PDA

Volledige versie bekijken : Samanta, Nederlandse, Leeuwarden (L&J)



KeesN
15 oktober 2021, 19:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Netherlands.gif




Samanta (Nederlandse)
Leeftijd:39 jaarTaal:Nederlands (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PMC, Beffen, Aftrekken
Extra info:Nieuw maar helaas weinig aanwezig. Ze zegt 1 dag per week te werken. Kreunt heerlijk geil.

KeesN
15 oktober 2021, 19:38
Gisteren bezocht in L&J. Hoorde haar eens flink tekeer gaan toen ze bezet was:) in het hele pand hoorbaar! Voor mij de reden dat ik speciaal voor haar een vrije dag nam. Moest er de hele week aan denken. Maar gisteren heb ik haar eindelijk flink gepakt. Waar ze ook goed geil van werd in doggystyle. Daarna zij bovenop en dat doet ze gewoon super goed en ook lang. Enige is dat ze pijpen alleen maar met cd doet. Ook niet voor extra, misschien komt het nog een keertje. Herhalingsgevaar: zeker weten.

jantheman
16 oktober 2021, 11:06
En in welke kamer is Samantha daar aanwezig ?

jantheman
16 oktober 2021, 11:16
Heb het inmiddels gevonden, ze schijnt in kamer nr. 9 te zitten. Ze heeft ook een profiel op kinky, kan de link hier niet plaatsen omdat ik minder dan 5 posts hier heb, deze staat echter ook bij de aanwezigheidslijst hier

JonnyFontane
16 oktober 2021, 14:03
Heb het inmiddels gevonden, ze schijnt in kamer nr. 9 te zitten. Ze heeft ook een profiel op kinky, kan de link hier niet plaatsen omdat ik minder dan 5 posts hier heb, deze staat echter ook bij de aanwezigheidslijst hier

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/3746234-samantha

Hier haar link van kinky

jantheman
17 oktober 2021, 10:22
Ik zal haar volgende week dan ook even bezoeken, leeftijd en " karakter " past precies bij wat ik zoek. Zal regelmatig op Kinky kijken wanneer ze aanwezig is, meestal 1 - 2 dagen per week tussen 12 en 22 uur ( staat op Kinky ). Meestal op donderdag aanwezig. Bericht volgt uiteraard.

jantheman
19 oktober 2021, 21:06
Haar advertentie was een weekje offline bij Kinky, maar nu is deze weer online. Helaas heeft ze de datum niet aangepast wanneer ze er weer is ( staat nog steeds op 14 oktober ), ik hoop dat ze dat nog even aanpast en dan ben ik er donderdag natuurlijk ook.

jantheman
2 november 2021, 11:18
Ik ga dan vanmiddag nog maar even gauw bij Samantha langs, wie weet wat de persconferentie ons vanavond weer voor slecht nieuws brengt ... Bericht volgt vandaag of morgen.

jantheman
2 november 2021, 17:07
Helaas zag Samantha er niet zo uit op de foto's van Kinky. Ik ben dan ook niet naar binnen gegaan, ze zit nu trouwens in kamer 1, dus nadat je door het hekje bent gelopen direkt de 1e kamer links

KeesN
2 november 2021, 17:58
Vandaag nog gezien maar kan je verzekeren dat de foto's kloppen! Sterker nog ze draagt zelfs dezelfde lingerie als op kinky en filmpjes kun je niet zomaar mooier maken.

Smaken verschillen. Genoeg andere dames te kiezen.


.

jantheman
2 november 2021, 19:36
Dat heb ik ook niet gezegd dat de foto's niet kloppen, maar ze had het haar heel anders ( geloof zelfs dat ze vanmiddag vlechten had ? ) en dat gaf mij toch de doorslag om haar niet te bezoeken.

Gp67
14 maart 2022, 18:19
Leuke dame. En heb haar net gesproken en gezien. Is precies zoals op haar profiel en uiterlijk zelfde meid als op haar profiel. Probeer haar deze week te bezoeken als ze er dan is.

KeesN
16 maart 2022, 17:10
Volgens mij in het weekend weer aanwezig zoals ik het lees.

Gp67
19 augustus 2023, 14:41
Is zij gestopt ?

schoolmeester
19 augustus 2023, 15:03
Laatste recensie van maart 2022, dus de kans is aanwezig dat ze gestopt is.
Ik zou zeggen, bel haar ff.

snapper
19 augustus 2023, 20:35
Laatste recensie van maart 2022, dus de kans is aanwezig dat ze gestopt is.
Ik zou zeggen, bel haar ff.

Is dit haar niet
https://www.kinky.nl/advertenties/3802653-chantelle-mancini

Jekkor
19 augustus 2023, 23:27
Nee dat is Vanity. Die was 2 weken geleden nog een paar dagen aan het werk in L&J. Maar dat is ook zo’n nomade, werkt in het hele land.

Samantha is overigens nog wel actief, maar niet zo vaak meer. Ze komt zo nu en dan nog eens opdraven. Laatste keer was zo’n 2 maanden terug in Leeuwarden:

Gp67
20 augustus 2023, 14:38
Dank je Jekkor, hoop dat je gelijk hebt. Misschien verplaatst naar dat andere pand ofzo zou kunnen.

Moontanner
22 augustus 2023, 06:39
Dat we daar niet eerder op gekomen waren! Dat andere pand. Dat is het! Zou kunnen. Misschien zit die trans, die we in Love en Joy maar steeds niet te zien krijgen, daar ook wel. Zou kunnen. :gruebel: Toch?

Beste mensen je snapt mijn ironie. :biggrin:

Lees dit topic even terug. Berichten 3 tm 18. Gaat al tijden helemaal nergens over.

KeesN
23 augustus 2023, 20:41
Heb haar 3 weken geleden nog bezocht en heb van haar begrepen dat ze in september weer gaat beginnen na de vakantie. Ze zat toen nog boven bij L&J. Over een ander pand kan ik wel zeggen dat er toch wel dames verhuisd zijn van L&J naar Esp. Het zou mij niet verbazen hoor want de huurprijs is een stuk voordeliger in het heropende Moulin.