Volledige versie bekijken : Iorek en Oedeis denken van alles ...
Iorek
27 oktober 2021, 09:06
Ik wil wel reageren maar men heeft mij de mogelijkheid d gesnoerd.
Willem2
27 oktober 2021, 09:37
Ik wil wel reageren maar men heeft mij de mogelijkheid d gesnoerd.
Laten we zeggen dat het aan wat anders ligt. Je hebt een pandemie meegenomen van een gestorven forum en je wilt hier verder gaan zieken :rolleyes:
Doe gewoon normaal ....
Oedeis
27 oktober 2021, 13:15
Geachte Willem-2,
Iets bevalt mij, ik zeg "dank". Iets bevalt mij niet: ik reageer.
Wie "ziekt" (een subjectieve mening !) kan ik niet genezen, maar wel ferm (doch netjes; ik blijf meestal beschaafd) "tegenzieken".
Vindt u dat wij allemaal (want er is onlangs méér verwijderd dan alleen een reactie van mijn grootste "fan") zo infantiel zijn dat er voortdurend een archaïsche bovenmeester nodig is ? Ik heb al meer geklaagd over "censuur". En ja, ik weet: sommigen verdedigen hier dit steeds maar ingrijpen. Misschien onderhand tegen beter weten in.
Wie kaatst (een goed-Friese bezigheid) mag de bal verwachten. Maar u neemt te frequent alle ballen uit het spel, soms op louter subjectief-gemotiveerde gronden, soms zelfs op basis van niet correct interpreterend lezen.
Hoe onterecht, giftig geformuleerd en op "de man gericht" ik sommige tégen mij gerichte opmerkingen ook vond, ik ben nog altijd mans genoeg om zelf daarop te reageren. Als ik het al de moeite waard vind om überhaupt erop in te gaan.
ik verafschuw elke vorm van censuur. Op dit forum veel te veel - in mijn opinie onnodig veel - aan de orde.
Dat niet iedereen zich houdt aan wat ooit parlementair taalgebruik was, of iets minder taalvaardig is dan de Griekse redenaar Demosthenes was, of wel eens uitglijers maakt, of iemand erop wijst dat er wel erg veel wordt medegedeeld op basis van "wat die iemand hoorde" zonder bronvermelding, of dat iemand gewoonweg een gruwelijke hekel heeft aan wat - en vooral aan hoe - iemand schrijft: om de titel van een beroemd nummer van Miles Davis te citeren: So What ?
Wellicht kunt u uw - in mijn ogen dikwijls subjectieve - ingrijpen enigszins objectiveren door de criteria van uw specifieke interventies helder geformuleerd hier mee te delen. Dan kan iedereen beslissen of het nog zin heeft om aan dit forum bij te (blijven) dragen. En kom dan niet aan met gestandaardiseerde kretologie: ik heb het over UW inzichten ten aanzien van ingrijpen.
En ja, U bent een "vent" als u dit bericht nu eens niet naar uw vuilnishoop verwijst.
Willem2
27 oktober 2021, 13:57
Geachte Oedeis,
Wat is er toch aan de hand met jouw interne mail. Kennelijk werkt die niet goed bij jou. Bovenstaand bericht heeft niets maar dan ook niets meer met prostitutie in Leeuwarden te maken.
En is een soort persoonlijk brief, aanklacht aan mij. En inderdaad met gebruik making van wollig taalgebruik en allerlei veronderstellingen.
Waarom zou ik na meer dan 15jaar hier te modereren en 3jaar bij dat ter ziele gegane forum nog uitleg moeten geven indien iemand reclame maakt voor een ander forum en daar dan een heel dispuut uitmaakt dat dan de vervolg berichten ook worden weggehaald. Dat is allemaal niet zo vreemd en heeft niks met censuur te maken.
Dit zal wel even blijven staan maar verdere berichten graag alleen over Leeuwarden en prostitutie aldaar.
(de rest wordt dus gewoon weer weggehaald en is geen censuur ;) )
:wink2:
Oedeis
27 oktober 2021, 15:28
Er worden wel degelijk reacties op wat een oudgediende, ja dat wel, over sekswerksters in Leeuwarden schrijft verwijderd.
Maar wat een onzinnige kinnesinne ! Iets noemen is geen reclame maken. Op andere fora wordt soms geadviseerd het Ijsberenforum /Leeuwarden te raadplegen. Daar is men blijkbaar ruimdenkender.
Ik heb mijn conclusie getrokken.
Allen die mij ooit hebben bedankt of gesteund: ik dank u.
Iorek
27 oktober 2021, 18:15
Beste Oedeis, de dingen die ik nodig vond te vermelden maar door vermeende machthebbers als "not done" verwijderd dienden te worden, hadden werkelijk niets om hakken. Een plagerijtje of grapje, en soms wat kritiek mag niet de reden zijn om alles wat geschreven wordt te verwijderen. Het is bijzonder selectief en erg machtswellustig. Ook de vermeende "reklame" voor een ander forum. Mijn God wat ben je dan onzeker.
Iorek
27 oktober 2021, 18:21
Laten we zeggen dat het aan wat anders ligt. Je hebt een pandemie meegenomen van een gestorven forum en je wilt hier verder gaan zieken :rolleyes:
Doe gewoon normaal ....
Ja want jij kent mij. Dat forum is niet gestorven door iemand als ik, maar door machtsgeile mensen als jij.
JonnyFontane
27 oktober 2021, 19:08
Ome Willem machtsgeil??
Ik weet niet wat jouw bezielt om dat te beweren.
Dat andere forum werd pas beheert door geld geile mannen.....
Iorek
27 oktober 2021, 22:07
Op andere fora wordt soms geadviseerd het Ijsberenforum /Leeuwarden te raadplegen. Daar is men blijkbaar ruimdenkender.
Dat was ik nota bene, ik heb reclame gemaakt voor dit forum!!!!
Dennis
28 oktober 2021, 01:33
Dat was ik nota bene, ik heb reclame gemaakt voor dit forum!!!!Op het gekopieerde H-forum, Girlsreview. Want op Hookers had het je direct een ban gegeven. Hier op IJBF kan verbazingwekkend veel, wat op door jou bejubelde fora niet kan (mag).
Hookers was berucht vanwege de mods en is is naar mijn mening kapot gemaakt door de mods. Bijvoorbeeld Knightrider2000 en Alexanderrrrr. Vraag maar eens aan de Friese (en Groningse) leden alhier.
Girlsreview is een kopie qua opzet van Hookers. Op zich niets mis mee, maar kopieer dan niet de homepage van H, incl. links naar reeds gesloten saunaclubs. Op zich hulde voor de poging om het goede van H te redden, maar tot nu toe jammerlijk gefaald in uitvoering. Enkele rubrieken zijn actief, maar het lijkt erop dat het merendeel van de H-leden is afgehaakt of dat al was en niet eens op de hoogte is van het nieuwe forum.
Hier op IJsberen kan je echt van alles roepen en vinden. Maar gelukkig zijn er grenzen. Schelden en beledigen zijn van die grenzen, naast oproepen tot geweld of strafbare zaken. Soms moet de bezem erdoor en dat gebeurt dan ook.
Jan_Wandelaar
29 oktober 2021, 14:51
Iets bevalt mij niet: ik reageer.Doe je dat ook in het echt, of alleen vanachter je toetsenbord???
J.W.
Iorek
29 oktober 2021, 17:35
Iorek mag niet meer reageren