Volledige versie bekijken : Goede stripclub gezocht
BroodjeComputer
9 oktober 2021, 11:44
Goedemiddag IJsberen,
Mijn naam is BroodjeComputer, ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam dit forum op het spoor nadat ik informatie over FKK-clubs zocht, maar heb mij geregistreerd met een vraag over stripclubs in Nederland (en omstreken). Ik weet niet of ik hier in het juiste subforum ben, zo niet; mijn excuses, waar kan ik wel met deze vraag terecht?
Op vakanties in het buitenland heb ik enkele jaren terug wel eens stripclubs bezocht; met wisselende ervaringen. Nou zou ik graag in Nederland eens een stripclub bezoeken. Het dansen, drinken in een booth en de ambiance spreken mij aan. De mogelijkheid tot het terugtrekken op een privékamer is een grote plus. Echter; online zoeken levert vooral bordelen, burlesque theaters en privéhuizen op. Mayfair in Den Haag spreekt me aan, maar de prijzen zijn daar wel erg gortig. Zo veel luxe is leuk, maar ik heb het voorheen prima naar mijn zin gehad met minder luxe. Ik zou dus liever iets vinden dat wat goedkoper is. Dat hoeft niet goedkoop te zijn, maar Mayfair is weer het andere uiterste.
Een hele tijd geleden was ik in Antwerpen, in het schipperskwartier zag ik een boel mooie dames. Maar dat is raamprostitutie. Bovendien houd ik van een borrel, reizen met de trein geniet dan ook de voorkeur boven reizen met de auto. Daarmee gaat de voorkeur ook direct uit naar Nederland, treinreizen naar het buitenland zijn immers niet te doen en buitensporig duur.
Tl;dr: Is iemand bekend met een gentlemen's-/stripclub met een goede ambiance waar je een leuke avond kunt hebben voor een leuke prijs, bij voorkeur goed per OV bereikbaar?
Overigens zijn ook andere suggesties, ervaringen of opmerkingen welkom! :)
JonnyFontane
9 oktober 2021, 12:38
Welkom BroodjeComputer,
Een goede stripclub weet ik zo niet.
Heb in het verleden wel eens zo'n tent bezocht , maar kwam er al snel achter dat dit gewoon, pluk een man zsm kaal tenten zijn.
Niet mijn ding......
Misschien dat andere beren je hier over kunnen informeren.
Ik wens je veel lees plezier en succes met zoeken, en misschien treffen we elkaar een keer in een club.
WANDELAAR5
9 oktober 2021, 13:00
Google eens op stripclub Amsterdam?
https://toursinamsterdam.com/10x-strip-clubs-in-amsterdam/
In Rotterdam heb je nog Lido en OQ.
In Enschede Casanova
In Den Haag Breeze
Ook niet mijn ding, dus ik kan je niets aanraden. In Amsterdam waarschijnlijk allemaal tourist traps. Maar we lezen graag je reviews na deze waardevolle informatie te hebben verstrekt.
uurtje
9 oktober 2021, 13:06
Ohhh.. ik kan je hier niet mee helpen.. Ja, ik weet er voldoende in de Verenigde Staaten. Ik weet dat er destijds in de buurt van Saarbruecken enkele clubs zaten en ik weet ook dat voor het geld dat je daar kwijt was elders veel meer service kreeg. Neemt niet weg dat als de dames in een stripclub de kunst van het paaldanse beheersen ( en dat is dus niet met hun reet tegen een paal aan wrijven) het spectaculair is.
In Venus (Hamminkeln) doen de dames soms ook optredens. Maar ook dat sluit niet aan bij jouw vraag....
stimpy3
9 oktober 2021, 13:33
Goedemiddag IJsberen,
Een hele tijd geleden was ik in Antwerpen, in het schipperskwartier zag ik een boel mooie dames. Maar dat is raamprostitutie. Bovendien houd ik van een borrel, reizen met de trein geniet dan ook de voorkeur boven reizen met de auto. Daarmee gaat de voorkeur ook direct uit naar Nederland, treinreizen naar het buitenland zijn immers niet te doen en buitensporig duur.
NS adverteert met 19 euro voor een enkeltje dusseldorf. Daar rij ik niet voor naar dusseldorf met de huidige brandstofprijzen. Andere optie is met het vliegtuig van schiphol naar dusseldorf. In dusseldorf is het nog een half uurtje met OV naar Oceans. Taxi is natuurlijk ook een optie, maar een half uurtje taxi is natuurlijk ook best prijzig. Andere clubs die in de buurt liggen van dusseldorf zijn Aca Gold. Magnum.
Voor de terugreis ben je natuurlijk gebonden aan de treintijden, dus een ibis budget of een ander budgethotel zou wel aan te raden zijn. Die zijn in dusseldorf ook wel te vinden.
Keulen is ook te doen met de trein (ICE). Dat biedt je Samya en andere clubs in keulen.
pietpotent44
9 oktober 2021, 13:35
De Nacht in Tilburg
http://www.de-nacht.nl/
Eddy_V
9 oktober 2021, 14:43
De Nacht in Tilburg
http://www.de-nacht.nl/
Was dit vroeger de Blue Note ? Lang geleden begin ‘90 wel eens geweest, was toen een degelijke nachtclub/bordeel zoals een bordeel hoort te zijn. Ben de adressen vergeten maar het was volgens mij niet ver van de markt vandaan waar nu die “nieuwe” garage en winkelcentrum zit met op de markt die waterpartijen waar de kinderen door heen kunnen rennen.
Kwam daar min of meer beroepshalve en werd altijd bijzonder vriendelijk ontvangen. Gaat niets boven werk met plezier combineren.
Verder kan ik broodjecomputer ook niet helpen want veel van dit soort zaken bestaan niet meer.
Hoewel je in Eindhoven nog Nightingale hebt (had?), maar ook daar kan je een flinke buidel geld achterlaten als het een beetje uit de hand liep. Onduidelijk over bestaan, website heeft nog een telefoonnummer maar een krantenbericht schrijft dat ze dicht gaan.
Letterlijk dat het pand gestript wordt voor nieuwe appartementen.
In dat geval houden ze traditie in ieder geval nog één keer in ere…
WANDELAAR5
9 oktober 2021, 15:01
De Nacht is ook dicht. Geen idee of ze ooit weer open gaan. Ik kan er op de fiets naartoe, maar nog nooit geweest. In het buitenland ooit 1 keer gedaan en meteen genezen. Maar een paar dames, continu zeuren om fooien, veel te dure drankjes. In 10 minuten heb je het gezien.
Ook 1 redelijke ervaring: Darling in Praag. Groot, continu dansen, betaalbaar bier, meerdere podia. Daar is het een uur wel uit te houden. Ik ben er zelfs een tweede keer binnen geweest.
En in Thailand ook een keer gedaan en grote ruzie gekregen. Grote club, cola genomen. Toen ik weg wilde ging de deur ineens dicht, stonden er 10 brede Thais voor, stond er ineens een bord dat “kijken naar de show” 100 dollar was of zo. Geweigerd te betalen een tijd staan schreeuwen tegen een forse dame die ook tegen mij schreeuwde dat ik moest betalen. Geweigerd te betalen en uiteindelijk kon ik naar buiten zonder te betalen omdat de deur dicht houden hen teveel geld kostte. 6 Zweden gesproken later die wel 100 dollar pp hadden gelapt. Dit soort praktijken schijnen ze er ook in Riga op na te houden en vast nog veel meer steden. Ga gewoon lekker naar een FKK club, daar hou je het langer vol en zolang je alleen kijkt, kost het niets.
pietpotent44
9 oktober 2021, 18:25
Ik ben er ooit dik 10 jaar geleden eens geweest, in De Nacht.
Heb geen idee hoe het daar vroeger was, of hoe de vlag er nu bij hangt.
Vond het niet heel bijzonder, maar wel goed te bereizen. Maar ik ben sowieso niet zo van de striptenten.
Ricardo Banana
10 oktober 2021, 07:28
Nightingale wordt veranderd naar appartementen
mentholbear
10 oktober 2021, 21:40
In Londen wel es bij Platinum waar ze acrobatische danspaal sessie toonden. In Amsterdam waar je de kelder in moest en een soort bankjes achter mekaar moest zitten om naar een danspaal act kon kijken.
En in Luxemburg bij een champagneclub/bar een private lapdance laten doen.
Veel verder dan dat reikt m'n ervaring niet wat betreft stripclubs.
Andere suggesties...? Ik kan je van harte aanbevelen om eens een FKK of saunaclub uit te proberen. Naar mijn mening veel relaxter. En als het niet perse acrobatiek hoeft te zijn, maar een sensueel dansje (zoals uurtje zo elegant omschrijft met reet tegen paal wrijven) al goed is om een beetje in de stemming te komen, dan heb je inderdaad bij SC Venus dat dames dit om de zoveel tijd even doen.
Veel verder weg gelegen bij FKK Oase in het weekend ook vergelijkbare danspaal dansjes gezien.
