Volledige versie bekijken : Prostituee werkt in bovenwoning in hartje stad Hengelo
Willem2
3 september 2021, 11:38
Prostituee werkt in bovenwoning in hartje stad Hengelo; undercoveragent doet zich voor als klant
HENGELO - De gemeente heeft een boete van 10.000 euro opgelegd aan de eigenaar van een pand waar illegaal prostitutie werd bedreven. Een undercoveragent heeft tijdens een goed voorbereide actie een Nigeriaanse prostituee ontmaskerd.
.... https://www.ad.nl/hengelo/prostituee-werkt-in-bovenwoning-in-hartje-stad-hengelo-undercoveragent-doet-zich-voor-als-klant-br~a438f50e/
In veel meer landen zouden ze dit moeten doen.
mentholbear
3 september 2021, 15:07
Ik vind dit maar moeilijk. Enerzijds heb je foute eigenaren. Anderzijds weet je soms gewoon niet wat ze uitspoken. Soms helpt het om bij de buren op de koffie te gaan.
Of een verhuurmakelaar die wat beter kan spitten, maar dat kost dat een bak met centen. En dan is het maar de vraag of je buiten schot blijft.
Partycrasher
21 november 2021, 18:19
Ik heb nog nooit gehoord van een illegaal bordeel. Ik heb wel gehoord van cafés, discotheken, studentensociëteiten en hockeyclubs waar lekkere wijven rondlopen die zich niet voor geld laten neuken. Wordt dat soms bedoeld met "illegaal bordeel"? Dus dat die wijven daar je helemaal geil maken met hun uiterlijk, en daarna niet over de brug komen met hun waar? Maar wat is daar dan illegaal aan, want je geld heb je dan toch gewoon nog?
Ascari
21 november 2021, 19:15
Ik heb nog nooit gehoord van een illegaal bordeel. Ik heb wel gehoord van cafés, discotheken, studentensociëteiten en hockeyclubs waar lekkere wijven rondlopen die zich niet voor geld laten neuken. Wordt dat soms bedoeld met "illegaal bordeel"? Dus dat die wijven daar je helemaal geil maken met hun uiterlijk, en daarna niet over de brug komen met hun waar? Maar wat is daar dan illegaal aan, want je geld heb je dan toch gewoon nog?
In Arnhem was er vroeger een illegaal bordeel. Illegaal wil zeggen 'zonder vergunning.'
Willem2
21 november 2021, 19:20
In Arnhem was er vroeger een illegaal bordeel. Illegaal wil zeggen 'zonder vergunning.'
Dat begrijpt Partycrasher wel maar dat wil hij niet begrijpen :rolleyes: