PDA

Volledige versie bekijken : Melissa (Roemeense)

Johnsonxxx
3 oktober 2021, 20:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Melissa (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:
Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Bijzonder knappe meid met voldoende service, nog vrij nieuw en beetje schuchter en passief (leerde het FKK beroep in Samya, dus wel beetje in afwerk modus), herkenbaar aan mooie A tietjes met puffy nippels

mentholbear
5 oktober 2021, 13:33
Heerlijk kamertje gehad met deze dame, maar herkende bovenstaande. Moest d'r afremmen bij het handenarbeid.

VAZKOR
25 oktober 2021, 17:10
MELISSA (Babylon) - Mooie weekendafsluiter
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=760961#post760961)

Paspoortje:

Land: Roemenië
Taal: Roemeens, Engels
Leeftijd: ca22
Lengte: 1m68
Ogen: donkerbruin
Model: slank
BH: B
Kontje: lekker
Tattoo/piercings: Geen
Haarkleur: pikzwart
Haarlengte: lang
DIENSTEN: PMC NMC GFE wat Rollenspel , wat GFE

Uiterlijk en Karakterschets

Een heel mooi meisje, verlegen en erg nieuw hier. Ze is ook een typische gebruinde Gypsiedame met mooi lang zwart haar en heel mooi gezicht. Ze deed me in de verte aan Adelina denken, dus dit is een DVP-lookalike. Ze is zeker niet met haar vergelijkbaar.

Presales

We maakten wat kennis in de rode zetel bij de bar waar we wat praten en uitwisselden wat kon en niet kon. Ik had ergens mijn twijfels maar waagde het er toch op. Dit is toch een van de mooiste dames van de club.

Kamer

14? Een kamer beneden, deze zijn allemaal wat gelijk in interieur maar met andere muurversieringen.

Kamersessie

We gingen de kamer in en het enige wat af moest hier was m’n handdoek. Zij moest helemaal niets uitdoen.

Babylon hé: FKK.

Prachtige mooie dame weer en deze moest ik toch meer leiden en zeggen wat ik nu en dan wilde.

Nieuw hé, een mooi jong hertje met reeënoogjes zo.

Ik streelde haar lichaam en lang zwart haar terwijl ze me ook verwende. Na wat massage en vewennerij gingen we op seks over en ik kwam in dit geval al 2x. Ze ging van me af terwijl ik net klaar was. Ze vatte het op als dat het te vroeg was en we deden dan door waarna ik nog eens kwam, nu zelfs nog beter! Het gebeurde niet veel meer dat ik zo 2x kon komen in korte tijd. We bleven nog napraten, dit is nu pas de 2de dame die netjes op kamer blijft en de tijd volmaakt. We wisselden wat Manelenummertjes uit en weer die verbazing van de dame dat ik er ook wat van wist. De dame had nog in België en ook zeer kort in Samya gewerkt, beide geen werkplaatsen waar ze zich goed voelde. Babylon is, hoop ik, dan weer beter voor haar.

Fazit en Score beleving

Zal zeker nog herhaling in zitten, dit is optick fick met meer garantie dat je er blij de kamer buiten komt dan in die andere club waar ze eerder werkte.

Belevingsscore: ****

ErikDD
4 november 2021, 06:21
Melissa staat elke woensdag op de GPL. Is ze ook aanwezig die dag ?

pret
4 november 2021, 07:30

Niemand beheert de agenda’s van de dames. Als je zeker wilt zijn, kun je de club bellen.

Zo wie zo moet je nooit naar een club gaan voor een dame, maar voor het clubben zelf. Zodoende kan het alleen maar meevallen.

Johnsonxxx
4 november 2021, 09:10

Melissa is naar familie en niet aanwezig. De lijst wordt iedere week gewoon gekopieerd. Meisjes die tijdelijk weg zijn worden er niet helemaal afgehaald, vermoedelijk omdat het anders meer werk is als ze terug komen om ze weer helemaal opnieuw op te voeren. Het is gewoon slecht beheer van deze lijst, maar beter iets dan niets en daarnaast is het wel een signaal dat ze terug wordt verwacht.

mentholbear
5 november 2021, 00:20
Melissa is naar familie en niet aanwezig. De lijst wordt iedere week gewoon gekopieerd. Meisjes die tijdelijk weg zijn worden er niet helemaal afgehaald, vermoedelijk omdat het anders meer werk is als ze terug komen om ze weer helemaal opnieuw op te voeren. Het is gewoon slecht beheer van deze lijst, maar beter iets dan niets en daarnaast is het wel een signaal dat ze terug wordt verwacht.

Ze hoeven haar naam ook niet helemaal van de kaart af te halen, maar simpelweg alle vakjes van de dagen leeg laten. Net zoals de dagen dat sommige dagen vrij nemen. Aan de andere kant staat een vol schema mooier voor een club dan een half lege...

Wel goeie opmerking dat ze wel terug wordt verwacht. Dames die niet meer terug komen worden wel vaak van de lijst afgehaald. Althans, dat is mijn beleving.

Johnsonxxx
7 november 2021, 06:58
Gisteren weer begonnen na een maandje rust. Blijft voorlopig aanwezig. Heb haar meteen mee genomen naar de kamer. Ze is (nog steeds) jong en bloedmooi. Lief meisje, misschien nog wel klein beetje schuchter, maar gaf me een prima GFE.