Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 128-3, Vanessa
Willem2
28 maart 2007, 01:11
Naam : Vanessa
Nationaliteit / taal : Duitse / nederlands
Leeftijd : 26 - 29 jaar
Haarkleur : hoogblond lang haar
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C - cup (siliconen)
Service : PMC, NMC, beffen, massage, SM
Prijs : 50 euro 20/30min
Extra :
Forza...germania
29 maart 2007, 00:11
Eén van de beste dames van het Utrechtse Zandpad, ze is Duitse alleen komt ze helaas niet uit Berlijn :sleep: :sleep: :sleep:
Toch erg fraaie verschijning die haar vak gewoon goed verstaat; tot een jaar geleden nog hoogblond. Nu heeft het haar een ander kleurtje gekregen.
Meestal neem ik haar of Martha als ik eens in de buurt zit.:eek: :eek: :eek:
Willem2
29 maart 2007, 01:00
Ik ben vanavond na het voetbal even langs het zandpad gereden. En ze was er inderdaad en ze heeft heel lang donker haar ;) . Inderdaad een mooie verschijning en zeker op deze avond want het was erg rustig.
W2
Rob10
29 maart 2007, 23:19
Zeg, ik ben bijna dagelijks op het Zandpad, :smile2:
Hoe bedoel je sexverslaafd......:D
Befke
30 maart 2007, 12:50
Glad ijs!
frankkinky
5 augustus 2008, 22:26
Ditmaal kreeg ik een sms van Vanessa die aangaf nieuwe speeltjes te hebben en ik vroeg direct of ze tijd had, en zo werd er een afspraak gemaakt voor in de nacht. Ik brak mijn kroegbezoek met 2 hookersleden af die toch al teveel in het glaasje hadden gekeken terwijl ik geen druppel alcohol op had, ik ging naar huis om te douchen en te scheren en hup naar Utrecht.
Vanessa had op mij gewacht en zo kon ik gelijk naar binnen waar we even bijpraatte en Denise de nieuwe aanwinst van 150 mij belde of ik in de buurt was want haar condooms waren op, Vanessa was zo lief een collegaatje in nood te helpen en zo bracht ik de benodigdheden even snel naar 150-2, en snel weer terug want de sessie met Vanessa stond op mij te wachten. En die werd weer heel bijzonder bleek snel.
Ik werd geblinddoekt vastgelegd aan mijn polsen op het bed en werd geteasd door Vanessa's tong en strelingen en de nodige poppers. Mijn ballen werden afgebonden en mijn lul werd ook geprikkeld. Opeens kreeg ik het sein van Vanessa om mijn hood omhoogt te doen, ik kreeg een soort bal in mijn mond en ik voelde een licht gewicht buiten mijn mond, terwijl Vanessa daarbij een riem vastmaakt om mijn hoofd heen. De blinddoek werd afgedaan en toen bleek dat ik een zwarte monddildo op mijn mond was bevestigd die dus boven mijn gezicht uitstak en de bal in mijn mond + riempje dienden ervoor om goed te blijven zitten. Ik glimlachte even omdat dit een fantasie van mij was en Vanessa had dit onthouden en had ondanks dat ze eerder had aangegeven het niet zo interessant te vinden toch aangeschaft en ze liet zich ook met haar geschoren poesje over de dildo heen zakken en begon zich zo op de dildo vlakboven mijn mond en dus neus en gezicht te neuken. Erg geil gezicht en ervaring. Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat van de zijkant eruit ziet.
Ik werd losgemaakt en Vanessa ging op het bed liggen met haar benen wijd en gebood mij haar zo met de monddildo verder te neuken, wat ik natuurlijk direct deed.
Na dit een tijdje gedaan te hebben moest ik gaan liggen en haalde Vanessa triomfantelijk haar 2e nieuwe aanwinst tevoorschijn een opblaasbare buttplug die ik in die vorm kende van Justine van 142-1, de andere die Vanessa had viel bij mij niet goed, en deze werd nu graag uitgeprobeerd bij mij door Vanessa. Nou dat ging super! Ze kon ver gaan, ik heb het niet geteld tot hoeveel knijpjes in de blaasbalg we kwamen maar het was goed en veel en erg opwindend waardoor ik onverwacht ook ik nu anaal goed was voorbereid voor nog meer werk wat Vanessa in haar gedachten had. De grootste vleeskleurige dikke voorbinddildo werd door haar van de muur gepakt en voorgedaan, haar grijns zei al veel en ik mocht zo blijven liggen, ik werd geneukt in mijn favoriete standje en dit heeft Vanessa steeds beter onder de knie, want het is lastig standje voor de vrouw en ze zit al aardig op het niveau van Vanessa van 164-2 die er een meester(es) in is. Ik werd stevig en diep geneukt, terwijl ik mijzelf aftrok en dat is een geweldig gezicht met de knappe Vanessa en haar grote borsten zo voor je
Daarna was het mij tijd na ene tussentijdse opfrissing van mijn kant en een slokje Cola tegen de poppers mocht ik Vanessa neuken in missionarisstandje en later ook op verzoek van Vanessa halfzijdelings waarbij ik door de warmte op de kamer eventjes moest stoppen.
Uiteindelijk lag ik op mijn rug terwijl Vanessa mij stevig anaal met meerdere vingers mij verwendde terwijl ik mij zelf grommend klaar trok onder genot van enige poppers.
Het was een hele aparte maar goede sessie met een kinky Vanessa maar wel op een gevoelige en tedere manier. Erg lekker en geil!
Ik zou nu zo weer naar het pad willen rijden voor deze Queen van het pad want dat is ze voor mij zeker!
frankkinky
24 augustus 2008, 12:05
Het blijft toch knap hoe deze fraaie en stijlvolle dame mij iedere keer weet te triggeren, het is 1 van de weinige dames waar ik al jaren terugkom.
Vanessa heeft iets mysterieus en afstandelijks in haar spel en juist daardoor ook weer een bepaalde aantrekkingskracht, emotie zie je niet veel van haar bij het spel en aan de ene kant mis ik dat de andere kant geeft dat een bepaalde spanning daarnaast probeert ze weleens wat nieuws uit en blijft ze je zo aan het triggeren.
Ik heb momenten dat ik alleen voor Vanessa naar het Zandpad rij en als ze dan weer druk bezet is ik gewoon naar huis ga, omdat ik dan alleen zin heb in haar, helaas komt door de drukte dit helaas steeds vaker voor, binnenkort hoop ik weer eens een sessie met haar mee te maken.
De laatste sessie was apart en spannend, ik moest overdwars op het bed gaan liggen en kreeg een hoofdkap om waarna ol werd geteasd, de hoofdkap was wel warm en benauwend, maar voor een keer wel spannend, ik prefereer dan toch liever op dat gebied de blinddoek.
Daarna werd ik vast gemaakt aan heb bed en zonder kap geteasd en ook anaal verwend, het was weer heerlijk, subtiel opbouwend om daarna te kijken wat ik zo kan hebben. De Straponsessies vind ik altijd erg geil met Vanessa, en het wordt eens tijd voor een nieuwe grensverlegging met een grotere strap-on bijvoorbeeld, hoewel Vanessa ook een nieuw speeltje heeft wat mij aan de ene kant spannend lijkt maar ook weer vernederend, ze ging hem eerst zelf uitproberen, helaas mocht ik dat niet zien, jammer want het lijkt mij wel een keer geil om Vanessa zelf echt te zien genieten
Verder heb ik nog fantasien over zo'n monddildo die je om moet doen en bijvoorbeeld je domina moet neuken, maar ik ben bang dat,dat niet haar ding is.
Het was weer heerlijk en uiteindelijk ben ik weer grommend vanuit mijn tenen klaargekomen waarbij de service ervoor (gesprekje, colaatje) helemaal top is!
Ik zit nog te bedenken welke onuitgevoerde fantasieen ik met Vanessa wil meemaken, bij haar durf ik mijn grensen te verleggen, wellicht nog een keer met een andere dame erbij of iets in een SM studio qua setting en meubels en mogelijkheden alleen al erg opwindend.
Ik wacht in spanning af wanneer ik weer terecht kan bij deze voor mij onbetwiste nummer 1 van het Zandpad!
frankkinky
1 oktober 2008, 07:12
Iedere keer weet deze blonde beauty mij te boeien, de combinatie van haar schoonheid, kinkykleding (laarzen, lakslipje/bh etc.), grote siliconen borsten, uitstraling en ingetogen manier van communiceren werken bijna hypnotiserend op me. Daarbij straalt Vanessa rust en vertrouwen uit en checkt ze alles ook goed en lijkt het soms of ze je gedachten kan lezen. Daardoor durf ik me ook aan haar softe kinky grillen over te geven en merk ik ook dat ik mijn grenzen langzaam bij haar durf te verleggen.
Ditmaal zag Vanessa er weer adembenemend uit, het is dat ik haar al lang ken en goed met haar op kan schieten maar anders zou ik van die schoonheid en uitstraling spontaan verlegen worden.
Een nieuwe aanwinst ditmaal was een soort SM bankje met bondagemogelijkheden waar ik nadat ik geblinddoekt was door Vanessa, geboden werd om op mijn rug op te gaan liggen. Gezien mijn lengte en laagte en korte lengte van het bankje nog niet 1 2 3 zo gedaan, maar voor Vanessa wil ik wel even moeite doen. Mijn handen werden via polsband in het midden van het bankje naast mijn lichaam naar beneden toe vastgemaakt waardoor ik hulpeloos en enigzins ongemakkelijk lag als een gemakkelijke prooi voor Vanessa. Mijn ballen werden afgebonden en kregen ook tikjes te verduren met een zweepje zo ook mijn hard geworden pik. Nu zijn mijn ballen gevoelig en is het niet zo mijn ding, maar Vanessa weet niet die grens te bereiken van dat je niet meer weet of je pijn hebt of dat je het spannend vindt, het is dan ook spelen met je angst, ik was wel blij dat het op een gegeven moment over was. Een kaarsvet pijniging volgde, eerst op mijn tepels en daar afzakkend naar mijn lul waar ik de pijn met moeite kon verdragen, spannend dat zeker!
Gelukkig wordt dit wel gedaan met de nodige poppers waardoor ik meer kan verdragen en ook erg geil wordt. Ik werd losgemaakt en mocht op het bed gaan liggen, blinddoek af en dat is altijd ff wennen met dat licht maar dan ook direct zicht op de mooie Vanessa. Er volgde een subtiele pikmassage met een prikkelende olie waar ook mijn anus mee werd verwend en verkend. Vingers zochten hun weg naar binnen, geil! En even later werd het speeltje met handpompje die een bal inwendig opblaast binnengebracht. Ditmaal kon ik deze niet goed hebben. Ik prefereer dan ook de variant van dit speeltje namelijk de opblaasbare butplug i.p.v. een bal die veel prettiger en geiler aanvoelt anaal als deze wordt opgepompt (ik ken dat speeltje van Justine van 142-1 en Samantha van 106-3), dit speeltje moet Vanessa maar eens snel aanschaffen want plezier en geilheid gegarandeerd!!
Ik moest doggy plaatsnemen en dan volgt 1 van mijn favoriete onderdelen, een opbouwende strapp-on sessie door Vanessa waarbij ze stevig neukt, maar ze mag me ook wel een keer misbruiken zodat ik ff geen controle meer heb, een grotere strapp-on (dikker) is dan ook een geile aanvulling van haar speeltjes arsenaal. Ditmaal weer lekker genoten en volgde geen strapp-on sessie in missionarisstandje wat ik ook altijd geil vind als de dame dat goed kan uitvoeren met stevige neukwerk en mijn uitzicht op de dame, waarbij ze ook je enkels beet pakt om je stevig te neuken of gewoon hard te misbruiken (zoals Vanessa van 164-2 dat kan!).
Ditmaal mocht ik weer op mijn rug liggen op het bed waarbij de softere aanpak volgde, wat ik ook erg opwindend vind met Vanessa, haar strelingen over mijn lichaam, haar tong voelend over mijn tepels, zachtjes haar tanden, haar vingers zachtjes knijpend in mijn tepels, de sfeer van de muziek van Enigma waarin je dan in een soort roes komt, ballen die gelikt worden, een lekkere pijpbeurt volgend waarbij inmiddels Vanessa's enorme borsten zijn ontbloot wat een erg geil gezicht is en die ook wrijvend over mijn lichaam naar boven komen en waarbij Vanessa 1 tepel richting mijn mond duwt en een ingetogen commando volgt: kus ze, verwen ze, tja dat laat ik geen 2x zeggen en subtiel sluiten mijn lippen om haar tepel, zachtjes met mijn tong erover heengaand en heel zachtjes mijn tanden gebruikend, subtiel maar lekker, de ene borst maar ook de andere totdat Vanessa het genoeg vind en het tijd is voor haar genot, namelijk haar heerlijke kutje laten neuken door haar slaafsletje, eerst Vanessa on top, met dat geweldige uitzicht op haar mooi zongebruinde strakke slanke lichaam met superborsten geile trek om haar mond, daarna in missionaristandje waarbij ik ditmaal in vorm was en het lang kon volhouden tot genoegen van Vanessa hoewel ze haar emotie zo weinig mogelijk laat merken wat ik weleens jammer vindt
Stevig en rustig qua tempo doorelkaar heen neukte ik Vanessa waarna ik weer op mijn rug mocht gaan liggen en Vanessa mij met haar hand anaal ging verwennen terwijl ik mij hard geworden paal aftrok, mmm, soms wat spuug wat Vanessa over mijn pik liet lopen, en steeds maar 1 vinger anaal erbij in brengen, onder aanmoediging van inhaleren poppers lukte Vanessa het weer eens een hele hand goed in te brengen en ookl dieper dan anders, erg geil en dubbel gevoel. Uiteindelijk kreeg ik wat lucht en begon ze mijn te neuken met meerdere vingers in mijn kontje, steeds heftiger waarbij ik mij steeds wilder aftrok waarna ik na enkele minuten heerlijk grommend vanuit mijn tenen klaarkwam. Mmmm, de service van het colaatje en even kunnen blijven liggen om uit te puffen is dan erg wenselijk.
Tja een superervaring die smaakt naar meer. Mmmm wat heb ik bij Vanessa nog niet gedaan (ja de eerder door mij geopperde monddildo (zag hem bij Renate 158-4 hangen) en in opdracht van Vanessa haar echt te verwennen (tong etc.) lijken mij nog geile fantasieen die een keer hopelijk kunnen worden uitgevoerd.
Ik kijk alweer uit naar een volgende sessie, voor mij blijft duidelijk, Vanessa niet voor niets de Zandpadkoningin!! Wat een vrouw... heerlijk!:luvlove:
frankkinky
26 oktober 2008, 15:06
Het is iedere keer weer afwachten watvoor date het zal worden met deze kanjer. Deels natuurlijk wel herkenbaar spel wat vertrouwd aanvoelt, maar altijd is de sfeer en manier waarop het uitgevoerd wordt met eventuele andere wendingen onvoorspelbaar.
Vanessa is al 1,5 jaar veruit mijn favoriete dame in het wandelcircuit en ze houdt dat ook met gemak vast, sterker nog, ik vind onze ontmoetingen steeds interessanter en beter worden, alsof we elkaar kunnen lezen. Het gehele spel is super, en staat vol van een mix van spanning, erotiek, tederheid, kinky, ongeremdheid, verrassing etc. etc. En toch weet ik de gevaarlijke grens van verliefd worden op deze beauty op 1 of andere manier net van mij af te houden, mede dankzij de professionele natuurlijke houding van Vanessa die alles fijn aanvoelt, en daarbij heb ik in het verleden geleerd dat deze gevoelens juist vaak zorgen voor verwarring en minder worden van een spel. Daarbij word ik niet verliefd op een dame vanwege de sex, maar vanwege de persoon, en Vanessa mag ik erg graag omdat ze alles in zich heeft wat ik in een vrouw kan wensen van humor, lief karakter, intelligentie, eerlijkheid, kwetsbaarheid, beauty tot integriteit, passie en stijl/klasse. Oftewel een vrouw waarvoor ik mijn bezoek aan dames van plezier direct zoun opgeven, maar goed dat is dus niet terzake, maar ik wilde wel aangeven dat ik dus hoog opgeef over de mens Vanessa naast de dame van plezier: Vanessa.
Het was weer intens, het opgeilen met haar tong en vingers terwijl je vastgebonden en geblinddoekt op het bed ligt en al je zintuigen op scherp staan. Waar is ze, vlakbij je of even verderop in de kamer? Die spanning, voel ik een streling, voel ik een tong of onverwacht een druppel kaarsvet, zijn et haar tanden, of een speeltje, die gedachte gemixt met de aanrakingen zijn heerlijk, en als de blinddoek afgaat en je even met je ogen moet knipperen om aan het licht te wennen (of is het de schoonheid van Vanessa?), voel je je een koning hoewel ik er ook nog steeds verlegen van kan raken om met zo mooie en leuke vrouw het bed te mogen delen hoe professioneel ook en met de natuurlijke manier van afstand houden, wat zou het een hemels gevoel zijn als je met echte gevoelens deze vrouw zou mogen beminnen en zij jou, dan heb je niets meer te wensen over, oefffff ik droom weer weg
De anale sessie met vingers, olie en opblaasbuttplug was intens, en weer op ondeugende manier grensverleggend waarbij Vanessa even streng is maar ook met mededogen. En vervolgens de strapp-on sessie die ik tegenwoordig niet meer doggystyle maar in missionarisstandje moet ondergaan van haar want die moeilijkere manier voor de actieve dame heeft ze nu in finesse onder controle en haalt ze met gemak het niveau van de Poolse Vanessa (voorheen 150-4) waarvan ze geleerd heeft en het is echt geweldig, je weet niet meer of je meer wilt of wilt ophouden maar dat maakt ook niet uit want dat bepaalt de op dat moment dominante Vanessa zelf wel, ook een geweldig uitzicht als ze tijdens het neuken van jou door haar, haar zwart-witte lakcorset uitdoet en haar prachtige grote borsten tevoorschijn komen.
En Vanessa wisselt goed af in tempo en kracht van penetratie, dan weer rustig, dan weer stevig tot hard waarbij ze je ook naar achteren kan drukken en je enkels beetpakt, en dan strak aankijkend, erg geil.
