Volledige versie bekijken : Taboe
Nacho
15 december 2021, 23:15
Helaas rust er vaak nog een taboe op prostitutie
Ik vraag me wel af wat nu eigenlijk het grootste taboe is. Is dat om sekswerker te zijn of is het dat je naar sekswerker(s) gaat.
Zelf ben ik in ieder geval open over het feit dat ik sekswerkers bezoek.
Wentelt Eefje
16 december 2021, 02:09
Helaas rust er vaak nog een taboe op prostitutie
Ik vraag me wel af wat nu eigenlijk het grootste taboe is. Is dat om sekswerker te zijn of is het dat je naar sekswerker(s) gaat.
Zelf ben ik in ieder geval open over het feit dat ik sekswerkers bezoek.
Open over tegen wie?
Je vrienden
Je werkgever
Je vrouw
Je schoonfamilie
Hoe groter de kring des te kleiner het taboe voor je persoonlijk is… maatschappelijk gezien is prostitutie omgeven met een zweem met van misdaad (het “rode” milieu) en vrouwenhandel/-uitbuiting.
Nacho
16 december 2021, 23:17
Ik ben vrijgezel, dus heb ik ook geen schoonfamilie. Een nicht van mij, haar lief waar ze lang mee samen is geweest sprak er zelfs over met zijn schoonmoeder en dan wordt dat natuurlijk niet echt gewaardeerd.
Als je een relatie hebt hoort het in principe niet dat je naar sekswerkers gaat, tenzij je hierover afspraken maakt. Ik heb ooit een Belg ontmoet in een partytreff en die zijn vrouw wist dat hij dat deed en dat ze dat niet kon geloven dat het daar zo aan toeging.
Tropische_verrassing
17 december 2021, 12:36
In mijn cultuur is het ook not done om naar een sekswerker te gaan.
Bij mij weet alleen mijn vrouw het en dat is prima zo. Aan haar heb ik "verantwoording"af te leggen en de rest van mijn familie en vrienden hoeven het niet te weten wat ik uitspook.
Nacho
17 december 2021, 15:17
In mijn cultuur is het ook not done om naar een sekswerker te gaan.
Bij mij weet alleen mijn vrouw het en dat is prima zo. Aan haar heb ik "verantwoording"af te leggen en de rest van mijn familie en vrienden hoeven het niet te weten wat ik uitspook.
Leuk om te lezen dat jouw vrouw dit weet. ik denk dat de meeste vrouwen niet weten dat hun echtgenoot naar één of meerdere sekswerkers gaat.
taka22
18 december 2021, 12:21
Sommige vrouwen vinden het niet erg, omdat je je kan uitleven bij de hoeren en hoeft haar niet lastig te vallen met je fantasie wensen of verzoeken.
Tropische_verrassing
18 december 2021, 13:25
We hebben allebei de instelling dat het leven te kort is en dat als we met een been in het graf staan dat we moeten kunnen zeggen dat we genoten hebben. En dat we alles hebben gedaan wat we wilden.
Wat is mooier om de mogelijkheid te hebben om naar sexwerkers te gaan zonder al het gestress en “gelieg”.
Zo kan je er intenser van genieten.
mentholbear
20 december 2021, 02:01
Sommige vrouwen vinden het niet erg, omdat je je kan uitleven bij de hoeren en hoeft haar niet lastig te vallen met je fantasie wensen of verzoeken.
Hoe luide die gezegde ook al weer...?
Oh ja, voor 50 euro ga je je vrouw toch niet lastig vallen! :roll3: