PDA

Volledige versie bekijken : Arrestaties om netwerk van Latijns-Amerikaanse sekswerkers in Nederland

Willem2
20 september 2021, 23:39
De politie heeft een vrouw uit Amsterdam en een man uit Weert aangehouden die Latijns-Amerikaanse illegalen vermoedelijk als sekswerkers lieten werken. Het gaat onder meer om transgenders.

Het OM verdenkt de twee van het regelen van verblijfspapieren voor de vrouwen en transpersonen uit Latijns-Amerika, wat volgens justitie neerkomt op mensensmokkel. De vrouw zou woon- en werkplekken voor de prostituees hebben geregeld, de man zou hen naar die adressen hebben gebracht.
.... https://nos.nl/artikel/2398560-arrestaties-om-netwerk-van-latijns-amerikaanse-sekswerkers-in-nederland

Haradamannetje
21 september 2021, 11:31
Ben dit veel tegen gekomen de afgelopen periode. Goudmijntje dit.

Ties85
21 september 2021, 15:09
Geloof me ook al moeten ze een deel van hun inkomsten afgeven heel veel zijn maar wat blij hier te kunnen werken nu.
Zuid-Amerika is 1 groot drama op dit moment de problemen in landen als o.a. Venezuela,Colombia,Brazilië zijn enorm momenteel.
Daarbij komt ook nog het mislopen van vrijwel alle toerisme de afgelopen 2 jaar bovenop, daarbij zijn sowieso de meeste transgenders ook in eigen land afhankelijk van sexwerk, en voor vrouwen is het leven extra moeilijk in deze landen.
Maar zonder toerisme is alles zelfs nog een stuk lastiger en gezien de economische situatie is er in eigen land ook amper klandizie.

deket
22 september 2021, 22:30
Thailand dat vooral van sekstoerisme leeft heeft ook veel zwarte sneeuw gezien door Corona
Maar in de Benelux vind je vooral een invasie van Latijns-Amerikaanse en Chinese (waar ik het in een ander topic over had)
Vaak komen ze vanuit Spanje, waar enorm veel bordelen bestaan,percentgewijs de meeste van Europa maar de controle tijdens de lockdown veel intenser bleek
Daarom spreken de Chineesjes nog beter Spaans dan Engels
De Zuid-Amerikaanse spreken van nature Spaans, behalve Brazilië, maar je zal relatief weinig Braziliaanse vinden in de Benelux, wel in de VK
Maar om naar het hoofdtitel te gaan. Uiteraard hebben deze meiden hulp van derden via huisvesting, vervoer,publiciteit op internet etc.
Dus volgens de letter van de wet zijn al die tussenpersonen strafbaar
Dat lijkt me onbegonnen, werk en naar mijn mening kunnen de flikken van andere criminelen beter werk maken
Alleen indien het om gedwongen slavenarbeid en vrouwenhandel gaat. Dan vind ik repressief optreden wel terecht

mentholbear
24 september 2021, 23:40
Alleen indien het om gedwongen slavenarbeid en vrouwenhandel gaat. Dan vind ik repressief optreden wel terecht

Moesten ze niet zo veel rente betalen, dat ze niet aan aflossing toekomen? Maar goed, dat kennen we ook van sommige banken :rolleyes: