PDA

Volledige versie bekijken : Het witte paard

JonnyFontane
16 december 2021, 17:17
Iemand nog ergens een ouwe sok liggen met 6 ton?
Dan kun je een club kopen.

https://www.ed.nl/de-peel/voor-ongeveer-6-ton-kun-je-eigenaar-worden-van-seksclub-het-witte-paard-ik-wil-nog-met-mijn-vrouw-gaan-genieten-in-spanje~a5ee6280/

pret
16 december 2021, 17:33
Ultieme kans voor Badslippers om zijn SC droom waar te maken.

Jan Verplancke
16 december 2021, 17:49
Staat al een jaar of 5-6 te koop. Al die tijd is er ook al niets meer aan het pand gedaan. Lijkt me dus aardig aan de prijs nog.

JonnyFontane
16 december 2021, 17:57
Staat al een jaar of 5-6 te koop. Al die tijd is er ook al niets meer aan het pand gedaan. Lijkt me dus aardig aan de prijs nog.

Ja weet ik......kom er regelmatig langs.
Maar genoeg handige beren hier.....

Jan Verplancke
16 december 2021, 19:58
Ja weet ik......kom er regelmatig langs.
Maar genoeg handige beren hier.....

Dan nog moet er het nodige aan gebeuren. En of je het voor de vergunning moet doen... er geen veel meer van dit soort clubs dicht dan dat er nog open gaan. En dan komt er nog een nieuwe wet aan.

deket
16 december 2021, 23:06
Dat gaat nooit meer een bordeel worden
Een keer geweest. Lelijke meiden. Een uit de Dominicaanse Republiek kon er nog mee door
Maar aan het kanaal van Weert bevond zich een Thaise club en daar vond je wel mooie jonge meiden,indien je teminste van Aziatische zou houden,ze kwamen zich een voor een voorstellen
Even verderop een nachtclub bordeel met 2 Hongaarse meiden,opnieuw een uit Santo Domingo, en een Colombiaanse. Best aangenaam bordeel maar dat soort van zaken verdwijnt meer en meer

mentholbear
19 december 2021, 23:45
Ook waren er plannen voor een saunaclub of een parenclub. Dat kan wel allemaal op dit terrein

Je kunt nooit genoeg SC hebben ;)

Eddy_V
20 december 2021, 00:04
Maar aan het kanaal van Weert bevond zich een Thaise club en daar vond je wel mooie jonge meiden,indien je teminste van Aziatische zou houden,ze kwamen zich een voor een voorstellen
Even verderop een nachtclub bordeel met 2 Hongaarse meiden,opnieuw een uit Santo Domingo, en een Colombiaanse. Best aangenaam bordeel maar dat soort van zaken verdwijnt meer en meer
Die zijn niet voor niets gesloten.. bij die Hongaarse ben ik ook ooit geweest, is wel heel lang geleden (20jr?), ben er vertrokken want het was er niet pluis. Kort daarna stonden er wat berichtjes in de krant over mensenhandel.
Dit heeft overigens niets met het Witte Paard te maken waar ik al vele jaren regelmatig voorbij rij. Paar jaar geleden stond er een interview in Brabants Dagblad met de eigenaar en zijn vrouw. Kennelijk valt het niet mee om die tent van de hand te doen. Te hoge koopsom of te lage omzet in de boeken ?

mentholbear
20 december 2021, 10:21
Te hoge koopsom of te lage omzet in de boeken ?

En dat met allerhande overheidsregels...

deket
23 december 2021, 23:12
Die zijn niet voor niets gesloten.. bij die Hongaarse ben ik ook ooit geweest, is wel heel lang geleden (20jr?), ben er vertrokken want het was er niet pluis. Kort daarna stonden er wat berichtjes in de krant over mensenhandel.
Dit heeft overigens niets met het Witte Paard te maken waar ik al vele jaren regelmatig voorbij rij. Paar jaar geleden stond er een interview in Brabants Dagblad met de eigenaar en zijn vrouw. Kennelijk valt het niet mee om die tent van de hand te doen. Te hoge koopsom of te lage omzet in de boeken ?
Klopt maar hoeveel tokos zijn niet gelinkt aan mensenhandel?
Die opsomming gaat een dikker boek worden dan de superlange Russische romans van Leo Tostoy

Anyway, de vraagprijs voor het Witte Paard zou zelfs met de helft nog veel te hoog zijn
Indien hij die vraagprijs niet drastisch gaat verlagen zal zijn pensioen onder de Spaanse zon nog niet voor morgen zijn

Eddy_V
23 december 2021, 23:45
Die vraagprijs valt toch wel mee deket (gezien perceel oppervlakte).
Het pand zelf stelt niet veel voor maar veel grond en redelijk wat mogelijk qua bestemmingsplan en vergeven vergunningen. Alleen voor een bordeel ligt het geografisch niet zo handig en voor andere gebruiksdoeleinden zoals hotel voor seizoensarbeiders worden vergunning niet makkelijk en in ieder geval niet snel vergeven.
Potentiële koper wil zekerheid en die is beperkt en wordt pas duidelijk na aanschaf en vergunningaanvragen (vicieuze cirkel).

Wellicht toch eindelijk een droom die werkelijkheid wordt voor Badslippers?
Met een kleine crowdfunding onder de ijsberen moet het toch mogelijk zijn om hier een club van ijsberen (met berinnetjes) voor ijsberen van te maken?!