PDA

Volledige versie bekijken : Nancy Globe Zürich

WANDELAAR5
11 november 2021, 21:23
Kanonnuh wat een dag. Die moet ik echt even verwerken. Morgen uitgebreid verslag. Maar mijn missie is geslaagd, ik heb Franceska Jaimes gevonden. It is an honor to virtually introduce you to Nancy!
Libanese roots, opgegroeid in Duitsland. Serveerster tot Corona haar werkeloos maakte en toen begonnen in de P6. 20 jaar (eigenlijk te jong voor mij, op de web site staat 22)
Gezicht: veel mooier dan Franceska Jaimes, stralende lach. Borsten ook mooier dan Franceska Jaimes, billen even mooi. Franceska Jaimes is alleen langer en heeft een wat sportiever lijf. Ik had haar al een paar keer gesproken. Ze kletst lekker in vloeiend Duits. Ze was alleen bang voor mijn Barokkar. Gelukkig deed Roberta een goed woordje voor me en toen heeft ze toch besloten met mij naar de kamer te gaan. Volle inzet met tongzoenen waarbij ze haar tongpiercing optimaal gebruikt. Dikke 10. Daarna pijpen: geen gedoe met doekjes, kletsnatte blowjob. Alleen overtroffen door de deepthroat van Morena in Villa Vanilla vroeger, waarbij ze ook weer haar tongpiercing optimaal gebruikte. Even in 69 En daarna haar gebeft: “Wil je een vinger in je muschi?” “Wat jij wil”. Haar kutje werd nog natter dan mijn pik en ze kwam knallend klaar (geen squirt). Daarna in missionaris heerlijk geneukt, ondertussen haar borsten tegen mijn borst en weer diep zoenen. Afgemaakt in lepeltje lepeltje spelend met haar klit en borsten. Tsja deze kamer was wat uitgelopen. Het uur werd volgemaakt door een 5 minuten massage van haar billen en hamstrings. Dit was sex van het allerhoogste niveau met een dame die super aantrekkelijk is. Jullie mogen meegenieten:
36028
36029
36030
De foto van achteren klopt, van voren zijn haar benen wat slanker gemaakt. Ze heeft een echt latina lijf (wat ze kennelijk in Libanon dus ook kunnen hebben)
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=1036

Zeus1
11 november 2021, 22:25
Gatverpielekes Wandelaar5, dat is nog eens wat anders dan dat eindeloze gepeupel over Corona, geniet nog maar ff lekker na :lostit:

Husky
11 november 2021, 23:22
Geef mij maar Braziliaanse Morena waar we alle twee van hebben genoten, die ziet er toch wat natuurlijker uit:)
Maar geniet er van;)

WANDELAAR5
12 november 2021, 06:10
Geef mij maar Braziliaanse Morena waar we alle twee van hebben genoten, die ziet er toch wat natuurlijker uit:)
Maar geniet er van;)
Dat komt dus door die fotograaf van Globe. Bekijk de foto’s op al hun clubs maar. Ze halen die foto’s door een filter waardoor al die dames op elkaar gaan lijken. Tattoos worden meestal weg gehaald, borsten opgepompt tot siliconen maat D/E, vetrolletjes weg gehaald etc. Ik wil ook wel even een verdere vergelijking maken:
Gezicht Nancy 10 (met bonuspunt voor haar stralende lach), Morena 8,5 (zeker voor haar leeftijd erg mooi, maar Nancy is echt een spetter)
Lijf Nancy 9 (zou een 10 geweest zijn zonder de siliconen en met 10cm extra lengte), Morena 7 (borsten minder natuurlijk gevuld, billen minder mooi en ze had toch wel wat extra kilo’s links en rechts).
Zoenen Nancy 10, Morena 10- (net zo goed, maar zonder die tongpiercing)
Pijpen Nancy 9,5 (Michaela en Vanessa in SS zijn net zo goed, maar niet zo nat) Morena 10
Neuken Nancy 10 Morena 9 (even goed, maar het scheelt toch als er zo’n beauty onder je ligt).
Uitstraling Nancy 10 (straalt vrolijkheid en energie uit) Morena 7 (geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en soms had ze er ineens geen zin meer in).

mynasch
12 november 2021, 08:39
ziet er fraai uit....
even opgezocht 140 CHF/30 = 130 euro/30 min min; en entree =90 €.
maar dan heb je ook wat!

Willem2
12 november 2021, 10:39
Jullie lijken wel kinderen van Megaboob :biggrin:

Husky
12 november 2021, 12:22
Mooi verwoord WANDELAAR5:)
Doe je best en bij de laatste stoot zeg maar "deze is van Husky"

satanic surfer
25 mei 2022, 16:53
verwijld in het haaienbassin op temporaire basis