet. Als die op 50 a 60 blijven en ook genoeg te bieden hebben, is die 100 denk ik best een grote stap.
Want het is denk ik ook maar de vraag hoeveel mannen bereid zijn die 100 neer te tellen. Te weinig mannen, en de dames gaan klagen. Zo betalen in sommige clubs de dames meer entree dan de heren, wetende dat er genoeg heren binnen komen om aan te verdienen.

Misschien een positieve noot: de hoge entree zou wel eens willen zeggen dat ze zich verdiept hebben in het SC-wereldje en dat ze hebben gekeken naar de website van Sixsens.

Hopelijk hebben ze ook gezien dat er een happy hour tarief op die site staat :smoke:

Zelf denk ik dat de 80 euro dusdanig fors is, dat een hoop ijsberen doorrijden. Kijk maar wat er met Babylon was gebeurd en waarschijnlijk weer gaat gebeuren.
En als de dames er ook nog eens behoorlijk upsellen vrees ik het ergste voor hun SC concept. Konden ze beter een champagne club worden ofzo. Bij SC concept heb ik toch meer het idee dat je het wat meer van de massa moet hebben, dan enkele pannenkoekers en high stakes spelers...

pietpotent44
30 april 2022, 04:46
Ook Villa Weizigt rekent 'slechts' 60e entree.

Prijzen op de kamer bij VW zijn daar nu:
- 135 voor uur (excl pzc) waarvan 100e voor dame en 35e kamerhuur
- 105 driekwartier
- 75 voor half uur.

- Een uur in de vip kamer kost 180.

Maar dat zijn dus eigenlijk gewoon privehuisprijzen i.p.v. saunaclub prijzen. Veel geld voor weinig (service) dus. En VW is sowieso meer een privehuis dan saunaclub.
Vreemde daar is ook dat je dus zowel entree als ook nog eens kamerhuur moet betalen.

Ze zijn in Zundert alvast gewaarschuwd: ga aub geen privehuistarieven en/of privehuis concept hanteren. En geef ook niet dames de ruimte om de tarieven te bepalen, want dan wordt het 1 grote (dure) bende.
De markt zit alleen te wachten op het echte saunaclub concept met dito prijzen (in die regio).
Privehuizen en dure nachtclubs zijn er al genoeg. Zeker in Zundert met sauna Diana om de hoek. En privehuizen in een straal van 30km.

Ik vermoed dat die 80e entree bedacht is om z.s.m. de verbouwingskosten eruit te halen. En misschien dat de hoge energietarieven momenteel ook een rol spelen.

Ik geef onmiddelijk toe dat het niet makkelijk zal zijn om in die regio goede vrouwen te krijgen die bereid zijn tegen saunaclubtarieven te werken (of anders slechts marginaal hoger). Maar als het lukt ben je wel spekkoper. En is massa kassa. Voor zowel club als vrouwen.
Badda Bing (nabij Tilburg) is het wel gelukt. Maar dat is alweer 15 jaar geleden. En daar gingen na 1-2 jaar toch de vrouwen de prijzen fors opschroeven. In club fkk in Zundert in 2014 lukte het ook. Maar ook daar kwamen al snel vrouwen die de tarieven flink opschroefde. Ook daar was het toen na 2 maanden al klaar.

Maar ik wacht nog even af. Hoop natuurlijk dat het een succes wordt. Maar ben door ervaring wel sceptisch. Qua locatie zou het in potentie mijn stamclub kunnen worden in elk geval.

Eerst maar eens een openingsdatum.

mentholbear
30 april 2022, 12:00
Prijzen op de kamer bij VW zijn daar nu:
- 135 voor uur (excl pzc) waarvan 100e voor dame en 35e kamerhuur

Vreemde daar is ook dat je dus zowel entree als ook nog eens kamerhuur moet betalen.

Ze zijn in Zundert alvast gewaarschuwd: ga aub geen privehuistarieven en/of privehuis concept hanteren. En geef ook niet dames de ruimte om de tarieven te bepalen, want dan wordt het 1 grote (dure) bende.
De markt zit alleen te wachten op het echte saunaclub concept met dito prijzen (in die regio).
Privehuizen en dure nachtclubs zijn er al genoeg. Zeker in Zundert met sauna Diana om de hoek. En privehuizen in een straal van 30km.

Ik vermoed dat die 80e entree bedacht is om z.s.m. de verbouwingskosten eruit te halen. En misschien dat de hoge energietarieven momenteel ook een rol spelen.

Badda Bing (nabij Tilburg) is het wel gelukt. Maar dat is alweer 15 jaar geleden. En daar gingen na 1-2 jaar toch de vrouwen de prijzen fors opschroeven. In club fkk in Zundert in 2014 lukte het ook. Maar ook daar kwamen al snel vrouwen die de tarieven flink opschroefde. Ook daar was het toen na 2 maanden al klaar.

Als je goed kijkt werken de dames daar dus ook voor 50p30.

Betreft de entree plus kamerhuur... de uitbaatster ziet het als extra inkomen voor de club. Je kunt ook binnen komen zonder 60 euro SC entree. Je betaalt dan alleen voor een uur wel 50 euro en met de dame voor 100 kom je in die regio uit op de reguliere 150p60 van een privé huis.
Pas als je meerdere kamers maakt haal dus die entree er uit. Of veel zuipen. Want met eten haal je daar de entree er niet uit weet ik uit ervaring ;)

Inderdaad genoeg ramen, massage salons, privé huizen, etc. Wat VW niet in ziet en Le Grande hopelijk wel, is dat als je het Duitse SC concept daar lokaal weet te hanteren, je een hoop ijsberen kunt afvangen die anders door zouden rijden richting NRW. Dan heb je er een goudmijntje.
En de dames die het zo bont maken niet meer verwelkomen. Kijk maar naar SC Venus. Die heeft zaken goed op orde en komen de mannen graag. Soms iets te graag met te velen... ddww

Tja met 80 haal je pp meer binnen. Maar of je genoeg klanten binnen haalt is een 2e...

rob45
30 april 2022, 13:42
Heel simpel gezegd, als je dingen en zaken betaal houd dan draai je altijd meer omzet, dus ook meer winst omdat er meer klanten zullen zijn.
In NL zijn ze er goed in om zaken onbetaalbaar te maken,ook voor de corona/Oekraine crisis.

bertje600
30 april 2022, 13:44
Met deze prijzen vooraf al te laten weten is het al eveneens vooraf duidelijk
dat dit een doodgeboren kindje is met een lam handje.

uurtje
30 april 2022, 14:17
Mooi, dit gaat dus 'Badda Bing' de tweede worden. Ongetwijfeld dat er klandizie zal zijn (Duitsland te ver weg, pannekoeken met een dame van Kinky te duur of zo) maar ik vrees het ergste.

Shakir
30 april 2022, 15:13
In deze barre tijden geef ik mijn geld niet meer uit aan nonsense, zo simpel is dat. Luxe en bubbels kunnen me de rug op, overpriced clubs zijn voor mij verleden tijd.
Acapulco Gold en Penelope bewijzen dat het ook anders kan, en dat je voor een bescheiden entree tussen €20--€35 toch al iets leuks kan brengen.

Vroeger deed ik me tegoed aan dure clubs, maar ik laat me niet meer uitpezen door clubbazen die misbruik maken van je zwakke plekken om riant poen te scheppen. (Ik zou het enkel nog op vakantie toelaten).
Als je toegeeft aan entreeprijzen van > €80, dan zal IJsberen (en bij uitbreiding "een gewoon avondje stappen") binnenkort enkel nog voor de kapitaalkrachtigen zijn onder ons.
Hetzelfde geldt voor upselling, dat heeft de saunaclubwereld in no time mee om zeep geholpen.

Ik maak een vergelijking met andere clubs uit het duurdere segment:
- FKK Sharks (€65) (een kuttent, ik weet het): enorm groot complex, 100 blote meiden, zeer uitgebreide wellness en altijd lekker eten.
- Wellcum (€85): ultra net, zelfde grootte als Sharks, nog betere wellness en restaurant, spectaculair uitzicht op de Alpen.
In dat opzicht zijn al die premium clubs van NRW bandieterij.

En wat heeft Zundert te bieden voor €80? Dat blijft voorlopig nog koffiedik kijken.

mentholbear
30 april 2022, 15:30
Vroeger deed ik me tegoed aan dure clubs, maar ik laat me niet meer uitpezen door clubbazen die misbruik maken van je zwakke plekken om riant poen te scheppen. (Ik zou het enkel nog op vakantie toelaten).
Als je toegeeft aan entreeprijzen van > €80, dan zal IJsberen (en bij uitbreiding "een gewoon avondje stappen") binnenkort enkel nog voor de kapitaalkrachtigen zijn onder ons.

Er zal vast ook vraag zijn voor dergelijk segment. Maar maak er dan een gentlemen/champagne club van en niet een saunaclub. Waar mannen gemoedelijk wat relaxen, hapje eten en een wipje of 2 maken.
En niet met grote flessen wodka zitten te patsen.

Zo vind ik Oceans maar vaag bezig met mannen in badjas en smoking door elkaar heen.
Ik dacht dat het juist was dat alle ijsberen eenmaal binnen soort van gelijk zijn.

En net zo in Happy toen ik 's avonds laat buiten nog een sauna rondje deed en me ging douchen. Dat leken ze erg vreemd/ongemakkelijk te vinden. Alsof ik naakt door een disco liep...

Kwibus2
1 mei 2022, 00:29
Erg veel variabelen die invloed hebben op de te maken keuze.
80 euro entree is een aardige hindernis die alleen goede gemaakt kan worden door prima eten en drinken.
Voor de dames nog eens minimaal 70 euro/30 minuten en het SC concept is mislukt.

Barre tijden met stevige prijsstijgingen voor primaire levensbehoeften zijn een andere bottleneck.
Daar kan de uitbater van Legrand weinig aan doen. Het is wel de realiteit waar veel wandelaars nu mee geconfronteerd worden.

mentholbear
1 mei 2022, 01:08
Wat ze imho goed doen: alle gasten een badjas en al vanaf 11 uur geopend.
Wat me minder lijkt is onbeperkt bier en wijn. Kans op uitzuipbar.
Maak liever de entree 50 of 60 en geen onbeperkt alchohol.
Hopelijk trekt 3 maanden gratis entree voor DVP een grote line up aan.

Player
1 mei 2022, 14:29
In deze barre tijden geef ik mijn geld niet meer uit aan nonsense, zo simpel is dat. Luxe en bubbels kunnen me de rug op, overpriced clubs zijn voor mij verleden tijd.Even eerlijk, naar SC's gaan is toch altijd luxe? Iemand die wat regelmatig naar Clubs gaat en stevig kamert, spendeert een bedrag waar een gemiddelde werknemer goed voor moet werken op een maand. De vergelijking in Clubs ontgaat mij een beetje. Zowel Sharks als Wellcum zijn prima Clubs maar afhankelijk van hun ligging in een bepaald prijssegment. Aca Gold of Penelope zijn budgetclubs waar je qua LU en service een bepaalde verwachting kan hebben maar kan niet de vergelijking aan met bijv.een Sharks. Wat zijn die zogenaamde premiumclubs dan. Elk doelt op een bepaald publiek voor een bepaald budget. In de Club waar ik dit weekend was, gingen de flessen Moët & Chandon vanaf een bepaald uur ook vlot over de bartoog. Zelfs een must als men langer dan 3u wilt kameren. En waarom niet, als je je daarmee amuseert en het kan veroorloven, niets mis mee. Voor alles is er een markt en dat kan voor SC Le Grand ook het geval zijn. Wees blij dat er Clubs bijkomen ipv sluiten.

mentholbear
1 mei 2022, 14:55
Even eerlijk, naar SC's gaan is toch altijd luxe? Iemand die wat regelmatig naar Clubs gaat en stevig kamert, spendeert een bedrag waar een gemiddelde werknemer goed voor moet werken op een maand.

Aca Gold of Penelope zijn budgetclubs waar je qua LU en service een bepaalde verwachting kan hebben

In de Club waar ik dit weekend was, gingen de flessen Moët & Chandon vanaf een bepaald uur ook vlot over de bartoog. Zelfs een must als men langer dan 3u wilt kameren.

Wees blij dat er Clubs bijkomen ipv sluiten.

