PDA

Volledige versie bekijken : Annemaria (Roemeense)

hasta la pasta
13 oktober 2021, 19:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Annemaria (Roemeense)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, GFE, Aftrekken, MMT
Extra info:Komt uit Hannover. Is sympathiek en erg druk. Na 15 min de vraag of het 30 min of een uur werd. Anaal en FT werden ook geupselled. Mezelf binnen de 30 min klaar gereden. Leuk voor een keertje. Leeftijd is naar verluid een stuk hoger dan vermeld.

edwinhotel
13 oktober 2021, 20:20
Vandaag met haar een lekkere sessie gedaan maar van upsell geen sprake Helaas is ze einde week weer vertrokken voorlopig

Getrouwd
16 november 2021, 20:09
Mijn 2e sessie afgelopen zondag was met AnneMaria (Moldavische uit Hannover).
Naar eigen zeggen 1x per 4 weken een week aanwezig in Babylon. Ik heb echter het idee dat ze vaker op de GPL staat.
Had goede recensies op dit forum gelezen en had wel weer zin. Daarom met haar de kamer op gegaan.
Geen upselling, alle activiteiten doorlopen.
Maar de echte klik ontbrak, na half uur was het voor mij genoeg.

Pompiedoe
22 januari 2022, 23:58
vrijdag tweede en derde sessie met deze dame doorgebracht. Niks mis mee.
Mooie vrouw sext lekker mee, is niet vies van tongzoenen, tja zou idd wat ouder kunnen zijn dan 36 maar daar merk je niks van.
Na de eerste sessie met haar een fooi gegeven wat ze zeer waardeerde. Ik dacht dat we wel een klik hadden.

Ik dacht of liever hoopte met een tweede sessie met haar op een kleine beloning vanwege de fooi, maar dat viel tegen.
Het was al wel laat, uur of 12 ,maar merkte dat ze het een beetje ging afraffelen en ze vond het na 20 min het wel tijd was om af te ronden.
Ik hou tegenwoordig mijn horloge om want die ervaring heb ik steeds vaker met de dames namelijk en haar daar even op gewezen.
Na het hoogtepunt waren er eigenlijk nog 5 minuten over en hoopte nog op een beetje knuffelen en wat kletsen.
Daar had ze duidelijk geen zin meer in. Weg illusie van een klik ,Beetje jammer.

Maar eerlijk is eerlijk de rest is tip top in orde bij haar dus er komt nog wel een herhaling vrees ik

mentholbear
23 januari 2022, 04:39
Rond sluitingstijd zullen veel dames wel beetje een vrijdagmiddag instelling hebben :rolleyes: