PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Lia



frankkinky
28 maart 2007, 20:24
Haarkleur/-lengte : bliond, lang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : slank
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : JA
Service: fzc, fmc, standjes, anaal bij klant, kinky, grieks, zoenen, beffen
Voordelen: liefhebster, vriendelijk en voor zeer veel in, topinzet
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00 uur
Prijs : € 130,00
Extra’s bij het bezoek: meerpijs voor anaal, fzc, kinky

Lia bleek op de kamer een vriendelijke vrolijk meid die wel van spelletjes houdt.

Pijpwerk was prima, en het zoenen ook. Opeens vroeg ze of ik nog van bepaalde spelletjes hield, nou anaal werk bij mij was wel mogelijk

Eerst met vingers en toen vond Lia glunderend een dubbelzijdige dildo die ze bij haar zelf vaginaal en bij mij anaal inbracht, het gevolg wast een geil gevoel en ook een geil gezicht.

Verder in verschillende standjes lekker en stevig geneukt waarbij ik uiteindelijk heerlijk klaarkwam

supercool
10 mei 2007, 17:26
leuke felle meid en erg prettig gestoord met topsexpower!:rubbel:

kreeg alle hoeken van het bed te zien alsof ik de enige man op de wereld was, lekker hoor!

peterpeter
7 november 2007, 20:29
Lia is weer werkzaam aan de Laan van Nieuw Oost Indie 200a te Den Haag.

Rene s
28 januari 2009, 22:21
Na een paar keer weer gezellig met Lia gechat te hebben werd het wel weer eens tijd voor een bezoekje aan lieve Lia was al weer veel te lang geleden dat ik bij haar geweest was.

Afgelopen zondag dus maar een afspraak gemaakt voor een hot date met Lia en naar DS gegaan.

Daar aangekomen werd ik verwelkomd door de altijd gezellige gastvrouw Jacqueline.

Ik moest nog even wachten op Lia maar wachten op de laan vind ik nooit erg hoor.

Na enige tijd kwam Lia me halen en gingen we naar de Mata Hari kreeg gelijk een lekkere kus van Lia en we zeiden allebei het is veel te lang geleden.

Na ons uitgekleed te hebben en de gebruikelijke wasbeurt zijn we naar het bed gegaan en begonnen heerlijk te vrijen terwijl het bad alvast volliep.

Al zoenend daalde ik langzaam af en heb Lia heerlijk verwend waar zij merkbaar van genoot daarna hebben we de rollen omgedraaid en heeft ze mij heerlijk verwend en wat kan ze dat toch heerlijk.

Wat er verder allemaal gebeurde hou ik lekker voor mezelf maar weet wel dat we na afloop even moesten bijkomen.

Dat bijkomen hebben we heerlijk in bad gedaan want die was ondertussen al vol.

Helaas was toen de tijd alweer om en moesten we ons aankleden en weer naar boven.

Toen we boven kwamen waren Peter en Joop er ook dus nog even gezellig wat gedronken.

Toen ik weg ging liep Lia nog even met me mee naar de trap waar ik nog een lekkere kus van haar kreeg.

Lieve Lia het was weer reuze gezellig en lekker
Dikke kus Rene

Rene s
1 maart 2009, 22:55
Vond het wel weer tijd voor een bezoekje aan DS. Zag dat er genoeg leuke dames op de agenda stonden dus maar eens zonder afspraak gegaan.

Werd zoals altijd in het weekend verwelkomd door Jacqueline en na wat te drinken gehad te hebben gekozen voor Lia was wel weer eens tijd om een uurtje met haar door te brengen.

Na afgerekend te hebben zijn we naar de Jungle gegaan waar we lekker begonnen te zoenen.

Na ons ontdaan te hebben van onze kleding zijn we na de gebruikelijke wasbeurt lekker op het bed verder gegaan.

We zijn lekker verder gaan vrijen waarna ik eerst Lia heb verwend waar ze merkbaar van genoot.
Daarna heeft zij mij heerlijk heeft verwend en wat kan ze dat toch lekker.

We zijn toen maar verhuist naar het naar het bad wat ondertussen was volgelopen om even bij te komen.

Van bijkomen is alleen niet zo veel gekomen want al snel zaten we weer lekker te vrijen en zijn maar weer naar het bed verhuist voor een tweede ronde.

Daarna konden we maar heel even bijkomen want was het alweer tijd om ons aan te kleden.

Ben nog even mee naar boven gegaan en nog gezellig wat gedronken bij Jacqueline en de dames natuurlijk.


Lieve Lia het was weer reuze gezellig

Hele Dikke kus

Rene

satjack
13 april 2009, 21:23
Zoals altijd loop ik weer recensies achter, dus die er nu maar weer snel opzetten.

2 weken geleden heb ik na een veel te lange tijd weer eens een lekkere date gehad met Lia :D

Moest even wachten op Lia , want die liet zich nog mooier maken dan ze al is door Patty, maar toen mocht ik dan toch uiteindelijk van Pedro met haar naar de kamer toe.

Wat moet ik nog van Lia zeggen die was en is nog steeds oh so hot

Eerst lekker liggen vrijen en zoenen, want dat kan ze ook nog steeds als de beste :p
Daarna moest ik haar natuurlijk eerst verwennen wat ze maar al te graag wou ;)

Uiteraard ook weer lekkere sex met haar gehad en na afloop waren we weer beiden helemaal gesloopt :D

Gelukkig kon ik boven even rustig bijkomen met een lekker drankje en verdween Lia richting huis want haar tijd zat er alweer op.

Lieve Lia het was weer heerlijk maar dat wist ik al uit het verleden en ik beloof je echt dat ik je niet meer zooooooooooo lang zal laten wachten op een nieuw bezoekje van mij.

:liebessch Jack