Een bezoek is welluswaar geen 1e levensbehoefte, dus in dat opzichte zou je het luxe kunnen noemen.
Maar genoeg mannen die minder kunnen of willen uitgeven aan p6, die behoefte hebben aan een SC bezoek. En niet bijvoorbeeld langs de ramen ofzo gaan.
En je hoeft niet een fortuin te besteden. Je kon ook destijds bij By Night voor 10 euro binnen komen en een 25p30 kamertje doen. Afgezien van reiskosten kon je voor 35 euro klaar zijn voor de hele dag.
Die is er helaas niet meer, maar gelukkig Penelope en Aca G nog wel.

Ik vermoed dat Shakir de vergelijking met die andere dure clubs maakt, met wat ze voor het geld aanbieden. En dat wat Zundert in de aanbieding heeft waarschijnlijk niet in verhouding is met hun entree prijs.
Hij 'vergeet' alleen dat regio ook een rol speelt. Daar zitten ze nu haast in een monopolie (met Villa Weizigt als dichtbij zijnde concurrent).
Le Grand 'vergeet' dat als de kosten daar niet in verhouding staat met wat er beschikbaar is, menig ijsbeer dan liever meer uitgeeft aan benzine en tijd om in/nabij nrw te raken.

Wat me trouwens ook niet 'gerust' stelt is dat ze een hammam hebben. Dat lijkt er op dat ze zich weer richten op een bepaalde doelgroep, waar grote flessen vodka en vredespijpen populair zijn.
Persoonlijk had ik liever een zwembad, jacuzzi en/of stoomcabine gezien. Dat zijn meer fasciliteiten die Oosterse en Westerse ijsberen aantrekt.

De club waar je was met die flessen sterke drank, dat was denk ik geen SC?
Want prima dat die er ook zijn voor de liefhebbers en dat er meer p6 gelegenheid bij komen. Maar als dat te veel in elkaar over gaat lopen, dan krijg je taferelen als bij Oceans en Happy, of dat het meer een kroeg wordt. Waar in de avond uurtjes menig ijsbeer zich minder in hun habitat voelen.

bertje600
1 mei 2022, 16:57
Even doorrijden naar Antwerpen is dan aan te raden.
Meer keuze wellicht.

uurtje
1 mei 2022, 17:12
Nogmaals....Badda Bing de tweede met alles wat erbij hoort en eraan komt. Ook van BB werd gezegd dat ze in een niche zaten etc. Het gevolg was dat het een combinatie werd van de slechste factoren (kamerprijzen zoals bij prive ontvangst, wel entree voor de tent) en dat er dito publiek op af kwam. Het feest was toen om meerdere redenen snel afgelopen. Ik wens elke ondernemer heel veel succes, want ondernemen in Nederland staat nog net niet gelijk aan een misdaad waarbij de overheid (en met name de belastingdienst) probeert het management volledig uit te melken. Maar los van het succes dat ik ze wens heb ik een redelijk vermoeden hoe dit gaat lopen.

pietpotent44
1 mei 2022, 18:09
Foto Update

36840

36841

36842

36843

36844

36845

36847

pietpotent44
1 mei 2022, 18:15
Update

Aan de buitenkant lijkt het ver af. Alles afgewerkt, gestuct en geschilderd etc. Alle muren gewit. Entree opstapje erbij gebouwd.
Ik schat nog max. een maand werk (Maar waarschijnlijk al eerder). Voornamelijk bestrating en/of beplanting.
Zelfs nieuwe parkeerplekken aangelegd (bestrating plus strepen).

Binnen weet ik het niet. Kan je van de buitenkant niet zien, staat materiaal voor.
Misschien dat binnen nog wel veel werk is, geen idee. Misschien dat ze daarom die witte feesttent opgezet hebben.
Maar kan ook zijn dat die permanent is.

Verder zal het een kwestie zijn van de juiste vergunningen. Vrouwen regelen. En personeel. Etc.

Verder moeten zij zelf maar de updates geven voortaan.
36850

Kwibus2
1 mei 2022, 18:46
Hopelijk trekt 3 maanden gratis entree voor DVP een grote line up aan.

De dames betalen al gereduceerd tarief in de meeste SC.
Voor dat kleine voordeel zie ik de toppers niet vertrekken uit Duitse saunaclubs.

Er zal echt iets meer moeten gedaan worden om lekkere meiden die goede service bieden over te halen naar LeGrand te gaan.

Shakir
1 mei 2022, 18:46
Ik vermoed dat Shakir de vergelijking met die andere dure clubs maakt, met wat ze voor het geld aanbieden. En dat wat Zundert in de aanbieding heeft waarschijnlijk niet in verhouding is met hun entree prijs.
Hij 'vergeet' alleen dat regio ook een rol speelt. Daar zitten ze nu haast in een monopolie (met Villa Weizigt als dichtbij zijnde concurrent).
Le Grand 'vergeet' dat als de kosten daar niet in verhouding staat met wat er beschikbaar is, menig ijsbeer dan liever meer uitgeeft aan benzine en tijd om in/nabij nrw te raken.

Zo is dat, Mentholbear.

Ik zou er nog aan willen toevoegen dat we vergeten dat "Wij IJsberen" in de Benelux slechts een (heel) klein gedeelte vormen van de volledige wandelgemeenschap hier. (Zo heeft bvb. minder dan 10% van de SKW-gangers ooit al van saunaclubs gehoord). In dat opzicht is het dus een beetje vreemd dat wij al onmiddellijk verwachten dat Le Grand zich als een NRW-club zou gaan profileren terwijl weinigen (incl. uitbaters) het concept hier kennen.

Dat is precies dezelfde denkfout die we maakten toen Weizigt openging. De kleine bubbel van verstokte grensgangers op YBF had een NRW-club voor ogen met dito prijzen, maar dat was blijkbaar (uiteraard) nooit de bedoeling geweest van het management, incl. de "Johnny's & Marina's" (dixit PP44) die er wekelijks over de vloer komen.

Volgens mij is de vrees terecht dat het weer zo'n tent gaat worden met veel chichi en tralala om niets (de veel te hoge entree prijs is hiervoor een goede indicatie). Ik heb een schurfthekel aan al dat futiel champagne-gedoe in de P6 à la Balthazar Boma. Het liefst doe ik gewoon.

Tot slot hadden al die geweldige grensclubs (uit het nabije verleden) een mooi evenwicht gevonden tussen betaalbare seks en kassa kassa. Dat evenwicht is nu grondig verstoord en ik betwijfel het ten zeerste dat je dat evenwicht van weleer nu ook hier kan creëren in de Randstad.

Kwibus2
1 mei 2022, 18:55
De prijsstelling die bij La Reserve viel best mee. Er was daar volop aanbod van topdames.
La Reserve had geen entree geld, drankjes tegen normale prijzen en volop actie in de bar.
Ik had goed contact met Jan die er lang gewerkt heeft als barman annex chef d'equipe.
Veel plezier gehad daar. Those were the days.

schoolmeester
1 mei 2022, 19:04
Zat op dit adres eerder La Reserve ?

Kwibus2
1 mei 2022, 19:15
Nee, La Reserve zit een stukje richting E19 vanuit Le Grand aan de rechterkant.
Er staat nog steeds een bord in de tuin. Het pand wordt netjes bijgehouden maar is gesloten.
Vergunning verloren door gedoe met meiden die geen werkvergunning hadden.

Waar nu Le Grand komt zat een toto die veel later dan La Reserve geopend is.
Zeer onvriendelijke uitbater. Ben er één keer geweest, dat was voldoende.

Brad Clitt
1 mei 2022, 19:26
Vraag me af of de club al contact heeft opgenomen met dit forum of andersom?
In ieder geval is het te hopen dat de club weet heeft van fora op dit gebied...

Kwibus2
1 mei 2022, 19:32
Geen idee, uit niets blijkt dat het management hier dat liet blijken.
Meestal komt er wel een berichtje dat duidt op contact met de nieuwe zaak.

Het worden spannende tijden voor de nieuwe uitbaters.
Het hele P6 gebeuren is aan het schuiven onder invloed van de toestand in de wereld.
Bepaal dan maar eens de marketingstrategie voor een nieuwe zaak.

mentholbear
1 mei 2022, 22:12
Misschien dat ze daarom die witte feesttent opgezet hebben.

Toen ik die foto's zag kreeg ik even een GT flash back :rolleyes:

Vraag me af of de club al contact heeft opgenomen met dit forum of andersom?
In ieder geval is het te hopen dat de club weet heeft van fora op dit gebied...

Gij aast op functie van woordvoerder ;)

Brad Clitt
1 mei 2022, 23:13
Gij aast op functie van woordvoerder ;)

Helaas, kan niet van twee clubs de woordvoerder zijn. En ben niet eens een Belg...

DutchZeus
30 mei 2022, 14:23
Ik zag dat binnenkort een nieuwe saunaclub opent in Zundert. Ik ben benieuwd. Het zou ook leuk zijn als dit een FKK club is ….

https://www.saunaclublegrand.nl/

Wie weet een nieuw succes?

mentholbear
30 mei 2022, 14:45
Hier het draadje https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57247-Saunaclub-Le-Grand-Zundert&p=755318#post755318

schoolmeester
30 mei 2022, 20:01
80 euro entree.
Hier komt deze jongen dus niet.....

VAZKOR
30 mei 2022, 20:06
80 euro entree.
Hier komt deze jongen dus niet.....En de damesprijzen? Indien cfr SS en Bab en ook qua faciliteiten is dat wel interessant voor mij gezien de huidige benzineprijzen want minder dan half de afstand vgl met babylon. Als alles al hetzelfde is dan wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

schoolmeester
30 mei 2022, 20:10
Damesprijzen staan niet op de website vermeld.
Dient men zelf met de desbetreffende dame af te spreken, aangezien de dames zelfstandig werken.

Groet, schoolmeester.

Achilles
30 mei 2022, 22:41
Heeft potentieel gezien de ligging maar is prijzig, afwachten. Er staan nu al 3 SC's in de startblokken, aftellen tot de eerste de deuren opent.

mentholbear
31 mei 2022, 00:41
En de damesprijzen? Indien cfr SS en Bab en ook qua faciliteiten is dat wel interessant voor mij gezien de huidige benzineprijzen want minder dan half de afstand vgl met babylon. Als alles al hetzelfde is dan wel.

Vanaf overmorgen gaan de prijzen in Duitsland wel een paar dubbeltjes omlaag.

Ben ook wel benieuwd naar de prijzen die de dames gaan hanteren. Met een 80 euro entree vermoed ik dat het meer richting prive huis tarieven gaan dan de nrw sc prijzen van 50p30.

En dan loont het misschien toch om wat door te rijden. We zullen het zien...

Wentelt Eefje
31 mei 2022, 04:45
Even bekeken, ben even snel in Samya Köln-Rodenkirchen, 20 minuten sneller in Prime Velbert en bijna een uur sneller in Venus Hamminkeln. Zundert is net als het nog eens 10 minuten verder gelegen Elsdorf of 30 minuten verder gelegen Lemiers de overprijsde entree met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dus niet waard!

Brad Clitt
31 mei 2022, 22:32
@ Wentelt Eefje

Je krijgt tenminste wel de tijd om de hogere entree op te kunnen hoesten.
Ik weet niet wat ze bedoelen met zéér binnenkort, maar tegen de tijd dat ze hopelijk openen hebben we waarschijnlijk net de 13e maand binnen...

Kwibus2
1 juni 2022, 19:52
.................. Voor alles is er een markt en dat kan voor SC Le Grand ook het geval zijn. Wees blij dat er Clubs bijkomen ipv sluiten.

Het gaat er om of die markt voldoende groot is om de omzet te halen die nodig is om winstgevend te zijn.
In deze tijd een zaak openen die wat prijsstelling betreft gokt op een kleine bovenlaag zeer welvarende bezoekers is een flink risico.

mentholbear
2 juni 2022, 15:18
Goed punt. Als ik zie en hoor dat het op behoorlijk wat plaatsen rustiger is geworden. Vooral bij Babs na de prijsstijging.

Aan de andere kant als het overal zo rustig is, wordt het moeilijker om massa is kassa te behalen met een lagere entree.
Dan kan het lonen om de enkeling die komt en het zich kan/wil veroorloven om die een hogere entree te laten betalen. Maar dan moet het wel de moeite waard zijn. Persoonlijk mis ik in elke geval een jacuzzi en zwembad voor die zo een entree.
Maar als de doelgroep flessen wodka Red bull zuipers zijn, dan kan ik me voorstellen dat ze die fasciliteiten niet hebben, aangezien ze er zelden gebruik van maken en anders enkel gebruik met onderbroek...

Kwibus2
2 juni 2022, 22:12
Ik kan me goed redden maar bij boodschappen doen valt me op dat veel producten bij de supers waar ik regelmatig kom tot wel 20% duurder zijn geworden. Ook bij die winkel die een kar vol voor weinig aanbiedt.
Niemand in loondienst krijgt er 20% bij. Dat betekent fors verlies van koopkracht. Gepensioneerden zijn helemaal de sjaak. Zij staan al jaren op de nullijn. Dat betekent een fors verlies van besteedbaar inkomen.

Alles went. Net getanked voor 117 euro. Gewone middenklasser, geen Rolls waar 140 liter in gaat. Geen idee hoe dit verder moet.
Voorlopig komt er geen eind aan de stijgende brandstofprijzen. Mevrouw Kaag vult de schatkist met dit soort absurde brandstofprijzen.
Accijns op brandstof is nog steeds niet verlaagd.

Haradamannetje
2 juni 2022, 23:11
80 euro entree en geen jacuzzi en zwembad?? Zeker wel een Sisha gratis, mij niet gezien.

Kwibus2
3 juni 2022, 19:36
Zet 100 mensen op een rij. 99 hebben 10 euro bij zich, eentje kan 100 euro loaten zien.
Kies je voor 990 euro omzet of voor 100 euro. Massa is kassa.

deket
3 juni 2022, 23:52
Ik vind 80e entree ook veel. Je moet wel beetje waar voor je geld krijgen.
Zelfs in zon peperdure tent als Sauna Diana (waar vrouwen ca. 200e per uur kosten) is de entree maar iets van 25 of 30 euro.

Vroeger bij Badda Bing was de entree 50e, en was al veel voor wat je daarvoor kreeg (feitelijk alleen toegang en niet alcoholische drankjes aan bar.)
Yin Yang kostte toen (15 jaar geleden) 40-50 euro. Met veel wellness, grote tuin en goed restaurant.

Die andere Zundertse club in 2014 hanteerde ook 50e entree.

Maar belangrijkste is natuurlijk hoeveel de dames gaan kosten. Tegen welke service. En wat voor dames er zullen rondlopen. En hoeveel. Cruciaal dat prijzen niet teveel uit de pas gaan lopen met Duitsland en Limburg.

Maar goed, positief puntje in elk geval dat er nu wel wat info op hun site te lezen is. Alleen nog geen concrete openingsdatum dus. Nog even geduld.
Heb me verschillende keren (wat heet) on derwerp club van de wielrennersfamilie mij vermaakt.
Maar voor die in jouw woorden lage entree krijg je alleen 3 drankjes gratis. Thats all. Mooie club dat wel maar voor de zogenaamde lage inkoopprijs slechts 3 drankjes gratis en dan spreken we niet over whisky of zo maar over frisdranken of een pilsje.
Je kan geen Peren met Kersen vergelijken

keesboz
4 juni 2022, 03:58
Heb me verschillende keren (wat heet) on derwerp club van de wielrennersfamilie mij vermaakt.
Maar voor die in jouw woorden lage entree krijg je alleen 3 drankjes gratis. Thats all. Mooie club dat wel maar voor de zogenaamde lage inkoopprijs slechts 3 drankjes gratis en dan spreken we niet over whisky of zo maar over frisdranken of een pilsje.
Je kan geen Peren met Kersen vergelijkenHet is 80euros in kom maar voor mijn 180km naar ss of naar zundert is 39km das in tijd en benzine wel een verschil
Maar wat hen je binnen en wat vragen de dvps want de inkom is alleen bij aankomst
Maar de dvps wat voor prijs hebben
Eerst maar eens kijken en yy gaan ook weer open keuze weer maken

keesboz
4 juni 2022, 03:59
Je kan geen Peren met Kersen vergelijkenHet is 80euros in kom maar voor mijn 180km naar ss of naar zundert is 39km das in tijd en benzine wel een verschil
Maar wat hen je binnen en wat vragen de dvps want de inkom is alleen bij aankomst
Maar de dvps wat voor prijs hebben
Eerst maar eens kijken en yy gaan ook weer open keuze weer maken

JonnyFontane
4 juni 2022, 07:21
Je kan geen Peren met Kersen vergelijken

In Nederland is het appels met peren.

Eddy_V
4 juni 2022, 10:30
In Nederland is het appels met peren.
Is toch kut met peren?

JonnyFontane
4 juni 2022, 10:46
Is toch kut met peren?

Klopt als een zwerende vinger

mentholbear
10 juni 2022, 16:26
Zet 100 mensen op een rij. 99 hebben 10 euro bij zich, eentje kan 100 euro loaten zien.
Kies je voor 990 euro omzet of voor 100 euro. Massa is kassa.

Ja, als je in die regio 100 mensen kunt vinden die op bezoek willen komen wel. Maar als er lui klagen dat hun boodschappen 20% duurder zijn geworden en ze de verwarming maar uitzetten, met koud water de was doen, etc. dan kan dat in deze tijden nog best een opgave worden.

Begrijp me niet verkeerd hoor, deze dagobeer ziet ook liever een entree van 50 en een happy hour van 30 ofzo...

80 euro entree en geen jacuzzi en zwembad?? Zeker wel een Sisha gratis, mij niet gezien.

Hoeft niet perse sisha situatie te zijn. Bij Weizigt in de avond en weekend genoeg bar hangers met een kratje pils achter de kiezen... Las ergens dat sommigen het een uitzuipbar noemden.

Achilles
27 juni 2022, 19:22
Deze SC begint te posten, laatste rechte lijn zal in zicht komen maar laten we nu niet beginnen speculeren wanneer exact. Ziet er al mooi uit qua infrastructuur, een grote SC erbij is nooit slecht.

37085

37086

37087

pietpotent44
27 juni 2022, 19:33
En dat niet alleen, ze hebben ook een openingsdatum op hun site staan: 4 juli

Dames die er willen komen werken, hoeven de eerste 3 maanden geen entree te betalen.

WANDELAAR5
27 juni 2022, 22:33
De openingsdatum is alweer weg: “We openen zeer binnenkort”. Net als bij GG en YY: het is pas open als ik er binnen sta met een pilsje in mijn hand en mooie DVPs om me heen.

rob45
27 juni 2022, 23:21
De openingsdatum is alweer weg: “We openen zeer binnenkort”. Net als bij GG en YY: het is pas open als ik er binnen sta met een pilsje in mijn hand en mooie DVPs om me heen.Heb jij hem ook door ! hopelijk dit jaar gaan er nog nieuwe clubs open....
Eerst zien en dan geloven.

Ties85
28 juni 2022, 15:39
Er staan een paar filmpjes op hun Instagram story pagina van de club ( let op story bij Instagram is binnen 24 uur weg ) en die zien er heel eerlijk toch wel bovengemiddeld mooi uit.
Het ziet er ook bijna ready to go uit maar goed dat ziet het in Grefrath ook en daar is ook nog niks open, maar goed in tegenstelling tot Grefrath is Zundert voor mij echt helaas een heel eind uit de buurt.
Maar stel ik moest iedere keer vanuit de randstad aanrijden om een saunaclub te bezoeken dan zou ik een bezoek toch overwegen als ik de binnenkant nu zie.
En de prijs dat haal je aan de benzine besparing vanuit de randstad er al makkelijk uit en voor hun is er ook een grote tijdwinst.

https://www.instagram.com/saunaclublegrand/

mentholbear
30 juni 2022, 01:10
En de prijs dat haal je aan de benzine besparing vanuit de randstad er al makkelijk uit en voor hun is er ook een grote tijdwinst.

Het prijsverschil met tanken in Duitsland compenseert dat wel een hoop.

Ben benieuwd of ze voor 80 euro de voederbakken beter op orde hebben dan bij Weizigt. Daar is het eten nog beperkter dan bij Venus.

Rapa23
30 juni 2022, 16:37
Kwaliteit van de dames en hun dienstverlening is voor mij veel belangrijker dan de keuken, bij voldoende klandizie kunnen ze de services (waaronder het eten) ook verbeteren. Uiteindelijk komen we toch voornamelijk voor één doel....

pietpotent44
30 juni 2022, 17:47
Uiteindelijk komen we toch voornamelijk voor één doel....

De voederbakken. Vraag maar aan Mentholbear.

Rapa23
30 juni 2022, 22:05
All you can eat sauna club is dan misschien de oplossing....

mentholbear
1 juli 2022, 00:59
Dat zijn de meeste SC ook. Vandaar dat ik er graag naartoe ga. Voor een wipje hoef ik niet een halve dag in de auto te zitten.

Maar snap wat je bedoelt. Zoveel mensen, zoveel wensen. Doch de meeste ijsberen willen voornamelijk lekker wippen...

keesboz
2 juli 2022, 11:21
Dat zijn de meeste SC ook. Vandaar dat ik er graag naartoe ga. Voor een wipje hoef ik niet een halve dag in de auto te zitten.

Maar snap wat je bedoelt. Zoveel mensen, zoveel wensen. Doch de meeste ijsberen willen voornamelijk lekker wippen...Diana is gestopt dus zal wel sneller open zijn https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220702/7f113332b56a848bdc6977ef04015ee6.jpg

mentholbear
2 juli 2022, 11:55
Laten we het hopen. En dan niet voor 230p60...

keesboz
2 juli 2022, 18:03
er stond 4 julli op de site maar is nu weer eraf
want 4 julli zou maandag zijn maar er wordt aan gewerkt
mischeen wel voor yy open
laten wij hopen

Kwibus2
2 juli 2022, 22:54
Sauna Diana gooit na 44 jaar de handdoek.
Opgegeven reden: niet voldoende aanbod van goede dames.
Te veel concurrentie van het illegale circuit.
Dat Sauna Diana dicht gaat geeft aan dat het moeilijk is in dit segment wat te verdienen.

Zal voor Le Grand wel positief uitpakken.

Ties85
4 juli 2022, 16:51
Net op de eigen kanalen van de club 11 juli aanstaande de opening ik vermoed de eerste van de 3 wat in de startblokken staan, maar eerlijk is eerlijk we hebben bij een andere club de laatste tijd ook meerdere datums voorbij zien komen die allemaal niet zijn gehaald.
Maar ik vermoed dat deze club niet dezelfde fout wil maken en volgende week maandag ook echt de poorten open gaan, zoals eerder gezegd heb meerdere filmpjes gezien en het zag er op en top uit nu afwachten hoe de rest gaat lopen.

pret
4 juli 2022, 17:25
Maar ik vermoed dat deze club niet dezelfde fout wil maken en volgende week maandag ook echt de poorten open gaan, zoals eerder gezegd heb meerdere filmpjes gezien en het zag er op en top uit nu afwachten hoe de rest gaat lopen.

Ze hebben al de fout gemaakt met aankondiging op eigen site dat de opening vandaag zou zijn, welke weggehaald was.

pietpotent44
4 juli 2022, 18:12
Net op de eigen kanalen van de club 11 juli aanstaande de opening

Is alweer weggehaald dan. Ik zie weer 'zeer binnenkort', zonder datum :rolleyes:

Achilles
4 juli 2022, 20:43
Ze hebben deze voormiddag een Insta Story gepost met 11 juli als grand opening. Maar zoals ik in mijn eerdere post al schreef, laten we niet speculeren of op de feiten vooruit lopen. Elke SC wil in de beste omstandigheden opstarten en zal liever uitstellen, ook op het laatste moment, als ze niet zeker zijn. De harde kern van bepaalde clubs heeft het tegenwoordig al moeilijk genoeg met al deze nieuwe saunaclubs die eraan komen, laat staan met gerenommeerde bestaande clubs.

37155

mentholbear
5 juli 2022, 00:40
Leuk al die aankondigingen, maar ik wacht rustig op de eerste verslagjes...

peerware
5 juli 2022, 21:18
hoe groot is de kans dat op zo'n openingsdag er ook daadwerkelijk een aantal dames aanwezig zijn? Het zou jammer zijn 80 euro entree te betalen voor een vrij lege tent?

keesboz
6 juli 2022, 14:13
Het is 11juni open als het klop ??https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220706/ab6b7c2154fee21f72859a4dd731a90d.jpg

pietpotent44
6 juli 2022, 18:38
Bericht van Le Grand:

Het is zover! Eindelijk!

Wij hebben jullie nu lang genoeg in spanning moeten laten en we weten het, de tekst ‘wij openen zeer binnenkort’ stond misschien wel erg lang op de website te branden…

Sommigen van jullie hebben de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten gehouden en hopelijk ook gezien dat wij hard ons best hebben gedaan om zo snel mogelijk de verlossende woorden te kunnen brengen, maar:

Wij gaan open!

Vanaf maandag 11 juli om 11.00 uur openen wij onze deuren en heten wij jullie van harte welkom om onze gloednieuwe, luxe saunaclub te komen bezoeken in het nu wel befaamde Zundert.

Nu nog leeg, straks helemaal aangekleed!

Wat Saunaclub Le Grand je gaat brengen

Met onze discrete ligging kun je zorgeloos genieten in onze gloednieuwe, luxe saunaclub. Trek een badjas en slippers aan en geniet van onze wellness- en horecafaciliteiten, ongedwongenheid en erotiek.

Kom je langs? Check dan voor de zekerheid eerst nog even onze huisregels en website zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

Huisregels in het kort:
Gedraag je normaal. Geen drugs, wapens, discriminatie, agressief gedrag of onder invloed.

Geen seks beneden / in de bar. Alleen op de kamers.

Wat bekende disclaimers voor de vrouwen nog erbij (mogen klant weigeren, mogen tarief bepalen, etc.)

Geen foto's binnen maken. Niet met groepen van meer dan 2 personen naar binnen.

keesboz
6 juli 2022, 19:15
ik wacht nog eff als het open gaan zal wel wat opstart probleemtjes zijn
en als het stroom loop is te hopen voor ze
maar ik wacht wel de eerst berichten er van af ss zal het wel merken
en wat ik benieuwd naar ben is de prijzen van de dvps
groetjes en de ballen in la grand of wel LG

Haradamannetje
6 juli 2022, 21:13
ik wacht nog eff als het open gaan zal wel wat opstart probleemtjes zijn
en als het stroom loop is te hopen voor ze
maar ik wacht wel de eerst berichten er van af ss zal het wel merken
en wat ik benieuwd naar ben is de prijzen van de dvps
groetjes en de ballen in la grand of wel LG

Als iedereen zo denkt komt er niemand... maar ik snap je wel.
SS gaat daar weinig van merken hoor redenen hoef ik neem ik aan niet meer aan te geven

Eddy_V
6 juli 2022, 23:11
Niet met groepen van meer dan 2 personen naar binnen.
Geen milieuvriendelijke club die carpoolen niet ondersteund

mentholbear moet maar snel gaan kijken of de club cq de dames op ander gebied wel milieuvriendelijk is !
Dat zou ik zelf natuurlijk ook kunnen gaan doen, ligt alleen wat ver weg voor mij.
Wie weet op 11 juli eens even gaan kijken, heb toch niets te doen komende maandag.

Haradamannetje
6 juli 2022, 23:20
September eens kijken hier, benieuwd naar de verhalen.
Wel jammer ik ga normaal altijd met 2 vrienden naar de clubs toe, moet 1 thuis laten of even om de hoek laten wachten totdat wij binnen zijn.

Kwibus2
7 juli 2022, 09:31
De verf zal inmiddels toch wel droog zijn?
Zou openingsdatum verschuiven niet wat te maken hebben met te weinig dames.

mentholbear
7 juli 2022, 09:54
mentholbear moet maar snel gaan kijken of de club cq de dames op ander gebied wel milieuvriendelijk is !

Heb een kortingskaartje van Babylon die in de zak brandt. Dus volgende week staat Elsdorf op de planning. Misschien 1 of 2 weken daarna.

even om de hoek laten wachten totdat wij binnen zijn.

Dat laatste lijkt me toch niet zo moeilijk. Meer een regel om grote groepen herriemakers af te schikken.

Ties85
8 juli 2022, 17:16
Wat ik wel apart vind is dat er op geen enkel forum wat ik bezoek er door LG ook maar iets van reclame gemaakt wordt voor de grande opening en daarna.
Misschien hebben ze voor maandag a.s. wel veel genodigden maar het is wel heel zelfzeker om te zeggen mannen gaan ons iedere dag 7 dagen per week wel vinden ondanks dat het concept op die locatie geheel nieuw is.
En dat allemaal zonder dat we er echt reclame voor maken op forums waar heeel veel mannen kijken die deze clubs regelmatig bezoeken, maar goed we gaan het beleven...

schoolmeester
8 juli 2022, 17:21
Misschien hebben ze er weinig belang bij dat het druk word.
Soms word er een saunaclub geopend om andere zaken te verhullen.
Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar het kan.

Groet, schoolmeester.

Ties85
8 juli 2022, 17:53
Misschien hebben ze er weinig belang bij dat het druk word.
Soms word er een saunaclub geopend om andere zaken te verhullen.
Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar het kan.

Groet, schoolmeester.

Dat denk ik niet want zelfs waar jij op doelt kun je het maar een beter een beetje drukker hebben de belastingdienst is nu eenmaal ook niet van gisteren meer.
Het valt net op als je parkeerplaats iedere dag vrijwel leeg staat maar je wel 200 gasten gehad zou hebben, maar goed we zullen het gaan zien ook op andere bekende pagina's waar dames en clubs diensten aanbieden nog niks van marketing kunnen zien trouwens.

peterp095
8 juli 2022, 18:12
Waarom zouden ze reclame maken ? Iedereen heeft het erover, dus de beste reclame is nog altijd mond aan mond reclame.

de duisburg spesjalist
8 juli 2022, 18:22
Waarom zouden ze reclame maken ? Iedereen heeft het erover, dus de beste reclame is nog altijd mond aan mond reclame.

ze maken zeker wel reclame alleen ze kiezen de party waar nee ze in zee gaan zelf uit veel club eigenaars hebben contact met elkaar en dat kan voor de ene party slecht uitvallen

Haradamannetje
8 juli 2022, 18:44
Stel ze gooien er enorme marketing tegenaan, dan zit je straks met een volle tent en de dames zijn nog niet volop aanwezig, dan krijg je alleen maar scheve gezichten denk ik.

pietpotent44
8 juli 2022, 20:32
Iedereen heeft het erover, dus de beste reclame is nog altijd mond aan mond reclame.

Nee, de beste reclame is in dit geval mond OP mond reclame :biggrin:

peterp095
8 juli 2022, 22:24
Nee, de beste reclame is in dit geval mond OP mond reclame :biggrin:

Dat valt af te wachten:)

mentholbear
9 juli 2022, 01:46
Stel ze gooien er enorme marketing tegenaan, dan zit je straks met een volle tent en de dames zijn nog niet volop aanwezig, dan krijg je alleen maar scheve gezichten denk ik.

Beetje kip en ei probleem. Heb je straks wat dames in huis, komen er amper mannen opdagen. Dan denken die dames wellicht om elders hun geluk te gaan zoeken.

Kwibus2
9 juli 2022, 01:52
Er was op die plek al eerder een club gevestigd met een arrogante onaangename uitbater.
Een keer bezocht, dat was ruim voldoende.

Gezien de pittige verbouwing/renovatie zal het waarschijnlijk geen witwas tent worden.
Met een goed lopende zaak is voor ww meer mogelijk.

Dames kun je heel eenvoudig lijmen door ze een bonus te geven.
Andere clubs doen dat al langer.

pietpotent44
9 juli 2022, 07:14
Er staat vandaag (za 9-7) opnieuw een stuk in BN De Stem over Le Grand.
Ik heb alleen een abonnement op de papieren krant (iemand anders wellicht wel online abonnee ?), dus hieronder de belangrijkste zaken die gemeld werden.

Er staat o.a. in dat:
- Er (enkele tientallen) Nederlandse, Poolse, Bulgaarse en Roemeense dames gaan werken (sommigen heel de week, anderen slechts een paar middagen of avond),
maar uiteraard nieuwe dames welkom
- Ze gaan allemaal als zzp-er werken (in tegenstelling tot bijv. sauna Diana waar de dames in loondienst / opting in werkten, met afdracht sociale lasten), en elke werkdag legaal paspoort tonen (registratie), zij betalen 60e entree (en volgens de website de eerste 3 maanden gratis entree voor dames). Mannen betalen 80e, en krijgen dan Le Grand slippers en badjas om in rond te lopen
- Er werkt voornamelijk Pools (horeca)personeel
- Er is een nieuwe eigenaar die vooralsnog anoniem wil blijven (niet omdat hij iets te verbergen heeft, maar omdat hij een nieuwkomer is in deze business). Hij is 3 jaar geleden begonnen met het initiatief voor de club
(en noemde de historie van het gebouw: discotheek het Paaltje, discotheek Barocci, Club Privillege, en nu dus saunaclub Le Grand)
Hij is uitgebreid gescreend door de gemeente Zundert, en heeft alle benodigde vergunningen voor horeca en de uitbaten van een seksclub
- Bedrijfsleidster heet Maja, en runt samen met Marcel de club
- Er zijn 182 lockertjes in de kleedkamer, tv voor voetbal en formule 1, wellness, bar (met luxe inrichting), danspaal, terras, boven de kamers

mentholbear
9 juli 2022, 11:44
- Ze gaan allemaal als zzp-er werken (in tegenstelling tot bijv. sauna Diana waar de dames in loondienst / opting in werkten,

Hopelijk dat dit hun inzet verhoogd.

In een andere meegemaakt dat enkelen geen zin hadden in een half uurtje, omdat ze iets van het eerste half of heel uurtje in eigen zak mogen stoppen, maar het honderdje ofzo erna (deels) afgedragen moet worden aan het huis. Dus na een uurtje werk bleven ze liever wachten op een pannenkoeker dan een uurtje de kamer op te gaan...

Beron
9 juli 2022, 11:52
Wenn mehrere dutzend "polnische" und niederländische" Frauen zu Arbeit gehen, komme ich :)))))) Bulgarische und rumänische Frauen gibt es im Dutzend auch woanders.

peterp095
9 juli 2022, 12:22
Wenn mehrere dutzend "polnische" und niederländische" Frauen zu Arbeit gehen, komme ich :)))))) Bulgarische und rumänische Frauen gibt es im Dutzend auch woanders.

"Polnische" Frauen sind nicht mehr wie vor 15 Jahre :)

Eddy_V
9 juli 2022, 12:34
- Bedrijfsleidster heet Maja, en runt samen met Marcel de club

Roze Marcel ex-YY en SS ?

keesboz
9 juli 2022, 15:12
op sexjobs staan dat ze nog persoon zoeken

keesboz
9 juli 2022, 19:57
https://www.bndestem.nl/breda/br-toch-nog-seksclub-in-zundert-vrijheid-blijheid-in-saunaclub-le-grand~abfa4fa5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

keesboz
9 juli 2022, 19:58
hierboven een link van la grand een inkijkje binnen met een flimtje wordt er wel benieuwd van zien er goed uit

schoolmeester
9 juli 2022, 20:00
Ziet er mooi uit van binnen.
Als de aanwezige dames goede service bieden tegen normaal tarief, dan zie ik wel een toekomst voor deze mooie saunaclub.

Groet, schoolmeester.

rob45
9 juli 2022, 20:40
We gaan het zien vanaf 11 juli !!

bredeweg
9 juli 2022, 20:46
Als de aanwezige dames goede service bieden tegen normaal tarief, dan zie ik wel een toekomst voor deze mooie saunaclub.

Groet, schoolmeester.