Daarna krijg je even de rust om wat te drinken en je even op te frissen om daarna het tedere gedeelte te ondergaan wat ik steeds fantastischer ga vinden, het voelt zacht en intiem aan, haar strelingen, haar lippen op je lichaam, je ballen die verwend worden en vervolgens een Franse massage waarbij ze subtiel haar lippen om je harde mannelijkheid omsluit en tergend langzaam begint, je aankijkend met die prachtige felle ogen, en dan het tempo opvoerend maar wel in de gaten houden dat je niet te snel klaarkomt, want er moet nog een heerlijke neukgedeelte volgen waarbij ik het gelukkig steeds langer volhoud bij Vanessa. Vanessa start traditioneel on top, haar geweldige lichaam voel en zie je dan boven je heen en weer gaan waarna ik in missionarisstandje moet verder gaan en als het aan Vanessa ligt mag ook nog doggystyle volgen, maar die fut heb ik dan meestal niet meer
Vervolgens maken we ons op voor de afrondende climax waarbij ik subtiel anaal wordt verwend door vingers terwijl ik liggend op bed mijzelf aftrek, afhankelijk van wat ik op dat moment kan hebben wordt onder genot van poppers dit gedeelte opgevoerd naar zoveel mogelijke vingers en eventuele hele hand waarbij ik echt ongeremd mij kan laten gaan en meestal heftig en trillend klaarkom.
Na een bezoek aan Vanessa ben ik dan ook weer helemaal opgeladen voor de week al bezoek ik haar niet eens wekelijks, maar dat zou ik graag willen zo fantastisch blijft iedere ontmoeting en geeft het mij energie voor langere tijd dat ik zelfs bezoek aan andere dames er voor kan uitstellen, hoewel ik juist ook meer lust krijg door deze kanjer!
Vanessa bedankt, je bent een geweldige vrouw, pas goed op jezelf!
X, Franky
frankkinky
27 november 2008, 00:52
het is de laatste weken wat rustiger op het pad en dat heeft zijn voordelen want zo kon ik op een vrijdag tot mijn verbazing gemakkelijker terecht bij de altijd bezette Vanessa.
Ditmaal zal ik het kort houden, het was ditmaal wel een combi van kinky met normale sex maar iets rustiger en tederder, maar o zo lekker en ik blijf versteld staan van de aantrekkingskracht die deze prachtige meid op mij heeft. Het was weer heerlijk en ik kan alweer uitkijken naar een volgende keer. Vanessa zou je altijd wel in je buurt willen hebben
frankkinky
24 januari 2009, 11:29
Miss Zandpad 2007 en 2008 is per afgelopen donderdag haar kamer kwijtgeraakt door onbenulligheidje van overactieve klant die het met de verhuurder aan de stok kreeg toen hij haar loopplankje naar het bootje ijsvrij wilde maken...
Zodra Vanessa elders opduikt horen jullie het direct!
frankkinky
24 januari 2009, 11:30
En zo'n trio moet je dan gewoon geluk hebben dat er 2 in 1 bootje zitten of spreek je het van te voren af? hoe werkt zoiets ?
beide kan, afspreken als je ze kent of terplekke overleggen en dan kijken of een ander meisje wil en vrij is om met zijn drieen te spelen, er zitten immers zat meiden en er zijn er altijd wel een paar die elkaar kennen
frankkinky
18 februari 2009, 02:14
dame verhuisd naar 162-4
Megaboob
6 april 2009, 21:38
Vanessa is een van de favorieten van Megaboob (Frankkinky, ik lees je resencies al jaren, en vind ze erg goed, en ik vind deze dame dus ook top!)
Vanessa heeft dat speciale, dat weinig andere dames hebben. Ze voelt aan wat je wilt, en speelt daar zeer goed op in. Ze heeft verder een fantastisch mooi lichaam, en de sex is gewoon altijd prima in orde met haar! megaboob hoop dat ze weer definitief terugkomt naar het pad, wat toch haar plekje is!
sixty9er
20 juli 2009, 19:45
Vanessa is tot haar eigen tevredenheid teruggekeerd uit het antwerpse en is sinds ongeveer 2 maanden te vinden op Zp 128-3 overdag, een kleinere kamer maar sinds kort met een nieuwe goed werkende airco!
TAFT
24 februari 2010, 13:44
Vanessa is een van de favorieten van mij.
Deze dame verdiend alle lof en respect.
Ze voelt zeker aan wat je wilt en speelt daar meer dan 100% op in.
Mij ziet ze snel weer terug