Een enkele keer is er wel eens een dame die wat meer kan en dan ook de paal in klimt en in vertigo gaat.
Een Poolse kon dat in Emmerich erg goed op de muziek van The Weeknd...
Er zijn vast ijsberen die als chaperon willen dienen in de meeting point om je een beetje rond te leiden. Sommigen willen zelfs wel carpoolen. Of dat ze je van een station oppikken.
mentholbear
10 oktober 2021, 21:45
In Londen wel es bij Platinum waar ze acrobatische danspaal sessie toonden. In Amsterdam waar je de kelder in moest en een soort bankjes achter mekaar moest zitten om naar een danspaal act kon kijken.
Andere suggesties...? Ik kan je van harte aanbevelen om eens een FKK of saunaclub uit te proberen. Naar mijn mening veel relaxter. En als het niet perse acrobatiek hoeft te zijn, maar een sensueel dansje (zoals uurtje zo elegant omschrijft met reet tegen paal wrijven) al goed is om een beetje in de stemming te komen, dan heb je inderdaad bij SC Venus dat dames dit om de zoveel tijd even doen.
Ik weet niet of er in het weekend nog wel eens lesbische showtjes gedaan worden in de kooi?
Veel verder weg gelegen bij FKK Oase in het weekend ook vergelijkbare danspaal dansjes gezien.
Een enkele keer is er wel eens een dame die wat meer kan en dan ook de paal in klimt en in vertigo gaat.
Bijkomend voordeel is dat in sommige clubs bier gratis is. En als ik me niet vergis is in Villa Weizigt zelfs de huiswijn gratis.
Koffie, thee en fris zijn in de meeste clubs gratis. Ook hebben de meeste clubs iets te eten, zodat je niet nuchter aan de drank hoeft.
Er zijn vast ijsberen die als chaperon willen dienen in de meeting point om je een beetje rond te leiden. Sommigen willen zelfs wel carpoolen. Of dat ze je van een station oppikken.
BroodjeComputer
11 oktober 2021, 08:35
Wauw, wat een hoop reacties. Dit forum is een stuk actiever dan ik had verwacht. Bedankt voor jullie input!
Google eens op stripclub Amsterdam?
In Rotterdam heb je nog Lido en OQ.
In Enschede Casanova
In Den Haag Breeze
Ook niet mijn ding, dus ik kan je niets aanraden. In Amsterdam waarschijnlijk allemaal tourist traps. Maar we lezen graag je reviews na deze waardevolle informatie te hebben verstrekt.
Ik ben nooit in een Amsterdamse stripclub geweest, maar het lijken me allemaal tourist traps inderdaad. De andere suggesties zijn wel interessant.
Ohhh.. ik kan je hier niet mee helpen.. Ja, ik weet er voldoende in de Verenigde Staaten. Ik weet dat er destijds in de buurt van Saarbruecken enkele clubs zaten en ik weet ook dat voor het geld dat je daar kwijt was elders veel meer service kreeg. Neemt niet weg dat als de dames in een stripclub de kunst van het paaldanse beheersen ( en dat is dus niet met hun reet tegen een paal aan wrijven) het spectaculair is.
In Venus (Hamminkeln) doen de dames soms ook optredens. Maar ook dat sluit niet aan bij jouw vraag....
De stripclubs waar ik ben geweest waren alle Europees, ik ben nooit in een Amerikaanse stripclub geweest. Naar aanleiding van deze suggestie heb ik Venus opgezocht, dat lijkt wel interessant. Wellicht dat ik toch maar eens een FKK bezoek en later gewoon eens vlieg naar een Europese bestemming met stripclubs. Vliegen kost toch geen knoop tegenwoordig en dan krijg ik er nog een vakantiegevoel bij ook.
NS adverteert met 19 euro voor een enkeltje dusseldorf. Daar rij ik niet voor naar dusseldorf met de huidige brandstofprijzen. Andere optie is met het vliegtuig van schiphol naar dusseldorf. In dusseldorf is het nog een half uurtje met OV naar Oceans. Taxi is natuurlijk ook een optie, maar een half uurtje taxi is natuurlijk ook best prijzig. Andere clubs die in de buurt liggen van dusseldorf zijn Aca Gold. Magnum.
Voor de terugreis ben je natuurlijk gebonden aan de treintijden, dus een ibis budget of een ander budgethotel zou wel aan te raden zijn. Die zijn in dusseldorf ook wel te vinden.
