PDA

Volledige versie bekijken : Annais (Roemeense)

hasta la pasta
31 oktober 2021, 15:52
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Annais (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Leuke meid, te herkennen aan rode haarkleur uit een potje en grote tatoo op haar arm. TZ te matig voor een herhaling. Drie sterren eigenlijk net te weinig, maar vier teveel.

Zapzarap
1 november 2021, 21:03
Ik heb deze meid zaterdag ook gezien. Mooie meid met een mooi koppie, maar ze had wel iets baby spek op haar buik. Niet dat dat erg is, maar haar postuur is niet slank naar mijn mening. Eerder een normaal postuur. Ach ja muggenzifterij.

Chauffie
22 november 2021, 12:10
Ben er gisteren 1 uur mee op de kamer geweest voor mijn 4 sterren

Zapzarap
10 april 2022, 20:29
Gisteren in Babylon geweest en een kamer gedaan met Annais. Een mooie roodharige meid die ik wel vaker in Babylon had gezien, maar nog niet mee op de kamer was geweest. Leuke meid. De kamer was prima. Zeker geen spijt van gehad. Herhaling misschien. Het ligt er aan welke andere dames aanwezig zijn.

Siberische tijger
25 juni 2023, 00:56
De haarkleur is nu blond en de borsten hebben een upgrade gehad: b cup, lijkt mij.

Tjeppah
4 februari 2024, 07:35
Even weer de kans gekregen om met dit servicekanon, voor mij toch wel 1 van de mooiste, zo niet de mooiste meid van deze club. Ze gaf aan mogelijk op 2 tijdstippen nog een gaatje te hebben voor een kamergang met haar te maken maar dat ze niet zeker was omdat ze niet wist hoelang de mannen ervoor wilden blijven. Helaas zal dit voor een volgende keer zijn en is het nu niet gelukt.

bebert
26 augustus 2024, 06:02
Haarkleur is weer rood. De hele tijd bezet. Het is mij nog niet gelukt haar te boeken