Ga er maar vanuit dat ze voor 50 of 60 euro niet veel doen

schoolmeester
9 juli 2022, 20:49
Met deze insteek kun je beter thuis blijven.

rob45
9 juli 2022, 20:52
Met deze insteek kun je beter thuis blijven.Gewoon er insteken dan maar haha [emoji1]

Manbijtkat
9 juli 2022, 21:53
https://www.bndestem.nl/breda/br-toch-nog-seksclub-in-zundert-vrijheid-blijheid-in-saunaclub-le-grand~abfa4fa5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Zal deze theke ook af en toe voor de bar komen te staan? Net zoals de club, ziet zij er niet slecht uit ;)

rmjhexe
9 juli 2022, 22:17
Idd heerlijke Duitse milf

Eddy_V
10 juli 2022, 01:26
Fraaie dame, zekers.
En mooi dat ze een veilige werkplek voor de dames creëren doordat ze de pooiers buiten de deur houden :hammer:

de duisburg spesjalist
10 juli 2022, 09:33
Idd heerlijke Duitse milf

ze is van Poolse afkomst

schoolmeester
10 juli 2022, 09:44
Dat zegt genoeg voor de kenners !

laplagne
10 juli 2022, 11:13
Wat een geweldig promofilmpje van deze nieuwe club. Le Grand mag trots zijn op Maja, want tegen haar kan geen duur betaald reclamebedrijf tegen op. Ik weet niet te vroeg juichen, maar dit is een goed begin. Alleen het blijft toch allemaal afhankelijk van de vrouwen die er gaan werken en de prijzen die de dames zullen gaan hanteren. Het ziet er buiten ook fraai met een terras uit en het grasveld heeft veel weg van het centre court van Wimbledon. Negentien kamers lijkt misschien in vergelijking met Golden Time en/of Yin Yang 'weinig', maar laten die kamers eerst maar eens allemaal tegelijk bezet zijn. Zo'n filmpje is ook mooi voor de dames, die bijvoorbeeld twijfelen om de overstap van Sixsens naar Zundert te willen maken. Of bijvoorbeeld Belgische studentes die vlak over de grens wat willen gaan bijverdienen. Ik moest tijdens het zien van dit filmpje ook weer denken aan het interieur van Yin Yang waarmee de nodige overeenkomsten zijn. Alleen nog even afwachten hoe het buffet er uit zal gaan zien, Ooit was in Brabant een saunaclub genaamd Badda Bing en daar vond ik de buffetmogelijkheden tegenvallen.

Ik heb zojuist nog even gekeken naar de website van Le Grand met ook Insta en Facebook. Misschien een tip hoe deze saunaclub het best met openbaar vervoer kan worden bereikt. Ik zag dat nog schoonmakers werden gezocht, maar hopelijk zullen de kamers netjes door de dames worden achtergelaten na een bezoek. Eigenlijk was dat vroeger toch bij Golden Time werelds geregeld met na een kamerbezoek een supersnelle schoonmaakploeg. Ook benieuwd naar de parkeermogelijkheden, waar ik zie daar niets over. Ook goed die duidelijke huisregels op de website. Denk heel belangrijk een goed deurbeleid en dubieuze figuren gelijk op hun (wan)gedrag aan te spreken. Ik geniet momenteel van een vakantie op mijn berg, maar ik zou dolgraag morgen kijken en ben zeer benieuwd naar de eerste reacties. Hoewel ik begrijp dat het niet meteen vanaf de openingsdag volle bak zal zijn.

pietpotent44
10 juli 2022, 12:33
Promo filmpje (ook te bekijken voor niet abonnees):

https://www.ad.nl/video/sectie/nieuws-1/productie/zo-ziet-de-nieuwe-seks-en-saunaclub-in-zundert-eruit-314435

WANDELAAR5
10 juli 2022, 12:46
Dames huren een kamer, dus die moeten ze de hele dag zelf netjes houden. Op zich slim geregeld dat dames altijd op dezelfde kamer belanden. Dus ook nooit wachttijden voor een kamer! Ik mis helaas wel een jacuzzi of zwembad in de filmpjes en op de site. Maar verder ziet het er top uit!

Haradamannetje
10 juli 2022, 12:47
Ziet er mooi uit, ik zie alleen geen jacuzzi en zwembad ik neem dat deze er wel zijn als ik de entreeprijs zo zie?

Henry S
10 juli 2022, 12:49
80 euro entree?
Dat is echt heel hoog.
Zal niet echt storm gaan lopen daar.
Villa Venus 30 euro entree ,2x is 60€ ,90 in totaal, dan ben je bij hun net binnen.
En in NL zijn de kamer prijzen ook een stuk hoger,het Duitse saunaclub concept kunnen ze hier nooit uitvoeren.

peterp095
10 juli 2022, 12:57
80 euro entree?
Dat is echt heel hoog.
Zal niet echt storm gaan lopen daar.
Villa Venus 30 euro entree ,2x is 60€ ,90 in totaal, dan ben je bij hun net binnen.
En in NL zijn de kamer prijzen ook een stuk hoger,het Duitse saunaclub concept kunnen ze hier nooit uitvoeren.

Villa Venus is nu ook niet een soort Sc waar iedereen naartoe wil…

pret
10 juli 2022, 14:15
Villa Venus is nu ook niet een soort Sc waar iedereen naartoe wil…

In geval van dezelfde soort heb je nog altijd Acapulco Gold, Penelope, Prime en Salome waar je voor 30 á 40 euro terecht kunt.

WANDELAAR5
10 juli 2022, 14:42
Sluikreclame in het LeGrand topic? ;).

schoolmeester
10 juli 2022, 14:45
Slikreclame.

pret
10 juli 2022, 15:01
Sluikreclame in het LeGrand topic? ;).

Nee hoor ik zie het meer als LeGrand op de hoogte brengen van potentiële concurrenten.

Haradamannetje
10 juli 2022, 15:03
Nee hoor ik zie het meer als LeGrand op de hoogte brengen van potentiële concurrenten.

Ik denk dat le grand een ander soort publiek zal trekken dan de clubs die jij opnoemt, ieder zn ding zal ik maar zeggen.
Zelf kies ik ook liever voor de door jou genoemde clubs.

pret
10 juli 2022, 15:24
Ik denk dat le grand een ander soort publiek zal trekken dan de clubs die jij opnoemt, ieder zn ding zal ik maar zeggen.
Zelf kies ik ook liever voor de door jou genoemde clubs.

Ik ben in verschillende clubs geweest ook zogenaamde A-klasse clubs. Qua publiek zijn er minimaal tot geen verschillen uiteraard uitzonderingen nagelaten.

Shakir
10 juli 2022, 15:24
De opening lijkt er dan toch te komen, als eerste van de drie grote geplande clubs! :dance[1]:

Heeft er iemand een idee van de wellness? Op de website is er niets van te zien, en het promofilmpje toont maar één sauna. Ik wacht het voorlopig nog even af en zal LeGrand pas bezoeken indien ze dezelfde prijs-kwaliteitsverhouding bieden als Oostenrijkse clubs zoals Wellcum of GT Linz (want in deze prijsklasse positioneert LeGrand zich).

Ik verwacht dus minimaal:
1) Een complete wellness, de Golden Four: sauna (liefst meerdere), jacuzzi, hamam en zwembad.
2) Dames moeten voor €60 (max €70) per halfuur zonder gezwets ook de Golden Four aanbieden: TZ/Beffen/PZC/NMC. Ze moeten ook klassedames zijn die de tijd nemen en niet van de ene kant van de bar naar de andere kant zitten te schreeuwen om te fikken.
3) Een ruime line-up, minimaal 20-25 dames.
4) Lopend buffet, op elk moment van de dag.

Bon, we gaan het zien (W5 zal wel een verslagje schrijven), maar als blijkt dat je €80 entree betaalt om in pluche zetels te gaan zitten en je ten prooi te laten vallen van listige prijsopdrijvers, dan pas ik. :biggrin:

Eigenlijk ben ik niet zo'n luxekerel en voel ik me eerder thuis in de meer "rommelige" clubs waar pret ook graag uithangt, dus voorlopig gok ik erop dat ik nog steeds richting Duitsland zal trekken (ook al is het drie keer verder).

pietpotent44
10 juli 2022, 16:32
De opening lijkt er dan toch te komen, als eerste van de drie grote geplande clubs! :dance[1]:

Heeft er iemand een idee van de wellness? Op de website is er niets van te zien, en het promofilmpje toont maar één sauna. Ik wacht het voorlopig nog even af en zal LeGrand pas bezoeken indien ze dezelfde prijs-kwaliteitsverhouding bieden als Oostenrijkse clubs zoals Wellcum of GT Linz (want in deze prijsklasse positioneert LeGrand zich).

Dames moeten voor €60 (max €70) per halfuur zonder gezwets ook de Golden Four aanbieden: TZ/Beffen/PZC/NMC. Ze moeten ook klassedames zijn die de tijd nemen en niet van de ene kant van de bar naar de andere kant zitten te schreeuwen om te fikken.

Voor zover ik weet heb je qua wellness een sauna, een hamam (wasplek plus) en douches. Of de hamam ook een stoombad heeft weet ik niet.
Ik denk niet dat er een zwembad is. Er is wel veel ruimte achter / naast het buitenterras. Weet niet van wie die grond is. Maar er zou wel ruimte zijn voor een buiten zwembad zouden ze dat ooit willen.

Ik maak me ook het meeste 'zorgen' om de hoogte van de prijzen van de dames. Plus het 'prijsbeleid' (all in service zoals in Duitsland en Limburg of Amsterdamse privehuis uitpees service door voor elke handeling extra te gaan vragen).
Ik denk dat dit bepalend gaat worden voor succes of niet. Plus natuurlijk het niveau van de dames. En het aantal dames.
Het mag niet te ver boven de bekende (half)uur prijzen uitkomen. Liefst helemaal niet natuurlijk, en gewoon 50e per half uur, maar dat is denk ik teveel gevraagd. 60-70 euro per half uur is inderdaad wel de max. En dan dezelfde all in service als in Duitsland. Liefst natuurlijk de uurprijs ook iets minder dan 2 keer de half uur prijs.
Ok, als het duur is, zullen ze nog steeds wel een bepaald publiek trekken. Maar een stuk minder. Maar dan is het daarmee ook niet echt meer een saunaclub naar Duits model zoals ijsberen dat gewend zijn.
Ik hoop niet dat dit uiteindelijk toch weer meer een soort duur luxe bordeel wordt (a la sauna Diana of voorheen La reserve). In plaats van een saunaclub. Met dure vrouwen uit regio Blaricum / Hilversum etc. Want die kan ik me nog herinneren uit die vorige club fkk in Zundert uit 2014.

Voor de rest geloof ik het wel: mooie club qua inrichting, goeie locatie, genoeg ruimte en faciliteiten. Dat zal het probleem allemaal niet zijn.
Het eten vind ik eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Als dat goed is, is het mooi meegenomen. Maar verder ook niet. Als het eten matig is, geen groot probleem.

Ik hoop dat de ondernemers hun huiswerk goed gedaan hebben qua prijzen en service. Die ondernemers van saunaclub fkk uit 2014 hadden dat (vreemd genoeg) destijds dus duidelijk niet gedaan helaas. Club hield dan ook na 2 maanden alweer op te bestaan.
Als Le Grand adverteert met saunaclub (naar Duits model), dan moeten ze dat ook waarmaken. Zeker met zon hoge entree prijs van 80e.

Ik hoop van harte dat het een groot succes wordt. Maar ik ben vooralsnog wel zeer sceptisch. We gaan het zien volgende week.

Henry S
10 juli 2022, 17:27
Bij yin yang in roermond werd ook 65€ entree betaald ,in de laatste periode.
En dat vond ik het absoluut waard,geweldige welness en heerlijk eten.
Als ze dit niveau kunnen halen zal ik er ook vaak verblijven.
Maar wat pietpotent ook al aangeeft, ben hier ook sceptisch over, fkk zundert is ook ter zielen gegaan door te hoge uur tarieven van de dames.

200 euro per uur zie ik niet zitten.

Ik blijf deze topic volgen,en kijk uit naar de eerste reviews!

peterp095
10 juli 2022, 18:20
En ook af te wachten, naar het soort publiek.
In Bada Bing liep het na een tijd ook uit de hand met het soort publiek dat er kwam.

schoolmeester
10 juli 2022, 18:38
En Bada Bing is nog een schietpartij geweest op de parkeerplaats vlak voordat ze dichtgingen.

Brad Clitt
10 juli 2022, 19:04
In Bada Bing liep het na een tijd ook uit de hand met het soort publiek dat er kwam.

Geen zorgen, 150 km is toch wat ver voor me.

Ties85
10 juli 2022, 19:16
En Bada Bing is nog een schietpartij geweest op de parkeerplaats vlak voordat ze dichtgingen.

Daarvoor hoef je tegenwoordig in een boerenstadje als Groningen maar voor over straat te lopen...

Roze Marcel ex-YY en SS ?

Dat vroeg ik me ook al even af zou toch lachen zijn als die man straks in alle drie de Nederlandse saunaclubs manager is geweest haha

Achilles
10 juli 2022, 19:36
Er (enkele tientallen) Nederlandse, Poolse, Bulgaarse en Roemeense dames gaan werken (sommigen heel de week, anderen slechts een paar middagen of avond)...
Er zijn 182 lockertjes in de kleedkamer, tv voor voetbal en formule 1, wellness, bar (met luxe inrichting), danspaal, terras, boven de kamers
Als er (veel) Nederlandse dames gaan werken, is de kans groot dan je een kruis mag trekken over de hoop/verwachting dat er aan 50 of 60/30 gaat gewerkt worden. Daar beginnen die niet aan en bijgevolg de Oost-Europese collega's ook niet. Als je de huisregels leest, de foto's, de setting,... mikt men volgens mij op een hoger segment van klanten als wat er in veel SC rondloopt. We zullen zien vanaf volgende week.

Brad Clitt
10 juli 2022, 19:37
Dat vroeg ik me ook al even af zou toch lachen zijn als die man straks in alle drie de Nederlandse saunaclubs manager is geweest haha

Vrijdag nog gewoon in SS, dus lijkt me sterk.

pietpotent44
10 juli 2022, 20:38

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/1121629/celstraf-geeist-tegen-verdachte-schietpartij-badda-bing

Dat was niet vlak voordat ze dicht gingen (in 2012), maar al in 2006, 1 jaar na het openingsjaar. Franse schutters, 1 dode.

Maar het klopt wel dat Badda Bing destijds ook veel criminelen aantrok. Dus Le Grand mag ook best kritisch zijn op wie ze binnenlaten. Alleen ja, criminelen beschikken ook over veel zwart geld. En ze hebben ook geen sticker op hun voorhoofd waar je ze aan kan herkennen.

Goedemorgenallemaal
10 juli 2022, 21:10
Er hing al na de opening ee grote spiegel van satudarah die ze cadeau gekregen hadden van zullie

deket
10 juli 2022, 21:54
Het is dus niet de oude club fkk uit 2014 (poging tot saunaclub, op nr 56), maar ook niet club La Reserve (dure nachtclub, op nr 39 en op 56). En uiteraard ook niet sauna Diana, die ligt een paar km verderop.

Het is dus nr 25, waar vroeger in de jaren 70 eerst een cafe zat, later discotheek T Paaltje, en daarna begin jaren 90 de house tempel Barocci in gezeten heeft. Later Club Privillege. Is sinds 2017 gesloten. Nummer 25 heeft bestemming wonen en bijeenkomsten. Branche cafes.

Hier nog een artikel over die club fkk uit 2014 op nr 56 (die het dus niet is, maar bevestigt mijn ervaringen van toen):
https://huisjesvanplezier.com/overzicht-van-sexclubs-in-nederland/club-fkk-zundert/
Laat Reserve was 1. Niet duur ,je zal verwarren met die andere club in Zundert en 2. Geen nachtclub.
Ondergetekende kwam er wel eens. De baas was een Belg uit Antwerpen.. je kon er champagne bestellen ja ,maar maak je het zo gek als je zelf wil. Herinner mij wel dat er extra gerekend werd voor betalen met Visa. Maar dan kwam er, el heus niet sexclub opstaan hoor, maar restaurant. En neen Menthol, je kon er niet eten. Dat gebeurde omwille van de discretie wanner de vrouw eventueel de post van Visa zou openen

Kwibus2
10 juli 2022, 22:44
Afgaande op de 80 euro entree gok ik op 80-100 voor een half uur.
LeGrand mikt op het deel van de heren dat bereid is meer te betalen.
Blijft de vraag wat er voor die meerprijs geboden wordt.

peterp095
10 juli 2022, 22:50
Inmiddels is bekend dat er alvast 1 ex Babylon dame morgen in Zundert begint. Om te vermijden dat men weer zal vegen zal ik geen naam vermelden.:biggrin:

mentholbear
11 juli 2022, 03:11
Dames huren een kamer, dus die moeten ze de hele dag zelf netjes houden. Op zich slim geregeld dat dames altijd op dezelfde kamer belanden. Dus ook nooit wachttijden voor een kamer!

Als het klopt wat laplagne zei over 19 kamers, betekent dat er ook maar maximaal 19 dames kunnen zijn. En niet zoals bij menig SC dat je meer vrouwelijke bezoeksters kunt hebben dan dat er kamers zijn.

Maar dan kwam er, el heus niet sexclub opstaan hoor, maar restaurant. En neen Menthol, je kon er niet eten.

Ze serveerden zeker alleen verse melk en ouwe vis soep ;)

Verder hoop ik dat het geen uitzuipbar wordt met hun onbeperkte bier en wijn. 80 euro is dan wel weer een forse grens. En het helpt ook als een badjas verplicht is...

pietpotent44
11 juli 2022, 04:19
Laat Reserve was 1. Niet duur ,je zal verwarren met die andere club in Zundert en 2. Geen nachtclub.
Ondergetekende kwam er wel eens. De baas was een Belg uit Antwerpen.. je kon er champagne bestellen ja ,maar maak je het zo gek als je zelf wil. Herinner mij wel dat er extra gerekend werd voor betalen met Visa. Maar dan kwam er, el heus niet sexclub opstaan hoor, maar restaurant. En neen Menthol, je kon er niet eten. Dat gebeurde omwille van de discretie wanner de vrouw eventueel de post van Visa zou openen

Ik verwarde La Reserve inderdaad met die van Privilege.
Blijft lastig al die (oude) Zundertse seksclubs uit elkaar houden. Zeker omdat ze allemaal in een straal van ca. 1 km bij elkaar lagen / liggen:

1.) Sauna Diana (ook bijna historie na 44 jaar), Frans Baantje 2B
peperdure club / luxe bordeel met prijzen van ruim 200e, ben hier in totaal een keer of 4 geweest
2. ) Club fkk, oude saunaclub uit 2014, op Meirseweg 56
prijzen varieerden hier helaas per dame, heb zelf daar 65-70 euro voor half uur betaald weet ik nog, uur weet ik niet meer, ik dacht dat ik 125 per uur betaald heb, maar weet ik niet zeker, maar er waren er blijkbaar ook die 150-200 vroegen. Dat was ook de reden voor vroegtijdige sluiting na 2 maanden. Ben hier een keer of 5 geweest. Later heeft hier korte tijd ook een parenclub gezeten. Daarna leegstand. Wat er nu zit weet ik niet.
3.) La Reserve, oude 'seksboerderij' op Meirseweg 56. Zaten er voordat club fkk daar begon. Denk dat dit ofwel in jaren 90 is geweest, of vroege jaren 2000.
Prijzen hiervan weet ik niet (zat hier in de war met Privilege)
Ben hier zelf nooit geweest.
4.) Club Privilege, dure (nacht)club / uitzuipbar op Meirseweg 25, a ca. 200e per uur. Hetzelfde adres dus als Le Grand nu.
(Privilege is in 2017 gestopt, daarvoor zat discotheek Barocci er tot 1995). Ben hier zelf ook nog nooit binnen geweest.

Op Google kom je soms ook Meirseweg 39 tegen. Weet niet of dat een foutje is, of dat daar vroeger ook een seksclub zat.

Maar als ik me niet vergis, is over een week alleen Le Grand nog over als seksclub in Zundert.

(Hoewel, ik zie nu dat er ook nog een sexshop / privehuis Eros in de Molenstraat 154 is, als dit nog niet gesloten is dan:
https://www.eroszundert.nl/ prijzen a 140e per uur en 75 voor half uur, volgens de website)

SexDiem
11 juli 2022, 08:44
Ik ga vandaag een kijkje nemen. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Natuurlijk zijn er de twijfels over de prijzen en het feit of deze passen bij mijn budget. Maar toch, als een van de eersten om daar om het mee te maken. En als de prijs/kwaliteit van de club en dames te hoog is en ze sluiten over enkele maanden, dan ben ik erin iedergeval geweest ��

laplagne
11 juli 2022, 11:31
Veel plezier bij je ontmaagding in deze nieuwe club. Begrijp je volledig m.b.t. nieuwsgierigheid. Menig ijsbeer hangt aan je lippen (lees toetsenbord) om je eerste ervaringen te mogen lezen. Eigenlijk had Le Grand een actie moeten zoals bijvoorbeeld eerste tien bezoekers gratis entree of bij het eerste kamerbezoek van een dame een gratis cocktail of zoiets. Zo doe je volgens mij ook een soort klantenbinding. Toegegeven het promofilmpje met Maja valt niet te overtreffen.

SexDiem
11 juli 2022, 14:14
Ook wel eens leuk om binnen een half uur in een SC te staan. Tussen een gigantisch hoge haag de parkeerplaats op. Parkeren is dus prive en goed afgeschermd can de weg. Het hek gaat open ala SS. De poolse rheke van het filmpje aan de balie. Ze legt alles zoveel mogelijk uit. Ze moet er nog een beetje inkomen dat is duidelijk. Marcel is er ook en legt alles uit qua gebruik van sleutel en kluisje. Even douchen en tandenpoetsen. Zit nu aan een bakje koffie. De club is werkelijk schitterend afgewerkt. Er zijn 4 dames aanwezig maar meer is onderweg. Later meer…

SexDiem
11 juli 2022, 15:49
Inmiddels het ontbijtje verorberd. Broodjes, croissants, beleg, yoghurt, fruit, etc. Nog geen warme gerechten maar verwacht deze tegen etenstijd. Het eetgedeelte is helaas nog in een tent buiten. Dit kan in de zomer nog, zolang het goed weer is. Het wachten is op de nodige vergunning voor een ruimte voor het restaurant. Zwembad, jacuzzi en stoomcabine laten nog even op zich wachten, ook misschien vergunning of anders “Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.De entree was overigens gewoon e80, dus geen speciale actie op de openingsdag. Ook geen welkomstdrankje �� Nu het belangrijkste: de prijs van de dames (tromgeroffel)… zojuist gekamerd voor 30 voor e60. Dit was inkl. Pijpen en zoenen op de mond. Voor meer moest ook meer betaald worden, hoeveel is afhankelijk van de gevraagde extras en misschien ook van de dame. Een uur is mij nog niet helemaal duidelijkmaar vermoed e120. Al met al: een mooie club, zeker als het dadelijk helemaal af is. Prijs voor de entree ietwat hoog maar wordt voor beren in de randstad en west-brabant gecompenseerd door de (hoge) brandstofprijzen. Prijzen dames marktconform voor een Nederlandse SC. Op naar het volgende kamertje ��

bredeweg
11 juli 2022, 15:55
Is er een whirlpool aanwezig ?

SexDiem
11 juli 2022, 18:15
Avondeten is geserveerd �� Er is rijst, pasta, groenten, pastasaus met gehaktballen. Op verzoek wordt er ook een biefstukje of zalmmoot bereid. Inmiddels nog een kamertje gemaakt. Basis 30e60 maar nam een extra dus was iets duurder uit. Even uitbuiken, misschien even in de sauna en dan nog een laatste ronde. Er zijn al zeker 4 dames uit SS gesignaleerd. Beloofd geen oude namen te noemen, als zij die nu niet gebruiken. Sommige opereren hier onder een nieuwe naam. Nu aanwezig met huidige naam: Laura, Diana, Sara, Irina, en Betty en nog 2 anderen, waarvan 1 blonde stoot die ik nog wel even wil proberen en dan waarschijnlijk naar huis.

deket
11 juli 2022, 18:29
Ik verwarde La Reserve inderdaad met die van Privilege.
Blijft lastig al die (oude) Zundertse seksclubs uit elkaar houden. Zeker omdat ze allemaal in een straal van ca. 1 km bij elkaar lagen / liggen:

1.) Sauna Diana (ook bijna historie na 44 jaar), Frans Baantje 2B
peperdure club / luxe bordeel met prijzen van ruim 200e, ben hier in totaal een keer of 4 geweest
2. ) Club fkk, oude saunaclub uit 2014, op Meirseweg 56
prijzen varieerden hier helaas per dame, heb zelf daar 65-70 euro voor half uur betaald weet ik nog, uur weet ik niet meer, ik dacht dat ik 125 per uur betaald heb, maar weet ik niet zeker, maar er waren er blijkbaar ook die 150-200 vroegen. Dat was ook de reden voor vroegtijdige sluiting na 2 maanden. Ben hier een keer of 5 geweest. Later heeft hier korte tijd ook een parenclub gezeten. Daarna leegstand. Wat er nu zit weet ik niet.
3.) La Reserve, oude 'seksboerderij' op Meirseweg 56. Zaten er voordat club fkk daar begon. Denk dat dit ofwel in jaren 90 is geweest, of vroege jaren 2000.
Prijzen hiervan weet ik niet (zat hier in de war met Privilege)
Ben hier zelf nooit geweest.
4.) Club Privilege, dure (nacht)club / uitzuipbar op Meirseweg 25, a ca. 200e per uur. Hetzelfde adres dus als Le Grand nu.
(Privilege is in 2017 gestopt, daarvoor zat discotheek Barocci er tot 1995). Ben hier zelf ook nog nooit binnen geweest.

Op Google kom je soms ook Meirseweg 39 tegen. Weet niet of dat een foutje is, of dat daar vroeger ook een seksclub zat.

Maar als ik me niet vergis, is over een week alleen Le Grand nog over als seksclub in Zundert.

(Hoewel, ik zie nu dat er ook nog een sexshop / privehuis Eros in de Molenstraat 154 is, als dit nog niet gesloten is dan:
https://www.eroszundert.nl/ prijzen a 140e per uur en 75 voor half uur, volgens de website)
Dit is een correct overzicht

pret
11 juli 2022, 18:43
Basis 30e60 maar nam een extra dus was iets duurder uit.

Wat behelst basis? Wat zijn de prijzen van de extra’s?

hasta la pasta
11 juli 2022, 19:05
Wat behelst basis? Wat zijn de prijzen van de extra’s?

Het wordt misschien tijd voor een onafhankelijk bezoek en verslag van deze club i.p.v. een beertje met vijf berichten op de teller. Het eten is in ieder geval gelardeerd met pasta, dat getuigt van goede smaak :biggrin:. Wellicht heb ik zin en tijd om deze week een undercover bezoek te brengen en verslag uit te brengen. To be continued misschien . . .

Knutje77
11 juli 2022, 19:15
80 Euro en dan eten in een tent, geen jacuzzi, geen zwembad en geen stoomcabine….
Had dan de entree (tijdelijk) naar beneden gebracht, ook vanwege de opening.
Ik wacht in ieder geval nog even voordat die toko echt klaar is.

Beron
11 juli 2022, 19:19
Wenn ich das bisher richtig verstehe:
1. Wäre für mich 2,5 bis 3 Stunden Fahrzeit
2. Kein Rührei, Omelett oder ähnliches zum Frühstück
3. Kein Schwimmbad
4. Kein Restaurant
5. Standard-Abendessen
6. Der Club zieht Frauen aus anderen Clubs ab
7. 80 Euro! Eintritt - wofür?

Hab ich das bisher richtig verstanden, oder hab ich noch etwas vergessen?

rmjhexe
11 juli 2022, 19:38
Als ze er mooie Poolse of Russische dames hebben betaal,ik graag hogere entree, voor Roemeense en Bulgaarse zigeunerhoerjes kun je overal terecht

Tropische_verrassing
11 juli 2022, 20:00
Klinkt veelbelovend maar voor e80 entree en een handvol dames rij ik liever door naar SS

Shakir
11 juli 2022, 20:28
Ergens begrijp ik de kritieken wel, en ja, ik trek (voorlopig) ook lekker door naar de traplopersclub.

Maar, wat er niet is kan nog komen. Babylon was toch ook niet op één dag gebouwd? Vroeger was dat een piepklein clubje en kijk nu: een complete wellness.

Hetzelfde geldt ook voor de line-up: je kan moeilijk 100 mädels verwachten op een maandag, en in een vakantieperiode, en middenin een ernstige crisis.
Een ruime line-up zal er wel komen van zodra er meer ijsberen over de vloer komen, maar dat kan alleen als er tegenover de hogergenoemde 60430 een goede dienstverlening staat.
Dat kan lukken want er lopen blijkbaar dames rond uit goede clubs zoals SS en Babylon en die begrijpen tenminste de business.

Nu hopen dat er niet teveel Nederlandse dames komen, want die zullen niet gauw willen afwijken van hun gebruikelijke €200 per uur (PMC inbegrepen!)

Tonio
11 juli 2022, 20:56
Als je uit de Randstad komt of uit de buurt, dan hoef als je naar Zundert gaat, je geen circa 2x150 kilometer te rijden. Nog tanken in Bels en je bent ook met 80 euro entree de helft goedkoper uit aan reiskosten en entree dan dat je kwijt bent voor hetzelfde bij het trappenhuis. En het scheelt een aantal reisuren.

Shakir
11 juli 2022, 21:11
Als je uit de Randstad komt of uit de buurt, dan hoef als je naar Zundert gaat, je geen circa 2x150 kilometer te rijden. Nog tanken in Bels en je bent ook met 80 euro entree de helft goedkoper uit aan reiskosten en entree dan dat je kwijt bent voor hetzelfde bij het trappenhuis. En het scheelt een aantal reisuren.

De afstand speelt voor mij geen rol, ik ben graag onderweg.

Ik heb de indruk dat ze met de hoge entree van €80 mikken op het feit dat veel ijsberen uit de Randstad zullen redeneren dat de totale overhead (zijnde: reiskost+entree) lager zal komen te liggen als je naar Zundert zou trekken ipv naar Limburg of Duitsland.

Eigenlijk profiteren ze dan van deze situatie, en aan deze spelletjes doe ik niet mee. Daarin ben ik koppig: ook al is het duurder en iets omslachtiger om naar Limburg te gaan, het is mijn manier om nee te zeggen tegen hun veel te dure entree.

Een mooie tent met slechts één sauna is in mijn ogen max €50 inkom waard.

Ties85
11 juli 2022, 21:20
Dat het dames aanbod de eerste dagen wat minder is daar kan ik inkomen, immers heeft deze club net als een andere nog te open club haar openingsdatum een keer of meer uitgesteld dat zal daar niet bij helpen, de dames willen ook gewoon een beetje zekerheid.
Maar nu de deuren definitief open zijn zal er snel meer aanloop qua dames komen, de club ligt namelijk ook voor dames uit de regio Rotterdam/Antwerpen lekker niet in hun woonplaats maar ook niet te ver weg.
Maar goed qua damesaanbod gaat ook alles vallen en staan met hoeveel heren er komen want aan het einde van de week kijken dames maar naar 1 ding...

Verder dat er (nog) geen zwembad is snap ik ook wel de zomer is al bijna ten einde en een verwarmd zwembad is in deze tijden gewoon heel duur zeker voor een startende club.
En SS had en Babylon hadden op de openingsdatum volgens mij ook nog geen zwembad liggen, en de veel geroemde GT heeft er nooit een gehad dus om daarom een opstartende club af te kraken.

Tonio
11 juli 2022, 21:26
Het gaat om een nieuwe zaak. Als de dames daar standaardtopservice bieden, dan is het de entreeprijs wel waard. In sommige clubs is de service van veel dames niet meer wat het geweest is; dan verbrand je in een half uur toch ook 60 euro.

Shakir
11 juli 2022, 21:29
Het gaat om een nieuwe zaak. Als de dames daar standaardtopservice bieden, dan is het de entreeprijs wel waard. In sommige clubs is de service van veel dames niet meer wat het geweest is; dan verbrand je in een half uur toch ook 60 euro.

Ja, dat klopt. FKK-Schieferhof in Hennef, bvb. Daar is de entree ook stevig en zijn de wellnessvoorzieningen ook beperkt. Maar de dames zouden wel topservice bieden daar.

Haradamannetje
11 juli 2022, 21:31
Maar GT had wel een lekkere jacuzzi, ik vind dat ze die op zn minst kunnen plaatsen, zo duur zijn die dingen niet, voor 80 euro moet je gewoon wel wat bieden wil je meedoen.

Achilles
11 juli 2022, 21:52
Stel dat ze aan een lagere entreeprijs waren gestart met het risico toch te moeten verhogen na verloop van tijd, was de klaagzang dan niet even groot of nog groter geweest? Ik weet niet of het doordacht is, maar een businessmodel waar men de prijs wat hoger legt om een deel van de besparing aan brandstofkosten voor klanten uit regio Rotterdam, Noorderkempen/Antwerpen en Meetjesland/Gent te delen, is nog niet zo slecht gezien. Die klanten besparen aan de huidige brandstofprijzen al snel minstens 40 of 50 EUR, Nederlanders nog meer want kunnen combineren met een tankbeurt over de grens. De Club kan daar 15 of 30 EUR in delen zonder de klant pijn te doen. Tijdsbesparing zal voor klanten ook een argument zijn die een beperkt tijdsvenster hebben voor hun bezoek of alibi. Prijszetting 60/30 ondanks Nederlandse dames, dat verbaast me toch, maar des te beter. Mond op mond reclame zal wel meer dames trekken. Ik begrijp de zwembadobsessie niet goed. Meestal zit daar geen kat in (maar goed ook sic.) kan wel leuk zijn op een zomerse dag maar zoveel zijn die er nu in onze regio ook niet. Zal allemaal wel loslopen.

Knutje77
11 juli 2022, 22:19
Stel dat ze aan een lagere entreeprijs waren gestart met het risico toch te moeten verhogen na verloop van tijd, was de klaagzang dan niet even groot of nog groter geweest? Ik weet niet of het doordacht is, maar een businessmodel waar men de prijs wat hoger legt om een deel van de besparing aan brandstofkosten voor klanten uit regio Rotterdam, Noorderkempen/Antwerpen en Meetjesland/Gent te delen, is nog niet zo slecht gezien. Die klanten besparen aan de huidige brandstofprijzen al snel minstens 40 of 50 EUR, Nederlanders nog meer want kunnen combineren met een tankbeurt over de grens. De Club kan daar 15 of 30 EUR in delen zonder de klant pijn te doen. Tijdsbesparing zal voor klanten ook een argument zijn die een beperkt tijdsvenster hebben voor hun bezoek of alibi. Prijszetting 60/30 ondanks Nederlandse dames, dat verbaast me toch, maar des te beter. Mond op mond reclame zal wel meer dames trekken. Ik begrijp de zwembadobsessie niet goed. Meestal zit daar geen kat in (maar goed ook sic.) kan wel leuk zijn op een zomerse dag maar zoveel zijn die er nu in onze regio ook niet. Zal allemaal wel loslopen.

Een hogere entreeprijs vragen is toch niet gerechtvaardigt omdat een deel van je bezoekers toevallig goedkoper kunnen reizen vanwege de hoge brandstofkosten die ze elders kwijt zouden zijn en de ligging van je club? Als de Efteling naar de randstad zou verhuizen, dan mag voor jou de entree ook met 20 Euro omhoog, omdat het voor een aantal mensen toevallig dichterbij is?
Het gaat toch niet om waar je club zich bevindt? Het gaat erom wat je als club te bieden hebt. En ik vind (maar dat is mijn bescheiden mening) dat die 80 Euro niet in verhouding staat voor wat je er op dit moment voor terugkrijgt.

Tonio
11 juli 2022, 22:29
Ieder maakt zijn eigen afweging. Er zullen ook mensen die het niet uitmaakt dat er geen zwembad van drie bij vier is.

pret
11 juli 2022, 22:49
Ieder maakt zijn eigen afweging. Er zullen ook mensen die het niet uitmaakt dat er geen zwembad van drie bij vier is.

Oke geen zwembad, maar wat is er wel die 80€ entree rechtvaardigt?

Achilles
11 juli 2022, 22:52
@Knutje77, lees wat ik schrijf "...Ik weet niet of het doordacht is...". Ik heb geen idee of ze het vanuit die optiek hebben bekeken of niet, maar het zou kunnen natuurlijk. De klant zou er desondanks nog altijd een goede zaak aan doen. Maar het is vooral een nieuwe SC die heel wat investeringen heeft gedaan en daarop een redelijke payback wenst. Dan is je kostbasis heel anders dan een jarenlange bestaande SC die haar investeringen al lang heeft afgeschreven maar dan ook met verouderd actief zit. Dus dat moeten ze in hun kostprijsberekening indekken en doorrekenen in de prijs. Locatie en concurrentie is natuurlijk een deel van de prijszetting. Of je dat allemaal rechtvaardig of teveel vindt, is een persoonlijke afweging. Ikzelf geef niets om wellness of een zwembad, anderen dan weer wel. Als er genoeg stunners rondlopen, de service goed is, het management de zaken in goede banen leidt voor de klant, de SC zeer hygienisch wordt onderhouden wat ook wil zeggen dat er voldoende personeel rondloopt, is voor mij belangrijker. Iets behoorlijk kunnen drinken en eten is noodzakelijk als je er langer verblijft, maar dat is wel op orde als ik het zo lees.

SexDiem
12 juli 2022, 05:37
Het wordt misschien tijd voor een onafhankelijk bezoek en verslag van deze club i.p.v. een beertje met vijf berichten op de teller. Het eten is in ieder geval gelardeerd met pasta, dat getuigt van goede smaak :biggrin:. Wellicht heb ik zin en tijd om deze week een undercover bezoek te brengen en verslag uit te brengen. To be continued misschien . . .

Ik heb misschien 5 berichten omdat ik verkies geen verslag te doen van mijn bezoeken her en der. Er zijn genoeg beren die enkel lezen maar misschien meer ervaring hebben dan jij en ik bijelkaar. Ik zelf ben al meer dan 30 jaar een wandelaar in verschillende landen in Europa en nog 2 andere continenten. Misschien omdat ik niet veel schrijf is mijn recensie juist onafhankelijk en eerlijk. De basis voor de dames waar ik mee heb gekamerd was pzc en zoenen op de mond. Maar de basis van andere dames kan weer anders zijn, dat is zo in bijna elke SC.

SexDiem
12 juli 2022, 05:43
80 Euro en dan eten in een tent, geen jacuzzi, geen zwembad en geen stoomcabine….
Had dan de entree (tijdelijk) naar beneden gebracht, ook vanwege de opening.
Ik wacht in ieder geval nog even voordat die toko echt klaar is.

Als ik goed begrepen heb dan gaat binnen 2 weken de schop in de grond voor het zwembad. De stoom cabine laat ook niet lang op zich wachten.

SexDiem
12 juli 2022, 05:56
Wenn ich das bisher richtig verstehe:
1. Wäre für mich 2,5 bis 3 Stunden Fahrzeit
2. Kein Rührei, Omelett oder ähnliches zum Frühstück
3. Kein Schwimmbad
4. Kein Restaurant
5. Standard-Abendessen
6. Der Club zieht Frauen aus anderen Clubs ab
7. 80 Euro! Eintritt - wofür?

Hab ich das bisher richtig verstanden, oder hab ich noch etwas vergessen?

Nein glaube nichts vergessen. Restaurant ist in eine zelt momentan und glaube das es moeglich werde ruehrei zu bestellen. Ich fahre schon mehr als 10 jahre 2 bis 3 stunden nach SS oder ein andere SC in NRW. Aber ich verstehe lange fahrzeit und extra eintritt kann zuviel sein. Vielleicht ein alternatif when mann es combiniert mit ein (strand)verien in die Niederlaende.

SexDiem
12 juli 2022, 06:47
De overige 2 dames waren Aliya (de eerder genoemde blonde stoot) en Luna (ex SS). Helaas was Aliya een hele lange tijd met een pannenkoek en dus is het er niet meer van gekomen. Juist als je aangekleed staat, zijn ze in eens van de kamer af �� Dus een projektje voor de volgende keer �� Toen ik zat te wachten op de blonde stoot werd ik nog wel aangesproken door Diana en werd verleid voor een kamer bezoekje. Ik zou mezelf even opfrissen en dan zouden we elkaar weer treffen. Bij terugkomst zat ze buiten met haar vriendin Sara. Er werd aangedrongen op een trio. Toen ik daar even over na moest denken, kon ik van Sara nog het commentaar krijgen dat hetmet mij alleen de hele avond praten was en geen aktie. Na deze opmerking was het momentum en de goede vibe voor beide dames in eens weg. Toen hadden ze geen klant op de eerste dag, mij een worst. Nog even een sauna (welke goed op temperatuur was, 90, zo heb ik het graag) gepakt, een koude douche en lekker buiten op een bedje liggen uitstomen. Ook kwamen ze nog rond met pizza �� Voor mij een geslaagde dag met fijne kamertjes met Irina en Betty. De Nederlandse dames rekenen idd 30e100, maar dat is dan inkl. pzc en beffen. Ook fijn is dat je bij elke douchebeurt een schoon handdoekje kan pakken. Ook bij de sauna liggen handdoeken. In sommige saunas moet je alles met 1 handdoek doen. De haakjes voor de badjas zitten op de glazen wand van de doucheruimte (ik moest ook even zoeken). De doucheruimte bij de sauna wordt ook gebruikt door sommige dames en door de glazen wand heb je dan al een mooie sneakpreview. Er zijn duidelijk minder trappen dan in SS (dat daar nog niemand zijn/haar nek heeft gebroken. Zeker de dames met high heels, maar ook wandelaars met natte slippers ��) Er is nog geen kino (voor sommige een gemis) en mis ook nog een rustruimte. Ja, euro 80 is veel maar de tuin en bijbehorende wellness en wie weet wat nog meer bied een mooi vooruitzicht. Een club met potentie. Zeker voor alles en iedereen in de omtrek van 80 km. De club en kamer zijn schoon (na elke bezoek wordt ie schoongemaakt), wat wil je alles is nieuw. De sfeer is relax in meerdere opzichten. Ik zou zeker niet schromen alvast een kijkje te nemen. Ik ga zeker binnenkort nog een keer terug.

Kwibus2
12 juli 2022, 17:59
Mijn gokje over het tarief komt aardig overeen met de prijs die nu gehanteerd wordt.
Het is voor mij geen aanleiding me naar Zundert te begeven.

schoolmeester
12 juli 2022, 19:54
Zodra er een zwembad aanwezig is, komt schoolmeester poolshoogte nemen.
Schoolmeester is namelijk een fanatiek zwemmer geworden.
Ik ben besmet geraakt met het zwemvirus door Husky.
Ook nog eens goed voor de conditie, als je wat ouder word.

Groet, schoolmeester.

rob45
12 juli 2022, 21:16
Zodra er een zwembad aanwezig is, komt schoolmeester poolshoogte nemen.
Schoolmeester is namelijk een fanatiek zwemmer geworden.
Ik ben besmet geraakt met het zwemvirus door Husky.
Ook nog eens goed voor de conditie, als je wat ouder word.

Groet, schoolmeester.

Eerst een kuiltje graven Schoolmeester, net als een Duitser ! [emoji3]

Haradamannetje
13 juli 2022, 21:07
Toch wel grappig dat er op een andere website meer mensen deze club al hebben bezocht dan hier :)
Je leest wisselende verhalen, schijnen ook wat dames van SS hier werken.

Brad Clitt
13 juli 2022, 21:14
In de club zonder naam was er niets te merken van minder bezoekers door de opening van LG, het was er zelfs drukker dan vorige week dezelfde weekdag.
Had ook niet het idee dat het echt leefde of bekend was bij de gemiddelde beer, zelfs enkele dames die ik sprak wisten het niet.
Zal naar mijn mening voor SS hoegenaamd niks uitmaken, die paar Randstedelingen die dan soms niet meer komen kun je volgens mij op één hand tellen.
YY en GG zullen natuurlijk wel gevoeld worden door SS, maar die clubs en vooral YY dan zie ik voorlopig nog niet openen.

peterp095
13 juli 2022, 21:19
Op een bevriend forum, youppie, staat een vrij uitgebreid verslag. Voor de schrijver was het een teleurstelling. Veel nog niet in orde.
Eten wordt geserveerd in een tent, jawel met dit weer.
Jacuzzi zou onderweg zijn. Gastvrouw en Marcel heel vriendelijk en gastvrij. Dus anders zoals we hem kennen.
Rond 1700 u 5 vrouwen, 4 ex Ss en 1 Nederlandse die ooit in Yy zou gewerkt hebben.
Op een ander forum ( niet het zogenaamde miniforum ) staan er ook 2 verslagjes, weliswaar van ijsberen die vrij nieuw zijn en als ik het goed begreep vanwege de korte afstand voor hen, de club bezocht hebben.

Haradamannetje
13 juli 2022, 21:58
In de club zonder naam was er niets te merken van minder bezoekers door de opening van LG, het was er zelfs drukker dan vorige week dezelfde weekdag.
Had ook niet het idee dat het echt leefde of bekend was bij de gemiddelde beer, zelfs enkele dames die ik sprak wisten het niet.
Zal naar mijn mening voor SS hoegenaamd niks uitmaken, die paar Randstedelingen die dan soms niet meer komen kun je volgens mij op één hand tellen.
YY en GG zullen natuurlijk wel gevoeld worden door SS, maar die clubs en vooral YY dan zie ik voorlopig nog niet openen.

Nee die club gaat van Le Grand het komende jaar sowieso geen last van krijgen, het enige wat zou kunnen concurreren is YY en in mindere mate GG. Als je met mensen spreekt in SS hoor je ze vaak over dat ze of GT missen of YY dus de volledige clientèle zit nu in SS. Het is daar ook erg druk, vaak te druk als je het mij vraagt.

Shakir
13 juli 2022, 22:03
Op een bevriend forum, youppie, staat een vrij uitgebreid verslag. Voor de schrijver was het een teleurstelling. Veel nog niet in orde.
Eten wordt geserveerd in een tent, jawel met dit weer.
Jacuzzi zou onderweg zijn. Gastvrouw en Marcel heel vriendelijk en gastvrij. Dus anders zoals we hem kennen.
Rond 1700 u 5 vrouwen, 4 ex Ss en 1 Nederlandse die ooit in Yy zou gewerkt hebben.
Op een ander forum ( niet het zogenaamde miniforum ) staan er ook 2 verslagjes, weliswaar van ijsberen die vrij nieuw zijn en als ik het goed begreep vanwege de korte afstand voor hen, de club bezocht hebben.
Ik ben ook eens gaan kijken op Youppie. Het positieve nieuws is dat er dezelfde damesprijzen werden waargenomen als in Sixsens & Babylon! Alleen al dit goede nieuws overschaduwt momenteel de mindere punten, en dat maakt dat LeGrand een goede kans maakt in de regio. Die €80 entree zou ik nu kunnen beschouwen als een aanmoedigingspremie om een duwtje in de rug te geven.

Als dagbeer vond ik het negatief dat er blijkbaar dames pas in de late namiddag arriveerden. Laat het een goede raad zijn voor de club dat veel dames al ruim voor 14u moeten ingechecked zijn, wil je het juiste publiek aantrekken. (In Sixsens staat er bvb. al een rij van 20 mannen te wachten bij de opening om 10u). Veel mannen van middelbare leeftijd zitten niet te wachten op avondlijke of nachtelijke toestanden.

Sowieso heb ik weinig vertrouwen in dames die er pas na 16u-17u komen aangewaggeld.

FireQ
13 juli 2022, 22:38
Misschien een kleine addenda gezien hier geregeld over de inkomprijs wordt gestruikeld… weet dat het prijspunt van de club 100+ zal zijn eens er meer faciliteiten zijn. Of dat is althans momenteel de doelstelling. Men mikt hier duidelijk op de wat “gegoedere” ijsbeer :-)

En nu ik toch in mijn pen zit over prijzen :-) ja de 60p30 is een leuke opsteker… maar wat je hier voor krijgt zonder in “extra’s” te duiken werd nog niet verteld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

pret
13 juli 2022, 23:51
Uit wat ik begrijp van huidige recensies het volgende:

Gezien hoge entree tegen het geringe aanbod en ontbreken van service-kanonnen zie ik deze club niet bezoeken op korte termijn. Jammer!

Kwibus2
14 juli 2022, 10:16
Misschien een kleine addenda gezien hier geregeld over de inkomprijs wordt gestruikeld… weet dat het prijspunt van de club 100+ zal zijn eens er meer faciliteiten zijn. Of dat is althans momenteel de doelstelling. Men mikt hier duidelijk op de wat “gegoedere” ijsbeer :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geen idee of 100+ gebaseerd is op informatie die van LG afkomstig is.
Mocht dit wel zo zijn dan heeft LG voldoende aan 5 dames, meer ijsberen zullen er dan niet komen.

Er zijn ruim voldoende alternatieven die voor minder geld een beter aanbod hebben.

keesboz
14 juli 2022, 20:00
ze denken dat ze de klanten van diana die na 44jaar gesloten is maar daar waren de prijzen ook hoog
het is geen priveclub maar een saunaclub zonder zwembad en bubbelbad dan zal het niet zo lang als diana bestaan

schoolmeester
14 juli 2022, 20:10
keesboz, als je de andere berichten gelezen had, kon je vaststellen dat een zwembad en bubbelbad in aantocht zijn.
En om nu al te gaan speculeren hoe lang deze saunaclub blijft bestaan, vind ik wel erg voorbarig.

Groet, schoolmeester.