Volledige versie bekijken : Aida (Heisha) (Roemeense)
Johnsonxxx
24 oktober 2021, 13:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Aida (Heisha (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:60 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC
Extra info:Herkenbaar aan grote tattoo (soort gewei) onder haar kleine A-tietjes. Geen TZ, en snel afwerken. Loopt op witte hoge hakken
berwick
24 oktober 2021, 13:58
Johnsonxxx bedoel je misschien Aida? Een Heisha of zoiets komt ook niet voor op de GPL lijst, terwijl ze er al 4 weken aanwezig is?
Johnsonxxx
24 oktober 2021, 14:13
Johnsonxxx bedoel je misschien Aida? Een Heisha of zoiets komt ook niet voor op de GPL lijst, terwijl ze er al 4 weken aanwezig is?
Ze heet echt Heisha! Goed herkenbaar aan 1 grote tattoo (zie paspoortje).
En het komt wel vaker voor dat er meiden zijn die al wat langer werken en niet op GPL staan (bv Sarah, die er nu niet meer was, maar wel hele zomer in BBL werkte. Andersom staan er meiden op die GPL, die er helemaal niet zijn, bv Melissa, is al 2 weken met vakantie. M.a.w. je kunt beter je mede beren vertrouwen dan de GPL).
yylover
24 oktober 2021, 14:37
https://www.saunaclubs.org/huren/aida.718/.
Tenzij er 2 dames rondlopen met 2 identieke tatoo's. :wink2:
hasta la pasta
24 oktober 2021, 15:40
Top. Dank voor het paspoort. Is inderdaad helemaal ruk (volgens beren die ik heb gesproken).
@mods. Kunnen jullie de naam aanpassen naar Aida, dat is namelijk de werknaam waarop ze binnen Babylon bekend is en ook op de GPL staat.
Willem2
24 oktober 2021, 16:05
Dat kan wel maar Johnsonxxx gaat eerst de plaatjes bekijken en komt dan met het verlossende antwoord. Want volgens het algemene topic was hij er niet zeker van ...
(Wat een heisa ...)
hasta la pasta
24 oktober 2021, 16:11
Prima. Als er op de GPL iemand met de naam Heisha verschijnt zal ik het ik hier ook even melden.
Reagen
24 oktober 2021, 17:28
Ik heb haar laatste keer ook gesproken en weet zeker dat haar werknaam Aida. Ook gezien de tattoo onder haar borsten in de omschrijving. Kijk de foto op link maar https://www.saunaclubs.org/huren/aida.718/
Zij is een mooi meisje en bij laatst bezoek wilde ik ook met haar naar de kamer.
Maar werd gewaarschuwd door anderen dat zij niet echt servicegericht was.
Johnsonxxx
24 oktober 2021, 19:35
Wat een heisa om een naam......maar nu ik de foto's zie is het idd AIDA !!:biggrin::biggrin::biggrin: Namen, namen, namen...zal de leeftijd wel zijn ;), en toch weet ik bijna zeker dat ze "Heisha" tegen me zei (of zoiets), vooral omdat ik het 2 keer opnieuw vroeg om de naam goed te verstaan :eek:
@mod Willem2, svp naam van paspoortje aanpassen, haar werknaam in BBL is dus Aida (en de service is nope)!
noglangnietuitgewandeld
24 oktober 2021, 19:42
Dat meisje hoort niet in die club. Gisteren was ze er niet. Maar ik was al gewaarschuwd door de stille tamtam. Sinds de selectie aan de poort weggevallen schijnt te zijn, houd ik het maar bij dames die me in het verleden goede diensten hebben geleverd. Een enkele keer komt er een nieuwe bij door middel van het trio systeem. Dat werkt over het algemeen vrij goed. De tijd dat je in Babylon blind op kamer kon gaan met eender welke dame dan ook is voorbij.
Johnsonxxx
24 oktober 2021, 19:44
Ze heet echt Heisha! Goed herkenbaar aan 1 grote tattoo (zie paspoortje).
En het komt wel vaker voor dat er meiden zijn die al wat langer werken en niet op GPL staan (bv Sarah, die er nu niet meer was, maar wel hele zomer in BBL werkte. Andersom staan er meiden op die GPL, die er helemaal niet zijn, bv Melissa, is al 2 weken met vakantie. M.a.w. je kunt beter je mede beren vertrouwen dan de GPL).
Ahh, heb me toch vergist, ik herken haar nu bij de foto's als Aida (dank @Berwick). Wellicht heeft ze me op het verkeerde been gezet door een andere naam te noemen (haar echte naam?) of ben ik nou zo kippig aan 't worden :confused: ? Afijn, het mysterie is opgelost, en de heisa ten einde. Service is dus nope van deze dame. Ook bij drukte is ze vaak vrij, dat zegt genoeg, maar vrij laten zou ik zo zeggen.
Johnsonxxx
2 oktober 2022, 11:42
Een slecht geheugen kan soms ook in het voordeel werken. Heb deze dame namelijk opnieuw meegenomen naar de kamer. Komt mede omdat ik bij aankomst rond de middag zin had om direct een kamertje te maken en daarna F1 training te kijken.
Aida was beschikbaar en wat betreft uiterlijk een mooie slanke gebruinde dame, hetgeen helemaal mijn smaak is :biggrin: Nu las ik pas dat voorgaande kamergang ca 1 jaar geleden mij slecht was bevallen. Ik denk dat ze toen pas net was begonnen, want ze vertelde me nu dat ze ongeveer 1 jaar hier werkt.
In dat jaar heeft Aida veel bijgeleerd. Oke, het tongzoenen doet ze nog wat voorzichtigjes (maar eerst helemaal niet), als een slang zeg maar, met haar tong naar buiten. Maar daarnaast was de blowjob FT helemaal top, en ook in misio kon ik heerlijk met haar wippen.
Van onvoldoende naar ruim voldoende of zelfs goed!! Doorgaan zo Aida, dan komt het met de klandizie vanzelf weer helemaal goed!
kempie
10 oktober 2022, 19:50
Ik had zondag ook een aangenaam gesprek met deze mila kunnis lookalike. Later ook gewaarschuwd dat het niks was maar het gevoel tijdens dat gesprekje was goed. Dus haar later opgezocht en meegenomen. Was een prima kamer pijpen was goed. Neuken was prima alleen in 1 standje ging het niet goed. Maar in doggy wou ze alleen maar harder genomen worden dat vond ze lekker zij ze. Alleen de FT was wat lafjes dat zou ik niet herhalen maar zou haar volgende keer wel weer een uurtje meenemen. Was een prim kamer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk