PDA

Volledige versie bekijken : Amanda, House of Pleasure Kinrooi/Ophoven

frankie10
9 november 2021, 13:07
Knuffelsex met Amanda

Recent teruggekeerd naar House Of Pleasure oftewel HOP

Ik had mijn zinnen op een herhalingssessie met Dana gezet maar zij was reeds bezet. De beschikbare dames stelden zich aan mij voor en hoewel geen van allen er voor mij optisch uitsprong voor Amanda gekozen. Amanda is (nep)blond, grote B/kleine C cup (siliconen), navelpiercing, slank met een typisch latina achterwerk. Ze droeg een body, g-string met bijpassende kousen. Met name de lingerie heeft mij naar haar toe getrokken denk ik. Hoe dan ook voor een uur betaald en naar de kamer getogen.
Op de kamer kort kennisgemaakt en mijn welbekende do en don’ts praatje gemaakt. Amanda komt uit Colombia en spreekt eenvoudig Engels. Ze gaf aan zelf ook van zacht en knuffelen te houden wat ze inderdaad tijdens de sessie helemaal waarmaakte.
Kort gedoucht en daarna op het bed plaatsgenomen om te zoenen wat na enige tijd van kleine kusjes naar voluit tongen ging. Ondertussen met mijn handen haar lichaam verkend. Daarna gevraag op het bed te gaan liggen zodat ik haar kon strelen, eerst haar rug en daarna haar voorkant. Ik merkte dat ze moeite had haar ogen te sluiten. Na nog kort gezoend te hebben tussen haar benen plaatsgenomen voor een verwenbeurt. Amanda reageerde enthousiast en vond het fijn. Het duurde enige tijd om haar op te warmen maar toen ze haar hoogtepunt bereikte kon ze dat ook vasthouden terwijl ik doorging met mijn tong.
Daarna was het tijd voor Amanda om mij onder handen te nemen. Zonder condoom pijpte ze me langzaam, nat en af en toe diep maar wel met veel gevoel, aandacht en oogcontact. Hoewel oraal mij vaak niet veel doet was dit wel heel aangenaam. Ze was ook niet van plan zelf te stoppen en ik had zo in haar mondje kunnen klaarkomen maar dat was niet de bedoeling.
Een condoom aangebracht waarna zij mij cowgirl heeft bereden met zo nu en dan een korte zoenpauze. Het duurde niet lang voordat ik het rubbertje vol had. Ze bleef nog even op me zitten en maakte daarna de boel schoon en bood me een massage aan die ik afsloeg. In plaats daarvan vroeg ik haar weer te gaan liggen om nogmaals haar lichaam te strelen. Deze keer kon ze zich helemaal ontspannen en bleven de oogjes toe. Na enige tijd heb ik haar op schoot getrokken en hebben we nog lekker zacht gezoend. We hadden nog een klein kwartier over en ik bood haar nogmaals een orgasme aan wat ze accepteerde met “I love sex !”. Kijk, dat is een goede mentaliteit. Opnieuw tussen haar benen plaatsgenomen en aan het werk gedaan. Het koste me meer moeite dan de eerste keer, ik had wat tijdsdruk en had daarom mijn aandacht er niet 100% bij. Toch haar naar een 2e hoogtepunt kunnen brengen, minder lekker en intensief dan de eerste keer maar zeker wel gewaardeerd. Tot slot afgedoucht en aangekleed voor vertrek.

Amanda mag dan in mijn ogen niet het knapste meisje van HOP zijn maar ze heeft mij een uitstekende GFE gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar, maar het blijft moeilijk kiezen - tot nu toe nog geen slechte ervaring gehad bij HOP en als je met meer dames hebt gekamerd wordt de keuze steeds lastiger.

Ik ga terugkomen - ben benieuwd met wie ik dan ga kameren.