Keulen is ook te doen met de trein (ICE). Dat biedt je Samya en andere clubs in keulen.
Samya en Oceans zien er goed uit, Magnum lijkt me wat minder.
De Nacht in Tilburg
Dat is een naam die ik lang niet gehoord heb. Ik ben een aantal jaar geleden eens gepolst of ik daar niet wilde werken. Daar heb ik destijds voor bedankt (was ook te ver pendelen). Maar dit trekt me niet zo.
[QUOTE=mentholbear;759390]In Londen wel es bij Platinum waar ze acrobatische danspaal sessie toonden. In Amsterdam waar je de kelder in moest en een soort bankjes achter mekaar moest zitten om naar een danspaal act kon kijken.
Oase ziet er ook goed uit. Ik denk dat Venus, Samya, Oceans of Oase de keus wordt. Daar moet ik nog even goed over na denken.
Een ijsbeer als chaperon? Trekken jullie veelal samen op dan? Is een chaperon nodig? Ik ben wel eens in louche tenten beland en de ervaring leert dat je met respect en duidelijkheid doorgaans een heel eind komt. FKK's lijken me juist heel strak georganiseerd.
WANDELAAR5
11 oktober 2021, 13:22
Nee hoor je hebt geen chaperon nodig. Alleen wat ervaring helpt wel bij het kiezen van de juiste dame. In sommige clubs is de kans op een goede kamer nu éénmaal hoger dan in de andere. Maar ik ben altijd alleen naar nieuwe clubs toe gegaan. Dan kijk ik eerst eens de kat uit de boom. Welke dames verdwijnen direct naar de kamer? Hoe snel zijn ze terug? En in die tijd probeer ik een praatje te maken met wat andere bezoekers om wat tips te krijgen. In LivingRoom heb ik ooit een dame als wingman geronseld. Ging goed, maar dan wordt je keuze wel beperkt tot haar vriendinnen.
mentholbear
11 oktober 2021, 22:57
Wauw, wat een hoop reacties. Dit forum is een stuk actiever dan ik had verwacht. Bedankt voor jullie input!
Oase ziet er ook goed uit. Ik denk dat Venus, Samya, Oceans of Oase de keus wordt. Daar moet ik nog even goed over na denken.
Een ijsbeer als chaperon? Trekken jullie veelal samen op dan? Is een chaperon nodig? Ik ben wel eens in louche tenten beland en de ervaring leert dat je met respect en duidelijkheid doorgaans een heel eind komt. FKK's lijken me juist heel strak georganiseerd.
Vooral op het gebied van FKK en SC. In het algemeen lopen de dames in een FKK naakt (vaak wel met handdoekje om de middel rond) en in een SC met weinig verhullende kleding rond. Doch, bij Venus kun je op hun site zien welke dagen de dames iets aan hebben.
Persoonlijk denk ik dat je beter uit bent bij Venus of Samya. Oase omdat het behoorlijk ver weg en een stuk duurder is voor de service die je van de dames krijgt. En Oceans hebben we ze wel mooi podium, maar geen idee of er daar gedanst wordt door de dames. Ook sercuce niveau van de dames vond ik daar niet hoog.
En betreft chaperon, wat w5 al zei. Zeker niet nodig. Ik had eerst ook idee dat die clubs vast heel louche zouden zijn. Maar ik vond het tegendeel waar. Het was er vaak juist heel gemoedelijk en relaxt.
(Ik denk dat me eerst de badhuizen en wellness resorts ook louche leken door al die misdaan films met foute Russen ofzo :rolleyes:)
Sjaaksnaak
12 oktober 2021, 05:44
Ik heb deze vraag eerder ook wel eens gepost.
Casanova in Enschede is eigenlijk geen stripclub. Dat is een bordeel waar je een lapdance kan krijgen.
In Emmen zit zensa, m.i. een leuke club. Heeft soms wel wat weg van een voetbal kantine. Is dus vooral leuk als je eerst al ergens anders bent geweest, of als je met een groep op stap bent. Je kan er lapdances krijgen maar geen seks.
Düsseldorf heeft ook hele goede stripclubs. Lijkt me meer passend bij hetgeen je zoekt. Er zijn er zeker 2 naast de eerder genoemde clubs. De eerder genoemde clubs zijn meer saunaclubs, alhoewel dat wel een heel dun lijntje is in Düsseldorf. In het weekend wordt er goed gefeest, gaat je waarschijnlijk wel knaken kosten.
De nacht in Tilburg lijkt me ook goed, ben er allen nog niet geweest.
Laat ons vooral weten waar je geweest bent!