PDA

Volledige versie bekijken : Wimbledonkampioen schokt met aids



Willem2
29 maart 2007, 11:29
AMSTERDAM - Tenniskampioen Michael Stich gooit de beuk erin met een hele stevige anti-aidscampagne. Een vrouw op een poster lijkt orale seks te hebben met een man, maar heeft in werkelijkheid een zilveren pistool in haar mond. 'Tussen leven en dood zit 0.003 millimeter latex'.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/61168561/Wimbledonkampioen_schokt_met_aids.html?p=14,1

rplover
29 maart 2007, 14:14
AMSTERDAM - Tenniskampioen Michael Stich gooit de beuk erin met een hele stevige anti-aidscampagne. Een vrouw op een poster lijkt orale seks te hebben met een man, maar heeft in werkelijkheid een zilveren pistool in haar mond. 'Tussen leven en dood zit 0.003 millimeter latex'.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/61168561/Wimbledonkampioen_schokt_met_aids.html?p=14,1

Ik sta dus toch niet HELEMAAL alleen :lostit:
:ignore:

Tiga
29 maart 2007, 18:26
Zelf laat de voormalig kampioen zich jaarlijks testen.

Ik ben hem toch nog niet tegengekomen in de clubs dus waarom dat nou nodig is... :rolleyes:

Het Rode Mannetje
29 maart 2007, 20:09
Ik sta dus toch niet HELEMAAL alleen :lostit:
:ignore:

Ik ook niet :lostit: :D ;)

Het is een schokkende foto maar door pijpen zonder condoom is de kans op AIDS/HIV besmetting heel erg klein.

rplover
29 maart 2007, 20:28
Ik ook niet :lostit: :D ;)

Het is een schokkende foto maar door pijpen zonder condoom is de kans op AIDS/HIV besmetting heel erg klein.

Dat wisten we intussen al.
De kans dat je een hersentumor krijgt is ook heel erg klein, maar je moet er maar mee zitten :lostit::D;)

Het Rode Mannetje
30 maart 2007, 12:20
Dat wisten we intussen al.
De kans dat je een hersentumor krijgt is ook heel erg klein, maar je moet er maar mee zitten :lostit::D;)

Als die foto nu had aangegeven dat hij met zijn onbeschermde pistool in haar poepertje had geschoten :cool: dan was de campagne veel correcter geweest.

Jansen
9 april 2007, 23:00
Dat wisten we intussen al.
De kans dat je een hersentumor krijgt is ook heel erg klein, maar je moet er maar mee zitten :lostit::D;)


De kans dat jij een keer niet reageerd is ook erg klein
:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

little diablo
10 april 2007, 19:12
Ik ook niet :lostit: :D ;)

Het is een schokkende foto maar door pijpen zonder condoom is de kans op AIDS/HIV besmetting heel erg klein.
Ach schokkend:rolleyes: zij is wel lekker toch:D

Saluti L Diablo

little diablo
10 april 2007, 19:14
Ik sta dus toch niet HELEMAAL alleen :lostit:
:ignore:
Nee ze gaat mooi op der knietjes voor je zitten:teuflisch

Saluti L Diablo